Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2016-08-31 17:10 Fék

Kennymayer írta: Sziasztok! Tegnap cseréltem hátsó fékbetéteket meg kézifék betéteket az autóban (e46 316i Touring) és láttam h a fém fékveztékek eléggé el vannak rohadva..nem folyik meg nem láttam rajta szivárgást de szerintem azért érdemes lenne cserélni őket. Ahogy néztem ez több darabból van összerakva.. lehet ezeket darabonként is kapni vagy csak egyben az egészet? Ja és még egy kérdés: a fékbeté csere után max szint fölé ment a fékfolyadékom , nyilván az új, vastagabb betétek miatt egy picit megemlekdett..érdemes leszívni belőle vagy maradhat így is? Köszönöm


le kell szívni belőle.

YELLOW Elküldve: 2016-08-30 20:32 Motorolaj

tusi_ írta:
Gratulálok a verdahoz. A tiedhez szvsz ll 01 kell, az ll04 az az aschearm változat a dpfes dizelekhez. Ha németben vagy, ebayon is kapsz occsoert.

Kérdés. A 30e-s intervallum persze baromság, de a 15e még elmegy? Városban szinte sosem megyek, max néha keresztül,d e nagyon ritkán. Sosem használom rövid távra, min 50 km. Nem tolom, néha nyomok egy 200 km/h s etapot hogy leegjen a dzsuva turborol még a kipuffbol, amúgy 120-140 között. (Asszony fel)
Így elmegy még? Gari miatt bmwnel kell csinálnom a nagy atvizsgalast,persze több száz euróért így megfeleznem az intervallumot. Minden 30e bmwnel közben egy olaj csere egy kis szervizben.
Köszi a választ


nagyon jó elgondolás. olvastam már több dolgot. esküsznek, hogy hosszú távokat menve, kibírják az olajok a 30ezret. ami lehet, főleg ha rosszabb 1000 km-ként 1 litert kell utána tölteni de ha 10 ezrenként 1 litert, akkor is frissül az olaj.
én akkor is sokallom. ha én sokat hazsnálnám az autóm, akkor sem mennék 15ezertől többet egy olajjal.
egyébként a hivatalos szerviz sem zavar el, ha odaviszed félidőben olajcserére. csak ugye drágább a művelet.
az általad vázolt gondolatot sokan űzik és alkalmazzák.
a nagy szerviz intervallum csupán vásárlócsalogató. cégek, sokat autózóknak számít, hogy minél kevesebb kiesést okozzon a szervizben töltött idő. cégeknek muszáj a hivatalos megoldás, tehát költséget is csökkentenek, és oylan típust választanak, amit ritkábban kell szervizbe vinni.

YELLOW Elküldve: 2016-08-30 18:56 Mi lehet a baj?

batigol09 írta:
batigol09 írta:
YELLOW írta:
batigol09 írta: Sziasztok! 318 is a probléma a kovetkező: néha nehezen indul, de nem hidegen hanem üzemmelegen. 2 helyett 4-5 öt is teker mire beindul. Nem folyamatos a hiba ritkan jön elő. Hol keressem a hibát?(üzemanyag van ) Aki tud kérem segitsen! Köszi!!


mit gondolsz lehet összefüggés a nehezen indulás, és a sokáig állás között?
vagy ha 1-2 napot áll az autó akkor is indul könnyen, vagy 2 óra állás után is indul nehezen?


Utóbbi 3 hétben 2x fordult elő, akkor indult nehezen amikor a vízhőfok mutató 90 fok alatt volt.
Ha áll az autó 1 v 2-3 napot akkor nem jelentkezik. Üzemanyag volt benne bőven.
Úgy gondolom ez nem egy bonyolult motor, gondolok itt gyertyára, üzemanyagpumpa esetleg?
Vagy nem tudom benzineseknél mi lehet. Eddig nekem leginkább dízel bmw -m volt.


