Ez egy archivált weboldal! bővebben
Tano fórum hozzászólásai

Tano Elküldve: 2008-05-10 11:18 Apró hibák

Szerintem az a nagyon kopott kijelentés a kézifékpofákra vonatkozott, és így már van köze hozzá. Utána kell állítani. Ezt lehet magán a tárcsánál, de egyszerûbb a kézifékkarnál a takaróanyagot kihajtva.
Szerkezetileg a kézifék pofák a hátsó tárcsafék belsõ felén helyezkednek el, és dobfékként mûködik. Íme:
http://www.realoem.com/bmw/par...;amp;fg=30

Tano Elküldve: 2008-05-10 05:20 Apró hibák

Hali!
Mindegyik tárcsád így forrósodik, vagy csak az egyik? Ha csak egy, akkor a féknyeregben a dugattyút nézném meg, nincs-e beragadva, meg a betétek rendesen tudnak-e mozogni. Ha a hátsók közül valamelyik, akkor még a kéziféket is nézesd át, mert ha az ragadt be, akkor úgy jársz mint b0gar kolléga és tárcsacsere.
A kipuffogódnál szerintem a rezgéscsillapító az esélyes, az alábbi témát ajánlom:
http://www.bmwe46.hu/modules.p...p;amp;t=89

Tano Elküldve: 2008-05-06 20:38 Kipufogo füst!

lajosh írta: Mi az a kartergázszûrõ? Nekem is 320D-m van, és még nem cseréltem ilyet.


Az amit a neve is mond. Az olajrendszer része. A kartergázból szûri ki az olajat, az újabb változatú meg kicsapatja, és így az nem tömõdik el.
Ha eltömõdik, akkor a megnövekedett kartergáz nyomástól kifeküdhet a turbó is. Ha jól emléxem korábban ilyesmit emlegettek a szakik. Én nem vagyok az
Szóval ajánlatos legalább 50-60 ezrenként cserélni, ha nem az újfajta van benne.
A régebbi 136 lovasba csak szûrõs változat van. Az alábbi linken a lap alján megtalálod a változatokat:

http://www.bmwonline.hu/katalo...lkatreszek

Helyileg pedig a légszûrõház mellett található a burkolat alatt.

Tano Elküldve: 2008-04-30 15:24 Légtömegmérõ

Akkor szerintem felesleges.
De azt a hibakeresõs részt lehet érdemes kipróbálni, mert ahhoz tényleg semmi extra nem kell. Csak kérdés mennyire mérvadó, hol találni adatot arról, hogy melyik típusnak mennyit kellene mutatnia?

Tano Elküldve: 2008-04-30 12:46 Légtömegmérõ

A WD-40-ben van olaj is ha jól emléxem. Sztem vmi mással kellene.
És arra kell vigyázni, hogy minél finomabban kell hozzáérni. Sztem elég lehet csak leöblíteni elõbb egyikkel, majd az alkohollal. Utána az elpárolog róla.
DE!!
Ettõl nem lesz örökéletû, csak el lehet tolni valamennyivel a cserét, ideiglenesen lehet javítani az állapotán.

Tano Elküldve: 2008-04-30 11:50 Légtömegmérõ

Az a SimpleGreen vmi külföldi tisztítószer. Nem tudom nálunk lehet-e kapni.
Elektromosági kontakttisztító is jó, meg 99%-os alkohol. Ahogy kivettem a szövegbõl oldószer meg olaj ne legyen benne.

Tano Elküldve: 2008-04-30 07:36 Légtömegmérõ

Még egy érdekes dolog olvasgatásaim során.
Olcsóbban megoldható lenne a légtömegmérõ csere, ha nem a házzal együtt vennénk a BMW-nél, hanem csak magát a szenzort. 2 db biztonsági torx csavar rögzíti a házba, úgyhogy még egy bifej is kelhet, de az már nem tétel.
Kb fele annyiból meglenne. Már csak azt kell kideríteni hol szerezhetõ be külön a BOSCH szenzor.

