YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-02-16 20:04 Egyenetlen alapjárat

bbubbuka írta: 3hengerrel mennyi km-ert lehet megtenni ?
Úgyhogy ne legyen baja a motornak...



passz, nincs tapasztalatom. szerencsére. túl sokat nem érdemes szerintem.

YELLOW Elküldve: 2012-02-16 19:48 Egyenetlen alapjárat

bbubbuka írta:


gyertya nem lehet semmiképp?
ha most csinálta ezt először akkor mennyire nem lehet menni vele hosszabb távon?
ha most még megyek egy hét alatt 100-200km-ert az nagy gáz?


hát a gyertya nem hiszem...

hogy mennyit lehet menni? azt senki nem mondja meg, hisz ki tudja. arra fel mondom ha valahol ott kell hagyni, vagy ne sokat kelljen menni 3 hengerrel, olyan távokra. én csak a saját esetem írtam le, nekem kb úgy volt.

YELLOW Elküldve: 2012-02-16 19:45 E46 karosszéria, lámpák, indexek

bimbokj írta: Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem.Összetört az első lökös a verdán. A kérdésem az lenne hogy sima e46 ra rámegy az e46 facelift gyári első lököse? Sedan ról van szó....

előre is megköszönöm a segítségeteket.


rámegy, de nem 100-ig fog a sárvédőnél passzolni, legalábbis coupe-nál kellett dolgozni rajta.

YELLOW Elküldve: 2012-02-16 19:43 Egyenetlen alapjárat

jons írta:
YELLOW írta:
kábelt hiába néztek. így már tuttira azt mondom, hogy a trafó lesz a ludas.szerintem hosszú távokra ne menj vele.


Felmerült bennem egy kérdés... gyújtás kimaradás esetén le tudja kapcsolni a befecskendezést az adott hengert illetően? Ha hülyeséget kérdeztem akkor sorry.



automatice lekapcsol. ha pl elszáll egy trafó, akkor menet közben ha még mész vele, akkor megadott időközönként próbálkozik a rendszer. ekkor villog a check engine, amikor nem próbálkozik, akkor folyamatosan világít.

YELLOW Elküldve: 2012-02-16 19:08 Egyenetlen alapjárat

bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta: Sziasztok!

1 hete vettem meg az első BMW-m imádom az autót,nem kellene már soha más kocsi!
Egy 2003/7 318ci-ről van szó.
Pont ma akartam átíratni,haza ugrottam egy papírért.Mi közbe parkoltam be a ház elé,lemostam az ablakot. Felszaladtam a dolgaimért állt egy félórát az autó.
Elindítom egyszer csak, elkezd rángatni,hülye hangja lett, és a motor sziluett elkezdett sárgán égni. Hívtam a srácot akitől vettem, azt mondta hogy szerinte ez 99%, hogy légtömegmérő v vizet kapott, vagy valami kontakt hiba. Mivel nem értek az autókhoz fogalmam sincs hol van így nem tudtam megbirizgálni se.
Mire lementem még-egyszer nem csinálta már. De ugye lehűlt a motor is. Levettem az aksi sarukat, és vissza de ugyanúgy ég azóta is a motor sziluett sárgán.
Mentem vele pár kört itt, hogy üzemi hőfokra melegedjen. Most jelenleg nincs vele semmi se. Az alapjárat egy nagyon,de nagyon picit ugrál még mindig és úgy ég a lámpa..
Estére várom a szerelőmet, ha ide ér. Valaki nem tudná megmondani, hogy ez még mi lehet vagy bármi hozzászólást szívesen veszek Remélem nem fog sokba fájni nekem ez az egész
Ennek ellenére imádom a kicsi autóm, remélem nem dől ki


oda nem tud bemenni a víz. csak nem indult el az egyik hengered... nekem ugyanígy volt. aztán eljött az idő, amikor ez egyik gyújtótrafó végleg megadta magát. olyan 2-3ezer km kellett hozzá. előtte 2x csinálta ezt mint neked.




