Thony fórum hozzászólásai

Thony Elküldve: 2013-01-12 17:55 Autóvásárlás

BalaBMW írta:
Thony írta: Sziasztok!
Kis idő kellett, hogy észhez térjek, elég sok autót megnéztem és végre megtaláltam de valahogy szerencsétlenül jött össze a két ünnep közötti túra.
Végre, majdnem autótulajdonos lettem, sajnos a kisautóba hazafele oldalról belementek így elég csúnyán összetört az oldala... persze menthető, de így számomra a látott állapotban nem kerül megvételre. Mindenkinek, csak ajánlom hogy ne egymaga menjen inkább bízzon meg ezzel foglalkozó embereket akik ha van valami a biztosítást, esetleges kárt eltudják intézni. A lényeg a lényeg, maradt egy másik szépség ami jobb állapotban volt esztétikai szempontból,mind motorikusan. Sajnos ő automata váltós, és nem 6-os kézi... kérdésem, az lenne mit lehet erről tudni, nagyon sokat fogyaszt mind 4.es vagy 5-ös automaták?
A másik, hogy kis navigációs, könnyen átépítehető nagy navisra egy fejegységgel vagy több dolog kell hozzá? Harmadik a kormány, szintén nyomógombos, de nem a kis kerek ezüstbetétes hanem a másik bumszli, ettől is megválnék... itt a komplett kormányon kívül mivel kell még kalkulálni?

Köszönöm a segítséget!


Az e46 automatája is 5 sebességes. Nekem a vegyes fogyim vele 225-ös gumikkal átlag 7,5. Ez 80% pálya, 15% országút és 5% város. De én az országúton előzgetek pályán meg tempomat. Olaszországot púpra rakott autóval 6,3-al csináltuk meg szóval nekem nincs vele gondom.

A nagynavi többek szerint felesleges. Nekem is a kis rádiónavi van, de bőven elég. 2012-es térképpel simán megy minden. De ezt majd a többiek elmagyarázzák.

A kormány csere meg nem drága. Poweren szoktak 40-60 között hirdetni állapottól függően légzsákkal.


Köszönöm a segítséged A nagynavi nekem mint dizájn elem volt az álmom ezért akartam tudni, hogy mi kell ahhoz hogy kicseréljem a rádiós Nagyon tetszett, a másik Bmw és elég sokat vártam mire rátaláltam, bőr, nagynavi, 6-os váltó---- tény ez szebb sokkal de vannak kompromisszumok vele, ahogy írtam. Amikor, visszamentünk megnézni a BMW-t a néni meg csak állt a nagy puggal benne az oldalába... elhatároztam veszek egy PAssatot, vagy egy Audit és az lesz a munkásautó, azzal lehet kaput nyitni
A hölgy megijedt, hogy gyorsan megy az autó a kanyar közben beletaposott a fékbe és az éppen kikanyarodni akaró BMW-t csapta oldalba...

Thony Elküldve: 2013-01-12 17:49 Üzemanyag fogyasztás

BalaBMW írta:
Thony írta: Érdeklődnék a fl-es 320d automata fogyasztása iránt, mennyivel tér el a kézitől?


Dinamikus vezetés mellett nekem 225-ös gumikkal 7,5 az átlag most télen. Nyáron 7,3. Ez 80% autópálya 140-150-el, és országút 110-120-al, meg egy minimális város.
Olaszországot 2 személlyel púpra rakott autóval, klímával 6,3-al csináltuk meg. De ugye ott felmentünk a pályára aztán 130 tempomat.



Szerethető? Sajnos kicsit csalódott vagyok az autó elvesztése miatt de ez a bmw gyönyörű, mennyi kb a váltós és az autómata közötti differencia?
Minden esetre örülök, hogy nem én hoztam... így a néni nem engem talált meg a csúszással

Ha érdekel titeket rakhatok fel képet róla!





Thony Elküldve: 2013-01-12 12:01 Üzemanyag fogyasztás

Érdeklődnék a fl-es 320d automata fogyasztása iránt, mennyivel tér el a kézitől?

