YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2011-09-05 07:34 FELHÍVÁS!! RENDSZÁMTÁBLA KERET!

Robinson írta:
csmester írta:
YELLOW írta: nekem az tetszene, ha maradna az mint legutóbb, csak a web oldal címe változna a jelenlegire!


Ezzel én is egyetértek.


Ebben az esetben viszont a BMWfanatics.hu hivatalaosan kijelenti, hogy semmi köze a rendszámtábla keretekhez.

Sajnos mint tudjuk, a BMW jegyzett logóinak felhasználása miatt az e39 klub igen csúnyán megszívta, és a régi kereteinken nekünk is szerepelt a BMW és az ///M logo, ami sajnos nem vállalható, csak gerilla akció keretében.


nem akarok megint ebbe a históriába bele menni, de az AG benyelheti
ahelyett, hogy örülne, hogy a "szaros" autóikon még nagyobb reklám van, ehelyett szívózik.

én kíváncsi leszek, ha lesz milyen lesz, de nekem pont a BMW és M-es logo miatt tetszik a mostani.
minden tiszteletem az oldalnak, de ha csak az oldal címe lesz rajta a jövendőbeli kereten, én valszeg nem fogok élni a lehetőséggel.

YELLOW Elküldve: 2011-09-04 18:43 FELHÍVÁS!! RENDSZÁMTÁBLA KERET!

nekem az tetszene, ha maradna az mint legutóbb, csak a web oldal címe változna a jelenlegire!

YELLOW Elküldve: 2011-09-03 21:26 Kasza mester 0670-5799225

Dog írta:
Zotyi35d írta: Hori!

100ért kaptam egy 50ekm-est!
Annyiért jó volt?


Hori,és a mester is rettentö elfoglalt volt Sopronba mikor utoljára láttam öket.


csak nem autót bontottak?

YELLOW Elküldve: 2011-09-03 05:11 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Ferko írta: Sziasztok !
Nekem is elkezdte ezt csinálni mint az előző kommentben leírta a kolléga.
Nyitáskor a központi zár néha a jobb első ajtót nem nyitja ki. Nálam is hallhatóan kattan és a pöcök nem mozdul.
Zárni még egyenlőre zár minden esetben.
Valaki rájött már ezzel kapcsolatban valamire ?
Hol keressem a bajt ?
Köszi.


itt olvass: http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...ondok.html

YELLOW Elküldve: 2011-09-01 22:00 7. Nemzetközi BMW Találkozó Sopron - 2011.09.3-4.

én szokás szerint megint most hétvégén dolgozom... eddig minden talin, akkor dolgoztam. igaz az autó sem mozgás képes egyenlőre. meg amúgyis tavaly óta még mindig nem került közelebb Sopron. Itt nem mozognak a tektonikus lemezek?

jó szórakozást a megjelenőknek! aztán tessék sokat fotózni!

YELLOW Elküldve: 2011-09-01 21:55 Egyenetlen alapjárat

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: Sziasztok!

Egy kis történet, csak hogy velem is előfordulhat "motorhiba".

