YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2011-09-07 12:10 Féktárcsa és fékbetét

gyorilaszlo írta: Sziasztok! Lehet hogy volt már róla szó korábban,de megkérdezném hogy az enyémre rámenne a 300x22-es első féktárcsa? 16'os felnik vannak fent,ha esetleg ettől függ... Valamint a kézifékem teljesen tropa! Ahhoz milyen alkatrészeket keressek? Ahhoz is kell valamilyen tárcsa?


hát attól függ elől milyened van. 286-osnak vagy 300-asnak kőne lennie. közben megnéztem és 286-os van elől. nagyobb csak úgy megy be szerintem ha féknyerget is cserélsz. amúgy a 16-os alá elfér.

a kézifék az úgy van, hogy a hátsó féktárcsa belül a dobfék. de az marhára nem kopik elvileg. lehet felszabályozni belül a tárcsát. max a betétek vannak elkopva, vagy állítani kell rajta. a kéziféket úgy nézd meg, hogy állsz, behúzod és ha nem tudsz elindulni, akkor jó. menet közben sokat ne várj tőle.

ilyen a kézifék betét: 7-es alkatrész, ezt tudják ferrodoloztatni is

YELLOW Elküldve: 2011-09-07 11:18 Féktárcsa és fékbetét

Gatinho írta: Nyomozgatok, annyit megtudtam még, hogy itt is lehet ellenőrizni az eredetiségét:

http://www.ate.de/generator/ww...rm_en.html

Ide valami hosszú kódot kell beírni és visszaigazolja az eredetiséget, ha rákattintasz a "check barcode" -ra.

Nem tudok hozzászólni a hologram hiányához, az ATE honlapja azt írja, hogy minden termékükön van holo ( csomagoláson, vagy magán az árun) és valahogy így néz ki:


http://www.google.hu/imgres?q=...&ty=68


Bocs a hosszú linkért, most ezt találtam hirtelen és jól látszik, hogy a dobozon van.



nah megnéztem már én is.
nekem sehol nincs hologramos cimke. a betéteknek a barcode-ja 400-kezdődik, ami arra utal, hogy német. viszont ugyanezen a matricán az áll, hogy made in italy.
a féktárcsa barcode-ja is 400 kezdődik, ennek a cimkéjére viszont made in germany van írva. mondjuk azt olvastam valahol, hogy Power Disc-et csak ott csinálnak.
mondjuk nekem 100 km után rázott ha fékeztem, pedig nem fékeztem nagyot, sőt, szinte motorfékkel megyek mindig (városban 6,5-tel tudok így járni). megemelve annyira sem üt a tárcsa, mint a gyári, ami volt. a futómű elvileg jó, műszakin alaposan átnézettem. szal nem tom mitől rázhat néha.

YELLOW Elküldve: 2011-09-06 22:01 Kasza mester 0670-5799225

Hori írta:
YELLOW írta: ez csavarozva van? tudom már kérdeztem, csak hátha...
mert ebből a szögből nem nagyon vágom, hogy lehet feldobni... mert talpát se látni




illetve tetőkárpitot mennyire macerás cserélni? nem fog lógni vagy ilyesmi? össze lehet pászítani normálisan?



Igen csavarozva van.

A tetőkárpit csere eggyátalán nem macerás de már most szolok hogy csak személyes átvétel játszik


mármint a tetőkárpitnál játszik a személyes átvétel? vagy úgy mindennel?

YELLOW Elküldve: 2011-09-06 20:14 Kasza mester 0670-5799225

ez csavarozva van? tudom már kérdeztem, csak hátha...
mert ebből a szögből nem nagyon vágom, hogy lehet feldobni... mert talpát se látni




illetve tetőkárpitot mennyire macerás cserélni? nem fog lógni vagy ilyesmi? össze lehet pászítani normálisan?

YELLOW Elküldve: 2011-09-06 19:39 Extra gyors találkozó!

