YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2011-01-04 21:55 Óvakodj a Szarrá....ó Gumisoktól !!! Okulás képpen.

anubisz írta: Csak hogy milyen állat emberek vannak
Másfél éve gondoltam el viszem le szintereztetem a felniket.Pest mellé vittem egy faszihoz aki kimondottan ezzel foglalkozik a neten néztem,egy helyen minden.
Utazok 120 km oda,120 vissza,mondom fújják homokkal,utána szinter szép legyen.
megyek 1 hét után ott vannak a felnik,látom a szép festés alatt ott vannak a sérülések kráterei,gödrei, csak rá van fújva.
Mondom neki ezek mik? El kezdi erre a paraszt, hát csak alapozóig fújták le homokkal,mert nem merték fémig,mivel nem mondtam hogy alapozást is kérek,ezért úgy fújtak rá,ezért látszanak a sérülések a festés alatt.Na? ezt a hülyét? most bassz..m be a fejét? és menjek a sittre?
Ott hagyom a felnit hogy homokozzák,fújják,tegyék rendbe, erre hogy nem kértem alapozást és még utaztam érte 500 km 4 szer 120 at
Ezek írják magukról hogy vállalkozó


vállalkoztak rá csak nem jött össze. ismerős a szitu, tudnék mesélni. az a baj, ha valamit nem magadnak csinálsz, akkor beleverheted a nemesebbik részed.

YELLOW Elküldve: 2011-01-04 21:28 320d Motor

gyorilaszlo írta: Minden Tiszteletem az összes BMW tulajdonosnak!

Szeptember eleje óta szolgál az én Drágám,semmi panaszom rá! Természetesen vigyázok rá,így minden rendben van vele! Úgy döntöttem,hogy nyitom az új évet egy nagyobb szervízzel! Itt Orosházán ajánlott egy BMWs kolléga egy szervízt,több telefonálás után végülis eddig nagyon pozitív a véleményem! Hétfő reggelre kaptam időpontot,és még aznap el is hozhatom majd ha minden jól megy! Az előre tervezett cserélt dolgok:

-Olajcsere,Olajszűrővel (225e KMer van benne,milyen olaj lenne a jó?)
-Levegőszűrő
-Üzemanyagszűrő
-Gyújtó gyertyák
-Turbó,turbó csövek ellenőrzése

Ezeket terveztem be,de mivel nemvagyok még tapasztalt BMW tulaj,megkérdeznélek Benneteket a dologról! Természetesen csak márkás alkatrészek jöhetnek szóba... Van rá pénzem,de azért egy BMW szervízt nemtudnék finanszírozni,kiindulva szüleim 2 éves Renault Laguna szervíz áraiból...



ha a dízeledben gyújtógyertyák vannak, akkor sürgősen cseréltesd ki őket izzítóra

YELLOW Elküldve: 2011-01-04 19:48 Óvakodj a Szarrá....ó Gumisoktól !!! Okulás képpen.

Hori írta: jó lenne Tyetyi véleményét is hallani a dologról, de én úgy tudom hogy az rft gumi nem szerelgetős gumi, nekem itt fehérváron ahol gumizzák az elmebeteg kerekeimet ott azt mondták hogy új korában felrakják mikor elkopik ledobják, és közte nincs szerelgetés aki ilyet kér azt elküldik máshová /ha defektes azt a bökögetős vackot használják/ /ja és nem bénák merta bőrözött 20 as felnimet is simán felgumizzák/


ezt mondtam én is. normális hozzáállású gumis elmondja. anno a kadetton mi is cserélgettük (155/80 R13) 3 szerelés után szálszakadásos lett és mind a 4 db. ami egyértelmű a sok szereléstől. mióta a téli is külön felnin van, semmi baj nincs.

YELLOW Elküldve: 2011-01-04 19:44 Óvakodj a Szarrá....ó Gumisoktól !!! Okulás képpen.

