Ez egy archivált weboldal! bővebben
Tano fórum hozzászólásai

Tano Elküldve: 2010-05-24 20:11 Társalgó

SoundkeY írta: Votl mar szo a jovo evi KGFB-rol ?

Fasza, 150 loval epp 1 kategoriat ugrunk ( asszem hori mar szajkozta )

http://www.vezess.hu/biztosita...tas/24392/

Biztosításikategória-határok, szgk.
Jelenleg : 2011. 01. 01-től
1. kategória 850 cm3-ig (37 kW-ig (50 LE)

2. kategória 851-1150 cm3 (38-50 kW (52-68 LE)

3. kategória 1151-1500 cm3 (51-70 kW (69-95 LE)

4. kategória 1501-2000 cm3 (71-100 kW (96-136 LE)

5. kategória 2001-3000 cm3 (101-180 kW (137-245 LE)

6. kategória 3000 cm3 felett (180 kW felett (245 LE-től)


A facelift előtti 20d-k még éppen maradnak a régi kategóriában

Tano Elküldve: 2010-05-24 17:27 esõszenzor_

Prof írta: Tudna valaki segiteni hogy a esöszenzor stekernek és a hozzá tartozó tüskéknek mi a gyári száma ?


Most akkor ezt légyszi magyarul is azoknak akik kevésbé műveltek németül, akkor talán tudunk segíteni

Tano Elküldve: 2010-05-17 17:01 320d Motor

jenohartmann írta: Sziasztok lenne egy pár kérdésem nagyon megköszönném a segitséget

létömegmérő,Agr szelep,Cooler ezeknek a tisztitása, ugyanis nem megy a kocsi és igen füstöl
ezeket ,hogyan tudnám kitisztitani és hol vannak

üdv jen


Légtömegmérőt közvetlenül a légszűrő után találod, a motor bal oldalán szemből nézve burkolat alatt. Az alábbi ábrán az 1-es elem.
AGR szelepet a motor jobb oldalán találod a beömlő előtt közvetlenül. Az alábbi ábrán a 14-es elem.
Az intercoolert alulról éred el, a hűtő alsó részén elötte. Az alsó burkolatot levéve hozzáférsz és le is tudod venni. Az alábbi ábrán a 3-as és 7-es közötti elem.
Tisztításhoz olyan szert ajánlok, ami nem oldja a műanyagot, de az olajos szennyződést eltünteti.

Tano Elküldve: 2010-05-16 20:44 Furcsa hangok a kerekek felõl.

lbalog írta: Nem kormányzár az tuti... a keréktől jön a hang. Olyan mintha, ahogy gurul hátra a kocsi a balra kitekert kormány hatására a jobb kerék ugye "elfelé szeretne menni a kanyar ivétől" így kvázi a tapadás húzza "kifele" a kerék alját. Már ha érthető ahogy leírom... Valami biztos enged egy kicsit /pár mm-ről lehet szó max/, majd elérve a határt "visszarántja" a kereket és az okozza a pattogó hangot.
Régi, még front meghajtású időkből emlékszem ilyesmi hangra, féltengelyes kocsinál, kitekert kormány padlógáz verziónál.... azért fura, mert elvittem szerelőhöz, megemelte, mindent megrángatott majd 2 szilent és egy kutyacsontnyi problémát talált. Ezt szépen ki is cseréltük, a kocsi tilinkózása az úton meg is oldódott de ez a gond megmaradt, talán csökkent kicsit..


Mivel teljesen kitekerve csinálja én a kormányművet is javaslom megnézetni.

Tano Elküldve: 2010-05-16 17:02 manuális váltó

bmw320d4 írta: CD meghajtó:\WIN95\BMW\TIS\Setup.exe
Tehát a CD/DVD meghajtón keress, ne a HDD-n. Win7-re nemtom, hogy fog-e települni


Nekem sikerült már használni win7-en is, azzal sem lehet gond.

Tano Elküldve: 2010-05-16 13:14 BMW a motorsportban

A hétvégén rendezik a nürburgringi 24 órás viadalt, a palik féle magyar csapat ismét indult. Sajnos nem volt szerencséjük:
Kiestek

És hogy milyen blama miatt:
Nordschleifeblog

Elég nehezen felfogható, hogy egy csőbilincs ekkora problémát okoz, és pláne hogy ezt nem veszik észre

Tano Elküldve: 2010-05-16 11:04 manuális váltó

stgoofy írta: hali

az lenne a problémám,hogy váltókar üresbe van akkor ugye lehet mozgatni jobbra-ill balra,ha balra mozgatom akkor egy pici rugó visszalöki,de ha jobbra akkor ott nem érzem hogy lenne ilyen visszarugózás,tehát ha üresbe van nem középpen áll hanem 1 picit az 5 ik sebesség fele, volt már valakinek ezzel dolga?


