Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2017-07-08 21:57 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

kalmaristi írta:
YELLOW írta:
kalmaristi írta: Üdv mindenkinek!!
segítsetek légyszi: bmw scanner-rel szórakozom!! Az alábbi hibákat dobja:
082 information lamp short circuit to negative or open circuit
ez a légzsák lámpa (pedig raktam emulátort)de villog és csak vissza jön,nagy jóindulattal átmentem műszakin vele
011 Battery safety terminal 1 resistance to high ??? ez mi lehet
Köszi!
mondjuk nem ide vág két rombusz kulcsom van!! valószínü az első behalt indit csak a központi zár nem megy!! Szétvettem az akksi 3.25-3.3 voltot mutat azthogy tudom kiszürni hogy az elektronika halott-e!! A második rombuszban is van elektronika????



kulcsot lehet csak újra kellett volna tanítani. szét tudtad szedni? könnyen? mert akkor nem gyári kulcs. rombuszban van elektronika.

Hát nem volt eccerű szétszedni!! Azon gondolkoztam a pótrombuszban is van elektronika majd azt használom hátha töltődik (vagy akkut tenni bele)
Ja próbáltam újratanítani de semmi


akkor nem ad jelet a kulcs, vagy valami alkatrész lepergett róla.

YELLOW Elküldve: 2017-07-08 20:10 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

kalmaristi írta: Üdv mindenkinek!!
segítsetek légyszi: bmw scanner-rel szórakozom!! Az alábbi hibákat dobja:
082 information lamp short circuit to negative or open circuit
ez a légzsák lámpa (pedig raktam emulátort)de villog és csak vissza jön,nagy jóindulattal átmentem műszakin vele
011 Battery safety terminal 1 resistance to high ??? ez mi lehet
Köszi!
mondjuk nem ide vág két rombusz kulcsom van!! valószínü az első behalt indit csak a központi zár nem megy!! Szétvettem az akksi 3.25-3.3 voltot mutat azthogy tudom kiszürni hogy az elektronika halott-e!! A második rombuszban is van elektronika????



kulcsot lehet csak újra kellett volna tanítani. szét tudtad szedni? könnyen? mert akkor nem gyári kulcs. rombuszban van elektronika.

YELLOW Elküldve: 2017-07-07 12:34 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

ma a kédergumikat áttisztítottam, átkentem 87%-os glicerinnel, még valamikor a békeidőből maradt, egy teljes 1 liter.
hát 3 óra hossza volt. na ezért nem szeretem én ezt csinálni, mert marha sokáig tart. és még így sem voltam 100%-ig alapos. meg csak keni össze az ember a kasztnit is vele.
kíváncsi leszek mennyire csendesült el. ahogy visszaálltam a garázsba, van egy kis küszöb, ott nem volt hang semmi.
szerk.: ja és persze ahova az oldalüvegek bezárnak, még nem is takarítottam... majd legközelebb.
szerk2.: megcsináltam az ablakoknál is, holnap kíváncsi leszek rá. nedves ronggyal kitöröltem, majd szárazzal, aztán glicerin oda is, majd a felesleget letöröltem.

YELLOW Elküldve: 2017-07-06 12:47 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta: Inaktiváltam múltkor a Drl-t csak azt nem tudom hátúl 2-2 izzónak kell világítania vagy 1-1 nek alapból?


szerintem 2-2-nek. FL-esnek 3-3- világít, mert a csomiajtóban lévő is világít.
ha 1-1 világít, akkor nézd meg jobban, szerintem nem ugyanazok az izzók világítanak, balon a szélső, jobbon a belső. ha így van, akkor az USA szélességjelző bekapcsolva maradt. legalábbis nekem így jelez hátul, ha azt aktiválom.

YELLOW Elküldve: 2017-07-03 19:55 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

belogh írta:
YELLOW írta:
belogh írta: Üdv.
Van egy 1,8 Benzines BMW-m. A következő a hiba jelenség. Amikor meredek emelkedőre megyek fel akkor a hibajelző kigyullad, villog, majd a kocsi elveszti a teljesítényét és lassul. Rádugtuk hibakód kilvasóra és azt írja ki, hogy ismeretlen hiba. ebben kérnék segítséget, hogy mi lehet ez?
Köszönöm


dugjátok rá normális kódolvasóra
szerinted ha a rádugott valami nem tudta értelmezni, akkor mi fejből vágni fogjuk?
lehet csak meg kellene tankolni az autót és nem 2 liter üzemanyaggal menni, aztán nem levegőt szívna a benzinpumpa.


