YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2011-09-19 21:01 Valaki segítsen

Bero írta:

Nem ám,az van nekem bőven Amúgy ezt amit írtam,azt hiszem Yellow kollégától hallottam itt a fórumon,hogy ő mesélte (nem biztos) egyik haverját megállította a rendőr és úgy ellenőrizte a magasságállító szenzort,hogy hátra ment és lenyomta a csomagtartót és nem állított rajta. De ez csak legenda,és nem biztos,hogy Yellow írta


ezt tutti nem én írtam
bezzeg amit én írok, arra senki nem figyel amit nem én írok, még azt is rám fogják... biztos Anusbisz volt, ő szokott mostanában mindenben okos lenni.

YELLOW Elküldve: 2011-09-18 20:31 Valaki segítsen

Bero írta:

Hát a Ground Modult végül nem tudtam kiszedni,mert nem volt időm csavarozgatni meg nem teljesen tiszta,hogy kell kivenni,de majd ha több időm lesz Tehát nem nyúltam hozzá a GM-hez! Kulccsal se nyílik és a gombbal se. Csak manuálisan. Belülről a vésznyitóval ? Ilyen is van és hol? A GM-m az tuti,hogy szar már,attól nem lehet a gond?


de lehet a GM. nekem pl Miki azt olvasta ki, hogy relé zárlat és csomagtárajtó hiba. pedig azzal semmi bajom nem volt. így lehet akár az is. az érintkező összeégett ezért nem nyílik kulccsal se sehogy, mert az áramocska ellen tart a zárnak.

a GM kiszerelését már leírtam az ajtónyitási gondok topic-ban, vagy 1-2 éve

amikor leveszed a kesztyűtartót, egy műanyag lemezt is le kell, mjd mögötte lesz egy fehér "polc rendszer". abban lesz egy fehér doboz, amibe 2 vagy 3 kábelkorbács/csatlakozó megy. mindegyik csatlakozót másképp kell lecsatlakoztatni, biztonsági füles.
szóval a polcot alul fogja egy műanyag 10-es anya. felül van két fül, a polc két szélén. az egyik előre a másik hátra irányba néz. innen ki kell pattintani, figyelve hogy ne törjön el. szinte csak utána tudod leszedni a csatlakozókat, mert ilyen nagy fém főlek belógnak a képbe., aztán a műanyag dobozon belül lesz a GM.

YELLOW Elküldve: 2011-09-18 19:50 Valaki segítsen

Bero írta: Hali! Ismét segítség kéne! Ma porszívóztam a gépet,és ki akartam nyitni a csomagtartót,semmi. próbáltam újra,semmi. Nyomtam a gombot,nem működött és a kulccsal se tudtam kinyitni csak manuálisan! A lámpák működnek hátul minden,nem értem mi a gond. Valaki tud segíteni mi lehet a baja? Köszi!


próbálj egy tanítást a kulcsnak!
amúgy szokása megtörni a vezetéknek, ami a zsanérnál megy.

YELLOW Elküldve: 2011-09-17 19:03 Klíma

janco írta: Hali!

Amikor be van kapcsolva a fűtés és mindenhová megy a ventillátor akkor középen is meleget kellen fújnia nemde?
Mert nekem kurvára nem jön belűle meleg csak hűvös ha felveszem 32fokra akkor se...

??


középen a tekerőt a pirosba kell fordítani

YELLOW Elküldve: 2011-09-17 08:19 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.

bmw320d4 írta:
Robinson írta:
YELLOW írta: de mint írtam nem olvastam részletesen mit írt a kolléga. téma lezárva!


Neked meg jó példa arra, hogy ha megkérdezed az asszonyt, hogy jöhet-e egy pipa, és azt válaszolja, hogy "igen, de készülj fel, hogy pont a végénél leharapom, megrágom és kiköpöm a szemetesbe", nem kezded el kicsomagolni a szerkezetet az igen után


A szemetesbe? - úristen....



én nem is értem, hogy jut ilyen az eszébe

YELLOW Elküldve: 2011-09-16 20:02 Lengéscsillapitó

szuszogás: ami gázos teló az szuszog. vadonatúj autóban is.

korábban írtam nekem 3 műszakin is ugyanannyit mértek a telókon, mindig a jobbos 40% alatt volt. lehet a peres gumi miatt, nagy felni, ültetőrugó.

az ha lenyomod a telónál, akkor jó a teló, ha a lenyomás után, csak fel mozog. ha a fenti pontról egy picit is lemozdul, az már rossz. szóval ezt rosszul mondtátok. ugyanis ha kézi lenyomásnál még mikor vissza feljön és onnan lemozdul, akkor el lehet képzelni bukkanónál mit csinál.

egyébként meg hazai utainkon a kifelé mozgáscsillapítása hamarabb bekövetkezik, azt meg nem tudod ellenőrizni, csak akkor ha mész egy kátyúba és lefelé koppan. de ezt nehéz érzékelni.

