YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2010-12-20 18:52 Nem indul el

davech írta: Amitől én legjobban fosok az a váltó hogy elhullik. (Nem tapasztaltam még eddig hogy bármi baj lenne, úgy vált az autómat hogy észre nem veszed) Így nem paráztatom magam, megyek majd hibakiolvasásra, biztos ami biztos. Ha aktív váltó hiba van, akkor kezdek igazán aggódni. Aksit feltolom töltőre.. hátha + sarukat meglesem. Gyári BMW aksi van a kocsiban, lehet az 8éves? Köszi a segítségeteket!


nekem is 7-7,5 évet bírt, szóval adj hálát az úrnak, és eredj a boltba akksit venni. én is sajnáltam de muszáj volt, mert már kínos volt, hogy nem indul, és a csajom faterja munkahelyén töltögettük az akksit, vagy épp tesóm kellett ugrasztani

YELLOW Elküldve: 2010-12-20 16:20 E46 320d kerékcsapágy? vagy fék??

YELLOW írta:
davech írta:
YELLOW írta:
vagy éppen téligumi



ha azóta hallod, hogy a téli felkerült, akkor gumi lesz az.

csapágynak általában bizonyos tempó felett jön meg a hangja...


Arra viszont nem emlékszem hogy téli gumi felrakás után egyből volt e hang. Az tény hogy most kezdtem hallani, és mintha bal oldalról támadna a hang. Ha kézzel gurítok a kereken akkor hallanom kellene "ropogást, súrlódást" ha kerékcsapágy a bűnös? Vagy hogy jövök rá legegyszerűbben?



elvileg lehet érezni ha fel van emelve, de már csak akkor ha nagyon ki van a csapágy. előbb hangja van egy biznyos tempónál. eleve a diffi miatt elág nehéz hátul megállapítani. én szerintem nem csapágy bajod lesz, csak a guminak van hangja. eleve a téli is más és más különböző hőfokokon.


illetve lehet még két lehetőség a hangra.
- a diffiben az olaj a hideg miatt jobban besűrűsödik, aminek szintén lehet hangja
- amikor felkerült a télid, akkor ugyanazokkal a csavarokkal lett felrakva, mint mondjuk a alu, és hosszabb a csavar, ami beleér az agyba a vége (ezt azért említem, mert volt már ilyen) ezt onnan lehet megállapítani, hogy a kitekert csavarok végét meg kell nézni ha ki van fényesedve, akkor beleér

YELLOW Elküldve: 2010-12-20 16:12 E46 320d kerékcsapágy? vagy fék??

davech írta:
YELLOW írta:
vagy éppen téligumi



ha azóta hallod, hogy a téli felkerült, akkor gumi lesz az.

csapágynak általában bizonyos tempó felett jön meg a hangja...


Arra viszont nem emlékszem hogy téli gumi felrakás után egyből volt e hang. Az tény hogy most kezdtem hallani, és mintha bal oldalról támadna a hang. Ha kézzel gurítok a kereken akkor hallanom kellene "ropogást, súrlódást" ha kerékcsapágy a bűnös? Vagy hogy jövök rá legegyszerűbben?



elvileg lehet érezni ha fel van emelve, de már csak akkor ha nagyon ki van a csapágy. előbb hangja van egy biznyos tempónál. eleve a diffi miatt elág nehéz hátul megállapítani. én szerintem nem csapágy bajod lesz, csak a guminak van hangja. eleve a téli is más és más különböző hőfokokon.

YELLOW Elküldve: 2010-12-20 15:52 E46 320d kerékcsapágy? vagy fék??

davech írta: hi! Ment közben búgást hallok előröl, lassításnál, fékezésnél erőteljesebben. A búgás állandó különböző sebességnél halkabb/erősebb. Kerékcsapágy?? thx


vagy éppen téligumi



ha azóta hallod, hogy a téli felkerült, akkor gumi lesz az.

csapágynak általában bizonyos tempó felett jön meg a hangja...

YELLOW Elküldve: 2010-12-20 15:11 Nem indul el

davech írta: hi! Hétvégén olyat produkált az ótóm, hogy indításnál csak kattogó hangot adott, és villogott a tompított majd a műszerfalon a automata váltó jel (N) mellet egy felkiáltó jel jelent meg. Ilyet még nem produkált nálam a gép. Lemerült aksira gondoltam, de minden működött rádió világítás minden... Próba bikázás, 5perc töltés után pöcre indult. Kb 15 perc rádió hallgatás után -15 fokban már le is merül? Azóta pöcre indul. Aksi csere esedékes? Vagy a sárga felkiáltójel mást is jelent? thx



1000% hogy rossz az akksi. attól, hogy megy a rádió vagy egyéb az egy dolog. az önindító a Te autódban kb 1-1,5kW-os, azaz csúcsértéken akár 200A-t is felvesz, ez össze sem hasonlítható egy rádió fogyasztásával. az akksik mindig télre mennek tönkre, mert nyáron kipárolog belőlük a folyadék. télen nehezebb az indítás, szóval minden adott.

