Ez egy archivált weboldal! bővebben
Tano fórum hozzászólásai

Tano Elküldve: 2015-05-07 15:05 Valaki segítsen

szegenysanyi írta: Sziasztok!
Remélem jó helyre írom.
Az miért van, hogy E46 318i leállítás után (de csak akkor, bár nem minden egyes esetben) kigyullad és sokáig világit az olajos szelence lámpa? Az olaj szint hidegen is jó....


Sárgán világít? Indítás után nem szokott néhány másodpercig világítani?

Tano Elküldve: 2015-05-05 22:57 M43TU motor

tbenyo írta: Hello. Egyik ismerös azt mondta hogy az E46-osoknál a motor úgymond tipushibája, szívócső pillangószelepek, vagy valami ilyesmi képes eltörni. Ez az M43-as motoroknál is tipushiba? 215 ezer van a motoromba és foggalmam sincs hogy az elözö tulaj cserélte-e. A biztonság kedvéért ki kéne cserélnem?


Nem, ez csak bizonyos dízeleket érint.

Tano Elküldve: 2015-04-30 23:55 Autóvásárlás

kundof1 írta: erről valaki vélemény? elég rég óta hirdeti már, de nem kell senkinek sem...

http://www.hasznaltauto.hu/aut...re-7726329


"Külsőre mint az M3, csak fogyaszt kb. 6 litert 100-on! Kitűnő, makulátlan állapot: Full, kivéve bőr! Az autó az akkori BMW kínálat csúcsa, nem összekeverendő az alap modellekkel illetve a felM-esítettel!"
Azért ilyen szöveg egy szedán 20d-re megmosolyogtató. Elég jól felszerelt, de azért közel sem full mint ahogy a címében írja. Alubetétet ír és közben karbon mintázatos (matricázott?). A fontosabb dolgok úgyis személyesen derülnek ki, meg kell nézni élőben.

Tano Elküldve: 2015-04-30 22:22 Társalgó

pojcii írta: Ez mind szép és jó...de még mindig nem tudom hogy hol van az a motorszám.


A gugli a barátod Talán ez segít megtalálni.

Tano Elküldve: 2015-04-30 13:39 Nem indul. please help me!

Bero írta: Majd írd meg


Update: Betolásra egyből beindult, biztos hogy az önindító rosszalkodott. Elmentem vele a szerelőhöz és kicseréltetem. Igaz ott kipróbálva éppen működött, de nem kockáztatom meg, ki tudja mikor gondolja megint úgy hogy nem indul. Köszönöm az ötleteket.

Tano Elküldve: 2015-04-29 23:22 Differenciálmû

Levimester írta: Köszönöm szépen a gyors választ!
Még annyit kérdeznék, hogy ezek alapján a váltók ugyanazok szerinted is?
(áttét szempontból)

Saját:
http://de.bmwfans.info/parts-c...ion_s5d_g/

Donor:
http://de.bmwfans.info/parts-c...ion_s5d_g/


Igen, ugyanaz van mindkettőben, cikkszám is megegyezik.

Tano Elküldve: 2015-04-29 22:07 Nem indul. please help me!

Bero írta: Helló! Beszéltünk ma,ugye nekem is ez volt,a pláza tetejére feljutottam utána már nem. Ugyanezt produkálta mint neked,volt nálam multiméter azzal se lettem okosabb. Mi betoltuk az autót,úgy egyből indult és semmi gond nem volt. Persze utána megint nem indult,de akkor már jó helyen volt az autó


Pont ebben reménykedek én is. No majd holnap kiderül sikerül-e.

Tano Elküldve: 2015-04-29 17:49 Nem indul. please help me!

lela írta: Vagy lehet az önindító szénkeféje, ha a bendix behúz utána adja(adná) a villanyt a kommutátorra, lehet elkopott.


Igen, én is a motorra gyanakszom, de gondoltam másnak lehet még ötlete amit meg lehet nézni bontás nélkül. Ha nem jön be akkor marad a szerelés.

Tano Elküldve: 2015-04-29 17:10 Nem indul. please help me!

Tom_Sawyer írta: Nekem ezt csinálta múltkor egy reggel, majd este is. Másnap lebeszélem a szerelőt, gondoltam még egyszer ránézek, megtisztogattam az akku saruit, pöccre indul. Azóta sem jött elő többet.


Köszi, ezt majd még megnézem.

Tano Elküldve: 2015-04-29 17:09 Nem indul. please help me!

elgeri írta: Szabad betolni ezeket a kocsikat?
Mintha már régóta nem lenne szabad a katalizátorosakat betolni, mert az így elégetlen üzemanyag tönkretehet valamit. Vagy tök hülyeséget beszélek?


Egy próbától még nem fog tönkremenni, de többszöri esettől tényleg kerülhet oda elégetlen nafta ami nem tesz jót neki ha begyullad.

Tano Elküldve: 2015-04-29 16:27 Nem indul. please help me!

Hi!
Most sajnos nekem akadt problémám.
Tegnap autóval mentem melóba, és délután hazamenetelkor nem indult az autó. Feszültség rendben, biztosítékok OK, az üzaszívattyút hallani, az önindító solenoidja kattan indítózáskor, de a motor nem forog semmit. Diag nem mutat hibát. Előjel nem volt semmi, eddig mindig egyből indult hidegen-melegen.
Én az önindítóra gyanakszom. Ilyen hirtelen behalt volna? Betolni még nem próbáltam, majd holnap akarom. Ha úgy beindul, akkor egyértelműen az önindító rossz szerintem. Esetleg valakinek más hasznos ötlete?

Tano Elküldve: 2015-04-23 10:34 Társalgó

p1tyeszka írta: Sziasztok!

Mi a véleményetek erről? Esetleg valaki megcsinálta már?


Szerintem nem véletlenül rakátk oda a gyáriak. Mégis mit nyersz vele ha kiszeded? Szerintem nagyobb terhelésnek teszed ki a hajtásláncot.

Tano Elküldve: 2015-04-15 22:34 Turbo

ivlo írta: Szerintetek a turbóval lehet a gond? hideg időszakban nem volt semmi gond az autóval, most a jobb időkbe Szinte üvölt a motor mintha egy kamiont vezetnék, én a turbóra gyanakszok. Vagy más lehet a probléma?


Mit értesz üvöltés alatt?
A turbónak a fütyülő hangja lesz nagyobb ha már kopottabb, vagy esetleg kifúj valamelyik csövön és azért hallatszik jobban.

Tano Elküldve: 2015-04-11 20:56 hangos a motor

sutius írta: egy olyan kérdésem lenne, hogy: ez vagy más visszafolyásgátló van-e az e-46ban? (n42b18/2002/07).
kerestem, de nem találtam vagy csak nem tudtam, hogy hol kell keresni....
köszönöm


Az E46-nál is van, beleintegrálva a szűrőházba.

Tano Elküldve: 2015-04-07 20:22 Kormany problema

Pitykoo írta: Szétszedtem, minden csavart meghúztam. A lenti két csavar az be se volt tekerve ami a műanyagot fogta....
De nem hiszem hogy az zörgött volna.
Az ami a 8-9-es képen látszik alsó fényes csavar az benne van és van ott nekem egy eléggé puha rugó is és ahogy mozgatom a dudát az ott kopog, hiába van rugó..
Ennek ilyennek kellene lennie vagy itt nem stim valami?!


A fém konzol szélein látható két rugó tartja a légzsákot. Azoknak elég erősnek kell lenniük.