YELLOW Elküldve: 2011-09-16 05:09 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Aksi hogy lenne,mikor ment vele,és egy fagyira állt csak meg.Ha lemerül az aksi,és behúzzák,már pár perc múlva rátölt annyit,hogy indítani lehet vele,mitől merülne le hirtelen 5 perc alatt. Nekem már merült le garázsba hifihalgátas közben. Önindító csak kattogott,indításkor csattant egyet mindig,a fények meg halványultak a műszerfalon,szinte csak pislákoltak.3 indítás után,már a váltó melletti kis led se tudott világítani (ami kijelzi melyik fokozatba van ) 3000 ért bikázott meg a Taxis
Itt vagy valami relé nem kapcsolt,lefagyott,még az imobilizer a gyári,az is lehet.Ugyan ezt csinálja ha sima kulcsot raksz bele.Ott is minden világit,ha kulcsot fordítasz,semmi,és nem kattan,csattan semmi.Mondjuk valami miatt nem vette le a jelet a kulcsról. Itt az áram már nem jutott el az önindítóig.
Vagy az önindítóban akadt fent valami? igen de mi? azt nem hiszem. Kár lebontani,csak pénzkidobás. Azért mert 2 év alatt egyszer nem indult. Ha csinálja még,akkor érdemes megnézetni.
Bármi lehet,ami indítással kapcsolatos elektronika,de hogy ez nem aksi volt,az 100%
Főleg melegen,leállás után,hogy ne röffenjen,annyi töltés nem marad az aksiba,de a lámpák világítanak mindenűt, az kizárt.
Lehet egyszerűen felakadt a behúzó mágnes,vagy valami ilyesmi,azt hiszem van olyan az önindítón. Régen,anno még a régi kocsiknál,ahol hozzá lehetett férni,szokták ütögetni csavarhúzóval,ha felakadt benne valami,emlékszem néha hatásos volt.
Tényleg a műszerfal titkos menün,nem lehet az aku feszt megnézni?




nem ér annyit az egész, hogy kommentezzem! jó éjt!



Nem ám talán hülyeséget írtam. 1 embert mutassatok akinek gyenge volt az aksija, (ami 5 perc alatt lemerült) és indítózás közben minden led,izzó,műszerfal teljes erővel világit,még csak elsem halványul,de az aku olyan gyenge hogy még csak kattanásra se képes az önindító. Lehet neked volt ilyen hibád,meg nekem is,de a lényeg,hogy nálad,és nálam is teljesen elment minden izzó is, ha a világítást rákapcsolod, arról meg nem is beszélve.Egyszerű teszt,csak rá kel kapcsolni,de minek ha már a ledek se világítanak. Nekem már semmi nem világított,de az indító még mindig kattant egyet, 9,5 volt fesznél,mert rámértem az aksira utána. Olyan hogy aksi csutra merül,és indításkor nem halványulnak a fények,az kizárt. Ne keljen már szakirodalom bemásolásával igazolni egy köztudott tényt.Nemtudom mire ez az ideges fej


hogy mire az ideges fej, inkább hagyjuk. kicsit hosszabb dolgot írtam le, de átszerkesztettem, ugyanis beláttam nem érsz annyit, hogy bármilyen vita is legyen belőle. akkor ezek szerint az eredeti írást nemolvastad
sajnos nekem kb 5 perc alatt merült le úgy, hogy nem indított csak kattogott, és mellé semmi nem halványult, csak a kattogásnak megfelelően az első lámpa, +a műszerfali ikonok ugyanúgy. zene lámpa, ugyanúgy ment mint előtte, mintha semmi baja nem volna az akksinak.
de mint írtam nem olvastam részletesen mit írt a kolléga. téma lezárva!

YELLOW Elküldve: 2011-09-15 22:34 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.

