Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2016-12-12 18:23 Bemelegedés

egy ismerősnél láttam most a vese mögötti burkolaton, ilyen műanyag lezárót.
kevesebb levegő jut be a hűtőre. hamarabb melegszik, és tovább meleg marad a motor.

YELLOW Elküldve: 2016-12-12 15:44 Mi lehet a baj?

gueszka írta:
gueszka írta:
YELLOW írta:
gueszka írta: Sziasztok,

Teljesen tanácstalan és elkeseredett vagyok a következő problémával:

Ha állok az autóval, a levegőztető savanyú szagot fúj be (Kb olyan mint a kipufogó gáz szaga a DPF után)...
Menetközben nem érezni, illetve a belső levegőztetőnél sem, tehát gondolom valahonnan kintről jöhet be a szag, csak akkor ha állok az autóval...

Volt már szerelőnél a kocsi, ahol több tömítés is cserélve volt(pl.: szívósornál stb...)
Látszólag a kipufogó nem fúj ki sehol (az elemek jól illeszkednek, be volt fogva a kipufogó vége...), leömlő nem repedt, a motortérben sem látszik sehol kifújás, vagy tömítetlenség... Ahol inokoltnak tűnt a tömítés csere megvolt...

Van esetleg ötletetek mitől lehet?

Köszi,


hét E46-nél a leömlő után van egy flexi kipuff rész toldat. ott az okozta ezt a problémát.
néztem realoem-et, de nálad nem mutat ilyen alkatrészt.


Igazából volt hogy a leömlőnél volt gond, még a DPF előtt és amikor az a szag jött be, azt lehetett érezni, hogy kipufogó, nagyon szúrós szaga volt, ez meg inkább ilyen savanyú... Volt leszedve a részecskeszűrő tisztítani, de gondolom ha sérült lenne, akkor kifújna meg hangja is lenne... :S


Sziasztok,

Igazából lenne még egy kérdésem, ismerősöm hívta fel rá a figyelmemet, gázadásnál egy ciripelő hang hallatszik, amikor elveszem a gázt:

1: https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be
2: https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be
3: https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be

Az első videón hallatszik talán a legjobban... Azt tudni kell, hogy volt vezérlés cserén az autó (N47D20C) márkaszervízben, viszont nagyon sok minden rosszul lett összerakva, leömlő stb... ezek már javítva lettek... Nagyon dühít a dolog, mi van ha a vezérlés felől jön a hang? Lehet valami ott is rosszul lett összerakva? Most lógatassam ki a motort megint valakivel?

Ti hallotok valamit? Tudtok esetleg valami támpontot adni?

Köszi a tippeket!


hát nem tudom, én nem hallok rendellenességet, bár erről jobban tudna olyan nyilatkozni, akinek ilyen motor verdája van és jó is a motorja.
nekem úgy tűnik szép hangja van. ha esetleg a cicergésre gondolsz, az szerintem biztos nem lánc hiba. esetleg valami takaró elem rezonálhat.

YELLOW Elküldve: 2016-12-12 07:50 Üzemanyag folt

VPT85 írta:
YELLOW írta:
VPT85 írta: Sziasztok! Ma (12.11.) teletankoltam a kocsit. Tankolás után éreztem az utastérben enyhe benzinszagot. Kb két órája álltam le vele (kb 8-10 km után) és most néztem hogy csöpög a benzin valahonnan a tank alól. Kérdés az hogy lehetséges-e hogy túl sokat tankoltam és a túlfolyón nyomja ki a felesleget vagy valami gond van vele? Ma már nem tudom megnézetni és remélem holnap reggelre nem folyik el az összes benzinem.


hát én tankoltam már nem is egyszer úgy tele, hogy vagy 4-et is kattant a pisztoly, fent már a betöltőnél lévő pillempártyomon is visszafolyt az anyag. és nem volt benzinszag.
én a hátsó ülőlapot felszedném, és megnézém a pumpa körül, a rögzítőcsavarokat. lehet ott enged át, és a szag beszívárog az utastérbe. lefelé pedig csöpög.


