YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2011-04-05 14:36 Valaki segítsen

DzsanniE írta: Ki tudja, hogy a belső levegő keringtetés közben hol szívja a rendszer levegőt?


én úgy gondolom, hogy lent szívja be (ülés alatt)... de amúgy egyszerű. lemész beindítod a belső lebegő keringetést, és a rostélyokhoz odatartasz egy zsebit... ahol be akarja szívni, ott lesz a megoldás.

YELLOW Elküldve: 2011-04-04 23:54 Ajtónyítási Gondok!

ute107 írta:
YELLOW írta: én nem tudom mi az oka, de mióta nyári időszámítás van, tisztára megkergült a záram. télen kb 2x volt kínja, most folyamatosan. de a korábbi dolog helyett, most már cifrázza.
vezető ajtó nem nyílik, többi vagy igen vagy nem. zárásnál vezetőoldali lezár, a többinél csak félig megy le a pöcök vagy félig sem, csak éppen megmoccan vagy egyik lemegy másik nem...stb. akárhogy agyalok nekem ezek a jelenségek arra utalnak, hogy szorulása van a drágámnak. bár ha a relé nem adja át a megfelő áramot, az is lehet gond. bár az én teóriám szerint a GM reléjéből kimenő áram bemegy a zárszerkezetbe és azt vezérli, tehát nem maga a relé nyitja a zárat, hanem csak a zárszerkezetnek ad egy jelet és azon belül kapcsol valami nagyobb árammal, ami aztán működteti a zárat.

hil Te mint szakavatott újra hozzád fordulok. te mélyebben bontottál már zárszerkezett, szóval jó lenne tudni mi van akkor...

ha még mindig a relét mondod, akkor szerintem ute107-tel karöltve rendelni kell!!!


Rendelek én, nem is ezzel van a baj. Most van egy szakavatott kontaktom, aki megcsinálni szakszerűen. Nem akarom kiszerelni a sajátot, ami még működik ideig óráig..., hanem inkább feljavítanám a most vásároltat és azt tenném be. Tudnom kellene, hogy ilyenkor szükséges-e felprogramozás/tanítás, hogy működjön. Elméletileg amit vásároltam az egy 1999-es 318i-ben volt. Azt sem tudom touring, vagy sedan...


az eredetihez meg kell nézni, ha sok alkatrészben különbözik, akor lehetnek gondok... programozni kell úgy tudom, főleg ha van esőérzékelőd és egyéb, amit ő vezérel.
akkor ha tudsz rendelj már úgy relét, hogy nekem is kell 2db. köszi! max ha nem relé baja van, hanem szorulás, akkor megmarad tartaléknak.

YELLOW Elküldve: 2011-04-04 23:51 első index izzó cseréje

Qucsy írta:
seta írta:
YELLOW írta:
seta írta: tekintve h nem találok ledes indexet az én autómba, elgondolkodtam, mi lenne ha a jelenlegieket alakítanám át ledessé. Szerintetek a műszakin, illetve a rendőrök mit szólnának hozzá? Persze a fényereje és színe megegyezne az izzós index-ével, csak mondjuk egy karika lenne ledekből. Természetesen nem akarok "bucsus swift"-et csinálni az autómból, szal valami diszkrét lenne A lényeg h ez mennyire műszaki- és rendőrkompatibilis?


amit Te magadnak barkácsolsz, az semmi sem lesz rendőr/műszaki kompatibilis. ugyanis E jelzést Te sem tudsz belevarázsolni, nem lesz engedélyezett száma. ha nem gyári LED-es az autó, azt rögtön kiszúrják és kapásból kiveteti veled az "izzót" és akkor hoppá lesz.
csak jótanács...



pontosan ettől tartok:S

..csak hogy tudjátok nem csak a lámpa lehet E jelzésű hanem 1 izzó is így a ledes izzó is..tehát???nyilván ha nem egy 30 éves rozsdabogdával mész aminek a műszaki állapota rosszabb mint 1 leégett kenyér pirítóé akkor semmi bajod nem lesz..


szerinted én miről beszélek? és szerinted seta mi miatt aggódik?
az ez előtti kommentedbe bíztatod, hogy semmi nem lesz, ezzel meg most ütöd az előzőt... rosszabb vagy mint én, neked mindegy mit mondasz, csak beleszólhass valamibe, akárcsak Bero most már értem anno velem kapcsolatban mi volt a probléma, de én már tanultam belőle... javaslom nektek is

YELLOW Elküldve: 2011-04-04 22:13 Ajtónyítási Gondok!