anubisz írta: Aksi hogy lenne,mikor ment vele,és egy fagyira állt csak meg.Ha lemerül az aksi,és behúzzák,már pár perc múlva rátölt annyit,hogy indítani lehet vele,mitől merülne le hirtelen 5 perc alatt. Nekem már merült le garázsba hifihalgátas közben. Önindító csak kattogott,indításkor csattant egyet mindig,a fények meg halványultak a műszerfalon,szinte csak pislákoltak.3 indítás után,már a váltó melletti kis led se tudott világítani (ami kijelzi melyik fokozatba van ) 3000 ért bikázott meg a Taxis
Itt vagy valami relé nem kapcsolt,lefagyott,még az imobilizer a gyári,az is lehet.Ugyan ezt csinálja ha sima kulcsot raksz bele.Ott is minden világit,ha kulcsot fordítasz,semmi,és nem kattan,csattan semmi.Mondjuk valami miatt nem vette le a jelet a kulcsról. Itt az áram már nem jutott el az önindítóig.
Vagy az önindítóban akadt fent valami? igen de mi? azt nem hiszem. Kár lebontani,csak pénzkidobás. Azért mert 2 év alatt egyszer nem indult. Ha csinálja még,akkor érdemes megnézetni.
Bármi lehet,ami indítással kapcsolatos elektronika,de hogy ez nem aksi volt,az 100%
Főleg melegen,leállás után,hogy ne röffenjen,annyi töltés nem marad az aksiba,de a lámpák világítanak mindenűt, az kizárt.
Lehet egyszerűen felakadt a behúzó mágnes,vagy valami ilyesmi,azt hiszem van olyan az önindítón. Régen,anno még a régi kocsiknál,ahol hozzá lehetett férni,szokták ütögetni csavarhúzóval,ha felakadt benne valami,emlékszem néha hatásos volt.
Tényleg a műszerfal titkos menün,nem lehet az aku feszt megnézni?




nem ér annyit az egész, hogy kommentezzem! jó éjt!

YELLOW Elküldve: 2011-09-15 20:05 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.

hancurozo írta:

YELLOW. hidd el, hogy nem aksi lesz, mert ha indítózol aksi hibánál elhalványulnak a visszajelzők, és az aksin mérve esik a feszültség. (de te aki villamossággal foglalkozol tudod, csak biztos elsiklottál azon amit sumi20 írt)


nah az lehet. kicsit macerás volt a napom, tesztgépek befostak, aztán próbagyártások, programírás, ghost-olás, volt minden, kicsit szétszort lettem

YELLOW Elküldve: 2011-09-15 19:49 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.

sumi20 írta:
YELLOW írta:
sumi20 írta: Sziasztok!
A következő lenne a problémám: tavaly novemberben vettem a kocsit, eddig nem volt semmi probléma vele, mindig indult, télen, nyáron a 36 fokban is. Na ma leállítottam a kocsit bementem a fagyizóba, pár perc múlva megyek vissza a kocsihoz beülök, kulcs be, ráadom a gyújtást, semmi probléma rendesen kigyulladnak a kontroll lámpák, indítanék és de kép se hang, se egy kattanás semmi. Nagy tanakodás után hívtam a villamossági szerelőt, kijött azt mondta nem tud most vele mit csinálni, mert szét kell szedni megnézni az önindítót. Azt tanácsolta húzzuk be, menjek haza, másnap keressem meg szétszedjük. Ezt is tettem behúztuk egy röffre beindult. Hazajöttem beálltam a garázsba, leállítottam, mondom magamban rápróbálok. Mintha semmi baja nem lett volna beindult egy pöccre. Szerintetek mi lehet a probléma? Előjöhet még? Köszi előre is!! 320D 1999-es 136 lovas touringról lenne szó.



lemerült az akksi! ez tutti!

azt is elmondom miért ilyenkor megy tönkre. ugye van a gondozás mentes akksin is lélegző nyílás. nyáron a nagy melegben szépen kezd elpárologni a desztvíz belőle. nincs víz, összegyűlik a a retek az alján cellazárlat. és ennyi.
amúgy ha lemerült akksinál indítózól, akkor többet kattog és a lámpád kintről nézve villog ugyanúgy. ez jelzi.





Ez eddig rendben van, de nekem nem kattog, nem villog semmi, a műszerfal se halványul el, mint amikor eltűnik az áram. A szerelő megnézte műszerrel és amikor indítottam, akkor sem esett le a feszültség.


hidd el, hogy akksi lesz. mivel jártam így, tudom.
ha feltölt valamennyire akkor indul utána. járatsd a ventit (belső) gyújtással vagy 5 percig. aztán nem fog indulni. persze csak úgy, hogy előtte nem mentél 50km-t.

http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...l.html?p=3

http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...felol.html

YELLOW Elküldve: 2011-09-15 19:29 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.

sumi20 írta: Sziasztok!
A következő lenne a problémám: tavaly novemberben vettem a kocsit, eddig nem volt semmi probléma vele, mindig indult, télen, nyáron a 36 fokban is. Na ma leállítottam a kocsit bementem a fagyizóba, pár perc múlva megyek vissza a kocsihoz beülök, kulcs be, ráadom a gyújtást, semmi probléma rendesen kigyulladnak a kontroll lámpák, indítanék és de kép se hang, se egy kattanás semmi. Nagy tanakodás után hívtam a villamossági szerelőt, kijött azt mondta nem tud most vele mit csinálni, mert szét kell szedni megnézni az önindítót. Azt tanácsolta húzzuk be, menjek haza, másnap keressem meg szétszedjük. Ezt is tettem behúztuk egy röffre beindult. Hazajöttem beálltam a garázsba, leállítottam, mondom magamban rápróbálok. Mintha semmi baja nem lett volna beindult egy pöccre. Szerintetek mi lehet a probléma? Előjöhet még? Köszi előre is!! 320D 1999-es 136 lovas touringról lenne szó.