Memmaao írta:
anubisz írta: Azt nem vitatom,tisztába vagyok vele hogy kel hozzá nyomás ellenőrző,ebben igen hibás vagyok,hisz ha észre veszem nem teszem tönkre a gumit. Jogos. tanultam is belőle. Tavaszra teszek is fel,attól független hogy már amúgy is dobós lett volt a 4 nyári.
Természetesen azzal is tisztába vagyok hogy nem tesz jót a guminak a folytonos szerelés,viszont ilyet nem olvasol sehol egy gyártónál sem, hogy ezt a gumit csak egyszer lehet szerelni.
A 1.ha ilyen kizárás van a gumihoz, biztos nem teszem, főleg 60 rongyos gumival.
A 2.a gumisnak kell ehez érteni, ráadásul márka kereskedő, ha szól is, te ezt ne szerelgessük hagyjuk felnin, biztos megfogadom.
Amúgy ez egy szinte 100% os gumi volt, jól látszik, és egyszer volt szerelve ez idáig, tavaly. most lett másodszor feltéve, és nehogy már prémium kategória,prémium árral ne bírjon ki 1-2 szerelést az űrkorszakban mert beszarok,csak szakszerűen kellene szerelni.
Amúgy meg több fajta rendszer van, és ahol már a felni is erre van ki képezve,és direkt betét van a felnibe építve,hogy ne tudjon peremre ülni,az biztos is hogy nem ajánlott,és nem is kel szerelni.
Szerintem itt azért pont a gumi van így ki képezve,erősítve hogy azért szerelni lehessen, ha nem is 10 szer de azért azt ki bírja.
Kíváncsi vagyok hogy ki talál olyat, mondjuk a Bridgestone honlapján hogy ezeket a gumikat csak egyszer lehet szerelni. Attól függetlenül hogy semminek nem tesz jót ha,le ,fel feszegetik többször. Akkor írja ki a gyártó hogy csak egyszer szerelheted.
Megnézném utána mennyi fogyna belőle.


Attól, hogy a gumis Bridgestone First Stop gumiszervíz, az ott dolgozó legény még lehet annyira balf@sz, hogy hazavágja a gumidat. Nem fog neked nemet mondani a szerelésre, mert neki nem abban van az üzlet, ha nem szerel. Defekt-tűrő gumit is lehet többször szerelni, tény, hogy egy mezei gumis nem szereti szerelni, mert a kevláros falerősítés miatt iszonyú merev a fala, spéci gépet igényel. Defekt-tűrő guminál egy kiegészítő görgő nyomja be a gumi peremét, a merevítés miatt. Ha neked nem szakszerűen szerelték, még mindig tartom a véleményemet, hogy akor kellett volna cselekedned, rögtön levetetni felniről, megnézni a belsejét, lefotózni és az üzletvezető iráyába benyújtani a panaszod, és ha ő sem ismeri el a dolgot, akkor a vásárlók könyvében rögzíteni a dolgot és jogi irányba terelni, de így utólag ez már nem bizonyítható dolog. És még mindig tartom, hogy sofőrhibás is a dolog. A defekt-tűrő gumi nem a te autódra való! Ahogy az enyémre sem, nekem sincs nyomásellenőrző rendszerem. Tesóm bömösében van nyomásmérő (neki 16:9 navija nincs :mrgreen, neki van defekt-tűrő gumija, de csak azért, mert 4db 2000km-t futott gumit kapott 25e ft-ért, a tulaj ugyanis külön eladta az E90-es felniket, mert nagyobbra váltott 16col-ról, a gumi árán meg nem akart keresni, szóval árban Best-buy volt, de nem szereti, ha elkopik, nem vesz többet ilyet. A nyomásellenőrző hiánya miatt egyébként is a gyári adatoknál messze túlhajtottad a defektes nyárigumidat ( hogy tőled idézzek: "Gondold el hogy a nyárival mentem defektesen vagy 120 km városban, pályán 150 el mert éreztem hogy valami van vele,csak kicsit húzott félre fékezéskor,mert nincs benne nyomás ellenőrző rendszer") Inkább örülj, hogy nem szállt szét a defektes gumi, nem tört meg az autód, és vegyél valami frankó peremvédős minőségi gumit, abból 4 kijön két defekttűrő árából.


