Toni0907 fórum hozzászólásai
« előző12következő »

Toni0907 Elküldve: 2015-08-29 13:11 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

Bero írta:
Toni0907 írta:
Buki írta:
Toni0907 írta:
Buki írta:
Toni0907 írta: Sziasztok!
Nekem 99'-es 320D E46-om van. Nem régiben végeztem rajta, egy EGR szelep tisztitást ( levettem és teljesen tisztára letakarítottam a koromtól, amiből volt rajta rendesen) és a turbo tisztitást ( ezt nem vettem le csak belefújtam egy "EGR+TURBO tisztitó spray"-vel a képen piros nyíllal jelőltem hogy hová).

A problémám a következő, kb.2500-as fordulattól borzalmasan elkezd fűstőlni,ez a kisebbik gond ezt betudtam azzal hogy a sok korom jön ki a rendszerből és amiatt csinálja. A nagyobbik gond az hogy most már rángat is menet közben. Erősebb gázadásnál pedig megtorpan, és remeg az egész autó! De ezt csak 3. fokozattól csinálja és kb.3000 fordulat felett.
Az alapjárat ingadozik, azt mondták hogy légtömegmérő baja lesz, mert a sprayvel kinyírtam teljesen. Alapjárat alatt lehúztam a stekkert és megszűnt az ingadozás. Gondoltam kipróbálom és megnézem hogy mennyire tudok vele közlekedni amíg ki nem cserélem a légtömegmérőt.
Csak 2000-es fordulatig lehetett nyomni, mert utána csattogó traktor hangot ad.
Teljesen erőtlen, és gázadásnál fuldoklik és KéKen füstölt!!!
Kicseréltem a légtömegmérőt és először még ingadozott de aztán úgy tűnt hogy minden jó.
Ez tartott kb. 10 percig utána minden kezdödött az elejétől( kék füst, rángatás, megnőtt fogyasztás, erőtlen a motor, csattogó traktor hang) !!!
Annyi külömbséggel, hogy alig akar beindulni a motor, viszont amikor jár akkor induláskor lefullad!!
Mi lehet a probléma?
Válaszotokat előre is köszönöm!


Sokra nem mész a találgatással,vidd el diagnosztikára!


Voltam és be is adta hibának, ezért is cseréltem ki.
Csak az a problémám hogy nem változott tőle semmi.


Újra meg kellene nézni,gyári progival.
Ja és élőadatot is kellene nézni.


Mi az az "előadó" ?


ÉLŐadatot.


Toni0907 Elküldve: 2015-08-29 12:50 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

Buki írta:
Toni0907 írta:
Buki írta:
Toni0907 írta: Sziasztok!
Nekem 99'-es 320D E46-om van. Nem régiben végeztem rajta, egy EGR szelep tisztitást ( levettem és teljesen tisztára letakarítottam a koromtól, amiből volt rajta rendesen) és a turbo tisztitást ( ezt nem vettem le csak belefújtam egy "EGR+TURBO tisztitó spray"-vel a képen piros nyíllal jelőltem hogy hová).

A problémám a következő, kb.2500-as fordulattól borzalmasan elkezd fűstőlni,ez a kisebbik gond ezt betudtam azzal hogy a sok korom jön ki a rendszerből és amiatt csinálja. A nagyobbik gond az hogy most már rángat is menet közben. Erősebb gázadásnál pedig megtorpan, és remeg az egész autó! De ezt csak 3. fokozattól csinálja és kb.3000 fordulat felett.
Az alapjárat ingadozik, azt mondták hogy légtömegmérő baja lesz, mert a sprayvel kinyírtam teljesen. Alapjárat alatt lehúztam a stekkert és megszűnt az ingadozás. Gondoltam kipróbálom és megnézem hogy mennyire tudok vele közlekedni amíg ki nem cserélem a légtömegmérőt.
Csak 2000-es fordulatig lehetett nyomni, mert utána csattogó traktor hangot ad.
Teljesen erőtlen, és gázadásnál fuldoklik és KéKen füstölt!!!
Kicseréltem a légtömegmérőt és először még ingadozott de aztán úgy tűnt hogy minden jó.
Ez tartott kb. 10 percig utána minden kezdödött az elejétől( kék füst, rángatás, megnőtt fogyasztás, erőtlen a motor, csattogó traktor hang) !!!
Annyi külömbséggel, hogy alig akar beindulni a motor, viszont amikor jár akkor induláskor lefullad!!
Mi lehet a probléma?
Válaszotokat előre is köszönöm!


