YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-05-07 12:42 Autóvásárlás

zoliika írta:

Én úgy tudom ill.hallottam,hogy a kanadai és Usa-ban lévő gázolajban 5×annyi kén van mint pl:az európaiban.Common-rail rendszerű dieselnél ez elég nagy gond lehet........persze a hagyományos adagolós diesel üzemű gépeknél is gond lehet,de c.r-nél még nagyobb.Ezt bizonyos olajipari szervízcégektől tudom akik Houston államból jöttek!


nem véletlen, hogy ott nagyon ritka a dízel üzemű AUTÓ! (nemkamion)
valaki eccer linkelt be egy amerikai eladó 20d-t (facelift), tán úgy lett európából importálva vagy rendelve.
mondjuk kanada egy picit másabb főleg az északi része, de ott sem jellemző annyira.
ha kint akarod hazsnálni, akkor szerintem is felejtős a dízel.

YELLOW Elküldve: 2012-05-07 10:29 Fékolaj

zoliika írta: Mindent a leírtak szerint csináltam............a végén kiírja "end sia" utána kiveszem a kulcsot és ugyanúgy az óra világít!Mi francot csináljak ?Meddig lehet így menni vele,hogy világít az óra?Nem fog egyszer csak leállni tőle az autó?2000km múlva viszem a szerelőhöz addig kibírja?


amikor kiírja, hogy end sia, akkor még1x nyomni kell. az autó nem fog leállni...ha bent van a jel.
amúgy macerás, mert a leírás nem teljesen oké, nekem is mindig csak 3x próba után sikerül. mert ugye ki kell választani, mit akarsz reset-elni. és nem mindig választja ki, hogy a fékolaj cserét.

YELLOW Elküldve: 2012-05-07 10:06 BMW a motorsportban

ha valaki nem látta


YouTube videó

YELLOW Elküldve: 2012-05-06 22:59 Motor-váltó

igazából lehet a kettőstömegűbe kellene írom. én sem tudom.
szóval 2-3 napja vettem észre, persze lehet korábban is csinálta.
pl 90°-os kanyarban kanyarodok 3. fokozatban (kuplung nincs benyomva) a fordulatszám 1000 alatt és ahogy elkezdek kigyorsítani innen, (amúgy nem csak kanyarban csinálja, csak ott tünt fel) akkor ilyen érdekes fémes mély hangot hallani, ami a gyorsítás hatására picit véknyul a hang. ez kb 1-2 sec alatt játszódik le. amúgy mindegyik fokozatban csinálja, ha a fordulatszám 1000 alatt van, olyan 800-on. korábban is így kanyarodtam és nem tűnt fel, bár az alacsony fordulat miatt értem, hogy erőlködik. ha 1000 felett van a fordulat, akkor nincs iylen probléma. néha váltásnál kuplung felengedésnél is hallom, mondjuk azt már régebb óta. kuplung nem csúszik elvileg, nézegettem, próbálgattam. valamiért kettőstömegűre gondolok, de 89ezer km-nél furcsa lenne.
valami ötlet? esetleg másnál is iylen?

YELLOW Elküldve: 2012-05-06 19:49 Autóvásárlás

nah ez aztán írás. amúgy ha erre az évre listázok, én láttam egy olyan 150ezerrel drágábbat, de sokkal jobban felszereltet.
én ahhoz képest mondtam,hogy drága, amiket itt néha linkelgetni szoktak aztán én is csak ámulok, hogy E36 árában E46-ok vannak.
alapvetően én csak örülnék neki, ha ez lenne a legalja ár, egy szakadtnak. mert ha azt nézzük, hogy BMW, annyira nem öreg, akkor ezeknek 2 misi környékén még simán mozogniuk kellene. jó láttam volt olyan.
amúgy biztos igazad van én fiatal vagyok még ehhez. pedig sok Hofi-t hallgattam, meg néztem a mai napig.