Robinson írta:
YELLOW írta:
seta írta: Azért valahol megértem YELLOW-t, én annó Tatabányáról mentem az autómért egy miskolci kereskedésbe. Hát... nevet adtam az összes bogárfoltnak a szélvédőn mire odaértem... Mondjuk visszafelé (az új szerzeménnyel a seggem alatt) már azért élvezetesebb volt


hát én is Pápáról vettem autót (a bogarak nem zavarnak)
már írtam nem erről van szó. sok itteni tag, kb 100km-en belüli körben van egymáshoz, így könnyebb megszervezni bármit is, sokat sem kell autózni, és általában arra van mindig valami. ismétlem magam sokadjára, hogy amikor itt lenne valami, akkor ugyanúgy óckodik a többi, akinek onnan van az "itt" messze. csak ilyenkor mindig én jövök ki szarul
van itt olyan akinek nem számít a táv, mert amúgy is sokat vezet. mégsem jön!
írta valaki régebben, hogy inkább Egerbe menne, és akkor már szét is nézne. nah kb ezzel ugyanígy vagyok én is, ha 2-3 napra mennék, vagy tovább, akkor én is elmennék. az utóbbi 3 évben mindig akkor dolgoztam, amikor bármilyen nagy tali volt, hogy megérje elmenni, de a munka, sajnos a szabikkal itt másképp rendelkezünk.

nem akarok én vitázni, mielőtt bárki gondolná.


ééés igen, ismét Yellow-ról szól a találka....


már bocs, de nem én hoztam fel a nevem a talival kapcsolatban. amúgy lexarom magasról elhiheted mert nekem így jó-óó!

YELLOW Elküldve: 2011-09-06 15:10 Extra gyors találkozó!

seta írta: Azért valahol megértem YELLOW-t, én annó Tatabányáról mentem az autómért egy miskolci kereskedésbe. Hát... nevet adtam az összes bogárfoltnak a szélvédőn mire odaértem... Mondjuk visszafelé (az új szerzeménnyel a seggem alatt) már azért élvezetesebb volt


hát én is Pápáról vettem autót (a bogarak nem zavarnak)
már írtam nem erről van szó. sok itteni tag, kb 100km-en belüli körben van egymáshoz, így könnyebb megszervezni bármit is, sokat sem kell autózni, és általában arra van mindig valami. ismétlem magam sokadjára, hogy amikor itt lenne valami, akkor ugyanúgy óckodik a többi, akinek onnan van az "itt" messze. csak ilyenkor mindig én jövök ki szarul
van itt olyan akinek nem számít a táv, mert amúgy is sokat vezet. mégsem jön!
írta valaki régebben, hogy inkább Egerbe menne, és akkor már szét is nézne. nah kb ezzel ugyanígy vagyok én is, ha 2-3 napra mennék, vagy tovább, akkor én is elmennék. az utóbbi 3 évben mindig akkor dolgoztam, amikor bármilyen nagy tali volt, hogy megérje elmenni, de a munka, sajnos a szabikkal itt másképp rendelkezünk.

nem akarok én vitázni, mielőtt bárki gondolná.

YELLOW Elküldve: 2011-09-06 14:04 Extra gyors találkozó!

Hori írta:
Bero írta: Mivel én se találkoztam még veletek így én is szívesen mennék! De nekem Pest lenne az igazi,az még Szolnokról belefér És talán Yellow is eljönne




Yellownak ha 20km-nél többet kéne kocsikáznia akkor már rosszul lenne


nem tudom miért mondod ezt, tegnap csak helyben 45km-t lementem és tulajdonképpen sehol nem voltam ilyenkor pihenősben, napi 40-60km-t simán lemegyek, pedig mindig eszembe van, hogy akár valahova is mehetnék ennyi erővel.

YELLOW Elküldve: 2011-09-06 13:31 Gyári ültetés

Robinson írta:
bmw320 írta:
Robinson írta: Nagyon sürgős és fontos lenne!

Ha valakinek van gyári M-tech futóműve, legyen szíves töltsön fel egy képet a kocsijáról, hogy milyen szintű az ültetés!

Előre is köszi!


Galériámban az első kép gyárival! Elől magas!



mármint gyári m-tech? ez tényleg magasnak tűnik Nem tudod véletlenül, hogy ez mennyit ültet? írtak itt már 35mm-t is, de annyi 100% hogy nincs.


én hallottam már 10mm-35mm-ig mindent. (20,25...stb)

YELLOW Elküldve: 2011-09-06 11:58 Extra gyors találkozó!

