YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2010-06-10 11:49 Társalgó

K_Gergo írta:
InsectKiller írta: nálam pont ez a szitu, hogy az előző gazdi télleg csak a legalapabb dolgokat cserélte, ami már nagyon muszáj volt.
És valahogy ahogy hozzám került igencsak sok dolog jött elő!
De így, hogy összes jeladó, lambdaszonda meg ilyen elektronikus kütyü cserélve lett, szavam se lehet!


no mióta itt vinnyogtam kipróbálta Hori is, ill. jártam vele a győri márkaszervízben - a helyzet korántsem annyira vészes, mint azt vizionáltam...elektromos probléma csak a jobb ajtóval lehet (hol nyílik, hol nem), szilenteket kell cserélni a futóműben, diffinél, olajfolyásokat megszűntetni, meg a hűtőt és a jobb ajtókédert cserélni. utóbbi kettő nagyobb összeg, de elvileg így is simán benne vagyok a keretben.

egyébként meg imádom. ahogy megy, ahogy kinéz, a kényelmet, élményt...ki se akarok szállni...

InsectKiller írta: Muti mán meg hogy néz ki ültetve a gép!

jól!


tudna valaki küldeni egy magyar nyelvű használati útmutatót?


én küldök csak adj egy címet!

YELLOW Elküldve: 2010-06-10 10:20 Ajtónyítási Gondok!

nah mi érdekeset láttam, fedeztem fel...
beállok a garázsba zárom le az autót, minden zár, anyósoldali pöcök fennmarad., zárom újra (persze nyitás után) csak mocorog, vagy félig lehúzza, majd 3-jára sikerül, utána méh xarakodtam vele, és ugyanez. jah az ajtó amúgy be van zárva, csak a pöcök... kitudja mióta ilyen, bár megszoktam nézni általában, hogy lemennek-e, de eddig nem tünt fel...
vajon mit rejteget még

YELLOW Elküldve: 2010-06-10 10:13 Akkumulátor

bmw320 írta: Én azt hittem a gyári akksimra is hogy gondozásmentes! Viszont ha a matricát lehúzom róla ott vannak alatta a kupakok mondjuk elég durva hogy még az eredeti akksi van az autóban és kb összesen 2-3 deci deszt.vizet kellett rátölteni! Meddig bírja hihetetlen már 6 éves!


az én gyárim 7 évig bírta, úgy, hogy hozzá nem volt nyúlva. valszeg még bírta volna, de 3 év alatt amióta nálam volt, inkább rövidtávokat, sok indítással ment. ilyen akksi tuti nem lesz benne még1x, mert tutti nem lehet kapni.

YELLOW Elküldve: 2010-06-09 21:50 Fûtés - Klíma

hil írta:
InsectKiller írta:

A "süni" nem akkor cserés tutira, ha a kocsi össze-vissza nyomja a hőmérsékletet? Nem úgy volt, hogy fújt mint állat mindig és az volt a baja...


Én úgy tudom, hogy a süni a befúvó venti fordulatszámát változtatja. Talán ellenállások vannak benne, ezt nem tudom, bár egyszerűbb és elegánsabb lenne fokozat mentesen állítani azt pl tirisztorral.
A mágnes kapcsoló, már ha egyre gondolunk, a klima kompresszor tengelyén van és kuplungként működik. Az ékszijtárcsa mindig forog és ha behúz a mágnes, akkor hajtja a kompresszor tengelyt.Amennyiben kicsi a gáznyomás, akkor ez nem fog behúzni, tehát a motort sem fogja le.



jah igaz...

YELLOW Elküldve: 2010-06-09 21:32 Fûtés - Klíma

nonesz írta: Sziasztok !
Tudna vki tippelni, mi lehet a gondom. Klíma nem fúj hideget ! Klímagáz van, nyomás megvan, kompresszor megy (motort 1 kicsit lefogja), de hideg nem jön. Van állítólag vmi mágneskapcsoló, ami nem kapcsolhat ?? Vagy nem kaphat áramot ? Van ennek külön biztije ? És ha van, hol találom ? Mi lehet még ?

köszi a tippeket !


erre általában, azt szokták mondani, hogy a "süni" rossz, azt kell cserélni.
ha visszaolvasoo fogsz találni róla dolgokat.

