Ez egy archivált weboldal! bővebben
SP_323i fórum hozzászólásai

SP_323i Elküldve: 2014-01-29 08:33 Termosztát

ember84 írta:
Maistro2 írta:
anubisz írta:
ember84 írta:
anubisz írta:
ember84 írta:
anubisz írta:
ember84 írta: Üdv!
Hát nagyon mondjátok,hogy a hűtővíz nem elég,ha 80 fok körül mozog,kicseréltem mindkét termót,és ugyanaz!!Nem lessz ez 88-89.Sztem azért,mert automata,és nincs zsalua hűtő előtt!Ennyit gondolok!Ezért most van 2 eladó termóm,mégpedig gyári!!!


Automatánál a hűtő aljába is van egy, 25 000 péz az ára.


e46 20 d 150 le eu3-am van.Komolyan van ott is??És hol pontosan,mert sehol nem láttam rá utaló jelet


Manuálisba nincs, csak automatába, ott a link, nekem is 2 van ezzel együtt, akkor neked lehet 3 van.
Nekem mikor visszahűlt a kocsi mindjárt erre fogták, és drágább mint a nagy.

De én az itt írtakból úgy tudom nektek alacsonyabb az üzemi, a dizelnél. ott nincs 90-92 fok
Akkor ezt is cseréljem ki??????





Azt én nem mondhatom neked, a te pénzed, de csak ott van, csak zár,nyit a hűtőnél, biztos van szerepe. Én kicseréltem, gondolom ez is elromlik, mint a többi.


88 fok körül kell lennie mindenképp ha nincs akkor valami baj mèg mindig van !


De mi?Ezen kívül mi a fene lenne??Ha csak két állása van,tönkremehet,hogy csak kicsit szarakodik??Furcsa ez


erről van szó:
17112249366

SP_323i Elküldve: 2014-01-28 15:53 váltó

iSTi93 írta:
Neo954 írta:
iSTi93 írta: Szevasztok, Jó napot !
2004/11, 178 000km, e46 320d Automata gondjaim vannak: Hidegen , melegen ugyan úgy mukodik S-ben SOHA és manuálisan két hónapban egyszer használom. Ha Teljes gázzal vagy fél gazzal megyek simán és úgy vált , hogy nem is érezni csak a fordulatszám kijelzon latom, hogy váltott ... A gond akkor kezdodik mikor állok es kicsit leengedem a lábam a fékrol (foleg R fokozatban) akkor beráz és a fordulat egy maximum két masodpercre leugrik olyan 400-500-ra majd egy hatalmas fust felhot nyom ki magaból, Ezek utan megint normálisan jár a motor megfelelo fordulatszamon. Minden nap hasznalom az autót hosszu mint rovid utakon egyaránt. Egy héten egyszer csinalja azt is , hogy pl: 2000es fordulatrol leesik 1000re mikor vált (Manuális váltáskor is), de ha tobb mint fél gazzal megyek akkor ugy elvallt mint egy vadonatúj f30-as ...
Az olajat és a szurot még a gondok elott lecsereltem ,de utanna is cseréltem mégegyszer !!!
Valami más megoldás esetleg egy uj válto beszerelése elott ???
Koszi elore is


Én vezérlőszelepre gyanakodnék a helyedben, de meg kell nézetni váltóssal.
Amit leírtál, abból arra következtetek, hogy nem nagy a baj, és időszakos, úgyhogy valami elektronika, vagy vezérlés lehet.
Üdv.:Neo



Elektronika nem jelez semmit, le volt ellenorizve tobszor is ... Olvastam olyan cikket egy Cseh oldalon, hogy egy tagnak ugyan ez a gondja volt utanna lecserelte az olajat lement 20-25 kilometert majd ujbol lecserelte es azota minden okees vele ... Ez lehetseges ?


Az olajcsere sokat segít. A kettő meg még többet, mert a wankel-ből is kimossa a régi olajat... kérdés, hogy ez e a baja.
Mondjuk az olaj cserével rosszat nem csinálsz

SP_323i Elküldve: 2014-01-25 11:30 Turbo

laszlo0918 írta:
SP_323i írta:
tucsok írta:
nolan74 írta:
csabika0810 írta: sziasztok!
Felújitattam a turbót és vissza lett szerelve, de azóta ha elinditom és hideg állapotba ilyen hangja van a turbónak! kb 1200-1800as fordulatig!
https://www.youtube.com/watch?v=Xej4McUOg4M

ha bemelegszik a motor akkor viszont nincs hangja!
mitől lehet ez?
tömités készlet az nem lett cserélve rajta, mert jó állapotú volt még!


