YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-06-17 12:32 soltvadkert 2011

Coyote írta: igen, kapásból megvan, hogy kiről beszélsz Szegény, 30D, 20D, aztán már 6000 is sok


a 20d előtt M5 volt

de most na. én pl a bogácsin nagy nehezen sikerült kideríteni, hogy 500/fő a jegy. bár azt hittem, csak autónként kell. mert tulajdonképpen elmentünk barátnőmmel 1000 Ft-ért és tulajdonképpen csak áltunk a parkolóban. tehát olyan szolgáltatás nem volt, ami...
a szépségversenyre 500/1000 ért lehetett nevezni, tombola 500/db. max annak érte, meg, aki ott laudt és kedvezményesebben kapott szállást.
pl a belépő maga lehetne egy tombola. legalábbis így lenne kóser.
na nem baj, majd mi is szervezünk ide találkozót, úgysem jön el senki, oszt jó lesz

YELLOW Elküldve: 2012-06-17 12:14 soltvadkert 2011

Coyote írta:

De hogy valami negatívumot is mondjak: szomorúan tapasztaltam, hogy a carstyling színvonalát követve, a BMW rajongók tábora is tele van kis köcsög, felfújt műanyag arcokkal. Ők azok a kategória, akik műcsöcsös, tűsarkúban tipegő csajokat vezetgetnek Balatonsoundon, és ugyancsak picsognak a por miatt (szabadtéri fesztivál, hellóóóó!!!)

Bár még mindig őket választanám a kigyúrt, tetkós bakcigányok helyett (pl. X6M-mel és 750i-vel), akik sajnos a kötelező kellékei minden prémiumautós tábornak...


hát igen a belem kifordul ettől.
bár ami furcsa volt, hogy mindig mikor iylen nagy talik vannak, tiszta új arcokat látok itt nálunk. biztos eltévedtek. bár amikor soproni talinál van ez, ami totál a másik irány....
visszatérve ezekre a gyökerekre, itt is van, egyik klubtárs autója nála van (közös kép van), vagy 10 évvel fiatalabb mint én de saját lakása van, plusz egy E36. csak kibújni volt neki nehéz.
de a legrosszabb az, hogy (bár lehet csak én gondolom rosszul) ezeknek csak arcolást jelent az autó. azt sem tudják, honnan ered a BMW, egyszerűen csak futja nekik.
a romáskról meg inkább nem is beszélek...

ui.: talán így ismerős lesz, kiről van szó, nem hiszem, hogy nem tudta volna kifizetni, lehet csak másképp volt tájékoztatva...

YELLOW Elküldve: 2012-06-17 11:52 soltvadkert 2011

Coyote írta:
YELLOW írta:
ez pedig egy másik szemszög, nemis bánom, hogy nem mentem...

"Szombaton 12.00 érkeztem S.kertre. Aztán lemostam a kocsit a helyi mosóban. Igazából nem rá szükség , de gondoltam toppon legyen a gép. Aztán oda gurultam a kapuhoz. Közölték 6000 a beugró kettönknek. Na jó ezért jöttünk , ha ennyi akkor ennyi. De ami bent volt az maga a pokol. Be sem lett volna szbad engedniük már engem hisz megtelt az egész. Kocsi sorok nem léteztek, mert mindenki ott állt ahol akart. A rendezők meg hűsöltek a bejáratnál a sátor alatt és csak a pénz gyűjtötték. Járható közlekedési út nem volt. Mit gondoltak mindenki X5-el jött? Találtam nagy nehezen helyett , de addigra olyan poros lett a kocsi, h legszívesebben már akkor hazamentem volna. És még tovább részletezhetném... A kutya nem segítet, h hová álljunk stb...brrrrrr

Na meg a felvonulás... Az asszonyt kiraktam, h fényképezzen ahogy megyünk Kiskörösnek. Erre vmi nagyon rossz uton mentünk vmi ismeretlen faluba. Magamtól ilyen rossz útra nem mentem még soha. Annyira pattogott az autó , h ... áááá
Igazi pénz lehúzás volt!"


