Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2009-11-11 07:46 Társalgó

már az elején írtam, hogy mindennel így van, akár internet elõfizetés, akár ez, a lényeg, hogy "új" szerzõdõ legyél... én korábban arra vezettem vissza, hogy ez is arra megy, hogy minnél többet ugráltassanak minket (hátha közben megtörjük az autót) illetve így az ottani ügyintézõknek is van munkájuk, szal kapnak fizetést... nekem elsõ évben Allianz volt, aztán amikor bónuszt léptem, következõ évben még több jött ki mint elõtte... mondom jó akkor váltok, és máris faragtam 20 ezret, de még így is közel voltam a 100-hoz, aztán Generali ahol felébe került...
ki van ez találva

kempelen írta:
Robin68 írta: Én is megnéztem a biztosításokat és szerintem elég egyértelmû mit is fogok tenni a 2010-es biztosításommal.

Ha nem váltok:
AEGON Biztosító Zrt. : éves díj-29 184Ft negyedéves- 7 296Ft

Ha felmondom és újrakötöm:
AEGON Biztosító Zrt. : éves díj-19 320Ft negyedéves- 4 830Ft

Azért ez már mekkora genyaság tõlük, hogy azok akik átmennek hozzájuk sokkal jobban járnak mint aki már ott van.


Érdekes, hogy neked megengedte. Én is az AEGONnál vagyok, de nem is engedte meg hogy újra kössem. Egyrészt a netrisk-kel ha számolsz, akkor ugyan felhozza az ajánlatot, de azt csak abban a formában, hogy folytatod a tavalyi szerzõdést.
Ha az AEGON saját oldalán kérdezed az ajánlatot, ugyanazt adja, ráadásul oda még a kötvényszámodat is beírhatod. Fel sem ajánlja egyik sem (sem a netrisk, sem az AEGON saját oldala) hogy újrakötheted és akkor kedvezõbb.

Persze kipróbáltam én is úgy, hogy az ideinek valami másik biztosítót adtam meg és úgy néztem meg mit ajánl az AEGON és hát basszus valóban így van, ahogy mondod. Nagyságrendekkel olcsóbb. Szerintem dugja fel magának az aegon ha nem akarja hogy ott maradjon az ügyfél...

Érdekes, az allianz például felajánlja (egy másik OFF autó kapcsán) az újrakötést automatikusan olcsóbbért.

Tehát szerintem itt az aegon tiltatta le vagy nem vezette be vagy hülyék vagy mittomén.....

Mondjuk lehet ha bementem volna személyesen hozzájuk megoldódott volna a dolog, de ha ennyire szarnak a jelenlegi ügyfeleikre, akkor L'oreal, mert megérdemlik.

Most uniqua lesz, mert az tûnik a legvonzóbbnak.

YELLOW Elküldve: 2009-11-11 07:06 ATC Nova chiptuning és szerviz

kézzel? de nem pákával, hanem hõléggel ha ezt érted kézi alatt

bmw320d4 írta: Ez csak egy szimpla PLCC32, nem nagy kaland forrasztani.
Ettõl sokkal sûrûbb lábkiosztású (TSOP) tokokat is be lehet forrasztani kézzel, úgy hogy észre se lehet vennei, hogy nem gyári.

MenyusBMW írta:
Tyetyi írta:
YELLOW írta: nah ez kókány munka, és finoman fogalmaztam

bmw320d4 írta: Itt is van egy "Chiptuning a gyakorlatban":

Tavaly jött javításra, alig akart indulni, ha beindult, kormolt mint állat és nem bírt menni.
A hibatároló üres volt, viszont elõtte 2 hónappal chipelték meg Gyõrben.
Dróttal és ragsztópisztollyal javította meg az ember, miután nem csak a PAD-eket, de még 2centi fóliát is leégetett.

[URL=http://kep.ivpicture.hu/223308.jpg][/URL]

Atyaúristen! Az ilyennek sündisznót a seggébe....


Akkor az ATC mégis tud valamit?


[/img]

YELLOW Elküldve: 2009-11-10 17:04 alapjárat leesik, ingadozik

ha melegen nem indul, vagyis nehezen az lehet gyertya, fõleg ha sok km van bennük... talán az a legolcsóbb megoldás, ha cseréled, vagy elviszed kiméretni, szûrõ nem hiszem, esetleg még trafó

HgaboP írta: Sziasztok!
Nekem 2001-es 316i van.
Nekem is olyan problémám van hogy ahogyan bemelegszik össze vissza ingadozik az alapjárat.
Egyszer megy normálisan egyszer csak bele torpan aztán emelkedik majd normalizálodik aztán újból minden.
Majd volt olyan megáltam vasúti lámpánál akarom indítani baromi nehezen kapta el.
Lehet gyertya baja?
Vagy üzemanyag szûrõ?

