Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2008-10-18 08:58 talalkozo

bírom ezt az állandó pest központosság dolgot... a legsz@arabb város rossz utakkal, közlekedéssel... így mindig a környékbelieknek van kedvezve lehetne Kiskunbüdösfüttyösön is... vagy Bivalyb@sznádon

YELLOW Elküldve: 2008-10-17 16:27 N42B18A valami zakatol a motorban

hát élõben is ilyen nem a kamera torzít... mondták más autósok is, hogy nekik is a változó szelepvezérlés miatt hallanni hasonló hangot...
enyémben 70ezer van szal kopás nem hiszem... nem fogyaszt sokat se, jól is megy, olajfogyasztás nincs, én nem veszem észre... szal nem tudom...

YELLOW Elküldve: 2008-10-17 14:55 N42B18A valami zakatol a motorban

ezen is hallani:
[url]
YouTube videó

a hülye japcsi rossz oldalról szállt ki

YELLOW Elküldve: 2008-10-17 14:49 N42B18A valami zakatol a motorban

igen pont emiatt nyitottam a topic-ot.... fõleg mikor üzem meleg a motor, akkor kicsit kopog, lentebb van egy link amit én linkeltem, olyan a hangja pont... nekem kicsit zavaró, de nem érzem, hogy baja lenne, sajnos még nem tudtam, ugyan ilyen motorú autót megnézni....

itt az én kocsim kicsit ezen is hallani, a végén:
[url]
YouTube videó

itt meg az amin jobban hallani...ilyen a tiéd is?
[url]
YouTube videó

YELLOW Elküldve: 2008-10-17 11:29 Eladó cuccok

így nem akarom eladni, legjobb lenne egyben... külön-külön, neméri meg, meg anyniért lejönni meg postázni sem... a gumik csak egyben, de a többi cucc az mehet külön is, bár ha valaki kompletten vinne mindent az lenen a legjobb

YELLOW Elküldve: 2008-10-17 10:53 N42B18A valami zakatol a motorban

fogyasztási adat...

nah én mikor megvettem 7,4-et mutatott a BC, haza felé 300 km autópálya 130-180 tempóval, plussz olyan 100 km közút 90-110 tempóval és hazaérve a BC lement 7,2-re... ebbõl az következik, hogy 7,2 alatt fogyasztott...

mióta megvan, inkább városban használom, ott a 8 liter bemegy neki, sõt a 10-is ha minden kanyarból keresztezõdésbõl padlóval megyek ki, és hajtom a gépet...
normál közúton, lakottreületen 50-60 azonkívül 70-110 (útminõségtõl függ) úgy 6 litert szokott fogyasztani BC szerint, ami nálam közel áll a valósághoz, mert le lett mérve amúgy is... de a mutatós mûszer pl 60-nál 4 literen áll... szerintem jól fogyaszt, nem panaszkodom, csak néha tojás kõne a gázpedál alá

YELLOW Elküldve: 2008-10-17 05:37 Eladó cuccok

a gmuki-ért egy 10-est gondoltam, szerintem nem sok értük...

Burns! én is hallottam róla, hogy miket tud, gumiban eléggé otthon vagyok... elmondom neked, sosem volt parás élményem vele, nekem semmi csalódást nem okozott, volt pénzem és vettem újakat, németországban sok autón van ez is...
viszont inkább ez egy BMW-re mint a maranghoni, meg a ling-lang szarok, mert nem egy embernek szóltam miattuk aztán amikor megtörték a kocsit jöttek nekem, hogy mér nem hallgattak rám...

de amúgy le írtam, hogy inkább olyan autóra tegyék, amit el akarnak adni, és azon új gumik vannak, tehát semmi köntörfalazás nincs, nekem qrvára útban vannak

YELLOW Elküldve: 2008-10-16 20:34 Futómû és hibái

igen arról a gumiról beszélek, az meg szokott keményedni, majd szétmálik, és lehet a fémet veri

YELLOW Elküldve: 2008-10-16 20:15 Eladó cuccok

nah senkit nem érdekel? nem drága, nekem csak a helyet foglalja...