meg nem csak peremvédő, hanem van erősített oldalfalú, ami nem egyenlő a defekttűrő gumival, de jobb oldaltartást ad a guminak

YELLOW Elküldve: 2011-01-04 18:45 Óvakodj a Szarrá....ó Gumisoktól !!! Okulás képpen.

anubisz írta: Azt nem vitatom,tisztába vagyok vele hogy kel hozzá nyomás ellenőrző,ebben igen hibás vagyok,hisz ha észre veszem nem teszem tönkre a gumit. Jogos. tanultam is belőle. Tavaszra teszek is fel,attól független hogy már amúgy is dobós lett volt a 4 nyári.
Természetesen azzal is tisztába vagyok hogy nem tesz jót a guminak a folytonos szerelés,viszont ilyet nem olvasol sehol egy gyártónál sem, hogy ezt a gumit csak egyszer lehet szerelni.
A 1.ha ilyen kizárás van a gumihoz, biztos nem teszem, főleg 60 rongyos gumival.
A 2.a gumisnak kell ehez érteni, ráadásul márka kereskedő, ha szól is, te ezt ne szerelgessük hagyjuk felnin, biztos megfogadom.
Amúgy ez egy szinte 100% os gumi volt, jól látszik, és egyszer volt szerelve ez idáig, tavaly. most lett másodszor feltéve, és nehogy már prémium kategória,prémium árral ne bírjon ki 1-2 szerelést az űrkorszakban mert beszarok,csak szakszerűen kellene szerelni.
Amúgy meg több fajta rendszer van, és ahol már a felni is erre van ki képezve,és direkt betét van a felnibe építve,hogy ne tudjon peremre ülni,az biztos is hogy nem ajánlott,és nem is kel szerelni.
Szerintem itt azért pont a gumi van így ki képezve,erősítve hogy azért szerelni lehessen, ha nem is 10 szer de azért azt ki bírja.
Kíváncsi vagyok hogy ki talál olyat, mondjuk a Bridgestone honlapján hogy ezeket a gumikat csak egyszer lehet szerelni. Attól függetlenül hogy semminek nem tesz jót ha,le ,fel feszegetik többször. Akkor írja ki a gyártó hogy csak egyszer szerelheted.
Megnézném utána mennyi fogyna belőle.


ne sértődj meg, de normális ember, külön kereket használ télen és nyáron. nekünk az ezeréves kadettnak is külön van, pedig gagyi gumik és ugyanolyan felnik vannak. az övvonal, a felfekvő felületek nyúlnak, és egy idő után engedni fogja a levegőt, ha sokat van szerelgetve, könnyebben lesz szálszakadásos a nyúzástól.
az, hogy nem szól a gumis az az ő dolga, húzhat ő hazsnot is belőle, akit meg léehet vezetni. ilyen világot élünk, nem szól ám mindenki a dolgokról, mert már nem számít a jóindulat, a baráti figyelemfelhívás.
és igen sajnos eccer felteszik és kész. nem véletlen javítanak úgy defektes gumit sem, hogy nem veszik le a felniről. egyszerűbb, gyorsabb, és nem nyúzzák a gumit.

YELLOW Elküldve: 2011-01-04 11:11 Óvakodj a Szarrá....ó Gumisoktól !!! Okulás képpen.

azt viszont jobb ha tudod, hogy egy sima guminak sem tesz jót ha állandóan le-fel szerelgetik a felniről. a defektűrőnél meg szinte tiltott. egyszer felrakják és addig marad amíg el nem kopik. ezt majd Tetyi biztos elmondja.
szóval ha te váltogatod a téli/nyári kereket, azaz télen nyáron ugyanazt a feénit használod, akkor defektűrős gumit felesleges venned, de a sima sem bírja az állandó szerelgetést. szóval ha te így képzelted, akkor te is hibás vagy. a gumisnak meg tudnia kellene, hogy mit, hogy szabad szerelni.

YELLOW Elküldve: 2011-01-03 22:01 Társalgó

Zolee írta:
Robinson írta: Bocs srácok, de a törölt hozzászólásokban szereplő weboldal látogatottságához minimális mértékben sem járul hozzá a bmwfanatics.hu

BUÉK!