Thony Elküldve: 2013-01-12 11:59 Autóvásárlás

Sziasztok!
Kis idő kellett, hogy észhez térjek, elég sok autót megnéztem és végre megtaláltam de valahogy szerencsétlenül jött össze a két ünnep közötti túra.
Végre, majdnem autótulajdonos lettem, sajnos a kisautóba hazafele oldalról belementek így elég csúnyán összetört az oldala... persze menthető, de így számomra a látott állapotban nem kerül megvételre. Mindenkinek, csak ajánlom hogy ne egymaga menjen inkább bízzon meg ezzel foglalkozó embereket akik ha van valami a biztosítást, esetleges kárt eltudják intézni. A lényeg a lényeg, maradt egy másik szépség ami jobb állapotban volt esztétikai szempontból,mind motorikusan. Sajnos ő automata váltós, és nem 6-os kézi... kérdésem, az lenne mit lehet erről tudni, nagyon sokat fogyaszt mind 4.es vagy 5-ös automaták?
A másik, hogy kis navigációs, könnyen átépítehető nagy navisra egy fejegységgel vagy több dolog kell hozzá? Harmadik a kormány, szintén nyomógombos, de nem a kis kerek ezüstbetétes hanem a másik bumszli, ettől is megválnék... itt a komplett kormányon kívül mivel kell még kalkulálni?

Köszönöm a segítséget!

Thony Elküldve: 2012-12-12 20:30 NAVI

Valaki, nem tudja hogy mp3-at tud e egy 2005-ös e46 nagy navi?
Képernyő külön cserélhető, javítható e ?

Thony Elküldve: 2012-12-12 19:35 Autóvásárlás

ZoleeSRB írta:
m_attila írta:
jons írta:
m_attila írta:
ember84 írta: miről beszélsz?hazahozom lábán,regadó kb:150 ezer,mi kerül annyiba?látod hogy itthon csak roncsok vannak


Azért ez nem ilyen egyszerű!


Dehogynem. Bemegy az ember a regadó hivatalba, bediktálja az adatait és kap egy csekket kb 150 ezer forintról. És kész is. Atti nem is tudom mit értetlenkedünk


De komolyra fordítva:
302400 ez egy 2004-es dízel bwm regadója. És ez csak 1 költség a sok közül.





Egyébként nem 302400 függ attól, hogy euro 3as vagy 4es.
Én tudom ezzel is foglalkozunk!
Mára már a "p" rendszám nem működik külföldön. Kint kell venni rendszámot egy német okmányirodában, ami csak Németország területén használható!!! Vagy van egy másik (piros) rendszám ami már kellően drága, de ez Európára érvényes! Hazaértél... Műszaki Forgalomba helyezési engedély, regadó, okmányiroda...ha nincsenek meg a kapcsolatok hetekig eltarthat! Én minden autómat kint vettem, és nagyon sokat vettem megrendelésre is, állapot miatt. Az itteni jóáras hirdetések 100%ban a kinti olcsó autókból tevődik össze, azok meg általában lefutott céges autók! Kint drágán..a biztos siker

Üdv

Attila



"P" rendszám miért nem működik külföldön?



Szerintem a felelősség vállalás változása miatt a határon túl, legalábbis nekem így lenne egyértelmű!


Esetleg valaki nem tud valamit az ideiglenes rendszámról amit németben lehet 2 hétre megkapni? Akit beírnak csak az vezetheti, Magyarországon is él... mennyi idő van a honosításra ha lejárt?

Thony Elküldve: 2012-12-11 23:06 Autóvásárlás

Szerintem jó dolog a külföldi vásárlás... de csak olyannal aki ezzel foglalkozik!
Előleg és jöhet a szekér az előre részletesen megtárgyal elvárások szerint, ha nem az jön akkor vissza az egész. Sok szép kocsi vár kint gazdira, és a volt cégesek sem lehordott taligák... bár sok a futásuk. Magánszemélyes, vagy visszavett lízinges (ami nem szétpakolt, kiégetett kocsik halmaza)... amit kint meglehet találni és össze lehet pakolni 1,6 -ért az itt magasan fut. A behozatal költségeit, szerintem mindig az árba kalkulálja a behozatalért felelős kereskedő.

