Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2016-05-08 22:41 kipufogó_

spencer írta: Sziasztok.
Valakinek volt már olyan hogy az M57D306 D2-es motoron a kipuff tömítést kifújta az öntvény csonknál?
Üdv.


az az öntvény csonk tutti öntvény? mert akkor valószínű valóban a tömítésnél fúj ki.
de ha nem öntvény, akkor szoktak gondok lenni a leömlővel, reped. és ott fúj ki.

YELLOW Elküldve: 2016-05-08 15:01 Megvegyem? Vegyek ilyet?

lantika írta:
YELLOW írta:
Bero írta:
Trym84 írta: Sziasztok srácok

Tegnap kinéztem egy szépséget egy közeli autókereskedésnél, Ő lenne az:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...n-10097172

A fényezés a felnik, és a hátsó légterelő miatt egyből megtetszett! És nem mellesleg elég ritka az ilyen állapotú 318i.
Mi a véleményetek róla? Tudom 178.000 km van benne, de már sok hirdetést átbújtam, és mindegyikbe minimum ennyi KM van! :S

Szerk.: Am mi a véleményetek a piros színú BMW-kről? Nem b..is? Mivel férfi vagyok, és saját részre lenne, azt hiszem jogosan teszem fel a kérdést!


Helló!

A színről nem nyilatkozok,az szubjektív Ez a motor egy lomha sz.r kéziváltóval is,nemhogy egy automatával.. Szerintem ne ilyet nézz,ha csak nem pont ilyet akarsz. Az is biztos,már csak a képek alapján is,hogy ebbe nem ennyi Km van...


maga a motor csak mihezképest lomha... egy 30i-hez biztos
tény, hogy amúgy sem csípem az automatát, de a kismotoros autókban lévő automatáktól pláne falra mászok.
viszont most szín és kis motor, sut.váltó miatt kiválóan alkalmas női autónak. most ezzel nem azt akarom mondani, hogy gáz ha férfi veszi meg. de ugye lehet második autó lesz a párjának. nyugodt vezetéshez jó, fogyasztásnak nem annyira. ez egy butább automata ráadásul.
piros színről annyit, hogy FL-ben jobban néz ki, de akkor is érdemes a htsó lámpára egy füst réteget húzni.

nekem már az is fura, hogy nincs gyújtáson lévő műszerfal kép. gyanítom világítana egy kis pont a km felirat mellett. lehet valós a km, folyamatos városi használat mellett. viszont a váltó kilehet már, gyanítom nem cserélgettek benne olajat.

első vagy női, nyugodt stílushoz jó autó lehet.


Yellow 5-ik kepen jär az auto motorja,ugy van lefenykepezve a müszerfal,es vilägit a 2 hätso vilägitäs visszajelzöje,de a manipu nem.


és abból a képből látsz valamit? mert csak díj ellenében nagyítható...

YELLOW Elküldve: 2016-05-08 10:17 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Bero írta:
Trym84 írta: Sziasztok srácok

Tegnap kinéztem egy szépséget egy közeli autókereskedésnél, Ő lenne az:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...n-10097172

A fényezés a felnik, és a hátsó légterelő miatt egyből megtetszett! És nem mellesleg elég ritka az ilyen állapotú 318i.
Mi a véleményetek róla? Tudom 178.000 km van benne, de már sok hirdetést átbújtam, és mindegyikbe minimum ennyi KM van! :S


Szerk.: Am mi a véleményetek a piros színú BMW-kről? Nem b..is? Mivel férfi vagyok, és saját részre lenne, azt hiszem jogosan teszem fel a kérdést!


Helló!