Bocs Robinson, de muszáj megkérdeznem: Mi a baj az érintett weboldallal? Netán illegális?


szerintem annyi, hogy indulat indulatot szül. nem kell ez ide erre az oldalra.

jobb elzárkózni az ilyenek elől, nem kell, hogy ilyen miatt megszűnjön az oldal, sosem lehet tudni ki kicsoda és mikre képes.

YELLOW Elküldve: 2011-01-03 21:15 Alufelni méretek

Bero írta:
Tiba írta:
Bero írta: Üdv mindenkinek! Egy kis segítség kéne,van egy E46-om és alufelnit szeretnék venni 18-ast. pár adat: Első: ET47 8J*18H2 782,14
Hátsó: ET45 9J*18H2 783,14

Ez a felni jó lesz a verdára? Nem fog kilógni,alakítani valamit rajta stb? Ja,és még 1 kérdés: Milyen gumik kellenek rá,előlre-hátulra? 225/40 vagy 35? Ezekkel nem vagyok tisztába,mert most R16 205/55-ös van rajta,és úgy szeretném,hogy a BC ne csaljon a sebességgel stb.. Válaszokat előre is köszönöm!

Az et szám szerint jó e46ra, de a 9 colt kicsit soknak találom hátra, kb fél literrel többet fog enni a kocsi.
A gumik pedig
előre: 225/40 r18
hátra: 255/35 r18
Rámegy persze 225 körbe is, de a 9 colon elég hülyén fog kinézni.

Itt van egy jó váltóméret kalkulátor






1 kérdés: hátra miért kell 35-ös és nem 40-es ? Kezdő vagyok ilyen téren,köszi


tényleg kezdő vagy... a baj csak az, hogy ezt KRESZ oktatáson leadják.

225/40 R18

225: gumi szélessége mm-ben
/40: a gumi oldalfalának magassága a gumi szélességének százalékában (tehát az oldalfal magassága a szélesség 40%-a)
R18: mekkora felnire való a guma coll-ban


azért kel /35-ös mert a gumi szélesebb, ha maradna a 40es akkor magasabb lenen az oldalfal, ami 18"-on nagyobb teljes kerékátmérőt jelent, nagyobb lesz a kerülete, azaz menet közben kevesebbet forogna a kerék, mint az első. ez a kipörgésgátlót és egyéb dolgot bolondítana meg.

viszont ha /35, akkor sacc per kábé ugyanazt az oldalfalmagasságot kapjuk, ergó ugyanazt a teljes kerékátmérőt.

YELLOW Elküldve: 2011-01-03 19:57 Lámpák

ha esetleg érdekel valakit. facelift előtti E46-ra sima első lámpa, és hátsó.

ide klikk ha érdekel

YELLOW Elküldve: 2011-01-03 19:49 320d Motor

rad2 írta:
YELLOW írta:
a gumit nem szokták centrírozni (szerintem centírozni).
lehet leesett egy súly, vagy elcsúszott egy súly, szálszakadt a gumi. nekem akkor csinált ilyet amikor facsavar volt benne

a kereken kívül okozhat rázást lengőkar szilent is, ha ki van kopva.

ezenkívül szokott egy olyan dolog lenni, amit én is itt hallottam, hogy a kipuff rezocső rossz. azt kell cserélni. ez ott a váltó környékén található asszem.

persze lehet kardán, vagy féltengely ütés is, de azt nem anynira fordul elő főleg nem iylen futásteljesítménynél.


