YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-05-29 14:03 Segítsetek!

janco írta:

Megtudnátok mondani ennek a léptető szivattyúnak a számát.
Azóta próbálom megtalálni de valahogy én nem találok az AC-n kívűl más szivattyút...
pl:
http://bmwfans.info/parts/cata...ing_parts/

(remélem a megfelelő képet raktam be)



szerintem az AC-ra gondolt.... lentebb írtam, hogy az szokott haldokolni. vagy a motornak túl nagy az üzemanyag felvétele, amit az AC nem tud ledolgozni. de ez nagy tuning-nál van csak. (sokan tuning-olnak, aztán nagyobb AC-t csesznek cserélni, és csodálkoznak, hogy ha 1/2 alatt van a szint, akkor megáll az autó )

YELLOW Elküldve: 2012-05-29 11:33 Segítsetek!

janco írta: Szevasztok!


Vagy 1 hónapja megállt alattam a verda.
Már előtte egy pár km-el néha berángatott.
Rögtön benzinre gondoltam hogy igen kevés lehet de a BC azt mondta még 80k-re elég.
Nem foglalkoztam vele mert abba maradt.
De rá kb 10 km-re megállt a verda és nem tudtam tovább menni.
Rá öntöttem 5 litert minden okés.
Ma megint megtörtént az eset de ma még csak nem is égett az alacsony üzemanyagszint jelző nem is rángatott és most a BC szerint még elég kellett volna legyen az üzemanyag 120km-re.
Rá öntöttem 5 litert majd elmentem a kútra és 47 liter ment bele.
Tehát 47+5=52 Liter! Vagyis kb 10 liternek kellett lennie a tankba.
Nem tudja valaki mi lehet a probléma?
Ha jól tudom két tank van közte meg egy cumó..azzal lehet a gubanc?
Köszi


ha az AC elkezd rosszalkodni, akkor kevesebb anyag esetén nem bír nyomni.

YELLOW Elküldve: 2012-05-29 10:10 Autóvásárlás

Coyote írta: nem ismerősömé vagy ilyesmi, de nagyon tetszik, ha valaki coupét keres: szerintem nagyon szép



azé az furcsa, hogy se egy belső kép, se egy legalább hazudott km....

YELLOW Elküldve: 2012-05-29 08:57 Féktárcsa és fékbetét

Csacsa12 írta:
csbalu írta: Jóreggelt fórumtársak!

Ugye írtam, hogy kigyulladt a kis sárga told a képed a szervízbe betétecserélni lámpám. Na most elment vele a barátnőm hétvégén Celldömölkre meg vissza csinált egy 600km-es karikát autópályán meg főúton és ma reggel ahogy beleültem már nem világított a sárga visszajelző. Tippek?

ui.: Nem tudom a barátnőm hogy vezet de nekem eddig a BC(!!) szerint nem sikerült 4.9-5 alá vinnem a fogyasztást ő 4.6-al (valóban kb 5.1-5.2nek fele meg) hozta vissza...



Szia!
A kopásjelző lemezrugókkal rögzül a helyén némi szabad mozgással a tárcsa síkjára merőlegesen, mely irányban nincs rugós előfeszítés. Elképzelhetőnek tartom, hogy emiatt a parányi szabad mozgás lehetősége miatt eltávolodott a tárcsától és megszűnt az elektromos kapcsolat, ami a kopásjelzést adja. Ha megszűnik az elektromos jelzés, pár kilóméter megétele után törlődik a műszerfali riasztást, akár egy betétcsere esetén. Lehetséges a kopásjelző csúszva érintkező felületének letörése is, főleg ha a tárcsa kopott (személyes tapasztalat), ami miatt távolabb kerül a tárcsától, megszüntetve az elektromos érintkezést. Lehet még egyéb oka is a jelenségnek, de azok nem jellemzőek.

Legjobb volna ránézni a betétre és kopásjelzőre. Pár perc alatt minden kiderülhet, extra szerszámok vagy garázs nélkül is.


most akkor, hogy működik a kopásjelző?
már olvastam itt, hogy akkor jelez be, amikor a jelző hozzáér a tárcsához, ekkor a jelzőben megszakad egy vezeték, mert elpotatja a tárcsa, és ezért jelez be. mármint a rendszer szakadást érzékel (nagy ellenállás) ebből következtet a kopásra. viszont a Te verziódat is hallottam már. de akkor a jelzőben van valami fesz, ami ha a tárcsához ér leföldel ez ad jelzést.