A színről nem nyilatkozok,az szubjektív Ez a motor egy lomha sz.r kéziváltóval is,nemhogy egy automatával.. Szerintem ne ilyet nézz,ha csak nem pont ilyet akarsz. Az is biztos,már csak a képek alapján is,hogy ebbe nem ennyi Km van...


maga a motor csak mihezképest lomha... egy 30i-hez biztos
tény, hogy amúgy sem csípem az automatát, de a kismotoros autókban lévő automatáktól pláne falra mászok.
viszont most szín és kis motor, sut.váltó miatt kiválóan alkalmas női autónak. most ezzel nem azt akarom mondani, hogy gáz ha férfi veszi meg. de ugye lehet második autó lesz a párjának. nyugodt vezetéshez jó, fogyasztásnak nem annyira. ez egy butább automata ráadásul.
piros színről annyit, hogy FL-ben jobban néz ki, de akkor is érdemes a htsó lámpára egy füst réteget húzni.

nekem már az is fura, hogy nincs gyújtáson lévő műszerfal kép. gyanítom világítana egy kis pont a km felirat mellett. lehet valós a km, folyamatos városi használat mellett. viszont a váltó kilehet már, gyanítom nem cserélgettek benne olajat.

első vagy női, nyugodt stílushoz jó autó lehet.

YELLOW Elküldve: 2016-05-04 17:32 320d Motor

Jano75 írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
Jano75 írta: Köszönöm a segitséget. Nem sokra mentem veletek. Hmmmmm.


Szívesen máskor is, főleg ilyen stílussal...


én sosem értem, amikor valaki egyszerű dolgokat kérdez, olyanokat, amiket pikk-pakk megtalál a google segítségével. aztán ha nem kap rá választ, háborog, lenéző.
ez nem egy bontós oldal. ha új alkatrész kell, akkor vannak boltok, webáruházak, ha használt akkor bontók. ehhez olyan nagy ész kell? vagy mit várt, hogy valaki felajénl egy ingyen főtengelyt?
én direkt nem írtam erre, mert se nem írta, hogy sürgős, másképp az oldalt olvasva tanulmányozva megtalálta volna a választ, vagy ugye ott a google, ami azonnak dob több lehetőséget. de hát aki, h_lye...
attól meg kivagyok, amikor baj van a géppel, akkor beregisztrálnak 3 oldalra, 10 csoportba a FB-on. mindenhol kérdez, sokszor se köszönés semmi, aztán annyi volt. és ebből van nagyon sok, a néhány aktív törzsgárda tagtól, meg folyamatosan elvárják, hogy ugorjanak mindenre, de azonnal. aztán semmi feeedback, ha megoldódik a probléma. persze tisztelet a kivételnek, annak a néhánynak. követekőzés, lenézés az megy.
ez nem szeretet szolgálat, hanem egy rajongói oldal. ahol segítünk ha tudunk, és ha van időnk. ha sűrgős, akkor vannak fizetős autószerelők, vagy legalább írja ki az illető, de ne ilyen banális dolognál, amitől hemzseg a net. sokszor keresnek meg privátban, de én látom a fórumon is a kérdést, de ha nem tudok érdemben mit mondani, javasolni, akkor privátban sem tudok, csak "magyarázkodhatok". tudom milyen az, ha sürgős és ideges az ember, de gondolkozni is lehetne ha elszámol az ember 10-ig.
senki nem kap itt fizetést (legalábbis szerintem), hogy itt önszándékúlag segít.
sokszor melóban olvasok valamit, válaszolnék, de időm sincs rá, mondom jad 10 óra múlva, de már ott figyel a privát is. aztán ha nincs válasz, csak a leb_szás megy.

Bocsánat hogy nem vagyok net függő,bocsánat hogy nem vagyok autószerelő. Csak azt hittem hogy, ezen az oldalon elöbb találok minél olcsóbb alkatrészt. Csak egy kis felvilágosításra lett volna szükségem,de úgy látom itt elöbb megy a lebaszás mint a segitség! Egyébként vettem egy komplett motort, így jobban jártam. Mégegyszer köszönöm. Nem sértésböl irtam,csak tudatlanságbol. Sziasztok.


ahhoz nem kell autószerelőnek lenni, vagy net függőnek lenni, hogy ha sürgős valami, akkor odaírd, vagy jelezd valamilyen formában. és ha mégsem tud valaki segíteni, akkor sem ilyen hangnemben kell írni.
off autóhoz nekem is kellett cucc, nem az adott márka fórumára mentem, hanem konkrétan bontókat kerestem, vagy magára az alkatrészre keresve. gyorsabb a siker, mint adott esetben fórumon várni, vajon ki ír és mikor. én lecseszésből írtam, csak célszerű gondolkozni egy kicsit előtte. ha valami nagyon sürgős, akkor lehet nem a fórum a legjobb megoldás.

reméljük később tudunk majd segíteni, ha gondod akad.

