YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-06-12 12:03 Társalgó

ute107 írta:

El kell hogy keserítselek. A kötelező arra van, ha baleset következtében bárkinek kárt okozol, akkor fizetnek. Nálad az a eset van most, hogy nem történt baleset, mivel szerencsére nem mentél neki senkinek, és neked sem ütköztek neked.

Sajnos Magyarországon a egy-egy szó számít nagy pénzek ki fizetésénél.




pont erre utaltam visszább.

YELLOW Elküldve: 2012-06-12 10:30 Társalgó

szotakdavid írta: Sziasztok!

Írok pár sort mo.-i autópálya kezelőről.

Történt januárban hogy kiégett a kocsim a storyt mindneki ismeri..
Tegnap kaptam egy levelet az autópálya kezelőtől poton 40000ft-os csekkel és egy fizetési felszólítással.
Indoklás: kárt okoztam az aszfaltban ennek a takarítása 3300ft kézi erővel.
A műszaki mentő(sárga kocsi pici lámpás seprűs emberrel)36690ft egy órára.
Megkeresték a biztosítomat h fizesse ki nekik ezt az összeget,de biztosító nem fizeti mert nem balesetből származó kár.kérdem én minek van a kötelező biztosítás??
Megjegyzem ugyon olyan az aszfalt január 21-e óta semmi nem lett takarítva és a műszaki mentő is csak 20 percet volt kint.jó rezsi díjuk van nem????
Egyébként is kutya nem hívta őket oda...én tűzoltót és autómentőt hívtam nem ici-pici sárga autót kicsi seprűs zseblámpás emberrel!!!
Esetleg ha aszfaltozni kellett volna akkor kiszámláznak 8 milliót és nevetnek???
Sajnos ez Magyarország

Dávid


sajnos a kötelező biztosítás azért van, hogy ha te balsetet okozol egy másik autósnak, akkor az ő kárát fizeti a biztosítód.
ha CASCO-d lett volna, akkor egyszerűbb a történet, mert akkor fizette volna a biztosítód az összes költságet, már ugye attól függ milyen CASCO-t kötöttél.

én momentán a baleseti adót nem értem. azt tudom miért van (hogy többet lehúzzanak), de azt mondták hogy ennyi meg ennyi %-a lesz, de ez attól is függni fog, hogy miylen előzmények voltak. namármost 5 éve semmi galibám nem volt, apámnak isten tudja mióta, mégis a maximum 30%-ot állapapítottak meg. persze lehet úgy gondolni, hogy mivel alig megyek az autóval, kevesebb a rutinom (mondják ők) ezért baleset veszélyesebb vagyok, de akkor erre azt mondom, hogy ha kevesebb a rutinom, akkor megfontoltabb is vagyok, mert nem vagyok debil. és bocs, hogy nagy betüvel fogok írni de ez van:

A BIZTOSÍTÓ EGY SARC BESZEDŐ CÉG, AKINEK NEM AZ A FELADATA, HOGY GOND ESETÉN TÁMOGASSON, HANEM, HOGY TE TOKOLJ NEKI, DE HA BAJBA KERÜLSZ, AKKOR BASZIK FIZETNI, MERT ILYEN-OLYAN INDOKKAL (KÖSZÖNHETŐ DRÁGA KORMÁNYUNKNAK A SOK MÓDOSÍTÁS MIATT) KIHÁTRÁL A FIZETÉS ALÓL. MEGETSZ TE A SÓHIVATALBA IS, ÚGYIS A CÉGNEK ADNAK IGAZAT, NEM EGY KIS EMBERNEK. EZ MINDEN BIZTOSÍTÁSRA IGAZ.

egy biztos én feleslegesen nem fogok fizetni semmit, belőlem ne menjenek nyaralni mauríciuszra a biztosítósok.

YELLOW Elküldve: 2012-06-12 09:23 Bmw-s vegyes videók

YELLOW Elküldve: 2012-06-11 16:42 320d Motor

lalada írta: 1x egy Passatot próbálj ki 2005 utáni PDTDI, azzal 2-esben is simán lefulladhat az ember, ha nem nyomja padlóig..vagy nem érzéssel csúsztat
Idézet: de dízellel lefulladni??? ahhoz nagy tudomány kell. én még eddig bármilyen dízelbe ültem, akár először életemben, sosem fulladtam le. benyással annál inkább






akkó én annak ellenére, hogy nem szívlelem a dízelt, jobb érzékem van hozzá

YELLOW Elküldve: 2012-06-11 16:41 kettõstömegü lendkerék

lorand007 írta: Tiszteletem, nekem uj kuplunk lendkerek van es rangatasal indul es meg 2 es 3 as ba is, egyik fickó azt mondta, hogy váltóba cseréljek olajat mert onnen megy a kuplung is mivel hidraulikus, van ebben v.mi? vagy baromsagot mondot vagy en ertettem felre


baromságokat beszél. a kuplung száraz rendszerű. ott nem lehet olaj. a kuplungot olaj működteti, mármint a munkahengerét, de az fékfolyadékkal működik.
vagy valamelyik motor/váltó tartóbak rossz, vagy a diffi tartóé. vagy a hardy tárcsa.