YELLOW írta: eladó gyári E46 hátsódob szinte új állapotban, nem sokat mentek vele (benzines 1796cm3)
elsõ+hátsó féktárcsa (286mm hûtött, 280mm tömör; elsõk már lassan elérik a minimumot, a hátsó még szabályozható bõven)+ fékpofák: elsõ olyan 70-80%-os állapotban, hátsók 30-40%-osak + ATE Super DOT4 fékolaj 1 liter bontatlan...

+

gumák

ha eladósorba került autódról, szeretnéd a jobb állapotú gumikat megmenekíteni, vagy csak sürgõsen szükséged van rá...

Fulda Carat Extremo 225/45 ZR17-es gumi, 4db, 2db 5-6 mm-es futóval, 2 db 3-4 mm-es futóval, de inkább a nagyobb szám... nagyjából egyenletesen kopva, az egyik defektel javítva




YELLOW Elküldve: 2008-10-16 19:31 Társalgó

figyelj haver emelõje krokodil, nekem pont belemegy a kocka közepébe ami gumi... meg a tescoban lehet venni olcsóbban, és az se rossz... mondjuk nekem az a gáz, hogy elõre nem fér be a krokodil se, annyira lent van az eleje, mindig rá kell állnom valamire a csápossal is szenvedtek a szervízben, annyira okosok voltak ott...mondo valamire ráállok hogy magasabban legyen az eleje...jah nem si rossz ötlet

YELLOW Elküldve: 2008-10-16 15:30 Fékjavítás

vagy a kardánboxnál, a kézifékkar huzatot leszedni és tizes csõkulccsal állítani, mindkét bowden feszességén

YELLOW Elküldve: 2008-10-16 14:41 Futómû és hibái

a rugók és a torony közötti gumi vackot... ha az ép, akkor lehet a lengéscsillapító lesz... haver E36-a amikor a kerék lefelé megy, tehát nem összenyomásra, hanem utána amikor abból jön szét a teló, az övé akkor kottyan... tehát visszafelé már nincs csillapítása...

a másik dolog, amit én is szoktam hallani, az az hogy a hátsó lengõkar, beleért az alvázva, fõleg ha meg van ültetve akkor tutti, én rázós helyeken nagyon lassan megyek emiatt... egyenlõre ennyi az ötlet, vagy kipuff felfogatás elengedett

YELLOW Elküldve: 2008-10-16 14:36 Fékjavítás

olajozni a fenéket... butaságokat beszéltek...
a ferrodol nyikorog a tárcsa belsejében... más autónál is ilyen... BMW-nél nem állítják túl erõsre a féket, és nem is fog úgy a kézi mint egy elsõ kerekes autónál... és mivel nem tapad be rendesen, ezért 1-2mm-t csúszik és az adja ki a nyikorgó kattogást... az nem baj ez ilyen, tehát nem a bowden nyekken, se más, de ezt a ahngot tárcsán is lehet hallani. ha lassan mész és satuzol... ott is megfigyelhetõ

amúgy is BMW-nél gázzal kanyarodunk, nem kézivel

YELLOW Elküldve: 2008-10-15 17:33 Bmw-s vegyes videók

csak kalkuláld bele, hogy nem lesz olcsó, szerintem ez a kis cucc 200ezer ha nem több

YELLOW Elküldve: 2008-10-15 15:41 Féktárcsa és fékbetét

nekem kétszer le lett légtelenítve... de mégis furcsa, bár nem emlékszem elõtte miylen volt... nem is értem miért nem
meg a rázást se értem, mert ha csak érintemn a tárcsát menet közben, vagy ugye óvatosan fékezek akkor nem ráz, de ha taposom, akkor meg ráz... ezért gondoltam a Power Disc-es bemarásra, hogy talán amiatt ráz, de nem tudom mit csináljak... az tény, hogy negyobb fékezés után ha bemelegszik, nagyon harap a fék, de hidegben lazább a dolog, és puhábbnak érzem

itt van a komplett cucc ami belekerült, anyni eltéréssel, hogy a SUPER olaj helyett SL.6 került bele