Most néztem meg az ülés alatt. Leszedtem a takaró lemezt. Alatta ütemanyag "tócsa". letörölgettem amennyire lehetett de még mindig csöpög. Kb két hete lett cserélve üzemanyag-szivattyú. Azóta nem lett teljesen teletankolva. Akkor valószínűleg ez lehet a baj. Most mi a teendő? Újra kivenni a szivattyút és megigazítani a tömítést?


tudod mi a baj veled is, mint a legtöbb kérdezővel. (nem lecseszés nyugi)
kérditek mi a baj, mondjuk más kérdés esetén mondjuk más, vagy akár én is leírunk mondjuk 3-4 hibát, ami okozhatja az adott gondot. aztán pár komment váltás után kiderülnek dolgok. nagyon sokszor ha a kérdező rendesen leírná a dolgokat, nem pánikolva kérdezne, akkor hamar tudna jó választ kapni. ehelyett több kommenten keresztül csak húzódik, és mondjuk nekünk kell kitalálni, pedzegetni dolgokat, hogy esetleg mi lehetett cserélve, stb. így fárasztó nekünk is.


szerintem ha a kérdésedbe leírod, hogy nem rég volt cserélve pumpa, valószínű magadnak is megválaszolod a kérdést, bevillan valami ezzel kapcsolatban.
ilyenkor aki cserélte ahhoz kell visszavinni. ha te magad csináltad, akkor pedig helyben vagy

YELLOW Elküldve: 2016-12-12 07:23 Autóvásárlás

mrdani írta:
YELLOW írta:
mrdani írta: Sziasztok!

Jövőhéten szándékozok autót venni, és ebben kérnék segítséget.

A kiszemelt 523i, bár elgondolkoztam az 520i variánson is. Munkába bevásárlásba kisebb kiruccanásokhoz használnánk. Én véleményem az hogy mivel nagyobb kasztni ezért az 523 jobb választás lenne. Dieselt semmi féle képpen nem szeretnék mert befürödtünk anno vele.
A rá szánt összeg az 700-800e plusz a kötelező alkatrészek cseréje.

Mire figyeljek vásárláskor, esetleg milyen rejtett hibák vannak ennél a típusnál?

Előre is köszönöm a válaszokat.


20i-t ne. inkább 25i. 23i is ugyanaz a blokk, csak gyengébb. kevesebebt nem fog fogyasztani. 7-800ezer-ért? semmi jóra ne számíts. aki 1 millió alatt akar BMW-t venni, inkább ne vegyen. nagyon lelakottak vannak, és biztos ráköltesz még vagy 500-at.
E39-ből nagyon nehéz jót találni, ami állapotra elfogadható.
én csak sok sikert tudok kívánni, szükséged lesz rá.


Szia,
ezt neztem ki de minden a valosagban dől el.

http://new.hasznaltauto.hu/sze...p-10897234


hát meglepődnék ha jó lenne. szándékosan rossz minőségű kép mobillal, a vezető ülés azon részei pont nem látszanak, ahol sz@arrá szokott szakadni.
direkt fotózzák így, mert rá lehet fogni a mobilra, stb.
pedig nem kellene, hisz 600-ért ne csodát várjon az ember. nekem az a problémám az ilyen hirdetésekkel, hogy szándékosan rejtegetnek dolgokat, és emiatt odacsalnak embereket, akik idejét, pénzét rabolják ezzel.
én azt szeretem ha konkrétan le van írva, le van fotózva mondjuk a hiba is. külföldön sokkal bevettebb szokás. ugyanis sokan attól, hogy vannak hibái, meg fogják venni, mert arra van igénye, olyan állapotú autóra van pénze. ez nem baj. csak a korrektséget hiányolom.
ha megnézted, majd számolj be!

YELLOW Elküldve: 2016-12-11 20:27 Üzemanyag folt

VPT85 írta: Sziasztok! Ma (12.11.) teletankoltam a kocsit. Tankolás után éreztem az utastérben enyhe benzinszagot. Kb két órája álltam le vele (kb 8-10 km után) és most néztem hogy csöpög a benzin valahonnan a tank alól. Kérdés az hogy lehetséges-e hogy túl sokat tankoltam és a túlfolyón nyomja ki a felesleget vagy valami gond van vele? Ma már nem tudom megnézetni és remélem holnap reggelre nem folyik el az összes benzinem.


hát én tankoltam már nem is egyszer úgy tele, hogy vagy 4-et is kattant a pisztoly, fent már a betöltőnél lévő pillempártyomon is visszafolyt az anyag. és nem volt benzinszag.
én a hátsó ülőlapot felszedném, és megnézém a pumpa körül, a rögzítőcsavarokat. lehet ott enged át, és a szag beszívárog az utastérbe. lefelé pedig csöpög.