Köszönöm.
Nem 2 litert szoktam tankolni. Mindig teli tankolom a kocsit. Nem gondoltam, hogy fejből vágni fogjátok, hanem arra gondoltam, hátha valaki itt a forumon találkozott hasonlóval. Segítséget illetve tanácsot kértem.


én értem, hogy tele tankolod, de az esetkor lehetett benne nagyon kevés üzemanyag.
kicsit részletesebben kellene fogalmazni, bár oké, nem értesz hozzá, csak így több 10 kommenten keresztül fogunk találgatni, mire tisztázódik a kép egy kicsit.
a kérdés jogos bricktopm-tól, mi villogott? mert ha a kipörgés gátló, DSC jele, akkor elpörgött a kerék, és az elektronika visszaveszi a teljesítményt, fékezi a kerekeket. nem tudjuk milyen emelkedőn mentél, murvás vagy aszfalt?
ha a check engine lámpa villogott, akkor pedig gyújtás kimaradás van, vagy elégtelen égés, és ehhez kapcsolódó dolgok. azaz vagy nem volt szikra valamelyik hengerben, vagy üzemanyagot nem kapott, és a többi.
normális diag kell neki.

YELLOW Elküldve: 2017-07-03 18:34 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

belogh írta: Üdv.
Van egy 1,8 Benzines BMW-m. A következő a hiba jelenség. Amikor meredek emelkedőre megyek fel akkor a hibajelző kigyullad, villog, majd a kocsi elveszti a teljesítényét és lassul. Rádugtuk hibakód kilvasóra és azt írja ki, hogy ismeretlen hiba. ebben kérnék segítséget, hogy mi lehet ez?
Köszönöm


dugjátok rá normális kódolvasóra
szerinted ha a rádugott valami nem tudta értelmezni, akkor mi fejből vágni fogjuk?
lehet csak meg kellene tankolni az autót és nem 2 liter üzemanyaggal menni, aztán nem levegőt szívna a benzinpumpa.

YELLOW Elküldve: 2017-07-01 09:54 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Bitu79 írta:
vgyr994 írta: Sziasztok!

Kinéztem egy e46-os, 2004. 12. hó, fullextrás 318 td- Compact-ot. Mi a véleményetek, ha külsőleg jó állapotban találom, érdemes megvenni, vagy a fenntartása húzós lesz? Illetve mi a reális érték érte, ha külsőleg és a beltér is patika állapotban van, a motor pedig olyan állapotban, hogy átmegy a műszaki vizsgán (most helyeznék forgalomba Magyarországon).
Előre is köszönöm szépen a segítségeteket!

Üdv: Ricsi


Ezeknek az autóknak átlagos a fenntartása.Nem kell mindennel BMW szervízbe vinni...
Ha olcsó,kinti autót veszel neppertől,az már nem biztos,hogy átlagos lesz...A kérdésedből gondolom,hogy olcsón lenne a kocsi,máskülönben nem kérdeznéd a fenntartását.
Gondolom ez a kocsi érdekel(ez mondjuk nem full extra):

https://www.hasznaltauto.hu/au...t-11079099

Ha nem,akkor bocs.Mondjuk nem számít.Ez a patika állapot kezd unalmas lenni számomra.Sokaknak az a patika állapot,ha szépen le van mosva,és ki van takarítva az autó...Ha valóban az,akkor nem 1 millió ft lenne az ára,az biztos.Gondolod,akinek szinte gyári állapotú a kocsija,majd odaadja valakinek ennyiért?Az pedig,hogy átmegy műszakin,még semmire sem garancia.Főleg ha ott vizsgáztatják,ahol veszed...Ha valóban szép az autó,vedd meg.Esetleg nézz meg többet,hogy legyen viszonyítási alapod.Reális ár szerintem 1.5 -1.8 M Huf körül van,ha tényleg patika állapotú(gyárias),és keveset futott.A használtautón 1 milka körül mennek ezek.De azok már megették a kenyerük javát..


a compact ára mindig olcsóbb volt, azért ezt figyelembe kell venni.

YELLOW Elküldve: 2017-06-29 13:19 Féktárcsa és fékbetét

Gabesz1701 írta:
YELLOW írta: gondoltam híreskedek egy kicsit
műszakin voltam tegnap é nagyon büszke vagyok, hogy a fék első és hátsó tengelyen oldalanként 1-2%-os eltérést hozott. a fékhatás kifejezetten jó. 120-nál simán bele merek taposni a fékbe, hogy elengedem a kormányt. ha az út nem lejt oldalra az autó nem húz semerre. egyébként sem győztem a dicséretet hallgatni, de én nem vagyok ennyire elégedett.