Önindító?


azt mondod akkor indul nehezen ha 90 fok alatt van a víz.
hát ha áll több napot, akkor is alatta van, még sincs gond elmondásod szerint.
önindító miért lenne? forgatja a motort. vagy lassan forgatja? akkor meg lehet akksi. de akkor még nehezebben indulna több nap állás után.
gyertya általában ha kezd rosszalkodni, akkor melegen indulgat nehezen. általában.
nekem továbbra is az a véleményem, hogy üzemanyag nem okés.
vagy most találgathatok helyetted, feltételezhetek dolgokat.
vagy akkor full hidegen és full melegen nincs gond? csak köztes részen? lehet rossz valami hőfokjeladó, a légtömegmérőben, vagy a vízhőfok, és mondjuk emiatt nem tudja, mit is keverjen. de ez sem jó.
meg kéne nézni valami normális BMW-s diaggal van-e benne valami hiba tárolva, és élő adatokat. lehet látszódna valami.

YELLOW Elküldve: 2016-08-30 18:44 Tempomat - utólag?

lantika írta:
YELLOW írta:
Mauser írta: Sziasztok,

van egy Touring 320D E91-es 2011-es gépsárkányom. Elég okos, de tempomat nincs benne, viszont nagyon hiányzik. Tudtok szakit ajánlani, aki vállalja, hogy felokosítja tempomattal?

Köszi,
Mauser


arra azért számíts, hogy nem egy olyan olcsón megoldható dolog ez, mint E46 esetében pl.
sőt szerintem nem csinálnám meg E90 esetében... csak úgy venném, amiben benne van.


Hivatalosan kb 120000 volt 3 éve. BMW szervizben csináltattam Kecskeméten.


jó persze E46 esetében sem olcsó, ha komplett új kormányt akar valaki. mert sima 4 küllős fapad kormány van. de ha már van egy multi nélküli sport, vagy M-es kormány, onnan kb. egy max 15ezer, ha más szereli be drágán.
E9x-nél meg ugye komplett karos egységet cserélni kell. de már visszatértek a régi trendhez.

YELLOW Elküldve: 2016-08-30 07:48 Mi lehet a baj?

batigol09 írta: Sziasztok! 318 is a probléma a kovetkező: néha nehezen indul, de nem hidegen hanem üzemmelegen. 2 helyett 4-5 öt is teker mire beindul. Nem folyamatos a hiba ritkan jön elő. Hol keressem a hibát?(üzemanyag van ) Aki tud kérem segitsen! Köszi!!


mit gondolsz lehet összefüggés a nehezen indulás, és a sokáig állás között?
vagy ha 1-2 napot áll az autó akkor is indul könnyen, vagy 2 óra állás után is indul nehezen?

YELLOW Elküldve: 2016-08-29 20:06 Tempomat - utólag?

Mauser írta: Sziasztok,

van egy Touring 320D E91-es 2011-es gépsárkányom. Elég okos, de tempomat nincs benne, viszont nagyon hiányzik. Tudtok szakit ajánlani, aki vállalja, hogy felokosítja tempomattal?

Köszi,
Mauser


arra azért számíts, hogy nem egy olyan olcsón megoldható dolog ez, mint E46 esetében pl.
sőt szerintem nem csinálnám meg E90 esetében... csak úgy venném, amiben benne van.

YELLOW Elküldve: 2016-08-29 05:25 Klíma automatika hiba

fuge4444 írta: Helo! Van egy 323i 2000 sedanom! Digit klimás nem két zonás!! Ha bekapcsolom a klimát akkor az auto komplett jobb oldala középsö légbeömlö megfelezve hideget fuj de a baloldal középsö légbeömlöt is beleértve meleget fuj ablakra lábra!!! Mi lehet a baj??? Köszi!!


E46-ban nem létezik 2 zónás klíma, neked sikerült
viccet félre téve, fűtéscsap is lehet, de én azt mondanám a boxban nem nyílik valami azon az oldalon. klíma nélkül, ha hideg van reggel (kinti levegő) és megy a befúvás, akkor is ugyanez a helyzet (üzem meleg motor estén)?

