Thony fórum hozzászólásai
« előző12345678910következő »

Thony Elküldve: 2012-05-03 21:50 Üzemanyag fogyasztás

Azt hiszem félreértettük egymást! Köszönöm, akik nem estek nekem és nem szóltak meg rögtön!
Én nem kitelepült magyar vagyok, aki elfelejtette a hazáját "nem tud angolul, de magyarul már elfelejtett!" én megtanultam magyarul, elismerem hogy sok hibát vétek... de büszke vagyok arra, hogy magyar lehetek még ha nem is születtem ebben az országban! Nem akartam senkinek, a haza iránti érzelmeit megsérteni! Elnézést!
De mielőtt, bárki bántana kérem kérdezzen!

Thony Elküldve: 2012-05-01 14:04 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Coyote írta:
Thony írta:
Coyote írta:
Thony írta: Megmondom őszintén, egy ami zavar a kékben... hogy az a nagy kormánya van és nem az a kis modern... ha kormányt cserélek, mennyiért futnak a kicsik, nem kell M meg hasonló? Ha kormány multis, a kábelezés fel van hozva és csak összerakjuk, vagy hekkelgetni is kell?


Nem egy nagy dolog az átalakítás. Olyan 50-től kezdődnek a sportkormányok, 70 körül már M-es is van, de ezek használtak. Új állapotút 120-130 között lehet szerezni (persze multikormány)
Én vettem egy használtat, majd 13-ért bőröztettem, mindjárt teszek is fel fotót róla


Akkor jó nem okoz komoly többlet kiadást... a lényeg hogy multi legyen és kicsinek tűnjön ezek szerint! Bőröztetni én is sokat csinálta, sajnos zavar minden apró részlet!
Kicsit, talán fanatikusan is precíz vagyok ilyen téren... vagy az autó restaurálások miatt, vagy a pilótaság miatt, vagy egyszerűen ütődött vagyok


Teljesen normális dolog a BMW-sek körében, hogy a restaurálásra nem szoruló, közepesen használt autót is restauráljuk eredeti (vagy annál jobb) állapotra, meg extra gyári kiegészítőkkel kényeztetjük az amúgy sem fapados gépünket. Ezt a saját példámon is látom: vettem egy szerintem jól felszerelt autót, de lám, azért csak találtam hülyeségeket (lásd galéria) amire el tudtam költeni pár százezret - és ezt rajtam kívül senki nem értékeli a környezetemben (észre sem veszik), de nekem ez mégis így jó

Ezt szeretem a BMW-ben. Ha megnézed a Hondásokat (mint másik nagy rajongói klub), ők mindenféle márkaidegen cuccokkal aggatják tele a szarjukat, ebből is látszik, hogy azok az autók már gyárilag messze vannak az ideálistól. Valljuk be, több BMW-n látni M felszereléseket, mint Hondán Mugen-t...



Bár, ahogy elnézem a képeidet nekem ilyenformában a régi kormányod is tetszett!
Sajnos, itt mindent kissé megbonyolítanak és nehézé tesznek... kevesebb energia marad az apróságokra
Kint, elég nagy a kultusza az európai kocsiknak... ennek ellenére én egy 66-os Ford Mustang-al kezdtem a pályafutásomat 9 éve Még a kinyomo villa is aranyszínűre volt galvanizálva
Pont, nem messze van tőlünk egy pár saroknyira kint egy BMW, Saab, és Mercedes szalon... csak úgy hívjuk őket hogy az üveggombák... mind nagy üveg és gomba alatt vannak
De sok mindenben eltérnek az európaiaktól, amit nem is értek

Thony Elküldve: 2012-05-01 13:03 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Coyote írta:
Thony írta: Megmondom őszintén, egy ami zavar a kékben... hogy az a nagy kormánya van és nem az a kis modern... ha kormányt cserélek, mennyiért futnak a kicsik, nem kell M meg hasonló? Ha kormány multis, a kábelezés fel van hozva és csak összerakjuk, vagy hekkelgetni is kell?


