Thony fórum hozzászólásai

Thony Elküldve: 2012-05-21 13:37 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Coyote írta:
BarG írta: Láttátok már, hogy megjelent az új 125d, 2 literes 218 LE 450Nm-es dízel motorral?! Szabványkörös fogyi 5,1 liter/100km.


Elég szimpatikus... Persze a legjobb lesz majd egy 320D 184 LE-vel, olyan 2018 környékén

Simán lehet 5,1-es a fogyi. A hétvégén minden szabályt betartva (50/90), a régi hetesen, bámészkodósan, totyorgósan, de egyenletesen mentem a Siófok-Zalaegerszeg távot: átlag 4,6 liter, visszafelé többet előzgettem, és oda-oda léptem, 5,4 literre ment fel az átlag.

Dízellel lehet így bohóckodni, de azt gondolom, hogy aki így vezet, annak felesleges a 2 literes TD motor meg az erőtartalék. Ma reggeli autópálya már 5,6-ra tolta fel, mivel péntekig autópályázok, biztosan visszaugrik majd 6 liter fölé.

Persze nagyon jól nézett ki a teletanknál a RANGE: 1092 km



Mennyivel mész autópályán ami megdobja? 140? 6-os a váltód?

Thony Elküldve: 2012-05-21 13:36 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Coyote írta:
hancurozo írta:
Coyote írta: Elég szimpatikus... Persze a legjobb lesz majd egy 320D 184 LE-vel, olyan 2018 környékén

Simán lehet 5,1-es a fogyi. A hétvégén minden szabályt betartva (50/90), a régi hetesen, bámészkodósan, totyorgósan, de egyenletesen mentem a Siófok-Zalaegerszeg távot: átlag 4,6 liter, visszafelé többet előzgettem, és oda-oda léptem, 5,4 literre ment fel az átlag.

Dízellel lehet így bohóckodni, de azt gondolom, hogy aki így vezet, annak felesleges a 2 literes TD motor meg az erőtartalék. Ma reggeli autópálya már 5,6-ra tolta fel, mivel péntekig autópályázok, biztosan visszaugrik majd 6 liter fölé.

Persze nagyon jól nézett ki a teletanknál a RANGE: 1092 km


Szerintem a szabályokat be kell tartani. (ha mindenki így tenne, nem itélnék így meg a BMW tulajokat)
Ha valaki betartja a szabályokat akkor is jó az erőtartalék. (nem azért kell , hogy rettegésben tartsuk a közlekedés többi résztvevőjét) Rengeteg hielre vett új "miautónk" tötyög 40-50-nel lakott területen kívül (mert kell az új autó, csak a benyát nem tudják már fizetni), az előzésüket pedig jobb minnél rövidebb idő alatt befejezni (olyan ritkán mennek, hogy elfelejtettek vezetni). Sok fiatal puhapöcs gizdázik a kigyúrt autójával fél méterre a kocsi mögött. Ilyenkor vagy lassítasz (megkockáztatva, hogy belédjön) vagy az előre menekülés marad, ha félted a hátul ülő gyerkőcöket.


"Szerintem a szabályokat be kell tartani." meg "a rosszakat el kell ítélni"

A szabályokat egy kivétellel mindig betartom, jelen esetben a sebességhatárra gondoltam, ami az egyetlen, amit képtelenség betartani Én megpróbálok előzékenységgel (gyalogosok átengedése, másokra is tekintettel levő parkolás, stb) és a tahóság (zenebömböltetés, tailgating, dudálás, ködlámpázás)elkerülésével javítani a BMW tulajdonosok hírnevén.

A gyorshajtás gyorshajtás, legtöbb esetben nem árt a légynek sem, illetve van a társadalmunkban egyfajta gyorshajtásra ösztönzés is - ha nem lenne, akkor senkit nem érdekelne a lóerők száma, a nyomaték, a gyorsulás, a végsebesség... minden autót le lehetne szabályozni 130 km/h-ra, ehhez meg elég az 1 literes, 3 hengeres, félig elektromos motor is.
De ki akar ennyire "zöld" lenni, ha azon nőttünk fel, hogy vényóc, zsarukanyar, nájtrájder, dzsenerállí, tidzséhúker, szupercsapat, nídforszpíd, és a gyártók legerősebb reklámforrása még mindig az autóverseny?
Példának okáért, én a múltkor azon (a szégyenteljes és balga tevékenységen) kaptam magam, hogy Chevy Cruze-okat nézegetek. Persze az utcai változatok sokkal szánalmasabbak, mint a WTCC-sek