YELLOW Elküldve: 2016-08-29 05:22 Ajtónyítási Gondok!

Saranszki396 írta: Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy kulcsal csak a vezető oldali ajtó és a csomagtér ajtó nyílik, ha gombal próbálom akkor csak a csomagtartó nyílik. Zárni zár mindkét ajtó ésa csomagtartó is. Mi lehet a probléma?


először is próbáld meg, hogy dupla nyitás gombbra kinyílik-e mind. van olyan beállítás, hogy 1 nyitásra nem nyitja az összeset. (mondjuk azt nem tudom coupe-nál is létezik-e, de szerintem igen.)ha akkor sem jó, akkor előbb az ajtóátvezetők és csatlakozókat kell átnézni, kontakt spray-vel befújni. az is lehet, hogy az utasoldali motorja nem jó.
vagy a GM-en lévő relé rosszalkodik, ami típushiba mondhatni.

YELLOW Elküldve: 2016-08-27 21:11 Szélvédő II. Újraragasztás,

p2010 írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta: haller!

nos beigazolódott a gyanúm. a műszerfal felől nagy eső, vagy mosáskor vízcseppek jelentek meg. egy ideje, fura tompa ropogást is hallottam, igaz az ázást később észleltem.
most itt a mobil üvegeseknél megnézettem, és mozog a szélvédőm, elengedte a ragasztás. (és még mondják kevés a gyári Business hifi ) érdekes, mert a vezető oldalon rosszabb a helyzet, ott mégsem ázok. illetve a szélvéő alatti műanyagnak sincs elvileg köze hozzá, azt mondta a srác, hogy az alá be is kell folynia, az nem gond. mindegy ha már van egy új, kicseréltetem azt is.

szóval újra kell ragasztani a szélvédőt, nem cseréltetem másikra, mivel nincs baja.

na de a kérdesem arra irányulna, hogy a szélvédő körüli gumit ki fogják tudni vajon úgy szedni, hogy ne sérüljön? mert erre a kérdésemre 50-50% esély választ kaptam.
videókat nézve olyan mintha ezt a gumit beragasztás előtt kellene a szélvédőre rakni, majd úgy beragasztani. de ez alapján sérülésmentesen lehetetlen kiszedni, mert a damil amivel kivágják a helyéről, az fogja elroncsolni.

szóval akinek ragasztottak már be szélvédőt, és van tapasztalata, azt szívesen meghallgatom. köszi!


Nálam cserélték, nem is volt kérdés, mivel fontosabb volt, hogy a fényezett részek épek maradjanak. Az ára meg nem érdekelt a casco miatt.


nekem arra a gumira olyan 6ezer körül mondta. nem is az ár miatt, csak mondom hátha van tapasztalat. én amúgy a rettegek a procedúrától, de hát videókat nézve, drágább autókban is simán cserélnek. szóval már nem aggódom.
köszi a választ!


Nem vészes meló annak, aki ért hozzá. Pontosan kell illeszteni és jól kell felvinni a ragasztót. Na meg persze a zsírtalanítás és az alapozás is lényeges.
Az újra ragasztás azért más téma, mert úgy kell kivenni az üveget, hogy ne sérüljön. Na ez nem annyira egyszerű feladat.

A szélvédő alsó részénél lévő műanyagnak tényleg semmi köze a beázásokhoz, csak ezt valaki kitalálta, aki még nem látott ilyet.


mondta, hogy garanciát nem vállal az üvegre, hogy nem törik össze, de nem lesz gond azt mondta.
gyári üveg, BMW jeles Pilkington, de már volt ragasztva, ez látszik is belül a ragasztás, ami már nekem is feltűnt.
valószínű az üveg nem lett alapozva, vagy azzal az edzővel lekezelve, ami a ragasztóhoz kell.
ezek régóta csinálják az tény, szóval reménykedem. biztos csinált már E46-ot, sőt mondta neki is volt, neki a tetőablak csatornájánál ázott.