YELLOW Elküldve: 2010-06-09 10:29 Akkumulátor

Woockie írta:
YELLOW írta: de én úgy tudom számunkra való Ah-ás nem is nagyon van zselés, talán 35-45 Ah amit álétalában kapni lehet azt is horror áron, amit éppen emiatt úgysem vesznek meg.

http://zselesakku.hu/Zseles-ak...lator.html
Az ara valoban huzos, de letezni letezik. Ez csak egy gyors google volt, biztosan van tobb tipus, 55Ah-s is (mintha az kellene az enyembe).

update: ez nem biztos, h jo autoba, lehet, inditani kicsi lenne


akartam írni, csak nem küldte el, mivel pont akkor szerkesztetted...
illetve egy mezei akksis nem fog készleten tartani, mert rajta marad... meg inkább motoroknál használják, vagy villanymotoroknál, freki váltóknál, PLC-knél

YELLOW Elküldve: 2010-06-09 09:58 Társalgó

Woockie írta:
Woockie írta:
vsop14 írta: itt van egy. nokiaprogramok.hu-rólregisztralni kell a letolteshez
tempes GTX ez a progi neve amúgy.


koszi, mar probalom is alairni


Ma reggelre meg is volt a certificate, alairtam szepen, feltettem a telefonomra, majd kiderult, h ez biza a gps alapjan mukodik, ami jo, de elvileg van a telefonban giroszenzor, amivel elvileg szinten lehetne merni a gyorsulast es mukodik akkor is, ha nincs muhold, mer(hetne) oldaliranyu gyorsulast is, stb. Szoval egy olyant esetleg valaki? Sajnos a nokiaprogramok-on nem talaltam. (meg google sem nagyon segitett)


esetleg valami torrent-en nézelődj!
amúgy ha pontosat akarsz akkor mindenképp GPS-es a jobb. én munkám során telefonokkal "okostelefonokkal" foglalkozom, és hát a gyorsulásmérő egységnek elég nagy a tűrése, és pl amikor fordítod a telőt, valamikor kis fordításra is átfordul a kép, valamikor küzdeni kell vele. ugyanez méri a vibrát is, ebben is érezni vibra beli különbséget, és mért értéket (x,y,z irányban) és elég nagyon a különbséget, de megfelel. szóval ezek alapján nem olyan pontos. persze szórakozni jó, de nem valós.

YELLOW Elküldve: 2010-06-09 09:45 Akkumulátor

hil írta:
Szemy! Leírásodban van bukfenc is: gondozás mentes akksiban hogyan méred az elektrolit sűrűséget, hiszen azon nincs kupak, amit le tudnál tekerni. Vízbontási feszültség 14,4V ????? Szerintem kevés, nem lesz teljesen feltöltve az akksi, mint ahogyan írtad is: 65-80%, ami nem túl jó neki


hát amit mi halandók veszünk "gondozásmentes akksit" az azért nem teljesen az... mert szokták is mondani, ha úgy van deszt. vizet lehet utántölteni. a valódi gondozás mentes akksik, azok a zselések, azokat valóban nem lehet megbontani, de én úgy tudom számunkra való Ah-ás nem is nagyon van zselés, talán 35-45 Ah amit álétalában kapni lehet azt is horror áron, amit éppen emiatt úgysem vesznek meg.

YELLOW Elküldve: 2010-06-08 23:29 Akkumulátor

az, hogy a bugyogás normális, azt arra fel írtam, egy átlag felhasználónál. ugyanis egy átlag embernek vagy nincs akksi töltője, vagy egy alap pár ezer Ft-os van, mert amúgy felesleges lenne egy normális töltőre költenie. ugye az akksi töltök vagy fix feszültséggel, vagy fix árammal töltenek, és vagy az áram vagy a fesz változik. nem akarom mindenáron bizonygatni, éppen ezért írom csak tömören és talán ezért félre érthető.
hil igazad van, és nem is szállok szembe vele, de nincs mindenkinek csúcs akksi töltője. van egy kapcsoló, hogy gyors/normál töltés és kész. éppen ezért bele se mentem a dologba. viszont egy rossz akksinál, vagy kevésbbé jó akksinál sokkal hamarabb is fejlődhet gáz, azaz sokkal kisebb töltőfeszültségnél. nekünk egy régi ruszki töltőnk van pl.

YELLOW Elküldve: 2010-06-08 17:40 Akkumulátor

peetie írta: Hi! Ma délután indítanám az autót, gyújtást ráadom, erre a műszerek ugrálnak jobbra balra, és minden villog a műszerfalon, valamint egy relényi kattanást lehetett hallani, még forgatni se forgatott az önindító. Akurva... Aksira rámér, normálban 12,3V gyújtáson 7,5V... Azannya. Kiszedtük, rátettük töltőre, valami bugyborog benne. Cellazárlat?