Ehh az fasza.. És ez mennyibe fájt neked? Akkor nem lehet köze a légtömegmérőhöz?


nem mert oda marhára nem tud víz kerülni.... tutti az lesz. az ára változó én nagyon jó áron vettem itt egy klubtagtól M.Attila, fent van a shop-ban. amúgy olyan 7 és 17ezer/db között mennek, márkától függ. én BERU-t vettem.

jah és 4 db-ot vettem, mert úgyis ment volna ki sorba a többi... amúgy ha leírod merre laksz, akkor lehet valaki tud segíteni diagban és megmondja mi volt a gond. amúgy a motorjel kb 4-5 indítás vagy kb 10km után kialszik majd.


Értem köszönöm, hát este konzultálok még a szerelőmmel. Mennyiért tud ilyet szerezni.
Így mennyire merjek menni az autóval? Fene enné meg.. Ez akkor most minimum 60k-s tétel lesz..



előbb keres valami diag-os embert. de ha titkolózól a lakóhelyed tekintetében, akkor senki nem tud segíteni.
aztán ha jó embertől rendelsz, akkor 40ezerből is megúszhatod. vagy veszel 1 db-ot, de én nem úgy tenném.
nekem mondjuk úgy adta magát, hogy 150km-rel előtte volt gyertyacserém. szóval lehet az új gyertya adta meg neki a végső döfést, gondolom valamilyen szinten visszahatott rá.
szóval ha rég volt gyertyacsere lehet érdemes cserélni, aztán hátha kibukja magát.
én csak tippelek, de tutti nem légtömegmérő.
nekem először pont autókozmetika után csinálta, de előtte indítottam, mert ide-oda álltunk vele. aztán a jelenség amit leírtál, ilyen Subaru-s lett a hang. után rögtön indítva meg semmi baja nem volt. aztán egyszer csinálta még. majd megadta magát.




Nem titkolózok. Soproni vagyok, a szerelőm az unokatestvérem csak Ausztriába melózik és reggeltől-estig kint van és még nem tudtam elérni egyenlőre. Ő ilyen szempontból tuti nem húz le. Egyenlőre még semmi nem volt cserélve az autó-n nincs egy hete , hogy megvan.
Most terveztük, hogy szűrök,olaj,meg gyertya...most akkor még kiderült ez a trafós dolog.
Egyenlőre akkor nem megyek vele. Idegesít a motor sziluett is.



update : na rádugták computer, gyújtás kimaradás volt a 4. hengernél.
most kicserélik majd olaj,szűrök,gyertyák jövő héten aztán majd akkor meglesznek nézve a gyújtókábelek stb, aztán eldől a sorsa.
elvileg addig mehetek vele, remélem még bírja.




kábelt hiába néztek. így már tuttira azt mondom, hogy a trafó lesz a ludas.szerintem hosszú távokra ne menj vele. nekem szerencsére amikor elindultam otthonról, kb 700 m után beadta magát menet közben, és hírtelen Subaru-ban ültem... még haza tudtam menni.
arra készülj fel, hogy marhanehéz lesz kihúzni a hengerfejből a trafót.
szerintem ha jó áron akarsz venni, akkor Mátyás Attilát keresd meg: Shop -> utángyártott alkatrészek menüpont

YELLOW Elküldve: 2012-02-16 19:02 Futómû és hibái

xlzx írta: Sziasztok!

Ma elment egy futóműveshez,hogy ugyan nézzünk már rá a kopogásra. Rosszak a stabilizátor tartó szilentek illetve a lengőkar hátsó szilentek. Gyári a lengőkar. Amennyire tudom nem lehet cserélni a gyáriban szilentet,vagy mégis? Mindenképp keményebb,tömörebb szilentet szeretnék a jobb úttartás érdekében, meg nyáron ültetést is kap majd az autó!

Tudtok ajánlani valamit? (egyátalán cserélhető e a gyári szilent?)


a hátsó nagy szilent cserélhető, vannak kemény szilentek belőle már. a lengőkaron lévő másik két szilent nem cserélhető, amiből csavar áll ki.

YELLOW Elküldve: 2012-02-16 16:34 Egyenetlen alapjárat

bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta: Sziasztok!