YELLOW Elküldve: 2012-05-06 12:16 Autóvásárlás

captainsun írta: Szevasztok!
Segítségeteket kérem, egy BMW 318d az álmom. Most válok, vissza kell térnem az életbe.
Eddig Toyotám és Hyundai-m volt, de anyagilag kicsit viseltes lettem a tortúra miatt. Ezért le sem írom, most mivel járok, mert körberöhögtök...
A használtautó.hu-n van egy 2002. évjáratú, ezüst 318d, 1.719.000Ft-ért, magyarországi, a Wallisnál vásárolt, szervizkönyves, egy éves turbóval(?).
Ha megnéznétek és lenne építő, vagy allenkező véleményetek róla, esetleg alternatíva másik autó tekintetében hasonló árfekvésben, akkor megköszönném, ha megosztanátok velem. A touring kivitel is érdekel.
Nem ismerem a használtautó-eladás trükkjeit, nem akarok befürödni, egy szép és jó BMW-t szeretnék.
Előre is köszönöm mindenkinek!




reális lenne az ára, ha nem lenne a mostani gazdasági helyzet. így viszont drága szerintem.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...8d-5743987

YELLOW Elküldve: 2012-05-06 12:11 Segítsetek!

bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta: Sziasztok a következő problémám lenne.
4. hengerem alapjáraton ugye leállt folyamatosan. Csak alapjáraton, vagy alacsony fordulaton 5.dikbe is akár..
De terhelés alatt sose vagy mondjuk 2e feletti fordulaton.
Egy spéci diaggal belet tanítva a valvetronicom azóta elmúlt a jelenség, mentem vele 300-400km-ert tegnap viszont megint elkezdte..
Ha kiviszem ausztriába a bmw szalonba lehet, hogy direkt ehhez való diaggal betudják állítani pontosan, vagy pedig a valvetronic haldoklik és nem fog segíteni diagos beállitás?
(a történethez hozzá tartozik, hogy nem gyertya, nem trafó, nem befecskendező okozza ezt hanem tuti, hogy a valvetronicom.. )


nekem is anno, mint írtam az osztrákoknál valvetronic-ot cseréltek. sajnos nem tudom pontosan mi volt a hibajelenség, mert akkor még nem az enyém volt az autó. de az is lehet, hogy csak valvetronic vezérlést vagy motort cseréltek.
amúgy nekem még az injektor is gyanús lenne, főleg ha csak abban a hengerben produkálja, és csak alacsony fordulaton.
szerintem bmw320d4 user megmondaná a tuttit, főleg ha meglátogatnád nyíregyházán.



Azért tuti, hogy a valvetronic szarakodik mert ha lehúzzuk a motorról akkor minden oké. Csak ugye akkor max. 50et megy az autó..
Mert most ez a valvetronic mikből áll össze? Keresgéltem ebay-en ott ilyen 200$ körül mennek.
http://www.ebay.com/itm/BMW-E4...48424eee91
Ez az ami kell nekem vagy valami teljesen más?


akkor megpróbálom 3x elküldeni ezt a tetves kommentet, ha nem fagyna be....
szóval én azt a dobozt sosem láttam még.
megadom privátban bmw320d4 telefonszámát. mielőtt kimész osztrákba keresd fel, sőt menj el hozzá, bár nem tudom hol laksz. olyan komoly cuccai vannak, mint egy BMW szervíznek. biztos tud segíteni, akár alkatrészben is. szerintem olcsóbban megúszod.

YELLOW Elküldve: 2012-05-06 10:54 Üzemanyag fogyasztás

csbalu írta:
YELLOW írta:
csbalu írta:

-Káros hatásai a kocsira: Hátsó rugók hamarabb tönkremennek, +100kg súly a kocsiban(lehet hogy ezért van többlet fogyasztás??), Ha nem rozsdamentes a kipufogód (szinte mind1ik az) akkor azt cserélni kell mondjuk 3 évente, vagy megfoltoztatni. Ha a motort tönkre is teszi 300e km alatt téged az érdekel? Ki az aki 300at beletekert a kocsijába és még mindig meg van neki?



hol van gyárilag rozsdamentes kipuff? max sport autóknál. vagy aki utólag csináltatja meg.
amúgy a többi jó. szépen megfogalmaztad.


Ebben lehet igazad van, nekem a Fordon az volt (lehet hogy úgy rakatták már rá)


csak tudod nekem még mindig az a bajom, amit írtam.
lásd E85 esete. egyre többen kezdtek átállni, sokan pénzt adtak átalakítókért, aztán mi lett!!! ugyan ez lenne gáznál is. egy rendszer olyan 200ezer környékén van. ezek amilyen g.cik oylan adót kitalálnak rá, hogy.... ez a baj úgy tartják sakban az embereket ahogy akarják. az adózás után is adóznunk kell.