Aki ilyen kis picsogó hisztiskurva, az ne menjen találkozóra. Az járjon szalonba, meg premium selectionre, és maradjon otthon tévét nézni.
Szabadtéri, kempingjellegű program volt (talán épp azért volt KEMPINGBEN). Teljesen természetes, hogy az autók porosak lesznek (hiszen Soltvadkert környékén a talaj erősen löszös, homokos), de ennek ellenére az is természetes, hogy mindenki lemossa az autóját előtte, hogy mégse maradjon rajta a fél disznó amit még múlt hónapban ütött el...

Abban egyetértek, hogy a kapunál csak annyit mondtak "balra próbálkozz helyet találni", de koordinálás nem volt. Nem is igazán lehet itt semmit koordinálni, mert a haverok együtt állnak a sátraik köré stb... De aránylag intelligensen kialakítottuk a sorokat, és ha nem volt senki dürhő, akkor nem zártunk el utakat (Lalada tudna mesélni balfaszokról azért, akik körbezárták a parkolóhelyét).

Visszatérve a fenti panaszkodóra: ahhoz volt esze, hogy lefikázza a neten az eseményt, de annyi agya már nem volt, hogy az esemény ELŐTT megnézze a belépődíjakat (nagy betűkkel ki volt írva a honlapon). Illetve aki hatezret sokall, az ne vegyen BMW-t.
Nekem csak a gázolaj költségem több volt, mint 6000.

Megérte?

Meg.


az a valaki itt is fent van csak óvatosan a szavakkal
reagáljunk az az enyémre, amit az autómosás sóról mondtam

YELLOW Elküldve: 2012-06-17 11:36 soltvadkert 2011

én nem voltam ott, de a képek alapján, még csak jó csajoknak sem nevezném őket, ami fürdőruci volt rajtuk, az minden volt csak szexi nem.
a tavalyi bogácsi talin is két tényleg nagyon csinos csaj volt, az egyik még csak-csak elengedte néha magát (látszott rajta van táncos múltja), de a másik. igazából nem tudom miért erőltetik ezt. a csajokat sem értem, mert lemerem fogadni, hogy hétvégente a szórakozóhelyen verseny furulyáznak Vivaldi Négy évszakából. meg kell velük itatni egy kis gyorsítót, majd lesz olyan koocsi mosás, hogy gatya sem marad szárazon.

ez pedig egy másik szemszög, nemis bánom, hogy nem mentem...

"Szombaton 12.00 érkeztem S.kertre. Aztán lemostam a kocsit a helyi mosóban. Igazából nem rá szükség , de gondoltam toppon legyen a gép. Aztán oda gurultam a kapuhoz. Közölték 6000 a beugró kettönknek. Na jó ezért jöttünk , ha ennyi akkor ennyi. De ami bent volt az maga a pokol. Be sem lett volna szbad engedniük már engem hisz megtelt az egész. Kocsi sorok nem léteztek, mert mindenki ott állt ahol akart. A rendezők meg hűsöltek a bejáratnál a sátor alatt és csak a pénz gyűjtötték. Járható közlekedési út nem volt. Mit gondoltak mindenki X5-el jött? Találtam nagy nehezen helyett , de addigra olyan poros lett a kocsi, h legszívesebben már akkor hazamentem volna. És még tovább részletezhetném... A kutya nem segítet, h hová álljunk stb...brrrrrr

Na meg a felvonulás... Az asszonyt kiraktam, h fényképezzen ahogy megyünk Kiskörösnek. Erre vmi nagyon rossz uton mentünk vmi ismeretlen faluba. Magamtól ilyen rossz útra nem mentem még soha. Annyira pattogott az autó , h ... áááá
Igazi pénz lehúzás volt!"

