Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2009-10-29 15:46 a sar mindent tonkrevagott :|

semmi ördöngõsség nincs benne, miért ne lehetne legyártani, akár vékony alulemezbõl? persze a mûanyag könnyebb, de nem kell annak úgy kinézni mint a gyárrinak, minden domborral... az a lényeg a felfogatás megoldott legyen, és ne érjen semmi mozgó alkatrésznek... nem értem mi hihetetlen ebben

Akos318d írta:
YELLOW írta: végülis ha nem vágja szét a berendezést a matéria, akkor már megéri, de valóban drága... egy ügyeskezü szakember akár gyártani is tud rá, de valóban a bontó a legésszerübb

kempelen írta: Sziasztok!

Félre ne értsétek, mert Tano kollegának igaza van, de az alkatrész ára elég horribilisnek tûnik. Szerintem valamelyik bontóban keresd inkább, talán ott sokkal mérsékeltebb áron megkapod. Jelenleg kb 54 ezer + áfa a hivatalos ára. Persze meg kell nézni nincs e darabokba törve.

De amúgy így van.


megnézném Yellow ki az aki legyárt egy olyat csisszre pontosan, ezt a gondolatodat remélem csak viccnek szánod.

YELLOW Elküldve: 2009-10-29 15:34 a sar mindent tonkrevagott :|

végülis ha nem vágja szét a berendezést a matéria, akkor már megéri, de valóban drága... egy ügyeskezü szakember akár gyártani is tud rá, de valóban a bontó a legésszerübb

kempelen írta: Sziasztok!

Félre ne értsétek, mert Tano kollegának igaza van, de az alkatrész ára elég horribilisnek tûnik. Szerintem valamelyik bontóban keresd inkább, talán ott sokkal mérsékeltebb áron megkapod. Jelenleg kb 54 ezer + áfa a hivatalos ára. Persze meg kell nézni nincs e darabokba törve.

De amúgy így van.

YELLOW Elküldve: 2009-10-29 14:42 Ajtónyítási Gondok!

a pótkulccsal próbáltad már nyitni?
vagy a kulcs lesz a ludas, vagy nem veszi a jelet, nem tudom kombinál, hogy veszi, de szerintem ott is a hátsó ablak, és lehet ott kontaktos valami... sajnos többet nem tudok...

Csum írta:
YELLOW írta: nah akkor a privimet ne ved alapul, most olvastam, hogy faceliftes...
akkor a te kulcsod valszeg akksis. lehet olyan probléma, hogy a kis mikronyomógomb, levállik a panelrõl és nem kontaktol...
viszont azt nézd még meg, hogy amikor nyitod gombbal, akkor a belsõtér világítás kapcsol-e??? ha kapcsol a világítáûs, akkor a kulcs küld jelet csak a zár nem reagál, tehát magában az autóban lesz bibib nem a kulccsal! esetleg az akksid milyen állípotban van, hány éves? az autó ha indul?

Csum írta:
YELLOW írta: ha nem faceliftes az autód, akkor talán a kulcsban elem van, és az merült le... de lehet tanítani kell a zárat, visszább leírtam a folyamatot... elõször ezt próbáld meg... ha nem jön össze, akkor elem, ha az se akkor más...

Csum írta: sziasztok az én problémám az lenne,hogy ma reggel a kulcson levõ vezérlõkre nem reagált az auto se nyításra se zárásra most vezetõ oldali ajtóba kell bedugnom a kulcsot így tudom nyítni meg zárni
mi lehet a gond? a távírányitóval?


faceliftes az autom!! 150 lóvas változat


nincs belsõtér világitás se ha nyomom a gombot se nem nyít se nem zár sõt mivel még kombi még a csomagtér ajtón lévõ ablakot se nyítja ki az aksit nem tudom,hogy hány éves ,mert már az uatoban volt amikor meg vettem viszont nem hinném,hogy baja lenne mivel a kocsi pöc röf indul!!

