Tjani fórum hozzászólásai

Tjani Elküldve: 2010-01-24 15:43 Valaki segítsen

Köszi a válaszokat akkor rábízom a szakikra az autóvillamosság amúgy se egy egyszerû játék nekem

Tjani Elküldve: 2010-01-24 15:29 Valaki segítsen

Az utólagosan beszerelt rejtett kapcsolóval mit illik megszakítani, és mit nem :
Mivel most olyan mintha elsõre nem nyitna ki valami szelep vagy hasonló utána egész nap problémamentes
:

Tjani Elküldve: 2010-01-24 08:43 Valaki segítsen

Sziasztok!
Az elõzõ oldalon már próbáltam ez ügyben segítséget kérni, hátha most tud valaki segíteni.

A következõ gond miatt kérném a segítségeteket:

Ha 1-2 napig áll az autó, az elsõ indításnál a motor elindul, de azonnal le is áll, közvetlen utána a második indításnál a motor elindul és tökéletesen jár Ötlet Kérdés ezt kb. 3 hónapja csinálja mérges
Az autóba be lett szereltetve egy rejtett nyomógomb + indításgátlás, a beszerelés után pár héttel kezdte a mûsort csinálni a gép.

Elõre is köszi a segítséget Zavarban levõ

Tjani Elküldve: 2010-01-13 10:12 Valaki segítsen

Sziasztok!

A következõ gond miatt kérném a segítségeteket:

Ha 1-2 napig áll az autó, az elsõ indításnál a motor elindul, de azonnal le is áll, közvetlen utána a második indításnál a motor elindul és tökéletesen jár : ezt kb. 3 hónapja csinálja

Elõre is köszi a segítséget

Tjani Elküldve: 2010-01-12 14:30 320d Motor

Sziasztok!
Kb. 20 évig csak benyás, Japánban gyártott Japán autóim voltak mert csak ezeket tartottam igazi gépeknek
A német autókról meg a sok meghibásodás jutott eszembe amit a BMW rõl Mercirõl írtak, és röhögtem a BMW s arcokon, hogy úgy is mindjárt lerohad alattad az a roncs. A dízel motort meg csak traktorba tudtam elképzelni 2 éve kedves barátom vett egy 320 d Bömöst folyt a könnyem a röhögéstõl, hogy hogy lehetett ennyi esze BMW ráadásul egy kerregõ dízel motorral Aznap mentünk kb. 150 km t teszteltük a gépet egy világ omlott össze bennem annyira, hogy kb. 5 hónapra rá én is dízel BMW tulaj lettem. Az én gépem 10 es környezetvédelmi besorolásban van, ami annyit jelent, hogy zöldkártyánál vakarózott a szaki a mérõgép elõtt, mert szerinte ezek az értékek túl jók ennyit a környezetkárosításról.

Amúgy meg szerintem mindegy, hogy benyás vagy dízel a BMW az BMW
Az ADAC 2008 as legmegbízhatóbb autók között 4 BMW típus is szerepel, azt mondanom se kell, hogy az elsõ hely is BMW

Tjani Elküldve: 2010-01-08 22:25 Részecskeszûrõ_

A BMW is az a típus ahol eltitkolják, hogy éppen regenerál a részecskeszûrõ : Vagy van valami amibõl esetleg rájöhet a polgár
Lehet nem túl hasznos, ha regenerálás közben leállítjuk a motort fõleg, ha nem is tudjuk mi történik

Tjani Elküldve: 2010-01-08 21:49 Részecskeszûrõ_

Sziasztok srácok!
Amit az elõzõekben leírtatok az nem gyenge, de a mi tény , hogy ma sikerült kb. 700 km autókázni pályán és úgy érzem meggyógyult a beteg.
Az elõzõekben leírt gond / 6. ban elfogy a cufla / megszünt 140 km/h padló
az autó gyorsul ahogy kell, lehet kitisztult a rendszer : :

A nagyfater Trabantja jutott eszembe, ha lustult a gép padlógáz 20 km utána ment mint a meszes Bocs az extrém hasonlatért

Tjani Elküldve: 2010-01-07 21:31 Részecskeszûrõ_

Köszi a segítséget srácok




Tjani Elküldve: 2010-01-07 21:10 Részecskeszûrõ_

Ez az ETK nevezetû dolog jól hangzik, hol lehet erre rábukkanni

Tjani Elküldve: 2010-01-07 21:04 Részecskeszûrõ_

bmw320d4 írta:
Tjani írta:
Köszi, hogy segítesz
Az alvázszám utolsó 7 karaktere WH63005
Bocsi, hogy ilyen tudatlan vagyok, de mi az az ETK


A tiedben még az M47N2-es motor van.


És az jó, vagy kezdjek el aggódni :

Tjani Elküldve: 2010-01-07 20:56 Részecskeszûrõ_

bmw320d4 írta:
Tjani írta: Azt honnan tudom, hogy N47-es e a motor :


Nézd meg az ETK-ban alvázszámra, vagy ha nem megy, küldd át és megnézem.


Köszi, hogy segítesz
Az alvázszám utolsó 7 karaktere WH63005
Bocsi, hogy ilyen tudatlan vagyok, de mi az az ETK

Tjani Elküldve: 2010-01-07 20:23 Részecskeszûrõ_

bmw320d4 írta:
Tjani írta: Eddig még a kötelezõ szervizeken kívül nem kellet szerelõhöz vinnem a gépet, de mint tudjuk Murphy minden autó mellett ott áll attól, hogy a BMW egy szuper márka lehetnek hibái


Nem kell, hogy elromoljon az autó, elég ha valami utólagos dolgot szereltetsz be, vagy valamiért kódolni kell. Nem mellékes az sem, hogy a te autód motorvezérlõje a gyártástól már 3 új szoftver jött ki, ami azt jelenti, hogy minden egyes frissítés valamilyen apró hibát küszöböl ki.
Ha N47-es motorral van szerelve az autód, akkor viszont nagyon megéri az aktuális standra húzni.


Azt honnan tudom, hogy N47-es e a motor :

Tjani Elküldve: 2010-01-07 17:47 Részecskeszûrõ_

bmw320d4 írta:
Tjani írta: Igen az ATC blog ba az én gépem szerepel.
A chippelés után szerinted mire kell vigyázni, gondolom sûrûbb olajcsere stb.



Pl: Arra, hogy nem kerüljön márkaszervízbe az autó olyan problémával, hogy kódolni/programozni kelljen, mert akkor a Chipnek vége.


Eddig még a kötelezõ szervizeken kívül nem kellet szerelõhöz vinnem a gépet, de mint tudjuk Murphy minden autó mellett ott áll attól, hogy a BMW egy szuper márka lehetnek hibái

Tjani Elküldve: 2010-01-07 07:09 Részecskeszûrõ_

Köszi a választ, akkor No para

Tjani Elküldve: 2010-01-06 20:53 Részecskeszûrõ_

Igen az ATC blog ba az én gépem szerepel.
A chippelés után szerinted mire kell vigyázni, gondolom sûrûbb olajcsere stb.