Gratula
Nekem most lesz első tárcsa+betét csere.
Csak kíváncsiságból ki mit hallott... nekem ATE vs Zimmermann dilemmám van.
Egyik szerelő erre esküszik, a másik meg arra... olyan még nem volt aki szerint mindkettő jó. Több ismerőst is megkérdeztem és van aki szerint ATE-vel lesz gond, vegyem a gyárit. Van aki szerint csak az ATE a jó a másikkal szar lesz
Ár nem igazán lényeges, a kettő között nincs nagy különbség.
Az E46-on nekem is ATE volt, az jó volt... de az E90-re a másik felé hajlok jelenleg.


mindegyik fékkel lehet gond, ha nem jól koptatják be, és rögtön satuzza az ember.
ha valamikor is elkopik én ugyanilyet veszek.
azt tudom, hogy az ATE pont olyan fék, amit célszerű a saját betétjével rendelni. nincs hang, van fékhatás, és szerintem marha dögösen néz ki ez a fajta bevágás.
nem szabad a gyári szürkés felületkezelést letakarítani róla, mert sokan megteszik.
Zimmermann-nal az a gond, hogy szerintem nehéz a megfelelő betétet megtalálni hozzá. az egyikkel hangja lesz, a másik túl puha, és porol mint a rossznyavaja, a másik túl kemény, megeszi a tárcsát hamar.
régebben szerettem a Jurid tárcsa+betét kombót ajánlgatni, de már a honeywell gyártja, aki a suzukinak is beszállító és szinte nem látok olyan suzukit, aminek ne sípolna a fékje. az is fura, hogy az ára eléggé lement. régen a középmezőnybe volt, sokak meg voltak vele elégedve. most viszont lehet az ára tükrözi a romlott minőséget. pedig a honeywell egy igényes gyár, igaz én inkább méréstechnikában ismertem korábban.

YELLOW Elküldve: 2017-06-29 06:50 Társalgó

plíz csináljuk már azt, ha pollenszűrőről van szó, akkor azt abba a topic-ba írjuk már, meg a tisztítás dolgokat, a méhecskés tisztítós topic-ba. ha már van.
Bitu ne vedd magadra, nem csak rád vonatkozik, hanem rám is, vagy aki hozzászólt.
a Társalgó inkább OFF témákra lenne jó, úgy gondolom.

YELLOW Elküldve: 2017-06-29 06:46 Váltógomb csere

John írta: Igem régi téma de nekem se jön le próbáltam már és ahogy olvasom van amelyik ragasztott van amelyik csavaros honnan tudhatom az enyém pont melyik?


nincs ragasztva. ami ragasztva van, az utólagos kókány. vagy lehet a fokozat jelölő embléma alatt van csavar és a rúdba van tekerve, de az is utólagos. de annak nyoma van, ha azt onnan kiszedték.
manuális váltó csak rá van szorulva. nagy erősen kell felfelé húzni, nem tekergetve. vigyázni a tükröt és az orrod be ne törd.
automata csavaros.

YELLOW Elküldve: 2017-06-28 14:36 Társalgó

Bitu79 írta:
Van magasnyomásúd otthon?


nincs, de nem is akarok venni. nekem így megfelel, egy ezrest megér a mosás, és nem én kínlódok vele. erről nem tudsz meggyőzni.
bár lehet ha szép polír lenne, jobban lenne kedvem lemosni
de már nagyon tisztogatunk és ez nem az a topic

YELLOW Elküldve: 2017-06-28 14:24 Társalgó

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Ne engedd,hogy mások mossák az autódat.Ha te ápolnád mindig,akkor szép maradna a fényezése.Nem sértődtem meg amúgy.


a dolog ott lett elbaxva, hogy volt gépi mosóban. majd sajnos a polír után is rá voltam kényszerülve. soha többet.
mondjuk az én kezes mosásom taktikája sem volt a legjobb. mióta tudok a kamionmosóról, azóta 1x mostam én kézzel. ők meg csak vizeznek, haboznak. azért kellene egy jó polír nekem, már a pénzt sem sajnálnám rá, hogy utána sokáig szép maradna.
na meg jut eszembe a ponyva is odatette magát, használat közben is megragad a por rajta, aztán a ponyva. meg volt egy vihar, amikor is a jégesőtől félve (még nem volt kész a garázs) egy vastagabb ponyvával akartam letakarni, de lekapta a szép. az is kicsit odavágott neki.
amúgy úgy szoktam csinálni, hogy napszemüvegben nem is látszik úgy szeretem nézni


Próbáld ki a 2 vödrös technikát.Akkor nem fogod karcolni a fényezését az autódnak.Keress rá google-n.Otthon te sokkal jobb eredményt tudsz elérni,mint a mosósok.