Sokra nem mész a találgatással,vidd el diagnosztikára!


Voltam és be is adta hibának, ezért is cseréltem ki.
Csak az a problémám hogy nem változott tőle semmi.


Újra meg kellene nézni,gyári progival.
Ja és élőadatot is kellene nézni.


Mi az az "előadó" ?

Toni0907 Elküldve: 2015-08-29 12:23 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

YELLOW írta:
Toni0907 írta: Sziasztok!
Nekem 99'-es 320D E46-om van. Nem régiben végeztem rajta, egy EGR szelep tisztitást ( levettem és teljesen tisztára letakarítottam a koromtól, amiből volt rajta rendesen) és a turbo tisztitást ( ezt nem vettem le csak belefújtam egy "EGR+TURBO tisztitó spray"-vel a képen piros nyíllal jelőltem hogy hová).

A problémám a következő, kb.2500-as fordulattól borzalmasan elkezd fűstőlni,ez a kisebbik gond ezt betudtam azzal hogy a sok korom jön ki a rendszerből és amiatt csinálja. A nagyobbik gond az hogy most már rángat is menet közben. Erősebb gázadásnál pedig megtorpan, és remeg az egész autó! De ezt csak 3. fokozattól csinálja és kb.3000 fordulat felett.
Az alapjárat ingadozik, azt mondták hogy légtömegmérő baja lesz, mert a sprayvel kinyírtam teljesen. Alapjárat alatt lehúztam a stekkert és megszűnt az ingadozás. Gondoltam kipróbálom és megnézem hogy mennyire tudok vele közlekedni amíg ki nem cserélem a légtömegmérőt.
Csak 2000-es fordulatig lehetett nyomni, mert utána csattogó traktor hangot ad.
Teljesen erőtlen, és gázadásnál fuldoklik és KéKen füstölt!!!
Kicseréltem a légtömegmérőt és először még ingadozott de aztán úgy tűnt hogy minden jó.
Ez tartott kb. 10 percig utána minden kezdödött az elejétől( kék füst, rángatás, megnőtt fogyasztás, erőtlen a motor, csattogó traktor hang) !!!
Annyi külömbséggel, hogy alig akar beindulni a motor, viszont amikor jár akkor induláskor lefullad!!
Mi lehet a probléma?
Válaszotokat előre is köszönöm!


légtömegmérőt próbáld meg megtisztítani, mert szerintem a sok mocsok ráment. talán nem nyírtad ki.


Már új van benne, de akkor sem megy.

Toni0907 Elküldve: 2015-08-29 00:27 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

Buki írta:
Toni0907 írta: Sziasztok!
Nekem 99'-es 320D E46-om van. Nem régiben végeztem rajta, egy EGR szelep tisztitást ( levettem és teljesen tisztára letakarítottam a koromtól, amiből volt rajta rendesen) és a turbo tisztitást ( ezt nem vettem le csak belefújtam egy "EGR+TURBO tisztitó spray"-vel a képen piros nyíllal jelőltem hogy hová).

A problémám a következő, kb.2500-as fordulattól borzalmasan elkezd fűstőlni,ez a kisebbik gond ezt betudtam azzal hogy a sok korom jön ki a rendszerből és amiatt csinálja. A nagyobbik gond az hogy most már rángat is menet közben. Erősebb gázadásnál pedig megtorpan, és remeg az egész autó! De ezt csak 3. fokozattól csinálja és kb.3000 fordulat felett.
Az alapjárat ingadozik, azt mondták hogy légtömegmérő baja lesz, mert a sprayvel kinyírtam teljesen. Alapjárat alatt lehúztam a stekkert és megszűnt az ingadozás. Gondoltam kipróbálom és megnézem hogy mennyire tudok vele közlekedni amíg ki nem cserélem a légtömegmérőt.
Csak 2000-es fordulatig lehetett nyomni, mert utána csattogó traktor hangot ad.
Teljesen erőtlen, és gázadásnál fuldoklik és KéKen füstölt!!!
Kicseréltem a légtömegmérőt és először még ingadozott de aztán úgy tűnt hogy minden jó.
Ez tartott kb. 10 percig utána minden kezdödött az elejétől( kék füst, rángatás, megnőtt fogyasztás, erőtlen a motor, csattogó traktor hang) !!!
Annyi külömbséggel, hogy alig akar beindulni a motor, viszont amikor jár akkor induláskor lefullad!!
Mi lehet a probléma?
Válaszotokat előre is köszönöm!