Yellow cseréld a szélvédő körüli gumit is. A gyàri kb 7-8e ft. Nyugi nem nagy mutatvàny, nem rég csinàltam én is.


majd kérek ajánlatot a forrásomtól, mennyiért tud gumit. akkor jól láttam, hogy a gumit beragasztás előtt kell felrakni a szélvédőre?
szerencsére házhoz is jönnek az üvegesek. bár még azon agyalok, hogy a régi ragasztót le tudják-e szedni normálisan az üvegről. azért ha nem lenne muszáj üveget nem szeretnék újat venni


no szóval elég rossz ajánlatot kaptam, 7.800.- a szélvédő keretre. még más BMW-s kereskedésnél is 7.200.-

úgyhogy hozattam az üvegessel.
5.500.- szélvédőkeret gumi (nem tudom gyári-e, de jól néz ki)
10.000.- újraragasztás, szerelésekkel együtt.
gyors kötésű ragasztó +2.000.- (de nem kértem) ezzel 30 perc, amúgy 1,5 óra a szervíz elhagyási idő. azaz még nem köt meg full, de a légzsák már nem nyomná ki a szélvédőt.

hát gyerekek a döbbenet fogott el. a körbevágó cucc, simán húzták körbe. azaz szinte semmi nem fogta a szélvédőt. a szélvédő jobb alján maradt csak némi ragasztó, az összes többi a kasztnin maradt. szóval előre igaza volt a mesternek, hogy rosszul kezelték a szélvédőt, lehet az aktivátor lemaradt róla. ahhoz képest nem is áztam, és nem tűnt fel. sem huzat sem semmi. jól zárt az autó is, ajtózárásnál nem szökött a szélvédő mellett a nyomás. szóval nem értem. remélem az a furcsa ropogás is ettől volt.
szóval korábban volt ragasztva a szélvédő, esetleg cserélve, és mivel BMW jeles, így szervizben csinálhatták, akik elég sz@r munkát végeztek, a kasztni is össze volt kicsit bacva.
ami még fura volt, hogy sok videót néztem, mindenhol a kasztnira nyomták a ragasztót, ők az üvegre. végül is lényegtelen, csak fogja.
a szélvédő alatti műanyag 2 helyen volt picit elrepedve, most sikeresen kitörtek belőle egy darabot, de hát el van érve. szerencsére van másik (új, gyári), majd magamnak cserélem.


Már csaj egy faja eső kellene, hogy tesztelhesd.


megy majd kamionmosóba.
egy kicsit rosszul lett berakva, ugyanis a bal felső sarka kiáll. az a baj, hogy közben ott hagytam az autót a parkolóba, és gyalog mentünk vásárolgatni. mire végeztünk, pont akkor ment el a góré. de már mondta, hogy nyugodtan mehetek. ekkor már legalább 1,5 órája állt az autó. aztán vettem észre eláll egy kicsit. és megnyomva mozgott. azonnal telefonáltam, mert azért még egy 30 percet szellőztettünk, dög meleg volt az autóban.
jött a magyarázkodás, hogy biztos a szélvédő ívhibás. mondom persze én is meg tudom magyarázni, de előtte semmi baja nem volt a BMW emblémás Pilkington szélvédőnek. nagy nehezen az egyik kolléga csapkodva visszajött, de közben ment vagy 6 hívás keresztbe kasba. azt mondta ő azért mert eláll egy 1-1,5 mm-t ki nem vágja. mondom oké, engem az zavar, hogy mozog. ugye megint a terelés. mondtam neki én a főnöknek is mondtam (mert úgy jött oda, hogy a főnök mondta mindent hagyjon abba és azonnal jöjjön, hát mondtam a főnöknek, hogy nem akarok ott 1 órát még szobrozni), hogy majd pár napot szárad és meglátjuk, akkor.
na ma néztem így 24 órával később ahogy láttam már nem mozog, de eláll ugyanúgy. végül is annyira nem zavar, csak ne ázzon be. lehet 10 évig nem kaptam követ, most meg 2 hét után kapok majd.
szerintem az volt a gond, csak nem akartam már mondani, hogy az autó ahogy beálltam jobb oldalra dőlt a parkoló miatt, nem is értettem miért így csinálják.