Esetleg van még az autóban valami, ami nem jutott eszedbe?
kardán és féltengely... hmm, esetleg diffieltekeredés, vagy váltócsavarodás? Vagy talán a főtengely elgörbült?
kipuff rezocsőtől ráz az autó.... aha, szerintem meg a ferdén betekert féklámpaizzótól van, de nem vitázok Veled.


vagy akár a wunderbaum is lehet... lehet a középső tükörre kell akasztani
a rezocsőt nem én találtam ki... és a kardán is rázhat ugyanúgy...
de ne velem vitázzál, hanem magaddal a tükör előtt skizofrénkám

YELLOW Elküldve: 2011-01-03 19:13 320d Motor

RePTaiL írta:
Minap én is így jártam! Lassan mentem semmi, ha gyorsítottam olyan 90 körül elkezdett rázni a kocsi meg a kormány! Ajánlom először állj be egy fűtött garázsba vagy csapasd le a felniket meleg vízzel, nehogy az legyen, hogy jégtömbök rakodtak le a felnire és olyan hatást keltsenek mintha nem lenne kicentrírozva a felni! (nekem bevált)


jah OFF autóval karácsonykor mi is így jártunk, amikor mentünk semmi. hazafelé 65 felett olyan volt mintha a jobb hátsó kerék tojás lett volna... majd sikerült 80-ig kitolni a rázást. másnapra eltünt a jelenség, valszeg garázsba kiengedett.

YELLOW Elküldve: 2011-01-03 17:26 320d Motor

CFirpo írta: Sziasztok, Nemreg vettem ezt az autom, egy gyors kerdesem lenne. 90 - 100 km/h kozott picit raz, olyan mint amikor nincs rendesen kicentirozva a gumi vagy picit hullamos uton mennek. Remelem az miatt van, de a valto kart megfogva mintha rezonalna ennel a sebessegnel. Lehet ez a lendkerek miatt? Valos 180ezer van benne... Tipp? koszi


a gumit nem szokták centrírozni (szerintem centírozni).
lehet leesett egy súly, vagy elcsúszott egy súly, szálszakadt a gumi. nekem akkor csinált ilyet amikor facsavar volt benne

a kereken kívül okozhat rázást lengőkar szilent is, ha ki van kopva.

ezenkívül szokott egy olyan dolog lenni, amit én is itt hallottam, hogy a kipuff rezocső rossz. azt kell cserélni. ez ott a váltó környékén található asszem.

persze lehet kardán, vagy féltengely ütés is, de azt nem anynira fordul elő főleg nem iylen futásteljesítménynél.

YELLOW Elküldve: 2011-01-03 14:06 Vicces :)

vannak még érdekes videjók


YouTube videó

YELLOW Elküldve: 2011-01-02 13:08 Segítsetek!

woodstock írta:
bmw320d4 írta:
woodstock írta: Sziasztok!

Ismerősöm 1-es bmw-jén amikor beteszed a kulcsot(azt az izét ami nem is kulcs) kijelez sárgán egy kormányt lakattal...és nem is indítózza a kocsit hiába nyomjuk a gombot de amúgy zárak nyílnak lámpa van minden van felhívta az assistance-t és azt mondták bikázza meg a kocsit az megoldja...de az okát nem mondták h ez miért van amúgy mélygarázsban van csak kanyarodva tudna kijönni de ugye megtolni sem tudjuk mert no kormány...terméyzetesen emiatt még a bikázás sem megoldható mer nem lehet mellé beállni és orral falnak van...szóval szívás a szitu!!! az akksi sarut lehúztuk hátha jó lesz de nem lett!!
Megoldás?


ELV hiba.

A kormányállítót oldjátok ki, hogy szabadon mozogjon a kormányoszlop, aztán a start gomb nyomása közben határozottan (!) rángassátok meg a kormányoszlopot.
Ha beindul, akkor egyenesen haza...


Köszi szépen ezt ki is fogjuk próbálni bár érdekes megoldása a dolognak. Amúgy ha rádugnak egy laptopot amin profi bmw-s szoftver van akkor valahogy ki lehet ütni ezt a hibakódot? ha esetleg nem jönne be a rángatós ruszki megoldás?


a hiba nem oylan jelelgű, hiába ütöd ki a hibaódot ugyanúgy visszajöhet, akár menetközben is. havernak oylan 120ezerbe fájt a mutatvány. egy OFF autós haveromnál 300ezer helyett 100ezerért meg tudták javítani a modult.

YELLOW Elküldve: 2011-01-01 20:37 Vicces :)

egérrel kell egyensúlyozni... részegeknél az előny

http://www.hpfun.com/flash-games/v/drunkwalk.html