YELLOW Elküldve: 2012-05-06 10:47 Üzemanyag fogyasztás

csbalu írta:

-Káros hatásai a kocsira: Hátsó rugók hamarabb tönkremennek, +100kg súly a kocsiban(lehet hogy ezért van többlet fogyasztás??), Ha nem rozsdamentes a kipufogód (szinte mind1ik az) akkor azt cserélni kell mondjuk 3 évente, vagy megfoltoztatni. Ha a motort tönkre is teszi 300e km alatt téged az érdekel? Ki az aki 300at beletekert a kocsijába és még mindig meg van neki?



hol van gyárilag rozsdamentes kipuff? max sport autóknál. vagy aki utólag csináltatja meg.
amúgy a többi jó. szépen megfogalmaztad.

YELLOW Elküldve: 2012-05-06 10:22 Segítsetek!

bbubbuka írta: Sziasztok a következő problémám lenne.
4. hengerem alapjáraton ugye leállt folyamatosan. Csak alapjáraton, vagy alacsony fordulaton 5.dikbe is akár..
De terhelés alatt sose vagy mondjuk 2e feletti fordulaton.
Egy spéci diaggal belet tanítva a valvetronicom azóta elmúlt a jelenség, mentem vele 300-400km-ert tegnap viszont megint elkezdte..
Ha kiviszem ausztriába a bmw szalonba lehet, hogy direkt ehhez való diaggal betudják állítani pontosan, vagy pedig a valvetronic haldoklik és nem fog segíteni diagos beállitás?
(a történethez hozzá tartozik, hogy nem gyertya, nem trafó, nem befecskendező okozza ezt hanem tuti, hogy a valvetronicom.. )


nekem is anno, mint írtam az osztrákoknál valvetronic-ot cseréltek. sajnos nem tudom pontosan mi volt a hibajelenség, mert akkor még nem az enyém volt az autó. de az is lehet, hogy csak valvetronic vezérlést vagy motort cseréltek.
amúgy nekem még az injektor is gyanús lenne, főleg ha csak abban a hengerben produkálja, és csak alacsony fordulaton.
szerintem bmw320d4 user megmondaná a tuttit, főleg ha meglátogatnád nyíregyházán.

YELLOW Elküldve: 2012-05-06 08:36 Üzemanyag fogyasztás

ZoliE36Compact írta:
YELLOW írta: így van a kenés nem romlik, legalábbis full tiszta gáz üzemre nézve is csak nagyon sok idő után jönne ki. régen oylan baj volt a gázos autókkal, hogy volt aminek a hengerét megrongálta. kráteres lett. valamikor réges rég volt is róla cikk.
eleve ha belegondolsz, hogy csupán városban hazsnálod a gázt, amikor több a fogyasztás és ott spórolsz + nem szennyezed úgy a levegőt már megéri. városban nem kell az erő sem úgy. eleve célszerű 500 km gázos üzem után beiktatni egy benyásat.
a baj ott van és mindig mindennel így van. ha ez kezd terjedni, már pedig fog, akkor marha nagy jövedékit fognak terhelni a gázra, ha szerencsék van, akkor csak a kutakon árultakra. ekkor jönnek majd a gépek, amikkel otthon cseppfolyósítani lehet majd, aztán az is jövedékis lesz, oszt megfagyunk mert nem lesz lóvé fűteni.




yeló mester, képzeld nem kell semmi gép hozzá. akár a szántóföld közepén egy kézi pumpával át lehet fejteni az egyszerű palackos pb gázt az autóba....


már megint nem rendesen írod a nevem.... ideges vagy?

szerk.: én akkor sem merném csak úgy házilag, főleg, hogy kell valami nyomás neki, hogy cseppfolyós maradjon. vagy lehet rosszul tudom...

YELLOW Elküldve: 2012-05-06 08:28 Segítsetek!

tucsok írta: Sziasztok segitseget szeretnék kérni. Lemerült az aksi a kocsimban E60 530d vettem bele egy ujat ki is cseréltem de azota nem müködik a kózép konzolon lévö kijelzö sem a radio navi stb. mi okozhatja ezt? A válaszokat elore is koszi


hát nem tom, de az újabb típusoknál, meg kell adni az akksi paramétereit. főleg ha nem ugyanolyat vettél bele. nem tudom ezekné a korai modelleknél van-e ilyen.