Úgy kezdeném a történetet, hogy kb. 3-4 hete voltam bmw320d4-nél (Miki), amikor is több más mellett gyújtógyertyákat is cseréltünk. Gyári NGK (BKR6EQUP)ment bele, eredetileg is az volt benne 85ezer km-rel. Minden jó, mintha picit jobban is menne, biztos jobb a szikra.
Ám 1 hete indultam itthonról gondmentsen, majd 700-800 méter után egy kanyarban felvillant a Check Engine lámpa és villogni kezdett, majd folyamatosan világítani. Ezzel egy időben a motor járása megváltozott, az egész autó remegésbe kezdett, a hangja Subaru-s lett. Rögtön az jutott eszembe, hogy megállt egy henger. Leállítottam az autót, majd újraindítom, gondoltam lehet valami kis gixxer. Sajnos a jelenség maradt. Arra gondoltam biztos az új gyertya fosta össze magát, pedig kb 200 km-t ment, de másra nem tudtam gondolni, mivel ez lett cserélve. Persze a gyújtótrafó is eszembe volt, de mivel gyertya csere volt, így...
Hazamentem 3 hengerrel, közben a Check Engine lámpa folyamatosan villogott, majd megállt, és újra. Utólag tudom Mikitől, hogy ez azt jelenti, hogy a rendszer próbálja beindítani a hengert. Ugyanis ha elmegy a gyújtás, akkor leállítja azt az injektort, ahol a jelenség van, majd idővel újra próbálkozik.
Szóval hazaértem, gondoltam leveszem az akksi sarukat, megnézek mindent amit lehet, nem akartam a legrosszabbra gondolni. Sajnos ez sem vált be, a jelenség maradt.
Ekkor Mikit hívtam telefonon, elmondtam neki mi történt. Kapásból azzal kezdte (gondolom a rutin, meg az évek), hogy nézzem meg valamelyik trafó nincs-e kiemelekedve a többitől, mert alu hengerfejből szokása a gyertyának ez a mutatvány. Szerintem azon nyomban elfehéredtem. Gondoltam magamban, na tessék lehet bontani az autót. Mondta azt is nem kell pánikolni annyira, mert van hozzá javító szett, de fel kell fúrni a likat, és abba egy új persely megy.
Egy életem, egy halálom mondtam magamban, elkezdtem bontani az autót. Ahogy levettem a burkolatot, láttam a 3-as hengernél a trafó fentebb van. Mondom faja! Ezt megszívtam! Elég könnyen kijött a trafó. Többszöri telefonhívás volt Miki és köztem. A gyertya nem mozgott. Gondoltam visszarakom a trafót lehet csak leugrott és ennyi a baj. Sajnos nem javult a dolog. Próbáltam járatni Miki tanácsára, mert előfordulhat, hogy beindul, de nem jött össze.
Ekkor újra telefon Mikinek, hogy el tudna-e jönni megvizslatni, esetleg egy próba trafót hozni, olyan menetjavítót, ha mégis kellene. Egy percig nem habozott és megbeszéltük lejön, szemügyre vételezi a dolgot. Még kutatott nekem egy trafót, majd tegnap eljött.
Későn érkeztek (Miki nem a nappali napszakok embere az tény, úgyhogy célszerű délután zaklatni) egy szervízben dolgozó sráccal, aki biztosította a trafót. Beindítottam az autót, ők szépen a trafókat elkezdték sorra lecsatlakoztatni (keresztfater, aki autószerelő "vóót, valamikó" is ezt mondta, de nem akartam belepiszkálni). Megdöbbenésemre azt hallom, hogy a 2-es henger nem megy. Micsoda? De hát a 3-asé volt felugorva. Megnéztük a próba trafóval és működik. Valóban a 2-es volt rossz. A 3-as trafója még mindig rejtély miért volt fentebb.
Egy 10 percet töltöttek nálam, majd indultak tovább Miskolcra, hisz fiatal volt még az este.
A találka előtt még írtam Mátyás Attilának, hogy ha a gyertya lenne rossz, tudja-e cserélni gariba, illetve trafóra kértem tőle árajánlatot. A mai nap készségesen állt a rendelkezésemre. Így meg is rendeltem tőle 4 db BERU (0040100324) gyújtótrafót. Azért négyet, mert Miki is azt tanácsolta érdemes cserélni mindet, mert sorra szoktak tönkre menni. Illetve én sem szerettem volna, ha egy másmilyen van benne, a többi meg a régi. Így a régi 3db lesz tartaléknak. Bár amit én megyek, sosem fogom felhasználni (gyorsan le is kopogom).
Gyárilag BREMI volt benne, aminek BMW cikkszáma: 12131712223 ezt már nem is gyártják. Helyette ez van: 12137551260. Itt jegyzem meg, hogy a realoem.com rosszul írja, ugyanis erre írja, hogy megszűnt. A bmwfans.infó pedig jól tudja, hogy a BREMI szűnt meg.

Szeretném megköszönni Mikinek, hogy ennyire segítőkész és a rendelkezésemre állt!
Szeretném megköszönni Mátyás Attilának, hogy a legjobb áron és a legnagyobb odafigyeléssel biztosít alkatrészt!
Szeretném megköszönni a BMW szervizes srácnak, talán Szabi (sorry, de izgatotságomban elfelejtettem a nevét), hogy biztosított próba alkatrészt!


Bocsesz, ha kicsit hosszú lett!




itt valamit nagyon elírtak
12 13 7 551 260

ERA
... — '03, March 4 0.216 kg / 0.476 lb

€2729.00
$3923.76
750 000 a trafókért, nem lennél boldog


mongjuk a 4 db-ra írja az árat, de akkor is sok. M.Attilát egyszerűen nem tudtam visszautasítani, annyira jó árat kaptam



Tiedbe menyi a trafó darabja? enyémbe 13,14 körül van,az eredeti. BREMI tied drágább?
Most nézem,a tied 8 körül van. Szerencsés


Bremi-t már nem gyártanak az enyémbe. Nem is vennék bele. A Schmiedmann-nál láttam 8300.- körül, de mikor rákérdeztem, mi a márkája, annyit mondtak, hogy Bosch-t tudnak csak. Na most ami a képen van, nekem csak olyan jó, mert a Bosch-nál egy perselyt is cserélnem kell és nem akarom bontani a szelepfedelet sem. ráadásul akárhol néztem a Bosch mindenhol 12-18ezer körül mozgott. Szóval gyanús nekem. Szerintem nem korrekt dolog, hogy nem írnak ki márkát, gyártót. Amúgy totál nem vagyok Bosch párti. Ezért választottam a BERU-t, ami pl az unixnál 18ezer. De olcsóbban hozzá jutok. csak lenne már itt, egy hete nem vezettem, elvonási tüneteim vannak. Ma már kénytelen voltam bringázni


Az bizony nem olcsó,ha 4 lesz cserélve. Kel venni egy BMW bringát másfél milláért


nem lesz olyan sok. mondom, hogy JÓ áron kapom.

YELLOW Elküldve: 2011-09-01 21:43 Egyenetlen alapjárat

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: Sziasztok!