közben olvasgattam azért, és másnak nagyobb fékezéstől peregtek ki szélvédők, az enyémet nem tudom mi tartotta be. de én olyat sem tapasztaltam, hogy ajtó becsapásnál kifelé mozdítsa a szélvédőt.

YELLOW Elküldve: 2016-08-26 18:57 Szélvédő II. Újraragasztás,

YELLOW írta:
szotakdavid írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta: haller!

nos beigazolódott a gyanúm. a műszerfal felől nagy eső, vagy mosáskor vízcseppek jelentek meg. egy ideje, fura tompa ropogást is hallottam, igaz az ázást később észleltem.
most itt a mobil üvegeseknél megnézettem, és mozog a szélvédőm, elengedte a ragasztás. (és még mondják kevés a gyári Business hifi ) érdekes, mert a vezető oldalon rosszabb a helyzet, ott mégsem ázok. illetve a szélvéő alatti műanyagnak sincs elvileg köze hozzá, azt mondta a srác, hogy az alá be is kell folynia, az nem gond. mindegy ha már van egy új, kicseréltetem azt is.

szóval újra kell ragasztani a szélvédőt, nem cseréltetem másikra, mivel nincs baja.

na de a kérdesem arra irányulna, hogy a szélvédő körüli gumit ki fogják tudni vajon úgy szedni, hogy ne sérüljön? mert erre a kérdésemre 50-50% esély választ kaptam.
videókat nézve olyan mintha ezt a gumit beragasztás előtt kellene a szélvédőre rakni, majd úgy beragasztani. de ez alapján sérülésmentesen lehetetlen kiszedni, mert a damil amivel kivágják a helyéről, az fogja elroncsolni.

szóval akinek ragasztottak már be szélvédőt, és van tapasztalata, azt szívesen meghallgatom. köszi!


Nálam cserélték, nem is volt kérdés, mivel fontosabb volt, hogy a fényezett részek épek maradjanak. Az ára meg nem érdekelt a casco miatt.


nekem arra a gumira olyan 6ezer körül mondta. nem is az ár miatt, csak mondom hátha van tapasztalat. én amúgy a rettegek a procedúrától, de hát videókat nézve, drágább autókban is simán cserélnek. szóval már nem aggódom.
köszi a választ!


Nem vészes meló annak, aki ért hozzá. Pontosan kell illeszteni és jól kell felvinni a ragasztót. Na meg persze a zsírtalanítás és az alapozás is lényeges.
Az újra ragasztás azért más téma, mert úgy kell kivenni az üveget, hogy ne sérüljön. Na ez nem annyira egyszerű feladat.

A szélvédő alsó részénél lévő műanyagnak tényleg semmi köze a beázásokhoz, csak ezt valaki kitalálta, aki még nem látott ilyet.


mondta, hogy garanciát nem vállal az üvegre, hogy nem törik össze, de nem lesz gond azt mondta.
gyári üveg, BMW jeles Pilkington, de már volt ragasztva, ez látszik is belül a ragasztás, ami már nekem is feltűnt.
valószínű az üveg nem lett alapozva, vagy azzal az edzővel lekezelve, ami a ragasztóhoz kell.
ezek régóta csinálják az tény, szóval reménykedem. biztos csinált már E46-ot, sőt mondta neki is volt, neki a tetőablak csatornájánál ázott.