YELLOW Elküldve: 2012-05-06 08:25 Üzemanyag fogyasztás

így van a kenés nem romlik, legalábbis full tiszta gáz üzemre nézve is csak nagyon sok idő után jönne ki. régen oylan baj volt a gázos autókkal, hogy volt aminek a hengerét megrongálta. kráteres lett. valamikor réges rég volt is róla cikk.
eleve ha belegondolsz, hogy csupán városban hazsnálod a gázt, amikor több a fogyasztás és ott spórolsz + nem szennyezed úgy a levegőt már megéri. városban nem kell az erő sem úgy. eleve célszerű 500 km gázos üzem után beiktatni egy benyásat.
a baj ott van és mindig mindennel így van. ha ez kezd terjedni, már pedig fog, akkor marha nagy jövedékit fognak terhelni a gázra, ha szerencsék van, akkor csak a kutakon árultakra. ekkor jönnek majd a gépek, amikkel otthon cseppfolyósítani lehet majd, aztán az is jövedékis lesz, oszt megfagyunk mert nem lesz lóvé fűteni.

YELLOW Elküldve: 2012-05-05 13:43 Üzemanyag fogyasztás

csbalu írta:

Jólenne a B+G BMW-be is, lehet én leszek az a barbár aki meglépi ezt a témát, aztán akkor mindenki fikázhat hogy ez GÁZ


de neked dízeled van. ha ebből csinál B+G -t akkor

YELLOW Elküldve: 2012-05-05 13:23 Üzemanyag fogyasztás

csbalu írta: Látom ismét forradalom tört ki a benzin-dízel vitában Az előző autóm fórumán a nagy motor kis motor ellentét volt mindig a téma, itt úgy látom ez. Amint látom a fenti emblémán ez a BMW fanatikusok fóruma, tehát mindenki fanatikusan rajong a saját modellje és a márka iránt. Véleményem szerint ezt a közös pontot kéne erősíteni, a márka tiszteletét és a rajongást utána, elfogadni hogy valaki dízellel valaki pedig benzinessel jár, de mind a 2 BMW!! Elismerően hallgassuk a dízelesek alacsony fogyasztását és kamionnyi nyomatékát, miközben örömködve élvezkedjünk társunk benzines sorhatjának hangorkánjában és szívjuk méjre az általa elégetett gumi füstjét.
Én világ életemben benzines voltam, most egy dízelben ülök. Félek tőle, de benne ülök, mert a jelen gazdasági helyzet ezt követeli meg tőlem, ez az a kompromisszum amivel viszonylag dinamikus BMW-m lehet számomra megengedhető fogyasztással. 100x szívesebben ülnék egy 328-asban, de az nekem jelen körülmények között nem lenne kifizetődő és vagyunk még így ezzel jópáran. Mivel itt fanatikusok vannak, egy fanatikus véleménye sosem lehet racionális, aki fanatikusan rajong a benzinese után valószínűleg vagy megengedheti magának a viszonylag nagy fogyasztást vagy nem tesz meg vele annyi km-t évente hogy megterhelő legyen számára ez a többletköltség. Akinek dízele van valószínűleg sokkal többet ül az autójában, nap mint nap élvezi 100km-eken keresztül a BMW érzést ő ezért fanatikus, nem pedig azért mert jó érzés a fejünk fölött lebegő kettőstömegű legndkerékkel és turbóval együtt aludni.
A benzin-gáz témát már nem is kezdeném el feszegetni itt ezen a fórumon, pedig véleményem szerint az a legideálisabb megoldás jelenleg a piacon!!!



nagyon jó amit írtál, szépen összeszedett!
szerintem sosem volt dízel fikázás, én is elírtam, nekem nem kellene, sosem mondtam, hogy szar. (max poénból) nekem pont azé van benyás, mert alig járok az autóval, évi 5-7ezer km. totál felesleges a dízel. itt egy kiíráson akadt ki pár, őket érzékenyen érintő kolléga. nekem egy dízel aztán már tényleg felesleges pénzkidobás lenne. nekem ha pénzem volna V8-as Bömivel járnék. az a bizonyos 6 henger is túl van sztárolva (nah erre ki harap?)
amúgy igen a benzin-gáz a nyerő, egyre többen szereltetnek erre át off autókat.