YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-04-11 13:35 Üzemanyag fogyasztás

BMW_0902 írta:
b_imi írta:
BMW_0902 írta:

Ja-ja 1470 kg vagyok...


Saját tömeg menetkészen 1395kg + 75kg-os sofőr
Különben a katalógus 7,4l-es átlagfogyasztást ír, bár a 205/55 R 16 gyári méretet alapul véve.


Amúgy én tényleg 1470kg vagyok - sofőr nélkül... Én is a 316i súlyával számoltam, aztán a biztosítás megkötésekor jött a meglepi, meg hogy a típusjelzésem nem is 318i, hanem 346L...

Amúgy @b_imi: Nektek nagy mázlitok van a diesellel. Dupla annyit mentek el mint mi egy tankkal... (Persze nem váltanék dieselre, de ami tény az tény. Majd a következő BMW-m az lesz... )


az én súlyom 1.8-al 1320kg. jómagam 80-82kg+oldalborda 43-45kg és általában +teli tank
a városi fogyasztás meg azért függ attól is miylen városról beszélünk. ugyan nekünk városon belül nincs lámpa, de van helyette kiemelt zebra nem is kevés, pluszs lépten nyomon zebra, amin 5 sec-undumonként átmegy valaki, így a megállás mindig megvan szinte.

YELLOW Elküldve: 2012-04-11 09:48 Üzemanyag fogyasztás

BMW_0902 írta:
YELLOW írta: én nem tom neked az N42B20A motor hogy eszik annyit.
már leírtam vagy 3x, hogy amikor vettem, akkor induláskor 7,4-et mutatott a fogyi mérő. 300 km-t autópályán mentem úgy, hogy azért mentem 180-al is elég jó szakaszon, meg a 130 is inkább 140 volt, 100km-t meg egyéb úton. pesten eltévedtem, érdre elkeveredtem mire haza értem, a fogyi mérő 7,2-re csökkent. tehát kb az egész út alatt 7 liter volt az átlag fogyi. pedig az enyém a tiédhez képest 200cm3-vel kevesebb. én soknak tartom a tiéd fogyasztását.
most ugye megint menni fogok pöstre, úgyhogy majd kiderül.


Legnagyobb részben a nagy papucsok miatt van 9,7-es fogyim szerintem. Amellett pedig, ha arról van szó, és amúgy sem akarok spórolni, akkor kihasználom a 143Le-t. Élményautózok.

Amúgy arra is kíváncsi lennék, hogy mondjuk a 320i-s, 323i-s, vagy netalántán a 330Ci-s vagy 330Xi-s kollégák mennyit etetnek meg a paripákkal



elől 225/45 R17, hátul 245/40 R17 van fent. és a télen, mondjuk a hideg miatt, de többet fogaszt, pedig a téli csak 195/65 R15. ezért nem értem tovább is a tiéd.

YELLOW Elküldve: 2012-04-11 09:25 Üzemanyag fogyasztás

K_Gergo írta:
YELLOW írta: én nem tom neked az N42B20A motor hogy eszik annyit.
már leírtam vagy 3x, hogy amikor vettem, akkor induláskor 7,4-et mutatott a fogyi mérő. 300 km-t autópályán mentem úgy, hogy azért mentem 180-al is elég jó szakaszon, meg a 130 is inkább 140 volt, 100km-t meg egyéb úton. pesten eltévedtem, érdre elkeveredtem mire haza értem, a fogyi mérő 7,2-re csökkent. tehát kb az egész út alatt 7 liter volt az átlag fogyi. pedig az enyém a tiédhez képest 200cm3-vel kevesebb. én soknak tartom a tiéd fogyasztását.
most ugye megint menni fogok pöstre, úgyhogy majd kiderül.


sokszor megjegyezted már, hogy papásan vezetsz, itt a megoldás. az előző autóm egy 1.4T grande punto volt, 90% országúti használattal 7.1-et evett (30i ugyanitt 8.5, nagyjából tömegarányos többlet), ha te szinte ugyanezt hozod vegyes haszálatban egy ~250 kilóval nehezebb kocsival, akkor tötyögsz (az én fogalmaim szerint persze).


