Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2009-12-22 11:35 iGO8: trükkök, tippek, okosságok

és itt mit hova kell másolni?

azt tudom, hogy létre kell hozni a content-ben egy skin nevû mappát... de oda csak bemásolom és kész? semmi más dolgom nincs?

Tiba írta: Yellow:

http://www.igo8mods.com/diMkaWertVRV_1127.rar

YELLOW Elküldve: 2009-12-22 11:33 iGO8: trükkök, tippek, okosságok

a kép nem bonyolult:

- kiválasztod, hogy miylen képet akarsz berakni, esetleg ha van kedved megszerkeszted (én speciel 3D flash animator-t használok) célszerû olyan felbontásba megcsinálnod, amekkora a GPS-ed LCD-jének felbontása
- a képet bmp kiterjesztésûnek kell elmenteni így: loading.bmp
- a loading.bmp fájlt bemásolod ide: branding.zip\ui_igo8_da\480_272\
- felül kell írni a régit (célszerû biztonsági mentést csinálni róla)



Beluga írta: Sziasztok!

Bár még nem foglakoztam ilyen behatóan ezzel,de amit itt most láttam teljesen felkeltette az érdeklõdésemet.Én is érdeklõdve olvasnám hogyan kell akár egy ilyen induló képernyöt csinálni

YELLOW Elküldve: 2009-12-22 11:13 iGO8: trükkök, tippek, okosságok

dimka-ból még nem találtam 480x272-es felbontsút....
illetve le tudod írni, hogy lehet megcsinálni, hogy jól is induljon? hogy mit hova kell másolni? meg eltudod ezt a skin-t küldeni?

Tiba írta: Nekem így indul, és a dimka skint használom, ami szerintem a legjobb:

YELLOW Elküldve: 2009-12-22 10:42 320d Motor

ilyen hidegbe miért ne? szerintem nem baj az... bár nekem nem dízel van, de néha nállam is elõfordul, hogy ingadozik a fordulat... szerintem természetes, hogy egy több óráig mínuszban lévõ motor kelletlenül jár

Csum írta:
Alesi írta:
Csum írta: ez csak egy kérdés volt, igazából nem értek hozzá viszont kicseréltem már az aksit az indítás vezérlõt és a gyertyákat is viszon minusz 7-8 fok környékén még mindig úgy indúl be a kocsi, hogy az elsõ 2-3másodperc alatt nem egyenletesen jár a motor hanem dadog és ezért következtettem erre!! senki nem találkozott még ilyen jelenséggel?

YELLOW írta: leragad? azt hogy? hát akkor eltörik a hajtókar nem? attól mozognia kell... nekünk az opelosba nem megy egy henger, de attól mozog, csak robbanás nem történik benne...

Csum írta: lehetséges az hogy reggeli elsõ indításnál olyan minuszokban mint amik most voltak az egyik henger le ragad és ezért indul reggel dadogósan!!????


Inditasnal fel-le mozog a fordulatszammero es hulye hangja van a motornak? Mert egyik baratom E60 525D-je csinalt ilyet kb ket hete Debrecenben, mikor megjott az elso ho, es jo hideg volt. Par masodpercig igy jart, utana leallitotta, ujra indit, megint egyenetlenul jart, majd abbahagyta. Tisztara olyan volt, mintha nem menne egy henger, de nem tudom mi volt vegul a baja, mert o nem foglalkozott vele utana, eleg volt, hogy nem csinalta...


nah ekte ugyan ezt csinálja nekem is!! mindig minuszban reggeli elsõ indításnál!!! mi lehet ez valaki segitsen már mert tök tanácstalan vagyok!!! cseréljem ki az autot is????

YELLOW Elküldve: 2009-12-22 10:13 képek

YELLOW Elküldve: 2009-12-22 10:00 320d Motor

leragad? azt hogy? hát akkor eltörik a hajtókar nem? attól mozognia kell... nekünk az opelosba nem megy egy henger, de attól mozog, csak robbanás nem történik benne...