én nem tudom mi az oka, de mióta nyári időszámítás van, tisztára megkergült a záram. télen kb 2x volt kínja, most folyamatosan. de a korábbi dolog helyett, most már cifrázza.
vezető ajtó nem nyílik, többi vagy igen vagy nem. zárásnál vezetőoldali lezár, a többinél csak félig megy le a pöcök vagy félig sem, csak éppen megmoccan vagy egyik lemegy másik nem...stb. akárhogy agyalok nekem ezek a jelenségek arra utalnak, hogy szorulása van a drágámnak. bár ha a relé nem adja át a megfelő áramot, az is lehet gond. bár az én teóriám szerint a GM reléjéből kimenő áram bemegy a zárszerkezetbe és azt vezérli, tehát nem maga a relé nyitja a zárat, hanem csak a zárszerkezetnek ad egy jelet és azon belül kapcsol valami nagyobb árammal, ami aztán működteti a zárat.

hil Te mint szakavatott újra hozzád fordulok. te mélyebben bontottál már zárszerkezett, szóval jó lenne tudni mi van akkor...

ha még mindig a relét mondod, akkor szerintem ute107-tel karöltve rendelni kell!!!

YELLOW Elküldve: 2011-04-04 22:02 első index izzó cseréje

seta írta: tekintve h nem találok ledes indexet az én autómba, elgondolkodtam, mi lenne ha a jelenlegieket alakítanám át ledessé. Szerintetek a műszakin, illetve a rendőrök mit szólnának hozzá? Persze a fényereje és színe megegyezne az izzós index-ével, csak mondjuk egy karika lenne ledekből. Természetesen nem akarok "bucsus swift"-et csinálni az autómból, szal valami diszkrét lenne A lényeg h ez mennyire műszaki- és rendőrkompatibilis?


amit Te magadnak barkácsolsz, az semmi sem lesz rendőr/műszaki kompatibilis. ugyanis E jelzést Te sem tudsz belevarázsolni, nem lesz engedélyezett száma. ha nem gyári LED-es az autó, azt rögtön kiszúrják és kapásból kiveteti veled az "izzót" és akkor hoppá lesz.
csak jótanács...

YELLOW Elküldve: 2011-04-03 17:51 Fék

Qucsy írta:
YELLOW írta:
Qucsy írta:
YELLOW írta: valaki nem próbálná ki? fék benyom és indít! hogy mit csinál a fékpedál, helyben marad, vagy beesik picit felpuhulva?

YELLOW írta: ugye az autóban van vákuumos fékrásegítő. mostanában azt vettem észre, hogy amikor indítok és közben nyomom a féket, akkor a beindulás pillanatában, nem esik be a pedál, nem puhul be. OFF autóknál így csinál. az a baj nem emlékszem régen milyen volt, mert lehet nem is figyeltem.
az a gondolat futott át a fejemen, hogy lehet nem jó a vákuumos rásegítő, talán a csőve tömődött vagy likas. de menetközben könnyű nyomni és ha véletlen leáll az autó (lefullad), akkor viszont kemény lesz a fék. ergó működik a rásegítő. igazából ez az elindulásos dolog idegesít.
nektek, hogy működik indításnál benyomott féknél?




na már most én lementem és kipróbáltam hogy hogy is van ez...mind tudjuk ha úgy taposgálom a féket hogy nincs beindítva motor akkor felkeményszik..na de mikor beindítom a motor és úgy taposok rá akkor nekem rögtön bepuhul és úgy mond beesik..nem tudom másoknál mi a tapasztalat..nekem még problémám nem volt vele..


na ezaz, nekem nem esik be. de menet közben meg van rásegítés, ha lefullad, akkor meg meg is szűnik és alig bírom taposni. de indulásnál nincs ez...lehet majd valami csöveket átnézek ott a rásegítő körül...


hát jobban jársz mielőtt v.mi bajod esik..


a fékem az bika, jobbat produkál mint a gyári érték, műszaki szerint... igazából ellentmondásos most ez a vákuumos rásegítő dolog, ezért zavar, mert menetközben jó, de indulásnál nem azt csinálja, mint amit kellene neki.