Nekem is ugyan ez a hang van, 1 éve újították fel. Igaz hogy én a katalizátort is kivettem belőle de azóta semmi baja. Szerintem ez természetes hang.


Szia nekem is kb 1 éve volt felrakva uj turbo es ugyanez a hang jon a motortol


Hali!

Ismerős hang
Eleve felújítottal vettem a kocsit. Azóta 130ekm ment bele és semmi baja a turbónak. Igaz vigyázok rá ahogy kell.
Viszont nem tudom, hogy mi köze a kettőnek 1máshoz, de amióta rendbe lettek téve a porlasztó csúcsok, azóta nem fütyül a turbó. Addig az utastérben is lehetett hallani, most meg semmi




Nekem is van ez a hang olyan mint a mentő autó hang bent is hallani hidegen jobban melegen nem annyira.Nekem ezt csak nemrég kezdte csinálni.



Na még annyi, hogy az EGR szelep állapota, légszűrő, csúcsok is hatással vannak erre a hangra. Érdemes átnézni pár dolgot, mert nem biztos, hogy turbo haldoklik, csak szerencsétlen jobban dolgozik, mint szokott. Legalábbis az eddigi tapasztalatom szerint. A fütyülő hangnak köze nincs ahhoz, hogy felújított e vagy sem

SP_323i Elküldve: 2014-01-24 11:19 Autóvásárlás

csbalu írta:
Neo954 írta:
YELLOW írta:
Szabi46 írta:
Most ez is tetszik


hát az E46-ért lehet nem fogsz többet kapni, így nem értem. legalábbis nem tom, nehéz lesz a mai világban. így enenk fényében nem látom értelmét, eladni az E46-ot, hacsak nincs valami nyomós indokod rá


juhhuuuhuuuu! Ez nagyon cefet!


Ez mit jelent?
"E36-ra alakított E46 M3 első lökhárító"


Nem azt ami a képen van!

Az valami ilyesmi lenne:

SP_323i Elküldve: 2014-01-23 11:27 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

Gyári kerékkérdésben egy elég jó oldal:
http://www.bmwstylewheels.com/

SP_323i Elküldve: 2014-01-21 14:21 Autóvásárlás

YELLOW írta:
Superpippo írta:
csatis1 írta:
hancurozo írta:
hancurozo írta:
Szabi46 írta: BMW E36 328i sárga

Ezt az autót ismeri valaki?
Mit jelent az utolsó pár sorban leírt: "Az autó motorkódos bármilyen típus azonos motor beépíthető"


Azt, hogy a forgalmiban nincs motorszám, csak motorkód. Valami oknál fogva nem olvasható a motorszám. (külföldről hozott és bontás nélkül nem tudják leolvasni, vagy korrózió miatt nem leolvasható)
A külföldről hozott autók 99%-a ilyen.


Nem látom a full M packet-et, a napfénytetőt. Nem legális a xenon. A fékfolyadék fekete. (hogyan szervizelték?) Ez alapján mi lehet igaz a hirdetésből?


Ami biztos: toronymerevítő elöl...


Szerintem ez a kocsi ízléstelen és ez nem M-packett hanem cigány packett.



akkor biztos azért jön be nekem....
a fékolaj meg egy elöregedett fehér műanyag tartályban milyen legyen, fekete szerű, azt innen nem mondod meg. az hogy miylen extra lett bepipálva, azt sosem nézem, mert ott aztán minden rossz nyavaját bekattintanak. (felszereltség)
én nem tudom mi rajta az izléstelen. nem azért védem mert sárga, de szerintem nincs vele baj. szerintem drága. most agy azért mert tényleg jó, vagy csak azt az érzetet akarja kelteni. ha 500 körül lenen az ára, lehet be is próbálkoznék
az tény, hogy valószínű nem gyári fény van rajta, a kérdés, mennyit javítottak a kasztnin.


