Pocses fórum hozzászólásai

Pocses Elküldve: 2013-06-27 12:26 Kipuf. rendszer

Padre323i írta:
Pocses írta:

Szia!

Nem az a katalizátor, az elöl van, nem pedig a két üléssor között, természetesen alul.


Szia!

Ha a kettő közül valamelyiket láttad alatta,akkor az bizony a katalizátor!
[URL=http://imageshack.us/photo/my-.../o227.jpg/][IMG]

[URL=http://imageshack.us/photo/my-.../42y7.jpg/][IMG]











Köszi a képeket, de egyik sem hasonlít arra ami nekem van alul. A szonda után jóval hátrébb helyezkedik el és nagyobb is 40 cm hosszú és az alváz felől alakos, alulról sima. Kb a két üléssor alatt helyezkedik el.
Ha kell tudok fotót csinálni arról ami a pincémben vár a cserére.

Pocses Elküldve: 2013-06-26 20:12 Kipuf. rendszer

szotakdavid írta:
Pocses írta:
hil írta:
Pocses írta: Hy!

Észrevettem, hogy "cirmog" a középdobom. Van másik amire majd kicseréli lakatos, de csak jövőhét csütörtökre kaptam időpontot.
A kérdésem:
ha vennék középre gázgyorsítós középdobot a gyári helyett azzal műszakin nem problémáznának majd?
Hangsúlyoznám nem amiatt, hogy jobb legyen a teljesítmény mert nem érdekel a "ratyi tuning" csak ez tűnik a legegyszerűbb és talán a legolcsóbb pénztárca barát megoldásnak. Arról nem is beszélve sokkal kisebb az esély rá, hogy ebben is fellazulhatna a belseje azt akkor kezdhetem előröl.....

Szia!
Az a "középdob" nem a katalizátor véletlenül??? Nálam legalábbis biztosan az. 30K szokott lenni a bontott.
hil




Szia!

Nem az a katalizátor, az elöl van, nem pedig a két üléssor között, természetesen alul.





Az is katalizátor amiről beszélsz!



Ok köszi az infót. Akkor semmiképp sem tehetek oda mást. Marad a csere másikra.


Pocses Elküldve: 2013-06-26 19:37 Kipuf. rendszer

hil írta:
Pocses írta: Hy!

Észrevettem, hogy "cirmog" a középdobom. Van másik amire majd kicseréli lakatos, de csak jövőhét csütörtökre kaptam időpontot.
A kérdésem:
ha vennék középre gázgyorsítós középdobot a gyári helyett azzal műszakin nem problémáznának majd?
Hangsúlyoznám nem amiatt, hogy jobb legyen a teljesítmény mert nem érdekel a "ratyi tuning" csak ez tűnik a legegyszerűbb és talán a legolcsóbb pénztárca barát megoldásnak. Arról nem is beszélve sokkal kisebb az esély rá, hogy ebben is fellazulhatna a belseje azt akkor kezdhetem előröl.....

Szia!
Az a "középdob" nem a katalizátor véletlenül??? Nálam legalábbis biztosan az. 30K szokott lenni a bontott.
hil




Szia!

Nem az a katalizátor, az elöl van, nem pedig a két üléssor között, természetesen alul.



Pocses Elküldve: 2013-06-26 13:41 Kipuf. rendszer

Hy!

Észrevettem, hogy "cirmog" a középdobom. Van másik amire majd kicseréli lakatos, de csak jövőhét csütörtökre kaptam időpontot.
A kérdésem:
ha vennék középre gázgyorsítós középdobot a gyári helyett azzal műszakin nem problémáznának majd?
Hangsúlyoznám nem amiatt, hogy jobb legyen a teljesítmény mert nem érdekel a "ratyi tuning" csak ez tűnik a legegyszerűbb és talán a legolcsóbb pénztárca barát megoldásnak. Arról nem is beszélve sokkal kisebb az esély rá, hogy ebben is fellazulhatna a belseje azt akkor kezdhetem előröl.....

Pocses Elküldve: 2013-06-25 13:24 Társalgó

YELLOW írta:
BalaBMW írta: És az a legdurvább, hogy nem ő vezetett... cikk


én is relatíve sajnálom, mert egy emberi élet ment el.
de! iylenkor mindig arra gondolok, hogy ezek nem véletlenek. azért ment el egy ember, hogy ne másik 10 vagy kitudja mennyi menjen el. lehet ha ez nem történik meg, akkor egy kisiskolás csapatot sodor el, vagy kitudja.
0

Én is sajnálom, de egyetértek Veled. Van kettő gyerekem, és egy 8 hónapos unokám. Nem szeretném én sem, hogy egy fanatikus "elme roggyant" bármi kárt is tegyen bennük az utakon, mert Ő az istenkirálydefaccacsávóvagyok típus. Aki versenyszerűen akar közlekedni, az menjen zárt pályára ott +vannak ennek a feltételei, és a saját életét sem viszi vásárra.