Csum írta: lehetséges az hogy reggeli elsõ indításnál olyan minuszokban mint amik most voltak az egyik henger le ragad és ezért indul reggel dadogósan!!????

YELLOW Elküldve: 2009-12-22 09:39 iGO8: trükkök, tippek, okosságok

elõször is láttam mennyi navis topic van! de azok nagyrésze BMW gyári navival foglalkozik.
arra gondoltam, hogy ebben a topic-ban csak az iGO-val foglalkozzunk így tematikailag egyszerûbb keresni dolgokra.
böngésztem a netet és találtam ezzel foglalkozó fórumokat, de hátha itt is tud valaki valamit, amit máshol nem. azért aki képes egy autó agyába belemászni az miért ne mászna bele mondjuk egy iGO programba!?
biztos van aki ezeket a szoftvereket is használja.

odáig eljutottam, hogy saját képpel indít az iGO, amit magam szerkesztettem:



kicsit belemásztam a sys.txt fájlba, így kikapcsoltam a betöltésnél megjelenõ alsó szöveget, a haladási irány mutatására kis nyilakat rakattam az útvonalra, de a beszéd hang elõtti gong-ot is ki lehet kapcsolni, illetve egy csomó mindent...

ami bosszant, hogy 480x272 felbontásra semmi normális skin nincs, így most ezeket akarom átalakítani...

ha valakinek vannak ötletei, azt szivesen veszem!

YELLOW Elküldve: 2009-12-21 18:10 Bemelegedés

igen pontosan ezt kihagytam


Tano írta:
hil írta: Bocs Yellow, de szerintem a termosztát pont azért van, hogy amíg a motor nincs üzemi hõm tartományban, addig a hûtõ folyadékot ne keringtesse a hûtõ felé, tehát abba az irányba elzárja az útját, hogy hamarabb bemelegedjen.
hil


Azért nézzetek meg egy termosztátot kivéve mûködés közben, és látni fogjátok hogy nem egyik pillanatról a másikra nyit mint egy kapcsoló, hanem fokozatosan. A ráírt hõfok a teljes nyitási érték. Szóval fog a hûtõvíz keringeni korábban is mint az üzemi tartomáyn, csak korlátozott mértékben...

YELLOW Elküldve: 2009-12-21 12:19 Akkumulátor

az, hogy valami gyári beszállító, nem jelent semmit, tudom én is sokat vacakoltam itt az akksikkal... aztán nálam, maradt a Banner, Varta, Exide, de az Exide-rõl olvastam érdekességet sajna nem találom, és éppen ezért elvetettem..., amúgy mindenkinek más jön be, minden termékre van pro-és kontra... nekem a mostani csopvezem dolgozott akksi gyárban, amit nem rég tudtam meg így sokat beszélünk róla... maga a gyártás, vagyis az elv nem túl bonyolult, minden a cellaszerkezeten múlik, ami sok gyártónál más és más, arról nem si beszélve, hogy az akksikba nem látsz bele, papírt meg olyat ragasztanak rá, amilyet akarnak... szerintem mint minden ez is zsákba macska, ha szerencséd, van akkor egy olcsó xarral is jól jársz...

Zolee írta:
YELLOW írta: pedig az Exide is ismeretlen márka ként kezdte, csak a vásárlók karolták fel... egy akksi gyártása nem bonyolult, az a lényeg miylen összetevõket, hogy mennyi mennyiségben alkalmaznak... a MonBat-ról olvashatsz az oldalon... korábabn én sem hallottam róla, aztán amikor elmentem, ott ugrott be, hogy mintha valahol olvastam volna róla jókat....

A leírtak alapján tényleg nem lehet rossz a MonBat, és biztos van igazság abban, amit az EXIDE-ról írsz, de azt ne felejtsük el h az EXIDE gyári beszállító.