YELLOW Elküldve: 2016-05-04 13:40 E90 vásárlás

elgeri írta:
(Én vagyok a ritka kivétel, én évi 6e-t megyek vele, mégis évente cserélem az olajat... de ki tudja mit csinált az előző tulaj vele.)


ne legyél ebben olyan biztos
én igaz 2 évente cserélek olajat, de most a 2 év alatt 7600 vagy 7900km-t mentem. oszd el. amúgy én is meglepődtem, mert nekem semmivel nem tűnt kevesebbnek, mint korábban. eddig a legtöbb 2 évi 12ezer km volt. szóval majdnem győztem. mert tudok, aki még ettől is kevesebbet megy. de nekem fater sem megy többet. munkahely itt van mindkettőknek, sőt én oda is bringával járok, de ő is 4,5 km-re autóval, de nem minden nap. neki is a lassan 10 éves autóban 45ezer km lesz. és valós. de hazudok, mert kb 300-400km úgy lett megtéve, hogy a km/h nem működött, pont hétfőn lett az ABS tömb elektronikája cserélve.

YELLOW Elküldve: 2016-05-03 22:49 320d Motor

Tano írta:
Jano75 írta: Köszönöm a segitséget. Nem sokra mentem veletek. Hmmmmm.


Szívesen máskor is, főleg ilyen stílussal...


én sosem értem, amikor valaki egyszerű dolgokat kérdez, olyanokat, amiket pikk-pakk megtalál a google segítségével. aztán ha nem kap rá választ, háborog, lenéző.
ez nem egy bontós oldal. ha új alkatrész kell, akkor vannak boltok, webáruházak, ha használt akkor bontók. ehhez olyan nagy ész kell? vagy mit várt, hogy valaki felajénl egy ingyen főtengelyt?
én direkt nem írtam erre, mert se nem írta, hogy sürgős, másképp az oldalt olvasva tanulmányozva megtalálta volna a választ, vagy ugye ott a google, ami azonnak dob több lehetőséget. de hát aki, h_lye...
attól meg kivagyok, amikor baj van a géppel, akkor beregisztrálnak 3 oldalra, 10 csoportba a FB-on. mindenhol kérdez, sokszor se köszönés semmi, aztán annyi volt. és ebből van nagyon sok, a néhány aktív törzsgárda tagtól, meg folyamatosan elvárják, hogy ugorjanak mindenre, de azonnal. aztán semmi feeedback, ha megoldódik a probléma. persze tisztelet a kivételnek, annak a néhánynak. követekőzés, lenézés az megy.
ez nem szeretet szolgálat, hanem egy rajongói oldal. ahol segítünk ha tudunk, és ha van időnk. ha sűrgős, akkor vannak fizetős autószerelők, vagy legalább írja ki az illető, de ne ilyen banális dolognál, amitől hemzseg a net. sokszor keresnek meg privátban, de én látom a fórumon is a kérdést, de ha nem tudok érdemben mit mondani, javasolni, akkor privátban sem tudok, csak "magyarázkodhatok". tudom milyen az, ha sürgős és ideges az ember, de gondolkozni is lehetne ha elszámol az ember 10-ig.
senki nem kap itt fizetést (legalábbis szerintem), hogy itt önszándékúlag segít.
sokszor melóban olvasok valamit, válaszolnék, de időm sincs rá, mondom jad 10 óra múlva, de már ott figyel a privát is. aztán ha nincs válasz, csak a leb_szás megy.

