Robesz fórum hozzászólásai

Robesz Elküldve: 2012-04-19 10:55 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok!

A linken található kábel jó az én autómhoz?
Minden funkciót tudok vele használni?

BMW Diagnostic Software Cable

Robesz Elküldve: 2012-04-14 20:00 Valaki segítsen

Kompressziót és henger veszteséget kellene mérni, hogy a szelep problémát kizárjuk.

Robesz Elküldve: 2012-03-29 12:39 Egyenetlen alapjárat

Annyit sikerült megnéznünk, hogy a kipufogó vezérműtengely 60 fokon, a szívó vezérműtengely 119 fokon áll. Valószínűleg Vanos probléma van.

Robesz Elküldve: 2012-03-28 11:26 Egyenetlen alapjárat

Nincs valaki a környéken aki élő adatokat tudna nézni pl. Inpa-val ?

Robesz Elküldve: 2012-03-27 15:07 Egyenetlen alapjárat

A vezérműtengely jeladókat már megcseréltük és ugyanott maradt a hiba.

Robesz Elküldve: 2012-03-27 12:42 Egyenetlen alapjárat

Azt elfelejtettem írni, hogy meleg motornál alapjáraton áll le. Egy pár pillanatig tartja, majd puff leáll. Egyébként menet közben nincs vele probléma.

Robesz Elküldve: 2012-03-26 23:34 Egyenetlen alapjárat

Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy meleg motornál leáll az autóm, lekérdezés után a következő hibakódot adta ki:
P0012 A' (szívó) vezérműtengely helyzet - vezérlésidőzítés túl késői (1.hengersor)
Volt már valakinek ilyen, vagy van e ötletetek mi lehet a probléma?

Robesz Elküldve: 2012-03-13 22:19 Valaki segítsen

Mindenféleképp szelepfedél környékén kell keresni a szivárgást, mert csak fentről tud ráfolyni az olaj a kipufogócsőre. De lehet, hogy egy motormosás nem ártana szerelés után.

Robesz Elküldve: 2012-02-20 22:46 Az E46 Üzembentartási költsége.

Olaj-, levegő- és pollenszűrő, gyertyák, Castrol 5W-30 Longlife, stabil pálca: kb.25.000.-
Multis légzsák: 25.000.-
Difi- és váltóolaj csere: 5.000.-
M váltógomb: 14.000.-
Szélvédő előtti burkolat: 10.000.-
Ablakemelőkbe műanyag tartók mindkét oldalra: 9.000.-
Téligumik (használt): 65.000.-
Stabilizátor szilentek: 3.500.-
Vezérműlánc feszítő: 10.000.-
Szelepfedél tömítés: 13.500.-
Olajleválasztó+cső: 19.000.-
Szívósor tömítés: 4.000.-
Fojtószelep gumigyűrű: 1.000.-
Ezek mind alkatrész árak, a munkadíj pár óriás pizza és volt.

Robesz Elküldve: 2012-02-20 10:31 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok!

Tudna valaki segíteni Gödöllő környékén fojtószelep alapbeállításban.
Olajleválasztó lefagyás miatt felnyomta a motor az olajat melyből jutott a szívórendszerbe is egy kicsi és ezért a fojtószelep is ki lett takarítva. Azóta kb.600 környékén van az alapjáratom és mintha le is akarna állni.

Robesz Elküldve: 2012-01-13 19:56 Társalgó

Mindkét motornak megvan az előnye és a hátránya is szerintem. Valaki erre használja az autót, valaki meg arra. Én például sokat megyek csak rövid utakat, be sem melegszik a motorom, erre felesleges lenne diesel autót használnom, tönkre is vágnám a turbót gyorsan.

Robesz Elküldve: 2011-11-21 18:28 Belsõ díszcsík

Raktam fel még képeket a galériámba!
Az ajtón lévő díszléceket még nem csináltattam meg, először látni akartam hogyan fog kinézni. Tetszik, úgyhogy hamarosan azok jönnek.

Robesz Elküldve: 2011-11-20 20:45 Belsõ díszcsík

Ilyen az enyém. Nekem az volt a lényeg, hogy fekete, fényes és csillogó legyen. A kép nem adja ezt teljesen vissza.
]

A középkonzolra nincs valami ötletetek?

Robesz Elküldve: 2011-11-17 20:26 Belsõ díszcsík

Én most fényeztettem le a díszléceket gyöngyház feketére.

Robesz Elküldve: 2011-10-24 22:53 Fûtõventillátor

Köszönöm a segítséget!