YELLOW Elküldve: 2012-05-28 21:44 Autóvásárlás

vfeca írta: Megnéztem egyébként a múltkor említett kombit, vannak róla új képek is: Szürke 318i Touring

Összességében nem nézett ki rosszul.
Nincs nagyon lelakva, nem nagyon láttam szakadást meg erős kopást benne. Rosszabb állapotban volt, mint az enyém 155e-nél, de nem sokkal.
Az óra 238e km-t mutat, a szervizkönyvben 2008-ban volt az utolsó pecsét kb. 220e-nél, és volt egy matrica a motortérben egy 2009-es olajcseréről 236e-nél...
Eléggé lötyögött a váltó, de nem volt vészes, megvolt minden fokozat.
Ami furcsa volt, hogy beindítás után hallatszott egy kis bugyborékoló hang, mintha levegős lenne a hűtőkör, de egy próbaút után abbahagyta.
Illetve a generátoron meg körülötte olyan réteg volt az alkatrészeken, mint amikor az elem belefolyik a távirányítóba, ilyen érdes fehéres bevonat.
Valahol van egy kis vízszivárgás, látszott alul a védőburkolaton.
Illetve volt egy kis olajsár a motor elején, a tárcsákon is, de nem folyás, hanem inkább mintha vékony permet lenne. Mint amikor a ecset még festékes, de már alig, és ha megsuhintom, akkor apró különálló pöttyöket hagy...
Amúgy nem volt rossz hangja a motornak.
Érdekes módon kicsit nehéz volt tekergetni a kormányt még szervóval is, bár lehet, hogy ez csak a büdös nagy 17-es kerekek miatt volt.
Meg rendszám nélkül csak egy rövid kört mentem vele, úgyhogy nem tudtam kipróbálni a tempomatot.
Hát ennyi, ha bárkinek van ezek alapján észrevétele, örömmel hallgatom.



a bal 1 nagyon ki van ülve, ebebn több van mint 238ezer. azt meg eleve nem hiszem, hogy 2009 óta 2ezret ment. ezt gondolom te sem hiszed. a generátornál valszeg az alumínium oxidációja látható. ha ez ilyen sokat állt, akkor sok tömítést cserélni kell, főtengely szimeringet, stb. ha nem kapott kenést kiszáradtak.

YELLOW Elküldve: 2012-05-28 21:11 Autóvásárlás

vfeca írta:
YELLOW írta:

esetleg E46 kombi, 318i



Pofás, köszi a tippet!

Viszont eszembe jut róla egy kérdés: ki lehet utólag cserélni a manuális klímát automatára? Megszoktam az előzőben. Bár ami azt illeti, én az automatát is mindig kézzel állítgattam, soha nem bíztam rá, egy robot úgysem tudja, hogy mi a jó nekem.
De sokkal jobban tetszik, mint a tekergetős...


ki lehet, de komplikált és drága. ha feltétel, akkor olyat kell venni.

YELLOW Elküldve: 2012-05-28 14:15 Bmw-s vegyes videók

na feltöltöttem már ezt a kis videót


YouTube videó

YELLOW Elküldve: 2012-05-28 14:07 Lökhárító

Coyote írta: Erről mi a véleményetek? Rettentő gagyi, vagy tetszetős?

Nekem tetszik ebből a profilból, de ennyi pénzért picit sokallom (elvégre egy darab műanyag, és festve sincs), illetve jó lenne látni oldalról is, hogy nem néz-e ki hülyén küszöbök nélkül.


szerintem nem gagyi. pont múltkor vagy egy hete linkeltem a BMWfanatics FB-s oldalára egy iylen képet, ott is kérdezték, hol lehet ilyen toldatot venni. szerintem nem gáz, de valóban drága egy toldatért.

YELLOW Elküldve: 2012-05-28 13:00 Féktárcsa és fékbetét

Coyote írta:
YELLOW írta:
nekem is Power van. viszont nekem az Unix-tól lett rendelve, és ráz. mondjuk most már nem annyira. hallottam, hogy sok gagyi van belőle. fogni fog, azzal nincs baj. szerintem M.Attilától rendelj.


Köszi a szavazatokat.

A legfontosabb kritériumok:

1. A gyárival egyenlő mértékben, vagy annál jobban fogjon (érezhetően, nem "elméletileg")
2. NE RÁZZON
3. NE NYIKOROGJON
4. ne kopjon jelentősen jobban a gyárinál (azaz ne feleannyit bírjanak a betétek)

Értelemszerűen a tárcsához passzoló betéteket vásárolnám hozzá. A durvább kopást még feláldozom a hatékonyság oltárán, de a rázást vagy nyikorgást nem tolerálnám...


-nekem rázott
-jobban fogott, mint a gyári
-nincs hangja
-viszont a power disc-hez való fékpofa marha drága, én éppen ezért nem azt vettem, hanem a negyed annyiba kerülőt, ami így is 13ezer körül volt. ez a betét keményebb, viszont a tárcsát jobban eszi. ezt úgy értem jobban mint a drága, ami puha, de ott a betét fogy el jobban. nem úgy kell érteni, hogy 10ezer km alatt. műszakin így is bőven jó értéket produkál. nekem egyszer el is kérték a számlát a beépítésről műszakin. a puhább betéttel meg valszeg fejre állnál mint a jancsiszeg

YELLOW Elküldve: 2012-05-28 12:47 Motorolaj

hancurozo írta:
YELLOW írta: mondjuk most kiváncsiságból megnéztem az autó könyvét, és olajból nem ír viszkozitást. viszont ami meglepett, hogy LL-01 és LL-98-at ír, vagy ugye ACEA A3. én eddig LL-04 ACEAC C3-at raktam bele. a C elvileg dízelhez való. ennek viszont van ami ellentmond, főleg Castrol-éknál.


