Tano fórum hozzászólásai

Tano Elküldve: 2010-11-11 18:21 Társalgó

birszkip írta: Sziasztok!
Nekem egy E46 320 Ci (2,2 benzines, automata, 2001-es évjáratú) BMW-m van.
A csomagtartóban található szerszámkészletből sajnos csak a vonószem, a kerékkulcs és a 8-10-es villáskulcs van meg.
Tudna nekem segíteni valaki abban, hogy hol tudnám beszerezni a hiányzó szerszámokat?

Előre is köszi a segítséget


Bontóban próbálkozhatsz, de szerintem kevés a siker esélye. Szervízben be tudod szerezni a hiányzókat külön-külön is.

Tano Elküldve: 2010-11-11 18:19 Olajzabálás

Nézted, hogy olajfolyásod van-e valahol? Akár a motor eszi az olajat, akár a turbó, akkor kékes füstje lenne a kipuffogógáznak. Nézd meg ezeket is azon kívül amit Yellow javasolt.

Tano Elküldve: 2010-11-11 18:15 Klíma automatika hiba

anubisz0718 írta: Köszönöm a gyors választ, még annyi hogy kb 1 hónapja kezdte,ezt és a kijelző panel is jól működik,de néha ok nélkül szét esik a kép,be pixelesedik,fel mennek a rovátkák teljesen csúcsra,mintha csutkára állítottam volna a fűtést,aztán vissza, és úgy meg szűnik magától,ekkor kezdtem észrevenni hogy a ventilátor fokozat is hol fel pörög,hol le halkul.
Ez a Süni vissza beszélhet a Klíma vezérlő panelra,hogy ilyen kijelző hibát produkáljon?
Már azon gondolkodtam cserélek a kijelzős klíma vezérlő egységet,egészbe,de addig ment a fűtés,hűtés, most állt le a ventilátor 1 napja. Okozhat ez kijelző problémát?


Szerintem inkább olyasmi lehet, hogy a klímavezérlő próbálta volna gyorsabb fokozatra állítani a ventillátort, de a süni miatt az nem gyorsult, ezért mehetett fel a skála, miközben a fordulat meg maradt ugyanolyan.

Tano Elküldve: 2010-11-11 18:12 Lökhárító

seta írta: Sziasztok!

A minap levettem az első lököst, és láttam h van mögötte 1-1 légterelő ami (sztem) a fékekhez irányítja előről a levegőt. De nekem a lökösön pont ezen légterelők elött volt 1-1 takaró műanyag. A kérdésem az lenne h milyen célból lehetett letakarva ez a 2 légterelő?

Amúgy levettem a 2 takaró lapot, most szabadon áramlik a levegő a terelőkbe.


Gyárilag volt letakarva, vagy utólagos megoldás volt a takarás?
Egyébként igazad van, a fék hűtéséhez irányítja a levegőt az a két csatorna, szóval még jobb is neki ha nincs letakarva.

Tano Elküldve: 2010-11-10 14:31 Katalizátor

Itt egy kép is:

Tano Elküldve: 2010-11-10 14:28 Katalizátor

ute107 írta: Segítség kellene!

Mi az e46 20d alatt a turbó után katalizátor utáni másik szerintem katalizátor.
Most arra a kb. 20x20cm-es eberspecher feliratú valamire gondolok.
Padre 323i-vel beszéltem szerinte az nem katalizátor...


A katalizátor után egyből a rezgéscsillapító van, majd később van egy másik katalizátor is.

Tano Elküldve: 2010-11-09 01:02 Belsõ

InsectKiller írta: Sziasztok!
Meg tudja valaki esetleg mondani, vagy tudja, hogy hol lehet találni infót, hogy hogyan lehet 1 coupenál az ajtóból kiszedni a zárszerkezetet?
Ki kell venni az egész szerkezetet, vagy ki lehet valahogy játszani?
Köszönöm előre is!


Csak a kulcsos részt akarod kiszedni, vagy az egész zárszerkezetet?

Tano Elküldve: 2010-11-07 22:28 DSC, DTC - E90

hil írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta: E46-nál ha csak simán kapcsolod ki (röviden nyomva), akkor még kb 23%-ig felügyel, ez is bőven elég a mókázáshoz.


kb 23% ?? Miből számoltad ezt ki?


elosztod néggyel és kivonsz belőle kettőt, na úgy jön ki a 23%


Ugyan már skacok. Megtanuulhattátok volna már hogy Yellownak született képességei vannak ilyenhez

Tano Elküldve: 2010-11-07 18:55 bmw diagnosztika

hil írta: Sziasztok!
A DIS-ben hol keressem (mert nem találom a v44 és a v55-ben sem) a szerviz resetet? Az INPA is tudja ezt, mert abban sem találom?? (lehet, csak paradicsomszemű vagyok?)