Ja, Excide Excell 88Ah-s a drága, 2008.10. hóban vettem a metróban. Még elvileg garanciális, csak meg kell találnom hova kell vissza vinni.

Ami a kérdésem lenne, lehet az hogy valami "tönkretette" az aksit? Mit nézzek meg ha meglesz az új? Eddig egyébként az égvilágon semmi baja nemvolt, most egyik pillanatról a másikra romlott el. Vagy egyszerűen belefutottam egy sz@rba? Köszi!


ha cellazárlatos lenne, akkor alapból se mérnél 12V-ot... a bugyogás teljesen normális, bár ha rossz az akksi, akkor hamarabb kezdi el, és sokkal intenzívebben.

új akksinál azt nézd meg mikor gyártották, ha sokat áll nem a legjobb, és nagyáruházakban sokat szokott állni. a gyártási dátum vagy a cimkén vagy a sarun van rajta, év/hó vagy év/hét.

YELLOW Elküldve: 2010-06-08 14:10 angel eye

Lacci írta:
YELLOW írta:
Sira írta: Sziasztok!

Ti milyen megoldást javasolnátok Angel Eye beépítéséhez, melyik típust? Mennyire körülményes ennek a beépítése? Esetleg valaki tud jó áron?
Én ezt találtam:
" http://auto-motor.vatera.hu/al...84492.html "

Üdv.: Márk


ez jó lesz... mindenképpen LED-eset vegyél, a CCFL-nél egy fél év után meghal az inverter, legalábbis a legtöbb ismerősömnél.



Épp most robbant fel a bal inverterem(CCFL), eddig semmi gond nem volt vele, most meg lett rajta egy diónyi dudor és nem világít. Ha jól emlékszem 1évet ment.

Ha van esetleg valakinek kukába szánt defektes készletből 1db invertere szivesen átvenném hátha elmegy még félévet.


én valszeg fogok tudni egyet, a kérdés hogy juttatom el hozzád? egy havernak szétment az egyik, de soha többet nem kell neki, megkérdezem tőle.

YELLOW Elküldve: 2010-06-08 12:09 Nagyobb sebességnél rezonálás

bmwszabi írta: Tyetyi!

Tavaly mikor nekem is újak voltak a gumik, ki lett centírozva, majd mondta a gumis srác, hogy ha olyan 1.000 km lesz a gumiban, akkor is vigyem el centírozni, meg aztán 10.000 km-nél is. Még nincs bennük a 10.000, de elvigyem majd?
Mondjuk nem nagy összeg, de te is így szoktad csinálni, tanácsolni?


nekem ilyet nem mondtak eddig, sőt bajom se volt az új gumikkal, felrakás után... bár van benne valami, hogy igazodhat, de az aluról általában a legtöbb gumis ha újra centíroz, akkor bakszik letakarítani a súlyok ragasztóját

YELLOW Elküldve: 2010-06-08 09:41 EZT MEG KELL HOGY NEZZETEK!

Tano írta: Csak erős idegzetűeknek: KATT IDE


ehhez oszt komoly szöveget kellett írni, keleltt is hozzá a 4 általános... ez inkább gááz, inkább lecserélem

YELLOW Elküldve: 2010-06-08 09:36 angel eye

Sira írta: Sziasztok!

Ti milyen megoldást javasolnátok Angel Eye beépítéséhez, melyik típust? Mennyire körülményes ennek a beépítése? Esetleg valaki tud jó áron?
Én ezt találtam:
" http://auto-motor.vatera.hu/al...84492.html "

Üdv.: Márk


ez jó lesz... mindenképpen LED-eset vegyél, a CCFL-nél egy fél év után meghal az inverter, legalábbis a legtöbb ismerősömnél.

YELLOW Elküldve: 2010-06-06 13:43 Valaki segítsen

Szemy írta:
YELLOW írta:
és mivel tudtad leszívni az olajat? mennyire volt koszos? színe, állaga?

és mi az a poli-V-szíj?


Mivel nalam a feltöltöcsavar is le van hegesztve, igy sehogy nem lett lecserelve az olaj a diffiben. Mondjuk nekem meg csak 100.000km van az autoban, de azert jobban örültem volna, ha a differencialmüben is uj olaj lenne. De az elet nem habostorta!

Az utcai köznyelvben hasznalatos hosszbordasszij pontos, szakszerü megnevezese a Poly-V szij.



nekem 100ezer sincs, de jobb szeretném lecserélni... ezen a szíjon én sem látok semmi repedést, vagy ilyesmi gondolom bírja még, de lehet az ékszíjtárcsát cserélni kell majd... bár nem tudom, miből lehet pontosan megállapíteni ha annak baja van.