Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2016-07-01 09:41 Segítség, beázik az autóm!!!!

YELLOW írta: nos berendeltem 100db ajtókárpit patentot, nem tudom mennyi kell összesen, nem baj az ha van.
bár közben találtam zöld bolhát, amin mintha vastagabb lett volna a szigetelés, vagy sárgát, aminek nagyobb a szigetelése átmérőben, ami szintén lehet pozitívum, mert talán még jobban szigetel. de a linkelt fajtánál maradtam. bár ez is fura, hogy amit a kárpit részébe kell forgatni fej, a valamelyiknél teli, valaminél direkt kivágott, a könnyebb behelyezhetőség miatt. bár lehet aliexpressen olcsóbb lett volna (legalábbis úgy tűnt), de nem volt kedvem azért beregisztrálni oda. ha nem lesz jó, majd megreklamálom.
plussz vettem még egyéb bolhákat is, hagy legyen, meg kell is alulra egy pár a lökös téma miatt.


no megjöttek a patentok tegnap.
az ajtókárpit patent úgy be volt csomagolva, hogy nem értem, hogy került bele?
2x50db-os csomag volt benne, egy hungarocell dobozban, amit úgy kellett szétvégnom, mert nem nyílt sehogy. ilyen jó 1-1,5cm vastag doboz.
a tömítés olyan 1mm vastag, a képek alapján vastagabbra számítottam. mindenképp igényes csomag volt. a többi is megjött, azok csak simán zacsiban vannak, semmi extra, egy valami sérült is, mert átszakadt a csomagolás.

YELLOW Elküldve: 2016-06-29 21:56 kopogó/kattogó hang

steve45 írta: Üdv, minden Fannak!

Adott egy '99-es kiadású 316i E46 sedan, sajnos annyi kilométerrel vettem, hogy ha forintra váltanám, egy évig a Mc....ben kajálhatnék! No de a lényeg, manuál váltótól lenne szó, tehát minden váltásnál, különösen az alacsony fokozatokban, rendes hangos koppanás hallatszik! Persze nem hagytam annyiban és aknában alánéztem, hát sajnos azt hittem, hogy netán a difi és a kardán között van extrém kopás a magas futásteljesítmény m iatt, de úgy tűnik nem ott a gond, hanem a váltó kihajtás és a kardán között, van lógás, viszont abban rejlene érdeklődésem, hogy mi okozhatja és nagy-e a baj, illetve szét kell e szedni a váltót, mert akkor a házunkat el kell adni!!

Köszi előre is a tudományos kifejtést!!


Hardy tárcsa van ott ami okozhat ilyet. bár azt inkább elindulásnál kellenne hallani, amikor megindul a kihajtás, de ugye a keréknek kell az erő. menet közben nem biztos, hogy kéne hangja legyen. bár ugye amíg kuplung kinyom, majd összezáráskor azért kapja a nyomatékot megint.

YELLOW Elküldve: 2016-06-29 19:40 CD fejegység, Navi....

ZoliS írta: Sziasztok!

Még kezdő BMW-s vagyok, de igyekszem minél többet tanulni itt (is). Új témát nem tudok nyitni, pedig elférne, mert hosszas keresgélés után sem találtam hasonló problémát.
Az autó egy 2004-es e46 coupé, kisnavis (mehetnek a Modern Talking kazetták ) rádióval szerelt gyárilag. A gondom az vele, hogy mióta hazahoztam az autót Németországból, nincs RDS vétel rajta... apróság, nagyobb bajom soha ne legyen, de idegesít. Szóval csak frenkvenciákat látok, az adók nevét nem. A furcsa az, hogy kint még gond nélkül működött a dolog, aztán amikor az itthoni adókat beállítottam, már semmi. Ki lett olvasva az autó, a saját rádiója van benne, minden beállítás stimmel, régió stb. nyilván OK, és igen, az RDS is be van kapcsolva A BMW-s szervizben a villanyász is csak pingvinezni tudott, nem is hallottak még ilyet.

Találkozott már valaki ilyesmivel? Vagy kapásból keressem JKNAVI-t?