YELLOW Elküldve: 2016-12-11 13:59 tank ajtó

lantika írta:
YELLOW írta: maga a tanksapka mennyire zár jól? vagy valami szellőztetőn esetleg be tud menni víz?
az tankajtó mögötti üreget szeretném tisztítani, és nem szeretném ha víz és oldószer jutna a tankba. magasnyomású is lenne használva.

Szellöztetö egyiränyusitva van egy szeleppel,a tanksapkän meg van egy gumi tömitö gyürü. (ha megvan meg)


nem érzek benya szagot, csak ahogy betekerem, olyan fura, nem érezni, mintha úgy gumisan rászorulna vagy érted, hogy mondom

YELLOW Elküldve: 2016-12-11 13:48 tank ajtó

maga a tanksapka mennyire zár jól? vagy valami szellőztetőn esetleg be tud menni víz?
az tankajtó mögötti üreget szeretném tisztítani, és nem szeretném ha víz és oldószer jutna a tankba. magasnyomású is lenne használva.

YELLOW Elküldve: 2016-12-11 09:17 Mi lehet a baj?

Pitykoo írta: Na hali!
Újabb gondom akadt. Így kezdődött. A kocsiból egyre jobban elkezdett fogyni az olaj.
Aztán már látható is volta kocsi alatt az olajfolt. Úgy voltam vele, hogy majd megnézetem.
Közben ránéztem a vízszintre is és 1 litert rá kellett töltenem./másfél éve nem volt rátöltve/. Viszont a mai nap mentem a kocsival és kigyulladt a sárga olajos lámpa.
Mondom félreállok, töltök rá egy kicsit. A motorháztetőt felemelve gondoltam kihúzom a nívót hogy tényleg kevés e az olaj és hát kicsapott belőle az olaj és forrt, rotyogott az egész a csőben és köpködött össze vissza mindent. Gyorsan visszanyomtam a pálcát!
Hazaérve megnéztem és ott is forrt ugye meg viszont a hűtővíz betöltő melletti vastag vízcső kő kemény volt! Elkezdtem keresni a hibát. A vizet és olajat leengettem, hogy megnézzem keveredtek e, de nem látszott rajta, hogy igen. Aztán vissza az egész és újra próba. Üzem meleg motornál megint forrt a nívónál az olaj viszont a lenti visszatérő hűtőcsövem hideg volt ezért kivettem a termosztátot megnézni. Próba. És a visszatérő is meleg volt rendesen,cső nem keményedett viszont a forrás megmaradt. Aztán megnéztem a kartercsöveket. Ha a fenti csövet lehúztam ami látszik a videón akkor nem forrt semmi hangot nem adott, amint visszadugtam forrt és nyomta kifele az olajat. Karterszűrő ki, tisztítása, csövek ki és tisztítása, majd össze az egész. Sajna a gond megmaradt bár egy kicsivel enyhébb lett a bugyogása! Valaki tapasztalat vagy ötlet, hogy mi lehet ez?!
Hengerfej vagy valami az olaj karterban eldugult?! Ja és olajnyomás van megnéztem azt is...

https://www.youtube.com/watch?v=ZcNxDxbKdT4


hát én is karterszűrőt akartam volna mondani. viszont lehet túl sok kipuff gáz jut bele. lehet hengerfejtömítés enged át. egyébként olajat lehet pont a szintjeladónál engedi el.

YELLOW Elküldve: 2016-12-10 21:28 Autóvásárlás

urbanjozsi írta: Sziasztok!
Szeretnék vásárolni egy E46 touringot.
Jelenlegi autóm egy 1,4 90lovas G Astra Caravan.
Amire az autót használom, és most nem ér kiröhögni, és jelzem, kerékpárom is van!
Tehát:
-heti egyszeri nagy bevásárlás cca 10km megtételével
-tavasszal egy kirándulás Erdélyben cca 1000km megtételével
-nyaralás a Balatonon 600-700km/alkalom
-ősszel szintén egy Erdély 1000km
-ad-hoc jelleggel egy kirándulás
Összegezve nem rendszeresen használom az autót, de szeretném ha megbízható lenne, és ha indulni szeretnék valahova, akkor ne ütközzek hibákba
Elgondolásom szerint mindenképp benzinesben gondolkodom, és touringba!
Mivel eddig a 90 ló is elég volt, elvitt mindenhová, így a 6henger/170lórol lemondanék

Amit kinéztem: 318i

Mennyire ajánlott ez a facelift utáni 318i?
Motorikusan problémás-e nagyon?
Ha ez nem, akkor mi lenne az ajánlott kategória?