Ez van nálunk beadványban Trorntoban, hogy minden újonnan épített autó kap blokkolást....ennek a lényege, hogy valaki meggazdagodik azon hogy ezeket kiüsse
Mondjuk a 14 sávos autópályán a 100 is durva, de hát senki sem siet

Thony Elküldve: 2012-05-20 23:43 Műszerfal díszléc befogató (1279211078136)

Szabi46 írta: Ilyen 20as alkatrész nekem is jól jönne, szintén 2db és még egy olyan díszléc ami a rádió fölött van, mert a kormány melletti patent rögzítője letört és lifeg most. (2 komponensű ragasztót még nem próbáltam, nincs most a kéznél, de ha nem sikerül akkor kénytelen leszek beszerezni egy díszlécet)

BMW E46 (coupe) -Interieurleisten Alu Black Cube- a minta neve.




az ott gyári navi? vagy valami utólag beszerelt?
A váltó takarót lopom

Thony Elküldve: 2012-05-20 18:55 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Lassan közelednénk az új autóhoz!
Találtam, egy kinti kiskocsit korrekt áron 2005-ös, 187 ezer kilométerrel 20 ezer kilométerek ezelőtt nagy szerviz feszítők, lánc stb., olaj stb. visszanyomozva a szerviznél (egy barátom volt olyan kedves és megtette, hogy ment ki más BMW-ért és benézett ide, és megleste az autót) van korrekt szerviz- könyve, nem volt törve csak egy horpadás lett javítva a szerviz szerint a bal hátsó íven. Az autó jó erőben van, és szép esztétikai állapotban. Nagy- navigációs, full bőr, króm csíkos, cd- táros, M-es futómű, és nem eszi az olajat a turbó... Kormány, elfogadhatóan kopva de nem szakadt, a vezető ülés oldaltámasza a szokásosan megkopva de nem szakadt nem repedezett. Gyári felnivel jó gumikkal, szép kormánnyal ezüst csíkkal és onnan vezérelhető a tempomat is.
A kérdésem az lenne, hogy az M futómű mit jelent, miben jobb... és a 6 sebességes váltókról mi a véleményetek, mennyire használható a 320d-ben, és a leírtak alapján mennyit adnátok a kiskocsiért?
Köszönöm, a segítségetek újfent!

Thony Elküldve: 2012-05-18 09:37 Társalgó

YELLOW írta:
Scotty írta: Sziasztok!
Egy apró megjegyzést szeretnék hozzátenni.A brit utakon közlekedő autók igen nagy hányadának van felemás gumija.Nem igazán értem a dolgot, hiszen legalább az egy tengelyen lévőknek kéne egyformának lennie.Itt viszont a kutyát sem érdekli.A műszakin az a lényeg legyen megfelelő a barázda mélység és kész.A vizsgáztatót nem érdekli, hogy az egyik BF Goodrich a másik meg Wanli vagy ki tudja milyen kínai termék.


amcsiban tudod mi a lényeg? legyen rajta világítás meg fék. az sem baj ha a fele le van rohadva a kasztninak. az sem baj ha rossz a futómű.


Nem tudom amcsiban, hogy van... de kint kanadában rendszámod van és arra a kocsira rakod amelyikkel éppen akarsz menni a tulajdonodból... nem erőszakolnak meg a vizsgáztatással, de mégis a géppark rendben van és nagyon ritka a rozsdakupac, mert az hogy a kocsid biztonságos legyen nem csak mások, hanem saját érdeke is.
Az itteni műszakizásnak értelmét nem látom, ha már 5 ezer forint fölött vannak (márpedig 5 ezerért nem sok mindent lehet venni) akkor adnak 5 ezret a krapeknak és kész a rossza autó vizsgája. Azt ne mondja senki, hogy már nem lehet Régen, lehetett csak rendszámot adni... lehet már nem de akkor is lehet kenni... ehelyett inkább a 25 ezret költenék az autóra, hatásosabb lenne szerintem a számla bemutatása géppark fenntartás néven... bár ez is megkerülhető

Thony Elküldve: 2012-05-12 21:56 Autóvásárlás

Szerintem, a szervizkönyv nem lényeg ha már bármikor lehet venni......
Azt, osztom hogy jobb ha az ember olyan kereskedésből, vagy olyan magánszemélytől veszi akinél rálátással lehet a környezetre... ugyanis az sok mindent elárul... még az az autó pucra is van vágva, mert az csak külcsín és paraszt vakítás A környezetből, életstílusból, viselkedésből, modorból, nem csak egy régi gazdán keresztül de egy kereskedőn át is megismerhetjük az autónk igazi arcát. Olyan kereskedő, akinek van 2 autója amit külső máz takar, de olcsón és kis árréssel tud beszerezni és értékesíteni... valószínű, hogy olyan gazdától is vette Egy porszívózás, mély tisztítás ne győzőn meg senkit. Inkább a reális 200 körüli, mint az irreális 150 ezres! Apró hibák, nem eltüntethető dolgok árulkodnak mindenről, fő a nyitott szem
Az biztos, ha Saab-ot akarnék, venni a Rácz Mobilhoz a Saabszerviz.hu-hoz vennék, ahol megkaptam mindazt amit egy olyan ember érezhet aki megveszi a 16 millás autót újonnan. Mindent megcsináltak friss szerviz után, garis turbóval, kibírták a szőrözésemet, a leg apróbb patentok beszerzésétől a bőrözésen, a políron keresztül megcsináltak mindent... így meg is vettem... amikor felsoroltam, mit kívánok kikalkulálták és szinte árában elhoztam... mintha tényleg új lett volna! Szóval, a szakosodott szervizeknél vett autóknak is megvan az előnye! Sosem, féltem hogy lesz vele valami baj... ez volt az első olyan autóm amit használtan vettem és szakszervízesztem is tovább...

Thony Elküldve: 2012-05-12 15:57 Vicces :)

Coyote írta:
vivaladiesel írta: Bodzát szedek bmw-t veszek !




Az ilyenek ellen imádkozom egy magyar Breivikért... Bumm a fejbe, ez meghajt haver!


De utálom az ilyeneket! Ezek miatt van rossz megítélése a BMW-nek!

Thony Elküldve: 2012-05-10 14:58 Társalgó

[quote="kempelen"][quote="Coyote"]


Korrekt meglátás, én is így gondolom!

Thony Elküldve: 2012-05-10 14:57 Társalgó

Coyote írta:
csavitouring írta:
Coyote írta: Milyen gagyi már, hogy rendelek egy 8000 Ft-os alkatrészt a fehérvári Rack Autótól, és be kell mennem hozzájuk befizetni 5000 Ft előleget???

Nem az ötezrest sajnálom (hiszen úgyis kifizettem volna a teljes összeget), hanem az ügymeneten vagyok elképedve. Mert ha egy Szutyuki vagy valamelyik alja márka csinál ilyet, azt mondom megértem, de ez egy BMW szalon és márkaszervíz!!!

Sőt, még azt is megértem, ha rendelek tőlük 200.000 Ft értékében, és arra kérnek be 100.000 Ft előleget. Ilyen volt a Toyotánál is, anno, de mondom, ezt teljesen meg tudom érteni.

De egy 8000 Ft-os alkatrésznél mekkora a kockázat? Legrosszabb esetben egy alja genya vagyok és nem veszem át, sőt, soha többé senki másnak nem is kell majd ilyen alkatrész a raktárukból - akkor mi van, buktak 8000 Ft-ot? Ettől ők csődbe mennek, lehúzhatják a rolót?

Az agyam elszáll ettől az alja filléreskedéstől! Nem ezt várnám a BMW-től. Szégyelljék magukat.



Szia,

Jómagam is márkaszervizben dolgozom és a Te oldaladról megértem, hogy fel vagy háborodva, de értsd meg a másik oldalt is. Nálunk 5 év alatt kisebb és nagyobb rendelésekből össze jött 33 millió forint. Nagyon sok alkatrészt nem is tudunk eladni, mert már van helyette módosított, így mehet a méhbe, mert már azt ügyfél nem kaphatja meg. Azt gondolom, hogy ez elég sok pénz, ha Te lenné akinek finanszírozna kellene, nem örülnél neki. Természetesen, aki régóta vissza térő ügyfél annak pár ezer forintig megrendelem az alkatrészt. Kellemtelen dolog

Szép napot



Szia!
Köszi a reakciót, igazából pontosan ezt azt okot sejtettem mögötte. Ahogy írtam, egy gagyibb márkánál teljesen érthető is lenne - viszont a BMW-nél legyen már egy értékhatár, mondjuk 50 000 Ft, amiért már kérnek előleget.

8000 Ft-ért nem kellemetlen, hanem szánalmas és gyalázatos dolog. A BMW akár INGYEN is adhatná az emblémát - hiszen gyárilag ingyenes az opció.

Tudom nagyon jól, hogy a márkaképviseletek nem milliós profitokkal dolgoznak, és eléggé nehéz helyzetben vannak, ha el akarnak adni egy autót (hiszen ha nagy a diffi, akkor egy 10 millás autóért a vásárló inkább elmegy az ország másik végére is).

Súlyosbítja a helyzetet az ellenpélda: bejelentkeztem olajcserére Siófokra. Olaj-, üzemanyag-, pollen- és levegőszűrő csere is lesz. Mondanom se kell, ez jóval több, mint 8000 Ft. Megrendelték az alkatrészeket - és EGYETLEN fillér előleget sem kértek! Pedig ők jóval kisebb háttérrel rendelkeznek, nem hivatalos márkaszervíz...


Nem azért mondom de a Saab szakszervizben, még sosem hallottam ilyenről... még akkor sem, ha most kilátástalan a márka helyzete... és még a csúcson is közelében sem volt a BMW eladásának és gyártásának! Hogy ezért kérni pénzt Nevetséges... mért nem tartósabb az a jelvény? Én ingyen kaptam a szakszerviznél a jelvényeket és nem is szóltam csak mondták hogy cserélve... Mielőtt valaki azt mondja, hogy benne volt a hatalmas árban... téved Egyáltalán nem drága, és azt csinálták az autómon amit kértem... ha addig políroztattam a lökhárítót még a kék autó nem lett fehér akkor addig csinálták, potom pénzekért... mindig friss kávéval és sütivel kínáltak...
Bár akik oda jártak, (ez én is megfigyeltem) nem hasaltak meg a 700 ezres turbótól... mert vannak ám nagy árak is...
De mindig azt kaptam amit akartam, 10 éves kocsinál és 3 évesnél is!
Én ezt annak tudnám be a BMW-nél, mivel több autó szaladgál több a lehetőség a sutttyó bőrfejű barmokra is... akik berendelnek majd leszarják!
Ezen tapasztalva, már ügyesebbek!
Sajnálom, hogy ennek a márkának a megítélését nem azokról alkotják akik itt vannak a fórumon, hanem azokról akik leszorítják a Suzukist, a rozzant verdájukkal!

Thony Elküldve: 2012-05-08 13:32 Vicces :)

pv zk bschk pv zk pv bschk zk pv zk bschk pv zk pv bschk zk bschk pv bschk bschk pv kkkkkkkkkk bschk bschk bschk pv zk bschk pv zk pv bschk zk pv zk bschk pv zk pv bschk zk bschk pv bschk bschk pv kkkkkkkkkk bschk bschk bschk pv zk bschk pv zk pv bschk zk pv zk bschk pv zk pv bschk zk bschk pv bschk bschk pv kkkkkkkkkk bschk bschk bschk pv zk bschk pv zk pv bschk zk pv zk bschk pv zk pv bschk zk bschk pv bschk bschk pv kkkkkkkkkk bschk bschk bschk pv zk bschk pv zk pv bschk zk pv zk bschk pv zk pv bschk zk bschk pv bschk bschk pv kkkkkkkkkk bschk bschk bschk


Másoljátok be a google fordítóba majd katt a német nyelvre és a hangra

Thony Elküldve: 2012-05-07 20:37 Társalgó

jons írta:
hancurozo írta:
Akkor te nagyon szerencsés ember vagy. Hengerfejeztem már jópár autót, de soha nem fordult meg a fejemben, hogy visszarakjam a régit, vagy használjam a használt csavarokat. Nem tartom szakembernek aki ilyet újra felhasznál.


Anno e34 fórumon járta a következő:
eladó 5000-ret futott bontott olaj és olajszűrő. 30000-ret használt bontott vezérműlánc, alig használt pollenszűrő, bontott féktárcsa és hozzá még legalább 10000km-ig fékbetét. Vagy cserélnék trágyára. Jelige szart, szarért


Ez baromi vicces volt Ha valaki, ezért indulna neki szerelni

Thony Elküldve: 2012-05-07 20:10 Társalgó

Szerintem, amennyiben egy hf gépműhelyezése kerül, már nem kockáztatnám meg a egy használt tömítés hasznosítását... Csak, csatlakozni tudok azokhoz akik aggodalommal adóznak egy ilyen műveletet látván
A tömítés tulajdonságai tényleg változnak, ha után húzták akkor meg a fene megette...
Érdekes mindenesetre... annak meg végkép aki megveszi egy BMW-be... ami kissé erős

Thony Elküldve: 2012-05-07 14:06 Autóvásárlás

Félreértettetek, én itt akarom használni Magyarországon Hogy, milyen kint a Dízel azt nem tudom... de az hogy más nálunk a normatíva mint amerikában az biztos... sajnos miattuk jön hozzánk az a sok savas eső... mert nem képesek felszerelni a gyáraikat szűrőkkel meg hasonló Kint nem volt és itt sem tapasztalatom dízellel, nem sok van az biztos... többnyire az új benzinesek is takarékosak... és szokás is ugye és még mindig fenntartható a rendszer, de csak azért mert visznek tőlünk az amcsik benzint, így elviszik az adó terhét is

Thony Elküldve: 2012-05-07 11:55 Autóvásárlás

Coyote írta:
Thony írta:
Eddig dízelekből 318-320-ast nézegettem, hpgy lehet hogy a 318-ban is 2 ezres motor van... ez ugyan az lenne mindkét típusban? Miben különböznek így?


Az biztos, hogy a facelift előtti E46-nál (ahol a 320D csak 136 lovas és 5 sebességes) az ECU (szoftver) más és a 320D-n nagyobb a turbó, tudtommal ennyi. De ez éppen elég a hatalmas nyomaték- és teljesítménykülönbséghez.

Logikus következtetés (amit már többen leírtak), hogy a 318D motorok azonos igénybevétel esetén tovább bírják a strapát, mert kevésbé vannak kihegyezve.

Aztán hogy a facelift utáni 320D (150 LE) mennyire különbözik ettől, már nem tudom.



Faceliftre visszatérve, a fehér és a sárga index az újabbakon (felfele húzódó index) rendelésre, vagy a faceliften belül egy apró frissítés volt és a sárga indexesek az újabbak?

Olyan szépen írtok a Dízel autókról... hogy bár mindig benzines voltam, de a sok kilométer miatt és a vegyes használat szempontjából elkezdtem megbarátkozni a gondolattal A 320 lenne a legtakarékosabb ? Ezek turbós dízelek?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...in-5752914

ez az akivel már beszélgettem, és elképesztő szép maga az autó... minden nagyon szép rajta... több képet is láttam! Megnézem élőben, ha lehet a belső panelhez venni fémcsíkot és kicserélem a kormányt már tökéletesebb nem is lehet
Ha azt nézem, mennyit spórolok a dízellel, és nem kell egy másik autó is mellé amit a városban használok... annyit megtakarítok, hogy akármi baja történhet megéri megjavítani!

Gondolkoztam, a gázüzemen is... de kicsit tartok az utólagos rendszerektől, és valahogy nem érezném kellemesnek egy 300 ezres költséget ami nem változtat a kocsi minőségén... pusztán takarékossá teszi! Bár ez mindenkinek a saját döntése, személy szerint én nem tankoltam az etanolt még ha full etanolos is volt a kocsi! Talán egy tank erejéig!

Thony Elküldve: 2012-05-07 11:46 Ez se semmi

zoliika írta: Tiszteletem a szerveknek!Hányni tudnék ettől a mocsoktól ami itt zajlik!


Félelmetes Mostanában, ha rendőrt látok aki száguldozik megkülönböztető jel nélkül nyomom rá a dudát
Otthon sosem féltem, tőlük... mert olyanok mint valami rendes barát, ha segítséget kérek jönnek... bár másodjára ne jöjjenek vissza, ha bejelentett a szomszéd hangos zene miatt
Tekintély, okkal és nem kikényszerítve!
Itt összecsinálom magam, ha megállít és remeg az idegtől a kezem... ugyan mit akar
Nem tudom, mért van az, hogy itt nincs olyan törvény hogy ok nélkül nem állíthat meg! Bár találnának okot