1 hete vettem meg az első BMW-m imádom az autót,nem kellene már soha más kocsi!
Egy 2003/7 318ci-ről van szó.
Pont ma akartam átíratni,haza ugrottam egy papírért.Mi közbe parkoltam be a ház elé,lemostam az ablakot. Felszaladtam a dolgaimért állt egy félórát az autó.
Elindítom egyszer csak, elkezd rángatni,hülye hangja lett, és a motor sziluett elkezdett sárgán égni. Hívtam a srácot akitől vettem, azt mondta hogy szerinte ez 99%, hogy légtömegmérő v vizet kapott, vagy valami kontakt hiba. Mivel nem értek az autókhoz fogalmam sincs hol van így nem tudtam megbirizgálni se.
Mire lementem még-egyszer nem csinálta már. De ugye lehűlt a motor is. Levettem az aksi sarukat, és vissza de ugyanúgy ég azóta is a motor sziluett sárgán.
Mentem vele pár kört itt, hogy üzemi hőfokra melegedjen. Most jelenleg nincs vele semmi se. Az alapjárat egy nagyon,de nagyon picit ugrál még mindig és úgy ég a lámpa..
Estére várom a szerelőmet, ha ide ér. Valaki nem tudná megmondani, hogy ez még mi lehet vagy bármi hozzászólást szívesen veszek Remélem nem fog sokba fájni nekem ez az egész
Ennek ellenére imádom a kicsi autóm, remélem nem dől ki


oda nem tud bemenni a víz. csak nem indult el az egyik hengered... nekem ugyanígy volt. aztán eljött az idő, amikor ez egyik gyújtótrafó végleg megadta magát. olyan 2-3ezer km kellett hozzá. előtte 2x csinálta ezt mint neked.




Ehh az fasza.. És ez mennyibe fájt neked? Akkor nem lehet köze a légtömegmérőhöz?


nem mert oda marhára nem tud víz kerülni.... tutti az lesz. az ára változó én nagyon jó áron vettem itt egy klubtagtól M.Attila, fent van a shop-ban. amúgy olyan 7 és 17ezer/db között mennek, márkától függ. én BERU-t vettem.

jah és 4 db-ot vettem, mert úgyis ment volna ki sorba a többi... amúgy ha leírod merre laksz, akkor lehet valaki tud segíteni diagban és megmondja mi volt a gond. amúgy a motorjel kb 4-5 indítás vagy kb 10km után kialszik majd.


Értem köszönöm, hát este konzultálok még a szerelőmmel. Mennyiért tud ilyet szerezni.
Így mennyire merjek menni az autóval? Fene enné meg.. Ez akkor most minimum 60k-s tétel lesz..



előbb keres valami diag-os embert. de ha titkolózól a lakóhelyed tekintetében, akkor senki nem tud segíteni.
aztán ha jó embertől rendelsz, akkor 40ezerből is megúszhatod. vagy veszel 1 db-ot, de én nem úgy tenném.
nekem mondjuk úgy adta magát, hogy 150km-rel előtte volt gyertyacserém. szóval lehet az új gyertya adta meg neki a végső döfést, gondolom valamilyen szinten visszahatott rá.
szóval ha rég volt gyertyacsere lehet érdemes cserélni, aztán hátha kibukja magát.
én csak tippelek, de tutti nem légtömegmérő.
nekem először pont autókozmetika után csinálta, de előtte indítottam, mert ide-oda álltunk vele. aztán a jelenség amit leírtál, ilyen Subaru-s lett a hang. után rögtön indítva meg semmi baja nem volt. aztán egyszer csinálta még. majd megadta magát.

YELLOW Elküldve: 2012-02-16 15:36 Egyenetlen alapjárat

bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta: Sziasztok!