YELLOW Elküldve: 2012-06-17 09:47 soltvadkert 2011

ezért kell csináltatni neves pólót. nekem van vagy 4 így egyszerűbb
az E30-at tudom, szerintem bogácson is volt, tavaly is, felvonuláson mögöttem jött. azt vártam mikor rongyol belém

YELLOW Elküldve: 2012-06-16 22:17 riasztó gond

lelkespeter írta: Szevasztok!A probléma a távirányítóval nem nyílik az autó!Kulcsal rendesen nyit zár.Kivettem a szerintem ehhez tartozó biztosítékokat,majd vissza raktam(mind jó volt)és lám jó lett,egy napig!Most megint nem jó!Két ajtónál nem jelez vissza a műszerfalon mikor nyitva vannak.Ötletek?


erre nem kellett volna új topic-ot nyitni, ráadásul riasztó címmel, mikor ajtónyitással van gondod. arról meg van topic.

................

ráadásul van külön riasztós topic is.

talán be kellene tanítani a kulcsokat, aminek a procedúráját megtalálod a megfelelő topicban: ajtónyitási gondok

jah és csak azért nem írom le, hogy büntetésül keresd meg...

YELLOW Elküldve: 2012-06-16 22:11 Műszerfal kijelzés

vfeca írta:
jons írta:
Valószínű a tiedben a km állás tároló chip miatt szét kellett szedni az óracsoportot hogy kiforrasszák vagy hozzáforrasszák a tekerő gépet, és az összerakásnál elrontották a mutatók visszarakását vagy ha nem vették le, akkor csak simán elállítódott a "szakszerű" hozzányúlástól. Szedd szét és állítsd be a null pontokat a mutatók elforgatásával. Óvatosan és kicsiket állíts.


Köszi! Vmi képes útmutató van hozzá, hogy hogyan kell a műszerfalat barkácsolni? Amúgy még a szétszedés talán megy, de az óvatos állítgatástól és az összerakástól kicsit félek, nincs annyira finom kezem. Tudok nagy bajt csinálni?


ez segíthet:

YouTube videó

YELLOW Elküldve: 2012-06-15 06:49 ABS-rõl általában

bmw320d4 írta:
hil írta:

pedig a kép magáért beszél... És sok ilyen volt. Úgy látszik, nekem ezzel sincs szerencsém.


Pedig ez még nem is ólommentes. Vagy igen?


munkám során gyakran találkozom....
pont azokkal a gépekkel foglalkozom, amik marha sok alkatrész vizsgálnak meg különböző beállítások szerint, köztük a forrasztást is. mivel munkahelyemen gépjárművek alkatrészeit, elektronikáját is csinálják, így bizton állíthatom, hogy az autóipar még mindig olyan 85%-ban ólmos forrasztást használ ráadásul az ABS egy biztonsági eszköz, ezért különösen fontos a minőségi jó forrasztás, pont a jobb elektronikai kötés érdekében, illetve erősebb is. ezen alkatrészek lábai tutkó oxidosak voltak. amúgy ezeket a panelokat szerintem lakkozni kellett volna.

YELLOW Elküldve: 2012-06-14 17:11 kuplung___

[quote="hancurozo"]
vidarene1991 írta: Hali!segítsetek az lenne a problémám a kuplungomon,most lett összerakva új lamella új kinyomó csapágy és az lenne a baj vele hogy be gyujtom a kocsit és kinyomom a kuplungot félig lenyomva nagyon könyü utána meg anyira kemény hogy gond lenyomni padlóig...ésnem tudok sebességet rakni!!!de viszont mikor ledöglesztem kuplung+berakom 1 esbe begyujtom kicsit ránt rajta kiengedem a kéziféket lassan gurul a kocsi...és utánna nem tudok 2 rakni 3 se egyiket se...csak ha közgázt adok valaki tud segítsen köszönöm!!!
lehetséges hogy a kinyomicsapágy roszul ül a helyén??merta lamellárol le lett szedve a gyári használt,és fel lett rá ütve egy ugyan olyan gyári méretü új!