Egy kis történet, csak hogy velem is előfordulhat "motorhiba".

Úgy kezdeném a történetet, hogy kb. 3-4 hete voltam bmw320d4-nél (Miki), amikor is több más mellett gyújtógyertyákat is cseréltünk. Gyári NGK (BKR6EQUP)ment bele, eredetileg is az volt benne 85ezer km-rel. Minden jó, mintha picit jobban is menne, biztos jobb a szikra.
Ám 1 hete indultam itthonról gondmentsen, majd 700-800 méter után egy kanyarban felvillant a Check Engine lámpa és villogni kezdett, majd folyamatosan világítani. Ezzel egy időben a motor járása megváltozott, az egész autó remegésbe kezdett, a hangja Subaru-s lett. Rögtön az jutott eszembe, hogy megállt egy henger. Leállítottam az autót, majd újraindítom, gondoltam lehet valami kis gixxer. Sajnos a jelenség maradt. Arra gondoltam biztos az új gyertya fosta össze magát, pedig kb 200 km-t ment, de másra nem tudtam gondolni, mivel ez lett cserélve. Persze a gyújtótrafó is eszembe volt, de mivel gyertya csere volt, így...
Hazamentem 3 hengerrel, közben a Check Engine lámpa folyamatosan villogott, majd megállt, és újra. Utólag tudom Mikitől, hogy ez azt jelenti, hogy a rendszer próbálja beindítani a hengert. Ugyanis ha elmegy a gyújtás, akkor leállítja azt az injektort, ahol a jelenség van, majd idővel újra próbálkozik.
Szóval hazaértem, gondoltam leveszem az akksi sarukat, megnézek mindent amit lehet, nem akartam a legrosszabbra gondolni. Sajnos ez sem vált be, a jelenség maradt.
Ekkor Mikit hívtam telefonon, elmondtam neki mi történt. Kapásból azzal kezdte (gondolom a rutin, meg az évek), hogy nézzem meg valamelyik trafó nincs-e kiemelekedve a többitől, mert alu hengerfejből szokása a gyertyának ez a mutatvány. Szerintem azon nyomban elfehéredtem. Gondoltam magamban, na tessék lehet bontani az autót. Mondta azt is nem kell pánikolni annyira, mert van hozzá javító szett, de fel kell fúrni a likat, és abba egy új persely megy.
Egy életem, egy halálom mondtam magamban, elkezdtem bontani az autót. Ahogy levettem a burkolatot, láttam a 3-as hengernél a trafó fentebb van. Mondom faja! Ezt megszívtam! Elég könnyen kijött a trafó. Többszöri telefonhívás volt Miki és köztem. A gyertya nem mozgott. Gondoltam visszarakom a trafót lehet csak leugrott és ennyi a baj. Sajnos nem javult a dolog. Próbáltam járatni Miki tanácsára, mert előfordulhat, hogy beindul, de nem jött össze.
Ekkor újra telefon Mikinek, hogy el tudna-e jönni megvizslatni, esetleg egy próba trafót hozni, olyan menetjavítót, ha mégis kellene. Egy percig nem habozott és megbeszéltük lejön, szemügyre vételezi a dolgot. Még kutatott nekem egy trafót, majd tegnap eljött.
Későn érkeztek (Miki nem a nappali napszakok embere az tény, úgyhogy célszerű délután zaklatni) egy szervízben dolgozó sráccal, aki biztosította a trafót. Beindítottam az autót, ők szépen a trafókat elkezdték sorra lecsatlakoztatni (keresztfater, aki autószerelő "vóót, valamikó" is ezt mondta, de nem akartam belepiszkálni). Megdöbbenésemre azt hallom, hogy a 2-es henger nem megy. Micsoda? De hát a 3-asé volt felugorva. Megnéztük a próba trafóval és működik. Valóban a 2-es volt rossz. A 3-as trafója még mindig rejtély miért volt fentebb.
Egy 10 percet töltöttek nálam, majd indultak tovább Miskolcra, hisz fiatal volt még az este.
A találka előtt még írtam Mátyás Attilának, hogy ha a gyertya lenne rossz, tudja-e cserélni gariba, illetve trafóra kértem tőle árajánlatot. A mai nap készségesen állt a rendelkezésemre. Így meg is rendeltem tőle 4 db BERU (0040100324) gyújtótrafót. Azért négyet, mert Miki is azt tanácsolta érdemes cserélni mindet, mert sorra szoktak tönkre menni. Illetve én sem szerettem volna, ha egy másmilyen van benne, a többi meg a régi. Így a régi 3db lesz tartaléknak. Bár amit én megyek, sosem fogom felhasználni (gyorsan le is kopogom).
Gyárilag BREMI volt benne, aminek BMW cikkszáma: 12131712223 ezt már nem is gyártják. Helyette ez van: 12137551260. Itt jegyzem meg, hogy a realoem.com rosszul írja, ugyanis erre írja, hogy megszűnt. A bmwfans.infó pedig jól tudja, hogy a BREMI szűnt meg.