YELLOW Elküldve: 2009-12-21 10:16 Akkumulátor

pedig az Exide is ismeretlen márka ként kezdte, csak a vásárlók karolták fel... egy akksi gyártása nem bonyolult, az a lényeg miylen összetevõket, hogy mennyi mennyiségben alkalmaznak... a MonBat-ról olvashatsz az oldalon... korábabn én sem hallottam róla, aztán amikor elmentem, ott ugrott be, hogy mintha valahol olvastam volna róla jókat....

Csum írta: találtam egyet ami közelebb van hozzám és 25,000ft be meg áll a 100 Ah os náluk
de azért köszi! bár kicsit tartok ettõl az aksitól mert soha nem hallottam még róla de árban nagyon jó!! még az EXIDEket nézem azok se olyan vészesek és jónak tünnek ahogy visszamenõleg olvasgattam a forumot



YELLOW írta: én innen vettem: de nézz szét a MonBat oldal ---> Szervízpontok menüben

Akkumulátor kis-,nagyker; Autósbolt
4075 Görbeháza, Böszörményi út 83.

Görbeháza Böszörményi u. 83. Megyesi László 30/368-7554 52/215-043

a MonBat szervízpontok fülön találtam telszámot is

telefonszámot, meg talán E-Mail-t tudok majd adni, csak otthon van az autóba, 11-kor leszek otthon... ráadásul megnézni a generátor állapotát, az önindító áramfelvételét... azt nem tudom postán küldözget-e

Csum írta:
YELLOW írta: az 85 Ah és 780 A-es... attól függ hogy használod az autót, ha nem hallgatsz sok zenét nem járó motornál, és nincs bent über nagy HIFI, akkor bõven elég...

én a MonBat premium 65Ah 570A-osat vettem 17 ezerért a banner 55Ah-ása drágább volt, és nem tudott ennyi indítóáramot kb 420A volt...

Csum írta:
YELLOW írta: egyik srác tegnap képes volt a tuskóban venni egy akksit, mert félt ma nem tud elindulni (õ szerinte ez volt a legolcsóbb valami vad ló nevezetû ) azt mondta ha 1-2 évet kibír már lexarja...
nem akarok befolyásolni senkit (mert nhekem is az van) de a MonBat akksit próbáld meg, annak a prémium változata is olcsóbb, mint mondjuk a banner középkategóriása...
ahonnan vettem a csávó nem forgalmazott csak bannert és MonBat-ot, és rábeszélhetett volna a drágább banner-re (mert megvettem volna), de mondta higgyem el tökéletes a MonBat is...

http://www.monbatakku.hu/indito.html

Csum írta: ma rá kellett jönnöm,hogy még se úszom meg az idei telet aksi csere nélkül pedig nagyon bizakodtam benne,de ma reggel is nehezen indult be az uato ráadásúl második indításra csak és indításkor a töltésem le este 8,8 ra
kérdésem az lenne,hogy nem e tudtok pesten olyan helyet ahol minnél kevesebb forintból meg úsznám most ezt így karácsony elõtt???


és szerintetek ez az aksi elég az án 320d- be?
Monbat Premium
akku 12V 80Ah 750A ????????


te hol vetted? van valami internetes elérhetõségük?

YELLOW Elküldve: 2009-12-21 09:56 Akkumulátor

én innen vettem: de nézz szét a MonBat oldal ---> Szervízpontok menüben

Akkumulátor kis-,nagyker; Autósbolt
4075 Görbeháza, Böszörményi út 83.

Görbeháza Böszörményi u. 83. Megyesi László 30/368-7554 52/215-043

a MonBat szervízpontok fülön találtam telszámot is

telefonszámot, meg talán E-Mail-t tudok majd adni, csak otthon van az autóba, 11-kor leszek otthon... ráadásul megnézni a generátor állapotát, az önindító áramfelvételét... azt nem tudom postán küldözget-e

Csum írta:
YELLOW írta: az 85 Ah és 780 A-es... attól függ hogy használod az autót, ha nem hallgatsz sok zenét nem járó motornál, és nincs bent über nagy HIFI, akkor bõven elég...

én a MonBat premium 65Ah 570A-osat vettem 17 ezerért a banner 55Ah-ása drágább volt, és nem tudott ennyi indítóáramot kb 420A volt...

Csum írta:
YELLOW írta: egyik srác tegnap képes volt a tuskóban venni egy akksit, mert félt ma nem tud elindulni (õ szerinte ez volt a legolcsóbb valami vad ló nevezetû ) azt mondta ha 1-2 évet kibír már lexarja...
nem akarok befolyásolni senkit (mert nhekem is az van) de a MonBat akksit próbáld meg, annak a prémium változata is olcsóbb, mint mondjuk a banner középkategóriása...
ahonnan vettem a csávó nem forgalmazott csak bannert és MonBat-ot, és rábeszélhetett volna a drágább banner-re (mert megvettem volna), de mondta higgyem el tökéletes a MonBat is...

http://www.monbatakku.hu/indito.html

Csum írta: ma rá kellett jönnöm,hogy még se úszom meg az idei telet aksi csere nélkül pedig nagyon bizakodtam benne,de ma reggel is nehezen indult be az uato ráadásúl második indításra csak és indításkor a töltésem le este 8,8 ra
kérdésem az lenne,hogy nem e tudtok pesten olyan helyet ahol minnél kevesebb forintból meg úsznám most ezt így karácsony elõtt???


és szerintetek ez az aksi elég az án 320d- be?
Monbat Premium
akku 12V 80Ah 750A ????????


te hol vetted? van valami internetes elérhetõségük?

YELLOW Elküldve: 2009-12-21 09:42 Akkumulátor

az 85 Ah és 780 A-es... attól függ hogy használod az autót, ha nem hallgatsz sok zenét nem járó motornál, és nincs bent über nagy HIFI, akkor bõven elég...

én a MonBat premium 65Ah 570A-osat vettem 17 ezerért a banner 55Ah-ása drágább volt, és nem tudott ennyi indítóáramot kb 420A volt...

Csum írta:
YELLOW írta: egyik srác tegnap képes volt a tuskóban venni egy akksit, mert félt ma nem tud elindulni (õ szerinte ez volt a legolcsóbb valami vad ló nevezetû ) azt mondta ha 1-2 évet kibír már lexarja...
nem akarok befolyásolni senkit (mert nhekem is az van) de a MonBat akksit próbáld meg, annak a prémium változata is olcsóbb, mint mondjuk a banner középkategóriása...
ahonnan vettem a csávó nem forgalmazott csak bannert és MonBat-ot, és rábeszélhetett volna a drágább banner-re (mert megvettem volna), de mondta higgyem el tökéletes a MonBat is...

http://www.monbatakku.hu/indito.html

Csum írta: ma rá kellett jönnöm,hogy még se úszom meg az idei telet aksi csere nélkül pedig nagyon bizakodtam benne,de ma reggel is nehezen indult be az uato ráadásúl második indításra csak és indításkor a töltésem le este 8,8 ra
kérdésem az lenne,hogy nem e tudtok pesten olyan helyet ahol minnél kevesebb forintból meg úsznám most ezt így karácsony elõtt???


és szerintetek ez az aksi elég az án 320d- be?
Monbat Premium
akku 12V 80Ah 750A ????????

