Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2008-07-18 18:29 újonc kérdései :)

E36-tól kezdve tutti van 320i 4 és 6 hengeres... és azóta is van... a hathengeres az 1995 cm3 150 lovas, a 4 hengeres 1998 cm3 146 lovas és kevesebb nyomatékkal... E46-tól ezek a 4 hengeresek valvetronicosak, és némelyik dupla vanosos...... a 6 hengeresek viszont csk sima vanos-osak, majd E46 vége felé már dupla vanos, és az újak valvetronic-osak

E46-nál a hathengereseket a Ci és cabriókba tették elõszeretettel, a 4 hengereseket meg meg sedánba és kombiba, persze mindegyikbe volt mindegyik...

azt tudni kell, hogy külföldön így nézett ki az E46:

316 - 1.8
320 - 2.2
a többi másképp ott már változatos...a dolog
ide kelet Eu-ba szánták az 1.6-osokat, amikkel rengeteg a gond, valamint a 2.0, 1.9 eseket

YELLOW Elküldve: 2008-07-18 16:01 újonc kérdései :)

minden autóval van probléma, lehet bármilyen márka is... ki kell fogni, egyik se egyformán jó... van egy százalékos határ aminek meg kell felelni, és abban ingadoznak... valaminek lesz baja valaminek nem, sokszor van olyan, hogy tényleg kíméletesen használja a tulaj, mégis tönkremegy, hát ilyen szériát fogott ki...

én amit tudok, hogy amit csak lehet magamnak csinálom meg, nem viszem szervízbe, lehúzás, átb@szás, stb...nem kell mondani... mostanában úgysem szándékozom eladni, így nem is lényeges a szervízkönyv... az meg amúgy is megoldható...

YELLOW Elküldve: 2008-07-17 18:12 Kuplung

nem dübörgõ.... kb olyan mintha kiborítanál egy vödör szerszámot,, gondolom ahogy szétkapcsol.... nem felengedésnél csinálja, hanem amikor gurolok 1-esbe, mondjuk be az udvarra, de meg kell állnom, és benyomom a kuplongot... lehet talán akkor nyomom be amikor pont vissza ejti a fordulatot, és talán az az oka

YELLOW Elküldve: 2008-07-17 04:53 Fóliázás

ezt én is leírtam jóval korábban, de belekötöttek mit okoskodok.... régen hátra is volt korlátozás, de ha aszerint néznénk, akkor mindenhova a megengedett legsötétebbet tennénk, akkor szép tarka lenne a kocsi...
de most már csak elõre oldalra nem lehet... nálunk voltak tisztogatások, nem kevés embert büntettek meg... a módszer az egész országon végigmegy majd, amikor pénzre lesz szüksége a rendõrségnek

YELLOW Elküldve: 2008-07-16 21:22 Kuplung

én olyat vettem észre, hogy elindulok egyesbe, és ha meleg a motor, és éppen csak gurulok, de kuplung nincs benyomva, majd meg akarok állni és benyomom, akkor ránt vagy nem is tudom, hogy mondjam, úgy az egész kardán egy furcsa remegést és hangot ad ki... amíg a szivató rajta van, vagy adok egy kis gázt, akkor nem csinálja... másnak is iylen vagy mi lehet a baj?

YELLOW Elküldve: 2008-07-16 17:29 nem indul

õõõ láttál már elemet? vagy akksis elemet? mérted már meg? egy 1,5 V-os elem üresjáratban, amikor nincs rajta fogyasztó, akkor 1,62-1,68V, egy akksi ami 1,2V-os, az pedig 1,38 V... persze feltöltött állapotban... az akksi hasonló képpen... tudod menyni áramot vesz fel egy önindító? akkor számold ki vele, ha 12 V van az akksidba ami mondjuk 74 Ah-ás, akkor hány perc indításig elég... igen ababn igazad van a 11,8 még elmegy, de nem minden esetben... a 12 V azt jelenti, hogy az az a határ, amitõl ha kevesebb van, akkor nem megbízható az akksid, a 12 V-ot minden fogyasztó mellett tudnia kell... ha jók az izzítógyertyák (dízel), akkor nem nehezebb beindítani mint egy benzinest... bár a mai technikánál már mindet könnyû ha klappol minden...

YELLOW Elküldve: 2008-07-16 14:45 nem indul

a 12 V baromi kevés... amikor tölt a generátor, akkor 13,6 szokott általában lenni, de üresen ha rámérsz, akkor is kell 12,8-13,2V-ot mutatnia... 12,4 V már kevés

sanyi77 írta: Sziasztok,

Nekem sem indul az auto. (316i 1.9 es motor 99es kiadas).
Inditaskor hangos kattogo zaj hallatszik. Mikor kattog a feny gyengul a muszerfalon, majd megjelenik a motor management lampacska sargan.
Ami furcsa hogy inditaskor a fenyek is felkapcsolodnak.
Az aksin 12V-ot mutat a meromuszer (igaz nem valami pontos meromuszer, nem latszik tul jol).

Valaki mar talalkozott ilyen esettel? Valami otlet?