M-es az, csak nem a cupé-kabrió csavart küszöb van rajta, hanem a limó M-es küszöbe a kismotoros (3.0) M3-as limókat ilyen küszöbbel adták...
A tükör lehet utángyártott és nem gyári, mert picit feláll a gyárinak ez nem szokása.

SP_323i Elküldve: 2014-01-21 11:53 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

hú srácok!
Ez a topik de nem egyszerű
viszont ha a fene fenét eszik is akkor is megértem mit kell majd venni diaghoz

SP_323i Elküldve: 2014-01-17 13:31 320d Motor

SP_323i írta:
Neo954 írta:
SP_323i írta: Vki nem tudja, hogy az ábrán 5-össel látható cső hány mm-es?
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=45

Próbáltam EGR termosztátot cserélni, de ez a rohadék 5cm-es kis csőszakasz meggátolt benne.
Annyira el van öregedve, hogy csak darabokban lenne hajlandó lejönni, cseredarab hiányában viszont maradt a helyén. Meg az EGR termosztát is


21,3mm ha az az összekötő kell. Gondolom belső átmérő.

Itt írja: 5ös cső

Üdv.:Neo


Ui.: Dehogy is az a bilincs átmérője! Bocsi



sebaj
már próbáltam cikszám szerint is keresni a googlen, de nem igazán találtam rá a válaszra


ooo baz!
hát nem is azt a csövet kell levenni, hanem azt, amire rámegy:

YouTube videó


SP_323i Elküldve: 2014-01-17 13:07 320d Motor

Neo954 írta:
SP_323i írta: Vki nem tudja, hogy az ábrán 5-össel látható cső hány mm-es?
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=45

Próbáltam EGR termosztátot cserélni, de ez a rohadék 5cm-es kis csőszakasz meggátolt benne.
Annyira el van öregedve, hogy csak darabokban lenne hajlandó lejönni, cseredarab hiányában viszont maradt a helyén. Meg az EGR termosztát is


21,3mm ha az az összekötő kell. Gondolom belső átmérő.

Itt írja: 5ös cső

Üdv.:Neo


Ui.: Dehogy is az a bilincs átmérője! Bocsi



sebaj
már próbáltam cikszám szerint is keresni a googlen, de nem igazán találtam rá a válaszra

SP_323i Elküldve: 2014-01-17 13:05 320d Motor

Neo954 írta:
SP_323i írta: Vki nem tudja, hogy az ábrán 5-össel látható cső hány mm-es?
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=45

Próbáltam EGR termosztátot cserélni, de ez a rohadék 5cm-es kis csőszakasz meggátolt benne.
Annyira el van öregedve, hogy csak darabokban lenne hajlandó lejönni, cseredarab hiányában viszont maradt a helyén. Meg az EGR termosztát is


21,3mm ha az az összekötő kell. Gondolom belső átmérő.

Itt írja: 5ös cső

Üdv.:Neo


Ui.: Dehogy is az a bilincs átmérője! Bocsi



Igen az összekötő kis gumicső belső átmérője kéne, de a 21,3 mm kicsit sok lenne belső átmérőnek
én 8-asra vagy 10-esre tippelnék
Vagy az 5ös cső a méretére vonatkozott nem a számára?

SP_323i Elküldve: 2014-01-17 12:53 320d Motor

Vki nem tudja, hogy az ábrán 5-össel látható cső hány mm-es?
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=45

Próbáltam EGR termosztátot cserélni, de ez a rohadék 5cm-es kis csőszakasz meggátolt benne.
Annyira el van öregedve, hogy csak darabokban lenne hajlandó lejönni, cseredarab hiányában viszont maradt a helyén. Meg az EGR termosztát is

SP_323i Elküldve: 2014-01-16 20:37 Katalizátor

Teljes kat kivétel helyett sport kat?
Jut is marad is elven...

SP_323i Elküldve: 2014-01-16 20:31 Lengéscsillapitó

wanted írta: Sziasztok!
A kérdésem az lenne, hogy a barátomnak van egy E46 touring-ja, és azt szeretné, mással ellentétben , hogy magasabban legyen a segge, de még nem akar állítható futóművet venni, hátha van más lehetőség is!
Van rugóhatároló gumi ,de állítólag az nem olyan jó!
Vagy lehet-e emelő pogácsát betenni?egyáltalán létezik-e,valaki csinált-e már hasonlót, emelte meg valahogyan a hátulját?
A válaszokat előre is köszönöm.


