YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2011-12-19 11:42 Termosztát

Coyote írta:
anubisz írta: Ez normális,hogy megyek 130-al 91 fok a víz,aztán adom neki a pályán,ma odaléptem 7 fokba 180- 91-ről 75fokra lement a vizem,nyomom 200- már 72 fok.Mondom 230-nál már 50 fok lesz
200-nál már meg is billent a mutató kicsit lefelé.7 foknál ennyit visszahűl a kocsi? mi lenne -15 fokba? 1 hónapos termosztát van benne.Basszus,nem hogy melegedne pár fokot ekkora teljesítményen,még lehűl a picsába. 160-már 80 fokig esik.
De jó,nyáron nem kel klíma,csak gyorsan kel menni,és lefagy a motor.


ha a termosztátod lenne szar, akkor fordítva lenne, nagy sebességnél tudna melegedni. Mondhatnánk, hogy a menetszél okozta hűlés ilyen hatékony, de szerintem a 7 fok még messze nem szélsőséges... Esetleg vízpumpa? Teszi a dolgát rendesen vajon?

Nem is a hűlés a fura, hanem a 91 fokos víz 130-nál. Mit keres az ott?


ez abban az esetben igaz, ha a termosztát úgy xart be, hogy nem tud kinyitni. én amikor ezt írtam, amit Te, le lettem kiabálva. én is a menetszélre gondoltam. mondjuk részben okozhatja, de nem ilyen hőfokon. eleve ha ennyit hül, akkor a termosztátnak összébb kellene zárnia, hogy tartsa a hőfokot, de ezek szerint nyitva marad.

YELLOW Elküldve: 2011-12-19 11:31 Olajzabálás

Kempapa írta: Sziasztok!

Egy kérdés miatt regisztráltam igazából, remélem kapok segítséget. Az lenne a kérdésem, hogy olajszivárgás/folyás miatt próbálkoztatok-e már hasonló megoldással: http://t7.hu/oym


Elnézést, ha nem 100%-ban vág ide, de ez volt a legrelevánsabb (BMW-s) közösség.

Üdv,
Kálmán


én az ilyenekben nem hiszek, csodákra semmi nem képes, max ideig-darabig hat valamit aztán annyi. ha szimeringnél ereszt valami, ott kopás van, ha kopás van forgó alkatrészeknél nincs az a csodaszer, ami segít. CSAK A CSERE!
konkrétan hol ereszti az olajat neked?

YELLOW Elküldve: 2011-12-19 11:13 Valaki segítsen

szeda írta:
YELLOW írta:
szeda írta: Sziasztok,

Ma reggel indításnál égve maradt a kipörgésgátló és a sárga felkiáltójel.Kikapcsolni nem tudtam.Tegnap este teljesen normálisan értem haza, semmi baja nem volt.
Mi a f... van már megint ezzel a szarral? Lassan kezd 1980-as keleti autó feeling-em lenni.


figyi! csillaggarázsban áll? megnézetném a fékfolyadékot, hogy mennyire van felvizesedve.


Nem rossz ötlet mert cserélve még nem volt.Bár a fék teljesen jó.



attól a fék jó, amíg túl nem melegszik. viszont ha kelló víu van benne, akár meg is fagyhat. bármelyik autószerelőnél van kis kütyü ami megmondja mi a helyzet. igaz nem BMW-nél de jártak már így. azt hiszem a DSC meg csinál is tesztet indulás előtt (nem vagyok benen 100%) ha valamiért nem tudja mozgatni a fékfolyadékot a rendszerben, akkor jelezhet esetleg hibát. főleg, hogy egyik napról a másikra, és reggel hidegben...

YELLOW Elküldve: 2011-12-19 09:17 Valaki segítsen

szeda írta: Sziasztok,

Ma reggel indításnál égve maradt a kipörgésgátló és a sárga felkiáltójel.Kikapcsolni nem tudtam.Tegnap este teljesen normálisan értem haza, semmi baja nem volt.
Mi a f... van már megint ezzel a szarral? Lassan kezd 1980-as keleti autó feeling-em lenni.


figyi! csillaggarázsban áll? megnézetném a fékfolyadékot, hogy mennyire van felvizesedve.

YELLOW Elküldve: 2011-12-19 09:12 lámpa

jons írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: hi! egy ismerősöm kérdezi.

E46 (sajnos nem tudjuk, xenon vagy sima) lámpájában a motor nem áll fel. csak néz maga elé a lámpa. később lesz infó, hogy pontosan milyen lámpáról van szó.
Egyenlőre mondtam neki a megfelelő biztiket nézze meg, ha xenon, akkor a szenzorokat és csatlakozóit alul, illetve a lámpánál a csatlakozókat.
ha valami van az állítómotorral, az ír be hibaüzit?


senki? (mér nem lepődök meg...)


Az alábbi eshetőségek merülnek fel:
Aki ért hozzá, az nem válaszol, mert ezzel a saját üzletét rontaná.
Aki ért hozzá, az tudja, hogy ez nem ilyen egyszerű így fórumos kereteken belül megoldhatatlan.
Akinek van gépe (pl neked) az fogja és ránéz. Vagy van hiba vagy nincs.

