Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2016-10-20 18:42 Műszerfal kijelzés

mombullet írta:
mombullet írta:
YELLOW írta:
mombullet írta:
YELLOW írta:
mombullet írta:
YELLOW írta:
mombullet írta: Sziasztok! Van egy e46 os 99es 1.9es benzines.
Azt szeretnèm kérdezni, hogy óracsoportot szeretném kicserélni, angolféle megy bele? Ugyanazt a km állást mutatja?
Mivel az enyémen nem tudom állitani az időt,


honnan írsz?
valószínű eltört a pöcköd. (én ragasztottam a sajétom, meg volt a darabja) lehet venni külön is ha minden igaz. azt kell cserélni. rosszabb esetben mikrokapcsoló csere. ezért nem cserélnék műszerfalat.
és át kell benne írni az autó alvázát, km állást, különben hibát fog jelezni, egy kis pöttyel a km felirat mellett. már ha cserélni akarod mindenképp


Bajáról írok... akkor szétszedem és megnézem hogy áll a pöcök... nem gondoltam volna hogy ilyen macerás a csere... bontós azt jónak kell lennie, csak számlapot kell cserélni...



nem kell számlapot cserélni. nézz meg youtube-on videót, ahol óracsoportot szednek szét.
látni fogod miről beszélek. a nyomkodóról lejön az a gumis henger. utána a műanyag plexi. és maga a nyomkodó külön van. csak azt kell cserélni ha törve van.


Na szétszedtem, és pöcök megvan a 3 ága épen... maga a fehér műanyag két felén van eltörve...




hát éppen ha meg vannak a darabok vissza lehet ragasztani, megpróbálni, de ha veszele gy bármilyen bontottat, aminél érezni, hogy kapcsol ha elfordítod, akkor abból átteni.


Akkor az lesz, bontottat venni, mivel nincsenek meg a darabkák...



Van egy adott óracsoport 6 hengeresből 2002 es évjáratú, az mehet a 99es 1,9es kocsiba?
Kell utána diagozni? Ugyanazt a km állást mutatja?


jó, hogy már meg lett válaszolva ez a kérdés.

YELLOW Elküldve: 2016-10-20 18:40 Mi lehet a baj?

Jumper írta:
Jumper írta:
YELLOW írta:
Jumper írta:
Jumper írta: Üdvözlet urak!
Nem igazan találtam hasznos infót szoval ide irok nehogy véletlen uj topicot nyissak!
Szoval,a probléma az hogy 5. Fokozat 3300 fordulatnal fogja magát es vissza esik a fogyasztás merő mar nem pörög ki a motor es gaz áldásra erőtlen fogyasztás merő epp hogy meg mozdul 8l-ig kb!majd kis idő elteltével ami változó vissza jon az erő es megy mint a mesebe!valaki találkozott mar eme problémával?esetleg otlet hol keressem?
Ma cseréltem kartelgaz szurot illetve hazat mert hosszanti irányban félbe volt törte a haz amit a kedves szerelőm állítólag ki cserélt (hogy rohadna meg) valószínűleg 6 hónap alatt el öregedik a tömítés szoval gyanítom azzal be húzott!szoval inkabb okositom magam fel szerelem a garázst es meg csinálom magam!
Elore is köszöntem az információkat


Hahoooooo


attól nem kapsz hamarabb választ. sajnos egyre kevesebben vannak, akik fórumozás szintjén tudnának segíteni. én direkt nem írtam, mondom hátha valaki konkrétan tudja.
csak általánosságot tudok írni, hogy BMW specifikus élő adat diag kellene neki.
többi fokozatban is csinálja ennél a fordulatnál? ha igen, akkor turbo geometria, lyukas cső, az amire gondolnék.
mondjuk eleve nem értem magyarországon 5 fokozatban 3300 fordulattal hol tudsz menni, de mind1. mert szerintem 130-nál nem pörög annyit.