1 hete vettem meg az első BMW-m imádom az autót,nem kellene már soha más kocsi!
Egy 2003/7 318ci-ről van szó.
Pont ma akartam átíratni,haza ugrottam egy papírért.Mi közbe parkoltam be a ház elé,lemostam az ablakot. Felszaladtam a dolgaimért állt egy félórát az autó.
Elindítom egyszer csak, elkezd rángatni,hülye hangja lett, és a motor sziluett elkezdett sárgán égni. Hívtam a srácot akitől vettem, azt mondta hogy szerinte ez 99%, hogy légtömegmérő v vizet kapott, vagy valami kontakt hiba. Mivel nem értek az autókhoz fogalmam sincs hol van így nem tudtam megbirizgálni se.
Mire lementem még-egyszer nem csinálta már. De ugye lehűlt a motor is. Levettem az aksi sarukat, és vissza de ugyanúgy ég azóta is a motor sziluett sárgán.
Mentem vele pár kört itt, hogy üzemi hőfokra melegedjen. Most jelenleg nincs vele semmi se. Az alapjárat egy nagyon,de nagyon picit ugrál még mindig és úgy ég a lámpa..
Estére várom a szerelőmet, ha ide ér. Valaki nem tudná megmondani, hogy ez még mi lehet vagy bármi hozzászólást szívesen veszek Remélem nem fog sokba fájni nekem ez az egész
Ennek ellenére imádom a kicsi autóm, remélem nem dől ki


oda nem tud bemenni a víz. csak nem indult el az egyik hengered... nekem ugyanígy volt. aztán eljött az idő, amikor ez egyik gyújtótrafó végleg megadta magát. olyan 2-3ezer km kellett hozzá. előtte 2x csinálta ezt mint neked.




Ehh az fasza.. És ez mennyibe fájt neked? Akkor nem lehet köze a légtömegmérőhöz?


nem mert oda marhára nem tud víz kerülni.... tutti az lesz. az ára változó én nagyon jó áron vettem itt egy klubtagtól M.Attila, fent van a shop-ban. amúgy olyan 7 és 17ezer/db között mennek, márkától függ. én BERU-t vettem.

jah és 4 db-ot vettem, mert úgyis ment volna ki sorba a többi... amúgy ha leírod merre laksz, akkor lehet valaki tud segíteni diagban és megmondja mi volt a gond. amúgy a motorjel kb 4-5 indítás vagy kb 10km után kialszik majd.

YELLOW Elküldve: 2012-02-16 15:28 Egyenetlen alapjárat

bbubbuka írta: Sziasztok!

1 hete vettem meg az első BMW-m imádom az autót,nem kellene már soha más kocsi!
Egy 2003/7 318ci-ről van szó.
Pont ma akartam átíratni,haza ugrottam egy papírért.Mi közbe parkoltam be a ház elé,lemostam az ablakot. Felszaladtam a dolgaimért állt egy félórát az autó.
Elindítom egyszer csak, elkezd rángatni,hülye hangja lett, és a motor sziluett elkezdett sárgán égni. Hívtam a srácot akitől vettem, azt mondta hogy szerinte ez 99%, hogy légtömegmérő v vizet kapott, vagy valami kontakt hiba. Mivel nem értek az autókhoz fogalmam sincs hol van így nem tudtam megbirizgálni se.
Mire lementem még-egyszer nem csinálta már. De ugye lehűlt a motor is. Levettem az aksi sarukat, és vissza de ugyanúgy ég azóta is a motor sziluett sárgán.
Mentem vele pár kört itt, hogy üzemi hőfokra melegedjen. Most jelenleg nincs vele semmi se. Az alapjárat egy nagyon,de nagyon picit ugrál még mindig és úgy ég a lámpa..
Estére várom a szerelőmet, ha ide ér. Valaki nem tudná megmondani, hogy ez még mi lehet vagy bármi hozzászólást szívesen veszek Remélem nem fog sokba fájni nekem ez az egész
Ennek ellenére imádom a kicsi autóm, remélem nem dől ki


oda nem tud bemenni a víz. csak nem indult el az egyik hengered... nekem ugyanígy volt. aztán eljött az idő, amikor ez egyik gyújtótrafó végleg megadta magát. olyan 2-3ezer km kellett hozzá. előtte 2x csinálta ezt mint neked.