Szerelő hibázott. Itt megnézheted, hogyan kellett volna összerakni a kuplungot. Valahol 6 perc környékén van a lényeg, ahol visszaállítják alapra.:
YouTube videó

a tankolás volt a lényeg 6 perc-nél?

YELLOW Elküldve: 2012-06-14 16:04 Autóvásárlás

YELLOW Elküldve: 2012-06-14 12:54 Autóvásárlás

RePTaiL írta:
YELLOW írta:

én ezzel a 20d "TÚL MISZTIFIKÁLÁSSAL" nem értek egyet. belepasszíroz az ülésbe... cöhh.....


Na Yellow amit írtál azt azért remélem Te sem hiszed el! Egy 1.6i ne hasonlítsunk nyomatékban egy 20d-hez!


írtam, ha tudnál olvasni, hogy nem azt mondtam, hogy jobban megy!!!!! de ne úgy fogalmazzunk már, hogy és és föld a különbség, mert marhára nem.
kicsit durva, hogy egy-két tag, akinek 20d-je van olyan lekezelően beszél a kisebb motoros autókról, mikor a 20d sem egy olyan nagy szám. ugyanaz mikor a 6 hengeres leszólja a 4-est.
nem akarok én szembe úszni az árral, de nekem a BMW életérzés nem dízeles. lehet kis szar fos motor van benen, de benzin hajtja. dízelt max az X szériában képzelem el.
nem akarom rábeszélni én az 1.6-osra csak azért másképp kéne néhamegfogalmazni dolgokat.
szerintetek én beszélek haza, szerintem meg ti a 20d-sek. túl is van tárgyalva

YELLOW Elküldve: 2012-06-14 12:12 Autóvásárlás

Coyote írta:
YELLOW írta: ha gyenge az autód és tudod is, áés nem vagy gyenge elméjű, akkor nem kell leállni versenyezni. az meg legalább jópofa, ha más versenyezni akar veled, te meg zöldnél nem nyomod neki. a másikban fog előtörni az érzés, hogy szarba se nézték, vagy éppen úgy fogja fel, hogy mennyire lealázott. ez ne zavarjon, BMW-ben ülsz is kész. azé ne vegyen 1.6-ost mert mindenki lenyomja??? na és!?

lalada írta: őszintén? 116i-t ne vegyél. ilyen gyenge motor nem való egy BMW-be. gondod nem lenne vele, de örömöd sem. mindenki off autójával röhögve otthagy te meg csak nyomod neki hogy menjen, de így közben meg zabál ezerrel. alig várnád, hogy eladd és vegyél egyet normális motorral. én lebeszélnélek róla. kivéve ha nyugdíjas vagy..ezt nemtom.

lestat83 írta: Szisztok.Segitsegre lenne szuksegem.
Ugy nez ki , hogy egy uj 1-es szerias BMW tulaja leszek, de meg nem tudom melyik.Tudnatok tanacsot adni?.Van egy ismeros aki csak a diselt mondja, azt vegyem,,de egy masik szerint mindenkeppen benzinest vegyek, mert o is dizelt akart venni(120d), es a szereloje azt mondta, hogy akkor 500K mindig legyen a zsebeben , ha valami elromlik,,s a szerviz meg legalabb 200K evente.Ezert csak benzinest vegyek mert az olcsobb s megbizhatobb.Most mi is igaz ezekbol? Oszinten en 116i re gondoltam 2005-os,, ezekkel sok gond van ? vagy draga az alkatresz hozzajuk? Vagy vegyek tenyleg diselt? 1.9d ?Elore is koszonom a segitseget.