Előre is köszi mindenkinek!


egyáltalán nem gond, hogy nem nyitottál neki új topic-ot. teljesen jó itt
látom tájékozódtál.
mégis lenne egy hülye kérdésem. más autóban, amiben működik az RDS, ugyanazokat a csatornákat nézve, ott van RDS vagy ott sincs?
ugyanis nem minden csatorna esetén működik ez a funkció, és valószínű külföldön ennek sokkal nagyobb szerepe van, gondolok itt arra, hogy több információt közölnek a rádióadások, mint itthon.
ha másik akár OFF autóban jó minden, akkor talán a rádió vevője lehet rossz, antenna vagy bármi, mondjuk gyengül rajta a jel. eleve szokott gond lenni a BMW E46-ok antennájával, ehhez hozzájön, hogy /szerintem/ elég gyér a sugárzás minősége is itthon, túl sok minden képes rontani a jelet, kevesebb az adótorony.
JKNAVI biztos okosabbat tud mondani, mint itt bárki más szerintem.

szerk.: még valami. mikor haza hoztad rögtön megszűnt az RDS, ahogy beértél az országra? vagy közben volt diagon az autó? mert az RDS ha jól emlékszem tiltható/engedélyezhető diaggal, de még mintha CKM is derengene ezzel kapcsolatban. mondjuk egyik kulcshoz van engedélyezve, másikhoz nem. de ebben biztos nem vagyok.

YELLOW Elküldve: 2016-06-29 18:36 au. váltó olaj

amstaff001 írta:
elgeri írta:
YELLOW írta:
tusi_ írta:
transzfer írta: Sziasztok!
Olajcserét szeretnék a váltóba,ezért felkerestem a városban az egyetlen bmw-re szakosodott szervízt ahol közölték velem hogy nem cserélik le a váltóban az olajat mert akkor be fog dögleni a váltóm. Hát én nem tudom ,de elég nagy baromságnak hangzik.Szeretném ha véleményeznétek, hátha valaki hallott már ilyet, előre is kösz ,üdv!


Ez vicces. A bmw nem hogy nem ajanlja, kifejezetten tiltja az olajcseret az automata valtoban.
A ZF viszont 80-120 kozott ajanlja a cseret, oblites nelkul. Kertem arajanlatot, aszittem lemegyek hidba



egyébként érdekes ez. kollégám OFF autója első kerekes manuális dízel, ~250ezer km-rel, ami valós, újonnan vette. és a váltóolaj még nem volt cserélve. pedig ott egyben a diffi, közvetlen a motorhoz kapcsolva, mármint a hőátadásra gondolok itt. mégis tökéletes a váltó, semmi hiba nincs benne. pedig manuálisban is igencsak célszerű cserélni.
komolyan nem tudok ebben normális tanácsot adni. mert amíg jó minek cserélni? de mi van ha ezzel egy idő után többet ártunk? de én manuálisban lecseréltem és rosszabb lett. most ATF olajjal javult a helyzet elég szépen. pedig nekem akkoriban, kb 80ezer volt az autóban, ha jól emlékszem.
ha kicsit próbálok mechanikailag gondolkozni, akkor azt mondom kell cserélni, hisz az olaj automatánál még jobban van terhelve, mint manuálisnál.
ez is érdekes, hogy az egyik ajánlja, a másik gyártó nem. az egyiknek fontos, hogy a tönkre ment váltó helyet adhasson újat jó pénzért, a másiknak lehet nem érdeke. nem tudom.


Én csak annyi saját tapasztalatot akartam megosztani, hogy manuál váltóban volt olaj cserém, kb. 90e km-nél.
BMWnél vásárolt olajjal. A tanulság, hogy észrevehetetlen a különbség. Ezzel azt akarom mondani, hogy ártani érezhetően nem ártott. Hogy felesleges volt-e? Nem tudom, de én örülök neki
A lényeg, hogy EREDETI BMW váltó olaj kerüljön bele. Nem is olyan egyszerű beszerezni, de mással tényleg csak bajt csinálsz - ahogy hallom.