YELLOW Elküldve: 2009-10-29 14:02 Ajtónyítási Gondok!

nah akkor a privimet ne ved alapul, most olvastam, hogy faceliftes...
akkor a te kulcsod valszeg akksis. lehet olyan probléma, hogy a kis mikronyomógomb, levállik a panelrõl és nem kontaktol...
viszont azt nézd még meg, hogy amikor nyitod gombbal, akkor a belsõtér világítás kapcsol-e??? ha kapcsol a világítáûs, akkor a kulcs küld jelet csak a zár nem reagál, tehát magában az autóban lesz bibib nem a kulccsal! esetleg az akksid milyen állípotban van, hány éves? az autó ha indul?

Csum írta:
YELLOW írta: ha nem faceliftes az autód, akkor talán a kulcsban elem van, és az merült le... de lehet tanítani kell a zárat, visszább leírtam a folyamatot... elõször ezt próbáld meg... ha nem jön össze, akkor elem, ha az se akkor más...

Csum írta: sziasztok az én problémám az lenne,hogy ma reggel a kulcson levõ vezérlõkre nem reagált az auto se nyításra se zárásra most vezetõ oldali ajtóba kell bedugnom a kulcsot így tudom nyítni meg zárni
mi lehet a gond? a távírányitóval?


faceliftes az autom!! 150 lóvas változat

YELLOW Elküldve: 2009-10-29 07:43 Ajtónyítási Gondok!

ha nem faceliftes az autód, akkor talán a kulcsban elem van, és az merült le... de lehet tanítani kell a zárat, visszább leírtam a folyamatot... elõször ezt próbáld meg... ha nem jön össze, akkor elem, ha az se akkor más...

Csum írta: sziasztok az én problémám az lenne,hogy ma reggel a kulcson levõ vezérlõkre nem reagált az auto se nyításra se zárásra most vezetõ oldali ajtóba kell bedugnom a kulcsot így tudom nyítni meg zárni
mi lehet a gond? a távírányitóval?

YELLOW Elküldve: 2009-10-28 17:23 Akkumulátor

én nem küzdök (sír) háá nem érted amit írok? mindegy! jövõhéten úgyis új akksi lesz!!!

hil írta:
YELLOW írta: én tudom, hogy az akksi rossz, vagyis 7 éves akksinál egyértelmû! csak korábban ha rátöltöttem azért tovább bírta, most meg nem, azért egy hét alatt nem romlik enynit az állapot szerintem. és csak gyanakodás valami fogyasztóra, pl valaki írta, hogy a csomagtér világítás nem kapcsol le... ilyesmikre gondolok... nah de jövõhéten lesz új akksi!!!

Padre323i írta: hil kollégának maximálisan igaza van.Hogyha "elrontottam" az indítást és 2-szer kellet tekernem a kulcsot,a másodiknál imádkoztam hogy beinduljon.Hidegen-melegen.Próbáltam az ékszíjat,generátort,titkos fogyasztót hibáztatni,de a vége új akksi vásárlás lett.Láss csodát:azóta kicserélték az autómat.
Ajánlom Yellow!


De igen Yellow! Egyik napról a másikra is tud ennyit romlani és amit leírtál, az biztos jele az aksi életvégének. Én azt nem értem, hogy miért kûzdesz egy szar aksiért, mikor nem sajnálod a pénzt a 100 -as benzinre, ami teljesen felesleges kidobás.

hil

YELLOW Elküldve: 2009-10-28 17:19 Sárfogó elem

nekünk van a H Astra kombin (gyári opel), sajnos ki kell ábrándítsalak, túl sokat nem ér, ez már nem olyan mint régen a Ladákon, stb... nagyon minimális védelmet nyújt, inkább arra való, hogy a mögötted jövõnek ne verje tele a pofáját, bár BMW-nél az autó hátsó túlnyúlása miatt anynira nem is verné... elõl is ha kicsit jobban kifordítod a kerekeket, már ugyanúgy olyan lesz, mert annyira meg nem lóg ki a védõ...

mondom BMW-nél nem tudom, de opeléknál túl sokat nem ér, sõt már is panaszkodott már rá (VW, Ford)

valahol biztos lehet szerezni, szalonba tutti...

gampetibor írta: Sziasztok klubbtársak! Érdeklõdni szeretnék, hogy tudja e valaki honnan lehetne szerezni sárfogó elemeket a kerekek mögé? Nem ojan gumi lapot hanem mûanyag elemet. Eddig nem találtam sehol de ma láttam egy 316ost amin volt és elég jól nézett ki. Fontos volna mert elég sáros helyre járok dolgozni és nagyon gáz hogy minden nap tiszta sár az egész autó oldala. Elõre is köszönöm!