Tano Elküldve: 2008-04-30 06:51 Légtömegmérõ

Hali!

Olvasgatva a neten érdekes témára akadtam. Van módszer hogy leellenõrizzük a légtömegmérõt a titkos menüben, vagy feszültségmérõvel:

http://www.m5board.com/vbullet...hp?t=54788

ír más módszert is, de nem mindegyik kivitelezhetõ egyszerûen. Ez M5 fórum, de a módszer szerintem minden típusnál mûködik.
És van egy cikk a tisztításhoz is.

http://www.louv.tv/cars/m5/MAF/

Ki mit gondol róla?
Üdv!

Tano Elküldve: 2008-04-28 05:16 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

atidesign írta: Sziasztok
Az lenne a kérdésem hogy honnan lehet - érdemes beszerezni az Angel Eyes szettet hogy nem legyen probémám vele, nem jelezzen hibát a visszejelzõ, normálisan mûkögjön és szép is legyen.


Nos beszerzési hely sok van, ha beírod a gugliba akkor találsz üzletet bõven. Árban is hasonlók.
El kell düntened hogy ledes, vagy CCFl neon megoldású legyen. utóbbinak erõsebb a fénye de drágább.
Azt nem lehet garantálni, hogy nem lesz vele probléma, mert ami elromolhat ugyebár az el is romlik, de szerintem ha néhány hónapon belül nincs vele gond, akkor hosszú életû lesz. A CCFL-nél a elõfordul hogy elromlik vmelyik fekete doboz, de gariban cserélhetõ.
Ahogy olvasgattam mások tapasztalatát, nagyon függ az autó szériájától, hogy van e hibajelzés. Ugyanaz az AE valakinél jelez, vkinél nem. De ha lesz hibajelzésed akkor is van megoldás, kérdezd pl Balut errõl.
Mind1ik szép
Üdv!

Tano Elküldve: 2008-04-23 21:10 Turbo

Zotyi30d írta: Sziasztok!

Úgy néz ki megoldódott a töltõnyomás problémám
Valszeg a vákuumszelep szart be.
Ilyet cserélt-e már valaki?
Új v. bontott?Melyik mennyibe kerül?
Köszi


És milyen tünetei voltak ennek a töltõnyomás problémának?
Hogyan derült ki hogy a vákumszelep a mumus? Ez a turbón lévõ vákumszelep?

Tano Elküldve: 2008-04-23 21:05 ELLOPTÁK!!!

De gondolom a nitrós rongy az UV gravírra nem vonatkozik

Tano Elküldve: 2008-04-23 20:45 IWIW?

Igen, vagyok. Lesz felrakva kép, csak a párom fogja intézni, mert én most nem vagyok otthon, és itt ramaty a net

Apropó: Aki bejelöli a klubbot az küldje el üziben az ittani nickjét is, mert csak akkor lesz visszaigazolva.

Tano Elküldve: 2008-04-23 04:38 E46 facelift lámpa, kormány, légzsák, egyebek

Csak nem csinosítgatod a verdát b0gar? Téged is elkapott a láz :

Tano Elküldve: 2008-04-20 12:30 Helyzetjelzõ gond!!

Ez teljesen így normális. Ha kiég a helyzetjelzõ (ami most neked AE) akkor a megfelelõ indexet kapcsolja be helyette halványabb fényerõvel.
Ha újra lesz fogyasztó a helyetjelzõ foglalatában, akkor nem fog az index égni helyette.
Üdv!

Tano Elküldve: 2008-04-19 11:04 Turbo

Ha valamelyik levegõvezetõ csöved repedt, akkor is hangossabb a fütyülés. Esetleg még koromnyomokat is találsz amit kifújt.
Töröld le az olajat, és meglátod hogy újra megjeleni-e vagy sem.