Talán ez:

http://www.ebay.de/sch/i.html?...p;_sacat=0


SP_323i Elküldve: 2014-01-15 14:15 Dieselrendszer tisztító és védő adalékok

csbalu írta:
ateszka86 írta:
Neo954 írta:
nickname írta:
Puli írta:
nickname írta:
Puli írta:
negativ0001 írta: Diseles haveraim nagyon dicsertek ezt....en meg ezt a revitalizalot nem probaltam, ugyhogy no komment, annyit tudok, h nehezen oldodik.
http://www.xado.co.hu/webshop#!/~/product/category=2302529&id=9944788
http://www.xado.co.hu/webshop#!/~/product/category=2302529&id=9944798


Éppen erről a cuccról érdeklődtem volna én is!
Xado Fémkondícionáló Maximum 1 stage

Van-e valakinek tapasztalata?



Személyes vélemény.

Nem hiszek benne. Az hogy ki mit mond és mi mond az csak egy dolog, de egyértelmű bizonyíték nincs és nem is lesz a hasznosságára.

Használ inkább PRÉMIUM üzemanyagot lehetőleg OMW MAXX MOTION annak legalább kézzelfogható eredményei vannak.



Érdekes, mert nálam pedig az üzemanyag a kamu! Rengeteg tesztet olvastam és én is próbáltam, de annak nincs eredménye!



Igen és mit próbáltál ? leírnád ? mert érdekelne.


Sziasztok!

Ezekről a "mézekről" megegyezik a véleményem Nickname-el, nemrég olvastam az egyik TDS-es fórumon, hogy a srác valami adalékot öntött a motorolajhoz, aztán turbótengely törés lett a vége... hát én inkább kihagynám.

Üzemanyag már más tészta, én a Shell diesel-t tartom a legjobbnak, érzés alapján, valamiért jobban indul tőle az autó hidegben. Az OMV-vel csak annyi a problémám, hogy nem fér bele a pisztoly a tankszűkítőbe, és nehéz tankolni így.
Néha "ipari" gázolajat tankolok, de ahhoz mindig teszek 5 cent 2T motorolajat egy teli tankhoz, adagolós tanácsára.

Üdv.:Neo



metabondot használok az oljaba és az üzemanyaghoz is.... amotor mintha vmivel halkabb lett volna és indulásnál sincs az az emelkedett hang mint eddig....amikro az üzemanyagba betöltöttem rendesen takaritotta, dobálta ki a kormot, nincs negativ véleményem róla...


kb mióta használod?
Érdekes egyébként mert a Mini Cooper S motorjával kapcsolatban hallottam hogy gyárilag előírják valami adalék használatát időközönként.

Itt a cikk
http://totalcar.hu/magazin/tec...olajcsere/

De az ide vonatkozó mondat a végén van:
"Tehetünk-e valamit az égéstér kokszosodása ellen? Erre jó a márkaszerviz belső információáramlása, amit a Pásztor szakemberei nekem is átadtak. A PSA-csoport a hiba kialakulásának megelőzésére előír egy benzinadalékot, amit néhány ezer kilométerenként egyszerűen bele kell önteni a tankba. Sajnos arra kicsi az esély, hogy a kialakult koromréteget eltávolítja, de preventív jelleggel érdemes lehet használni."


Esetleg valaki ismeri/használta már ezt az adalékot:
PROTEC DPF DIESEL
elméletileg az részecskeszűrő tisztító, de anno beszéltem egy szerelővel, aki azt mondta, hogy a kipuff lerakódásait részecskeszűrő tisztítóval szokták kipucolni. Ezért is gondolkodtam el ezen.
Vélemény?

SP_323i Elküldve: 2014-01-14 12:35 Első ablaktörlő

csbalu írta: Tudna Nekem mondani valaki 2 pontos méretet hogy mekkora kell előre jobbra balra és hátra? Több félét olvastam már pl. 500mm/580mm, 475mm/550mm ? Melyik legyen nem akarom hogy kilógjon az ablakon és kikoptassa a gumit vagy valamit.


Hali!

A nagyobb méret a normál ablaktörlő, a kisebb meg az új szilikonos.
Innentől már csak el kell döntened milyet szeretnél