YELLOW Elküldve: 2009-10-28 15:38 Autóvásárlás

konkrét típushibáról én csak a kiszakadó hátsó futómûvet emelném ki, vagyis a bölcsõt. E46-nál is volt ez a hiba. szerintem motorikusan nagyon jók, haveromnak 240ezer felett van benne a km, de eddig semmi baj nincs vele, csak a venti viszkójának van hangja, bár néha a Vanos-t is emlegeti. a többi meg valóban azon múlik, miylen gazdája/gazdái voltak elõtte...

Devil írta: Értem! Tehát akkor a sedant cuccokat el lehet felejteni.
Még 1 apró kérdésem lenne. Mûszakilag mennyire megbizható az ilyen korabeli 320i-s kocsik? Tudom, hogy sokat számít a km és ki volt elõtte a gazdája. De esetleg vmi típushibákról tudtok vmit,amik gyakran elõjönnek ennél a típusnál?
Köszi az eddigi segítséget és hozzászolást

YELLOW Elküldve: 2009-10-28 15:06 Autóvásárlás

szerintem a 316i kasztni eleje mindenképp használható (az elsõ ajtó kezdetéig) a 320 coupe-hoz... a lengéscsillapító az kérdéses, fõleg keménység szempontjából, az nem biztos, hogy jó lesz... többi alkatrész anyira nem kompatibilis, max a mûszerfal, de más a váltó, a diffi, a 316i az hátul dobbfékes, így a futómû sem teljesen azonos, ha jól sejtem... tehát max az elejére tudsz kasztni elemeket cserélni!

szerk.: akkor nem érvényes amit írtam, tehát sehogy nem jó! sorry!

Devil írta: Sziasztok!Sajnos Én még nem vagyok bmw tulajdonos, de remélem elõbb vagy utobb, de az leszek. Nem vagyok nagyon jártas még a dolgokban, így pár amatõr kérdéssel fordulok a már rutinosabb emberekhez.
Hozzá tudnék jutni egy Bmw E36 320i coupe típusú járgányhoz.1995/8 havi a kiadás. Az autó nem 100%os az eleje kicsit megpuszilták. Bal elsõ sárvédõ idom, motorháztetõ, küszöb, bal elsõ teleszkóp mindenkép cserére szorulna. Egy ismerõsömnek pedig van egy Bmw E36 316i sedan 1995ös kiadású kocsija, ami bontásra van. A futómû és a motorháztetõ, sárvédõ idom áthelyezhetõ e a coupe-ra vagy teljesen mások ezek az elemek attól függetlenül, hogy egy típusú a kasztni? Ezeken a területeken van különbség a kettõ között?Mert így nagyon olcsón hozzá tudnék jutni alkatrészekhez. Csak kérdés, hogy fel tudok e a 316i-bõl használni a 320i-s coupe-hoz.
Tudom, hogy amatõr a kérdés, csak még annyira nem vagyok otthon ebben a témában.
Elõre is köszönöm a válaszotokat.
Üdv.: Devil

YELLOW Elküldve: 2009-10-28 12:34 képek

de csak akkor ha nem csorgatja a nyálát a frissen tisztított bõr matériára

Hori írta:
Robinson írta: én nem gratulálok, én utállak téged is meg petikét is


Jolva na majd beleülhetsz 1 kicsikét

YELLOW Elküldve: 2009-10-28 11:52 Valaki segítsen

én OFF injektoros autóból kiindulva (Kadett) azt mondom, hogy injektorok a rosszak, vagy a gyújtás/gyújtáselosztó
azt, hogy mitõl lövi ki az injektort, azt nem igazán értem hát nincs belecsavarozva?

Viktor84 írta: Üdv mindenkinek!

Van egy e21 318-as autóm, eddig nem volt vele soha probléma, de az elmúlt 4 napban a következõ dolgokat csinálja, indításnál szabályosan kilövi az injektorokat, miután szépen visszadugdosom indul(t), aztán jött a köv probléma egyszerûen rángat, ha nagyobb gázt adok akkor nem is megy sehova, és 2 napja nem is indul csak x-dik indításra, akkor is úgy h nagy gázzal és mintha egyszerûen kidugulna, beáll az alapjárat és kész... nem nagyon értek hozzá, cseéltem már rajta alsó kuplung munkahengert, de ezzel most tanácstalan vok! Köszi a segítséget!