YELLOW Elküldve: 2011-04-03 17:46 Fék

Qucsy írta:
YELLOW írta: valaki nem próbálná ki? fék benyom és indít! hogy mit csinál a fékpedál, helyben marad, vagy beesik picit felpuhulva?

YELLOW írta: ugye az autóban van vákuumos fékrásegítő. mostanában azt vettem észre, hogy amikor indítok és közben nyomom a féket, akkor a beindulás pillanatában, nem esik be a pedál, nem puhul be. OFF autóknál így csinál. az a baj nem emlékszem régen milyen volt, mert lehet nem is figyeltem.
az a gondolat futott át a fejemen, hogy lehet nem jó a vákuumos rásegítő, talán a csőve tömődött vagy likas. de menetközben könnyű nyomni és ha véletlen leáll az autó (lefullad), akkor viszont kemény lesz a fék. ergó működik a rásegítő. igazából ez az elindulásos dolog idegesít.
nektek, hogy működik indításnál benyomott féknél?




na már most én lementem és kipróbáltam hogy hogy is van ez...mind tudjuk ha úgy taposgálom a féket hogy nincs beindítva motor akkor felkeményszik..na de mikor beindítom a motor és úgy taposok rá akkor nekem rögtön bepuhul és úgy mond beesik..nem tudom másoknál mi a tapasztalat..nekem még problémám nem volt vele..


na ezaz, nekem nem esik be. de menet közben meg van rásegítés, ha lefullad, akkor meg meg is szűnik és alig bírom taposni. de indulásnál nincs ez...lehet majd valami csöveket átnézek ott a rásegítő körül...

YELLOW Elküldve: 2011-04-03 17:43 Gumiabroncs

Kristen76 írta: Sziasztok!

Mondjátok van különbség a sima gumiköpeny és a sportos között? Kinek milyen van?Nekem most kellene cserélnem és nem bírom eldönteni melyik legyen.

di mi a tökömnek nyitsz egy oylan topic-ot, amiből van legalább 4 másik???


Robinson, még akik nyithatnak azok se értik, javaslom a felugró ablakot, amit már javasoltam...!!!

YELLOW Elküldve: 2011-04-03 17:41 Motorolaj

Kristen76 írta: Sziasztok!

Milyen olajat ajánlatok 316i gépemhez?


Köszönöm


5w-30 Castrol LL-01, Fuchs, Mobil 1, Aral

YELLOW Elküldve: 2011-04-03 17:39 Fék

valaki nem próbálná ki? fék benyom és indít! hogy mit csinál a fékpedál, helyben marad, vagy beesik picit felpuhulva?

YELLOW írta: ugye az autóban van vákuumos fékrásegítő. mostanában azt vettem észre, hogy amikor indítok és közben nyomom a féket, akkor a beindulás pillanatában, nem esik be a pedál, nem puhul be. OFF autóknál így csinál. az a baj nem emlékszem régen milyen volt, mert lehet nem is figyeltem.
az a gondolat futott át a fejemen, hogy lehet nem jó a vákuumos rásegítő, talán a csőve tömődött vagy likas. de menetközben könnyű nyomni és ha véletlen leáll az autó (lefullad), akkor viszont kemény lesz a fék. ergó működik a rásegítő. igazából ez az elindulásos dolog idegesít.
nektek, hogy működik indításnál benyomott féknél?


YELLOW Elküldve: 2011-04-03 12:48 Gumi

ocsi1 írta: Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni! Nyári gumi vásárlás előtt állok és szeretnék
minél csendesebb gumit venni. Vélemény? Tapasztalatok?


olvass vissza! mert kb ugyanazt kapnád, mint amit már leírtunk korábban. szóval hajrá...

