YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2011-11-18 20:11 Karosszéria (javítás?)

ezért írtam, hogy pl kereskedőknél ki mit látott... engem az sem érdekel, ha a sajátja olyan, én tőlem előadhatja úgyis, hogy xy kereskedőnél látta, itt meg ott rozsdásodott ilyen évjárat. nem az érdekel, hogy kispista elmondja, hogy az ő autója rohad, csak az érdekel, mely részeken alakul ki könnyebben és mely évjáratnál.
én sem azt írtam le kinél láttam, csak láttam és aggódom így, hogy lassan 10 éves lesz az enyém is. de látom lehetetlent kérdeztem

YELLOW Elküldve: 2011-11-18 19:13 Karosszéria (javítás?)

YELLOW írta: háj!

bárki aki tud válaszóljon. évjárattól függetlenül.
arra lennék kiváncsi, hogy kinek milyen évjáratú az autója, és valahol jelentkezett-e már a kasztnin rozsda? (sárvédőív, küszöb, stb bárhol.)
kiváncsi vagyok mennyire rohadósak ezek a kasztnik. én elég ritkán mosom, esőben is ritkán használom, jó lenne felmérni a helyzetet. kinek milyen tapasztalata van? esetleg amikor autót nézett, a kereskedőknél mik voltak?


privátban is lehet írni, nem adom tovább.
komolyan érdekelne. van akinek tudom, hogy néz ki... de úgy átlagban érdekelne. mert furcsállom, hogy az miért néz ki úgy, főleg, hogy sérülésmentes. emlékszem valaki írta itt a sárvédőt (nevet is tudok, de nem írom, mert nem azért érdekel), hogy neki ott rozsdafoltos volt. igaz eddig facelift előttieken láttam gondot.

YELLOW Elküldve: 2011-11-18 19:08 Tud valaki egy jó BMW szerelõt?

K_Gergo írta:
YELLOW írta: a két oldalon a dobbetéten kihajtasz 1-1 csavart, alul-elől van két nagy torx vagy 10-es csőkulcs, majd oldalt kipattint és kész. meg persze közben a kürtről (merevítőn van rajta) lehúzni a stekkert.

köszi, de patentokat nem is említettél, pedig az is van az alján pár, és a hozzászólásom/kérdésem lényege épp az, hogy lehetőség szerint ne az én kocsimon kísérletezze ki senki (én se), hogy hogyan lehet levenni. tudom, hogy nem átláthatatlan űrtechnika, de így gondolkodom.


patentokat azért nem mondtam, mert az evidens. csak a lényeges odafigyelős dolgokat írtam le. én magamnak csinálnám, mert legalább én figyelek rá. és ha tudom mire kell figyelni az pláne jó. nem mint egy "szakember".

YELLOW Elküldve: 2011-11-18 16:51 Karosszéria (javítás?)

háj!

bárki aki tud válaszóljon. évjárattól függetlenül.
arra lennék kiváncsi, hogy kinek milyen évjáratú az autója, és valahol jelentkezett-e már a kasztnin rozsda? (sárvédőív, küszöb, stb bárhol.)
kiváncsi vagyok mennyire rohadósak ezek a kasztnik. én elég ritkán mosom, esőben is ritkán használom, jó lenne felmérni a helyzetet. kinek milyen tapasztalata van? esetleg amikor autót nézett, a kereskedőknél mik voltak?

YELLOW Elküldve: 2011-11-18 12:59 Társalgó

YELLOW Elküldve: 2011-11-18 11:14 Tud valaki egy jó BMW szerelõt?

K_Gergo írta: szevasztok,

Komáromban, vagy a közelében tud valaki olyan szakit, aki le tudja venni az első lökhárítom barmolás veszélye nélkül?
betonszegélyre parkoltam, műanyagos ismerősöm van ott, de szerelő nincs. fényező szerencsére nem kell.


a két oldalon a dobbetéten kihajtasz 1-1 csavart, alul-elől van két nagy torx vagy 10-es csőkulcs, majd oldalt kipattint és kész. meg persze közben a kürtről (merevítőn van rajta) lehúzni a stekkert.

YELLOW Elküldve: 2011-11-18 10:13 Belsõ díszcsík

YELLOW írta: találtam egy tök jó ötletet. vélemény?
szerintem nem rossz, főleg ha a külsőn is visszaköszönne. nem szeretem a piros színt, de tetszik.



mondjuk azon agyalok milyen szín lehetne még jó... meg én tennék ilyen csíkot a váltó körül lévőre is, meg a kormány berakásra. csak azt nem tudom ez festve van, vagy valami fólia?