Yellow cseréld a szélvédő körüli gumit is. A gyàri kb 7-8e ft. Nyugi nem nagy mutatvàny, nem rég csinàltam én is.


majd kérek ajánlatot a forrásomtól, mennyiért tud gumit. akkor jól láttam, hogy a gumit beragasztás előtt kell felrakni a szélvédőre?
szerencsére házhoz is jönnek az üvegesek. bár még azon agyalok, hogy a régi ragasztót le tudják-e szedni normálisan az üvegről. azért ha nem lenne muszáj üveget nem szeretnék újat venni


no szóval elég rossz ajánlatot kaptam, 7.800.- a szélvédő keretre. még más BMW-s kereskedésnél is 7.200.-

úgyhogy hozattam az üvegessel.
5.500.- szélvédőkeret gumi (nem tudom gyári-e, de jól néz ki)
10.000.- újraragasztás, szerelésekkel együtt.
gyors kötésű ragasztó +2.000.- (de nem kértem) ezzel 30 perc, amúgy 1,5 óra a szervíz elhagyási idő. azaz még nem köt meg full, de a légzsák már nem nyomná ki a szélvédőt.

hát gyerekek a döbbenet fogott el. a körbevágó cucc, simán húzták körbe. azaz szinte semmi nem fogta a szélvédőt. a szélvédő jobb alján maradt csak némi ragasztó, az összes többi a kasztnin maradt. szóval előre igaza volt a mesternek, hogy rosszul kezelték a szélvédőt, lehet az aktivátor lemaradt róla. ahhoz képest nem is áztam, és nem tűnt fel. sem huzat sem semmi. jól zárt az autó is, ajtózárásnál nem szökött a szélvédő mellett a nyomás. szóval nem értem. remélem az a furcsa ropogás is ettől volt.
szóval korábban volt ragasztva a szélvédő, esetleg cserélve, és mivel BMW jeles, így szervizben csinálhatták, akik elég sz@r munkát végeztek, a kasztni is össze volt kicsit bacva.
ami még fura volt, hogy sok videót néztem, mindenhol a kasztnira nyomták a ragasztót, ők az üvegre. végül is lényegtelen, csak fogja.
a szélvédő alatti műanyag 2 helyen volt picit elrepedve, most sikeresen kitörtek belőle egy darabot, de hát el van érve. szerencsére van másik (új, gyári), majd magamnak cserélem.

YELLOW Elküldve: 2016-08-26 18:10 Teligumiszett

tbadzs írta:
YELLOW írta:
Wyto085 írta: Sziasztok!

Remélem tudtok tanácsot adni, vagy bízok benne, hogy lesz valakinek tapasztalata.

Szóval egy téli szettet szeretnék összepakolni egy e46 coupe-ra és erre a e60 gyári 17"-os lemezfelnijét néztem ki, ami ugye 7" széles és et20-as erre egyébként 205/50 vagy 225/45 gumikat néztem bár inkább a 205 felé húz a szívem.
Kérdés az lenne , hogy szerintetek jól állna e a kocsinak, meg van egy kis aggodalmam a "túlzottan" megnövekvő nyomtávról remélem ez a felni az et20 miatt nem lóg ki.
Esetleg ha valakinek van jobb ötlete 17es ( esetleg 16 ) méretben lemezfelni ami jól áll e46-nak az is szívesen fogadom!

Ui.: Légyszi ne gyertek olyanokkal hogy et kalkulátor meg gumi méret kalkulátor, mert igen ismerem ezeket és néztem, csupán tapasztalatra várok esetleg képekre!

Válaszokat előre is köszönöm!

Jav.: Bocsi elnéztem e60-ra nem is 17es hanem 16os a felni

Így már végképp nincs ötletem



205/50 elég télire. de én jobban vennék 16-ost a helyedben. a gumi is olcsóbb abban az árkategóriában, kicsit ballonosabb is, ami nem hátrány. A 17-es el fog férni 205-ös gumival, de 225-tel is.
tapasztalatom nincs konkrét, nem használtam ilyen szettet, csak véleményem van.