Sokra nem mész a találgatással,vidd el diagnosztikára!


Voltam és be is adta hibának, ezért is cseréltem ki.
Csak az a problémám hogy nem változott tőle semmi.

Toni0907 Elküldve: 2015-08-28 22:45 Kipufogo füst!

Pocses írta:
Toni0907 írta:
Tano írta:
Toni0907 írta: Sziasztok!
Nekem 99'-es 320D E46-om van. Nem régiben végeztem rajta, egy EGR szelep tisztitást ( levettem és teljesen tisztára letakarítottam a koromtól, amiből volt rajta rendesen) és a turbo tisztitást ( ezt nem vettem le csak belefújtam egy "EGR+TURBO tisztitó spray"-vel a képen piros nyíllal jelőltem hogy hová).
...
Mi lehet a probléma?
Válaszotokat előre is köszönöm!


Hm, lehet az a spray nem tett jót a légtömegmérődnek?


Honnan tudom meg hogy ha azzal van a probléma?
A műszerfalra nem dob ki semmi hibát.


Majd fog! Pár100 km után.


Kicseréltem de nem változott semmi.

Toni0907 Elküldve: 2015-08-28 22:30 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

Sziasztok!
Nekem 99'-es 320D E46-om van. Nem régiben végeztem rajta, egy EGR szelep tisztitást ( levettem és teljesen tisztára letakarítottam a koromtól, amiből volt rajta rendesen) és a turbo tisztitást ( ezt nem vettem le csak belefújtam egy "EGR+TURBO tisztitó spray"-vel a képen piros nyíllal jelőltem hogy hová).

A problémám a következő, kb.2500-as fordulattól borzalmasan elkezd fűstőlni,ez a kisebbik gond ezt betudtam azzal hogy a sok korom jön ki a rendszerből és amiatt csinálja. A nagyobbik gond az hogy most már rángat is menet közben. Erősebb gázadásnál pedig megtorpan, és remeg az egész autó! De ezt csak 3. fokozattól csinálja és kb.3000 fordulat felett.
Az alapjárat ingadozik, azt mondták hogy légtömegmérő baja lesz, mert a sprayvel kinyírtam teljesen. Alapjárat alatt lehúztam a stekkert és megszűnt az ingadozás. Gondoltam kipróbálom és megnézem hogy mennyire tudok vele közlekedni amíg ki nem cserélem a légtömegmérőt.
Csak 2000-es fordulatig lehetett nyomni, mert utána csattogó traktor hangot ad.
Teljesen erőtlen, és gázadásnál fuldoklik és KéKen füstölt!!!
Kicseréltem a légtömegmérőt és először még ingadozott de aztán úgy tűnt hogy minden jó.
Ez tartott kb. 10 percig utána minden kezdödött az elejétől( kék füst, rángatás, megnőtt fogyasztás, erőtlen a motor, csattogó traktor hang) !!!
Annyi külömbséggel, hogy alig akar beindulni a motor, viszont amikor jár akkor induláskor lefullad!!
Mi lehet a probléma?
Válaszotokat előre is köszönöm!

Toni0907 Elküldve: 2015-08-18 18:39 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni hogy ki tudna diagnosztikát csinálni Győrben.
Válaszotokat erőre is köszönöm!

Toni0907 Elküldve: 2015-08-18 00:17 Kipufogo füst!

Tano írta:
Toni0907 írta: Sziasztok!
Nekem 99'-es 320D E46-om van. Nem régiben végeztem rajta, egy EGR szelep tisztitást ( levettem és teljesen tisztára letakarítottam a koromtól, amiből volt rajta rendesen) és a turbo tisztitást ( ezt nem vettem le csak belefújtam egy "EGR+TURBO tisztitó spray"-vel a képen piros nyíllal jelőltem hogy hová).
...
Mi lehet a probléma?
Válaszotokat előre is köszönöm!


Hm, lehet az a spray nem tett jót a légtömegmérődnek?


Honnan tudom meg hogy ha azzal van a probléma?
A műszerfalra nem dob ki semmi hibát.

Toni0907 Elküldve: 2015-08-17 23:56 Kipufogo füst!