YELLOW Elküldve: 2009-11-10 15:30 Hûtõvíz

a víz mindenképp körbeforog, azért van a vízpumpa, a venti azért kell, ha mér a menetszél nem bírja hûteni a hûtõben lévõ vizet (pl városi araszolás), akkor a venti szívja át a levegõt a hûtõn keresztül. eleve ha télen nézed sokkal melegebb a motor, mivel kalibrál a külsõ hõfokkal is, hogy a motornak a legjobb legyen... 10 diffit meg nem tudsz érzékelni...leve odaég a kezed

gampetibor írta:
YELLOW írta: csõ!

hát nekem a venti 105 foknál kapcsol, vagy 104... de pl télen sokkal többször hallom a ventit menni, mint nyáron, pedig télen finomabban is járok vele... hát a hõfok nekem 85 és 105 között szokott lenni, eddig ezt tapasztaltam, ha megyek mondjuk normál 90-es tempóba, akkor max 102 fok, de olyan 96 környékén stagnál!

gampetibor írta: Sziasztok!
Tudja valaki 316i esetében mi a hûtõvíz hõmérséklete üzemi hõfokon? Hány foknál kéne kapcsoljon a termosztát és körbepörgetnie a vizet?


Akkor jo mert ma menet közben néztem a titkos menüben és 103-104 között ugrált. Azt hittem az sok bár a hõfokmutató függõlegesen állt. Ha a venti elindul akkor a víz is körbeforog? Mert multkor amikor ment a venti nem lett sokkal hidegebba motorba bemenõ hûtõvizcsõ. Vagy lehet h 104 és 95 fok között nem érzékelhetõ kézzel a hõmérsékletkülönbség.

YELLOW Elküldve: 2009-11-10 15:16 Hûtõvíz

csõ!

hát nekem a venti 105 foknál kapcsol, vagy 104... de pl télen sokkal többször hallom a ventit menni, mint nyáron, pedig télen finomabban is járok vele... hát a hõfok nekem 85 és 105 között szokott lenni, eddig ezt tapasztaltam, ha megyek mondjuk normál 90-es tempóba, akkor max 102 fok, de olyan 96 környékén stagnál!

gampetibor írta: Sziasztok!
Tudja valaki 316i esetében mi a hûtõvíz hõmérséklete üzemi hõfokon? Hány foknál kéne kapcsoljon a termosztát és körbepörgetnie a vizet?

YELLOW Elküldve: 2009-11-10 14:59 ATC Nova chiptuning és szerviz

rá tutti emlékeztem... nah mindegy, lehet Hori volt akkor...

Robinson írta:
YELLOW írta: neked nem volt már gond az AC-vel egyszer?

Robinson írta:
E46_M3 írta: Robinson: Hogy all az e heti ujabb upgrade?


Most éppen az AC pumpámmal szenvedek sajnos
Meg még csak kedd reggel van!


Nem, az Tiba volt

YELLOW Elküldve: 2009-11-10 14:12 ATC Nova chiptuning és szerviz

neked nem volt már gond az AC-vel egyszer?

Robinson írta:
E46_M3 írta: Robinson: Hogy all az e heti ujabb upgrade?


Most éppen az AC pumpámmal szenvedek sajnos
Meg még csak kedd reggel van!

YELLOW Elküldve: 2009-11-10 07:39 Társalgó

már nem... én úgy tudom, hogy egy évben csak egyszer lehet váltani, ha megtetted válthatsz, de fiteni kell valamit, azt a 8 ezret kibírod egy évben, mert tutti többet kellene...amúgy a netrisk, nem ér semmit, nem jársz velük jobban, ráadásul, tavaly fater a kocsiját velük csináltatta, vagyis én csináltattam, de anynit kellett pluszba postázgatni meg szaladgálni az elõzõ biztosítóhoz...

steve01 írta: Én a unionnál voltam A0 20034ft/negyedév most ujrakötöttem(50ezres önrész vállalása) Így lett 10992ft/negyedév B1. Na most nézem az union24 oldalán ugyanez ott 8425ft!!!! Hát ezek jol átvertek (netrisk) most mit lehet csinálni le lehet még mondani szerintetek a biztosítást?