Nem egy nagy dolog az átalakítás. Olyan 50-től kezdődnek a sportkormányok, 70 körül már M-es is van, de ezek használtak. Új állapotút 120-130 között lehet szerezni (persze multikormány)
Én vettem egy használtat, majd 13-ért bőröztettem, mindjárt teszek is fel fotót róla


Akkor jó nem okoz komoly többlet kiadást... a lényeg hogy multi legyen és kicsinek tűnjön ezek szerint! Bőröztetni én is sokat csinálta, sajnos zavar minden apró részlet!
Kicsit, talán fanatikusan is precíz vagyok ilyen téren... vagy az autó restaurálások miatt, vagy a pilótaság miatt, vagy egyszerűen ütődött vagyok

Thony Elküldve: 2012-05-01 13:00 Megvegyem? Vegyek ilyet?

YELLOW írta:
Thony írta: Megmondom őszintén, egy ami zavar a kékben... hogy az a nagy kormánya van és nem az a kis modern... ha kormányt cserélek, mennyiért futnak a kicsik, nem kell M meg hasonló? Ha kormány multis, a kábelezés fel van hozva és csak összerakjuk, vagy hekkelgetni is kell?


megsúgom neked, hogy az M-es kormány is ugyanakkora mint a sima 4 ágú. csak a karima miatti vékonyságból adódik, mintha nagyobb lenne. nekem is olyan vót benne, nem volt vele semmi baj.

valvetronic: változó szelepvezérlés - szelep nyitási mélységet állít
vanos: vezérműtengely változtatás - ebben az esetben dupla, azaz szívó és kipuff oldalon is. ez annyit tesz, hogy a vez. tengelyen fordít megadott fokot, így hamarabb, vagy később nyitja a szelepet, attól függ miylen tartományban vagy fordulatilag. olyan ez kb, mint a hondánál a VTEC vezérlés. vagy mintha natúr autóba, más fokos vez. tengelyeket vennél. vedd úgy mint gyári tuning a BMW-től.


Köszi a felvilágosítást! Nagyon jó, mert így végre érteni fogom a BMW-ket... nagyon kezdő vagyok, eddig ódzkodtam a típustól... mert itt nagy meglepetésemre máshogyan kezelik a BMW embereket, mind otthon ez nem tetszett, de ha jó autót akarok és elérhető ccm-ben és fiatalos dinamizmust akarom hogy társuljon hozzá... csak ez ami talpon marad! Elnézést, az őszinteségért!

Mindegyik újabb motoros vanos, csak valamelyik duplán is az ezek szerint? Akkor, csak ennél fogok maradni

Thony Elküldve: 2012-05-01 09:58 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Megmondom őszintén, egy ami zavar a kékben... hogy az a nagy kormánya van és nem az a kis modern... ha kormányt cserélek, mennyiért futnak a kicsik, nem kell M meg hasonló? Ha kormány multis, a kábelezés fel van hozva és csak összerakjuk, vagy hekkelgetni is kell?

Thony Elküldve: 2012-05-01 09:54 Megvegyem? Vegyek ilyet?

YELLOW írta:
Thony írta:
YELLOW írta:
Thony írta:
Coyote írta:
Thony írta:
YELLOW írta:
Thony írta: Kit kocsi között gondolkozok, fogyasztás és tartósság szempontjából! Mindkettő, jó egészségnek örvend... bár a régebbinek a 10 küllős felnije ami nagyon csábít
Mire figyeljek a két külön korosztálynál vásárláskor? Mi a motorok közötti különbség a ccm-en kívül, takarékosabb az újabb vagy megbízhatóbb a nagyobb motor?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-5670260

http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-5552699


én tutti nem adnám oda az enyémet ennyi kavicsért... hát ez vicces 1.300.000 egy afceliftes BMW... egy E36 is kerül ennyibe. tiszta gáz, hogy szarért-hugyért adogatják ezeket.... vagy valami nem kóser vele...


http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-5661733

példáúl ez is már a friss verzió és nem rossz... ami a hibája, hogy a kocsi visszahívott és a fődarabok cserélve voltak a motorban... 2008-ban szakeszervízben, papírosan... valami halkan elkezdett 50 ezer kilométer múlva a vezlánc csere után csörögni alapjáraton... ha tényleg csak ez a gond, ez is megér ennyit... persze aki betolja a szakszervizbe cseréltetni annak gatyája rámegy... ezeknek ahogy utánanéztem, nagyon kis aranyos egyszerű motorjuk van... ha az elektronikához nem ér az ember


ha muszáj lenne ezek közül választani, akkor a kéket választanám. Az sem 1.3, hanem papírokkal 1.55 - bár a futásteljesítményt felejtsd el. De az tetszik, főleg az ülései.
Mondjuk tényleg szégyen, hogy ennyi pénzért mennek ezek, én tavaly ilyenkor 2.9-ért vettem egy olyat, ami persze jobb, de laikus szemmel elenyésző a különbség.
De egy dolgot megfogadtam: inkább egy jól kiforrott és felszerelt régebbi generáció, mint egy fapados az új generáció elejéről. Ez a BMW-kre hatványozottan igaz.