Sziasztok!
Nekem 99'-es 320D E46-om van. Nem régiben végeztem rajta, egy EGR szelep tisztitást ( levettem és teljesen tisztára letakarítottam a koromtól, amiből volt rajta rendesen) és a turbo tisztitást ( ezt nem vettem le csak belefújtam egy "EGR+TURBO tisztitó spray"-vel a képen piros nyíllal jelőltem hogy hová).

A problémám a következő, kb.2500-as fordulattól borzalmasan elkezd fűstőlni,ez a kisebbik gond ezt betudtam azzal hogy a sok korom jön ki a rendszerből és amiatt csinálja. A nagyobbik gond az hogy most már rángat is menet közben. Erősebb gázadásnál pedig megtorpan, és remeg az egész autó! De ezt csak 3. fokozattól csinálja és kb.3000 fordulat felett.
Mi lehet a probléma?
Válaszotokat előre is köszönöm!

Toni0907 Elküldve: 2014-12-30 21:45 Fûtés - Klíma

bmw320d4 írta:
Toni0907 írta:
bmw320d4 írta:
Toni0907 írta:
bmw320d4 írta:
Toni0907 írta:
bmw320d4 írta:
Toni0907 írta: Sziasztok!
Nekem olyan problémám volna hogy, nagyon nehezem melegszik fel a hűtővizem( nehezen áll a vízhőfok mutatom függöleges helyzetbe) ez végül is a kisebb gond. A nagyobbik pedig az hogy ha nem pörgetem a motort hanem kisebb fordulatszámon használom 1000-2000 között akkor kezd visszamenni a vízhöfok mutatom. Nem tartja az hőfokot! Sajnos! Mi lehet vele a gond? A hűtővíz fel van töltve és le is van légtelenítve. Az autó 99' 320D.
A segítséget előre is köszönöm!


Egyértelműen termosztátcsere (2db)


Kb 2 hónapja cseréltem.


Gyárit tettél bele?


Igen gyárit. Addig még fűtésem se volt, azóta már van fűtés de csak részlegesen(magasabb fordulatszámom 3000 ford.felett nyomja a meleget, viszont alatta lassan átvált langyos majd hideg levegőre. De nem tudom hogy mennyire befolyásolja az hogy csak most töltöttem fel az hűtővízet szintre és légtelenítettem.


2 hónapig nem volt felöntve szinte? AGR termosztátot is cseréltél?


De feltöltöttem amikor beszereltem és le is lett légtelenítve. Csak most hogy hidegebb lett az idő,és megint szakosan fűt így csak megnéztem mégegyszer és újra légtelenítettem. Csak most egy másik módszerrel. AGR Termosztátot nem cseréltem.
Az lehet a gond?

Valakinek valami ötlete?


Cseréld az AGR-ét is.


Mindenképpen kicserélem.
Köszönöm a segítséget!

Toni0907 Elküldve: 2014-12-30 20:05 Fûtés - Klíma

bmw320d4 írta:
Toni0907 írta:
bmw320d4 írta:
Toni0907 írta:
bmw320d4 írta:
Toni0907 írta: Sziasztok!
Nekem olyan problémám volna hogy, nagyon nehezem melegszik fel a hűtővizem( nehezen áll a vízhőfok mutatom függöleges helyzetbe) ez végül is a kisebb gond. A nagyobbik pedig az hogy ha nem pörgetem a motort hanem kisebb fordulatszámon használom 1000-2000 között akkor kezd visszamenni a vízhöfok mutatom. Nem tartja az hőfokot! Sajnos! Mi lehet vele a gond? A hűtővíz fel van töltve és le is van légtelenítve. Az autó 99' 320D.
A segítséget előre is köszönöm!


Egyértelműen termosztátcsere (2db)


Kb 2 hónapja cseréltem.


Gyárit tettél bele?


Igen gyárit. Addig még fűtésem se volt, azóta már van fűtés de csak részlegesen(magasabb fordulatszámom 3000 ford.felett nyomja a meleget, viszont alatta lassan átvált langyos majd hideg levegőre. De nem tudom hogy mennyire befolyásolja az hogy csak most töltöttem fel az hűtővízet szintre és légtelenítettem.


2 hónapig nem volt felöntve szinte? AGR termosztátot is cseréltél?


De feltöltöttem amikor beszereltem és le is lett légtelenítve. Csak most hogy hidegebb lett az idő,és megint szakosan fűt így csak megnéztem mégegyszer és újra légtelenítettem. Csak most egy másik módszerrel. AGR Termosztátot nem cseréltem.
Az lehet a gond?