YELLOW Elküldve: 2012-02-16 09:32 Társalgó

YELLOW Elküldve: 2012-02-15 18:31 Valaki segítsen

gampetibor írta: Egy olyan gondom lenne még hogy amikor bekapcsolom a fűtést valami iszonyatosan elkezd csikorogni és minél nagyobb fokozaton van a ventilátor annál gyorsabb a csikorgás is aztán amikor már meleg levegőt fúj általában elhallgat de nem mindig. Mi lehet ez?


a venti motor lesz az... motortér felől lehet hozzáférni.

YELLOW Elküldve: 2012-02-15 17:35 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

dakocoupe írta:
YELLOW írta:
dakocoupe írta: Hali!

E46 coupe-m van,és felnit szeretnék venni alá!Hátra minnél szélesebbet szeretnéd de nem tudom mik a határok körül belül!Hátra szeretnék 9" környékét de nem tudom milyen et-ig merjek belevágni és mekkora gumival!Elöl pedig lehet keskenyebb!Remélem van itt 1-2 rutinosabb aki ilyesmi elképzeléssel várásolt felnit


szerintem ET50 felett kell gondolkodni, és max 235-ös gumi, igaz ez keskeny a 9"-ra.


Tudomásom szerint az et 35 az átlag felni et szám ami nagyon sok autón elfér,én ez alatt szeretnék gondolkodni,gumisnál dolgozom ,azt tudom hogy milyen felnire mit lehet préselni,csak hogy ha egybe tudnék felnit gumival venni nehogy ne férjen el!Exemen 9"-on 215/40 volt,semmi gond nem volt vele,de láttam már 195/40-t is 9"-on,bár az már kissé merész volt..... a lényeg hogy et 20-30közt 9" szerintem elfér,csak megerősítésre várok.....


felejtsd el. nem fér el. max hurka gumit teszel rá, de a felni, akkor is kilóg majd.

YELLOW Elküldve: 2012-02-15 17:19 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

dakocoupe írta: Hali!

E46 coupe-m van,és felnit szeretnék venni alá!Hátra minnél szélesebbet szeretnéd de nem tudom mik a határok körül belül!Hátra szeretnék 9" környékét de nem tudom milyen et-ig merjek belevágni és mekkora gumival!Elöl pedig lehet keskenyebb!Remélem van itt 1-2 rutinosabb aki ilyesmi elképzeléssel várásolt felnit


szerintem ET50 felett kell gondolkodni, és max 235-ös gumi, igaz ez keskeny a 9"-ra.

YELLOW Elküldve: 2012-02-15 15:54 Társalgó

bmw320d4 írta:
YELLOW írta: hát nekem nincs ülésfűtés, viszont van sízsák. az ablakspricni is fűtött. amúgy a legjobban úgy tudod eldönteni, hogy felnyitod a mocitetőt és ha a spricnihez megy a vízcsövön kívül elektronyos vezeték is, akkor van benne fűtés.
attól, hogy a lámpamosó fűtött, még simán odafagyhat a vizecske főleg ilyen hidegekben. a lényeg, hogy a spricnibe ne fagyjon bele. gyújtásra fűt.


Az "ÉS" kapcsolathoz még hiányzik a +3C alatti hőmérséklet is. Csak gyújtásra nem fog fűteni.



igen igaz, már utána eszembe jutott (de komolyan).

YELLOW Elküldve: 2012-02-15 12:29 Valaki segítsen

gampetibor írta:
YELLOW írta:
gampetibor írta: Sziasztok! Az alábbi képen lévő alkatrészre lennék kíváncsi hogy mi is az. Legutóbb amikor a motortérben kutakodtam akkor leltem rá. Az van a tartály tetelyére írva hogy ATF only. Megnéztem olaj van benne és a kupakról lóg egy henger amin két gyűrű van. Gondolom ez a szintmérő. Nos az olajam éppen eléri a mérő legalját szóval töltenem kéne bele. Mit töltsek bele és hogy hívják ezt a tartályt? KÖszönöm



kormány szervó tartálya.


Köszi és milyen olaj kell ebbe?


ATF Dexron III - én pl Castrol-t tettem bele.