Aki 1-es BMW-t vesz, és nem 1M-et, akkor sztem nem a versenyzés a szándéka, egyetértek.

Lestat83:, az én javaslatom:
Ha 25-30.000 km-nél kevesebbet mész, és nem hiányzik a nyomatékos, dinamikus közlekedés, akkor 116i --> ha nincsenek nagy igényeid, miért fizetnél többet?
Ha a fentinél többet mész, vagy szereted, ha belepasszíroz az ülésbe a gép, akkor 120D.

A menetteljesítményt te tudhatod, a nyomatékot meg tesztvezetéssel próbáld ki.


én ezzel a 20d "TÚL MISZTIFIKÁLÁSSAL" nem értek egyet. belepasszíroz az ülésbe... cöhh. én szeély szerint marhára nem vagyok hanyat esve tőle. nem azt mondom, hogy az 1.6 van olyan, de ha be akarja bpasszíroztatni, akkor 130M. én így gondolom. családban, volt 116i. belsőre meglepően jó, nem tágas, de igényes. meglepődtem én is. vezetni is jó. jó ez nem a legújabb hanem 2006-os volt asszem. szerintemmenni sem ment rosszul. az igaz, hogy a keresztanyám tesója, nem volt elégedett a fogyasztással. ő sokat járt vele, és sokat fogyasztott. amúgy semmi baja nem volt vele.

YELLOW Elküldve: 2012-06-14 06:39 Autóvásárlás

ha gyenge az autód és tudod is, áés nem vagy gyenge elméjű, akkor nem kell leállni versenyezni. az meg legalább jópofa, ha más versenyezni akar veled, te meg zöldnél nem nyomod neki. a másikban fog előtörni az érzés, hogy szarba se nézték, vagy éppen úgy fogja fel, hogy mennyire lealázott. ez ne zavarjon, BMW-ben ülsz is kész. azé ne vegyen 1.6-ost mert mindenki lenyomja??? na és!?

lalada írta: őszintén? 116i-t ne vegyél. ilyen gyenge motor nem való egy BMW-be. gondod nem lenne vele, de örömöd sem. mindenki off autójával röhögve otthagy te meg csak nyomod neki hogy menjen, de így közben meg zabál ezerrel. alig várnád, hogy eladd és vegyél egyet normális motorral. én lebeszélnélek róla. kivéve ha nyugdíjas vagy..ezt nemtom.

lestat83 írta: Szisztok.Segitsegre lenne szuksegem.
Ugy nez ki , hogy egy uj 1-es szerias BMW tulaja leszek, de meg nem tudom melyik.Tudnatok tanacsot adni?.Van egy ismeros aki csak a diselt mondja, azt vegyem,,de egy masik szerint mindenkeppen benzinest vegyek, mert o is dizelt akart venni(120d), es a szereloje azt mondta, hogy akkor 500K mindig legyen a zsebeben , ha valami elromlik,,s a szerviz meg legalabb 200K evente.Ezert csak benzinest vegyek mert az olcsobb s megbizhatobb.Most mi is igaz ezekbol? Oszinten en 116i re gondoltam 2005-os,, ezekkel sok gond van ? vagy draga az alkatresz hozzajuk? Vagy vegyek tenyleg diselt? 1.9d ?Elore is koszonom a segitseget.






YELLOW Elküldve: 2012-06-13 16:29 Mi lehet a baj?