YELLOW Elküldve: 2011-11-18 10:05 Társalgó

Coyote írta:
YELLOW írta: hát megnéztem az új 1-est. persze csak képekről. belülről szebb mint a régi, viszont kívülről....
magas az orra, első-hátsó lámpa csúnyább mint a korábbin... hát kívülről nem szép, fogalmazzunk finoman.


Én láttam élőben is, és a tapasztalatom (persze ez szubjektív vélemény):
- oldalról: ugyanolyan jó mint az első generációs, nem javult/nem romlott.
- hátulról: Volkswagen. Semmi "BMW-ség" nincs benne az emblémán kívül. Ettől függetlenül szép.
- elölről: elfogadhatatlan. Azt hittem a valóságban jobb lesz, mint a képeken, de nem. Minden szempontból gáz, ugyanúgy nem tudom elfogadni, mint a 2005-2007 közötti E90-en a veséket: egyszerűen gusztustalan.
- Belülről: más. Nem jobb vagy rosszabb mint az előző, talán modernebbnek lehet nevezni.



jaja hátsó lámpa tiszta Polo (a régi hátulja meg tiszta KIA Cerato)

YELLOW Elküldve: 2011-11-18 09:12 Társalgó

hát megnéztem az új 1-est. persze csak képekről. belülről szebb mint a régi, viszont kívülről....
magas az orra, első-hátsó lámpa csúnyább mint a korábbin... hát kívülről nem szép, fogalmazzunk finoman.

YELLOW Elküldve: 2011-11-17 19:25 kettõstömegü lendkerék

kempelen írta:

Csak annyit, hogy bő három és fél évesen vettem a sajátomat négy évvel ezelött.

Akkor 133 volt benne, most 159-et mutat az óra. Abba most ne menjünk bele, hogy nekem nem volt érdemes dízelt vennem, mert ez igaz, de akkor ez az autó teljesen szép állapotban volt, különös elvárásaim pedig nem voltak a motort illetően.

Az hogy négy év alatt 26 ezret mentem vele lehet hihetetlen, de igaz.

Nyugodtan mondhatjuk, hogy nyugdíjas éveit tölti már nálam, de engem különösképpen nem érdekel ki mit gondol arról, hogy mennyinek kellene benne lennie és éppen ki melyik sztereotípiának hisz.
Az viszont igaz - már írtam is - hogy kurva felesleges nekem a dízel, de mivel jó állapotban van, nem dobom ki az ablakon csak azért hogy megfeleljek bizonyos vélt elvárásoknak.



múltkorában meg megszóltál, oszt vagy 2000-el mentél többet mint én igaz nekem már 1-2hónap és 5 éve, hogy nálam van
nekem még benyásat is felesleges volt venni, de én sem adnám valós 87ezerrel, iyet úgysem találnék, mást meg nem akarok, csak BMW-t

YELLOW Elküldve: 2011-11-17 14:52 Belsõ díszcsík

Coyote írta: Tegyük hozzá: fekete ülések és kárpit esetén szép, minden más esetben gagyi. Fekete vagy piros autóban, piros kormány és ülésvarrással eszméletlen szép lehet.


én sárga csíkot fogok! ááá nem.

YELLOW Elküldve: 2011-11-17 11:27 kettõstömegü lendkerék

Milan írta: Nem vittem be sehová, nem éreztem szükségét.
Látszik kívülről is, belülről is, és megvan a szervizkönyve is, teljesen
végig vezetve 0 km-től. 2 évet volt kint Németben, utána került be, megvan az összes
pecsét, aláírás. 5-6 autót néztem meg, mindnél elismerték hogy volt tekerve az óra,
az olaj mindben korom fekete volt, tele kőfelverődéssel, szervizkönyv nélkül,
meg újrahúzott kormánybőrrel, szétült üléssel.

Ez magán kézben volt, tulajtól vettem át, az olaj megvétel előtt majdnem aranysárga volt,
a szerelő megnézte a difi olajat, az is le volt cserélve, váltóolajat sem kellett
és megnyugtatott hogy nem egy leszaggatott aljú szemét az autó, hanem jó vétel volt.

A lendkerék kopás függ nagyban a használattól is én úgy vélem, mert ha egy döntő
többségében városban használt autó volt, akkor reálisnak tűnik ennyinél a csere
én úgy gondolom, főleg ha nő is járt vele, akkor meg mégúgyis. (tisztelet
a kivételnek)

Ezt a kulcs dolog nem tiszta, ha mind2 kulcs használva volt akkor mi van?
Mert nem árt használni mind2-őt, hogy ne merüljön le. Nálam volt is, mert
mind2-őn látszanak kopás nyomok.


ha lemerül a kulcs sincs semmi, csak nem fog távirányítva működni, de nyitható manuálisan és indítható az autó. amint beindult a kulcs szépen feltöltődik...

