YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2011-11-17 08:09 Vicces :)

Egy cigány és egy csinos nő egymással szemben utaznak a vonaton. A nő miniszoknyában van, nincs rajta bugyi és tetoválások vannak a lábán.
- Ki ez a szíp ember odatetoválva a bokájára ? - kérdezi a cigány.
- Kádár.
- Jáj de szíp hád csókújjam má meg !
- Jól van.
A cigány nézi tovább a nő lábát, lát a combján is tetoválást.
- És áz ki ?
- Kruscsov !
- Jéj de szíp hád csókújjam má meg !
- Jól van.
A cigány nézi tovább, benéz a szoknya alá és megszólal.
- Ki áz á csúnyá fekete szőrös ember ?
- Fidel Castro !
- Ó de utálom, hogy verjem á fászom a szájábá !

YELLOW Elküldve: 2011-11-17 07:46 kettõstömegü lendkerék

tarkanyif írta:
Milan írta: 170 ezernél már csúszott 5.-ben.
Hát akkor mondom még húzom-halasztom ameddig lehet, most 180 ezer van benne
és már 3.-ban sem lehetett padlót nyomni.


ellenőrizted a km valósságát?
szerintem ennél jóval többet kell kibírjon egy kettőstömegű l.. kb 250 körül, bár ez vezetési stílustól is függ.
bármelyik bmw szervízbe beviszed a kulcsod, amit használsz, abból megmondják, mennyi van a gépben valóban.
én is 40e plussz km-el szembesültem, de ez még nem vészes.


a kulcs az egy dolog. az mindig lekéri a gépből az adatot. nem lehet, hogy a pótkulcsot adtad oda kiolvastatni, mondjuk akkor abban kevesebb kellene hogy legyen...? elvileg minden modult át lehet írni, ettől az a abiztos, ha van szervíz története az autónak... azt lehet látni, hogy lett-e állítgatva valami vagy sem. most ha minden igaz a kulcs a lámpamodulból és az EWS-ből olvassa ki talán. de már én sem tudom

YELLOW Elküldve: 2011-11-17 07:24 lámpa

kempelen írta:
YELLOW írta:
jons írta:
YELLOW írta:

a kérdésem még mindig adott, hogy a BMW-nél gondoltak erre?

hil, bmw320d4?


csak tudnám, hogy mi a ráknak írok ennyit, ha el sem olvasod.


a linket még nem futottam át, nem volt rá időm, a többiből nem jöttem rá....


Dr. Kovács Károly (a szerző) írja, hogy nincs elég tapasztalat a dimmelt lámpák élettartamra gyakorolt hatására. Ezért szerintem nyugodtan használd a H7-et és saját tapasztalati úton megbizonyosodhatsz mit bírnak. Bár az usa-ban egyes államokban kötelező a drl már régóta és oda a h7-es halogént használták(ják) drl funkcióval, valamint 20%-os fényerővel és eddig ott sem mutatható ki káros hatás az élettartamra vonatkozóan.
Saját véleményem miszerint ahhoz, hogy rövid távon kimutatható legyen a halogéned vajon normál használat miatt vagy a drl funkció miatt égett ki egyéni tapasztalat útján soha nem tehetsz szert.



danke!
majd elolvasom én is ha lesz annyi időm. egyik kollégám akar egy kis projektet, vezérlőelektronikát hozzá, aztán akkor agyaltam/tunk.
ha káros lenne is az izzóra nézve, az is tök mindegy, mert elég egy gagyi 500-900 ft-os izzó is arra. az meg nem egy nagy összeg.

YELLOW Elküldve: 2011-11-17 07:20 elektronikai ember

én próbáltam 2003-as E39 525da-t reset-elni, de nem lehetett. hiába lépett be hiába írta ki, hogy end, meg stb. a tulaj is mondta, azt csak laptop-pal vagy hozzávaló cuccal lehet.
szerintem itt sem fog sikerülni ez a módszer.