Fogyasztásra, a 1.6 réginél tényleg jobb a 1.8 újabb?


nekem nem hiszed el, amiket mondtam? akkor miért kérdezted meg privátban? asszem kezdem unni privátok megválaszolgatását....


Hogyne hinném el, csak véletlen töröltem és nem volt pofám megint megkérdezni
Ha jól emlékszem, azt mondtad hogy a te fajta motorod a jobb... ami tiszta de minden újabb motor valvetonic-os? Nem akartalak megbántani, a segítőkészségedért meg főleg nem!


E46-ba csak valvetronic-osat tudsz venni, ha faceliftest veszel. talán ha jól emlékszem az N46 már nem tronicos, hanem simán vanos-os. de lehet ez az N45, amit az 1-esekbe tesznek. én mindenképp újabbat vennék, mert az autó szerkezetileg is jobb, mint a régebbi, a motor mege gyértelműen jobb. az E46-ban ami valóban 1.6-os az N40B16 motorkódra hallgat. én ezt kihagynám. komolyan nem haza akarok beszélni, de az enyém teljesen jó. már a környéken is van pár hasonló, nem sokan panaszkodnak.


Akkor meglesem majd motorkódját, egyenlőre a kék a befutó a héten megyek meglesni... ha szép és jó és tényleg egyben van akkor lefoglalózom! A "van-os" amúgy mit jelent? Ez a szelep állítgatós dolog amit írtál?

Thony Elküldve: 2012-05-01 09:04 Megvegyem? Vegyek ilyet?

YELLOW írta:
Thony írta:
Coyote írta:
Thony írta:
YELLOW írta:
Thony írta: Kit kocsi között gondolkozok, fogyasztás és tartósság szempontjából! Mindkettő, jó egészségnek örvend... bár a régebbinek a 10 küllős felnije ami nagyon csábít
Mire figyeljek a két külön korosztálynál vásárláskor? Mi a motorok közötti különbség a ccm-en kívül, takarékosabb az újabb vagy megbízhatóbb a nagyobb motor?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-5670260

http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-5552699


én tutti nem adnám oda az enyémet ennyi kavicsért... hát ez vicces 1.300.000 egy afceliftes BMW... egy E36 is kerül ennyibe. tiszta gáz, hogy szarért-hugyért adogatják ezeket.... vagy valami nem kóser vele...


http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-5661733

példáúl ez is már a friss verzió és nem rossz... ami a hibája, hogy a kocsi visszahívott és a fődarabok cserélve voltak a motorban... 2008-ban szakeszervízben, papírosan... valami halkan elkezdett 50 ezer kilométer múlva a vezlánc csere után csörögni alapjáraton... ha tényleg csak ez a gond, ez is megér ennyit... persze aki betolja a szakszervizbe cseréltetni annak gatyája rámegy... ezeknek ahogy utánanéztem, nagyon kis aranyos egyszerű motorjuk van... ha az elektronikához nem ér az ember


ha muszáj lenne ezek közül választani, akkor a kéket választanám. Az sem 1.3, hanem papírokkal 1.55 - bár a futásteljesítményt felejtsd el. De az tetszik, főleg az ülései.
Mondjuk tényleg szégyen, hogy ennyi pénzért mennek ezek, én tavaly ilyenkor 2.9-ért vettem egy olyat, ami persze jobb, de laikus szemmel elenyésző a különbség.
De egy dolgot megfogadtam: inkább egy jól kiforrott és felszerelt régebbi generáció, mint egy fapados az új generáció elejéről. Ez a BMW-kre hatványozottan igaz.


Fogyasztásra, a 1.6 réginél tényleg jobb a 1.8 újabb?


nekem nem hiszed el, amiket mondtam? akkor miért kérdezted meg privátban? asszem kezdem unni privátok megválaszolgatását....