Szeretném megköszönni Mikinek, hogy ennyire segítőkész és a rendelkezésemre állt!
Szeretném megköszönni Mátyás Attilának, hogy a legjobb áron és a legnagyobb odafigyeléssel biztosít alkatrészt!
Szeretném megköszönni a BMW szervizes srácnak, talán Szabi (sorry, de izgatotságomban elfelejtettem a nevét), hogy biztosított próba alkatrészt!


Bocsesz, ha kicsit hosszú lett!




itt valamit nagyon elírtak
12 13 7 551 260

ERA
... — '03, March 4 0.216 kg / 0.476 lb

€2729.00
$3923.76
750 000 a trafókért, nem lennél boldog


mongjuk a 4 db-ra írja az árat, de akkor is sok. M.Attilát egyszerűen nem tudtam visszautasítani, annyira jó árat kaptam



Tiedbe menyi a trafó darabja? enyémbe 13,14 körül van,az eredeti. BREMI tied drágább?
Most nézem,a tied 8 körül van. Szerencsés


Bremi-t már nem gyártanak az enyémbe. Nem is vennék bele. A Schmiedmann-nál láttam 8300.- körül, de mikor rákérdeztem, mi a márkája, annyit mondtak, hogy Bosch-t tudnak csak. Na most ami a képen van, nekem csak olyan jó, mert a Bosch-nál egy perselyt is cserélnem kell és nem akarom bontani a szelepfedelet sem. ráadásul akárhol néztem a Bosch mindenhol 12-18ezer körül mozgott. Szóval gyanús nekem. Szerintem nem korrekt dolog, hogy nem írnak ki márkát, gyártót. Amúgy totál nem vagyok Bosch párti. Ezért választottam a BERU-t, ami pl az unixnál 18ezer. De olcsóbban hozzá jutok. csak lenne már itt, egy hete nem vezettem, elvonási tüneteim vannak. Ma már kénytelen voltam bringázni

YELLOW Elküldve: 2011-09-01 21:25 Egyenetlen alapjárat

anubisz írta:
YELLOW írta: Sziasztok!

Egy kis történet, csak hogy velem is előfordulhat "motorhiba".

Úgy kezdeném a történetet, hogy kb. 3-4 hete voltam bmw320d4-nél (Miki), amikor is több más mellett gyújtógyertyákat is cseréltünk. Gyári NGK (BKR6EQUP)ment bele, eredetileg is az volt benne 85ezer km-rel. Minden jó, mintha picit jobban is menne, biztos jobb a szikra.
Ám 1 hete indultam itthonról gondmentsen, majd 700-800 méter után egy kanyarban felvillant a Check Engine lámpa és villogni kezdett, majd folyamatosan világítani. Ezzel egy időben a motor járása megváltozott, az egész autó remegésbe kezdett, a hangja Subaru-s lett. Rögtön az jutott eszembe, hogy megállt egy henger. Leállítottam az autót, majd újraindítom, gondoltam lehet valami kis gixxer. Sajnos a jelenség maradt. Arra gondoltam biztos az új gyertya fosta össze magát, pedig kb 200 km-t ment, de másra nem tudtam gondolni, mivel ez lett cserélve. Persze a gyújtótrafó is eszembe volt, de mivel gyertya csere volt, így...
Hazamentem 3 hengerrel, közben a Check Engine lámpa folyamatosan villogott, majd megállt, és újra. Utólag tudom Mikitől, hogy ez azt jelenti, hogy a rendszer próbálja beindítani a hengert. Ugyanis ha elmegy a gyújtás, akkor leállítja azt az injektort, ahol a jelenség van, majd idővel újra próbálkozik.
Szóval hazaértem, gondoltam leveszem az akksi sarukat, megnézek mindent amit lehet, nem akartam a legrosszabbra gondolni. Sajnos ez sem vált be, a jelenség maradt.
Ekkor Mikit hívtam telefonon, elmondtam neki mi történt. Kapásból azzal kezdte (gondolom a rutin, meg az évek), hogy nézzem meg valamelyik trafó nincs-e kiemelekedve a többitől, mert alu hengerfejből szokása a gyertyának ez a mutatvány. Szerintem azon nyomban elfehéredtem. Gondoltam magamban, na tessék lehet bontani az autót. Mondta azt is nem kell pánikolni annyira, mert van hozzá javító szett, de fel kell fúrni a likat, és abba egy új persely megy.
Egy életem, egy halálom mondtam magamban, elkezdtem bontani az autót. Ahogy levettem a burkolatot, láttam a 3-as hengernél a trafó fentebb van. Mondom faja! Ezt megszívtam! Elég könnyen kijött a trafó. Többszöri telefonhívás volt Miki és köztem. A gyertya nem mozgott. Gondoltam visszarakom a trafót lehet csak leugrott és ennyi a baj. Sajnos nem javult a dolog. Próbáltam járatni Miki tanácsára, mert előfordulhat, hogy beindul, de nem jött össze.
Ekkor újra telefon Mikinek, hogy el tudna-e jönni megvizslatni, esetleg egy próba trafót hozni, olyan menetjavítót, ha mégis kellene. Egy percig nem habozott és megbeszéltük lejön, szemügyre vételezi a dolgot. Még kutatott nekem egy trafót, majd tegnap eljött.
Későn érkeztek (Miki nem a nappali napszakok embere az tény, úgyhogy célszerű délután zaklatni) egy szervízben dolgozó sráccal, aki biztosította a trafót. Beindítottam az autót, ők szépen a trafókat elkezdték sorra lecsatlakoztatni (keresztfater, aki autószerelő "vóót, valamikó" is ezt mondta, de nem akartam belepiszkálni). Megdöbbenésemre azt hallom, hogy a 2-es henger nem megy. Micsoda? De hát a 3-asé volt felugorva. Megnéztük a próba trafóval és működik. Valóban a 2-es volt rossz. A 3-as trafója még mindig rejtély miért volt fentebb.
Egy 10 percet töltöttek nálam, majd indultak tovább Miskolcra, hisz fiatal volt még az este.
A találka előtt még írtam Mátyás Attilának, hogy ha a gyertya lenne rossz, tudja-e cserélni gariba, illetve trafóra kértem tőle árajánlatot. A mai nap készségesen állt a rendelkezésemre. Így meg is rendeltem tőle 4 db BERU (0040100324) gyújtótrafót. Azért négyet, mert Miki is azt tanácsolta érdemes cserélni mindet, mert sorra szoktak tönkre menni. Illetve én sem szerettem volna, ha egy másmilyen van benne, a többi meg a régi. Így a régi 3db lesz tartaléknak. Bár amit én megyek, sosem fogom felhasználni (gyorsan le is kopogom).
Gyárilag BREMI volt benne, aminek BMW cikkszáma: 12131712223 ezt már nem is gyártják. Helyette ez van: 12137551260. Itt jegyzem meg, hogy a realoem.com rosszul írja, ugyanis erre írja, hogy megszűnt. A bmwfans.infó pedig jól tudja, hogy a BREMI szűnt meg.