Itt egy jó videó:
https://www.youtube.com/watch?v=CFXfSBR5Q9w


nagyon jó az a mosó de tényleg. nem tudom milyen habot használnak,d e faternak is volt motormosás, meg végre egy normális kasznis és szinte újszerű lett az autó. persze polír ráférne arra is, de fater nem kíméli, meg horgászni jár vele.
mondom, az kb 10 perc, és 20km összesen távba, de annyit megér. én nem igazán szeretek autót mosni, sokáig tart. nem értem, mert amikor ismerősnek segítettem anno, neki seperc alatt ment, ha nem segítek akkor is. a kamionmosóba meg lehúzom a nagyja vizet, aztán a menetszél lenyomja a többit, szinte foltmentes.

YELLOW Elküldve: 2017-06-28 14:20 Társalgó

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: A profilképemen érdekes,nem látszik a színeltérés.Csak hogy elhidd te is,hogy vannak gyári színek,amik "színváltósak".Igaz,az ajtót szerintem is cserélték anno,vagy megfújták.De így vettem a kocsit,és úgy gondoltam,hogy ennyi belefér.De ez a színváltós dolog igaz.


azért stimmel némely szögből a szín, máshonnan meg nem, mert nem jó féle metál szemcsét kevertek az alapszínhez.
de most ne gondold, hogy most ez baszogatás, hogy eltér. az enyém bal oldala is újra van fújva és az is eltér színben. vagyis csak ködölve lett valószínű. az is korábban a 4,5 év alatt esett meg vele.


Ahol gyári szín van tutira,ott is tapasztalom ezt a "színváltós effektust".A válasz a metál szemcsékben lehet,igen.De ez csak bizonyos színeknél látványos.Sötét színeknél nem annyira észrevehető.Azért az durva,hogy a feketét is el tudják rontani...Próbáltad egybepolíroztatni?Gondolom igen.


persze változik a színed látszik is a videón a többi elemnél is. metálból nagyon sok féle van. nem mindegy milyen összetételű, hány oldalú, élű a metál. nem is minden fényforrásnál adja ki. de neked mindig abból a szögből nézve tér el.
hát igen fekete és fekete között is van különbség. az enyémbe a gyári színkód alapján minimális kék pigment is van keverve. az újra fújt részen, mintha kicsit több lenne.
sajnos kevesen tudnak jól színt keverni, még géppel sem.
de nekem is csak bizonyos fényviszonyok mellett látszik. majd valamikor intézek rá egy normális polírt, aztán meglátom.

YELLOW Elküldve: 2017-06-28 14:14 Társalgó

Bitu79 írta:
Ne engedd,hogy mások mossák az autódat.Ha te ápolnád mindig,akkor szép maradna a fényezése.Nem sértődtem meg amúgy.


a dolog ott lett elbaxva, hogy volt gépi mosóban. majd sajnos a polír után is rá voltam kényszerülve. soha többet.
mondjuk az én kezes mosásom taktikája sem volt a legjobb. mióta tudok a kamionmosóról, azóta 1x mostam én kézzel. ők meg csak vizeznek, haboznak. azért kellene egy jó polír nekem, már a pénzt sem sajnálnám rá, hogy utána sokáig szép maradna.
na meg jut eszembe a ponyva is odatette magát, használat közben is megragad a por rajta, aztán a ponyva. meg volt egy vihar, amikor is a jégesőtől félve (még nem volt kész a garázs) egy vastagabb ponyvával akartam letakarni, de lekapta a szép. az is kicsit odavágott neki.
amúgy úgy szoktam csinálni, hogy napszemüvegben nem is látszik úgy szeretem nézni

YELLOW Elküldve: 2017-06-28 14:08 Társalgó

Bitu79 írta: A profilképemen érdekes,nem látszik a színeltérés.Csak hogy elhidd te is,hogy vannak gyári színek,amik "színváltósak".Igaz,az ajtót szerintem is cserélték anno,vagy megfújták.De így vettem a kocsit,és úgy gondoltam,hogy ennyi belefér.De ez a színváltós dolog igaz.


azért stimmel némely szögből a szín, máshonnan meg nem, mert nem jó féle metál szemcsét kevertek az alapszínhez.
de most ne gondold, hogy most ez baszogatás, hogy eltér. az enyém bal oldala is újra van fújva és az is eltér színben. vagyis csak ködölve lett valószínű. az is korábban a 4,5 év alatt esett meg vele.