joebikes írta: sziasztokT

gyakorlatilag már csak abban bízok hogy ti segíteni tudtok nekem, vagy legalább okos ötleteket adtok. van egy szép és megkímélt e34-525td-m ami gyakorlatilag a téli nagy minuszokig tökéletesen müködött és semmi baja nem volt. a minuszok után kezdődőtt a baj. ahogy bejött az a -2 fokos "enyhébb" idő a vas az egyik napról a másikra csak iszonyatos "felhúzás" után volt hajlandó elindulni,ezt ugy produkálta hogy pl kedden este leállítottam és szerda reggel már ugy indult hogy lemerítette az aksit. azóta is nagyon nehezen indul reggel hiába lett enyhébb az idő, sőt most már ugye lassan nyár. eddig kb 10 szerelőnél jártam, akik teljesen tanácstalanok. első körben átestem a szokásos, izzítógyertya, aztán porlasztó, aztán résolajcsővek, aztán üzemanyagcsővek, cseréjén. most megint meguntam mert már éreztem is a gázolaj szagát menet közben ami nagyon idegesített, és azt is észrevettem hogy ha megállok valahol meleg motorral és 3 percen belül elindítom a kocsit akkor semmi gond, de ha mondjuk 10 percet várok és utánna próbálkozok már sokkal többet kell hajtatnom.megint kerestem egy 11-ik szerelőt. szegény próbálkozik de eddig is rávertem egy csomó pénzt és semi változás, most bevallom már elegem van abból hogy rajtam kisérleteznek a szaki azt mondta ránézésre hogy nem nagyon maradt más mint adagoló.megkértem a városban dolgozó egyetlen olyan embert akit elismernek abban hogy az adagolókhoz nagyon ért, hogy nem érdekel mi az ára csak az a kérésem hogy ne keljen ezt is feleslegesen megcsináltatnom.levették a szívócsonkot és kiderült hogy az egyik fém nyomócsőnél folyt le a gázolaj az egyik porlasztón, és mégsem az adagolóból folyik a cucc. erre ismét fejvakarás és találgatás az eredmény. az egyik azt mondja lehet hogy a tankban lévő szivattyú nem jó, de később ezt is elvetették mert az is megy. jelenleg ott tartanak hogy elszorították az üzemanyag vezetéket a szürő előtt és után és várnak reggelig.a legrosszabb a dologban ugye hogy a jelenséget sajnos hol produkálja hol nem. ami annyit tesz hogy a reggeli indulásokból pl 10 ből 3-4 szer normálissan indul a többi már nem. ja és az is megvolt hogy áljak lejtőre orral, vagy háttal szóval mielőtt valamelyik okos szerelő azt mondaná nekem hogy vegyek egy másik kocsit segítsetek nekem. előre is köszi


és az akksit kicserélted legalább? nálam is ez volt. nyáron kipárolgott belőle a víz, aztán lett egy cellazárlat. persze azért mert marhára lemerítettem, de nem szabadott volna, annyitól, amitől lemerült. utána már csak kínlódás volt.
én azt tenném, hogy mielőtt indítasz reggel egy multiméterrel nézd meg az akksi sarun mennyi V van. aztán mérj egyet járó motorral. vagy a generátorod nem tölt, vagy a feszszabályzód xar, vagy csak simán az akksi, esetleg lehete gy rejtett fogyasztód, ami leszívja. bár ha menet közben hosszabb távon nem tölti vissza, akkor valami töltési probléma. mondjuk ha megfordul az önindító, akkor nem ez lesz a gond.
csak azért írom le, mert volt már, hogy a fél autót kicserélték egy bagatel hiba miatt.

YELLOW Elküldve: 2012-06-13 16:03 Társalgó

Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Csak érdeklődés szintjén: Pl soltvadkerti bmw szépségversenyhez mi kell a nevezéshez/esélyhez? Mit néznek leginkább a zsűrik? Köszi


a legtöbbet alakított kategóriában nevezz! (bocsi, nem hagyhattam ki)


Jajja,mindenképp Yellow,te nem jössz a talira ?


szombat reggel megyek haza a 3. 12 órás éjszakai melómból. (most indulok minnyá az elsőre). fáradalmas lenne levezetni. pedig ahogy néztem QRVA jó idő lesz. szabit kivenni nem akarok, mert már megvan a helye. bár lehet amúgysem mentem volna (utazási idő, drága üzemanyag). majd eccer biztos.