Igen a diagra ma megyek szoval par óra es okosabbak leszünk amit majd meg irok hátha segít valakinek!5. 3300fordulat az pontosan 160km/h igazabol ez is csak ugy derült ki hogy próbálhattam mit bír de a sokadik alkalommal is ugyan ezt csinálta...a többi fokozatban nem csinálja!



Na skacok meg van az eredmény!a diag azt hozta hogy a turbó nyomás szabályzó szar!holnap delutan meg jon ki cserélem es írom az uj infokat!


akkor jól tippeltem. bár fura, mert elvileg minden fokozatban kellene csinálni ilyen fordulat körül. vagy itt már annyira nagy a menetszél, hogy jobban erőlködik a motor.

YELLOW Elküldve: 2016-10-20 14:16 Társalgó

Bajnok111 írta:
YELLOW írta:
Bajnok111 írta: Sziasztok!
Aki Majoros Péterrel üzletel az csak óvatosan nehogy rosszul járjon anyagilag.


ez a majka? mert akkor van kalamajka
ez így kevés 1 kommenttel a hátad mögött, friss regisztrálóként.
írj akkor részleteket!!!


Egyik barátom elég rosszul járt, azért írok (bár ő nem akarta, hogy írjak), hogy más ne járjon így.
A lényeg, hogy vigyázzatok a pénztárcátokra, és ha nem bíztok meg vakon senkiben, mint ez a barátom, hanem odafigyeltek, akkor nyugodtan lehet vele bármilyen ügylet csak figyeljetek oda.


ez így még mindig egy lóf@sz!
én is tudok írni bármilyen nevet.
beírsz ide egy nevet, holott általában senki sem a saját nevével van fent sehol, hanem valamilyen user névvel.
hol lakik? mit árult. mivel vágott át? nem azt árulta? előre utaltál, és nem ment a cucc? vagy miért kellene vigyáznunk egy Majoros Péter nevű valakivel, akiről semmi többet nem tudunk?
ezért mondjuk úgy kár volt beregisztrálnod. a barátodnak több esze volt, mint neked.

YELLOW Elküldve: 2016-10-20 09:46 Mi lehet a baj?

Jumper írta:
Jumper írta: Üdvözlet urak!
Nem igazan találtam hasznos infót szoval ide irok nehogy véletlen uj topicot nyissak!
Szoval,a probléma az hogy 5. Fokozat 3300 fordulatnal fogja magát es vissza esik a fogyasztás merő mar nem pörög ki a motor es gaz áldásra erőtlen fogyasztás merő epp hogy meg mozdul 8l-ig kb!majd kis idő elteltével ami változó vissza jon az erő es megy mint a mesebe!valaki találkozott mar eme problémával?esetleg otlet hol keressem?
Ma cseréltem kartelgaz szurot illetve hazat mert hosszanti irányban félbe volt törte a haz amit a kedves szerelőm állítólag ki cserélt (hogy rohadna meg) valószínűleg 6 hónap alatt el öregedik a tömítés szoval gyanítom azzal be húzott!szoval inkabb okositom magam fel szerelem a garázst es meg csinálom magam!
Elore is köszöntem az információkat


Hahoooooo


attól nem kapsz hamarabb választ. sajnos egyre kevesebben vannak, akik fórumozás szintjén tudnának segíteni. én direkt nem írtam, mondom hátha valaki konkrétan tudja.
csak általánosságot tudok írni, hogy BMW specifikus élő adat diag kellene neki.
többi fokozatban is csinálja ennél a fordulatnál? ha igen, akkor turbo geometria, lyukas cső, az amire gondolnék.
mondjuk eleve nem értem magyarországon 5 fokozatban 3300 fordulattal hol tudsz menni, de mind1. mert szerintem 130-nál nem pörög annyit.