Költségek:

Euro 4 2004-2005 körüli:

Reg.: 142200,-
Műszaki: 16290,-
Egyedi forgalomba helyezés: 22800,-
Rendszám: 8500,-
Érvényesítő cimke: 585,-
Forgalmi engedély: 6000,-
Törzskönyv: 6000,-

Összesen: 202375,-

Euro 3 :

Reg.: 213300,-

Összesen: 273475,-


Megköszönném, ha valaki jártas benne és rosszul írtam valamit kijavít... sokat segítene!


Jah és még egy kérdés, a nagy navi tud mp3-at?

Thony Elküldve: 2012-12-09 19:13 Autóvásárlás

Szóval valaki valamit a dízelről? Mikor kell kormolnia, mikor nem, indításnál milyen füst a normális, kopog ha ez az van stb. Nagynavi tud mp3-at? Hátúl milyen lejátszónak kell lenni, vagy cd-tár esetleg tv modem vagy mit keressek ?

Thony Elküldve: 2012-12-09 13:43 Autóvásárlás

xlzx írta: http://www.google.hu/imgres?um...,s:0,i:283

2004-2006osig találtam ilyet


Hogy ez milyen rusnya kormány....

Thony Elküldve: 2012-12-09 13:40 Autóvásárlás

tschikosch írta:
BalaBMW írta:
ember84 írta:
tschikosch írta:
ember84 írta: Sziasztok!
Hogy a fenébe tudom elérni a hirdetőt a mobile.de oldalon,ha nincs kint a száma,csak település?????


Dobd át a linket.


http://suchen.mobile.de/auto-i...res=EXPORT
Itt a link:azt hiszem spanyol a szöveg.Úgy nézem!Valaki tud segíteni hogy érem el??


Na nekem ez a hirdetes nagyon santitott, mert Ausztriaban senki nem arul autot spanyolul. Vagy nemetul vagy angolul... Megkertem kollegakat, hogy nezzek meg a kepeket, es mindegyik kiszurta, hogy hianyzik rola egy matrica az elso szelvedorol. Nekunk ugye van a rendszam hitelesseget igazolo matrica jobb lent. Nekik meg jobb fent kell lennie egy, a muszaki vizsga miatt valaminek. Na ez ezen az auton nincs. Mintha lenne valami ott, de az valszeg autopalya matrica, mert amit ok mondtak az feher es jol lathato helyen kell lennie.

Azt meg nem gondolom, hogy Spanyolorszagban regisztralt autot itt adjon el...


Egyébként ja,így van,büdös a dolog.Olcsó is,nagyon.


Szép a belső színösszeállítás, az extrák furcsán nem harmonizálnak... és azokban az ülésekben is sokat fészkelődtek

Thony Elküldve: 2012-12-09 13:39 Autóvásárlás

zoliika írta:
Thony írta: Kicsit eltűntem, de most újra aktuális a kiskocsi vásárlása mert találtam egy másik fiatalabbat és személyesen megyek ki a kiskocsiért 900km-re. Természetesen, még mindig 320d -ről van szó 2005-ös. Miket tudok megnézni rajta, amik árulkodó jelek lehetnek.. persze elviszem bevizsgáltatni is, de előtte is szeretnék tisztán látni. Milyen hibák azok amik láthatóak elsőre egy dízelnél, vagy a típus futóművénél, esetleg rohadni szerető részek stb.
Köszi újra


Laladával konzultálj Ő is most vett Bömbit és kintről.Persze csak ha e-90 vagy e-91-ben gondolkozol,mert ugye a 2005-ben még gyártottak e-46-t azt nem írtad ki,hogy melyik szériát akarod

lalada írta: elől a lámpáknál érdemes végignézni az oldallemez illesztése egyforma-e. már többnél láttam, hogy eláll pici a lemezcsúcs, ez mindenképp javításra utal. nem könnyű észrevenni de észre lehet.. E90-ről beszélek. ill mivel az autó eleje nagyon leér a lökösnél, érdemes alánézni mennyire van szétkarcolva. ez is utalhat a használat milyenségére, módjára.

Idézet: Milyen hibák azok amik láthatóak elsőre egy dízelnél, vagy a típus futóművénél, esetleg rohadni szerető részek stb.