Köszönöm előre is!


ez nehéz lesz jó ez a motor, ha jó. viszont sokszor lehet rossz, főként nem megfelelő karbantartások elmulasztása miatt vagy, hogy verseny autónak akarják használni.
a linkelt autó hirdetője már rutinos, folyamatosan hirdet. amiket itt korábban írtak, hogy kintről behozott autók, valakik szerint jók, valakik szerint nem mindig, a kép hátteréből sokaknak ismerős. én erre nem tudok mit mondani, csak amiket itt megírtak korábban.
erről a mmotorról, N42B20, N46B20 sokat olvasni itt. vagy a kisebb változatairól.
amúgy ha jó, simán elég, és jól is tud fogyasztani. ha kell, akkor megy.

YELLOW Elküldve: 2016-12-10 20:47 Teligumiszett

YELLOW írta: már megint a szokásos téma.
a dilemma nagy. mindig hatalmas ügyet csinálok belőle.
sikerült egy Styling 46 szettet vennem. nem csúnya, de homokszorva lesz, és feketére szeretném fújni.

sajnos én valami rosszra emlékeztem, bár lehet van 1 pár 2004-es télim, még nem néztem meg mind a négyet, de erre emlékeztem, ám múltkor néztem és 2000-es DOT szám volt az egyiken.
ez Bridgestone LM-18-as gumi, és meglepő módon nem annyira van kikeményedve, sőt repedezve meg fura mód alig. apám 10 évese rosszabb. az egyik neves gyártó szerint is 10 évet elmennek a gumik. maguk ellen beszél bár már 4-5mm a minta, de 16 éves gumit már nem csak pofám nincs feltenni, de már régebben is cserélni akartam.

most egy új gumi keltette fel az érdeklődésem.
Laufenn i Fit LW31


a mintája kísértetiesen hasonlít a Hankook W452 i*Cept RS2


a hasonlóság nem véletlen hisz a Hankook márkája. ám a hírekkel elelntétben a Laufenn csak Indonéziában készül, míg a Hankook magyarban is, a kis méretek kínában is.
a két gumi oldalfala is nagyon hasonló stílus.
volt lehetőségem gumit tapogatni.
a Laufenn puhább anyagú, mint a Hankook. emiatt nem mertem megvenni. bár amennyit én megyek, az nem sok, sokat kibír majd. a minta mélysége is mintha kisebb lenne, de nem sokkal. konkrétan nem mértem le, de pl a GoodYear télije még mélyebb mintájú.
a puhaság alapján, a Laufenn jobban tapad. az ADAC teszten a Hankook egész jól teljesített, pedig tapogatásra nekem elég keménynek tűnik anyag ügyileg. teszem hozzá a GoodYear tálije, ami tesztgyőztes volt, az sokkal puhább, mint a Laufenn. nem véletlen nyert tesztet, talán ezért is mélyebb a minta, mert jobban kopik.
szóval ezek alapján a Laufenn jó esélyekkel pályázik.
több webáruházban annak ellenére, hogy a Laufenn "budeget" kategória, míg a Hankook "premium" árak tekintetében, 1500-2000 ft a különbség /gumi. ami kb egy szerelés ára pont.
épp ezért akartam Hankook-ot, mert ez nem különbség, miközben nagy valószínűséggel lehete gyforma is lehet a két gumi, de ez nem igaz, hisz más a keménységük.
az egyik webáruházas ehlyen voltam bent ma, és pont nem volt Hankook, míg más helyeken Laufenn szerezhető be nehezen. egyébként az eldóval való beszélgetés elég komolytalanra sikerült, lehet szívott valamit, elég fura hangulat volt

szóval még mindig nem tudom mi legyen. nyáriban Hankook lesz mindenképp, ezért szeretnék télinek is. de a Laufenn is Hankook. aggódtam a puhasága miatt, de a GoodYear puhasága ledöbbentett.

az ADAc számomra csak tájékoztató jelelggű teszt, fenntartásokkal kezelem. szerintem és több gumis elmondása alapján is, egy nagy márka sem jelent feltétlen megbízhatóságot, vagy annyival nem nyújt többet, mint amivel többe kerül.

de ha hó sem lesz, akkor minek új? tavaly is ha szándékoan nem megyek le csapatni a hóba, akkor nem is ment volna ki hóba az autó. új télit kár koptatni szárazon
erre kaptam meg azt, hogy nagyon ráérek, hogy ilyen dilemmáim vannak.
hát nem tudom, de foglalkoztat is egyébként a téma.