YELLOW Elküldve: 2009-12-21 09:06 Akkumulátor

egyik srác tegnap képes volt a tuskóban venni egy akksit, mert félt ma nem tud elindulni (õ szerinte ez volt a legolcsóbb valami vad ló nevezetû ) azt mondta ha 1-2 évet kibír már lexarja...
nem akarok befolyásolni senkit (mert nhekem is az van) de a MonBat akksit próbáld meg, annak a prémium változata is olcsóbb, mint mondjuk a banner középkategóriása...
ahonnan vettem a csávó nem forgalmazott csak bannert és MonBat-ot, és rábeszélhetett volna a drágább banner-re (mert megvettem volna), de mondta higgyem el tökéletes a MonBat is...

http://www.monbatakku.hu/indito.html

Csum írta: ma rá kellett jönnöm,hogy még se úszom meg az idei telet aksi csere nélkül pedig nagyon bizakodtam benne,de ma reggel is nehezen indult be az uato ráadásúl második indításra csak és indításkor a töltésem le este 8,8 ra
kérdésem az lenne,hogy nem e tudtok pesten olyan helyet ahol minnél kevesebb forintból meg úsznám most ezt így karácsony elõtt???

YELLOW Elküldve: 2009-12-21 09:00 Bemelegedés

hát bexarok...

gondoljátok már végig, beszéltek a semmirõl ha mész 90-el és a motoron állandó tempó mellett az erõtartalék 15%-át használod, tehát a motort dolgoztatod így melegszik (a termosztát szintet tart), de amikor elveszed a gázról a lábad (fõleg ha még lejtõn is gurulsz) a motor kihasználtsága lemegy 2%-ra, az autó tehetetlensége miatt nehezen lassul, tehát a menetszél hûti, logikus, hogy visszahül... a termosztát azárt van legfõképp, hogy ne melegedjen túl a motor, viszont biztos van minusz értéke, ahol visszazár, de az ezek szerint nem a 70 fok környéke... teljesen normálisak a mért értékek kár ezen rágódni...
ráadásul szerintem a termosztát (saját vélemény) már nyitnia kellene, amikor a mutató elhagyja a kék sávot, hogy a nagy körbe is juttasson a melegebb hûtõvízbõl, hogy minél hamarabb egyenlítse ki a hengerek belsõ falának, és külsõ falának hõmérsékletét...

[quote="Csum"]
bmw320d4 írta:
pati írta: az enyém még soha nem érte el a 70 et -5 fok alatt. ha városban gyorsan elváltva használom akkor 50-64 között mozog. :


Anno gépészetbõl azt tanították, hogy a belsõégésû motor hengerében akkor nem keletkezek abnormális kopás, ha a hengerfal hõmérséklete legalább 70C.
A 70 C kevés, az 50 pedig nagyon kevés. Azon felül, hogy sokat eszik, még gyorsabban is kopik.

Ma én is megnéztem, itt -19C volt egy órája, és 88C +2-1C volt a motor hõmérséklete, 90-120km/h-s haladásnál.[/quote

annál a temponál nekem is fel megy addig azzal nincs is gond!!!
viszont ha lassulok nincs gázadás akkor el kezd vissza hûlni majd gázadásnál ismét melegedni!! de max 78ra hûl vissza és az is akkor van ha sokáig nincs gáz adás csak gurulás állás

YELLOW Elküldve: 2009-12-20 23:13 2009 évbúcsúztató találkozó!

azé nem is szóltam mert úgy láttam kiírva, hogy Te+3 fõ, aztán úgy értelmeztem 4-en mentek egy autóval..., majd legközelebb


lepke írta:
YELLOW írta: ha befértem volna Zolihoz, és el si vitt volna, akkor igen... mondjuk nem mertem rákérdezni tõle... egy városban lakunk, de még nem beszéltünk személyesen...

MChris írta:
YELLOW írta: Te meg innen mentél és nem szólsz? egy pár hete mást láttam az autóddal, hírtelen mondtam is, hogy jól megváltoztál...

lepke írta: Helo
Köszönöm azoknak akik részt vettek a Talin a rossz idõ ellenére is
Köszönöm azoknak akik ELVISELTEK
hajnali fél négyig voltunk
üdv zoli


csak azt ne írd,hogy eljöttél volna onann...

Helo YELLOW
Befértél volna ketten mentünk csak az asszonnyal
üdv zoli