YELLOW Elküldve: 2012-06-11 15:27 Extra gyors találkozó!

ute107 írta: Valakit szombat este Fertőszentmiklósra nem fúj a szél? Éjszaki gyorsulás...


lesz rendőri kíséret?

YELLOW Elküldve: 2012-06-11 15:00 320d Motor

vivaladiesel írta:
csbalu írta:
Mivel eddig csak automata 20d-t vezettem másikat ezért nem tudom összehasonlítani másikkal. Mi a véleményetek, ez lehet valós probléma vagy csak ennyire gyenge a motor alapjáraton.



Mivel ez egy relatíve "kicsi" motor ezért az alapjárat környékén még elég harmatos. Ahogy írtad is, kb 1600 után kezd el éledezni...
Szóval nem hiszem, hogy bármi baja lenne a technikának de ha úgy vagy nyugodt akkor szaladj el pestlőrince Muha Attilához vagy az Nt Autóhoz akik csinálnak hibatároló lekérdezést.




de dízellel lefulladni??? ahhoz nagy tudomány kell. én még eddig bármilyen dízelbe ültem, akár először életemben, sosem fulladtam le. benyással annál inkább

YELLOW Elküldve: 2012-06-11 07:43 Valaki segítsen

bbubbuka írta: Tudom, hogy mi a kiegyenlítőtartály, csak azt nem tudom hol találom?
Valahol le van burkolva és azért kérdezem, hogy merre keressem a motor térbe.




YELLOW írta:
bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta: Ha kihuzatom az autót 5e pörgetem város 1-es , 2-es , 3-as.
Akkor megállás után, a motor kipufogó oldalán füstöl..
Nem olaj füst inkább olyan mint ha a hűtővíz folyna rá.
Ez mi a franc lesz? Valaki megtudja mondani?


én úgy tudom, hogy ha fogy a hűtővíz, az magas fordulaton lehet, amikor annyira megnő a hűtőrendszerben a nyomás (pörög a vízpumpa, mint a gép), és ezt egy nyomás szabályzó szelepen keresztül engedi el. korábban már célozgattam erre, de csak azt a választ kaptam, hogy a kiegyenlítő tartály kupakja a szelep. szerintem lehet van máshol is.


Tehát akkor nem kell rögtön arra gondolnom, hogy hengerfejes az autóm vagy ilyesmi? Amit te mondasz ez mekkora probléma amúgy ha ez a hiba?
Hol a francba van a kiegyenlítőtartály amúgy?




ez most komoly kérdés?a kiegyenlítő tartály az, ahol a hűtővizet töltöd be, ahol nézed a szintet.
én még ezt valahol olvastam (kb 5-8éve), ahol pont azon parázott valaki, hogy hengerfejes az autója, mert fogy a hűtővíz. végén kiderült ez azért van, mert pörgeti a motort, sokat pályázik nagy tempóval. még lehet a TotalCar-on olvastam. ott írta egy szaki, hogy azért fogy, mert... amit leírtam az előző kommentbe.
nekem ez jut eszembe.





könyv sem kell hozzá, minden autóban könnyű megtalálni. ahhoz szőke nőnek kell lenni, de nagyon szőkének, hogy ne találd meg í bal oldalo lámpa mellett van, fekete a kupakja.
de nem is ez a lényeg, mert neked nem ott enged.

YELLOW Elküldve: 2012-06-10 22:23 Valaki segítsen

bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta: Ha kihuzatom az autót 5e pörgetem város 1-es , 2-es , 3-as.
Akkor megállás után, a motor kipufogó oldalán füstöl..
Nem olaj füst inkább olyan mint ha a hűtővíz folyna rá.
Ez mi a franc lesz? Valaki megtudja mondani?


én úgy tudom, hogy ha fogy a hűtővíz, az magas fordulaton lehet, amikor annyira megnő a hűtőrendszerben a nyomás (pörög a vízpumpa, mint a gép), és ezt egy nyomás szabályzó szelepen keresztül engedi el. korábban már célozgattam erre, de csak azt a választ kaptam, hogy a kiegyenlítő tartály kupakja a szelep. szerintem lehet van máshol is.