YELLOW Elküldve: 2011-11-17 11:04 Belsõ díszcsík

találtam egy tök jó ötletet. vélemény?
szerintem nem rossz, főleg ha a külsőn is visszaköszönne. nem szeretem a piros színt, de tetszik.

YELLOW Elküldve: 2011-11-17 09:50 Vicces :)

Ilyen adónemekre is számíthatunk...

Élenjáróknak: hangadó
Gyászolóknak: hamvadó
Figyelmetleneknek: lankadó
Öngyilkosjelölteknek: feladó
Narkolepsziásoknak: szunnyadó
Alváshiányban szenvedőknek: fáradó
Zenészeknek, énektanároknak:
Cé a dó Karmestereknek, karnagyoknak: hang-adó
Túlsúlyosoknak: puffadó, dagadó, hasadó
Rohanó életmódot folytatóknak: szaladó
Könyvelőknek, matematikusoknak: számadó
Kissé sem konzervatívoknak: haladó
Extrém stílust követőknek: sikkadó
Divatdiktátoroknak: mérvadó
Mosodai alkalmazottaknak: száradó
Szakmunkásoknak: szakadó
Örömlányoknak: lyukadó
Szégyenlősöknek: sápadó
Fagyizóknak: olvadó
Szomjasoknak: tikkadó
Horgászoknak: hal-adó
Szülő nőknek: életadó
Atomfizikusoknak: hasadó
Visszafogottaknak: mértékadó
Karosszérialakatosoknak: horpadó
Vendéglátósoknak: fogadó, vigadó
Rádiós, tévés szerkesztőknek: híradó
Fogorvosoknak, szájbetegeknek: fogadó
Agyzsugorban szenvedőknek: sorvadó
Gyomorbántalmazottaknak: pukkadó
Reumás betegeknek: zsibbadó
Pattanásos bőrűeknek: fakadó
Orvosoknak: hálaadó
Hívőknek: hálaadó
Ingatlanközvetítőknek: eladó-kiadó
Sportrendezvényen szurkolóknak: rangadó
Magas katonai beosztásúaknak: rang-adó
Munkahelyteremtőknek, foglalkoztatóknak: munkaadó
Tépőzár-készítőknek: tapadó
Rágógumizóknak: ragadó
Félősöknek: borzadó
Okosoknak: ötletadó
Tipp-mixelőknek: tippadó
Virágárusoknak: hervadó
Felelőknek: válaszadó
Ünnepélyes megnyitóknak: átadó
Tartozóknak: megadó
Kölcsönzőknek: visszaadó
Színházi öltöztetőknek: ráadó
Szerelmeseknek: odaadó
Nemmel válaszolóknak: tagadó
Közösséghez tartozóknak: tag-adó
Későn távozó vendégeknek: maradó
Nagytestű kutyatulajdonosoknak: mar-adó
Udvarias tömegközlekedőknek: helyadó
Napfelkeltét bámulóknak: pirkadó
Kamaszoknak: lázadó
Betegeknek: láz-adó

YELLOW Elküldve: 2011-11-17 09:41 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

Lacza írta:
YELLOW írta:
Lacza írta:

Sziasztok!
Csak hogy jól értem-e: automata állásban van a lámpa, gyújtásra az angel eye kapcsolódik, ha besötétedik, akkor pedig az elalszik és a tompított világít, leállításkor minden elalszik. Így sikerült megoldani? Csak mert fél éve még mindenki dilisnek nézett ebben a topicban, mikor ilyen megoldást kerestem. De ezek szerint mégsem vagyok egyedül


mi a DRL-ről beszélünk. az utólagos AE nem használható DRL-nek. max ezért néztünk "hülyének" megoldani meg lehet sok mindent, de nem szabályos. az E39-ben is van gyárilag AE, de az csak helyzetjelző és nem nappali világítás. érti? saját felelősségre használd.



Hm... Pedig Coyote kolléga hozzászólásából nekem egyértelműen úgy tűnt, hogy ő is ezt szeretné, ezek szerint félre értettem. Vagy mindenki más. Nem számít. Januárban műszakizik az autó, utána megcsináltatom egy szakival, aztán beszámolok róla.

Végigolvasva a topikot, még nem derült ki számomra, hogy megoldható-e a következő: lámpakapcsolás automata módban, angel eye mindig világítson DRL-ként amíg a tompított fel nem kapcsolódik.

Valaki? Tipp ezzel kapcsolatban? Szeretném kényelmesen DRL-ként hasznalni az angel eyest, nappal lakott területen kívül.


nem látsz? ezt írtam le visszább.
ha az AE-t bekötöd a belső refi helyére (persze hozzá gyártott elektronika kell) és aktiváltatod a DRL funkciót, akkor úgy fog működni, ahogy szeretnéd. de ez még mindig NEM szabályos!!!