Egyrészt, a 225/45r17 váltója inkább a 205/55r16. Másrészt szerintem ne vegyél ET20-at, télire meg pláne ne. Nekem az e46 coupe-n ET34 van, és így is összeb@assza az oldalát, most gondold el, hogy mindez hatványozódik (mert még kintebb lesz) és sós trugyival persze. Vegyél inkább egy masszív 16-os gyári alifeint, gyári ET47-el (pl: styling 46), 30 ezer pénzért veszel egy garnitúrát, jobban is néz ki, mint a lemezkerék, és nem is drágább... én így használom.


ez azért kicsit hülyeség.
ha kifordítod a kereket is össze fogja verni. mutathatnék téli képet, pedig gyári 15-ös acél van ET47-tel, vagy 43-mal. nem is tudom.
azért egy 7"-os ET20 egy 205 széles gumival nem fog kilógni. és a 205/50 R17 váltója a 205/55 R16-nak.
én speciel csak azért nem veszek 17-est télire, mert legalább ballonoson utazik, pihen a futómű, és a gumi is olcsóbb, bár lehet megint nem kell venni. amennyi hó van, totál felesleges, télen úgysem száguldozok, jó még ez az öreg.

YELLOW Elküldve: 2016-08-26 12:40 Klíma

Micka írta: üdv, hátha van tanácsotok a következő jelenségre:
(e46,2000) klíma működik, de kb adott időközönként kikapcsol, illetve nem fúj a ventilátor semmit, se meleget se hideget, maga szellőző hidegnek tűnik, de nincs levegőáramlás, sem automata sem kézi vezérlésű módban sem, ha felemelem maxra a ventilátor sebességét újra minden jó lesz, majd visszaveszem és egy ideig minden rendben, aztán kb 20 km múlva megint megáll a levegőáramlás
ha nem megy a klíma nem veszek észre ilyen levegő kimaradást
akkor is csinálja ha olyan alacsony hőmérsékletet kérek amit nem érhet el
ötlet?


a probléma a venti előtét ellenállásával van, azt kell cserélni. az otrombát a sűrűre. ne vegyél bontott, mert lutri. újban pedig Hella-t érdemes.

YELLOW Elküldve: 2016-08-26 11:57 Teligumiszett

Wyto085 írta: Sziasztok!

Remélem tudtok tanácsot adni, vagy bízok benne, hogy lesz valakinek tapasztalata.

Szóval egy téli szettet szeretnék összepakolni egy e46 coupe-ra és erre a e60 gyári 17"-os lemezfelnijét néztem ki, ami ugye 7" széles és et20-as erre egyébként 205/50 vagy 225/45 gumikat néztem bár inkább a 205 felé húz a szívem.
Kérdés az lenne , hogy szerintetek jól állna e a kocsinak, meg van egy kis aggodalmam a "túlzottan" megnövekvő nyomtávról remélem ez a felni az et20 miatt nem lóg ki.
Esetleg ha valakinek van jobb ötlete 17es ( esetleg 16 ) méretben lemezfelni ami jól áll e46-nak az is szívesen fogadom!

Ui.: Légyszi ne gyertek olyanokkal hogy et kalkulátor meg gumi méret kalkulátor, mert igen ismerem ezeket és néztem, csupán tapasztalatra várok esetleg képekre!

Válaszokat előre is köszönöm!

Jav.: Bocsi elnéztem e60-ra nem is 17es hanem 16os a felni

Így már végképp nincs ötletem



205/50 elég télire. de én jobban vennék 16-ost a helyedben. a gumi is olcsóbb abban az árkategóriában, kicsit ballonosabb is, ami nem hátrány. A 17-es el fog férni 205-ös gumival, de 225-tel is.
tapasztalatom nincs konkrét, nem használtam ilyen szettet, csak véleményem van.