YELLOW Elküldve: 2016-10-20 09:27 N46 és N42 motorok

lacos76 írta:
YELLOW írta:
lacos76 írta:
YELLOW írta: szerintem pedig az E46-ban lévő N42 és N46 között szinte semmi különbség nincs. kivéve az EU normát.
az E90-ben lévő N46, ami már 150 lovas, ott vannak azok a különbségek.
erről az N46N-ről meg sosem hallottam


A wikis oldalon említi így az E90-est.
Szerinted csereszavatos a két motor egymással ha igen kell valamit állítani.


szerintem az E46-ban lévő N42 és N46 csereszabatos.
de bármilyet bele lehet építeni, ha azt vesszük (még fűnyírómotor hondát is).


Oké köszi. A honda szerintem vétek lenne bele


VTEC? pedig van olyan, S2000 motorját szokás beletenni. szentségtörés az igaz. de fordítva is láttam már.

YELLOW Elküldve: 2016-10-20 07:22 N46 és N42 motorok

lacos76 írta:
YELLOW írta: szerintem pedig az E46-ban lévő N42 és N46 között szinte semmi különbség nincs. kivéve az EU normát.
az E90-ben lévő N46, ami már 150 lovas, ott vannak azok a különbségek.
erről az N46N-ről meg sosem hallottam


A wikis oldalon említi így az E90-est.
Szerinted csereszavatos a két motor egymással ha igen kell valamit állítani.


szerintem az E46-ban lévő N42 és N46 csereszabatos.
de bármilyet bele lehet építeni, ha azt vesszük (még fűnyírómotor hondát is).

YELLOW Elküldve: 2016-10-19 22:15 Gumiabroncs helyes tárolása

szabi132 írta:
YELLOW írta:
szabi132 írta: Sziasztok!Napokban vettem gumikat,fel is rakták nem nagyon nézegettem.Erre most nézem hogy 10 éves gumi Dot szám alapján.Új gumi,nem akciós volt.Szerintem nagyon átvágtak.
Tárolasról nem tudok semmit,rendes boltból vettem.
Valaki tipp?Hasznalható vagy csere?


átvágtak. vidd vissza. attól, hogy nem használt, attól, hogy jól tárolták, még akkor is 10 éves gumiról, fejlesztésről beszélünk. és ohne akció.
amúgy a DOT-ot jól értelmezted? 4 karakter. első kettő a hét, a második két azám az évet jelöli.
milyen gumi amúgy pontosan?

szerk.: kitalálom. Krisalp HP.


3206 uniroyal Rainsport 80 euro volt darabja
Itthon miután jobban utánanéztem kaptam volna jobbat is ennyiért vizes útra csak az évjárat zavar igazán.



üzletből vett guminál, max 1 éveset vagyok hajlandó elfogadni. én nem tenném fel, és ennyiért drága is volt.
fater pont most cserélte le télire, és a gumis mondta a 10 éves nyárira, hogy nagyon repedezett. ugyan km, kb 30-35ezer lehet benne.
lehet a te gumid puha, és lehet nem is repedezett, de hamarabb tönkre fog menni.

YELLOW Elküldve: 2016-10-19 21:46 Gumiabroncs helyes tárolása

szabi132 írta: Sziasztok!Napokban vettem gumikat,fel is rakták nem nagyon nézegettem.Erre most nézem hogy 10 éves gumi Dot szám alapján.Új gumi,nem akciós volt.Szerintem nagyon átvágtak.
Tárolasról nem tudok semmit,rendes boltból vettem.
Valaki tipp?Hasznalható vagy csere?


átvágtak. vidd vissza. attól, hogy nem használt, attól, hogy jól tárolták, még akkor is 10 éves gumiról, fejlesztésről beszélünk. és ohne akció.
amúgy a DOT-ot jól értelmezted? 4 karakter. első kettő a hét, a második két azám az évet jelöli.
milyen gumi amúgy pontosan?

szerk.: kitalálom. Krisalp HP.