YELLOW Elküldve: 2016-05-03 11:53 Mi lehet a baj?

szicsu írta:
YELLOW írta:
szicsu írta:
szicsu írta: Sziasztok!
A problémám a következő:Induláskor,ha nem nyomok elég gázt,(alapjárat környéke)akkor elkezd remegni az autó.Ugyan ez történik,ha menet közben visszaengedem a fordulatot 1200-1500 köré,és odalépek neki.És lehet,hogy nem függ össze vele,de mintha mostanában egy kicsit darabosabban venné a fokozatokat...
Kuplung?Vagy felkészülhetek egy kettőstömegű lendkerék cserére???
Alámentünk,és ha álló helyzetben kinyomott kuplungnál váltogatok,akkor a kardán elég rendesen megmozdul...


Esetleg valakinek valami tipp...?
Utánaolvasgattam,és lehet hogy a váltóba 40ekm-el ezelőtt tett ATF olaj a bibi???
Az autóban 270000km van....


nem az oldaj miatt van. mármint az ATF mindenképp jobb bele, mint a manuális olaj, ha már gyárit nem etsz bele az ember.
nekem rokon szerelőnek a Z4-ese is ilyen, ő azt mondta kuplung lesz, az enyém is csinálja, de egyébként már a 45ezrett futott off autónknál is észrevettem.
nem kell neki alacsony fordulat, mert a hajtás tehetetlensége visszahat a motorra.
én nem mondanám, hogy kettőstömegű lenne.

szerk.: M43-hoz már kettőstömegű van egyébként?

Alkatrészes oldalak hozzák hozzá a kettőstömegűt...Majd ha lekapjuk a váltót,meglátjuk...
Addig megpróbálok hozzá gyári olajat szerezni...


de ehhez nem lesz köze az olajnak. magához a váltókaron érzett akadásnak lehet köze hozzá.

YELLOW Elküldve: 2016-05-03 10:34 Mi lehet a baj?

szicsu írta:
szicsu írta: Sziasztok!
A problémám a következő:Induláskor,ha nem nyomok elég gázt,(alapjárat környéke)akkor elkezd remegni az autó.Ugyan ez történik,ha menet közben visszaengedem a fordulatot 1200-1500 köré,és odalépek neki.És lehet,hogy nem függ össze vele,de mintha mostanában egy kicsit darabosabban venné a fokozatokat...
Kuplung?Vagy felkészülhetek egy kettőstömegű lendkerék cserére???
Alámentünk,és ha álló helyzetben kinyomott kuplungnál váltogatok,akkor a kardán elég rendesen megmozdul...


Esetleg valakinek valami tipp...?
Utánaolvasgattam,és lehet hogy a váltóba 40ekm-el ezelőtt tett ATF olaj a bibi???
Az autóban 270000km van....


nem az oldaj miatt van. mármint az ATF mindenképp jobb bele, mint a manuális olaj, ha már gyárit nem etsz bele az ember.
nekem rokon szerelőnek a Z4-ese is ilyen, ő azt mondta kuplung lesz, az enyém is csinálja, de egyébként már a 45ezrett futott off autónknál is észrevettem.
nem kell neki alacsony fordulat, mert a hajtás tehetetlensége visszahat a motorra.
én nem mondanám, hogy kettőstömegű lenne.

szerk.: M43-hoz már kettőstömegű van egyébként?

YELLOW Elküldve: 2016-05-02 12:13 Futómû és hibái

Sanyi991 írta:
YELLOW írta:
Sanyi991 írta:
YELLOW írta:
Sanyi991 írta: Sziasztok!

Nem tudom, hogy jó témában írok-e, ha rossz akkor bocsi, és töröljétek nyugodtan. Adott egy E46 320ci. Városon kívül olyan érzésem van a kanyarokban, mintha meg akarná előzni a hátulja az elejét. Elöl szinte minden új. Gyári M-tech futómű. Elől-hátul új narancs Koni gátlók, Eibach 40-25mm-es rugók vannak. Szintén új Uniroyal Rain sport gumik 225/40 r18 méretben. Nem kopog-zörög semmi, én mégis többet várnék ettől a futóműtől. Csak akkor csinálja, ha hátul nincs súly, és relatíve nagy tempónál. A nagy tempó alatt nem azt értem hogy határon. Viszonyításként írom, hogy egy platós üres transittal mentem, és ugyanazzal a sebességgel be lehetett rakni, mint az enyémet. A régi E36-om ballonos téli gumival is jobban feküdte az utat.
Én nem hiszem, hogy ennek ilyennek kéne lennie. Valakinek valami ötlet?


lehet nem ártana egy futóműbeállítás első körben.


