YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2011-07-28 20:47 Szemöldök

már annyit beszélünk a szemöldökről, hogy megint én leszek a középpontban... nekem van bőven

YELLOW Elküldve: 2011-07-28 18:59 Heeelp...!

Petyka írta:
YELLOW írta:
Petyka írta: Sziasztok!
Még egy kérdésem lenne a váltogombon kívül! Az ,hogy történt egy olyan dolog a kocsikulcsommal hogy leejtettem és azóta nem indítja be az autót te viszont az ajtót az nyitja meg zárja is!! Ilyenkor mi lehet a probléma? Vagy hol lehet ilyt csináltatni! Mert amiket én hívtam azok azt mondták,hogy 100000 Ft megoldják!!
Köszönöm a válaszokatelőre is!


az gáz! ugyanis a transzponder igencsak elengedte magát, talán meg lehet forrasztani, de ahhoz szét kell szedni a kulcsot. vagy veszel új kulcsot 40ezerért. de az is lehet csak újra kell programozni. tartalék kulcs?


Van csak az a sima szervízkulcs,és ha netalántán behal az is vagy elhagyom akkor van igazán gáz! Szétszedni meg nem tudom mert szerintem forrasztva van! Fogalmam sincs mi mehetett szét benne! Gondolkodtam már h uj kulcsot csinátatok de szeritem arra a gatyám is rá megy!



én azt mondom keress valakit, aki ért az elektronikához. a képeim között van röntgen kép a kulcsokról. mindegyikben van egy transzponder. szerintem az eséstől elengedte valamelyik forrasztás, valszeg elég csak megforrasztani.

YELLOW Elküldve: 2011-07-28 18:22 Heeelp...!

Petyka írta: Sziasztok!
Még egy kérdésem lenne a váltogombon kívül! Az ,hogy történt egy olyan dolog a kocsikulcsommal hogy leejtettem és azóta nem indítja be az autót te viszont az ajtót az nyitja meg zárja is!! Ilyenkor mi lehet a probléma? Vagy hol lehet ilyt csináltatni! Mert amiket én hívtam azok azt mondták,hogy 100000 Ft megoldják!!
Köszönöm a válaszokatelőre is!


az gáz! ugyanis a transzponder igencsak elengedte magát, talán meg lehet forrasztani, de ahhoz szét kell szedni a kulcsot. vagy veszel új kulcsot 40ezerért. de az is lehet csak újra kell programozni. tartalék kulcs?

YELLOW Elküldve: 2011-07-28 18:11 Trükkök és okosságok

Hamlet írta:
YELLOW írta:
Hamlet írta: az olajcsere bmw szervízben szűrőkkel 50 rugú, de belövik hozzá a fed.sz.gépet, tehát indítás után az 5 zöld led világít, majd kialszik kb. 10 mp. után....


LOL annyiért én is megcsinálom bárkinek


-na ja, és a szervízkönyvbe is bepecsételsz, és aláírsz........., meg belövöd hozzá a computert..


mit kell azon belőni? egy vezetékkel nullázom neked. pecsét? kit izgat egy olyan idős autónál? már úgysem hisznek el semmit. én magamnak irogatom, mikor mit cseréltem, oszt kész. ha esetleg el akarom adni, vagy elhiszi nekem vagy nem. a szervíz csak lehúzás. de akit megnyugtat hát vigye, valamiből nekik is élni kell

YELLOW Elküldve: 2011-07-28 17:53 Trükkök és okosságok

Hamlet írta:
anubisz írta:
laca29 írta:
laleeboy írta:
laca29 írta: Sziasztok!

Nemrég vettem egy e36 ot, valaki megtudná mondani, hogy az olajcserét jelző ledsor mikor vált, jelenleg 3 sárga led világit mikor kell kb olajat cseréljek, hogyan müködik meddig zöld mikor váltanak a ledek?


Alapból olajcsere után ha ki lett nullázva a számláló zöld ledek világítanak amik kb 2e km-enként alszanak ki azután sárga világít ami a közeledóő olajcserét jelzi ez is kb 2e km után vált és amikor a piros kezd világítani akkor már kötelező olajat cserélni.
Általában a használattól függően számol így lehet hogy 12 e után de lehet hogy 15 e után jön elő a piros.
+ van egy másik funkció is ugye ha nem futod le a km-ert akkor is évente kell(ene) olajat cserélni erre az 1 évre figyelmeztet a ledek fölött megjelenő kis óra szimbólum

Azt nem tudom hogy hogyan lehet neked 3 sárga mert ha jól tudom akkor 4 vagy 5 zöld van és 1-1 sárga illetve piros

Egyébiránt ha most vetted akkor szerintem alap lenne az olajcsere nem beszélve esetleg a szíjakról görgőkről szűrőkről vízpumpáról...stb

Mert így tudod hogy benne is van az olaj és nemcsak a számlálót nullázták ki cselesen....