Pocses Elküldve: 2013-06-24 17:31 alufelni

Pitbike150 írta: Helló!
Bmw 118d van és az alufelnin nem találok ET számot csak 14 számot az lehet ( gyári felni)
Amit pedig vennék rá az ET 47 , mi lenne a külömbség? Köszi


Szia!

Az ET-47 az teljesen jó prímán elfog férni a felni a dobban. Ha csökken az ET szám akkor a felni középpontjától kifelé "áll ki" egyre jobban, ha nő az ET-szám, akkor pedig egyre beljebb helyezkedik el. Ha jól emlékszem a gyári felnik is ET 47, vagy ET 49.

Pocses Elküldve: 2013-06-23 11:49 Klíma

YELLOW írta:
Padre323i írta:
YELLOW írta: hali!

olyan dolog érdekelne engem, hogy:
kinek milyen hangos a klímakompresszor? furcsa lehet a kérdés, de én nagyon ritkán használom, tavaly kezdtem el jobban, csak minap jutott eszembe a kérdés.
nekem ha megy a klíma, és pl gyorsulok alacsony fordulatról, akkor full kompresszoros hangja van, de mintha kompresszor mint motorfeltöltő lenne ott illetve kinek menniyre fogja vissza az autót? itt főleg benyások véleménye érdekelne, dízelnél a nagy nyomTék miatt nem anniyra észrevehető.
amiatt érdekelne, hogy a több állás miatt acsapágya, vagy akármilye, nincs-e ki véletlenül... hűtésével nincs gond, lehet ez is normális csak nekem szokatlan

kössz!


1500-as fordulatig nekem is van egy búgó hang bekapcsolt klímával.Olyasmi mint a viszkó hangja.1500-1600-nál viszont mintha elvágnák,teljesen eltűnik a hang.Remélem nem csapágyas....



ja ilyesmi...


Mindenképp megváltozik a hangja az autónak, én azon csodálkoztam, hogy alig észrevehetően, és fordulaton már semmit nem hallani. Az előző autóm (G Astra), jóval hangosabb volt bekapcsolt klímával mint anélkül, pláne ha nyomtam neki egy kövéret akkor szinte vinnyogó üvöltő hangot adott, és nagyon visszafogta. Ellenben a "kis" 1.9-es nél ez sokkal kevésbé érezhető a nyomaték és a ccm különbség miatt. De azért ugye a sor4-esektől ne várjon az ember csodát, én nem bánom a kisebb teljesítményt klímahasználata közben, amúgy sem hajtok nincs pénzem bírságra "kormányetetésre" meg BMW-vel 90/100-as tempóval is leírhatatlan élmény autózni.

Pocses Elküldve: 2013-06-22 20:09 Lökhárító

kyle16 írta:
Pocses írta:
kyle16 írta:
Pocses írta:
kyle16 írta: sziasztok. a pirossal keretezett rácsot minek hívják pontosan? és lehet ezt külön kapni rá vagy csak lökössel együtt?? mert nekem csak a pirossal keretezett része kellene. köszönöm.
http://kepfeltoltes.hu/130622/...es.hu_.jpg

üdv


Szia!

Igen lehet, nekem is itt ajánlották a Bárdi-t. Jövőhéten megyek én is venni, csak nekem a bal oldalára kell.

Szép a vasad.



köszönöm a Tied is szép még 1 órája megvolt de elütöttem egy kurva csirkét aki öngyilkos akart lenni mert bármennyire is kerülgettem csak nekem szaladt a puhatestűje a kurva annyát én az unixba néztem és ha jól láttam a " full HD" méretű képen akkor az az és 3000 ft



A bárdiban kevesebb mint 800 ft egy darab, akár balos akár jobbos.


sztem erre gondolsz és ez 3000+
http://www.bardiauto.hu/websho...kharitoba/


Az enyém még nem ilyen, a külső széle felfelé ível. De ettől függetlenül nem drága, korrekt az ára. Nekem csak ez hiányzik róla, amúgy szépen egyben van.

Pocses Elküldve: 2013-06-22 19:57 Lökhárító

kyle16 írta:
Pocses írta:
kyle16 írta: sziasztok. a pirossal keretezett rácsot minek hívják pontosan? és lehet ezt külön kapni rá vagy csak lökössel együtt?? mert nekem csak a pirossal keretezett része kellene. köszönöm.
http://kepfeltoltes.hu/130622/...es.hu_.jpg

üdv


Szia!

Igen lehet, nekem is itt ajánlották a Bárdi-t. Jövőhéten megyek én is venni, csak nekem a bal oldalára kell.

Szép a vasad.



köszönöm a Tied is szép még 1 órája megvolt de elütöttem egy kurva csirkét aki öngyilkos akart lenni mert bármennyire is kerülgettem csak nekem szaladt a puhatestűje a kurva annyát én az unixba néztem és ha jól láttam a " full HD" méretű képen akkor az az és 3000 ft



A bárdiban kevesebb mint 800 ft egy darab, akár balos akár jobbos.