YELLOW Elküldve: 2016-08-24 00:09 elektromos ablakemelõ_

rbordos írta: Sziasztok!!! Valaki segítsen mert megbolondulok. Tönkre ment a jobb oldali ablak emelő szerkezetem az orsóra rosszul tekeredet vissza a bowden és szétnyírta magát. Vettem komplett egy új szerkezetet és beszereltem. Kb 8 9 hónapig semmi gond nem volt ma viszont ugyan az történt elkezdett recsegni és kinyírta magát a bowden újra félre tekerte magát. Ezek ennyire szarok vagy más lehet a gond? A motor lehet a hibás? Járt már így valaki? Mert ez elég gáz, hogy x havonta 12 ezret költsek csak erre. A másik a vízbefolyás az ajtóknál, ha esetleg veszek új vízlehúzót az üveg mellé az megoldja a gondot? Mert jelenleg ha spriccelem a vizet az üvegre elég sok befolyik az ajtóba és hiába ragasztom vissza rendesen a szürke szigetelést akkor is valahol talál egy pici rést és befolyik a víz az utastérbe. Az új lehúzó talán jobban zárna és nem folyna be ennyi ? Köszi az észrevételeket és a segítségeket


nem amiatt a lehúzó miatt ázik be.
hanem az ablakemelő szerkezet szerelésekor az ajtókárpit mögötti párazáró szivacsot nem ragasztottad vissza vagy valamelyik kárpit tartó patentnál. de inkább az első verzió. amúgy is képes elengedni a butil ragasztás, ha meg piszkálták is, akkor pláne.

YELLOW Elküldve: 2016-08-24 00:00 Motorolaj

ChrisRas írta:
YELLOW írta:
ChrisRas írta:
YELLOW írta:
ChrisRas írta: Sziasztok!
Egy rendkivul boldog e46 323 coupe tulaj vagyok. Tegnap vettem,jovo heten viszem szervizbe de nem igazan tudom milyen olajat tegyek bele. Korabbi autoimnal vegigjartam minden markat. Tobb kevesebb sikerrel sikerult kifogni a jobbikat. Korabbi e36 318i-nel a motul nem jott be. csattogosabb volt picit a hideg inditas utan. Liqui Moly van most a vw-be. Nem tetszik. Most ratok hagyatkozom a temaban. Mi volna a javaslat? 256000 km ora szerint, viszkozitas es marka sorrend erdekelne! Koszonom elore is.
Chris


5w-40 Castrol, Aral, Mobil, Eneos. én ezekből választanék. ha németben veszed, valószínű nem fogsz ki hamisat.


Koszonom a gyors valaszt! Remelem nem. Bar itt is csak emberek elnek (rengeteg kulfoldi akik nem feltetlenul legalisan keresnek penzt). Eneos-t meg nem lattam a boltok polcain. Castrol volt a tippem elsore. Esetleg valami egyeb jeloles a flakonon? ugy ertem BMW specifikacio stb. Castrolbol is van tobb tipus. Tudsz valami kozelebbit esetleg?
(aztan le is pattanok a temarol)


szerintem ne magnatec-et. inkább Edge. BMW-LL01, LL04 ha rajta van, az jó, mint jóváhagyás. API SL, SM, SN ill. azt hiszem ACEA A3/B4. van amit nem tüntetnek fel, de azért mondom, a BMW-LL01 már oké ha rajta van. ja és ne olyat amin konkrétan szerepel a dízel jelölés. az a bibi, hogy szinte minden motorolaj jó már benzines és dízel autókhoz egyaránt. ezt le is írják, még az is jó benyásba, amihez oda van írva, hogy mondjuk Edge diesel.
kollégám 5w-40 Eneos-t tett 1.9 dízel fosvágen konszern skodájába, és neki szelephangos hideg indításra. nekem is ugyanez van benne, de én nem tapasztalok semmi negatívat.
szóval tényleg vannak olajok, amik nem éppen jók egy adott motorban. pedig ennek is emg volt a VW adott minősítése. apámnak 5w-30 Eneos van, már másodjára, neki sincs baja vele.


 Castrol Edge Titanium FST™ 5W-40. LL04 . Ez van jó áron.
Remélem nem lesz vele gond.


túl jó is. nem lesz vele gond.