YELLOW Elküldve: 2011-11-16 21:19 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

Lacza írta:

Sziasztok!
Csak hogy jól értem-e: automata állásban van a lámpa, gyújtásra az angel eye kapcsolódik, ha besötétedik, akkor pedig az elalszik és a tompított világít, leállításkor minden elalszik. Így sikerült megoldani? Csak mert fél éve még mindenki dilisnek nézett ebben a topicban, mikor ilyen megoldást kerestem. De ezek szerint mégsem vagyok egyedül


mi a DRL-ről beszélünk. az utólagos AE nem használható DRL-nek. max ezért néztünk "hülyének" megoldani meg lehet sok mindent, de nem szabályos. az E39-ben is van gyárilag AE, de az csak helyzetjelző és nem nappali világítás. érti? saját felelősségre használd.

YELLOW Elküldve: 2011-11-16 18:25 lámpa

jons írta:
YELLOW írta:

a kérdésem még mindig adott, hogy a BMW-nél gondoltak erre?

hil, bmw320d4?


csak tudnám, hogy mi a ráknak írok ennyit, ha el sem olvasod.


a linket még nem futottam át, nem volt rá időm, a többiből nem jöttem rá....

YELLOW Elküldve: 2011-11-16 17:20 lámpa

jons írta:
YELLOW írta: DRL

kicsit agyaltam. ugye tudjuk, hogy működik a halogén izzó!? DRL-nél ~30% fényerővel világít az izzó. ugye ez egyenlő azzal, hogy kevesebb hőt termel. amiből szintén következik, hogy a halogén körfolyamat nem teljesen teljesül, azaz az izzó élettartama rövidül, romlik.
- mondjuk még így is olcsóbb halogén izzót cserélni, mint xenon-t
- mondjuk ha 30%-on nem állna fel ez a körfolyamat, akkor csak nem alkalmazták volna a mérnökök ezt a funkciót

igazából csak érdekelne kinek mi a véleménye erről...


Jó a kérdés!
Alacsony wattszámoknál vagy kis feszültségnél van lehetőség a dimmelésre. A világítástechnikában most ott tartanak, hogy a 70w-os fémhalogént, elektronikus előtéttel szerelve lehet dimmelni. Felette nem, mert csak parázslik. Pont ebbe futottam bele egy projectemnél...

Pl:

"A Venture Lighting májusban teszi elérhetővé az új egyedülállóan univerzálisan dimmelhető fémhalogénlámpa előtétet, a Ventronic 2011-et, mellyel a fényáram 100%-ról 20%-ra folyamatosan dimmelhető lesz. A DALI kompatibilis előtét dimmelése történhet még analóg 1-10 voltos jellel, vagy akár egyszerű kapcsolóval is."

Szóval a megfelelő fényforrást lehet dimmelni.
Egy igen jó összefoglalót talász itt, hogy mit lehet és miért:
http://www.freeweb.hu/arato/lumenv4/kovacs-hu.pdf
Kedvelem ezt a prezentációt, mert nagyon érthetően magyarázza el a dolgokat.


a kérdésem még mindig adott, hogy a BMW-nél gondoltak erre?

hil, bmw320d4?

YELLOW Elküldve: 2011-11-16 13:03 E36 318tds

Puli írta: Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnénk kérni egy 318 tds (1996) kapcsolatban:
A hiba jelenség: Úgy kezdődött,ha az üzemanyag szint fél tank alá ment, csak 3. próbálkozásra indult a kocsi. Ellenőrizve lett az üzemanyag szivattyú, az adagoló, az üzemanyag csőhálózat, ki lett cserélve az üzemanyagszűrő. Hibát nem találtunk és számítógép sem ír ki hibakódot. Ha az ü.szűrő előtt levesszük a csövet nem levegős az üzemanyag. Az üzemenyagszűrő után a szerelő berakott egy visszacsapó szelepet, de most már odáig fajult a dolog, hogy menet közben és alapjáraton is rángat és ekkor világít a porlasztó hiba. De nyílván ez már csak következmény, mert lecsökken valamiért a nyomás.
Ötlet???