Hogyne hinném el, csak véletlen töröltem és nem volt pofám megint megkérdezni
Ha jól emlékszem, azt mondtad hogy a te fajta motorod a jobb... ami tiszta de minden újabb motor valvetonic-os? Nem akartalak megbántani, a segítőkészségedért meg főleg nem!

Thony Elküldve: 2012-04-30 17:17 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Coyote írta:
Thony írta:
YELLOW írta:
Thony írta: Kit kocsi között gondolkozok, fogyasztás és tartósság szempontjából! Mindkettő, jó egészségnek örvend... bár a régebbinek a 10 küllős felnije ami nagyon csábít
Mire figyeljek a két külön korosztálynál vásárláskor? Mi a motorok közötti különbség a ccm-en kívül, takarékosabb az újabb vagy megbízhatóbb a nagyobb motor?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-5670260

http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-5552699


én tutti nem adnám oda az enyémet ennyi kavicsért... hát ez vicces 1.300.000 egy afceliftes BMW... egy E36 is kerül ennyibe. tiszta gáz, hogy szarért-hugyért adogatják ezeket.... vagy valami nem kóser vele...


http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-5661733

példáúl ez is már a friss verzió és nem rossz... ami a hibája, hogy a kocsi visszahívott és a fődarabok cserélve voltak a motorban... 2008-ban szakeszervízben, papírosan... valami halkan elkezdett 50 ezer kilométer múlva a vezlánc csere után csörögni alapjáraton... ha tényleg csak ez a gond, ez is megér ennyit... persze aki betolja a szakszervizbe cseréltetni annak gatyája rámegy... ezeknek ahogy utánanéztem, nagyon kis aranyos egyszerű motorjuk van... ha az elektronikához nem ér az ember


ha muszáj lenne ezek közül választani, akkor a kéket választanám. Az sem 1.3, hanem papírokkal 1.55 - bár a futásteljesítményt felejtsd el. De az tetszik, főleg az ülései.
Mondjuk tényleg szégyen, hogy ennyi pénzért mennek ezek, én tavaly ilyenkor 2.9-ért vettem egy olyat, ami persze jobb, de laikus szemmel elenyésző a különbség.
De egy dolgot megfogadtam: inkább egy jól kiforrott és felszerelt régebbi generáció, mint egy fapados az új generáció elejéről. Ez a BMW-kre hatványozottan igaz.


Fogyasztásra, a 1.6 réginél tényleg jobb a 1.8 újabb?

Thony Elküldve: 2012-04-30 16:13 Megvegyem? Vegyek ilyet?

YELLOW írta:
Thony írta: Kit kocsi között gondolkozok, fogyasztás és tartósság szempontjából! Mindkettő, jó egészségnek örvend... bár a régebbinek a 10 küllős felnije ami nagyon csábít
Mire figyeljek a két külön korosztálynál vásárláskor? Mi a motorok közötti különbség a ccm-en kívül, takarékosabb az újabb vagy megbízhatóbb a nagyobb motor?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-5670260

http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-5552699


én tutti nem adnám oda az enyémet ennyi kavicsért... hát ez vicces 1.300.000 egy afceliftes BMW... egy E36 is kerül ennyibe. tiszta gáz, hogy szarért-hugyért adogatják ezeket.... vagy valami nem kóser vele...


http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-5661733

példáúl ez is már a friss verzió és nem rossz... ami a hibája, hogy a kocsi visszahívott és a fődarabok cserélve voltak a motorban... 2008-ban szakeszervízben, papírosan... valami halkan elkezdett 50 ezer kilométer múlva a vezlánc csere után csörögni alapjáraton... ha tényleg csak ez a gond, ez is megér ennyit... persze aki betolja a szakszervizbe cseréltetni annak gatyája rámegy... ezeknek ahogy utánanéztem, nagyon kis aranyos egyszerű motorjuk van... ha az elektronikához nem ér az ember

