YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-06-04 19:58 Féktárcsa és fékbetét

hancurozo írta:
hil írta:
Coyote írta: ATE lett a vége, ami még mindig olcsóbb, mint a GYÁRI szett.

Ha 85k a két első komplett szett (tárcsával, betéttel, kopásjelzővel), akkor az jó árnak számít?


Szia! Jó ár érte! Én most vettem Jurid első tárcsákat (21387Huf), ATE első betétet (16767Huf),ATE kopásjelzőt (3747Huf), feleslegesen, mert megmértem a rajta lévő tárcsát, mivel nem voltam biztos abban, hogy a 286mm-es kell nekem. Ha már így volt, akkor megmértem a tárcsa vastagságát is, a gyári 22mm helyett 19mm, tehát még kb két évig nem is kell cserélnem. Mindegy, amiket vettem nem romlik meg......



Miért is nem kell cserélni? Tudtommal a megengedett legkissebb vastagság 19.6mm.


valaki oylat is mond erre, hogy amikor eléri ezt, utána még egy garnitúra betét elkoptatható. persze itt függ miylen keménységű betétről beszélünk.

YELLOW Elküldve: 2012-06-04 12:16 Társalgó

nickname írta:
YELLOW írta:
ute107 írta:
Coyote írta:
Azért, mert mi csak autókkal foglalkozunk


Jogos...

Javítom kérdésem: Ki van képben külföldi KOCSI behozatallal?



fel kell hívni egy ocsmányirodát, aztán ott elmondják. csak valami nagyvárosit hívj, mert azok jobban értik.


okoska

az interneten minden részletesen le van írva


csak nem mindenki érti meg. de lusta böngészni ezek szerint.

YELLOW Elküldve: 2012-06-04 12:02 Társalgó

ute107 írta:
Coyote írta:
Azért, mert mi csak autókkal foglalkozunk


Jogos...

Javítom kérdésem: Ki van képben külföldi KOCSI behozatallal?



fel kell hívni egy ocsmányirodát, aztán ott elmondják. csak valami nagyvárosit hívj, mert azok jobban értik.

YELLOW Elküldve: 2012-06-04 09:28 Féktárcsa és fékbetét

Coyote írta: ATE lett a vége, ami még mindig olcsóbb, mint a GYÁRI szett.

Ha 85k a két első komplett szett (tárcsával, betéttel, kopásjelzővel), akkor az jó árnak számít?


ha én azt mondom, hogy amit a képen látsz, azt 61 ezerért vettem, akkor "nyugodt" leszel?
mondjuk egy 20ezerrel szerintem átbaxta magát a boltos, de még akkor is 81 ezer. és már a 81 ezer is kedvezményes volt...

szerk.: mondjuk én nem vettem kopásjelzőt (mert nem azért lett cserélve), hanem a régit raktuk vissza. igaz a hátsónak elpattant egy kis füle, így az fel van kötegelve a lengőkarra dehát egy szenzor kb 2000 Ft



YELLOW Elküldve: 2012-06-04 08:22 E36 318tds

gyepes írta:
YELLOW írta:
gyepes írta:
YELLOW írta:
gyepes írta:
YELLOW írta:
gyepes írta: Sziasztok.Kis segitséget szeretnék kérni.318 tds nem akar felpörögni 3000 fölé.
Ha fölis pörög akkor is nagyon lassan és erőtlenül.Olyan mintha nem lenne turbónyomás Padlógázkor meg szinte semmi csak kékes füst.
Nagyon megköszönném,ha valaki tudna segiteni előre is köszönöm.
Vagy legalább valami támpont ahol eltudok indulni.


cooler-ről szedd le a csonkot, valszeg folyni fog belőle az olaj. az gáz.


Köszönöm a választ!Kezdjek turbo után nézelődni ?


előbb nézd meg van-e ott olaj, ahol írtam.


Rendben.Megnézem Ha van akkor ? turbo? ha nincs akkor ? (pesszimista vagyok ) a legrosszabra készülök


ha van, akkor a turbo. ha nincs, akkor... áá szerintem lesz olaj ott. én annyira nem vágom a dízelt, de erre gyanakszom, amit írtam. aztán hátha megcáfolnak.


Köszönöm szépen a helpet a fejleményekről majd irok


még esetleg ami lehet, az a kartergáz szűrő. abban vane gy membrán ha átszakad, akkor onnan nyelhet be olajat. legalábbis E46-nál van ilyen, szerintem itt is van. ha nem is szűrő, akkor lecsapató izé.