lemerült az akksi! ez tutti!

azt is elmondom miért ilyenkor megy tönkre. ugye van a gondozás mentes akksin is lélegző nyílás. nyáron a nagy melegben szépen kezd elpárologni a desztvíz belőle. nincs víz, összegyűlik a a retek az alján cellazárlat. és ennyi.
amúgy ha lemerült akksinál indítózól, akkor többet kattog és a lámpád kintről nézve villog ugyanúgy. ez jelzi.



YELLOW Elküldve: 2011-09-15 19:13 Vicces :)

Közeli helyeken, dobozos Heineken,
Kilefetyelt kőbányai üvegében,
Közeli helyeken, dobozos Heineken,
Most is visszhangzik a Dreher,
Itt van a Stefl a hasamon,
Kifogy a sör a korsókból,
Akkor is iszom ha nem akarok,
Ha nem fizet senki utamon,
Gyomrom mossa a sör és porzik a vesém,
Az ember mindig jobbat remél,
Sörből lettem és Borrá leszek,
Félek hogy a szeszbe veszek

YELLOW Elküldve: 2011-09-13 22:01 Felni csere

anubisz írta: Borzalmas,hogy a centírsulyok megint össze,vissza lógnak,fele már nincs meg,a másik fele már félig lóg. Egyszer az életbe feltudnák tenni,hogy ne essen le. Hihetetlen. Nem tudom mit kéne már tennem ez ügyben.


1. vagy magadnak lekaparod és áttisztítod a felnit
2. olyan helyre viszed, ahol igényesek és oldószeres ronggyal letörlik előtte
3. nem centríroztatsz feleslegesen. nekem mióta megkapta az új fényt a felni ugynaaz a súly van rajta. ez kb 2 év, de lehet már több fene sem emlékszik, de 2 tutti. tudom milyen utakon megyek/mennyit, az autó nem ráz, feleslegesen nem fizetek/bosszantom magam a ragasztó darabokkal. még egy sem esett le. mondjuk gumisa válogatja mert van aki egybe feltesz 15-25grammot, ami azért elég nagy sőlyban is. nekem ha jól emlékszem 5/10 grammos szelvényekből van. hosszabb, de egységnyi felületen kisebb súly van, a ragasztó jobban tart, a centripetális erő sem úgy hat rá.

YELLOW Elküldve: 2011-09-13 21:49 BMW kulcsok

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
Néha használd a pótkulcsot is,mert lemerül,és taníthatod újra,lehet pont mikor legjobban kel majd,és nem fog működni. Csak egy jótanács.


én nem tudom, de amikor megvettem az autót akkor használtam kipróbálásra a pótkulcsot, előtte mióta megvolt nem volt használva (4,5év) mégis működött. azóta én is csak nyitásra használtam amikor próbálgattam a zárat, a gyújtáskapcsolóba be se tettem. sőt a közelébe sem. akkor úgy látszik annyira nem múlik. Különben is a betanult értéket nem fogja elfelejteni, legalábbis nem kellene. vagy az enyém sosem merült le eddig...


Bizony a múltkor mikor valakinek lemerült,én is kipróbáltam,úgy 6-8 hónapot állt. Már se kép,se hang, és újra kellett tantitani. Hogy használtam egy fél napot,azóta mükszik,de jobb kipróbálni,mert ha hirtelen kell,mondjuk elvész a kulcs,akkor nagy szívás,ha nem megy a kulcs.Indítani indított,csak mást nem kezelt,se ajtót,se riasztót.Mondjuk kulccsal akkor is kilehet nyitni.



látom azért 2x át kellett szerkeszteni, mert közben rájöttél a lényegre.
amikben elemet cserélnek én is tapasztaltam mások által ezt, de nekem tényleg nincs használva mégis működik. végülis tök mind1.

YELLOW Elküldve: 2011-09-13 21:24 BMW kulcsok

anubisz írta:
Néha használd a pótkulcsot is,mert lemerül,és taníthatod újra,lehet pont mikor legjobban kel majd,és nem fog működni. Csak egy jótanács.


én nem tudom, de amikor megvettem az autót akkor használtam kipróbálásra a pótkulcsot, előtte mióta megvolt nem volt használva (4,5év) mégis működött. azóta én is csak nyitásra használtam amikor próbálgattam a zárat, a gyújtáskapcsolóba be se tettem. sőt a közelébe sem. akkor úgy látszik annyira nem múlik. Különben is a betanult értéket nem fogja elfelejteni, legalábbis nem kellene. vagy az enyém sosem merült le eddig...