Tjani Elküldve: 2010-01-24 15:43 Valaki segítsen

Tjani Elküldve: 2010-01-24 15:43 Valaki segítsen
Tjani Elküldve: 2010-01-24 15:29 Valaki segítsen
Tjani Elküldve: 2010-01-24 08:43 Valaki segítsen
Tjani Elküldve: 2010-01-13 10:12 Valaki segítsen
Tjani Elküldve: 2010-01-12 14:30 320d Motor
Tjani Elküldve: 2010-01-08 22:25 Részecskeszûrõ_
Tjani Elküldve: 2010-01-08 21:49 Részecskeszûrõ_
Tjani Elküldve: 2010-01-07 21:31 Részecskeszûrõ_
Tjani Elküldve: 2010-01-07 21:10 Részecskeszûrõ_
Tjani Elküldve: 2010-01-07 21:04 Részecskeszûrõ_
bmw320d4 írta:Tjani írta:
Köszi, hogy segítesz![]()
Az alvázszám utolsó 7 karaktere WH63005![]()
Bocsi, hogy ilyen tudatlan vagyok, de mi az az ETK![]()
![]()
A tiedben még az M47N2-es motor van.
Tjani Elküldve: 2010-01-07 20:56 Részecskeszûrõ_
bmw320d4 írta:Tjani írta: Azt honnan tudom, hogy N47-es e a motor:
Nézd meg az ETK-ban alvázszámra, vagy ha nem megy, küldd át és megnézem.
Tjani Elküldve: 2010-01-07 20:23 Részecskeszûrõ_
bmw320d4 írta:Tjani írta: Eddig még a kötelezõ szervizeken kívül nem kellet szerelõhöz vinnem a gépet, de mint tudjukMurphy minden autó mellett ott áll attól, hogy a BMW egy szuper márka lehetnek hibái
Nem kell, hogy elromoljon az autó, elég ha valami utólagos dolgot szereltetsz be, vagy valamiért kódolni kell. Nem mellékes az sem, hogy a te autód motorvezérlõje a gyártástól már 3 új szoftver jött ki, ami azt jelenti, hogy minden egyes frissítés valamilyen apró hibát küszöböl ki.
Ha N47-es motorral van szerelve az autód, akkor viszont nagyon megéri az aktuális standra húzni.
Tjani Elküldve: 2010-01-07 17:47 Részecskeszûrõ_
bmw320d4 írta:Tjani írta: Igen az ATC blog ba az én gépem szerepel.
A chippelés után szerinted mire kell vigyázni, gondolom sûrûbb olajcsere stb.
Pl: Arra, hogy nem kerüljön márkaszervízbe az autó olyan problémával, hogy kódolni/programozni kelljen, mert akkor a Chipnek vége.
Tjani Elküldve: 2010-01-07 07:09 Részecskeszûrõ_
Tjani Elküldve: 2010-01-06 20:53 Részecskeszûrõ_