Azt elfelejtettem írni, hogy megvolt. A gátló-rugó csere után közvetlen. Az nem tudom, hogy számít-e, de nem a nagy kerekek voltak rajta állításkor.


számíthat. főleg ha jobban eltér méretben, átmérő, szélesség ET szám, nagy gumi.
de azt tudni kell, hogy nagyon kevesen tudnak jól futóművet beállítani. hiábamondja rá, hogy kész mehetsz, sok esetet hallani, hogy mégsem lett jó. én nem tudom ki csinálta, hol, mennyire érti a dolgát. pedig alapvetően az új futóműállító rendszerekkel már elég könnyű a dolog szerintem. én tudok olyat, aki elég régi szerkezetet használ mégis jól állítja be. legalábbis jókat hallottam róla, pedig nem hivatalos. sok valós szerelő is alá megy az autónak, aztán egy komolyabb futóműnél azt sem tudja mi micsoda, nem is mer hozzányúlni, inkább azt mondja kész. a lóvét persze beszedi érte.
én ajánlani sem tudok így hirtelen, de lehet máshoz is érdemes volna elvinni. szokták itt mondani, hogy ugyanoda vidd aztán addig csinálja amíg jó nem lesz. hát akinek van idegrendszere kivárni na meg lehet több kárt csinál.


Köszi a választ. Eléggé eltér. A gyári 15" volt rajta, most viszont 8x18 et24. Úgyhogy első körben megnézetem megint. Az a baj amúgy, hogy most akarok én is szerelőt váltani, mert nem igazán voltam megelégedve a nem kevés pénzért nyújtott szolgáltatással. Na mindegy. Keresek itt a környéken valakit, aki remélhetőleg jól beállítja/átnézi.


na ez már elég nagy eltérés... széles gumi is vanrajta, szélesebb lett a nyomtáv. már csak a nyomvájú is rángathatja az autót.
viszont lehet, hogy a 15-ös télihez jó volt beállítva, tehát lehet a szaki csak nem hülye, mert azért ez már eléggé eltér azoktól a felniktől.
nekem téli e-h: 195/65 R15 ET42 vagy 47 nyáron e: 225/45 R17 h: 245/40 R17 ET40 mind a négy, és szerencsére egyik szett sem kopik félre, sem abnormálisan, viszont a nyomvájú viszi mindkét szettet, csak a nyári szélesek miatt jobban kell bírkózni a kormánnyal. ja ültetve is van 35mm elől-hátul. egyébként jó útón simán belemerek állni a fékbe, úgy megy egyenesen, mintha sínen menne.
én magam is félek, ha egyszer olyan művelet lesz a fotóműben, ami állítást is von maga után, mert szerintem sosem lesz ilyen a beállítása, mint most.

YELLOW Elküldve: 2016-05-02 11:27 Futómû és hibái

Sanyi991 írta:
YELLOW írta:
Sanyi991 írta: Sziasztok!

Nem tudom, hogy jó témában írok-e, ha rossz akkor bocsi, és töröljétek nyugodtan. Adott egy E46 320ci. Városon kívül olyan érzésem van a kanyarokban, mintha meg akarná előzni a hátulja az elejét. Elöl szinte minden új. Gyári M-tech futómű. Elől-hátul új narancs Koni gátlók, Eibach 40-25mm-es rugók vannak. Szintén új Uniroyal Rain sport gumik 225/40 r18 méretben. Nem kopog-zörög semmi, én mégis többet várnék ettől a futóműtől. Csak akkor csinálja, ha hátul nincs súly, és relatíve nagy tempónál. A nagy tempó alatt nem azt értem hogy határon. Viszonyításként írom, hogy egy platós üres transittal mentem, és ugyanazzal a sebességgel be lehetett rakni, mint az enyémet. A régi E36-om ballonos téli gumival is jobban feküdte az utat.
Én nem hiszem, hogy ennek ilyennek kéne lennie. Valakinek valami ötlet?


lehet nem ártana egy futóműbeállítás első körben.