nos már fent vannak a Laufenn-ek.
azt tudom mondani, hogy tapad. viszont 60-75km/h között kegyetlen hangos, olyan Láda Níveás. alatta és felette, pedig semmi.
nekem túl puha az oldala, több gumit is taperoltam parkolókban volt, hogy Michelin is hasonló volt. pedig a nyomást jól állítottam be. gumisnál 2,7-re fújták, ugye közvetlen összeszereléskor. vagyis szerintem 2,5-re, csak ugye a kucsi súlya miatt már a kúton 2,7-et mértem.
hát szokatlan. sokkal csendesebb a futóműügyileg, be lágyult az ültetés ellenére. ugye a gumi jobban rugózik. a régi télinek az oldalfalát alig tudom benyomni, mondjuk az kikeméynedett már ezek szerint, vagy lehet korábban sok-sok éve más volt.
bár én úgy tudom a télinek direkt kemény oldalfala kell legyen, hogy a jegesedett hó, jég ellen jobban védjen. szóval nem tudom, szokatlan, hogy nem érzem azt a feszességet, mint a nyárival. viszont könnyebb, kényelmesebb a vezetés. ennyit jelent a gumi. lehet elmegyek méretek egy lengéscsillapítót, mert gyanítom tökéletes lesz, nem 40% környékén fog mozogni.
tapadás jónak tűnik, tempós, csúszós kanyarokban nem éreztem, hogy csúszna, viszont olyan volt, mintha be-be tapadt volna keményen. DSC be sem villant. olyan, mint amikor szeretne megcsúszni, pont akkor tapad be keményen.
azt kell mondjam már érdemes volt a 16 éves télit lecserélni na az már csúszott volna, de hóban nem volt még azzal sem gond.

YELLOW Elküldve: 2016-12-10 19:06 radio probléma

rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta: Hi!

Mi a végleges megoldás arra hogy ne zavarjon be a rádió vételbe ha bekapcsolom a hátsó ablak fűtést?Télen azért nem csak 5 percre kell beindítani meg ott van ha bepárásodik belülről stb...


nem si tudom, 5 vagy 10 perc után amgától kikapcsol eleve a hátsó fűtés. ha pedig odabent meleg lesz és nem belső keringetásen van a rendszer, akkor nem fog párásodni. tehát csak az első leolvasztásig kell kapcsolni a hátsó fűtést. nekem 2-3 perc alatt eléggé jól leolvad, vastagabb ónos fagyás kicsit több. addig hallgass CD-t
persze ha van rá megoldás, akkor...


Rendben de akkor is kellene rá megoldásnak lennie,nem hiszem hogy gyárilag így jöttek ki hogy ilyenkor gyenge a rádió vétel..
És eddig még sehol nem találtam rá végleges megoldást és ez bosszant..
Nem szeretem ha vmi nem úgy működik ahogyan elvárná az ember,de lehet hogy ez csak engem zavar?


szerintem bár jól néz ki, hogy nincs antenna, de ez egy elcseszett megoldás ebből a szempontből. igazad van.
nekem a nagy rádióadóknál nem igazán produkálja a zavart. ez mostanra leredukálódott 1 csatornára, a Petőfire. még egy Miskolci rádió megy, itt más nem igazán van.
emiatt engem nem igazán zavar.

YELLOW Elküldve: 2016-12-10 16:52 Autóvásárlás

mrdani írta: Sziasztok!

Jövőhéten szándékozok autót venni, és ebben kérnék segítséget.

A kiszemelt 523i, bár elgondolkoztam az 520i variánson is. Munkába bevásárlásba kisebb kiruccanásokhoz használnánk. Én véleményem az hogy mivel nagyobb kasztni ezért az 523 jobb választás lenne. Dieselt semmi féle képpen nem szeretnék mert befürödtünk anno vele.
A rá szánt összeg az 700-800e plusz a kötelező alkatrészek cseréje.

Mire figyeljek vásárláskor, esetleg milyen rejtett hibák vannak ennél a típusnál?

Előre is köszönöm a válaszokat.


20i-t ne. inkább 25i. 23i is ugyanaz a blokk, csak gyengébb. kevesebebt nem fog fogyasztani. 7-800ezer-ért? semmi jóra ne számíts. aki 1 millió alatt akar BMW-t venni, inkább ne vegyen. nagyon lelakottak vannak, és biztos ráköltesz még vagy 500-at.
E39-ből nagyon nehéz jót találni, ami állapotra elfogadható.
én csak sok sikert tudok kívánni, szükséged lesz rá.