Szeretném megköszönni Mikinek, hogy ennyire segítőkész és a rendelkezésemre állt!
Szeretném megköszönni Mátyás Attilának, hogy a legjobb áron és a legnagyobb odafigyeléssel biztosít alkatrészt!
Szeretném megköszönni a BMW szervizes srácnak, talán Szabi (sorry, de izgatotságomban elfelejtettem a nevét), hogy biztosított próba alkatrészt!


Bocsesz, ha kicsit hosszú lett!




itt valamit nagyon elírtak
12 13 7 551 260

ERA
... — '03, March 4 0.216 kg / 0.476 lb

€2729.00
$3923.76
750 000 a trafókért, nem lennél boldog


mongjuk a 4 db-ra írja az árat, de akkor is sok. M.Attilát egyszerűen nem tudtam visszautasítani, annyira jó árat kaptam

YELLOW Elküldve: 2011-09-01 13:50 Autóvásárlás

bmw5 írta:
De, minek a bonto? Nem ertem..


Nem tudom mióta vagy kint, de ungarische országban nem keresnek olyan jól az emberek, hogy újat tudjanak venni. Mi a használttal is beérjük...

YELLOW Elküldve: 2011-09-01 12:38 Egyenetlen alapjárat

anubisz írta:
YELLOW írta: Sziasztok!

Egy kis történet, csak hogy velem is előfordulhat "motorhiba".

Úgy kezdeném a történetet, hogy kb. 3-4 hete voltam bmw320d4-nél (Miki), amikor is több más mellett gyújtógyertyákat is cseréltünk. Gyári NGK (BKR6EQUP)ment bele, eredetileg is az volt benne 85ezer km-rel. Minden jó, mintha picit jobban is menne, biztos jobb a szikra.
Ám 1 hete indultam itthonról gondmentsen, majd 700-800 méter után egy kanyarban felvillant a Check Engine lámpa és villogni kezdett, majd folyamatosan világítani. Ezzel egy időben a motor járása megváltozott, az egész autó remegésbe kezdett, a hangja Subaru-s lett. Rögtön az jutott eszembe, hogy megállt egy henger. Leállítottam az autót, majd újraindítom, gondoltam lehet valami kis gixxer. Sajnos a jelenség maradt. Arra gondoltam biztos az új gyertya fosta össze magát, pedig kb 200 km-t ment, de másra nem tudtam gondolni, mivel ez lett cserélve. Persze a gyújtótrafó is eszembe volt, de mivel gyertya csere volt, így...
Hazamentem 3 hengerrel, közben a Check Engine lámpa folyamatosan villogott, majd megállt, és újra. Utólag tudom Mikitől, hogy ez azt jelenti, hogy a rendszer próbálja beindítani a hengert. Ugyanis ha elmegy a gyújtás, akkor leállítja azt az injektort, ahol a jelenség van, majd idővel újra próbálkozik.
Szóval hazaértem, gondoltam leveszem az akksi sarukat, megnézek mindent amit lehet, nem akartam a legrosszabbra gondolni. Sajnos ez sem vált be, a jelenség maradt.
Ekkor Mikit hívtam telefonon, elmondtam neki mi történt. Kapásból azzal kezdte (gondolom a rutin, meg az évek), hogy nézzem meg valamelyik trafó nincs-e kiemelekedve a többitől, mert alu hengerfejből szokása a gyertyának ez a mutatvány. Szerintem azon nyomban elfehéredtem. Gondoltam magamban, na tessék lehet bontani az autót. Mondta azt is nem kell pánikolni annyira, mert van hozzá javító szett, de fel kell fúrni a likat, és abba egy új persely megy.
Egy életem, egy halálom mondtam magamban, elkezdtem bontani az autót. Ahogy levettem a burkolatot, láttam a 3-as hengernél a trafó fentebb van. Mondom faja! Ezt megszívtam! Elég könnyen kijött a trafó. Többszöri telefonhívás volt Miki és köztem. A gyertya nem mozgott. Gondoltam visszarakom a trafót lehet csak leugrott és ennyi a baj. Sajnos nem javult a dolog. Próbáltam járatni Miki tanácsára, mert előfordulhat, hogy beindul, de nem jött össze.
Ekkor újra telefon Mikinek, hogy el tudna-e jönni megvizslatni, esetleg egy próba trafót hozni, olyan menetjavítót, ha mégis kellene. Egy percig nem habozott és megbeszéltük lejön, szemügyre vételezi a dolgot. Még kutatott nekem egy trafót, majd tegnap eljött.
Későn érkeztek (Miki nem a nappali napszakok embere az tény, úgyhogy célszerű délután zaklatni) egy szervízben dolgozó sráccal, aki biztosította a trafót. Beindítottam az autót, ők szépen a trafókat elkezdték sorra lecsatlakoztatni (keresztfater, aki autószerelő "vóót, valamikó" is ezt mondta, de nem akartam belepiszkálni). Megdöbbenésemre azt hallom, hogy a 2-es henger nem megy. Micsoda? De hát a 3-asé volt felugorva. Megnéztük a próba trafóval és működik. Valóban a 2-es volt rossz. A 3-as trafója még mindig rejtély miért volt fentebb.
Egy 10 percet töltöttek nálam, majd indultak tovább Miskolcra, hisz fiatal volt még az este.
A találka előtt még írtam Mátyás Attilának, hogy ha a gyertya lenne rossz, tudja-e cserélni gariba, illetve trafóra kértem tőle árajánlatot. A mai nap készségesen állt a rendelkezésemre. Így meg is rendeltem tőle 4 db BERU (0040100324) gyújtótrafót. Azért négyet, mert Miki is azt tanácsolta érdemes cserélni mindet, mert sorra szoktak tönkre menni. Illetve én sem szerettem volna, ha egy másmilyen van benne, a többi meg a régi. Így a régi 3db lesz tartaléknak. Bár amit én megyek, sosem fogom felhasználni (gyorsan le is kopogom).
Gyárilag BREMI volt benne, aminek BMW cikkszáma: 12131712223 ezt már nem is gyártják. Helyette ez van: 12137551260. Itt jegyzem meg, hogy a realoem.com rosszul írja, ugyanis erre írja, hogy megszűnt. A bmwfans.infó pedig jól tudja, hogy a BREMI szűnt meg.

Szeretném megköszönni Mikinek, hogy ennyire segítőkész és a rendelkezésemre állt!
Szeretném megköszönni Mátyás Attilának, hogy a legjobb áron és a legnagyobb odafigyeléssel biztosít alkatrészt!
Szeretném megköszönni a BMW szervizes srácnak, talán Szabi (sorry, de izgatotságomban elfelejtettem a nevét), hogy biztosított próba alkatrészt!


Bocsesz, ha kicsit hosszú lett!




Te nem gondoltál rá,hogy megcserélgesd a trafókat? Gondolom valami kód olvasód csak van,hogy megállapítsd utána hova írja be a gyújtáskimaradást.


De gondoltam. Csak épp nincs laptop-om, amire beüzemeljem a kábelt. Persze a csati lehúzgálás is megoldás, amelyik lehúzásra nem reagál a motor, az a rossz. Csak éppen lehetett volna más baj is, mint ahogy leírtam. Gyertyakulcsom sincs.
Szeretnélek megkérni, hogy azért ne legyen már számonkérés a dologból! Azért írtam le, hogy ha másnél előfordul hasonló, akkor tudja mikre számíthat. Illetve, hogy megköszönjem az önzetlen segítség nyújtásokat. Köszi nem kérek rá egyéb kommentet!

YELLOW Elküldve: 2011-09-01 11:47 Egyenetlen alapjárat

Sziasztok!

Egy kis történet, csak hogy velem is előfordulhat "motorhiba".