azt nem mondanám, hogy papásan. mert sajnos nehéz megállni, hogy ne nyomja oda néha az ember. mondjuk autópályán nem, de közúton, ahol települések törik meg az utat, hosszú motorfékes kigurulásokkal lehet spórolni. felénk sok helyen település előtt lassító van berakva, ott 70-el lehet csak menni. én jóval előtte elveszem, mire oda érek pont 70-re lassulok, aztán nem adok gázt, hanem pont a település tábláig 50-re lassulok le. közben meg lexarom, ha jönnek a seggembe. szerintem ezzl lehet sokat spórolni. illetve jó helyen kell elváltani. "nagypapásan" azért nem jó vezetni, mert ugye akkor lassabban gyorsítasz, azaz hosszabb út alatt gyorsulsz fel a kívánt sebességre. és mivel gyorsulsz, mindig többet fogyaszt, mint amikor már adott sebességgel haladsz. viszont ha gyorsan gyorsulsz, akkor meg túl sokat fogyaszt. meg kell találni, ki kell tapasztalni melyik a leg ideálisabb módszer. részben nekünk segít a mutatós fogyi mérő. nekem ennyi a titkom.

YELLOW Elküldve: 2012-04-11 08:41 Üzemanyag fogyasztás

én nem tom neked az N42B20A motor hogy eszik annyit.
már leírtam vagy 3x, hogy amikor vettem, akkor induláskor 7,4-et mutatott a fogyi mérő. 300 km-t autópályán mentem úgy, hogy azért mentem 180-al is elég jó szakaszon, meg a 130 is inkább 140 volt, 100km-t meg egyéb úton. pesten eltévedtem, érdre elkeveredtem mire haza értem, a fogyi mérő 7,2-re csökkent. tehát kb az egész út alatt 7 liter volt az átlag fogyi. pedig az enyém a tiédhez képest 200cm3-vel kevesebb. én soknak tartom a tiéd fogyasztását.
most ugye megint menni fogok pöstre, úgyhogy majd kiderül.

YELLOW Elküldve: 2012-04-10 21:04 BMW embléma

jons írta:
Coyote írta: (Azért az érdekes, hogy a Cruze-ok hogyan alázzák az E90-eket a WTCC-ben)


Azért azt tegyük hozzá, hogy azoknak a kocsiknak semmi közül egy "normális" autóhoz. A többivel egyetértek. Ahol ma a világon lehet jobb egy üditőital márka gépe vagy egy tömegautót gyártó gyár erőforrása, mint egy 100 éves múltra visszatekintő gyár versenyautója, ott minden lehetséges. Kb egyesével lőném le a mérnökeimet, addig amíg valaki nem áll elő egy normális autó koncepciójával. De ezt csak úgy zárójelben jegyzem meg.


ha már ennyire Off-olunk...
azé a Cruze nem egy rossz kocsi, nagyon sokat léptek előre. túl nőttek az opelen és olcsóbbak. a dévúkkal sem volt gond, kivéve az espero, a többik bizonyítottak.

amúgy meg BMW-t mindenkinek!

YELLOW Elküldve: 2012-04-10 20:29 BMW embléma

Coyote írta:
InsectKiller írta:
kempelen írta: Úgy látszik M nélkül nem bmw a bmw.

vagy az autó nem autó M nélkül....

vagy az M már eleve legalább plusz 10 lóerő, mint ahogy itt látszik is:



Ez már az új ///MAVEO! Nem hallottatok még róla?! Izomgép!!!