Bero írta: Mivel én se találkoztam még veletek így én is szívesen mennék! De nekem Pest lenne az igazi,az még Szolnokról belefér És talán Yellow is eljönne


tutti nem menne el YELLOW!

YELLOW Elküldve: 2011-09-05 22:32 IV. BMW Baráti Találkozó Bogács 2010.09.11

idén lesz valami? csak mert a következő hetekben lesznek szabad hétvégéim.

YELLOW Elküldve: 2011-09-05 22:30 Egyenetlen alapjárat

ajj Miki! nem ment ki a hibajelzés. már épp hívni akartalak, amikor kb a 4. indítás után kialudt.

YELLOW írta: Sziasztok!

Egy kis történet, csak hogy velem is előfordulhat "motorhiba".

Úgy kezdeném a történetet, hogy kb. 3-4 hete voltam bmw320d4-nél (Miki), amikor is több más mellett gyújtógyertyákat is cseréltünk. Gyári NGK (BKR6EQUP)ment bele, eredetileg is az volt benne 85ezer km-rel. Minden jó, mintha picit jobban is menne, biztos jobb a szikra.
Ám 1 hete indultam itthonról gondmentsen, majd 700-800 méter után egy kanyarban felvillant a Check Engine lámpa és villogni kezdett, majd folyamatosan világítani. Ezzel egy időben a motor járása megváltozott, az egész autó remegésbe kezdett, a hangja Subaru-s lett. Rögtön az jutott eszembe, hogy megállt egy henger. Leállítottam az autót, majd újraindítom, gondoltam lehet valami kis gixxer. Sajnos a jelenség maradt. Arra gondoltam biztos az új gyertya fosta össze magát, pedig kb 200 km-t ment, de másra nem tudtam gondolni, mivel ez lett cserélve. Persze a gyújtótrafó is eszembe volt, de mivel gyertya csere volt, így...
Hazamentem 3 hengerrel, közben a Check Engine lámpa folyamatosan villogott, majd megállt, és újra. Utólag tudom Mikitől, hogy ez azt jelenti, hogy a rendszer próbálja beindítani a hengert. Ugyanis ha elmegy a gyújtás, akkor leállítja azt az injektort, ahol a jelenség van, majd idővel újra próbálkozik.
Szóval hazaértem, gondoltam leveszem az akksi sarukat, megnézek mindent amit lehet, nem akartam a legrosszabbra gondolni. Sajnos ez sem vált be, a jelenség maradt.
Ekkor Mikit hívtam telefonon, elmondtam neki mi történt. Kapásból azzal kezdte (gondolom a rutin, meg az évek), hogy nézzem meg valamelyik trafó nincs-e kiemelekedve a többitől, mert alu hengerfejből szokása a gyertyának ez a mutatvány. Szerintem azon nyomban elfehéredtem. Gondoltam magamban, na tessék lehet bontani az autót. Mondta azt is nem kell pánikolni annyira, mert van hozzá javító szett, de fel kell fúrni a likat, és abba egy új persely megy.
Egy életem, egy halálom mondtam magamban, elkezdtem bontani az autót. Ahogy levettem a burkolatot, láttam a 3-as hengernél a trafó fentebb van. Mondom faja! Ezt megszívtam! Elég könnyen kijött a trafó. Többszöri telefonhívás volt Miki és köztem. A gyertya nem mozgott. Gondoltam visszarakom a trafót lehet csak leugrott és ennyi a baj. Sajnos nem javult a dolog. Próbáltam járatni Miki tanácsára, mert előfordulhat, hogy beindul, de nem jött össze.
Ekkor újra telefon Mikinek, hogy el tudna-e jönni megvizslatni, esetleg egy próba trafót hozni, olyan menetjavítót, ha mégis kellene. Egy percig nem habozott és megbeszéltük lejön, szemügyre vételezi a dolgot. Még kutatott nekem egy trafót, majd tegnap eljött.
Későn érkeztek (Miki nem a nappali napszakok embere az tény, úgyhogy célszerű délután zaklatni) egy szervízben dolgozó sráccal, aki biztosította a trafót. Beindítottam az autót, ők szépen a trafókat elkezdték sorra lecsatlakoztatni (keresztfater, aki autószerelő "vóót, valamikó" is ezt mondta, de nem akartam belepiszkálni). Megdöbbenésemre azt hallom, hogy a 2-es henger nem megy. Micsoda? De hát a 3-asé volt felugorva. Megnéztük a próba trafóval és működik. Valóban a 2-es volt rossz. A 3-as trafója még mindig rejtély miért volt fentebb.
Egy 10 percet töltöttek nálam, majd indultak tovább Miskolcra, hisz fiatal volt még az este.
A találka előtt még írtam Mátyás Attilának, hogy ha a gyertya lenne rossz, tudja-e cserélni gariba, illetve trafóra kértem tőle árajánlatot. A mai nap készségesen állt a rendelkezésemre. Így meg is rendeltem tőle 4 db BERU (0040100324) gyújtótrafót. Azért négyet, mert Miki is azt tanácsolta érdemes cserélni mindet, mert sorra szoktak tönkre menni. Illetve én sem szerettem volna, ha egy másmilyen van benne, a többi meg a régi. Így a régi 3db lesz tartaléknak. Bár amit én megyek, sosem fogom felhasználni (gyorsan le is kopogom).
Gyárilag BREMI volt benne, aminek BMW cikkszáma: 12131712223 ezt már nem is gyártják. Helyette ez van: 12137551260. Itt jegyzem meg, hogy a realoem.com rosszul írja, ugyanis erre írja, hogy megszűnt. A bmwfans.infó pedig jól tudja, hogy a BREMI szűnt meg.