én ugyanígy jártam.

kattógó hang, villódzó tompított = tipikus akksi probléma

nem árt megjegyezni!

YELLOW Elküldve: 2010-12-20 13:40 Motorolaj

ihorvath írta: Sziasztok!

Budapest belvárosában hol kapható BMW motorolaj (SAE 10w40)? A két wallis kiba*** messze van, pont a kettő között vagyok. Csak 1 liter kellene, utántöltésre és nem szeretnék 1-1,5 órát utazni érte, hátha ti tudtok valami helyet.

Másik kérdésem, hogy állítólag ezek a BMW olajok nagyrészt mind hamisak, amit magyarországon árulnak. Az ilyen netes hírdetésekre gondolok (vatera, kisboltok, stb) Igaz ez?

Mit érdemesebb az e46-ba tölteni, castrol terméket vagy a BMW gyári olaját?


az, hogy hamis, azt mindre rá lehet mondani.
a BMW dobozos olajban is valószínű Castrol van. de nem sűrű neked a 10w-40?

Ha Castrol olajat akarsz venni, akkor itt egy infó. Nézd meg mivel kezdődik a vonalkód a dobozon, ez alapján lehet tudni hol gyártották. a drágább olajok tutti nem gagyik.

Gyártási hely/ vonalkód kezdődés
Ausztria 613
Anglia 500-509
Ausztrália 930-939
Ausztria 900-919
Belgium/ Luxemburg 540-549
Brazília 789-790
Bulgária 380
Ciprus 529
Csehország 859
Dánia 570-579
Dél-Afrika 600-601
Dél-Korea 880
USA/Kanada 0 00-139
Franciaország 300-379
Fülöp-szigetek 480
Görögország 520
Hollandia 870-879
Horvátország 385
India 890
Indonézia 899
Írország 539
Japán 450-459,490-499
Kína 690-695
Lengyelország 590
Magyarország 599
Malajzia 955
Németország 400-440
Norvégia 700-709
Olaszország 800-839
Oroszország 460-469
Románia 594
Spanyolország 840-849
Svájc 760-769
Svédország 730-739
Szlovákia 858
Szlovénia 383
Tajvan 471
Törökország 869
Ukrajna 482
Vietnam 893

YELLOW Elküldve: 2010-12-20 11:00 Társalgó

wagusty írta:
Robinson írta: Na és erről mi a véleményetek?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-4379063




Hát megnézném élőben is úgy ,hogy tudom milyen volt, lett és újjá építve milyen lett!
Hihetetlen!!!!


tőlem nincs olyan messze, lehet érdemes lenne megnézni...

nekem az a fura, hogy a díjakat is odaadta vele Tiba?

YELLOW Elküldve: 2010-12-19 18:28 Társalgó

woodstock írta: Annyira tipikus.... egyetlen Audi alkatrész van a kocsimban a váltógomb az is letört amikor ismerősőm nem tudta hol van a lükverc és felfele meghúzta(valami műanyag elpattant és nem lehet rögzíteni)
Egyébbként jól néz ki meg a kiosztás is ugyanaz de muszály lesz vennem egy BMW-s váltógombot vagy valamit ami jól néz ki.
Mondjuk ahogy néztem egy bőr Bmw váltógomb 10-12k újan így karácsony előtt nem örülök ennek :S


cucc

YELLOW Elküldve: 2010-12-19 16:10 Benzin adalékok

troooger írta:
YELLOW írta:
troooger írta: Sziasztok,
Egyik ismerős ajánlotta, hogy használjak télen "Spuri adalékot". Ismeri valaki ezt a terméket, van vele tapasztalata? Vagy ez csak valami gagyi cucc?


totál felesleges. nekünk off autót csak rosszabbá tett. inkább annak az árát, tankold meg V-Power Racing-gel oszt csókolom. vagy keverj a 95-ös mellé.
én nem hiszek a csodaszerekben, de a 100-as benya hatását éreztem.



Köszi!
NA ezért kérdezek inkább!Így nem vettem meg feleslegesen!
Köszi!


biztos van aki isteníti a spurit, de...