OFF téma, de ez az autó nem csak az M emblémát, de a Chevrolet nevét is megszégyeníti... Én mindig nagyon szerettem a Chevyket, de mióta Európában a Chevrolet = Daewoo, máshol meg Chevrolet = Opel/Vauxhall, teljesen lerombolták a legendát... egy-egy Camaro vagy Corvette már nem oszt vagy szoroz nálam. (Azért az érdekes, hogy a Cruze-ok hogyan alázzák az E90-eket a WTCC-ben)


elmondom neked, van ahol suzuki a neve a chevynek

YELLOW Elküldve: 2012-04-10 20:27 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

BalaBMW írta: Csütörtökön beszélek egy autóvillamosságissal, hogy berakja a reléket a szettekhez meg, hogy kitaláljon valamit erre a leállítás után is halványan világítós problémámra. Viszont nekem baromira bejön, hogy mikor helyzetjelzőn égnek a karikák akkor az indexek is világítanak, szóval megkérdezem, hogy ezt lehetséges-e megcsinálni. Ti mit gondoltok? Megoldható, hogy ne jelezzen a műszerfalon hibát, de mégis világítsanak?


az, hogy az index-ek is világítsanak nem nagy cucc. ugyanis amcsiban világítanak, ezt diaggal lehet állítani. legalábbis E39-nél havernak sikerült.

YELLOW Elküldve: 2012-04-10 14:05 Üzemanyag fogyasztás

zsolti85 írta:
YELLOW írta:
zsolti85 írta: Sziasztok,

Auto vásárlás előtt állok és ami fontos számomra,hogy benzines legyen illetve nem szeretnék 1.6-os motort a 105 Le-re sokan mondják h ehhez a kasznihoz kevés(meg szerintem is) viszont a 2.3-as illetve a 2.5-es az meg már túl sok lenne számomre.Leginkább a fogyasztás miatt...12 l azért jo lenne elkerülni

Igy jelenleg az 1.8-as 143 LE motorokat keresem,erről ugy gondolom h a 143 LE elég nekem illetve mivel 4 hengeres a fogyasztás is "csak" 8-9 l körül mozog. Vélemény? Jol tudom vagynem?
A kérdésem még az lenne h a 2.0-as(170 LE) benzines motor már 6 hengeres vagy még 4 hengerrel gyártották?

Illetve h amiket leirtam azok valóban igy is vannak vagy rosszak az információim?

Előre is köszönöm a választ.
Üdv,


a 170 lovas az 2.2-es, csak 320i-nek írják a típust. és 6 hengeres. a 150 lovas 2.0 de az facelift előtti, és 6 henger.
a 318i az 1896cm3 és 143 lovas és 4 henger facelift előtti, illetve van a 318i, ami 1998cm3 143 lovas 4 henger facelift-es.



Köszönöm szépen a választ! De amint látom neked 316i-d van, neked mia véleményed a 105Le-ről elég nem elég? Köszi


nekem 316i, de 1.8-as 115 lovas moci van benne.
a 105 lovassal az a baj, hogy az valójában 1.9-es ezért többet eszik, sokan ezért szidják a "kisköbcentis" BMW-ket. csak épp ezt az infót nem tudják.
én azt tudom mondani, hogy attól függ kinek mire kell. havernak ilyen van E46-ba és sokat jár németbe, tökéletesen megfelel neki, megy is ha kell. itt van őpl a Bero gyerek () neki nagyon kevés azt mondja. én azt mondom ilyen benzinárak mellett, ilyen rendőri faszolások mellett úgyis érdemes szabályosan közlekedni, úgy keveset is fogaszt, csendes is. felesleges nagyobb. tény sok autópályázás meleltt jobb egy izmosobb, mert nem fog többet enni, mint egy 316i.
mindegy miylen motorost veszel ha az meg volt kímélve.
ha a költségeket nézem szervíz terén, akkor mindenképp elég az 1.6. főleg, hogy kevesebb a szelep, a gyertya, olcsóbb minden hozzá.
a döntés a tiéd mire akarod használni. ha sztrítrészingelni akarsz, akkor nem ez a te választásod. ha megbízható autó kell, ahol nem lényeg a nagyon élvezetes gyorsulás, ha nem akarod minden stiftnek a lámpánál megmutatni, akkor jó választás.