Szeretném megköszönni Mikinek, hogy ennyire segítőkész és a rendelkezésemre állt!
Szeretném megköszönni Mátyás Attilának, hogy a legjobb áron és a legnagyobb odafigyeléssel biztosít alkatrészt!
Szeretném megköszönni a BMW szervizes srácnak, talán Szabi (sorry, de izgatotságomban elfelejtettem a nevét), hogy biztosított próba alkatrészt!


Bocsesz, ha kicsit hosszú lett!




YELLOW Elküldve: 2011-09-05 22:17 Féktárcsa és fékbetét

Gatinho írta: Yellow, Tiéden volt hologram, nem emlékszel véletlenül?

Csakfan, köszi a választ!


hol kellett volna lennie?

YELLOW Elküldve: 2011-09-05 20:37 FELHÍVÁS!! RENDSZÁMTÁBLA KERET!

Robinson írta:
YELLOW írta:
Robinson írta:
YELLOW írta:
K_Gergo írta:
YELLOW írta: nekem pont a BMW és M-es logo miatt tetszik a mostani.

szia,

nem dobsz fel egy képet róla?


tessék:



Nekem is amiatt tetszik, de figyeld a számat:
A BMWfanatics.hu mint portál nem fog ilyen rendszámtábla keretet intézni, de ha egy tag intéz, abba semmi beleszólásunk nincs. éérti?


persze értem, és akkor a tagot baxák meg sok lovéra de ha egy kitalált személyt veszünk, aki csak valami véletlen műve miatt hasonlít valakire az már más



hát te ecsém még mindig no comment vagy :] egy nick mögül írogató tag után fognak nyomozni az ag-nál. valószínű...


lécci ne így fogd már fel amit írok... még mindig nem vágod ezt a stílusom?

YELLOW Elküldve: 2011-09-05 19:38 FELHÍVÁS!! RENDSZÁMTÁBLA KERET!

Robinson írta:
YELLOW írta:
K_Gergo írta:
YELLOW írta: nekem pont a BMW és M-es logo miatt tetszik a mostani.

szia,

nem dobsz fel egy képet róla?


tessék:



Nekem is amiatt tetszik, de figyeld a számat:
A BMWfanatics.hu mint portál nem fog ilyen rendszámtábla keretet intézni, de ha egy tag intéz, abba semmi beleszólásunk nincs. éérti?


persze értem, és akkor a tagot baxák meg sok lovéra de ha egy kitalált személyt veszünk, aki csak valami véletlen műve miatt hasonlít valakire az már más

YELLOW Elküldve: 2011-09-05 12:55 FELHÍVÁS!! RENDSZÁMTÁBLA KERET!

K_Gergo írta:
YELLOW írta: nekem pont a BMW és M-es logo miatt tetszik a mostani.

szia,

nem dobsz fel egy képet róla?


tessék: