YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2010-12-16 20:34 Segítsetek!

hil írta:
YELLOW írta: olyan kérdésem lenne, egy másik fél által, hogy E36 műszerfalánál az utolsó sebesség jelző után vagy egy fényforrás. az mi lenne? eccer már hallottam, de nem emlékszem rá.

thx!


Elírtad? Mi az az utolsó sebesség jelző?





jah elírtam... a vagy=van
a sebességjelző skála uccsó jelzése után van... 240-es órán, olyan 250 környékén lenne, 280-ason 290 környékén, azaz kb 1 centivel a jelzés után.

YELLOW Elküldve: 2010-12-16 20:00 N42B18A valami zakatol a motorban

kempelen írta:
YELLOW írta:
kempelen írta: Akasztják a hóhért???





??? miért is ???



A világért sem akarok itt dízel-benzin vitát kirobbantani, de ti voltatok annyira büszkék arra, hogy a benyás csendes és erősen hangsúlyozva, hogy a dízel traktorhangú....

De félre ne értsetek, nekem semmi bajom a benyásokkal...


jah értem!
csak azért hoztam fel ezt a témát, mert találtam ez a vidit. azért egy dízel sokkal hangosabb. mondjuk múltkor egy 136 lovas ment mellettem én gyalog és marha csendes volt, még barátnőmnek meg is említettem.

YELLOW Elküldve: 2010-12-16 19:54 N42B18A valami zakatol a motorban

kempelen írta: Akasztják a hóhért???





??? miért is ???

YELLOW Elküldve: 2010-12-16 18:37 Segítsetek!

olyan kérdésem lenne, egy másik fél által, hogy E36 műszerfalánál az utolsó sebesség jelző után vagy egy fényforrás. az mi lenne? eccer már hallottam, de nem emlékszem rá.

thx!

YELLOW Elküldve: 2010-12-16 18:08 N42B18A valami zakatol a motorban

Oldboy2 írta: ......a vezérlés nem állna vissza? a valvetronic rakoncátlankodna? semmi hibát nem, nem jelez.
mondjuk több embertől hallottam, hogy ezeknek ilyen hangja van, mint ahogy a német illetékes is írta......

Hidd el ennek ilyen a hangja. Egyébként az enyém sem mindig egyforma, néha finoman ketyeg, néha durvábban, dízelesen kelepel. ( Én el vagyok vele, ha meg élveszkedni akarok beülök az 540-be. Vegyél te is egyet, most már elég ólcsó és megtudod, hogy hol lakik a "jó isten" a bajoroknál. )


amúgy pont nézegettem E38-at is... sőt láttam egy 745i-t újabbat (hírtelen nem jut eszembe a száma, e38 utáni) nagyon jó áron és képek alapján megkímélt is volt. E39-eket nézegettem, de azok még szinte drágábbak.

YELLOW Elküldve: 2010-12-16 13:46 Bmw-s vegyes videók

valamiért megen xarakszik a videó linkelés


YouTube videó




YELLOW Elküldve: 2010-12-16 13:28 Vicces :)

YELLOW Elküldve: 2010-12-16 13:10 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.

Csum írta:
YELLOW írta:
Csum írta: sziasztok az utóbbi pár napban nekem is elő jött ez a jelenség reggeli első indíásnál
kulcs be rak elfordít műszerfalon minden kis fény ki villan mint bármikor máskor viszont nem indít az auto aksinak semmi baja mert világítás rádió és minden más elektronikai kütyü müködik csak maga az auto nem indul sokadik próbálkozásra sem majd egyszer csak mintha semmi se történt volna kulcs fordul és be indul!! onnantól kezdve napközben bármikor indítom pöc röf indul majd jön a köv reggel mint a mai és megint csak tucatnyi kulcsel fordításra reagál aztán napközben rendesen indúl!!
mi lehet a baja?????????????


csak úgy megjegyzem, attól, hogy megy világítás meg rádió, meg stb, attól még lehet rossz az akksi. én is így jártam (másik topic), csak nekem indításnál, hatalmas kattogó hangok az önindítóból, és az első lámpák villogtak. ha neked is kattog, akkor az akksi lesz, bár utána nem indulna be mint ahogy írod.

szerintem lefagyott a rendszer
lehet az immobilasered szarakszik... próbáld úgy, hogy amikor ráadod a gyújtást, vársz egy 10 sec-et és indíts utána.
mondjuk lehet az izzítással is baj, hogy nem izzít már rendesen.



aksi, izzitó gyertya, izzítás vezérlő tavaly télen cserélve!!
amúgy meg ha aksi baja lenne akkor nem indulna a nap többi szakában sem ezt mindig csak reggel első indításnál csinálja amióta reggelenként-5fok körül van!!


amúgymeg leírtam, hogy én is miért zárom ki az akksi bajt. az csak infó volt a részemről.