YELLOW Elküldve: 2008-07-14 18:22 Üzemanyag fogyasztás

hétvégén voltam egy kisebb kiránduláson... a BC-t lenulláztam a 21-es menüben, majd indult a móka... sebességhatárokat betartva, de azért néha-néha intenzíven gyorsítva, és egy rövid etapra, kb 10 km-en 120-140-es sebesség... a BC kereken 6 litert mutatott vagyis az elinduláskor felment 9,5-re, majd ahogy haladtam lement 6 literre... jött egy kis dugó araszolás városi káosz, BC 6,8, majd irány haza, és 6,5 liter.... visszaút hasonló tempóban....

autó 1.8 85kW... 1320kg+én 75kg+barátnõ (45kg) és a csomagok kb 15 kiló....
én úgy vettem korábban észre, hogy a BC nálam elég pontos, az utánszámolásos módszert már csináltam korábban, és az eltérés minimális

YELLOW Elküldve: 2008-07-12 05:59 Fóliázás

õõõ szerintem nem... általában a forgalmiban a komolyabb dolgokat kell rögzíteni, és általában olyan autónál, amit hébe hóba versenyre is használnak... és azokat kell rögzíteni ami annál az autónál nem szabvány... pl ha én 20 colos kereket tenék fel azt már kell, sõt talán már a 18-at is.... 17 coll a gépkönyvbe is benne van...nyomtávszálesítõt is akkor kell ha egy %-on kívül esik a módosítás, ill a sport ülést is akkor kell ha külön váz lett neki csinálva... a forgalmiba azért kerül bele, mert azt jelenti hogy hivatalos személyek ellenõrizték (KPM), ami rendelkezik mûbizonylattal, annak csak a bizonylat kell, sé elég.... én így tudom

extremezso írta: Gyerekek!!!
Semmit sem ér a mûbizonylat ha a forgalmi engedélybe nincs bevezetve.Én az elõzõ autómon megcsináltattam,rengeteg utánajárás amíg ténylegesen engedélyes...Viszont amíg nem volt bevezetve a forgalmiban addig se büntettek meg érte soha,pedig full fekete volt.

YELLOW Elküldve: 2008-07-11 15:47 Fóliázás

én úgy tudom, úgy van, hogy, sima üveg gyárilag, akkor azt csak gyári sötétített üvegre lehet cserélni, ha gyári sötétített üveg, akkor semmit nem lehet csinálni... ez az elsõ oldal ablakokra vonatkozik...
gyárilag pont a megengedett sötétségre sötétítenek...
írtam alant, hogy a rendõrök se tudják sokszor a szabályt... rajta volt a H betû azonosító, nem si foglalkozott vele tovább... holott ha elmész egy szakszervízes fóliáshoz, akkor hiába tetetel fel elõre, ilyen matricát nem adhat hivatalosan, mert õt is megbüntethetik...

YELLOW Elküldve: 2008-07-11 15:29 Fóliázás

nézd meg a képeim, alig volt sötét még is le kellett venni... gyárilag sötétítve vannak az üvegek, de elõl oldaltattól jobban nem lehet... én is azé vittem oda mûszakira, mert azt mondták ott nem lesz gond... amíg a cigó meg nem jött a szutyukival, addig gond se volt... csak aztán mutogatott, hogy nekem is van fólia... igaz alig volt sötét, de akkor belém is belém álltak... mellesleg ez csak a második menetelkor derült ki, mart amikor elsõnek mentünk 40 km tõlem a vizsgára akkor nem értek rá... pff ha már akkor mondják hogy fólia nem lehet akkor elviszem máshova, de a második útnál már nem érdekelt... hogy le kell vennem... mondtam én hogy leengedett ablakkal megyek majd de hiába... mellesleg pont az enyémet nézte meg tüzetesebben a biztos, mert a pancser vizsgáztatók nem találták a motorszámot... már a klíma kompresszort akarták levenni.... szal érdekes egy mûszaki volt...

igazad van, majd ha megbüntetik rájön... amúgy pont erre céloztam a legeslõ írással

YELLOW Elküldve: 2008-07-11 15:21 Fóliázás

mondom akkor felénk ne gyere... nálunk übeget szoktak cserélni mûszakira.... de itt a rendõrök nagyon rákattantak erre, hol az eü dobozt, hol az izzó készlet... mindig van valami, hol egymást mószerolják be... nekem elõtte megnézték mûszakin, kiváló minõségû fólia volt rajta, és annyira nem is volt sötét... sajnos egy szutyukis miatt kellett levennem, mert ha neki akkor nekem is le kell de az koromsötét volt tényleg... meg lehet szokni, de sötétben ha nincs közvilágítás, vagy a kerékpáros nincs kivilágítva, akkor tuuti nem látod anyira sem...
nekem se tetszik így felemásan, de ez van, nálunk szívás van a rendõrökkel

YELLOW Elküldve: 2008-07-11 14:08 Fóliázás

semmi flegma nem volt benne, semmi lenézés... csak nálunk akkor lehet mások a rendõrök, mert itt keményen bûntetnek érte... bírság és szigorított mûszaki vizsgálat... nem értem minek kell félre érteni... hahaha? azon nevettem, hogy leírja mennyibe került és kb ugyananyniba fog ha a rendõr megfogja, az elsõ sötétítéssel... csak ezen nevettem...
nem vagyok különb senkinél, szal nincs jogom lenézni senkit se, ezt fogd fel... és neked sincs jogod

YELLOW Elküldve: 2008-07-11 13:27 Fóliázás

vegyél vissza te, semmivel nem vagy különb... nem kívánok vitát indítani... el lett mondva a fogyasztásos topicban a dolog...
kössél másba... ez vélemény volt, ha nem tetszik ne szólj bele... ha jól látom nem neked írtam, szal....

amúgy meg majd kiderül... egy két rendõr hülye, mert van ragasztva elõre H betûs azonosító, és már nem is foglalkozik vele, mert az is anynira tudja a szabályt, hogy csak na...

YELLOW Elküldve: 2008-07-11 12:34 Fóliázás

hahahaha!

majd akkor legyetek kemények ha a rendõr 30ezres csekket nyom a kezetekbe... elsõ oldalablakokra tilos a sötétítés, csak a gyárilag megengedett szintre sötétített üveget lehet használni... nekem mûszakin leszedették még tavaly, de legalább megúsztam a büntetést...

jah marha kemény lehet ha nem látnak be... de te sem látsz ki sötétben