YELLOW Elküldve: 2011-04-03 12:42 Veterán

BMW 2002 turbo (1973)

A BMW 2002 Turbo-t az 1973-as Frankfurt Auto Show alkalmával mutatták be. 1973-ban és 1974-ben összesen 1.672 db 2002 Turbo készült. Ez a típus volt a világon az első sorozatban gyártott turbómotoros autó. KKK (Kuhnle, Kopp & Kausch) turbóval szerelték. A BMW a 2002 Turbo-val nyert: Európai Formula 2 Bajnokságot, Európai Túraautó Bajnokságot és egyéb bajnokságokban is sikeresen szerepelt a típus.

Motor: M31 1990cm3/4
Telj.: 170LE
Végseb.:212km/h
0-100: 6,9mp



YELLOW Elküldve: 2011-04-03 10:33 Veterán

Egy Miskolc-Tapolcán fotózott kis autó miatt nyitottam ezt a topic-ot. Mivel még nincs ilyen, így akinek kedve van az bővítse a topic-ot, hasonló veterán BMW-kkel.

BMW 600

Az autóipar törpeautó lázban ég, a BMW a sikeresnek mondható BMW Isetta tapasztalatai alapján kezdi meg a BMW 600 fejlesztését, mely sokmindenben hasonlít az előd modellre. A BMW számára az Isetta legfontosbb tanúlsága az volt, hogy az autó túl kicsi, ezért a BMW 600-at nagyobbra tervezi, így már négy ülés is elfér benne. Ehhez persze erősebb motor kell, így megkapja a BMW R67 motor 582 cm3-es, módosításokon átesett változatát, mely 19 lóerővel "repíti" a 600-ast.

Az 1956-ban bemutatott prototípus egy megnyújtott Iseattára hasonlít, s hamar sikert arat. Az autó az elődhöz képest tágasabb, csendesebb, formavilágát tekintve megnyerőbb. Ára valamivel magasabb, mint a konkurens Volskwagen Bogáré.

Minden pozitív tulajdonsága ellenére a BMW 600 gyártása viszonylag hamar befejeződött, 1959 novemberében gördült le az utolsó a gyártószalagról. Helyét - ismét a felhasználói igények folyamatos változásának köszönhetően - a BMW 700 vette át, a 600-as modellből összesen 39 ezer darab készült.

Gyártási adatok
Gyártó BMW
Gyártás éve 1957-1959
Darabszám 34813
Jelenlegi ára 2-10 ezer euró
Kategória törpeautó
Tervező WIlly Black
A(z) modell műszaki adatai
Méret és tömegadatok
Hossz 2900 mm
Szélesség 1400 mm
Magasság 1375 mm
Tömeg 515 kg
Tengelytáv 1700 mm
Üzemanyag benzin
Üzemanyagtartály 20 liter
Teljesítmény
Motor 582 cm3
Felépítés 2 hengeres boxer
Váltó 4 sebességes, manuális, szinkronizált
Teljesítmény 19.5 LE (4500/min)
Max. nyomaték 38 Nm (2800/min)
Max. sebesség kb. 103 km/h






YELLOW Elküldve: 2011-04-03 08:57 Fék

ugye az autóban van vákuumos fékrásegítő. mostanában azt vettem észre, hogy amikor indítok és közben nyomom a féket, akkor a beindulás pillanatában, nem esik be a pedál, nem puhul be. OFF autóknál így csinál. az a baj nem emlékszem régen milyen volt, mert lehet nem is figyeltem.
az a gondolat futott át a fejemen, hogy lehet nem jó a vákuumos rásegítő, talán a csőve tömődött vagy likas. de menetközben könnyű nyomni és ha véletlen leáll az autó (lefullad), akkor viszont kemény lesz a fék. ergó működik a rásegítő. igazából ez az elindulásos dolog idegesít.
nektek, hogy működik indításnál benyomott féknél?

YELLOW Elküldve: 2011-04-02 11:37 Bmw-s vegyes videók

az On The Floor után egy újabb értelmes klip


YouTube videó