YELLOW Elküldve: 2009-11-08 19:30 ATC Nova chiptuning és szerviz

nah ez kókány munka, és finoman fogalmaztam

bmw320d4 írta: Itt is van egy "Chiptuning a gyakorlatban":

Tavaly jött javításra, alig akart indulni, ha beindult, kormolt mint állat és nem bírt menni.
A hibatároló üres volt, viszont elõtte 2 hónappal chipelték meg Gyõrben.
Dróttal és ragsztópisztollyal javította meg az ember, miután nem csak a PAD-eket, de még 2centi fóliát is leégetett.

[URL=http://kep.ivpicture.hu/223308.jpg][/URL]

YELLOW Elküldve: 2009-11-08 19:01 Motorolaj

egy idõben volt a Castrol a beszállító, tehát a BMW, dobozosban is az volt, ugye a betöltõ kupak nekem szintén Castrol-os, de volt amikor Mobil-1 ment bele... másról nagyon nem tudok, de van még amit emlegettek... szerintem a legtöbben a Castrol-t veszik, és 0w-30 vagy 5w-30 viszkozitással

Nekem-8 írta: Emberek a 320d -be (151 LE) a gyári olaj milyen? Itt olvason 5W 30, ez amúgy milyen márka? Mert most érik az olajcsere és ha nem gyári dobozost venném akkor milyen márkát lessek? Vagy ez mindegy?

YELLOW Elküldve: 2009-11-08 18:50 DSC és tíltás

nem tudom, én csak tippeltem... abból kiindulva, hogy ugye az akksi után vannak érzékeny berendezések, gondolom egy hírtelen fesz lökés nem tesz jót... ha van persze... ugye akksitöltõje válogatja... mert azé a generátor valamin keresztül tölt, az akksitöltõ meg közvetlen...
és azért gondolkoztam el ezen, mert mostanában sokat vettem le a sarukat, és nálam nincs semmi, viszont saruval együtt nem töltöttem... így nekem ez volt valószínû... de semmit nem állítottam biztosra azt jegyezd meg

bmw320d4 írta: És mégis milyen bajt okozhatott volna? Pl E60 programozás alatt végig töltõn van, ami olykor 5-6 órig is eltart. Akkor Münchenben hülyék vannak, akik poénból kötelezik a töltõt még diag alatt is?

YELLOW írta: ez meg elég nagy hiba ha nem veszed le az akksisarut
én mostanában akku bajaim miatt vagy 20x levettem, és mégis jó... talán lehet az okozott valamit, hogy nem lett levéve

Csum írta:
bmw320d4 írta:
Csum írta:
bmw320d4 írta:
Csum írta:
csubakka írta: Sziasztok!

Nem tudom, hogy valakinél elõjött-e már ez a probléma, hátha tud valaki valami okosat mondani.
Menet közben magától kikapcsol a kipörgés gátló. Teljesen. Tehát hangjelzés és mind a két lámpa ég sárgán. 2005 320d touring.
Kipróbáltam... tényleg kikapcsol... drift 1000-el
Ami mondjuk tényleg jó feeling, de azért nagyobb biztonságban érzem magam, ha mûkszik minden...
Eddig kb 3x-4x fordult elõ ez a jelenség. Ha leállítom az autót és újra indítom, akkor megint mûködik rendesen és rendeltetésszerûen.
Mondtak már pár ötletet, hogy kerék jeladók, vagy kormány visszajelzõ vagy elektronika....
Elõre is kössz az észrevételeket!



ma elöjött nekem is ez a jelenség
ami nagyon aggasztó mert add egy vízes nyálkás csúszós az út add kettõ le állítottam az autot újra indítottam jobbra kanyarodásnál semmi balra kanyarodásnál ismét elõ jött a jelenség és a legnagyobb gondom,hogy a közelben még diagnosztikást se tudok ahol gyorsan ki tudnák nekem küszöbölni a hibát


Pedig kell a diag, újra kell inicializálni a lenkwinkelsensort.



miért ez csak így az egyik pillanatról a másikra megadja magát? semmi elõjel nélkül?


Egy két akkusaru le-fel és már el is megy a kalibráció, viszont müködik tovább hiba nélkül. 10-bõl 9 autón nincs középen a sensor.
Ha eléri a 80 fokot az eltérés, akkor szokott hibásan müködni, amit észre is vesz és kikapcsol.


ma töltöttem az aksit az igaz de nem vettem le hózzá az akusarúkat! gondolommagától nem fog el múlni
tudd valaki pesten a XVI.-XVII.kerületben vagy csömörön olyan embert akinek van diagnosztikája és meg is tudná nekem ezt csinálni????