Úgy kezdeném a történetet, hogy kb. 3-4 hete voltam bmw320d4-nél (Miki), amikor is több más mellett gyújtógyertyákat is cseréltünk. Gyári NGK (BKR6EQUP)ment bele, eredetileg is az volt benne 85ezer km-rel. Minden jó, mintha picit jobban is menne, biztos jobb a szikra.
Ám 1 hete indultam itthonról gondmentsen, majd 700-800 méter után egy kanyarban felvillant a Check Engine lámpa és villogni kezdett, majd folyamatosan világítani. Ezzel egy időben a motor járása megváltozott, az egész autó remegésbe kezdett, a hangja Subaru-s lett. Rögtön az jutott eszembe, hogy megállt egy henger. Leállítottam az autót, majd újraindítom, gondoltam lehet valami kis gixxer. Sajnos a jelenség maradt. Arra gondoltam biztos az új gyertya fosta össze magát, pedig kb 200 km-t ment, de másra nem tudtam gondolni, mivel ez lett cserélve. Persze a gyújtótrafó is eszembe volt, de mivel gyertya csere volt, így...
Hazamentem 3 hengerrel, közben a Check Engine lámpa folyamatosan villogott, majd megállt, és újra. Utólag tudom Mikitől, hogy ez azt jelenti, hogy a rendszer próbálja beindítani a hengert. Ugyanis ha elmegy a gyújtás, akkor leállítja azt az injektort, ahol a jelenség van, majd idővel újra próbálkozik.
Szóval hazaértem, gondoltam leveszem az akksi sarukat, megnézek mindent amit lehet, nem akartam a legrosszabbra gondolni. Sajnos ez sem vált be, a jelenség maradt.
Ekkor Mikit hívtam telefonon, elmondtam neki mi történt. Kapásból azzal kezdte (gondolom a rutin, meg az évek), hogy nézzem meg valamelyik trafó nincs-e kiemelekedve a többitől, mert alu hengerfejből szokása a gyertyának ez a mutatvány. Szerintem azon nyomban elfehéredtem. Gondoltam magamban, na tessék lehet bontani az autót. Mondta azt is nem kell pánikolni annyira, mert van hozzá javító szett, de fel kell fúrni a likat, és abba egy új persely megy.
Egy életem, egy halálom mondtam magamban, elkezdtem bontani az autót. Ahogy levettem a burkolatot, láttam a 3-as hengernél a trafó fentebb van. Mondom faja! Ezt megszívtam! Elég könnyen kijött a trafó. Többszöri telefonhívás volt Miki és köztem. A gyertya nem mozgott. Gondoltam visszarakom a trafót lehet csak leugrott és ennyi a baj. Sajnos nem javult a dolog. Próbáltam járatni Miki tanácsára, mert előfordulhat, hogy beindul, de nem jött össze.
Ekkor újra telefon Mikinek, hogy el tudna-e jönni megvizslatni, esetleg egy próba trafót hozni, olyan menetjavítót, ha mégis kellene. Egy percig nem habozott és megbeszéltük lejön, szemügyre vételezi a dolgot. Még kutatott nekem egy trafót, majd tegnap eljött.
Későn érkeztek (Miki nem a nappali napszakok embere az tény, úgyhogy célszerű délután zaklatni) egy szervízben dolgozó sráccal, aki biztosította a trafót. Beindítottam az autót, ők szépen a trafókat elkezdték sorra lecsatlakoztatni (keresztfater, aki autószerelő "vóót, valamikó" is ezt mondta, de nem akartam belepiszkálni). Megdöbbenésemre azt hallom, hogy a 2-es henger nem megy. Micsoda? De hát a 3-asé volt felugorva. Megnéztük a próba trafóval és működik. Valóban a 2-es volt rossz. A 3-as trafója még mindig rejtély miért volt fentebb.
Egy 10 percet töltöttek nálam, majd indultak tovább Miskolcra, hisz fiatal volt még az este.
A találka előtt még írtam Mátyás Attilának, hogy ha a gyertya lenne rossz, tudja-e cserélni gariba, illetve trafóra kértem tőle árajánlatot. A mai nap készségesen állt a rendelkezésemre. Így meg is rendeltem tőle 4 db BERU (0040100324) gyújtótrafót. Azért négyet, mert Miki is azt tanácsolta érdemes cserélni mindet, mert sorra szoktak tönkre menni. Illetve én sem szerettem volna, ha egy másmilyen van benne, a többi meg a régi. Így a régi 3db lesz tartaléknak. Bár amit én megyek, sosem fogom felhasználni (gyorsan le is kopogom).
Gyárilag BREMI volt benne, aminek BMW cikkszáma: 12131712223 ezt már nem is gyártják. Helyette ez van: 12137551260. Itt jegyzem meg, hogy a realoem.com rosszul írja, ugyanis erre írja, hogy megszűnt. A bmwfans.infó pedig jól tudja, hogy a BREMI szűnt meg.

Szeretném megköszönni Mikinek, hogy ennyire segítőkész és a rendelkezésemre állt!
Szeretném megköszönni Mátyás Attilának, hogy a legjobb áron és a legnagyobb odafigyeléssel biztosít alkatrészt!
Szeretném megköszönni a BMW szervizes srácnak, talán Szabi (sorry, de izgatotságomban elfelejtettem a nevét), hogy biztosított próba alkatrészt!


Bocsesz, ha kicsit hosszú lett!


YELLOW Elküldve: 2011-08-31 09:08 BMW e60 építgetés / szépítgetés

Hát QRVAYO lett
egyszerűen nem tudom elhinni, hogy az első lökös ködlámpa résznél, hogy tud úgy feszülni és sehol nem bubis... hát valóban ügyeskezű ember csinálta.
legalább nem kellett fényeztetni a lökösöket
már csak az a kérdés, hogy vajon tudod-e, hogy a forgalmiban változás van??? mármint, hogy a fekete már fehér...