Köszönöm, természetesen minden elemre meg hasonlóra odafigyelek... nekem a dízel erőforrás az új, sosem néztem vizsgáltam, vagy mentem vele... így a hibákat sem tudom mivel nincsen tapasztalatom, persze sokat olvastam itt a fórumon de olyan hibákra gondolok ami rögtön szembetűnik... pl mikor elfogadható hogy szénkockát köp, nagy gáznál vagy hasonló?!

Azért tartott ennyi ideig az autó megtalálása, mert sok volt a feltétel... minnél fiatalabb 2005 előttit nem akartam, legyen E46, dízel 6-os váltó, nagynavis, és bőr, meg kicsikormány...
a szín lényegtelen volt de ezüst lesz... sajnos a lámpa nem teljesült de ezt már kérdeztem itt a fórumon... csak pénz kérdése a xenon Jah és kilométer, és a visszanyomozhatóság... ez volt az első aminél tényleg visszalehetett hívni és ott lett szervízelve ahol megvételre került, számlával együtt, és az uccsó szerviz 10-12 ezerrel egy vezérlés cserével végződött. 180 ezer van benne, elméletileg a kulcs is igazolja bár ezt nem tudom hogy működik, vane benne memória vagy sem.
Személyesen megyek ki érte, de inkább cégen keresztül veszem és bukom a behozatal díját mint hogy egy szart kapjak... bizalom az sajnos nulla ilyen téren... itt kap szintén egy szerviz vizsgálatot az általatok ajánlottak egyikénél és ha okés itt is akkor becserélem az autómat érte. Aztán jöhet az olajcsere meg miegymás!





Thony Elküldve: 2012-12-06 11:18 Autóvásárlás

Kicsit eltűntem, de most újra aktuális a kiskocsi vásárlása mert találtam egy másik fiatalabbat és személyesen megyek ki a kiskocsiért 900km-re. Természetesen, még mindig 320d -ről van szó 2005-ös. Miket tudok megnézni rajta, amik árulkodó jelek lehetnek.. persze elviszem bevizsgáltatni is, de előtte is szeretnék tisztán látni. Milyen hibák azok amik láthatóak elsőre egy dízelnél, vagy a típus futóművénél, esetleg rohadni szerető részek stb.
Köszi újra

Thony Elküldve: 2012-10-02 19:51 Társalgó

Milyen Saab volt? Mert végül úgy döntöttünk eladjuk a párom Saabját is, csak a kis Suzuki és a BMW lesz Az újabb Saab már elkelt nálunk is...


vivaladiesel írta: Sziasztok!
Édesapám lecseréli az autóját. (SAAB ) Remélem nem gond ha belinkelem.
Igaz, hogy nem Bmw. De hátha valakinek a valakije pont ilyet keres.
(a hirdetésben szereplő telefonszám az enyém)

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-6207906

Elkelt az autó. Ma voltam bejelenteni az okmányirodában.
Egy srác pont a fülem hallatára tudta meg, hogy a frissen vásárolt autója ellen nemzetközi körözés van kiadva... Anno Spanyolországban lopták el az autót.

Mondjuk azt nem értem, hogyan ment át az eredetvizsgán az autó?!
Ti mit gondoltok?



Thony Elküldve: 2012-09-25 14:34 Autóvásárlás

DrBMW írta: Sziasztok BMW fanok! Autóvásárlás előtt állok (kezdőként),keretem 1,5-2 milka és nem tudom eldönteni milyen BMW-t vegyek.
E36 kupé,E39,E46 kupé. ezek a típusok tetszenek! Először is az lenne a kérdésem,hogy pl. 1,8-as benzines motor fogyasztásban, alkatrész árakban, megbízhatóságban mennyiben különböznek e típusok. Az igaz,hogy E36 alkatrészei jóval olcsóbbak,mint E46-é? Fogyasztás és fenntartási költségek érdekelnének! Azt ne mondja senki,hogy inkább vegyek kis fogyasztású,olcsó kisautót! Nekem BMW kell!