Köszi,


Az INPA-val gyorsabban meg tudod csinálni. Az E46 kiválasztása után a bal menüsorban a body-n belül jobb oldalt az instrument cluster-t nyisd meg.
Utána az alsó menüsorban már meg fogod találni.
Ha DIS-ben akarod, akkor a quick test után az alsó control module functions gombra katt, utána a bal alsó function selection majd ott a service menün belül megtalálod. Fejből most ennyire emléxem, konkrétabban most nem tudom megnézni.

Tano Elküldve: 2010-11-05 14:52 Tötés probléma

JanoE46 írta: Köszönöm a választ!Akkor az lesz a legjobb ha kicserélem a generátort?

Yellow!Azért annyira nem durvaDe ha egy fehér falhoz állok oda,adok egy "fröccsöt" 2000-ig,akkor látszik inkább csak.Olyan 20-30%-al erősebben világít olyankor.


Nem kell az egész generátort ezért kicserélni. Külön lehet javítani vagy cserélni ezt a részt. Szerintem menj el egy autóvillamossági szerelőhöz, ő ki tudja neked mérni hogy pontosan mi is a probléma.

Tano Elküldve: 2010-11-05 04:45 Tötés probléma

JanoE46 írta: Üdv!Olyan tünete van a gépnek,hogy gázadásra erősebben világítanak a lámpái.A generátor szarakodna?Üdv


Igen, a feszültségstabilizáló része lehet a ludas...

Tano Elküldve: 2010-11-05 04:42 Önindító

Alesi írta: Sziasztok!

Nekem hasonló lenne a problémám. Van, hogy pöccre indul az autó, de van hogy 4-5x hiába tekerem a kulcsot, egyszerüen nem történik semmi! A probléma az, hogy én az NT Autonál felujittattam az önindítóm, a probléma mégis fennáll .
Szerintetek mi lehet?


A nem történik semmi alatt mit kell érteni? A lámpák a műszerfalon rendben világítanak és elalszik aminek el kell, van forgatás is csak nem indul be?

Tano Elküldve: 2010-11-04 14:34 Turbo

Hori írta: olyannal még nem találkoztam hogy az eldugult kartergázszűrő miatt állna az olaj a coolerban és a szívócsőben, de olyannal már igen hogy a kopott turbó miatt állt a coolerban a szívócsőben és még a kipuban is /most bontottunk egy 530d-t állt mindenhol az olaj coolerban, szívócsőben, katalizátorban, a hátsó dobból 3liter olajat öntöttünk ki és a turbó tengelye inge komolyan lógott/
Ennek ellenére legyen neked igazad mert akkor igen olcsón megússza az egész történetet


Én sem azt mondtam, hogy a kopott turbó miatt nem álhat ott az olaj.
De a kartergáz is egy lehetőség, mégha ritka is. Igaz akkor nem csak a turbóhoz nyomja a felesleget, hanem máshova is. Ahogy írta a kérdését laja, abból nem derült ki számomra hogy konkrétan hova is folyik az olaja.
De úgy éreztem korrigálnom kell, mert ahogy írtad abból az szűrődött le, hogy a kartergázszűrő adja az olajozást a turbónak...

Tano Elküldve: 2010-11-04 05:27 Turbo

Hori írta: sajnos nem lesz túl jó hírem, ez max úgy történhetett: hogy a kartergázszűrő nem volt cserélve még soha és ezért a turbó alig kapott oajzást és szarrá kopott és mindenhol engedi át az olajat. ezért áll a szívócsövedben és a coolerban is az olaj. de vedd le a turborol a szívocsövet és mozgasd meg a tengelyét azt hiszem meg fogsz lepődni


Hm, szerintem ez így nem teljesen korrekt. A turbó nem a kartergázszűrőtől kapja az olajozást. Saját olajcsővel van bekötve a rendszerbe.
Viszont ettől függetlenül ha a kartergázszűrő el van dugulva, lehetséges olajfolyás mégpedig a megnövekedett kartergáznyomás miatt...

Tano Elküldve: 2010-11-03 14:31 SES lámpa, dadogó motor

calibra írta: Meg esetleg jó lenne egy szervizkönyvet szerezni akár pdf-ben is, ha van valakinek elküldhetné emailben.


A főoldalon a letöltések között találsz, csak egy kicsit lejjeb kell görgetni...