Azt elfelejtettem írni, hogy megvolt. A gátló-rugó csere után közvetlen. Az nem tudom, hogy számít-e, de nem a nagy kerekek voltak rajta állításkor.


számíthat. főleg ha jobban eltér méretben, átmérő, szélesség ET szám, nagy gumi.
de azt tudni kell, hogy nagyon kevesen tudnak jól futóművet beállítani. hiábamondja rá, hogy kész mehetsz, sok esetet hallani, hogy mégsem lett jó. én nem tudom ki csinálta, hol, mennyire érti a dolgát. pedig alapvetően az új futóműállító rendszerekkel már elég könnyű a dolog szerintem. én tudok olyat, aki elég régi szerkezetet használ mégis jól állítja be. legalábbis jókat hallottam róla, pedig nem hivatalos. sok valós szerelő is alá megy az autónak, aztán egy komolyabb futóműnél azt sem tudja mi micsoda, nem is mer hozzányúlni, inkább azt mondja kész. a lóvét persze beszedi érte.
én ajánlani sem tudok így hirtelen, de lehet máshoz is érdemes volna elvinni. szokták itt mondani, hogy ugyanoda vidd aztán addig csinálja amíg jó nem lesz. hát akinek van idegrendszere kivárni na meg lehet több kárt csinál.

YELLOW Elküldve: 2016-05-02 11:13 Futómû és hibái

Sanyi991 írta: Sziasztok!

Nem tudom, hogy jó témában írok-e, ha rossz akkor bocsi, és töröljétek nyugodtan. Adott egy E46 320ci. Városon kívül olyan érzésem van a kanyarokban, mintha meg akarná előzni a hátulja az elejét. Elöl szinte minden új. Gyári M-tech futómű. Elől-hátul új narancs Koni gátlók, Eibach 40-25mm-es rugók vannak. Szintén új Uniroyal Rain sport gumik 225/40 r18 méretben. Nem kopog-zörög semmi, én mégis többet várnék ettől a futóműtől. Csak akkor csinálja, ha hátul nincs súly, és relatíve nagy tempónál. A nagy tempó alatt nem azt értem hogy határon. Viszonyításként írom, hogy egy platós üres transittal mentem, és ugyanazzal a sebességgel be lehetett rakni, mint az enyémet. A régi E36-om ballonos téli gumival is jobban feküdte az utat.
Én nem hiszem, hogy ennek ilyennek kéne lennie. Valakinek valami ötlet?


lehet nem ártana egy futóműbeállítás első körben.

YELLOW Elküldve: 2016-05-01 22:15 Elsõ lámpák

Robin68 írta:
YELLOW írta:
herr68 írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
herr68 írta: Milyen típusú H7-s izzót használjak,hogy minél jobban hasonlítson az angel eyes fényére.
Jelenleg Osram, look xenon van benne de még ez is elmarad az angel eyes(smd 120) fényerejétől.


Tegyel ellenälläst az angel eye ele,igy nem lesz annyira erös a fenye.


szerintem a szín egyezéssel van a gondja... ellenállástól csak gyengébben fog világítani a színe megmarad.
eleve még most is azt mondom, egy H7-es halogén foncsoros lámpánál tök feleslegesen világít az AE, úgysem adja ki magát szerintem...


Azt irta hogy az AE fenyerötöl marad el a H7.


Helyesbítenék,a szín az ami különbözik.Esetleg valamilyen led izzó?