Nyugi. Nézd meg jobban a flakont. Ami C3, az altalában A3 vagy A4 is. (már nagyon ritka a csak benzineshez és a csak dieselhez gyártott olaj. Talán csak a régi alacsonyabb teljesítményszintű olajaknál van.)


parázni nem parázok, jah igen hülye is vagyok (BarG) tényéeg 2002-ben hogy írhatták volna bele pont én aki annyit bújta az olajat. úgy látszik ez a változákony idő rossz hatáűssal van az "agyi" tevékenységemre.

YELLOW Elküldve: 2012-05-28 12:45 Féktárcsa és fékbetét

SirToma írta:
Coyote írta:
jons írta:
Coyote írta:
Ment a köszönet! Mondjuk ha márkákat soroltál volna, még jobb lett volna, persze tudom, kussoljak, ingyen volt, jons-féle shareware verzió


Most nézd meg! Köszi a köszit!
Coyote és a fék


Ez igen!

TÖBBIEK: SZAVAZZATOK A FENTI LINKEN!


Szavaztam, nálam az Ate power a befutó.
Az van elöl már 1 éve, és tényleg nagyon jó.
Idén hátra is az kerül....


nekem is Power van. viszont nekem az Unix-tól lett rendelve, és ráz. mondjuk most már nem annyira. hallottam, hogy sok gagyi van belőle. fogni fog, azzal nincs baj. szerintem M.Attilától rendelj.

YELLOW Elküldve: 2012-05-28 12:35 Motorolaj

mondjuk most kiváncsiságból megnéztem az autó könyvét, és olajból nem ír viszkozitást. viszont ami meglepett, hogy LL-01 és LL-98-at ír, vagy ugye ACEA A3. én eddig LL-04 ACEAC C3-at raktam bele. a C elvileg dízelhez való. ennek viszont van ami ellentmond, főleg Castrol-éknál.

YELLOW Elküldve: 2012-05-28 10:55 Autóvásárlás

az a helyzet, ha azt nézem, hogy 1,2-ért E46-ot árulnak....
akkor én csak azt tudom mondani, hogy 800-ért E36 coupe-t vennék max. a compact a kasztnit kivéve E30. és nekem ennyit nem érne.
így ránézésre szép, ha volna csak úgy feleslegbe, akkor poénból biztos megvenném.
egyetlen pozitívum, hogy szép sárga, de nem tudni mi lapul a festék alatt.

jah és a másik, nekem úgy rémlik gyárilag ezkben nem volt iS motor. de persze tévedhetek, mint mindig...

jah ami előnye, hogy sokáig van rajta műszaki...

YELLOW Elküldve: 2012-05-28 10:32 Autóvásárlás

Coyote írta:
YELLOW írta:
amperallat írta: Sziasztok!

Erről mi a véleményetek:http://www.hasznaltauto.hu/aut...o_-5611997

Megéri az árát?


én érdeklődtem az autó után, vagy 2 hónapja. poweren van a tag, aki árulja. bontós!
újra van fényezve. nem részletezte miért. így eleve gyanús. én mondtam túl drága, már lentebb adta az árát.
de számomra kérdéses, hogy mivel bontós, így több darabból összerakott lego autó. tetszeni tetszik azért érdeklődtem felőle.


Akkor Yellow már válaszolt is a lenti kérdésemre: hogy miért is van M-es rendszám rajta. LEGO autó ez, nem kérdés.

Yellow, egyébként azért érdekelt, mert sárga?


poweren a tag: hemonoq

jah azért mert sárga, godoltam asszonynak jó lenne, de drága volt, még így is annak tartom. most néztem meg a levelezésem a sráccal, elég vicces. még ő kérdezte, mi a véleményem róla...

YELLOW Elküldve: 2012-05-28 10:28 Motorolaj

hancurozo írta:
YELLOW írta: nekem ami furcsa, hogy elkezdtem a BP-t nézni és nincs BMW minősítése. pedig anno volt emlékszem rá. furcsa.

nekem ő lesz a következő:
0W40 ARAL SUPER TRONIC 2450 Ft/l (akciós 2800-ról, lehet még most megveszem jövőre)
Minősítése: API SM/CF, ACEA A3/B3, A3/B4, C3, C2, VW 502 00/505 00, MB Blatt 229.31/229.51, BMW Longlife-04, Porsche A40





Remélem benzinesben jobban muzsikálnak az aral olajok mint dieselben. Nekem az aral tönkrement 7e km után. (ragacsossá vált és nem tertotta a viszkozitását)


nekem volt már benne legelőször 5w-50-et raktam bele Megatronic-ot. nincs is BMW minősítése. semmi bajom nem volt vele. pedig 10-12ezret ment vele, ha jól emlékszem.