Igen, ez sokaknál előfordul, típushiba. Volt is róla szó korábban. Különösebb gondot nem okoz, a visszanyomó stift szorul, a váltó oldalán található, lehet cserélni, csak szar a hozzáférhetősége. Ha jól emléxem lett régen belinkelve képes szerelési segédlet is valamelyik külföldi oldalról. Ha gugliban rákeresel szerintem megtalálod te is. Az

alábbi ábrán a 6-12 elemekről van szó. Ebből ha jól emléxem a 10-es ami neked szorul.

Tano Elküldve: 2010-05-15 22:12 Tolató radar

YELLOW írta: engem az fogott meg, hogy vezeték nélküli

szerk.: bár ahogy olvasom az általad linkeltet, csak a kijelző vezeték nélküli, de a szenzorok vezetékkel mennek a központiba.


Szerintem ez így célszerű, hacsak nem akarsz pl. havonta elemet cserélni az érzékelőkben...

Tano Elküldve: 2010-05-13 20:40 Vicces :)

YELLOW írta:
kempelen írta: magyar feladvány a hülyeségről


minden bizonnyal levehető. és az alja marad ott, egy kb 5 centis henger, amire csavar fogja rá a tetejét


Vagy az ő autójuk talán még éppen kifér a kép ajlán lévő 2 oszlop között

Tano Elküldve: 2010-05-10 23:28 Belsõ

Kisate írta: Hello!
Az lenne a kérdésem, hogy vhol lehet e kapni azt a bolhát ami az ajtókárpitba van és a belső díszleceket fogja, vagy esetleg vkinek ven e vmi ötlete arra,hogy ha eltörik és kijön belőle a kis fém pöcök, hogy tudnám vmi értelmes módon felfogatni a díszlecet.


Szerintem lehet. Nézd meg ezen az oldalon hogy melyik cikkszámal szerepel ami neked kell. Bármelyik BMW kereskedésbe sztem megkapod.

Tano Elküldve: 2010-05-10 22:27 hidegen rángat....

[quote="peti88"]
Tano írta: A vibration damper-re gondolsz, főtengely szíjtárcsa? Gondolom az lehet, Murphy nem alszik, az a legdrágább 80


Igen, arra. De van az olcsóbban is, a 80 kicsit sok érte sztem. Persze előbb nézd meg a régit, hogy tényleg azzal van-e gond.



Tano Elküldve: 2010-05-10 20:28 Nem indul. please help me!

Joelondon76 írta: Lehat akar neis ertek hozza. Ez nekem amugy csak hobbi, tehat igy igaz is, mert az ert hozza talan aki minden nap ezzel fogllkozik.
Nagyonkoszike a valasz, mar ez is sokat jelent, mert meg arra se volt otletem hogy ennel tipusnal vilagit a motorhibajelzo vagysem mikor gyujtasra rakom.. Szoval az enyem face liftes. most ott tartok hogy irtam a sracnak askitol a 002 BMW Car Diagnostic Scanner Tool 1.3.6 1.36 PA SOFT kiolvasot vettem hogy mondjon valamit vagy adjon egy masik softwaret hozza, de visszairt hogy nincs, de van a masik keszulekuk az tobb hibat felismer... vissa veszi ezt es fizetek ra a masikra ami.: BMW - the Carsoft 6.5 kit....
Mert az o allitasa szerint ez az elozo keszulek a hibak 80% at ismeri fel, tehat lehet ott a hiba a vezerlobe tarolva de tenyleg nemismert.. szoval fizetek, varok... aztan visszakuldom a regit..
Ma megjottek a BMW dvd-k is.. 5 dvd, minden szerelesi infoval...el is kezdem tanulmanyozni. Szoktal lenni msn-en?
Joe


Szerintem jobban járnál, ha a BMWScaner és a Carsoft helyett csinálnál/beszereznél egy egyszerű VAG KKL intefészt, és azzal tudnád használni az INPA vagy a DIS progit. Hobbi/otthoni szintre tökéletes. Van itt egy diag topik, olvass bele, vagy az E39.hu oldalon is találsz egyet sok infóval.

Tano Elküldve: 2010-05-10 20:24 hidegen rángat....

peti88 írta: Sajnos van, eddig nem volt, de most jelentkezett. Olyan "slattyogó" surlódó hang és enyhe csattogás.


Szerintem meg kellene nézni az ékszíjtárcsát első körön...

Tano Elküldve: 2010-05-08 22:14 hidegen rángat....

peti88 írta: Sziasztok!
Remélem tudtok segíteni, mert sürgős lenne.
Van egy e46 318d faceliftem, 220.000 km-el és mostanában elkezdett hidegen rázkódni olyan 1000 rpm-en.
Valakinek valami ötlet?


Van esetleg egyéb jelenség is, pl zaj, csikorgó/ciripelő hang, vagy egyéb rezgő zaj?

Tano Elküldve: 2010-05-08 22:11 manuális váltó

YELLOW írta: az olaj nem szar, meg én rakattam bele. csak lehet nem bele való.


Azért néha sikerül még magadat is megcáfolnod