Valakinek valami ötlete?

Toni0907 Elküldve: 2014-12-30 19:52 Fûtés - Klíma

bmw320d4 írta:
Toni0907 írta:
bmw320d4 írta:
Toni0907 írta: Sziasztok!
Nekem olyan problémám volna hogy, nagyon nehezem melegszik fel a hűtővizem( nehezen áll a vízhőfok mutatom függöleges helyzetbe) ez végül is a kisebb gond. A nagyobbik pedig az hogy ha nem pörgetem a motort hanem kisebb fordulatszámon használom 1000-2000 között akkor kezd visszamenni a vízhöfok mutatom. Nem tartja az hőfokot! Sajnos! Mi lehet vele a gond? A hűtővíz fel van töltve és le is van légtelenítve. Az autó 99' 320D.
A segítséget előre is köszönöm!


Egyértelműen termosztátcsere (2db)


Kb 2 hónapja cseréltem.


Gyárit tettél bele?


Igen gyárit. Addig még fűtésem se volt, azóta már van fűtés de csak részlegesen(magasabb fordulatszámom 3000 ford.felett nyomja a meleget, viszont alatta lassan átvált langyos majd hideg levegőre. De nem tudom hogy mennyire befolyásolja az hogy csak most töltöttem fel az hűtővízet szintre és légtelenítettem.

Toni0907 Elküldve: 2014-12-30 19:33 Fûtés - Klíma

bmw320d4 írta:
Toni0907 írta: Sziasztok!
Nekem olyan problémám volna hogy, nagyon nehezem melegszik fel a hűtővizem( nehezen áll a vízhőfok mutatom függöleges helyzetbe) ez végül is a kisebb gond. A nagyobbik pedig az hogy ha nem pörgetem a motort hanem kisebb fordulatszámon használom 1000-2000 között akkor kezd visszamenni a vízhöfok mutatom. Nem tartja az hőfokot! Sajnos! Mi lehet vele a gond? A hűtővíz fel van töltve és le is van légtelenítve. Az autó 99' 320D.
A segítséget előre is köszönöm!


Egyértelműen termosztátcsere (2db)


Kb 2 hónapja cseréltem.

Toni0907 Elküldve: 2014-12-30 19:19 Fûtés - Klíma

Sziasztok!
Nekem olyan problémám volna hogy, nagyon nehezem melegszik fel a hűtővizem( nehezen áll a vízhőfok mutatom függöleges helyzetbe) ez végül is a kisebb gond. A nagyobbik pedig az hogy ha nem pörgetem a motort hanem kisebb fordulatszámon használom 1000-2000 között akkor kezd visszamenni a vízhöfok mutatom. Nem tartja az hőfokot! Sajnos! Mi lehet vele a gond? A hűtővíz fel van töltve és le is van légtelenítve. Az autó 99' 320D.
A segítséget előre is köszönöm!

Toni0907 Elküldve: 2013-12-08 15:15 ABS-rõl általában

anubisz írta:
Toni0907 írta: Sziasztok!

Egy E46 1999 320d van DSC-s. Szeretnék kérni javítási útmutatót a jobb első ABS jeladó kicserélésében. A jeladón lévő csavart sikerült kihajtottam, de a jeladó valahogy sehogy sem akar kijönni.
Előre is köszönöm!


Mert be van rohadva, nyomd telibe jól valami wd vel,lehet ha megtakarítod még jó is lesz, biztos itt is arról írnak.Ha mégis új kel,előtte kend be valami berágódás elleni pasztával, ha később kell cserélni, ne szívj vele megint. Valami rézpasztával.

http://forum.e46fanatics.com/s...p?t=697551

fordításba az van, hogy nagyon vékony fejű csavarhúzóval nyúlj alá, kis kalapács segítséggel, óvatosan, hátha megindul.

In order not to break the speed sensors, I used a large flat-head screwdriver to pry the sensor straight out. Just get the head under the mounting flange and 'twist'. Even after 170k miles, they moved fairly easily up. Continue to carefully 'work' the sensor straight out. I also used an adjustable wrench to twist the sensor w/ the screwdriver prying up.

ha meg mindenképpen cseréled mit szarakodol, úgyse kell a régi, verj neki oda alulról,tuti kijön, vagy feszítsd ki csavarhúzóval, kalapács mindent megold.



Köszönöm az infót!
« előző12következő »