Köszönöm a segitséged, biztos igazad van mert az első 2 led aludt el és 4000 et mentem vele, amikor vettem akkor volt leszervizelve kihuztam a nivót az olaj mint az arany olyan tiszta volt benne.


Pont azt akartam mondani,legalább az olajat nézd meg,nem fekete e már. De látom megnézted.
Akkor elég jó lehet benne a motor ha már sárgák égnek,de még mindig aranysárga az olaj. Azért úgy 10 000 után már szépen beszürkül,barnul.


-nekem e 36-van, 5 zöld led van, ha ez elfogy akkor jön a sárga, majd a piros, a motorban az olajat 3 szenzor figyeli, elmehetsz vele akár 18-at is, de ha városban használod csak, akkor lehet 8-9 után már kezdődik...........az olajcsere bmw szervízben szűrőkkel 50 rugú, de belövik hozzá a fed.sz.gépet, tehát indítás után az 5 zöld led világít, majd kialszik kb. 10 mp. után....


LOL annyiért én is megcsinálom bárkinek

YELLOW Elküldve: 2011-07-28 14:02 Szemöldök

Hamlet írta: Hello Mindenkinek! Tud valaki abban segíteni, hogy megengedett-e a szemöldök? Ma beszéltem egy haverommal, és ő azt állította, hogy egyik cimborájának a rendőr leszereltette a rendszámot a bmw-jéről,a szemöldök miatt, mert nem gyári alktatrész, és hogy közlekedésben zavaró....., nem igazán értem, de mindegy. Viszont én is akarok az enyémre! Tud valaki erről valamit? Van ehhez joga a rendőrnek? Ja és vihette kpm vizsgára a kocsit. Köszi a válaszokat! Üdv. minden bmw-s nek! Hamlet



mivel a szemöldök gyári extra, és ha gyári volt, akkor semmi köze a rendőrnek hozzá. ha kb a fél lámpát eltakarta, akkor gáz. különben is a szemöldökkel csak magaddal baxol ki, nem mással, de a gyári sem csökkenti szinte semmivel a fény útját. én nem hagytam volna.

YELLOW Elküldve: 2011-07-28 09:15 manuális váltó

pecsid írta: Hellósztok kedves klubtársak!

Azért írok mert van egy csöpp problémám a két hónapja vásárolt E46 320d vel és szükségem lenne a szaktudásotokra. Felvázolnám a helyzetet hogy világos legyen a diagnosztika:
a 6gangos váltó már eleinte furcsának tűnt a VW Vento után, de az legyen a legkevesebb gondoltam magamban. amíg kb az első hónap után előjött egy olyan probléma hogy a váltót nem lehetett 2., 4., és 6. sebességfokozatba rakni menet közben. ha félreálltam és kicsit erőltettem a dolgot 1-2 ben akkor visszaállt a rend, boldogság volt mert bevett mindent. Ezt eljátszotta velem négyszer ötször amíg elvittem a szerelőhoz és kicserélte a váltóolajat. A váltóolaj cseréje után kb 1 héttel újra elkezdődött a probléma, egyik lefelé húzandó sebességet sem vett be ( 2,4,6) de szintén megállós erőltetős művelet után már igen. Tegnap viszont nagyon megszívatott ugyanis az autóút lehajtójánál viszzatettem szépen negyedikbe és az elsőbbségadás táblánál rá kellett döbbennem hogy NEM LEHET KIVENNI 4.-BŐL!! nagy nehézségek árán hazacsapattam és azóta már kétszer próbáltam de sikertelenül. Eltörni annyira nem akarom, Van valakinek esetleg tippje hogy mi lehet ez illetve hogy hogyan kéne segíteni rajta?
(szégyen hogy egy 600 ezer kmt futott 30 éves merci váltó a mai napig hibbátlanul kapcsol a bömbi meg szarozik...)
Köszönöm a hozzászólásokat előre is.