YELLOW Elküldve: 2012-06-04 08:17 E36 318tds

gyepes írta:
YELLOW írta:
gyepes írta:
YELLOW írta:
gyepes írta: Sziasztok.Kis segitséget szeretnék kérni.318 tds nem akar felpörögni 3000 fölé.
Ha fölis pörög akkor is nagyon lassan és erőtlenül.Olyan mintha nem lenne turbónyomás Padlógázkor meg szinte semmi csak kékes füst.
Nagyon megköszönném,ha valaki tudna segiteni előre is köszönöm.
Vagy legalább valami támpont ahol eltudok indulni.


cooler-ről szedd le a csonkot, valszeg folyni fog belőle az olaj. az gáz.


Köszönöm a választ!Kezdjek turbo után nézelődni ?


előbb nézd meg van-e ott olaj, ahol írtam.


Rendben.Megnézem Ha van akkor ? turbo? ha nincs akkor ? (pesszimista vagyok ) a legrosszabra készülök


ha van, akkor a turbo. ha nincs, akkor... áá szerintem lesz olaj ott. én annyira nem vágom a dízelt, de erre gyanakszom, amit írtam. aztán hátha megcáfolnak.

YELLOW Elküldve: 2012-06-04 08:08 E36 318tds

gyepes írta:
YELLOW írta:
gyepes írta: Sziasztok.Kis segitséget szeretnék kérni.318 tds nem akar felpörögni 3000 fölé.
Ha fölis pörög akkor is nagyon lassan és erőtlenül.Olyan mintha nem lenne turbónyomás Padlógázkor meg szinte semmi csak kékes füst.
Nagyon megköszönném,ha valaki tudna segiteni előre is köszönöm.
Vagy legalább valami támpont ahol eltudok indulni.


cooler-ről szedd le a csonkot, valszeg folyni fog belőle az olaj. az gáz.


Köszönöm a választ!Kezdjek turbo után nézelődni ?


előbb nézd meg van-e ott olaj, ahol írtam.

YELLOW Elküldve: 2012-06-04 07:04 Autóvásárlás

vivaladiesel írta:

Én vettem már néhány autót de 60-70 körüli értékekkel még nem találkoztam... A gyári érték kb. 80 és 100/110 között szokott lenni.
120-220/240 között újrafújás.
250 felett pedig gittelve volt a felület. Fontos: ha körben + a tető is gittelve volt akkor meneküljünk, az autó borult!!

80-nál, ötödik sebességben ha nem is aszfaltot szaggatva de meg kéne indulnia. (részben ezért vesz az ember dízel autót... )



ez márkától függ. a japánok nagyon vékonyra fújnak. (mostanában már lehet nem) azoknak szokott akár 40-80 között lenni. ahogy írod a némerek általában 75-120 között, de hallottam már 140-ről is.

YELLOW Elküldve: 2012-06-04 06:55 E36 318tds

gyepes írta: Sziasztok.Kis segitséget szeretnék kérni.318 tds nem akar felpörögni 3000 fölé.
Ha fölis pörög akkor is nagyon lassan és erőtlenül.Olyan mintha nem lenne turbónyomás Padlógázkor meg szinte semmi csak kékes füst.
Nagyon megköszönném,ha valaki tudna segiteni előre is köszönöm.
Vagy legalább valami támpont ahol eltudok indulni.


cooler-ről szedd le a csonkot, valszeg folyni fog belőle az olaj. az gáz.

YELLOW Elküldve: 2012-06-03 17:22 Valaki segítsen

Coyote írta: HELP!!!
Tegnap Pesten bolyongtam, és a milliomodik indulástól kezdve minden induláskor a kuplung felengedésekor remegni, rángatni kezdett az autó. Próbáltam hosszabban vagy rövidebben csúsztatva, máshogy elindulni, de a remegés mindig jelentkezik, amikor engedem fel a kuplungot, de még nem szálltam le róla.
Ma reggelre úgy tűnt, hogy "megjavult" de Pestről indultam, és 200 kuplungozás után megint előjött a rángás.
Magasabb fokozatokban nem jelentkezik, csakis az indulásnál. Valamikor régen kijött már, akkor is ilyen városi derbi közben. Mivel elhagyta (többnyire autópályázok) nem fordítottam rá extra figyelmet.

Mire készüljek??


lehet csak túlmelegszik a tárcsa.

YELLOW Elküldve: 2012-06-03 16:16 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Coyote írta:
YELLOW írta:
jokerface írta: Képesek fúrni-faragni a müszerfalba.
Miért nem jó,ha a szélvédőre van cuppantva? Az már nem trendi?
Nem értem na


egyet értek... szellőző helyére betenni.... nóóóórmális?