Sziasztok!
Én kérdeztem már több szerelőt is aki automata váltóval foglalkozik.
Azt mondják, hogy nem kell cserélni bennük az olajat!
Majd ha megáll 300 ezerért tudja megcsinálni!
Viszont van olyan ismerősöm aki 50 ezrenként cseréli az 530D ben és neki még nemvolt gond ebből!
Most én is olajcseréhez értem az enyémmel, vezetett szerviz könyvel vettem és most 60 ezer van az olajban.
Én is lecserélem magamnak otthon!




hát persze. melyik szerelő beszélne maga ellen, aki ebből él? "nem kell abban cserélni, de ha megáll, majd hozd ide, megjavítjuk"

YELLOW Elküldve: 2016-06-29 05:05 utastér, belsőtér hangok, zörejek, jelenségek

igazából rossz helyre írtok mindketten. ha kerestek valamit megvételre, akkor ott az apró rovat, illetve lehet látni kiemelt hirdetőket, akik pl. bontósok, vagy a neten is BMW-s bontósokat kell keresni. nagyobb az esély, mint így a fórumra beírva. szerintem.

YELLOW Elküldve: 2016-06-28 18:43 au. váltó olaj

tusi_ írta:
transzfer írta: Sziasztok!
Olajcserét szeretnék a váltóba,ezért felkerestem a városban az egyetlen bmw-re szakosodott szervízt ahol közölték velem hogy nem cserélik le a váltóban az olajat mert akkor be fog dögleni a váltóm. Hát én nem tudom ,de elég nagy baromságnak hangzik.Szeretném ha véleményeznétek, hátha valaki hallott már ilyet, előre is kösz ,üdv!


Ez vicces. A bmw nem hogy nem ajanlja, kifejezetten tiltja az olajcseret az automata valtoban.
A ZF viszont 80-120 kozott ajanlja a cseret, oblites nelkul. Kertem arajanlatot, aszittem lemegyek hidba



egyébként érdekes ez. kollégám OFF autója első kerekes manuális dízel, ~250ezer km-rel, ami valós, újonnan vette. és a váltóolaj még nem volt cserélve. pedig ott egyben a diffi, közvetlen a motorhoz kapcsolva, mármint a hőátadásra gondolok itt. mégis tökéletes a váltó, semmi hiba nincs benne. pedig manuálisban is igencsak célszerű cserélni.
komolyan nem tudok ebben normális tanácsot adni. mert amíg jó minek cserélni? de mi van ha ezzel egy idő után többet ártunk? de én manuálisban lecseréltem és rosszabb lett. most ATF olajjal javult a helyzet elég szépen. pedig nekem akkoriban, kb 80ezer volt az autóban, ha jól emlékszem.
ha kicsit próbálok mechanikailag gondolkozni, akkor azt mondom kell cserélni, hisz az olaj automatánál még jobban van terhelve, mint manuálisnál.
ez is érdekes, hogy az egyik ajánlja, a másik gyártó nem. az egyiknek fontos, hogy a tönkre ment váltó helyet adhasson újat jó pénzért, a másiknak lehet nem érdeke. nem tudom.

YELLOW Elküldve: 2016-06-26 19:43 Mi lehet a baj?

siposattila írta: Sziasztok!Ritkám csinál olyat az auto hogy hirtelen leesik az alapjárat és leál!!!Tud segiteni valaki?Mi lehet a hiba oka?


amikor ez történik, akkor kinyomod a kuplongot?
ha igen, akkor diaggal olvasni kell. vez. zengely jeladó vagy főtengely jeladó.

YELLOW Elküldve: 2016-06-25 22:06 Mi lehet a baj?

hil írta:
Bitu79 írta: A vezérmű tengely jeladó is okozhat ilyet,hogy nem indul.


Sziasztok!
Köszi a válaszokat Bitu, Y!
A vez tengely jeladót cseréltem, de egyszerre csak az egyiket, mert nem tudtam kettőt venni, mivel nem volt. Egész nap kűzdöttem, a kertben 35 fok volt, nem indult. Estére lehűlt a levegő (27 fok) pöccre indult és ment úgy 1 órán át gond nélkül. Lehet benzinpumpa???? Akkor a szívósor tetején nem volt nyomás, vagy csak rosszul mértem, most este pedig már volt, de a nejem elütött (ő önindítózott, csak éppen 1-ben volt a váltó, kuplungot nyomni meg minek, biztosan el akart tenni láb alól (DDDD))
Volt kocogtatva a szivattyú nap közben, hallottam is a zúgását, na meg persze tettem bele 30 liter benyát is. Szerintetek???