én godoltam, hogy erre gondolsz, mert ez az általános probléma, ami fel szokott merülni.
de lehetetlen elsz olyan színű izzót találni szerintem. nem is erőlködnék. ezért jó az első szériás ősköri AE, mert az olyan volt, mint a halogén gyári izzók kb.

Ha nem akarsz nagyon költeni akkor próbáld meg ezt a fajta kék izzót. Míg nem volt xenonom addig ilyet használtam, nekem bejött. Láttam is rendesen vele és nem csesztettek soha érte.


nekem volt ilyen... egy jó dolog volt benne, hogy nappal a kék festése az izzónak, szépen tükröződött a foncsorban.
én is gyengének éreztem, mint ahogy sokan írták. akkor döbbentem meg, amikor este égett ki, és a korábban megvett GE Light-t tettem be. lehet a vatített kép sárgásabb volt, de durva volt mennyire jobban látni vele. szóval soha többet, gagyi, xenon hatású izzó.
valahogy nem érdekel, hogy milyen a színe... ha belenézek fehér ez is.
szóval ha sokat vezet sötétben, inkább neeee!

YELLOW Elküldve: 2016-05-01 18:12 Elsõ lámpák

herr68 írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
herr68 írta: Milyen típusú H7-s izzót használjak,hogy minél jobban hasonlítson az angel eyes fényére.
Jelenleg Osram, look xenon van benne de még ez is elmarad az angel eyes(smd 120) fényerejétől.


Tegyel ellenälläst az angel eye ele,igy nem lesz annyira erös a fenye.


szerintem a szín egyezéssel van a gondja... ellenállástól csak gyengébben fog világítani a színe megmarad.
eleve még most is azt mondom, egy H7-es halogén foncsoros lámpánál tök feleslegesen világít az AE, úgysem adja ki magát szerintem...


Azt irta hogy az AE fenyerötöl marad el a H7.


Helyesbítenék,a szín az ami különbözik.Esetleg valamilyen led izzó?


én godoltam, hogy erre gondolsz, mert ez az általános probléma, ami fel szokott merülni.
de lehetetlen elsz olyan színű izzót találni szerintem. nem is erőlködnék. ezért jó az első szériás ősköri AE, mert az olyan volt, mint a halogén gyári izzók kb.

YELLOW Elküldve: 2016-05-01 16:25 Elsõ lámpák

lantika írta:
herr68 írta: Milyen típusú H7-s izzót használjak,hogy minél jobban hasonlítson az angel eyes fényére.
Jelenleg Osram, look xenon van benne de még ez is elmarad az angel eyes(smd 120) fényerejétől.


Tegyel ellenälläst az angel eye ele,igy nem lesz annyira erös a fenye.


szerintem a szín egyezéssel van a gondja... ellenállástól csak gyengébben fog világítani a színe megmarad.
eleve még most is azt mondom, egy H7-es halogén foncsoros lámpánál tök feleslegesen világít az AE, úgysem adja ki magát szerintem...

YELLOW Elküldve: 2016-04-30 18:41 Klíma automatika hiba

Tano írta:
Bitu79 írta:
asprey írta: Sziasztok!
E46 318ci 2000 évjárat!
Szeretném megkérdezni, hogy Ncs expert-ben hol tudom kikapcsolni a gyujtás után ne kapcsoljon be automatikusan a klimapanel. Járó motornál kikapcsolom de ujboli inditás után mindig visszakapcsol.
Köszönöm a segitséget előr is!


KLIMABETR_BEI_ZUEND_EIN_(1-4-ig vannak).Ezeket nicht_aktiv-ra állítsd.


Ez csak magára a lágkondi a memóriájára vonatkozik.
Szerintem ő arra gondol, hogy a ventivel teljesen leveszi és kikapcsolja magát az egész panelt.
Tudtommal ezt mindig bekapcsolja gyújtásráadáskor, nem láttam opciót ennek kikapcsolására.


nekem nem kapcsol be, ha kikapcsolt állapotban állítottam le. mármint ha leállításnál fekete a klíma panel, nincs világosság benne, akkor autó restartnál si sötét. ha müködött leállításnál, akkor indításnál is fog.