ma végre az uccsó pont is beteljesült a kötelező szervízből.
~13ezer km-nél olajcsere: ennyit még sosem mentem egy olajjal

igaz 2 hónappal később cseréltem
86ezernél végre lecseréltem a gyári üzemanyagszűrőt. bár kár volt... alig jött ki belőle "trutyi", bár az sem az volt. majd lehet szétberhelem (nem flex-szel). jó tanács, ha valaki a gyárit cseréli, akkor készüljön fel 3db kis AWAB bilincsre, mert a gyári olyan, hogy csavarhúzóval lehet nyitni, de össze már nem lehet szorítani. én sem értem, de biztos....
85ezernél gyertyát cseréltem, rá 200km-re gyújtótrafókat, mert egyik behalt, de inkább egyforma legyen mind (más topic-ban már írtam erről)
levegőszűrőmben ~ 23ezer km volt, mintha új lett volna

egy biztos új gyertyával is sokkal pörgősebb volt az autó, trafó cserével még jobb. benyaszűrő csere óta nem érzek változást.