de még nekem mindig nem világos. most akkor látszik a fordulatszám mérőn valami indítózás közben, vagy sem?
egyébként nem feltétlen vagy jó, vagy nem jó. kontakthiba? hőingadozás miatt. lehet nem a szenzor rossz, csatlakozás, kábel is lehet.
nekem nincs mindig hangja a szivattyúnak. csak ha áll eleget, bár tudja a fene, érdekes ez, mert néha két indítás között is hallom, egymás után, néha nem. vagy csak nem figyelem?
szerintem? kár volt eladnod az előzőt... inkább építettedvolna át kombira

YELLOW Elküldve: 2016-06-25 19:32 Mi lehet a baj?

hil írta: Sziasztok!
Ha a főtengely jeladó rossz és nem indul be a motor (N42B20), akkor önindítózáskor mutat a fordulatszám mérő? Néha egy pár másodpercre beindul és a fordulatszám mérő mutat is rendesen.
Köszi a válaszokat előre is: hil


elvileg nem kellene mutatnia. de lehet még nem 100%-ban halott.

YELLOW Elküldve: 2016-06-24 16:58 Tisztelt Szakik! Segítséget szeretnék kérni!

rece65 írta: Sziasztok!

Mi lehet a gond ha időnként a kipörgés gátló lámpa világít és ezzel egy időben a fékrendszer hiba lámpája is kigyullad.Ahogyan ezek a hibák előjönnek uanaúgy el is tünik de random szerűen vissza térnek!
Ilyenkor semmi gondot nem észlelek a fékben de végére szeretnék járni a dolognak.

Szoftverrel a képen látható hibát olvastuk ki!





jobb lenne egy gyári diaggal, nem delphi-vel olvasni.
egyébként könnyen lehet, hogy maga az ABS tömb haldoklik elektronikailag. szokott forrasztási hibája lenni.

YELLOW Elküldve: 2016-06-24 14:10 Tisztelt Szakik! Segítséget szeretnék kérni!

rehagergo írta: Sziasztok!

Lenne egy fontos kérdésem felétek, van egy E46 3.20d (2000)es évjaratu gépem. A problémám az automata valtóval van, amikor 3ból-4be vált fel. A fordulatszám mérő felugrik egy jo 1000-1200al tobbre, es hirtelen beall az optimálisra.

A valtoolaj 5000km-óta volt lecserelve.

Esetleg van valami otletetek?? Esélyes lehet egy egész automatavaltó csere??


Elore is koszonom.

Geri


egy diag lehet jó lenne neki, és egy SW frissítés.
egyébként ilyenkor lassú gázzal mész, vagy padlózod?

YELLOW Elküldve: 2016-06-24 13:33 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

nickname írta:
YELLOW írta:
Kabi írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta: hi,
valaki tudna mesélni az ISTA-ról? milyen rendszerigénye van (XP elég neki?), milyen interface kell hozzá, létezik-e olcsó alternatíva, pontosan mire is lehet használni?
ami most van nekem cuccok, nem kommunikálnak E90-nel. viszont előfordulhat, hogy váltanék erre, bár még őszintén szólva nem tudott meggyőzni, vagy csak túl leharcoltakat láttam. igazából már akkor E92 lenne az, ami. aztán ha úgy alakul jó lenne valamivel ránézni. bár lehet mire oda kerül a sor, már az F széria is elérhető lesz számomra azokhoz is jó az ISTA?
THX!


INPÁVAL is lehet kommunikálni az EXX szériával

ISTA -bol van P/D
Min 100 GB szabad hely
Legalább Core2 Duo CPU "i7 ajánlott"
Memoria 2 gb ram esetén elketyeg de szereti a sokat.



i7-es proci minek neki? mindegy ehhez új laptop beruházás kellene.
de pl ilyen KKL kábelell tud jó lenni? mintha láttam volna hasonlót, hogy a programot ISTA-t használta, de ilyne natúr kábel, semmi extra.
akkor az INAP-t kell frissíteni, hogy tudja. meg gondolom ha az EdiBias frissítve van, akkor az NCS is jó lehet. E60, E85, van a listában E9x nincs.
ebben az a gáz, hogy az a +40GB-os cucc sem férne fel a mostani laptop-ra, amivel ki lehetne bővíteni a dolgokat.
ISTA-P, ISTA-D így hirtelen nem tudom mi a különbség utána akartam olvasni odabent, csak időm nem volt.
de lehet elvetem én az egészet, vagy csak jó lenne egy jó állapotú, relatíve jó áron....
mert érdekelnek ezek az új dolgok, de ha nincs olyan autó, akkor nehéz gyakorolni, tapasztalni újat.