YELLOW Elküldve: 2016-10-19 21:39 N46 és N42 motorok

szerintem pedig az E46-ban lévő N42 és N46 között szinte semmi különbség nincs. kivéve az EU normát.
az E90-ben lévő N46, ami már 150 lovas, ott vannak azok a különbségek.
erről az N46N-ről meg sosem hallottam

YELLOW Elküldve: 2016-10-19 16:21 Társalgó

Bajnok111 írta: Sziasztok!
Aki Majoros Péterrel üzletel az csak óvatosan nehogy rosszul járjon anyagilag.


ez a majka? mert akkor van kalamajka
ez így kevés 1 kommenttel a hátad mögött, friss regisztrálóként.
írj akkor részleteket!!!

YELLOW Elküldve: 2016-10-19 16:03 Műszerfal kijelzés

mombullet írta:
YELLOW írta:
mombullet írta:
YELLOW írta:
mombullet írta: Sziasztok! Van egy e46 os 99es 1.9es benzines.
Azt szeretnèm kérdezni, hogy óracsoportot szeretném kicserélni, angolféle megy bele? Ugyanazt a km állást mutatja?
Mivel az enyémen nem tudom állitani az időt,


honnan írsz?
valószínű eltört a pöcköd. (én ragasztottam a sajétom, meg volt a darabja) lehet venni külön is ha minden igaz. azt kell cserélni. rosszabb esetben mikrokapcsoló csere. ezért nem cserélnék műszerfalat.
és át kell benne írni az autó alvázát, km állást, különben hibát fog jelezni, egy kis pöttyel a km felirat mellett. már ha cserélni akarod mindenképp


Bajáról írok... akkor szétszedem és megnézem hogy áll a pöcök... nem gondoltam volna hogy ilyen macerás a csere... bontós azt jónak kell lennie, csak számlapot kell cserélni...



nem kell számlapot cserélni. nézz meg youtube-on videót, ahol óracsoportot szednek szét.
látni fogod miről beszélek. a nyomkodóról lejön az a gumis henger. utána a műanyag plexi. és maga a nyomkodó külön van. csak azt kell cserélni ha törve van.


Na szétszedtem, és pöcök megvan a 3 ága épen... maga a fehér műanyag két felén van eltörve...




hát éppen ha meg vannak a darabok vissza lehet ragasztani, megpróbálni, de ha veszele gy bármilyen bontottat, aminél érezni, hogy kapcsol ha elfordítod, akkor abból átteni.

YELLOW Elküldve: 2016-10-19 10:30 bc

lacos76 írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
gyuryy írta: Sziasztok
Bmw e46 1999.12.27 i
316i gèplyárművembe kicsereltem az úgynevezett bc kapcsolót nem volt benne de most már van ès eddig jutottam hogy van de nem működik xd
Elvittem a nagy szakikhoz de eredménytelenül ha jól láttam az 1 ik dolfin programmal próbálkozott de befuccsolt nem engedett pipalgatni... A 2 szaki mas programmal próbálkozott elis jutottunk a pipakig de ha jól emlexem valami ön borad computert pipalt azzal erősködött de nem sikerült ..valami segítséget kérnék hogy ha elmegyek a 3 ik személyhez mit keresek és hol?? Vagy esetleg kazincbarcikai és környékén valaki megtudja e oldani nekem ezt a problémát??


Ezeket a "szerelőket" messze kerüld el, nem is értem hogy mertnek ostobán belepiszkálni.


az haggyán, de még szerintem pénzt is vettek el érte


Kedves márkatársak! Én csak segíteni szerettem volna mivel van eszközöm hozzá. Viszont csak addig nyúlok bele a dolgokba ameddig értem, hogy mit csinálok. Ezért gondoltam, hogy ha valaki értelmes választ ad akkor tudok segíteni.
Természetesen mindenféle ellenszolgáltatás nélkül.


de ezt senki sem neked címezte....
hanem azoknak, ahol volt...