nekem nagyon tetszik, mert ergonómiailag a legjobb helyen van, kezeli és figyelni is kényelmes lehet. Plusz, ez az egy szellőzőnyílás az, ami az én autómon folyamatosan zárva van.
Mert akár meleget, akár hideget fújatok, sohasem ajánlott egyenesen az arc felé irányítani, és bizony nyáron az is zavar, ha lejjebb állítom, és a könyöklőn pihentetett karomat fagyasztja le.
A két szélső szellőző az ablakra van irányítva, így kellemesen kavarog, a jobb középső meg középre, felfelé fúj, azaz nincs ráirányítva se az utasra, se a sofőrre. BMW-ben valószínűleg a vezető felé fordított konzol miatt ennyire zavaró a dolog.
Hozzáteszem, az újabbakon ezt már kijavították, és úgy látom a szellőzőrostélyok vonala nincs már a sofőr felé fordítva. Biztosan nem véletlenül.


jut eszembe, ami qrvára bosszant, hpogy E46-ba mér nem tudták úgy megoldani a szellőző rostélyt, mint az E38-ban, hogy totál le lehet zárni, (mint a fábiában is). úgy sokakl szebb.

YELLOW Elküldve: 2012-06-03 14:34 Megvegyem? Vegyek ilyet?

jokerface írta: Képesek fúrni-faragni a müszerfalba.
Miért nem jó,ha a szélvédőre van cuppantva? Az már nem trendi?
Nem értem na


egyet értek... szellőző helyére betenni.... nóóóórmális?

YELLOW Elküldve: 2012-06-03 14:16 Autóvásárlás

bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
de komolyan.
az, hogy az E46 nem hajlamos rohadni... hát láttam már sérülésmenteset mégis.... az enyémen is megjelent, amit most vettem észre az első tavaszi mosásnál, pedig télen is volt mosva. monduk nekem az oldalával volt valami, mert a bal oldala fújva van. cserélve semmi nem volt elemek közül. (kivéve amit én cseréltem, első lökös)



Az E46 nem rohad. A javított lemezek rohadnak E46-on.


havernak, igaz most láttam, de csúnya a hátsó sárvédő ív, pedig sérülés mentes azon a részen. jó csillag garázs van meg sokat jár külföldre. mégis durva.
mondjuk nekem is a küszöbön van azon a vékony kis csíkon.
de amúgy azt nem tudom megérteni, ha valamit javítanak, akkor azt mért nem tudják úgyjavítani, hogy ne rohadjon? itt is van egy srác, aki megorrolt, mert mondtam neki, hogy a sárvédő szélesítésnél neki rohadni fog. de higyjem el az ő embere úgy megcsinálja, hogy az nem fog. én értem a kémiáját, hogy mért fog elkezdeni rohadni, de nem igaz, hogy már nincs erre valami megoldás? valszeg most nyáron én is elviszem azt a kis hibát kijavíttatni.

YELLOW Elküldve: 2012-06-03 13:04 Autóvásárlás

vivaladiesel írta:
vfeca írta:

2002.09. 318i Touring

2000.12. 320d Touring


1999 320d Lim Mo-i, GUT-xxx a rendszáma, 2 tulaj, de a szkönyv vhogy elveszett, gané

1999 318i Lim tulajdonostól, de LZx-xxx rendszám, biztos sok boldog kirándulás volt vele, elég lelakott, elöl slick gumik, hátul vmi új gagyi, hát hogy lehet így felgumizni egy autót?

2001 320dA Touring
2000 320d Touring

2000 320d Touring

1998 318i Lim

Konklúzió: Nehéz lesz ez az autóvásárlás. De nem hajt a tatár, nézelődök, hátha ráakadok egy értelmes példányra. Ha más nem, Németországban.


Ne add fel! Hátha hétfőn megtalálom a neked való autót!



mondjuk a képek alapján nem mondtam volna meg, hogy anniyra gatya az, amikre azt írta...
most már félek, hogy lehet az enyém is szarnak számít... de komolyan.
az, hogy az E46 nem hajlamos rohadni... hát láttam már sérülésmenteset mégis.... az enyémen is megjelent, amit most vettem észre az első tavaszi mosásnál, pedig télen is volt mosva. monduk nekem az oldalával volt valami, mert a bal oldala fújva van. cserélve semmi nem volt elemek közül. (kivéve amit én cseréltem, első lökös)

YELLOW Elküldve: 2012-06-02 15:53 Tolató radar

SirToma írta: Sziasztok Srácok.

Ma megpróbáltam kiszedni a díszlécet,amiben a pdc-k vannak,de az istenért se jött le.
Ha jól vettem ki, akkor mindenféle gond nélkül ki kellene tudnom szedni a lökösböl ugye?
Az előző tulaj kókány módon megvágta a kábelt, és szigetelőszalaggal van összeberhelve.
Sajnos ez a bal hátsó, és nem fértem hozzá a hővédő lemeztől.
Akna híján pedig nem tudtam rendesen szemügyre venni.

Üdv:Toma


szerintem úgy egyszerűbb, ha leveszed az egész lököst hátulról. amúgy a díszléc iylen L alakban akad bele a lökösbe, nem mindegy merről kezded el kifeszíteni.