Tiba írta: Eljött az idő, hogy meglépjem azt, amit már rég óta tervezek. Az átfóliázás!
Az előkészületek már jó ideje folytak. Szereztem nyomtávszélesítőket (4x 16 mm) , lejjebb került a kasztni, Beszereztem fekete-fehér emblémákat, És megvettem a full M pakettet.
Sokat vacilláltam, hogy milyen Fólia legyen, már volt egy rakás mintám, és egy csomó címem, hogy hol kéne megcsináltatni.
Végül is, egy nagyon korrekt emberrel sikerült találkoznom, aki elég őrült volt ahhoz, hogy az én extra kívánságaimat is teljesítse. Ez úton is köszönöm neki a munkáját! A gyöngyház fehér fóliára esett a választás, ami jóval drágább sajnos, de ismerve magamat, ezen rágódtam volna, ha az olcsóbbat választom, hogy szebb lett volna a gyöngyház
4 Nap alatt lett kész. Az autó átadásánál kellett pár perc mire magamhoz tértem.
Íme a képek:






YELLOW Elküldve: 2011-08-31 09:02 Műszerfal kijelzés

oregjoco írta: Ttisztelt bmw tulajdonosok segitseget kerek agusztus 9 en vasaroltam egy bmw 316i sedan autott nemetorszagbol ,1999 es kiadas 14600km .az auto kituno gyari alapotba van A baj ami nagyon idegesit a kovetkezo.Az auto kereskedotol elindulva bruxelles be 160km megtetele utan kigyuladt a kis sarga motor hibat jelzo, nagyon ideges letem visza mentem elvitek garazsba ratetek amuszert semi hibat nem talaltak kodot sem jelzet ki kitoroltek.Elindultam jol meghajtotam 180 korulig semi gond kituno minden, a sarga lampa nem vilagit.Masnap reggel beinditas utan nem aludt el ,elvitem bmw szervizbe nem talaltak semit azt mondtak uj auto keves kilometer egy kis error volt amit kitoroltek fizetem 50 eurot.Egy nap mulva indultam a tengere bementem egy tunelbe ami kivezet gyorsaban bruxellbol a palyara,atunel kozepen megint kigyuladt a kis motor hibat jelzo sarga lampa, azota is folyamatosan eg az auto kitunoen megy semi mast nem eszleltem de ez nagyon idegesit.Segitseget kerek hajlando lenek vasarolni egy diagnosztikai muszert vagy barmit csak megoldodjon a problema.A nevem Birton Jozsef telefon szamom 0032487246365 barki aki segitseget tud adni megbipel vissza hivom elore is koszonom es maradok tisztelettel Jozsef


14600 km?????
még bejáratós

YELLOW Elküldve: 2011-08-30 15:07 Elrepedt leömlő

anubisz írta:
K_Gergo írta:
anubisz írta: Mind a kettő beadta a kulcsot? hú,nem irigyellek

nem én néztem, így erre a "nem tudom" a korrekt válasz...az összes szondáról tárol hibát, a legtöbbet jelzett már ki lett cserélve, de a helyzet majdnem ugyanaz. beszélek még erről a szerelővel/szerelőkkel, mer' ez így egyszerre vaskos. vehetek én bontottat, ha egyáltalán találok, de mivel 2005ben kifutott ez a modell, és típushibáról van szó, lehet, hogy 3 hónap után a nagy nehezen talált bontott is elreped, nem nagyon van ezekből keveset futott.

ne is irigyelj, ahogy néztem te jóval többet költöttél már a kocsira, mint én, most nekem kell behozni a lemaradást. meg InsectKillernek, höhö.


Ez típushiba? ne idegelej, várhatom,hogy nekem is elreped? Nekem is jön előröl a kipufogó gáz,a BMW be azt mondták a katalizátornál kel hegeszteni,valahol kifúj. Ventilátor pont az utastérbe fújja a gázt lehet veszek egy gázmaszkot.


a gázmaszk olcsóbb megoldás mindenképp. állítólag a 30d-nél ez tipusbetegség, ott volt két széria, és az öntvény leömlőt aranyárban mérik anynira ritka. hallottam olyan, hogy a szervízek is bontósoktól veszik. azt hiszem a régebbi modelleken volt a jobb. hogy benyásnál ugyanaz-e azt nem tom...

YELLOW Elküldve: 2011-08-26 11:52 Műszerfal kijelzés

már rég meg akartam kérdezni, demindig elfelejtettem.

szóval van olyan, amikor nyitom az autót, majd az ajtót kilinccsel, akkor a műszerfal mutatók lefelé bemozdulnak. vagy épp ülök az autóban, anyósoldalról nyílik az ajtó ás akkor ezt csinálja, sőt morog is hozzá. ha jól figyeltem csak akkor csinálja ha a gyújtáskapcsoló nullás állásban van. ez valami kalibrálás, önbeállás, vagy mi lenne?