Tehát akkor nem kell rögtön arra gondolnom, hogy hengerfejes az autóm vagy ilyesmi? Amit te mondasz ez mekkora probléma amúgy ha ez a hiba?
Hol a francba van a kiegyenlítőtartály amúgy?




ez most komoly kérdés?a kiegyenlítő tartály az, ahol a hűtővizet töltöd be, ahol nézed a szintet.
én még ezt valahol olvastam (kb 5-8éve), ahol pont azon parázott valaki, hogy hengerfejes az autója, mert fogy a hűtővíz. végén kiderült ez azért van, mert pörgeti a motort, sokat pályázik nagy tempóval. még lehet a TotalCar-on olvastam. ott írta egy szaki, hogy azért fogy, mert... amit leírtam az előző kommentbe.
nekem ez jut eszembe.

YELLOW Elküldve: 2012-06-10 22:15 Valaki segítsen

bbubbuka írta: Ha kihuzatom az autót 5e pörgetem város 1-es , 2-es , 3-as.
Akkor megállás után, a motor kipufogó oldalán füstöl..
Nem olaj füst inkább olyan mint ha a hűtővíz folyna rá.
Ez mi a franc lesz? Valaki megtudja mondani?


én úgy tudom, hogy ha fogy a hűtővíz, az magas fordulaton lehet, amikor annyira megnő a hűtőrendszerben a nyomás (pörög a vízpumpa, mint a gép), és ezt egy nyomás szabályzó szelepen keresztül engedi el. korábban már célozgattam erre, de csak azt a választ kaptam, hogy a kiegyenlítő tartály kupakja a szelep. szerintem lehet van máshol is.

YELLOW Elküldve: 2012-06-10 21:00 kerékcsapágy

mrdani írta: Üdv Mindenkinek!
Nemrég azaz ma cseréltem ki a jobb hátsó teleszkópot, ami nagyon gallyra ment.
Eddig azt hittem/gondoltam, hogy a pici repedések az úton, vagy csatorna fedeleken áthajtva jobb hátulról erős kopogó hangot adott.
A teleszkópot kicseréltem és a kopogó hang ereje csökkent, de ugyan úgy megmaradt-
A tulaj mondta anno februárba hogy a kerékcsapágyat cserélni kell, ezért gondoltam hogy az lehet a bibi.
Hallottam olyat, hogy meglehet húzni a csapágyat, ezt tulajdonképpen hogy kell?
Ha minden kötél szakadna akkor a cserét garázsba eltudom végezni?
Ha esetleg más hiba is okozhatja ezt a kopogó hangot, akkor mit vizslassak át?!


hát ismerősnek ilyen évjáratú autójában garázsban szedtük ki a hátsó csapágyat. hát ne kezdj hozzá! úgy össze lesz gyógyulva, hogy csak nah. ki kell venni az egész lengőkarral együtt és egy normális TMK műhelyben kinyomni belőle.
ha jót akarsz magadnak ne kínlódj vele otthon.

YELLOW Elküldve: 2012-06-10 14:43 Hasznos weboldalak

vivaladiesel írta:
csbalu írta:
Tano írta: Aki nem tudná, hogy milyen felszereltséggel jött ki az autója a gyárból, annak itt ez az oldal: VIN decoder


CD-tár és business navigationt én már nem kaptam meg vele, de a többi stimmel.


Az én volt bömösömnek JR68637 a VIN kódja... Ezek szerint néhány extra utólag került a technikába!


hát a VIN alapján elég jól felszerelt. ez enyém ehhez képest tényleg fapad volt a sport seats-nél könnyeztem... nekem az kőne

YELLOW Elküldve: 2012-06-10 13:57 Hasznos weboldalak

RePTaiL írta:
Tano írta: Aki nem tudná, hogy milyen felszereltséggel jött ki az autója a gyárból, annak itt ez az oldal: VIN decoder



Köszike Tano, de az hogy lehet, hogy ír PDC-t közben meg nincs is :O


cserélve volt a lökös valami OK-nál fogva nekem megegyezik a gyári könyv és az itt leírtak, csak a felni nem az már., na meg már a lökös, de az volt minden.

YELLOW Elküldve: 2012-06-10 09:04 Hasznos weboldalak

Tano írta: Aki nem tudná, hogy milyen felszereltséggel jött ki az autója a gyárból, annak itt ez az oldal: VIN decoder


nagyon zsír. egyezik.
ment egy köszönöm érte!

YELLOW Elküldve: 2012-06-08 20:37 Lengéscsillapitó

ignasow írta: Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek a Ta-Technix lengéscsillapítók mennyire megbízhatóak? Volt már valakinek? Üdv.
http://www.grando.hu/bmw-e46-t...1513548060


akinek van az sztárolja, és van aki látott olyat akinek van és nem jött be neki. én az utóbbi vagyok. ereszti az olajat, igaz szerencsére garancián belül műveli ezt. de kinek hiányzik felesleges copás? én nem tenném be.