Én is még most ismerkedek ezzel az ISTA-D/P programokkal....
Az biztos, hogy nem kell neki az i7, nekem egy core2duo 2,4Ghz Dell notin fut. Az tény, hogy tényleg kell neki sok tárhely.
Az ISTA-D hibakód olvasásra/törlésre, live adatok kiolvasására, szerviz intervallumok állítására, stb használható. Ez 10-20Gb-ot foglal.
Az ISTA-P pedig az autó teljes körű programozására való. Ez kb 50-60Gb
K+DCAN kábelen keresztül csatlakozik. Lehet olyan verziót is "beszerezni" ami nem igényel VMware-t, tehát lehet standalone-ként használni, és emulálják a gépen a szükséges kapcsolódást.


köszi a válaszokat!
ez egyébként visszafelé is kompatibilis? mármint ezzel az ISTA-val lehet E46-ot is mondjuk cuccolni? mert akkor lehet megérné egy komolyabb "munkás" laptop-ba fektetni.
mert másra úgysem használnám, nem igazán szeretem a laptop-ot. mert még itthonra volna si felesleges asztali gép, de hát azt autónézés esetén nem vihetem magammal


Őszintén ha nem Tudod mi az ISTA vagy mivel kompatibilis, akkor hogy akarsz te autókat diagnosztizálni, vagy hibákat értelmezni ?

Egyébként igen komp. visszafelé is a korábbi típusokkal, értelemszerűen.


őőő nyilván te ISTA szakértőként születtél.
érdeklődöm. megnézhetek sok külföldi fórumot, videót, csak lehet félreértek valamit.
és mivel itt biztos használják páran, szerintem akkor egyértelmű, hogy itt kérdezek felőle, hátha lesz valaki, aki talán segíteni is akar vizsgálom a lehetőségeket. ha mégsem akarok autót váltani, akkor felesleges.
ha kisebb frissítésekkel az NCS, vagy INPA is használható hozzá, mondjuk kisebb programozáshoz, funkciók beállítására, akkor is felesleges.
én nem ebből élek, nyilván nem akarok vagyont költeni rá, saját használatra vagy 1-2 havernak megnézni ezt-azt felesleges.
talán erre való a fórum, hogy kérdezzen az ember, tájékozódjon. én kérek elnézést, hogy még hiszek a fórum szellemiségében, amiért tulajdonképpen van.

YELLOW Elküldve: 2016-06-24 06:36 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Kabi írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta: hi,
valaki tudna mesélni az ISTA-ról? milyen rendszerigénye van (XP elég neki?), milyen interface kell hozzá, létezik-e olcsó alternatíva, pontosan mire is lehet használni?
ami most van nekem cuccok, nem kommunikálnak E90-nel. viszont előfordulhat, hogy váltanék erre, bár még őszintén szólva nem tudott meggyőzni, vagy csak túl leharcoltakat láttam. igazából már akkor E92 lenne az, ami. aztán ha úgy alakul jó lenne valamivel ránézni. bár lehet mire oda kerül a sor, már az F széria is elérhető lesz számomra azokhoz is jó az ISTA?
THX!


INPÁVAL is lehet kommunikálni az EXX szériával

ISTA -bol van P/D
Min 100 GB szabad hely
Legalább Core2 Duo CPU "i7 ajánlott"
Memoria 2 gb ram esetén elketyeg de szereti a sokat.



i7-es proci minek neki? mindegy ehhez új laptop beruházás kellene.
de pl ilyen KKL kábelell tud jó lenni? mintha láttam volna hasonlót, hogy a programot ISTA-t használta, de ilyne natúr kábel, semmi extra.
akkor az INAP-t kell frissíteni, hogy tudja. meg gondolom ha az EdiBias frissítve van, akkor az NCS is jó lehet. E60, E85, van a listában E9x nincs.
ebben az a gáz, hogy az a +40GB-os cucc sem férne fel a mostani laptop-ra, amivel ki lehetne bővíteni a dolgokat.
ISTA-P, ISTA-D így hirtelen nem tudom mi a különbség utána akartam olvasni odabent, csak időm nem volt.
de lehet elvetem én az egészet, vagy csak jó lenne egy jó állapotú, relatíve jó áron....
mert érdekelnek ezek az új dolgok, de ha nincs olyan autó, akkor nehéz gyakorolni, tapasztalni újat.