YELLOW Elküldve: 2016-12-10 16:50 radio probléma

rece65 írta: Hi!

Mi a végleges megoldás arra hogy ne zavarjon be a rádió vételbe ha bekapcsolom a hátsó ablak fűtést?Télen azért nem csak 5 percre kell beindítani meg ott van ha bepárásodik belülről stb...


nem si tudom, 5 vagy 10 perc után amgától kikapcsol eleve a hátsó fűtés. ha pedig odabent meleg lesz és nem belső keringetásen van a rendszer, akkor nem fog párásodni. tehát csak az első leolvasztásig kell kapcsolni a hátsó fűtést. nekem 2-3 perc alatt eléggé jól leolvad, vastagabb ónos fagyás kicsit több. addig hallgass CD-t
persze ha van rá megoldás, akkor...

YELLOW Elküldve: 2016-12-10 16:47 Mi lehet a baj?

Arpad írta: Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni tőletek az alábbi problémával kapcsolatban:

Felvillant a check engine lámpa. Gyors diag., "üzemanyag ellátási probléma,hú sokminden lehet", kiütjük, használjad, ha megint felvillan hívjál, komolyabban ránézünk, most nincs kapacitás". Oké, használom. Természetesen újra check engine lámpa. Észre vettem, hogy olajfoltok vannak az autó alatt. Illetve mintha hűtővíz folt is lenne. Ilyen só szerűen ki van kristályosodva a folt. Ezen kívül úgy vettem észre, hogy igen sokat fogyaszt az autó, 11 körül. Persze ez lehet csak a megérkező hideg miatt. Nyáron vettem az autót, tehát nincs összehasonlítási alapom. Hideg indításkor fehér füst jön belőle, de ezt is betudnám a hidegnek. A működésével igazából nincs gondom, jól húz. Illetve azt vettem észre, hogy ha kiveszem üresbe és csak gurulok akkor a fordulatszám erősen ingadozik, mintha fulladozna. Ja és még egy. Amikor leállok vele, ilyen pattogó hangot hallani, olyan mint amikro a gázkonvektor pattog, de hasonlít csöpögésre is. Lehet, hogy ez normális, de gondoltam leírom.
Mit gondoltok, hengerfej? Tudnátok mondani egy tól-ig árat, mibe fájhat egy ilyen javítás?


2002-es? és M43-as motor van benne? lehet, előfrodulhat elvétve. akkor viszont a vípumpánál eresztheti a vizet, szokása. ha nem akkor bárhol.
a pattogás normális, a kipuff rendszer pattog, nekem is szokott ha meghajtom és megállok vele.
fehér füst lehet a kipuffban lévő kondenzvíz is.
szerintem nem hengerfejes. inkább lehet csak a tömítés rossz.
lehet rossz légtömegmérő, vagy valamelyik tengely jeladó, de azt diag írná.
üzemanyagellátási probléma, dugult szűrőtől is lehet.
ennek neki kell feszülni, találgatni felesleges. rendes BMW-s diag kellene, élőadatokat nézni, stb.

YELLOW Elküldve: 2016-12-10 16:40 Mi lehet a baj?

Sasi írta: Sziasztok!

Elég furcsa jelenséget tapasztalunk ,ha bárki tud valami infót vagy hasonlót tapasztalt please help!!!
+10°C felett nem történik semmi baj ,de 0°C és +10°C között az eml lámpa bekapcsol és csak 20-al megy az autó.Ez minden hideg indításkor megtörténik amikor az üzemi hőfok 60°C-ot eléri majd utána leállítás és újra indítás és mehetek tovább nyugodtan amíg az üzemi hőfokot ( 90°C ) el nem éri mert akkor újra be kapcsolt az eml.
Ismét leállítás és indítás utána már zabálhatja az autó kilométereket mert amikor eléri teljesen az üzemi hőfokot akkor nem kapcsol be az eml.
Ezt viszont ismét nem csinálja ha a hőmérséklet -3°C vagy még fagyosabb a reggel.
Ünnepek után van csak időpontom a BMW-szervizben és addig kicsit kellemetlen lesz ,hogy mindig az eml lekorlátozza az autót. Remélem karácsony környékén kemény mínuszok lesznek mert akkor nem fog le állni az autó


hát ez érdekes. előbb is csak hibakódolvasás után lehetne valamit mondani. addig találgathatunk bármit.