Üdv:
Daniel San


nekem ez szinkrongyűrű gyanús téma. km mennyi az autóban (valós???)? mondjuk én a rudazatokat étnézném a váltókartól, mielőtt megbontanám a váltót, de az én véleményem az, hogy nem úszod meg.

YELLOW Elküldve: 2011-07-27 20:46 Márkakereskedések

nickname írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Ma voltam Műszaki vizsgán BMW Márkaszerviz. Pontosan fél óra alatt végeztek,fél 10-re mentem,10 kor már kulcs volt a kezembe. 25000 cakompakk. Ebbe benne van a 4 kerék pótlék, valami 4000Ft.
Csak megjegyzésként külsős szervizben érdeklődtem először, ott is valami 25000 körül lett volna,és reggel vittem volna a kocsit,és valamikor este kaptam volna meg,mivel állítólag a műszaki vizsgán ott kel állni a kocsinak 3 órát,ha gond van,ellenőrizni tudják.Ők legalábbis ezt mondták. Tegnap hívtam a BMW,ma már vihettem is.
Két első fóliát le kellett szednem,mivel sehol nem merik bevállalni.Szívás,rakathatok újat. Ragacsot meg borzalom eltávolítani az ablakról, 3700 ért vettem ragasztó eltávolító sprayt, még azzal is súroló szivaccsal jött csak le. Muszáj volt,mert nem ment le az ablak,annyira fogta,tapadt a ragasztó a szigetelő gumihoz. Nagy szívás.


én a 2007-es műszakin jártam így a fóliával... hát nem kell bemutatni. de idén 16.290 ft volt a műszakim asszem, de 17ezer alatt volt. ami a hivatalos ár. 1 óra alatt megvolt. mert ennyi idő van egy autóra



25k ért elintézem a foliát és minden átmegy



én 2007-ben azért vittem oda ahova, mert azt mondták nem lesz gond. kétszer voltam ott. amikor odamentem pont jött egy afromagyar piros vagonyerrer mindenhol korom fekete fóliával és még rám is bepöccentek. mindegy leszedtem még a ragasztót hígítóztam le, mikor jött a vizsgabiztos. mert oda mindig kijárt. marha jó tanácsot kaptam, hogy oda vigyem. amúgy jól dolgoznak, meg ilyenek, és nem húznak le. de most jobbat találtam és helyileg van. engem csak azbosszant, hogy alig sötétített...

YELLOW Elküldve: 2011-07-27 19:45 Valaki segítsen

hancurozo írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta: a diffinek jó hogy van hangja, és nehezen tudod forgatni, hisz gondolj bele a váltóig mindent mozgatsz a kardánt is, ezeknek azért van súlya, meg a sok gömbcsukló.


Milyen gömbcsukló? Minek jó, hogy van hangja? Nem kell, hogy hangja legyen. Simán lehet forgatni. (nem nehéz) Az alkatrészeknek van súlya igen, de csapágyazva vannak!


miylen gömbcsukó, hát van egy pár, a féltengelyeknél, a kardánnál. de akkor sem úgy tudod pörgetni, mint az első kereket.



Nincs hátul gömbcsukló! A kardánnál sincs! Ha lenne is a lengőkarnál (de nincs) sem lenne köze a forgáshoz.


jóvanna már hülye vagyok nem gömbcsuklót akartam mondani, hanem féltengely csuklót, meg kardánkeresztet. mindegy ott a diffi, amiben azért a hajtás sokat visszafog. értsd amit modnani akarok...

YELLOW Elküldve: 2011-07-27 19:19 Valaki segítsen

hancurozo írta:
YELLOW írta: a diffinek jó hogy van hangja, és nehezen tudod forgatni, hisz gondolj bele a váltóig mindent mozgatsz a kardánt is, ezeknek azért van súlya, meg a sok gömbcsukló.


Milyen gömbcsukló? Minek jó, hogy van hangja? Nem kell, hogy hangja legyen. Simán lehet forgatni. (nem nehéz) Az alkatrészeknek van súlya igen, de csapágyazva vannak!


miylen gömbcsukó, hát van egy pár, a féltengelyeknél, a kardánnál. de akkor sem úgy tudod pörgetni, mint az első kereket.

YELLOW Elküldve: 2011-07-27 18:59 Valaki segítsen

a diffinek jó hogy van hangja, és nehezen tudod forgatni, hisz gondolj bele a váltóig mindent mozgatsz a kardánt is, ezeknek azért van súlya, meg a sok gömbcsukló.