YELLOW Elküldve: 2016-10-19 09:16 Műszerfal kijelzés

mombullet írta:
YELLOW írta:
mombullet írta:
YELLOW írta:
mombullet írta: Sziasztok! Van egy e46 os 99es 1.9es benzines.
Azt szeretnèm kérdezni, hogy óracsoportot szeretném kicserélni, angolféle megy bele? Ugyanazt a km állást mutatja?
Mivel az enyémen nem tudom állitani az időt,


honnan írsz?
valószínű eltört a pöcköd. (én ragasztottam a sajétom, meg volt a darabja) lehet venni külön is ha minden igaz. azt kell cserélni. rosszabb esetben mikrokapcsoló csere. ezért nem cserélnék műszerfalat.
és át kell benne írni az autó alvázát, km állást, különben hibát fog jelezni, egy kis pöttyel a km felirat mellett. már ha cserélni akarod mindenképp


Bajáról írok... akkor szétszedem és megnézem hogy áll a pöcök... nem gondoltam volna hogy ilyen macerás a csere... bontós azt jónak kell lennie, csak számlapot kell cserélni...



nem kell számlapot cserélni. nézz meg youtube-on videót, ahol óracsoportot szednek szét.
látni fogod miről beszélek. a nyomkodóról lejön az a gumis henger. utána a műanyag plexi. és maga a nyomkodó külön van. csak azt kell cserélni ha törve van.


Nem találok olyan videót amit a pöcökröl mutat...


de olyat találni, ahol szétszedik. ha ennyire nehezen megy, inkább ne állj neki semminek.
logika nélkül nehéz lesz boldogulni.

YELLOW Elküldve: 2016-10-19 09:15 bc

nickname írta:
gyuryy írta: Sziasztok
Bmw e46 1999.12.27 i
316i gèplyárművembe kicsereltem az úgynevezett bc kapcsolót nem volt benne de most már van ès eddig jutottam hogy van de nem működik xd
Elvittem a nagy szakikhoz de eredménytelenül ha jól láttam az 1 ik dolfin programmal próbálkozott de befuccsolt nem engedett pipalgatni... A 2 szaki mas programmal próbálkozott elis jutottunk a pipakig de ha jól emlexem valami ön borad computert pipalt azzal erősködött de nem sikerült ..valami segítséget kérnék hogy ha elmegyek a 3 ik személyhez mit keresek és hol?? Vagy esetleg kazincbarcikai és környékén valaki megtudja e oldani nekem ezt a problémát??


Ezeket a "szerelőket" messze kerüld el, nem is értem hogy mertnek ostobán belepiszkálni.


az haggyán, de még szerintem pénzt is vettek el érte

YELLOW Elküldve: 2016-10-18 22:36 Műszerfal kijelzés

mombullet írta:
YELLOW írta:
mombullet írta: Sziasztok! Van egy e46 os 99es 1.9es benzines.
Azt szeretnèm kérdezni, hogy óracsoportot szeretném kicserélni, angolféle megy bele? Ugyanazt a km állást mutatja?
Mivel az enyémen nem tudom állitani az időt,


honnan írsz?
valószínű eltört a pöcköd. (én ragasztottam a sajétom, meg volt a darabja) lehet venni külön is ha minden igaz. azt kell cserélni. rosszabb esetben mikrokapcsoló csere. ezért nem cserélnék műszerfalat.
és át kell benne írni az autó alvázát, km állást, különben hibát fog jelezni, egy kis pöttyel a km felirat mellett. már ha cserélni akarod mindenképp


Bajáról írok... akkor szétszedem és megnézem hogy áll a pöcök... nem gondoltam volna hogy ilyen macerás a csere... bontós azt jónak kell lennie, csak számlapot kell cserélni...



nem kell számlapot cserélni. nézz meg youtube-on videót, ahol óracsoportot szednek szét.
látni fogod miről beszélek. a nyomkodóról lejön az a gumis henger. utána a műanyag plexi. és maga a nyomkodó külön van. csak azt kell cserélni ha törve van.