YELLOW Elküldve: 2012-04-10 09:56 Motorolaj

troooger írta:
YELLOW írta:
gronholm írta: Üdv! Köszi az infót az olajról! 10W-40et elfelejtettem de találtam 5W-30 full szintetikus olajat ami megkapta a BMW longlife elismerést szóval az mehet bele! Vagy nem? köszi



mehet bele. én Aral-t tennék bele vagy BP-t 5w-30-ból.



Nekem Castrol-ral sincs baj


az mindegy csak ne magnatec legyen

YELLOW Elküldve: 2012-04-10 08:38 Motorolaj

gronholm írta: Üdv! Köszi az infót az olajról! 10W-40et elfelejtettem de találtam 5W-30 full szintetikus olajat ami megkapta a BMW longlife elismerést szóval az mehet bele! Vagy nem? köszi



mehet bele. én Aral-t tennék bele vagy BP-t 5w-30-ból.

YELLOW Elküldve: 2012-04-09 21:04 19" felni

Szabi46 írta: húha... kicsit mintha ütne súlyok nélkül, bár lehet én gondolom rosszul
Egyre jobban érdekel egy ilyen felni (vagy valami M logo-s a mostani AC S.18" helyett, jobb lenne a 17 elég ramaty utak vannak itt faluhelyen, na meg több 17-es használt gumit kapok, mint 18ast nem?!
E46 M Style


az egyik felnimen nekem is vn majdnem ennyi súly, olyan 100g, de a régi gumikkal nem kellett csak az újjal. mindegy hogy forgatták a gumit, vagy a másik oldalit tették fel, hiába. furcsa dolog ez.

YELLOW Elküldve: 2012-04-09 16:17 Üzemanyag fogyasztás

mai 100 km-es túra 5,7-es átlaggal, korlátokat betartva (nah jó azért eccer a 140-be belekóstoltam, hogy megnézzem a guminak van-e hangja)
motorfék+határok betartása = alacsony fogyasztás

YELLOW Elküldve: 2012-04-08 22:31 M-packet

YELLOW írta:
hil írta:
Yellow: úgy tudom, 93 előttig nem láncos volt a vezérlés a 320i-nél sem



én láttam élőben a legelső szériás e36-ot. még VANOS sem volt benne, de ezer%, hogy láncos volt. sőt az uccsó szériás E30-akba is ezeket szerelték már.


hil: M50-esből nem találtam Vanos nélkülit igaz csak poweren néztem, ami elég hiányos, de a srácnak tutti olyan volt E36-ban.
Te erre gondolsz: ezt viszont E36-ba már nem rakták
M20
Soros 6 hengeres SOHC 12V. (kis hatos / baby six)
1977-1992. 117kg 258lbs
Építették: E21 320, E21 320i/6, E28, E30, E34, E21/30 323i, E30 325e E28 528e
Típusai: 2.0i (129bhp), 2.3i (143bhp), 2.5i (170bhp), 2.7e (125bhp)

YELLOW Elküldve: 2012-04-08 22:25 M-packet

hil írta:
Yellow: úgy tudom, 93 előttig nem láncos volt a vezérlés a 320i-nél sem



én láttam élőben a legelső szériás e36-ot. még VANOS sem volt benne, de ezer%, hogy láncos volt. sőt az uccsó szériás E30-akba is ezeket szerelték már.

YELLOW Elküldve: 2012-04-08 22:17 M-packet

carobi írta:

Az eleje morcosítva lett, szerintem nagyon szép és ettől egyedi is. A kora engem is zavar picit, de ha ennyire tuningolja (sokat költ rá), gondolom a kocsi állapotára is igényes, akkor meg nem számít a kora.


nagyon rosszul tudod. mozogtam tuning körben, de inkább azt láttam, hogy minden vacak divat tuning vacakra kiadta a pénzt, ráadásul izléses sem volt, de az olajcserére már nem volt pénz, és szakadt gumikon járt. sok ilyen van. mert ezeknek csak a kinézet számít.