YELLOW Elküldve: 2011-07-27 18:44 Márkakereskedések

anubisz írta: Ma voltam Műszaki vizsgán BMW Márkaszerviz. Pontosan fél óra alatt végeztek,fél 10-re mentem,10 kor már kulcs volt a kezembe. 25000 cakompakk. Ebbe benne van a 4 kerék pótlék, valami 4000Ft.
Csak megjegyzésként külsős szervizben érdeklődtem először, ott is valami 25000 körül lett volna,és reggel vittem volna a kocsit,és valamikor este kaptam volna meg,mivel állítólag a műszaki vizsgán ott kel állni a kocsinak 3 órát,ha gond van,ellenőrizni tudják.Ők legalábbis ezt mondták. Tegnap hívtam a BMW,ma már vihettem is.
Két első fóliát le kellett szednem,mivel sehol nem merik bevállalni.Szívás,rakathatok újat. Ragacsot meg borzalom eltávolítani az ablakról, 3700 ért vettem ragasztó eltávolító sprayt, még azzal is súroló szivaccsal jött csak le. Muszáj volt,mert nem ment le az ablak,annyira fogta,tapadt a ragasztó a szigetelő gumihoz. Nagy szívás.


én a 2007-es műszakin jártam így a fóliával... hát nem kell bemutatni. de idén 16.290 ft volt a műszakim asszem, de 17ezer alatt volt. ami a hivatalos ár. 1 óra alatt megvolt. mert ennyi idő van egy autóra

YELLOW Elküldve: 2011-07-26 20:28 Multikormány beszerelése utólag...

tschikosch írta:
YELLOW írta: na megjött a kormányom. vegyesek az érzelmeim. azt hiszem életem legnagyobb bizniszét buktam de legalább a lelkiismeretem tiszta.
történt ugyanis, hogy a futár srác, kapásból aláíratta velem azt a papert, amin szerepelt, hogy 80ezer utánvét. mentünk hátra, mondja 2940 Ft. látom a szállítási számla. nem is akart többet kérni. most ha nem vagyok becsületes, nem fizetek többet, a papír aláírva, így olyan mintha kifizettem volna. szerencsétlen futáron verték volna le.

van egy kis légzsák csati sérülés, ami az átvezetőbe megy, bár nem tűnik funkciós szerepűnek, illetve a kormány hátoldalán körbe ilyen hasítás jellegű felületi téma. majd Plasti Dip megoldja.



Legalább nem kell lehánynod a tükröt este.Azért futár ingyér hajtott volna majd egy hónapig.



fiatal gyerek volt, szerintem totál nem volt képben. na meg én sem olyan vagyok. a legdurvább másik dolog, hogy félórával később hívott egy haver a devil-től, hogy kapható a lámpa, amit 1,5 éve megrendeltem

YELLOW Elküldve: 2011-07-26 13:05 Gyári xenon probléma és még néhány dolog

Qucsy írta:
YELLOW írta:
Qucsy írta:
YELLOW írta:


Yellow és te melyiket ajánlod??


nekem mivel nincs xenon-om, és igazából nem is pártolom, így lehet az én szavam nem mérvadó, de 5300 és 5800 között keresnék.



6000K nem jó??


hát elmegy, de ki milyet szeret. a xenon-nak az lenne a lényege, hogy nappali fényhez hasonló és erősségű fényt produkáljon. hisz sötétben azok adnak a legjobb hatást. én inkább 5300-ast mondanám, mert felette már kékesedik, vagyis zöldül még csak. bár sok esetben valakinek sárgás a 5300, azért ott se mind azt tudja, mint ami a dobozra van írva.

YELLOW Elküldve: 2011-07-26 13:03 Multikormány beszerelése utólag...

na megjött a kormányom. vegyesek az érzelmeim. azt hiszem életem legnagyobb bizniszét buktam de legalább a lelkiismeretem tiszta.
történt ugyanis, hogy a futár srác, kapásból aláíratta velem azt a papert, amin szerepelt, hogy 80ezer utánvét. mentünk hátra, mondja 2940 Ft. látom a szállítási számla. nem is akart többet kérni. most ha nem vagyok becsületes, nem fizetek többet, a papír aláírva, így olyan mintha kifizettem volna. szerencsétlen futáron verték volna le.

van egy kis légzsák csati sérülés, ami az átvezetőbe megy, bár nem tűnik funkciós szerepűnek, illetve a kormány hátoldalán körbe ilyen hasítás jellegű felületi téma. majd Plasti Dip megoldja.