Szerintem, nem fogja senki mondani.. hisz itt vagy és tudod mit akarsz, fölösleges a Suzukit ajánlani Én fenntartási költségre, és kinézetre a 320d E46-ot ajánlanám 1.8, 2.0 motorral... minél, közelebb a kifutó darabokhoz... 2004-2005 euro 4-esek többségben, olcsó a regadójuk, kintről nagyobb választékot találsz, és nem ritka a szervizkönyves darab sem... amit persze célszerű ellenőrizni is. 6-os váltóval vegyed, de szerintem már a végén mind olyan volt... persze ez nem olcsó, mert a legtöbb kifutó darab 2 millió körül fut a használt autón, de talán németben... szerintem, amennyiben tágabb a felhasználási terület, melyen a dízel olcsón megállja a helyét egy rendben lévő darab sokat megspórol még ha nagyobb a szervizelési igény is, bár ez erősen előélet függő...
Amúgy, én a 316-ban gondolkoztam benzinesben... mivel prénium márka, így az alkatrészek 5-6-8 évesen is prémiumb árba fognak kerülni... így szerintem a fogyasztás sem éppen jogos kérdés, aki prémiumot hajt tisztázza előre hogy lehet 1000- 1500 forintal többért teszi meg azt az utat mint egy Suzukis, vagy vegyen dízelt!
Annak, nem látom értelmét hogy légkondi nélkül lépésben haladva, lámpát sem kapcsolva spórol az ember, csak azért hogy megvillathassa a csajok, haverok előtt néha az emblémát... inkább ez a márka megítélésének a romlását, illetve a te kényelmedet is rontja és értelmetlen...
Persze ezt ne vegyed magadra, természetesen sok sikert az autóvásárláshoz, a fogyasztási topikban minden tapasztalat elolvasható, csak jól gondold át és akkor nem boldogtalan tulaj leszel, hanem elégedett!

Thony Elküldve: 2012-09-21 15:14 Dieselrendszer tisztító és védő adalékok

OMW-nek a benzine mind MOL, kivéve a 100-as az osztrák rendszámmal jön... A Dízelből csak az Alpesi vagyis a prénium jön osztrákból!
Én pusztán azért részesítem előnyben, mert ezeknek a többsége főbérlős kutak vagyis kiadják egy embernek aki végzi a dolgát és nem hagyja az élősködőket lopni és abból él hogy kizsigereli azokat... még a Shellnél a vezető is egy alkalmazott, nem célja ennek megakadályozása mert a profit nem befolyásolja a fix fizuját... hagy mindent nyugisan... ételszínezék, tescos ablakmosó folyadék légfúvóval visszaaplikált tetők olajra, ablakmosóra... nah ez nincs az OMW-n! Minden arról szól, hogy 1 ember megéljen, és nem arról hogy más is okoskodjon... csak ő okoskodik, manipulál de a munkásai számára, az üzemanyaghoz nem nyúl egyben érkezik, nem külön adalékkal így nem lenyúlható!



kyncza_ írta:
zoliika írta:
vivaladiesel írta:
jrtom írta: Asszem áttérek a Shell-ről az OMV gázolajára. Amikor a shelles üa volt benne akkor füstölgetett nagyobb gázadásra. Viszont mostanában nem látom a kondenzcsíkot amióta az előző tank Omv-s gázolaj volt. Persze a Castrol TDA az megy belle ugyan úgy.






Én ezt már rengetegszer leírtam...........Itthon legyen az Agip,Shell vagy bármilyen nemzetközi olajipari vállalat üzemanyagtöltő állomása mind-mind Mol alap+adalék (pl:v-power)r'go ugyanazt a fost tankoljuk mindenhol csak más felirattal.Kivétel az OMVUgyanis neki megéri behozni a finomított üzemanyagát M.O-ra mivel Bécs alatt van neki ez a finomító.Tehát ez az egyetlen cég aki nem Mol alapanyaggal dolgozik.


Nem tudom, mennyire igaz...kérdeztem 2 hete kb. OMV kútnál a srácokat, h tényleg kintről származik-e a dízel, és azt mondta, hogy csak a csúcsminőségű(alpesi, vagy mxxmotion, vagy fene tudja épp hogy hívják) hozzák onnan, a sima dízelt, benzint nem!
Szóval... :S

Azt tudom, h amikor kiküldetésben voltam Németországba, akkor az osztrák tankolás után megindult az autó, kevesebbet evett, általában jobb lett az egész. Érdekes módon a német üzemanyag valahol középút a magyar és az osztrák között, nem annyira jó, mint az osztrák.