Előre is köszönöm!



pedig ez tipikus üzemanyag nyomás hiba. leginkább tuning autóknál, amikor minden tyuningolva vagyon, csak épp nagyobb nyomású üa. szivattyút nem cserélnek, és csodálkoznak, hogy 1/2-1/4 tankon nem indul be. én a leírtak ellenére üa. szivattyúra gondolok. meg kell nézni tudja-e a nyomást produkálni, ami le van írva a szervizeseknél. az adagoló nem hiszem, bár kitudja.

YELLOW Elküldve: 2011-11-16 09:10 Nem müködik a szivargyújtó....

vessy21 írta: Sziasztok!

Az egyik napról a másikra megállt müködni a szivargyújtó az E90-es verdámon, minden elözmény nélkül, kiprobáltam telefon ill. navigáció töltöjével is, nem müködik. Tudna valaki segiteni !? köszi


asszem van külön biztije, azt kellene megnézni.

YELLOW Elküldve: 2011-11-15 22:13 lámpa

DRL

kicsit agyaltam. ugye tudjuk, hogy működik a halogén izzó!? DRL-nél ~30% fényerővel világít az izzó. ugye ez egyenlő azzal, hogy kevesebb hőt termel. amiből szintén következik, hogy a halogén körfolyamat nem teljesen teljesül, azaz az izzó élettartama rövidül, romlik.
- mondjuk még így is olcsóbb halogén izzót cserélni, mint xenon-t
- mondjuk ha 30%-on nem állna fel ez a körfolyamat, akkor csak nem alkalmazták volna a mérnökök ezt a funkciót

igazából csak érdekelne kinek mi a véleménye erről...

YELLOW Elküldve: 2011-11-15 18:51 Társalgó

hil írta:

Szia smas!
Nem szóltak még ismerőseid, barátaid (ha vannak egyáltalán....), hogy csiszolgatnod kéne még stílusodat és gyakorolnod a helyesírást???

Elolvastam az összes hsz-det (mind a 6-ot), inkább maradtál volna csak olvasó itt. Igaz magyar ember, aki amerikából osztja az észt.


Biztos vagy Te benne, hogy egyáltalán onnan ír? Inkább azt mondanám ügyes, megad egy amcsit országnak, ír ékezet nélkül. Így el lehet terelni a gyanút.
Nekem sosem volt szerencsém, mármint ritkán találkoztam segítőkész eladókkal, mert mindenkit csak a haszon izgatott, meg hogy eladjon.
Ezt Attilával telefonon meg is beszéltük. Neme gyszer volt, hogy Ő maga hívott, hogy jó lett-e amit küldött. Árakban eddig nem találtam jobbat, és emelett számomra emberséges. Sok más odlalon név nélkül, mert nem akarok pereskedni, ki van írva minden, gyári cikkszám, stb, és közben köze nincs ahhoz a terméknek, amiről írnak. Ergó megtévesztés.
Nem seggnyalás csupán elismerés, és nyugodt szívvel ajánlottam másnak, és ezután is.
Én csupán féltékenységet látok az iromány mögött. Talán azon kellene elgondolkozni, hogyan fejlessze jobban a szolgáltatásait, vagy a vevői elégedettséget az illetőnek.

YELLOW Elküldve: 2011-11-14 20:39 Lengéscsillapitó

hancurozo írta:
Coyote írta:
YELLOW írta: másik helyen ki sem szúrták a lengőkart. A szilent cserélhető külön, vagy csak lengőkarral együtt?


sajna csak egyben lehet. mivel alu a lengőkarod, eléggé rosszul lehetne belőle préselni. sokan próbálkoztak vele, de nem érte meg. ha esetleg sokallod az újat, persze M. Attila ajánlata után, akkor eBay-ről egész jó szetteket lehet venni 40ezer körül, amibe még stabrúdak, hátsószilent, lengőkarok, és még kormányösszekötő is van. azt hiszem valami ATP márka.


A szílent cserélhető külön is. M. Attila tud jó áron minőségit.



most az az érzésem, hogy nem a lengőkar hátsó szilentjére gondol.... hanem a talpasra. mivel előtte azt írta, hogy lóg. persze ha a hátsó gondolt, akkor igen cserélhető.