Thony Elküldve: 2012-04-30 11:29 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Kit kocsi között gondolkozok, fogyasztás és tartósság szempontjából! Mindkettő, jó egészségnek örvend... bár a régebbinek a 10 küllős felnije ami nagyon csábít
Mire figyeljek a két külön korosztálynál vásárláskor? Mi a motorok közötti különbség a ccm-en kívül, takarékosabb az újabb vagy megbízhatóbb a nagyobb motor?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-5670260

http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-5552699

Thony Elküldve: 2012-04-27 19:15 Üzemanyag fogyasztás

Igazából a Dízelt nagyon nem kezdeném el betörni... nálunk kint Kanadába, a dízelek a bontóba mennek mert biztos hogy beletekernek egy 4-500 ezret Benzinest, az vesz aki a közelben használja 500 kilométeres körzetben és a városban.... bár az erő nem igazán számít 14 sávos autópályán 100km/h
Nekem a lényeg, hogy ne legyen turbó rajta, bár a Saabomon garis volt de félek az ilyenektől... és nem versenyzek
szeptembertől- június elejéig megyek havi 2- 2,3 ezret autópályán. A többi város, bár oda van egy kis 5 ajtós ami használható...
Most ami versenyben van a 316-ból a 2000-es 1.6 és a 2004-es 1.8...
E kettő között kéne döntenem, az olcsóbb is jó megbízható vagy az újabb motor nagyobbal dinamikusabb így könnyebben mozgatja a kacnit és talán kevesebb benzinnel... mert nem erőlködik! Sosem, gondoltam volna hogy valaha szempont lesz a benzin, de ebben az országban le a kalappal azok előtt akik tartani tudják az életszínvonalukat... ha itt tapasztaltak, és kitartás megtapasztalásával kintre átmentve arany élete van az embernek
Vélemények?

Thony Elküldve: 2012-04-26 17:23 Üzemanyag fogyasztás

ZoliE36Compact írta:
Thony írta: Sziasztok, vacillálok két motor és kétféle korosztály között!
Az egyik egy régebbi 99. 12 havi hullám lámpás 316 1.6-os motorral, a másik egy 2003/12. havi 1798 ccm-es BMW. A mostani autómat, pusztán fenntarthatóság miatt cserélem (320 ló 410NM V6) gyorsan elváltok, nem versenyzek... havi 2 ezer kilométer az év felében, De városban is használom... melyik motor ami a legkevesebbet fogyasztja? Vagy esetleg az újabb 1.6-os lenne a megoldás?

Köszönöm!



vagy a diesel.
vegyél 320d -t. megy is és nem is eszik.


Sajnos vagy drágábbak, vagy visszatekertek... és benzin párti lennék

Thony Elküldve: 2012-04-25 23:06 Üzemanyag fogyasztás

Sziasztok, vacillálok két motor és kétféle korosztály között!
Az egyik egy régebbi 99. 12 havi hullám lámpás 316 1.6-os motorral, a másik egy 2003/12. havi 1798 ccm-es BMW. A mostani autómat, pusztán fenntarthatóság miatt cserélem (320 ló 410NM V6) gyorsan elváltok, nem versenyzek... havi 2 ezer kilométer az év felében, De városban is használom... melyik motor ami a legkevesebbet fogyasztja? Vagy esetleg az újabb 1.6-os lenne a megoldás?

Köszönöm!

Thony Elküldve: 2012-04-19 19:42 Autóvásárlás

Üdv mindenkinek!

Mostanában, jött az ötlet hogy vegyek egy kis BMW-t, költség kímélés és fenntarthatóság előtérbe helyezése miatt a Saab V6 helyett.
A választásom egy 98 közepi, 316i-re esett, ami klímás, plus belsős, elektromos ablakos stb. metál kék kiskocsi. A probléma, hogy még nem volt ilyen autóm és nem tudom mire kell figyelnem A tény az, hogy gyönyörű, de nem akarnék rossz üzletet kötni... Milyen fenntartási költségekkel, gyakori problémákkal kell számoljak? Az autó 200 ezret futott szinte pontosan, német kocsi most lenne Magyarországon üzembe helyezve... még az olajcserés szakszervizes papírkák is benne vannak...
Most ugyebár a Saabnál, nem jelentett semmit a 200 ezer... nem tudom hogy a pirinyó motorjára is vonatkozik-e ez? Mennyit fogyaszt kíméletesen városba, és városon kívül, autópályán milyen sebességnél költséghatékony stb.
Köszönöm, hogy sok kérdésemet elolvastátok, és alkalmasint válaszoltok is rá

Szép napot,
Thony
« előző12345678910következő »