Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2009-05-03 14:41 Manuális klíma - Digit klíma

ez jó kérdés... ha minden igaz a kondenzvizet a váltóra ereszti rá, tehát valahol a felett lehett a csõ

YELLOW Elküldve: 2009-05-02 15:14 Elsõ lengõkar hátsó szilent

AZ oké, de mitõl? és amikor húzod ki a pálcát, ha akkor belepereg a rozsda az olajba?

YELLOW Elküldve: 2009-05-02 13:53 emissziós lámpa

a meghajtás után, ami legalább 50 km legyen, legalább 70-es átélaggal, autópálya lenne az ideális, de utána akksit ugyanúgy le kell venni, mert magától nem megy ki a hiba... ha visszajön a hajtás után is, akkor szondával lesz valami

YELLOW Elküldve: 2009-05-02 13:01 emissziós lámpa

miután megálltál a kocsival leállítottad a motort, várj 30 percet, hogy a rendszer elmentsen mindent... (elvileg 10 perc is elég, de jobb ha többet vársz), majd vedd le az akksi sarukat, mind a kettõt, és hagyd egy 15 percre úgy a gépet... majd tedd vissza a sarukat, és elvileg törlõdik a tároló... (az átlagfogyasztás, óra, napi számláló átlag sebesség is nullázódni fog) minden más megmarad...

azt a múveletet elvileg a titkos menüben is lehet, RESET-elni... de jobb az akksis megoldás

mondjuk ha sokat mentél vele úgy, hogy nem ment egy henger, akkor lehet a katalizátorod tele ment benyával, és amiatt ég, ugyanis ez jelzi a katalizátor hibát is... próbáld meg jól meghajtani a gépet, hogy a hõ hatására "átégjen a katalizátor, vagy legalábbis a benya eltûnjön belõle. talán érdemes lenen a lambda szondákat is megtakarítani

YELLOW Elküldve: 2009-05-01 22:19 Elsõ lengõkar hátsó szilent

küdtem az zûrlapot
egy OFF kérdés...: a nívópálca mitõl rozsdásodhat? kb azon a részen, ahol hajlik, ahol kanyar van a nívónyíláson, valahol ott össze is ér a két anyag, de mér rozsdásodik, mit tudok ez ellen tenni?

jah hétfõn csak E-Mailben keress, mert reggel jövök éjszakás melóból, így alszani fogok, mert aztán menek újra íccakára

YELLOW Elküldve: 2009-05-01 21:40 Elsõ lengõkar hátsó szilent

dehogyis nem... fõleg nekem amikor megvettem, a jobb oldaliban a gumi vagy mi ki volt szakadva és a lengõkar szára ott lötyögött benen, mint kódus se..ibe a lóf..z,semmi baj nem volt csak az udvarra beállva koppant néne, de jól irányítható volt az autó... más nem koppanhat mert másnak nincs baja

amúgy Te nem tudsz nívóplcát?

YELLOW Elküldve: 2009-05-01 21:23 Elsõ lengõkar hátsó szilent

nekem is Febi Bilstein van, és amikor vittem mûszakira a kocsit, azt mondta a csávesz, hogy lóg a jobb oldali egy kicsit, holott kb 500-700 km-rel elõtte lett cserélve... igaz azóta két év telt el, de csak 10-12 ezret mentem azóta, de már néha hallom, hogy koppan... lassan csere lesz

m_attila írta: Szia

Én Febi márkájut ajánlok!

Sok lengõkart és szilentet adtam el a fórumtársaknak, de még negatív visszajelés nem volt.

üdv

m_attila

kerezsijoc írta: sziasztok!
Most állok elsõ lengõkar, szilent és stabpálca csere elõtt

mit ajánlanátok mert beszéltem rhantos kollégával és küldött árakat is gyárira meg Lemförder meg Meyle-re ami elvileg erõsített, de ahogy olvasom a lemförder szar meylerõl nem tudok semmit.
Olvastam olyat is, hogy ha már cseélek lengõkart akkor érdemes az m-esre cserélni.
Ötlet?!
kérlek segítsetek!!!

YELLOW Elküldve: 2009-05-01 10:06 Elsõ lengõkar hátsó szilent

Te aztán hasznlod akocsit... egy év alatt 60ezer
mennyinél jársz összesen?

YELLOW Elküldve: 2009-04-30 18:33 BMWfanatics.hu tagsági kártya!

szóval: van a kártya, annak az az oldala, ahol a név érvényesség stb... nah ott van egy Classic vagy milyen logó, mintha oda menne a kép... nah ha az nem lenne ott, akkor az alant lévõ képet el kõne felezni függõbe és azon az oladalon lenne a kocsi fele (a felezést úgy gondolom, hogy a másik fele átmenetben tûnne el, mintha ködbe vészne... a kártya másik oldalán lenne a kocsi hátúlja, hátsó rendszámba lenne az oldal címe, meg a többi sallang..

világosabba:

YELLOW Elküldve: 2009-04-30 11:28 BMWfanatics.hu tagsági kártya!

de krúzóóó!

a hátoldalra a hátulja kellene elõre meg az eleje... vagy láttam olyan M-es képet ahol a kocsi elejének csak a fele volt, azt is be lehetne tenni és a kitakarás lehet jól jönne ki

YELLOW Elküldve: 2009-04-30 10:51 Óra beállitás, REG OFF kijelzés a CD-lejátszónál

azt tudom mondani, hogy az órát a jobb oldalo tekerõvel kell állítani és semmi más... az hogy mit kombóztál össze az jó kérdés, biztos vannak még hasonló dolgok, amik érdekesek lehetnek

YELLOW Elküldve: 2009-04-30 07:32 Motorolaj

mint korábban írtam tegnap megjött az olajam...
összehasonlítva a Longtec és Powerflow olajakatk, a Powerflow dobozon keresztül világosabb kicvsit pirosas színû volt... a Powerflow 2007-2008-as gyártású, míg a sötétebb Longtec 2009-es.
írtam a formula3000-nek, hogy miért nem frisebb olajat küldtek... felhívtak és mondták küldenek egy új gyártású olajakat (respect)
most már nálam is vannak az újak mindez 24 óra alatt.
mielõtt átvettem az olajakat összehasonlítottam a régi és új Powerflow-kat. az új színe sötétebb.

következtetés: a két olaj lehet nem egyforma?

a világosabb: lehet tisztább olaj? vagy éppen hígított?

sötétebb: koszos? vagy éppen olyannak kell lennie?

egy biztos a két eltérõ gyártású olaj színe nem egyezett. mivel dolgoztam vegyiparba, sõt BarG kollégát meg kérem, ha lehet valahol a TVK-n belül valamit ha lehet vizsgáljunk be. kíváncsi vagyok.

YELLOW Elküldve: 2009-04-29 16:21 BMWfanatics.hu tagsági kártya!

a kép is naon hasonló lesz mint itt a fõsávban... csak a rendszám más és sötétebb
mivel Szekér vagyok nem csoda, hogy elszaladt velem a ló

elnézést, hogy kicsit túlbuzgó voltam... de néha naon felbátorodok

YELLOW Elküldve: 2009-04-29 15:29 BMWfanatics.hu tagsági kártya!

jah még annyi, hogy a 3er feliratnál meg máshol a 3-as betû szerintem elég nyomi... más betûtípus esetleg nincs?

YELLOW Elküldve: 2009-04-29 13:53 BMWfanatics.hu tagsági kártya!

egy másik




ez meg nagyba