Aki nem ért hozzá az nem fog válaszolni neked, mert azt sem tudja mit kérdeztél.



de most azért feleslegesen 40km-ről minek rángassam ide a srácot, ha a diag tegyük fel nem mutatna semmit. ha van rá lehetőség, hogy ír be hibát (mert valaki találkozott már ilyennel), akkor nyugodtabb szívvel mondom, hogy jöjjön mert rápillantok. mivel eddig csak a saját autómra dugtam rá, abban se sok hiba volt (ülés fogl. jelzó, AUC szenzor) így tapasztalatom nincs.

YELLOW Elküldve: 2011-12-19 07:53 lámpa

YELLOW írta: hi! egy ismerősöm kérdezi.

E46 (sajnos nem tudjuk, xenon vagy sima) lámpájában a motor nem áll fel. csak néz maga elé a lámpa. később lesz infó, hogy pontosan milyen lámpáról van szó.
Egyenlőre mondtam neki a megfelelő biztiket nézze meg, ha xenon, akkor a szenzorokat és csatlakozóit alul, illetve a lámpánál a csatlakozókat.
ha valami van az állítómotorral, az ír be hibaüzit?


senki? (mér nem lepődök meg...)

YELLOW Elküldve: 2011-12-18 19:58 Műszerfal kijelzés

BarG!

ha gondolod megnézhetjük mit írt be hibának. bár ahhoz azzal kell jönnöd dolgozni.
vagy megyek miskolcra ma,jd, kedden vagy csütörtökön, vagy pénteken.

YELLOW Elküldve: 2011-12-18 19:55 Műszerfal kijelzés

anubisz írta:
YELLOW írta:
BarG írta:

Ugyanmá'
Ha kimaradna néha egy rendes égési fázis, akkor azért azt csak meg lehetne érezni a motor járásegyenletességén! Sőt, ha ilyen hiba lenne, az elmenne bizonyos idő, vagy indításszám után. Ez meg makacsul megvan.



nekem mikor bexart a trafóm, utána ki lett cserélve, és kb csak 4. indításra ment el, km-t nem tom mennyit mentem, de olyan 15-20 km-t összesen mire kialudt.


Nem is töröltétek? akkor még nem volt meg a diagod? azt hittem legalább neked van valami alap obd kütyüd.


diag-om volt, csak laptop nem. Miki itt volt nálam, azt mondta nem kell törölni. magától kiment. utána megnéztem, mikor meg lett a laptop, és nem volt benne hiba eltárolva, aminek ehhez lett volna köze.

YELLOW Elküldve: 2011-12-18 19:43 Műszerfal kijelzés

BarG írta:

Ugyanmá'
Ha kimaradna néha egy rendes égési fázis, akkor azért azt csak meg lehetne érezni a motor járásegyenletességén! Sőt, ha ilyen hiba lenne, az elmenne bizonyos idő, vagy indításszám után. Ez meg makacsul megvan.



nekem mikor bexart a trafóm, utána ki lett cserélve, és kb csak 4. indításra ment el, km-t nem tom mennyit mentem, de olyan 15-20 km-t összesen mire kialudt.

YELLOW Elküldve: 2011-12-18 19:31 Műszerfal kijelzés

kempelen írta:
YELLOW írta: ...dolgoztunk egy telephelyen már. csak a beosztás volt fényévekre egymástól


Ó hát így én is ismerem jól. Jártam már abban a megyében, ahol lakik.



az elejét is olvasd már el... a facért kell mindig kiragadni valamit?

YELLOW Elküldve: 2011-12-18 19:27 Műszerfal kijelzés

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
BarG írta:
YELLOW írta:
BarG írta: Urak,

Kaptam ma egy sárga motorhiba jelet, egyenletes 130-as autópálya sebességnél. Semmi egyéb jelenség nincs, nem rángat, alapjárat egyenletes, gyorsulni is gyorsul, de nem erőltettem a dolgot, mert ki tudja, mi is van most.
Holnap megpróbálok szerelőhöz kerülni, de addig is milyen olyan hibákat tudtok, amik nem tiltják le a motort, csak jelzést adnak?!

{( akkor találkoztam ilyesmivel, amikor megpróbáltam ledugózni az EGR szelepemet, kaptam hibajelet, de nem avatkozott be érzékelhetően) lehet, hogy megint EGR? Azt megnéztem, hogy vákuumra a szelep nyit (egy műanyag csővel megszívtam a membránt és láttam, ahogy kinyitott. De azt nem tudom, hogy a vezérlője nincs e meghalva.}


lehet az egyik hengerben kimaradt a gyújtás egy pillanatra. elvileg ha még mindig ég, akkor kb a 3-4 indítás után ki fog aludni. ez csak tipp.


Milyen gyújtás?!


Dízelbe raktál bele gyertyát?


nem a gyertya gyújtásra gondoltam, akkor úgy írom, nem volt robbanás a hengerben, remélem így jobb. nem gyulladt be a keverék.