Pocses Elküldve: 2013-06-22 19:45 Lökhárító

kyle16 írta: sziasztok. a pirossal keretezett rácsot minek hívják pontosan? és lehet ezt külön kapni rá vagy csak lökössel együtt?? mert nekem csak a pirossal keretezett része kellene. köszönöm.
http://kepfeltoltes.hu/130622/...es.hu_.jpg

üdv


Szia!

Igen lehet, nekem is itt ajánlották a Bárdi-t. Jövőhéten megyek én is venni, csak nekem a bal oldalára kell.

Szép a vasad.

Pocses Elküldve: 2013-06-20 06:51 M43TU motor

hil írta:
hil írta: Sziasztok!
Lenne egy problémám, amit csak most vettem észre(M43TU motor)a nyitott ablakos autózás következtében: amikor meleg a motor, akkor 1500 és 2000 fordulat között 5.ben mindig megcsörren, mint amikor az ember nem vált vissza időben. Alacsonyabb fokozatban is, de ott nem annyira vehető észre. Hidegen ezt a hangot soha nem tudom előidézni. Egyszer volt torpanás is, aznap diaggal megnéztem és vagy főtengely, vagy vezérműtengely jeladó hiba volt, amit okosan töröltem is és sajnos pontosan nem jegyeztem meg, hogy mi is volt, mert mindkét szó eleje hasonló (crankshaft/camshaft). Ez a beírás azután soha többé nem jött elő. Én a főtengely jeladóra gyanakszom, mert hibakódot az nem szokott beírni. Van folyamatosan még egy beírás:control grid-controlled cooling néven, ez a termosztát fűtés, de nem gondolnám, hogy köze lenne a dologhoz.
Van-e valami ötlet, vagy inkább vegyek bele egy másik motort???
Előre is köszönöm a válaszokat.
bye:hil


Sziasztok! Semmi ötlet, miért is nem csodálkozom ezen???

hil






Nem lehetséges, hogy a szelepek szólalnak meg? Bár azok hidegen még jobban hallhatóak lennének.

Pocses Elküldve: 2013-06-15 20:44 Valaki segítsen

nickname írta: szerintetek lehetséges az hogy ha az üzemanyag szintjelzöm pont félnél áll, akkor rá tudjak tölteni 40L üzemanyagot ?


Az érdekes. Igaz az enyém benyás de 63 L a tankja totál üresen, bár nem próbálnám meg kiszárítani teljesen soha.

Pocses Elküldve: 2013-06-15 20:29 Tali

InsectKiller írta:
si3rrabravo írta:
InsectKiller írta: Halihó fanok!
Nem akartam új témát nyitni, nehogy nagyon le legyek b@szva, ezért ide írok.
Voltam egy kis BMW találkozón, ahol a kocsiknak a rossz oldalukon van a kormányuk, sajnos az enyém nélkül, de lőttem pár képet, hátha kíváncsiak vagytok rá! Megnézhetitek őket
itt!


Nagyon jó képek! Milyen géppel lőtted a fotokat?


Hát nem ájfonnal!
Igazából a szomszédoméké a gép, valami canon vagy nicon, már nem is tudom, de direkt azért kértem, mert tudom h nagyon jó képeket csinál.


Gyönyörű vasak gyönyörű képek, köszi, hogy megosztottad velünk!

Pocses Elküldve: 2013-06-13 12:10 Társalgó

dbtibi írta: A világ legjobb E30-asa? - Totalcar teszt

"... a kocsi, az utolsó tíz darab legyártott E30-as szedán kasztnival készült 24td motoros bmw egyike. És mindössze 156 000 km van benne! (Természetesen valós!!) ... "

"... Brazil szappanoperás mellékszál, hogy a győri BMW-kereskedés, a Leier is szeretné megvenni az autót, náluk jobban senki sem ismeri, hiszen végig az ő márkaszervizükben ment a karbantartás, de az olvasót gyorsan megnyugtatjuk: a nagypapa természetesen nem adja. ..."



Volt anno unokaöcsémnek is, igaz abban sor6 2.8 benya volt "behegesztve" nagyon szerettem vele menni, mindig fülig ért a szám.







Pocses Elküldve: 2013-06-13 10:09 Akkumulátor

YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: Hy!

Akkumulátorsaru levétele majd visszarakása után nem lesz semmi problémám ha szeretném áramtalanítani az autót?

Köszi a segítséget.


hát ha előtte ment a motor, azért várj egy pár percet, én 10-15percet szoktam, elvileg felesleges ennyit, de én így szoktam.


Köszi a gyors választ. Akkor ezután nem kell memorizálni semmit...


a rádiót kell újra belőni, illetve a BC adatai nullázódnak le, óra, átlag fogyasztás, átlag sebesség, megtehető km, napi számláló.


Még 1x köszi az infót.