Én is még most ismerkedek ezzel az ISTA-D/P programokkal....
Az biztos, hogy nem kell neki az i7, nekem egy core2duo 2,4Ghz Dell notin fut. Az tény, hogy tényleg kell neki sok tárhely.
Az ISTA-D hibakód olvasásra/törlésre, live adatok kiolvasására, szerviz intervallumok állítására, stb használható. Ez 10-20Gb-ot foglal.
Az ISTA-P pedig az autó teljes körű programozására való. Ez kb 50-60Gb
K+DCAN kábelen keresztül csatlakozik. Lehet olyan verziót is "beszerezni" ami nem igényel VMware-t, tehát lehet standalone-ként használni, és emulálják a gépen a szükséges kapcsolódást.


köszi a válaszokat!
ez egyébként visszafelé is kompatibilis? mármint ezzel az ISTA-val lehet E46-ot is mondjuk cuccolni? mert akkor lehet megérné egy komolyabb "munkás" laptop-ba fektetni.
mert másra úgysem használnám, nem igazán szeretem a laptop-ot. mert még itthonra volna si felesleges asztali gép, de hát azt autónézés esetén nem vihetem magammal

YELLOW Elküldve: 2016-06-23 07:23 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

nickname írta:
YELLOW írta: hi,
valaki tudna mesélni az ISTA-ról? milyen rendszerigénye van (XP elég neki?), milyen interface kell hozzá, létezik-e olcsó alternatíva, pontosan mire is lehet használni?
ami most van nekem cuccok, nem kommunikálnak E90-nel. viszont előfordulhat, hogy váltanék erre, bár még őszintén szólva nem tudott meggyőzni, vagy csak túl leharcoltakat láttam. igazából már akkor E92 lenne az, ami. aztán ha úgy alakul jó lenne valamivel ránézni. bár lehet mire oda kerül a sor, már az F széria is elérhető lesz számomra azokhoz is jó az ISTA?
THX!


INPÁVAL is lehet kommunikálni az EXX szériával

ISTA -bol van P/D
Min 100 GB szabad hely
Legalább Core2 Duo CPU "i7 ajánlott"
Memoria 2 gb ram esetén elketyeg de szereti a sokat.



i7-es proci minek neki? mindegy ehhez új laptop beruházás kellene.
de pl ilyen KKL kábelell tud jó lenni? mintha láttam volna hasonlót, hogy a programot ISTA-t használta, de ilyne natúr kábel, semmi extra.
akkor az INAP-t kell frissíteni, hogy tudja. meg gondolom ha az EdiBias frissítve van, akkor az NCS is jó lehet. E60, E85, van a listában E9x nincs.
ebben az a gáz, hogy az a +40GB-os cucc sem férne fel a mostani laptop-ra, amivel ki lehetne bővíteni a dolgokat.
ISTA-P, ISTA-D így hirtelen nem tudom mi a különbség utána akartam olvasni odabent, csak időm nem volt.
de lehet elvetem én az egészet, vagy csak jó lenne egy jó állapotú, relatíve jó áron....
mert érdekelnek ezek az új dolgok, de ha nincs olyan autó, akkor nehéz gyakorolni, tapasztalni újat.

YELLOW Elküldve: 2016-06-22 16:52 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

hi,
valaki tudna mesélni az ISTA-ról? milyen rendszerigénye van (XP elég neki?), milyen interface kell hozzá, létezik-e olcsó alternatíva, pontosan mire is lehet használni?
ami most van nekem cuccok, nem kommunikálnak E90-nel. viszont előfordulhat, hogy váltanék erre, bár még őszintén szólva nem tudott meggyőzni, vagy csak túl leharcoltakat láttam. igazából már akkor E92 lenne az, ami. aztán ha úgy alakul jó lenne valamivel ránézni. bár lehet mire oda kerül a sor, már az F széria is elérhető lesz számomra azokhoz is jó az ISTA?
THX!