YELLOW Elküldve: 2010-12-16 13:07 N42B18A valami zakatol a motorban

egyébként az a furcsa, vagy nem tudom, hogy hidegen, amíg az alapjárat ugye szivatós állásban van, semmi hangja nincs, nagyon szépen jár. ha melegen leállítom, és mondjuk 2-3 óra múlva indítom (szivató nem megy), akkor is szép hangja van.
viszont ha egy nagyobb tempót megyek, és megállok, akkor alapjárati hang az ilyen, mint a videón.
a vezérlés nem állna vissza? a valvetronic rakoncátlankodna? semmi hibát nem, nem jelez.
mondjuk több embertől hallottam, hogy ezeknek ilyen hangja van, mint ahogy a német illetékes is írta.

[quote="YELLOW"]a komment: "Das Geräusch ist normal für einen N42 Motor"


YouTube videó

YELLOW Elküldve: 2010-12-16 12:55 N42B18A valami zakatol a motorban

a komment: "Das Geräusch ist normal für einen N42 Motor"


YouTube videó

YELLOW Elküldve: 2010-12-16 10:49 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.

Csum írta: sziasztok az utóbbi pár napban nekem is elő jött ez a jelenség reggeli első indíásnál
kulcs be rak elfordít műszerfalon minden kis fény ki villan mint bármikor máskor viszont nem indít az auto aksinak semmi baja mert világítás rádió és minden más elektronikai kütyü müködik csak maga az auto nem indul sokadik próbálkozásra sem majd egyszer csak mintha semmi se történt volna kulcs fordul és be indul!! onnantól kezdve napközben bármikor indítom pöc röf indul majd jön a köv reggel mint a mai és megint csak tucatnyi kulcsel fordításra reagál aztán napközben rendesen indúl!!
mi lehet a baja?????????????


csak úgy megjegyzem, attól, hogy megy világítás meg rádió, meg stb, attól még lehet rossz az akksi. én is így jártam (másik topic), csak nekem indításnál, hatalmas kattogó hangok az önindítóból, és az első lámpák villogtak. ha neked is kattog, akkor az akksi lesz, bár utána nem indulna be mint ahogy írod.

szerintem lefagyott a rendszer
lehet az immobilasered szarakszik... próbáld úgy, hogy amikor ráadod a gyújtást, vársz egy 10 sec-et és indíts utána.
mondjuk lehet az izzítással is baj, hogy nem izzít már rendesen.

YELLOW Elküldve: 2010-12-16 09:07 Termosztát

Atilla írta: Nálam a helyzet következő: menet közben az első csíknál a mutató, ha viszont állok, akkor rendesen, mint nyáron az üzemi hőmérséklet látható. Végig olvastam az eddigi hozzászólásokat, gondolom nálam is a termosztát a "hibás".


szerintem meg csak annyi van, hogy mivel farkasordító hideg van kint, menet közben rögtön lehül a víz... és mindig a nagy hideg jelentkeztekor panaszkodnak a dízelesek.
viszont ha hosszabb távon (20-25 km) ilyen hidegben sem éri el a közel közép állást, akkor valóban gond lehet.


szerk.: illetve a másik nagyon fontos dolog, hogy sajnos akármilyen hideg is van, nem célszerű a fűtést elindítani, addig, amíg a kék jelzés feletti első fehér csíkot el nem éri a mutató, ugyanis főleg menet közben rögtön képes visszahűlni a víz, ami nagyon nem tesz jót a motorblokknak.