Azt hittem nem nézted milyen kocsija van.


tudom milyen, hisz olvasni is tudok, meg találkoztunk már. dolgoztunk egy telephelyen már. csak a beosztás volt fényévekre egymástól

YELLOW Elküldve: 2011-12-18 19:12 Műszerfal kijelzés

anubisz írta:
BarG írta:
YELLOW írta:
BarG írta: Urak,

Kaptam ma egy sárga motorhiba jelet, egyenletes 130-as autópálya sebességnél. Semmi egyéb jelenség nincs, nem rángat, alapjárat egyenletes, gyorsulni is gyorsul, de nem erőltettem a dolgot, mert ki tudja, mi is van most.
Holnap megpróbálok szerelőhöz kerülni, de addig is milyen olyan hibákat tudtok, amik nem tiltják le a motort, csak jelzést adnak?!

{( akkor találkoztam ilyesmivel, amikor megpróbáltam ledugózni az EGR szelepemet, kaptam hibajelet, de nem avatkozott be érzékelhetően) lehet, hogy megint EGR? Azt megnéztem, hogy vákuumra a szelep nyit (egy műanyag csővel megszívtam a membránt és láttam, ahogy kinyitott. De azt nem tudom, hogy a vezérlője nincs e meghalva.}


lehet az egyik hengerben kimaradt a gyújtás egy pillanatra. elvileg ha még mindig ég, akkor kb a 3-4 indítás után ki fog aludni. ez csak tipp.


Milyen gyújtás?!


Dízelbe raktál bele gyertyát?


nem a gyertya gyújtásra gondoltam, akkor úgy írom, nem volt robbanás a hengerben, remélem így jobb. nem gyulladt be a keverék.

YELLOW Elküldve: 2011-12-18 19:09 Szivargyújtó

wizzaerr írta: A mobiltöltő csatlakozójának egy kis darabja bennemaradt a szivargyújtóban...ez okozta a zárlatot. Szerencsére észrevettem mielőtt szétszedtem volna az egészet


hát ez szinte biztos volt... mindig hasonló nyomon kell elindulni, hogy mi volt az előtt mielőtt történt az eset...

YELLOW Elküldve: 2011-12-18 17:36 Műszerfal kijelzés

BarG írta: Urak,

Kaptam ma egy sárga motorhiba jelet, egyenletes 130-as autópálya sebességnél. Semmi egyéb jelenség nincs, nem rángat, alapjárat egyenletes, gyorsulni is gyorsul, de nem erőltettem a dolgot, mert ki tudja, mi is van most.
Holnap megpróbálok szerelőhöz kerülni, de addig is milyen olyan hibákat tudtok, amik nem tiltják le a motort, csak jelzést adnak?!

{( akkor találkoztam ilyesmivel, amikor megpróbáltam ledugózni az EGR szelepemet, kaptam hibajelet, de nem avatkozott be érzékelhetően) lehet, hogy megint EGR? Azt megnéztem, hogy vákuumra a szelep nyit (egy műanyag csővel megszívtam a membránt és láttam, ahogy kinyitott. De azt nem tudom, hogy a vezérlője nincs e meghalva.}


lehet az egyik hengerben kimaradt a gyújtás egy pillanatra. elvileg ha még mindig ég, akkor kb a 3-4 indítás után ki fog aludni. ez csak tipp.

YELLOW Elküldve: 2011-12-18 17:11 Torpanás

Kawataki írta: Sziasztok!

Nekem is torpanásos problémáim vannak, de semmilyen rendszerességet nem fedeztem fel a hibával kapcsolatban. Értem ez alatt, hogy néha hidegen néha melegen, alacsony és magas fordulatszámon, váltás közben, esőben és szárazon. Olykor 200 km hiba nélkül, máskor 200 m két hiba között.

Hiba: Haladok az úton és egyszer csak megtorpan 1 azaz egy másodpercre, mintha egyszerre vennéd el a gyújtást az összes hengerről. A hiba idejére bevillan a töltésjelző lámpa(csak az semmi más), majd elalszik. Ekkor a töltés leesik kicsivel 12 fölé (miért is lenne töltés, ha nincs gyújtás), majd visszaáll 14,2-14,3-ra (normál érték).
Aggaszt a dolog, mivel minimum napi 100km-t megyek és elég kanyargósak az utak errefelé, ráadásul leesett az első hó is! Szóval, ha ez a jelenség havas úton egy kanyar közepén magas fordulaton jelentkezik akkor csak annyit fogok tudni mondani, hogy: "b*****meg" és már hajlik is a lemez.

Pár napja voltam márkaszervizben ahol nem találtak megoldást a hibára(vagy csak nem akartak)! Töltés, generátor, akku rendben és hibakódok alapján sem tudtak olyat mondani ami ezen probléma okozója lehet.

A motor: M42B20A
Futásteljesítmény: 185000 km
Új akksi(gyári BMW), gyertyák (NGK)!
A hibajelenség kb. egy hónapja áll fenn.

Előre is köszönöm a hozzászólásaitokat! Üdv: Isti


a motorkódod: N42B20A
furcsa jelenség. lehet még gyújtásvezérlő is.