én úgy csinálnám a helyedben, hogy a mutató jelezzen be, hogy tankolni kell, ergó a lehető legkevesebb anyag maradjon benne.
irány a Shell -> 20 liter V-Power Racing (100-as) + 10 liter normál 95-ös
én azért javaslom ezt az arányt, mert elvileg a mi motorunkban 99-es oktánig van beállítva a kopogásérzékelő.
majd szépen egy hosszabb távon meghajtod a jószágot, pl autópálya tempó 4. és 5. fokozatok váltogatásával, hogy azért pörögjön a motor.
ha ezt megcsinálod, akkor utána sima 95-össel is sokkal jobb lesz. régebbi autóknál simán 100-assal szoktam ajánlani, de eddig mindenki pozitívan jelzett vissza.


szerk.: jah ne lepődj meg ha dinamikusabb lesz az autó, és kicsit sportosabb a hangja

YELLOW Elküldve: 2010-12-19 15:15 Benzin adalékok

troooger írta: Sziasztok,
Egyik ismerős ajánlotta, hogy használjak télen "Spuri adalékot". Ismeri valaki ezt a terméket, van vele tapasztalata? Vagy ez csak valami gagyi cucc?


totál felesleges. nekünk off autót csak rosszabbá tett. inkább annak az árát, tankold meg V-Power Racing-gel oszt csókolom. vagy keverj a 95-ös mellé.
én nem hiszek a csodaszerekben, de a 100-as benya hatását éreztem.

YELLOW Elküldve: 2010-12-18 20:28 XENON utólag

hil írta:

Nagy kár, hogy Te is, és mások is ilyen cinikusan kezelik ezt a témát. Ha sokat, mit sokat, rengeteget vezetnél sötétben és Magad is szembesülnél azzal a problémával, hogy egy 300 Km út során hányszor vakítanak el a szarul beállított Xenonnal (meg mással is, de az előbbi a jellemző), akkor gondolom, Te sem így gondolkoznál. Én ebben a harcban a szervnek drukkolok, amit nem is titkolok, bocsánat ezért



osztom a véleményed- én vezetek túl sokat sötétben, de pont ez az egyik oka. autópályán jó, de máshol nem, marha zavaró, van 2-3 sec amikor szinte vakon vezet az ember, egy xar xenon miatt.

YELLOW Elküldve: 2010-12-17 21:54 hûtõ

kempelen írta: amit yellow írt azt nézd meg, de ezen kívül....
...hütőfolyadék jó e? Nincs e befagyva valahol, mondjuk tiszta víz miatt?


én ezt a lehetőséget azért nem írtam, mert 110 km alatt kiolvadt volna... legalábbis gondolom.

YELLOW Elküldve: 2010-12-17 21:37 hûtõ

zoltan írta: Sziasztok!

Egy hétig a garázsban állt a kocsi. A mai napon este azonban elindultam vele. Úgy 110 km tettem meg és az út alatt végig -12 fok volt kint.
A víz hőmérsékletét mutató azonban egész út alatt a piros mező és a felette lévő első vonal között ingázott. Ha 100-al mentem akkor az első csíkon volt a mutató, ha városban értem és lassabban mentem, akkor pedig a piros sáv teteje közelében volt.
A belső hőmérséklet 22 fokra volt állítva és autómatára.
Nem volt semmi baj menet közben. A kocsi fűtött szépen ment, csak az a fránya vízhőmérséklet mutató ingázott abban a tartományban amit leírtam.
Miért? Mi baj lehet?
(Menet közben még max- ra is állítottam a belső hőmérsékletet, akkor szépen el is kezdte befújni a meleg levegőt, de a vízhőfok akkor is az első vonalnál feljebb nem ment.)

Köszi


esetleg levegős a rendszer, víz szint jó?, nem nyit a nagykör, vagy marha köszos a hűtő. szerintem. bár lehet termosztát is ugye.

YELLOW Elküldve: 2010-12-17 19:21 Vicces :)

[quote="vsop14"]
YELLOW írta:


YouTube videó

hehe ezek showder klubos arcok



csak ez vagy 3-4 éves videó, amikor még Showder klub nem volt

bírom ezt a fajta poént, az én stílusom

YELLOW Elküldve: 2010-12-16 20:57 Segítsetek!

YELLOW írta: olyan kérdésem lenne, egy másik fél által, hogy E36 műszerfalánál az utolsó sebesség jelző után vagy egy fényforrás. az mi lenne? eccer már hallottam, de nem emlékszem rá.

thx!


nah hirtelen megtaláltam: lightsensor



katt