YELLOW Elküldve: 2009-10-28 11:47 Segítsetek!

ugye ahogy olvasom az az alkatrész egy hõfok jeladó, ha rossz lenne, akkor inkább az lenne a gáz, hogy a "szivató" folyamatosan menne, mellesleg, ha többet érzékelne, akkor beindulna, cak rángatna hidegen... viszont ezt a mûszerfalon látnád a vízhõfokmérõn!

BMW318i írta: Sziasztok!

Valaki cserélte már a 9-es alkatrészt?

http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=10

Még mindig a reggeli be nem indulással küzdök, állítólag ez a rossz és nem az AC-m...

YELLOW Elküldve: 2009-10-28 09:33 Akkumulátor

én tudom, hogy az akksi rossz, vagyis 7 éves akksinál egyértelmû! csak korábban ha rátöltöttem azért tovább bírta, most meg nem, azért egy hét alatt nem romlik enynit az állapot szerintem. és csak gyanakodás valami fogyasztóra, pl valaki írta, hogy a csomagtér világítás nem kapcsol le... ilyesmikre gondolok... nah de jövõhéten lesz új akksi!!!

Padre323i írta: hil kollégának maximálisan igaza van.Hogyha "elrontottam" az indítást és 2-szer kellet tekernem a kulcsot,a másodiknál imádkoztam hogy beinduljon.Hidegen-melegen.Próbáltam az ékszíjat,generátort,titkos fogyasztót hibáztatni,de a vége új akksi vásárlás lett.Láss csodát:azóta kicserélték az autómat.
Ajánlom Yellow!

YELLOW Elküldve: 2009-10-27 21:49 Akkumulátor

elektronikát tanultam, tudom, hogy kell mérni, de egy sima amatõr multiméterrel kis értéket nem nagyon lehet pontosan mérni... de kösz megjegyzem ezt a 10 mA-t, hát igen ha valami is fogyaszt, az biztos nagyobb érték lesz, csak szermányolok valami precíziós mûszert... az enyémre nem bízom

Eapa írta:
YELLOW írta: ezt nem tudom melyik részére írtad, csak elkezdtem gyanakodni, hogy valami fogyaszt aminek nem kellene, ugyanis 2 nappal korábban voltam hosszú úton, elõtte töltöttem az akksit, korábban rövidtávas használatnál is többet bírt, kevesebb töltéssel... tehát arra gyanakodtam, hogy valami leállított állapotban fogyaszt... ez csak feltételezés... tudnom kellene, menyni a fogyasztása az autónak, ha nem megy semmi, azaz leállítás után 03 perccel, amikorra már minden leáll "alszik" az autó

hil írta:
YELLOW írta: és itt Miskolcon tudnak mérni is? pl van e valami passzív fogyasztó, vagy úgynevezett szellem fogyasztó? ami esetleg jó esetben nem fogyasztana? vagy csak bolt? esetleg generátort is betudnak mérni?



Fizika, 8. osztály. Multiméter, akkusaru levesz, multiméter sorba kapcsolva, kocsi bezár, vár 3 percet (szerintem nem kell annyi), és ha elalszik az autó láthatod, hogy mi a helyzet. Nekem fél perc után 0,01 A volt a fogyasztás.
Aztat úgy nevezik, hogy mûterhelés
hil

YELLOW Elküldve: 2009-10-27 21:41 Társalgó

ha erõsebb gázadásra csinálja, akkor lehet Hardy-tárcsa, de akár talpas is, vagyis a futómû, akár elsõ lengõkar szilentblokk is

Prof írta: Üdv mindenkinek

lenne egy kérdésem

a mai napon beinditottam automat és mikor elkezdet mozogni az auto egy kocanno folyamatos fémes hangra lettem figyelmes ez akkor lehet igazábol hallani amikor igazábol az auto kanyarodik vagy tolatok de egyértelmüen nem tudtam eldönteni hogya futomütöl vagy az auto alol érkezik a hang

van valakinek valami ötlete