YELLOW Elküldve: 2011-11-14 20:32 Lengéscsillapitó

Coyote írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:
YELLOW írta:
ez az ékes bizonyítéka annak, hogy mindenki csak átfutja amit írok, aztán leszól! hurrá!
főleg, hogy már párszor elírtam ugyanezt az álláspontom. ezt bezzeg senki nem jegyzi meg.


Ne általánosíts, én elolvastam, és jól is értelmeztem

A lenti árakra mit mondatok? Átlagos, vagy lehúzós? Most már a Monroe-t kizárhatjuk, 40ezres évi futásteljesítménnyel nem szeretnék törzsvásárló lenni a lengéscsillapító ágazatban...

Amúgy azt mondták a lengőkar is lóg egy picit a szilenttel együtt, de ez már lehúzás szagú, egy milliméternyi holtjátékot sem láttam, apjuk f.sza lóg, nem a lengőkar.


tudja az jól kinek szól, eleve arra a kommenter reagáltam nem a tiédre
hát szerintem kérj M.Attilától egy ajánlatot (itt az oldalon).
lengőkarnál akár el is lehet puhulva a szilent, az sem jó. vagy épp kiszáradva. esetleg vidd el máshova, hogy más mit mond rá.


másik helyen ki sem szúrták a lengőkart. A szilent cserélhető külön, vagy csak lengőkarral együtt?


sajna csak egyben lehet. mivel alu a lengőkarod, eléggé rosszul lehetne belőle préselni. sokan próbálkoztak vele, de nem érte meg. ha esetleg sokallod az újat, persze M. Attila ajánlata után, akkor eBay-ről egész jó szetteket lehet venni 40ezer körül, amibe még stabrúdak, hátsószilent, lengőkarok, és még kormányösszekötő is van. azt hiszem valami ATP márka.

YELLOW Elküldve: 2011-11-14 20:03 Lengéscsillapitó

Coyote írta:
YELLOW írta:
ez az ékes bizonyítéka annak, hogy mindenki csak átfutja amit írok, aztán leszól! hurrá!
főleg, hogy már párszor elírtam ugyanezt az álláspontom. ezt bezzeg senki nem jegyzi meg.


Ne általánosíts, én elolvastam, és jól is értelmeztem

A lenti árakra mit mondatok? Átlagos, vagy lehúzós? Most már a Monroe-t kizárhatjuk, 40ezres évi futásteljesítménnyel nem szeretnék törzsvásárló lenni a lengéscsillapító ágazatban...

Amúgy azt mondták a lengőkar is lóg egy picit a szilenttel együtt, de ez már lehúzás szagú, egy milliméternyi holtjátékot sem láttam, apjuk f.sza lóg, nem a lengőkar.


tudja az jól kinek szól, eleve arra a kommenter reagáltam nem a tiédre
hát szerintem kérj M.Attilától egy ajánlatot (itt az oldalon).
lengőkarnál akár el is lehet puhulva a szilent, az sem jó. vagy épp kiszáradva. esetleg vidd el máshova, hogy más mit mond rá.

YELLOW Elküldve: 2011-11-14 19:50 Lengéscsillapitó

Robinson írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
Coyote írta: A jobb első lengéscsillapítóból ömlik az olaj. Fura módon már kb 1 deci hiányzik belőle, de nem érzek vagy látok különbséget...

No de mindegy, a csere elkerülhetetlen. Mit javasoltok? Sachs vagy Monroe?


ezt már tárgyaltuk. Sachs, Kayaba. Monroe nem! a Boge-ről nem sokat tudpok, de masszívnak tűnik.



Azért nem írtam hosszan én sem,mert múltkor írtunk erről lejjebb,pont Monroe témáról.


mondjuk ez elég érdekes, hogy Sachs nem, hiszen gyári beszállító. De Yellow biztos tudja miért ne..


ez az ékes bizonyítéka annak, hogy mindenki csak átfutja amit írok, aztán leszól! hurrá!
főleg, hogy már párszor elírtam ugyanezt az álláspontom. ezt bezzeg senki nem jegyzi meg.