YELLOW Elküldve: 2010-12-12 10:07 320d Motor

dvirgil írta:
YELLOW írta:
dvirgil írta: sziasztok!
lenne egy pár kérdésem,hogy mi lehet a baj.
e46 320d 2002 es.
inditásnál kiszakadt a vezérmügőrgőm azt hiszem igy hivják,ezt cseréltettem.rá egy hétre megált az adagolom,nem indult az autó.cseréltem adagolót, azt hiszem ac pumpát szürőt tisztitattam a rendszert.nem indult.cseréltettem a porlasztó csúcsokat és még valamit.indul az autó viszont nincs meneteljesitménye csak amikor ő ugy gondolja.a hangja zörög kattog hangosabb mint egy traktor.rátettük gépre az 2.5 fokos vezérműlánc nyulást ir hibának + tömités meg stb amik ezzel járnak a szerelöm szerint.a kérdésem hogy eddig mindent feleslegesen és ezután is feleslegesen fogok cserélni ,és ezek megoldják a hang és az autó menetteljesitményét??? valaki füzzön hottá valami okosat mit tegyek?
köszönöm


valószínű megugrott a lánc és elment a vezérlés. ha nagyon elment, akkor lehet a dugattyú belevert a szelepekbe. ez viszont cumi, mi régi kadettnál, amikor lefogazott a szíj így jártunk.
szerintem mindenképp meg kell bontani a motort, megnézni a szelepeket azt, hogy a két vezérműtengely jól áll-e. a fogaskereken van jelölés.



azt mondja a szerelöm ha nem cseréljük a láncot meg a tömitést akkor a hang marad meg minden de a lényeg,hogy nem tudja rendesen beállitani mert nem passzol semmi sehova a vezérlésnél az jogos??jaa és most nagyon cumizok mert ezekre a dolgra kb 120k irt lancok tömitök meg stb???


lehet a láncnak nincs baja. de ha megugrott a lánc, azaz a vezérlés csúszott, akkor kiírhat olyat, hogy a lánc megnyúlt, mivel ezt igencsak a vezérlés csúszásából állapítja meg.
mondom ha nagyot ugrott, akkor lehet belevert a szelepekbe. nem vagyok szerelő, de meg kellene nézni, mert ha a szelepszár meghajlott, akkor nem zár le és valami rovására fog menni.
hátha jönnek dízelesek, meg szakik aztán megmondják a frankót. nekem első hallásra/olvasásra ez jön le, amit írtam. hazsnálni biztos nem használnám az autót így...

YELLOW Elküldve: 2010-12-12 09:33 320d Motor

dvirgil írta: sziasztok!
lenne egy pár kérdésem,hogy mi lehet a baj.
e46 320d 2002 es.
inditásnál kiszakadt a vezérmügőrgőm azt hiszem igy hivják,ezt cseréltettem.rá egy hétre megált az adagolom,nem indult az autó.cseréltem adagolót, azt hiszem ac pumpát szürőt tisztitattam a rendszert.nem indult.cseréltettem a porlasztó csúcsokat és még valamit.indul az autó viszont nincs meneteljesitménye csak amikor ő ugy gondolja.a hangja zörög kattog hangosabb mint egy traktor.rátettük gépre az 2.5 fokos vezérműlánc nyulást ir hibának + tömités meg stb amik ezzel járnak a szerelöm szerint.a kérdésem hogy eddig mindent feleslegesen és ezután is feleslegesen fogok cserélni ,és ezek megoldják a hang és az autó menetteljesitményét??? valaki füzzön hottá valami okosat mit tegyek?
köszönöm


valószínű megugrott a lánc és elment a vezérlés. ha nagyon elment, akkor lehet a dugattyú belevert a szelepekbe. ez viszont cumi, mi régi kadettnál, amikor lefogazott a szíj így jártunk.
szerintem mindenképp meg kell bontani a motort, megnézni a szelepeket azt, hogy a két vezérműtengely jól áll-e. a fogaskereken van jelölés.

YELLOW Elküldve: 2010-12-11 22:37 képek

Hori írta:
InsectKiller írta:
Hori írta:

sokan kiváncsiak voltak rá hogy hogy néz ki hát tessék! Ma kaptam meg MAttilától a takarókat.


Na mennyi volt? Nekem is kell!!!



ha jól emlékszem 2360/db vagy valami egészen hasonló összeg


pont annyi... már várom én is