YELLOW Elküldve: 2009-11-08 18:22 DSC és tíltás

ez meg elég nagy hiba ha nem veszed le az akksisarut
én mostanában akku bajaim miatt vagy 20x levettem, és mégis jó... talán lehet az okozott valamit, hogy nem lett levéve

Csum írta:
bmw320d4 írta:
Csum írta:
bmw320d4 írta:
Csum írta:
csubakka írta: Sziasztok!

Nem tudom, hogy valakinél elõjött-e már ez a probléma, hátha tud valaki valami okosat mondani.
Menet közben magától kikapcsol a kipörgés gátló. Teljesen. Tehát hangjelzés és mind a két lámpa ég sárgán. 2005 320d touring.
Kipróbáltam... tényleg kikapcsol... drift 1000-el
Ami mondjuk tényleg jó feeling, de azért nagyobb biztonságban érzem magam, ha mûkszik minden...
Eddig kb 3x-4x fordult elõ ez a jelenség. Ha leállítom az autót és újra indítom, akkor megint mûködik rendesen és rendeltetésszerûen.
Mondtak már pár ötletet, hogy kerék jeladók, vagy kormány visszajelzõ vagy elektronika....
Elõre is kössz az észrevételeket!



ma elöjött nekem is ez a jelenség
ami nagyon aggasztó mert add egy vízes nyálkás csúszós az út add kettõ le állítottam az autot újra indítottam jobbra kanyarodásnál semmi balra kanyarodásnál ismét elõ jött a jelenség és a legnagyobb gondom,hogy a közelben még diagnosztikást se tudok ahol gyorsan ki tudnák nekem küszöbölni a hibát


Pedig kell a diag, újra kell inicializálni a lenkwinkelsensort.



miért ez csak így az egyik pillanatról a másikra megadja magát? semmi elõjel nélkül?


Egy két akkusaru le-fel és már el is megy a kalibráció, viszont müködik tovább hiba nélkül. 10-bõl 9 autón nincs középen a sensor.
Ha eléri a 80 fokot az eltérés, akkor szokott hibásan müködni, amit észre is vesz és kikapcsol.


ma töltöttem az aksit az igaz de nem vettem le hózzá az akusarúkat! gondolommagától nem fog el múlni
tudd valaki pesten a XVI.-XVII.kerületben vagy csömörön olyan embert akinek van diagnosztikája és meg is tudná nekem ezt csinálni????

YELLOW Elküldve: 2009-11-08 14:32 Valaki segítsen

és ezek közül melyiket érdemes megvenni? mi az ami nekem tutti jó?

jrtom írta: Szeva!

Itt nézd meg: www.fulldiag.fw.hu ,
YELLOW írta: én csak szeretnék képben lenni... de azt sem tudom mi az amit meg kell vennem, és mennyibe fáj, hogy tudjak is valamit csinálni az autóval...

YELLOW Elküldve: 2009-11-08 13:19 Valaki segítsen

én csak szeretnék képben lenni... de azt sem tudom mi az amit meg kell vennem, és mennyibe fáj, hogy tudjak is valamit csinálni az autóval...

YELLOW Elküldve: 2009-11-08 12:52 Társalgó

ne haragudj meg, de én nem vagyok összeveszve vele, csak azt adom amit kapok... nem én kötekedtem vele, sajnos Õ és mások másképp látják azt amit írok, én másképp gondolkozom, nem vagyunk egyformák, de nem én kötöttem bele minden írásába, hanem Õ... én próbáltam neki segíteni, amit nem tagadhat, de hiába, írt nekem nagyon szépeket, azután én is neki, én úgy látom, sõt ki merem jelenteni többen úgy látjuk, amivel engem rágalmaz az rá is igaz... csak van aki elismeri van aki nem... mindegy ez van, még a TOP 5-bõl magával együtt is képes volt kivenni, és még "engem érdekel a pontozás meg kommentezés" nevettséges...

sörözés? sajnos nem iszom! de egy forralt tejet bármikor

gyugyo68 írta:
Robinson írta:
YELLOW írta: én nem vagyok zseni, de közel állok hozzá...


Ezt most Te ugye full komolyan írtad?!






Sziasztok Srácok!

Azért én egyszer meghívnálak kettõtöket egy közös sörözésre,szívesen hallgatnám élõben,ahogy replikáztok!Jó buli lenne.Miért marjátok ti egymást?Sztem,mindketten jó fejek vagytok,miért nem pacsiztok egyet?