Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2016-02-05 22:37 Kuplung_

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
b_imi írta:
Tom22 írta: Sziasztok!
Kettöstömegű(LUK) és kuplungszett(LUK) csere után, kicsit csúszik a kuplung ???(E91 LCI 320D 11'
Valaki tapasztalt már ilyet : ??
Miért ?


Kimaradt a zsírtalanítása a két felületnek, ami a tárcsához ér, vagy nem jól tették be a kinyomócsapágyat és feltámasztja a nyomólapot. Más oka nemigen lehet.


Sztem nem lehet rosszul összerakni.Pár kilóméter és jó lesz...
Ez természetes.Kicsit össze kell kopnia a felületeknek.


az, hogy szerinted mit lehet és hogyan az egy dolog. de úgy látom megint elemedben vagy. úgy látszik nem fúrtad eleget az oldalt, különben tudnád, hogy a kettőstömegű beállítása nem olyan egyszerű. mármint az új felrakása. és simán lehet olyan, hogy nem illeszkedik síkban a tárcsával, stb.
az másik dolgo, hogy én nem vagyok LUk párti, inkább Sachs (ez most olyan, mintha szakszi párti lennék nem luk párti )


Ti egyből kitaláljátok mindenre,hogy nem jól lett összerakva.



Pár km múlva jó lesz neki hidd csak el...


én azért megkérdezném, mióta lettél szakértője a témának (mármint úgy egészében a BMW-nek és az autószerelésnek)? mert olyannyira biztosra állítasz sok dolgot, vagyis inkább úgy mondanám, hogy magabiztosan állítod, hogy az félelmetes.
nem kizárt, hogy úgy lesz, ahogy állítod. vak tyúk is talál szemet.
áruld el a titkod!

YELLOW Elküldve: 2016-02-05 21:59 Kuplung_

Bitu79 írta:
b_imi írta:
Tom22 írta: Sziasztok!
Kettöstömegű(LUK) és kuplungszett(LUK) csere után, kicsit csúszik a kuplung ???(E91 LCI 320D 11'
Valaki tapasztalt már ilyet : ??
Miért ?


Kimaradt a zsírtalanítása a két felületnek, ami a tárcsához ér, vagy nem jól tették be a kinyomócsapágyat és feltámasztja a nyomólapot. Más oka nemigen lehet.


Sztem nem lehet rosszul összerakni.Pár kilóméter és jó lesz...
Ez természetes.Kicsit össze kell kopnia a felületeknek.


az, hogy szerinted mit lehet és hogyan az egy dolog. de úgy látom megint elemedben vagy. úgy látszik nem fúrtad eleget az oldalt, különben tudnád, hogy a kettőstömegű beállítása nem olyan egyszerű. mármint az új felrakása. és simán lehet olyan, hogy nem illeszkedik síkban a tárcsával, stb.
az másik dolgo, hogy én nem vagyok LUk párti, inkább Sachs (ez most olyan, mintha szakszi párti lennék nem luk párti )

YELLOW Elküldve: 2016-02-05 20:36 Lökhárító

Pitykoo írta: Hali!
Melyiket érdemesebb megvenni lökhárítóban?
Az ABS anyagút vagy a Polipropilén/OEM anyagút?!
Előre is köszi!


PP.
de csak úgy megsúgom (pedig már jó párszor írtam), hogy az enyémet is ABS anyagúként vettem, de a képen is láttam, hogy az tutti nem az. és valóban nem. PP volt az is. ez sokkal rugalmasabb mint az ABS és jobban időt állóbb. egyébként a lökös belsejében látszik a jelölés, valahogy így szokták: >PP< ha jól emlékszem.
vagy így:

YELLOW Elküldve: 2016-02-04 21:04 Torpanás

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
jencispy írta:
ESP nem lehet?
Pl. ha túlkormányzott lesz (megindul a hátulja) az első kereket fékezi.



annak lenne látszatja, szintén a műszerfalon. ha dolgozik a DSC, annak jele van. bár oylat észrevettem, hogy néha mintha később villanna, mint ahogy dolgozott. tehát a rendszer gyorsabb, mint kijelezze de ilyen nagy visszafogásnál lenne jele.


Hm.. az enyémbe van ilyen egyáltalán?! sztem nincs...


hogy ne vóna... milyen BMW-s vagy Te? leesik a hó ki kől kapcsolni
nekem xaros 1.8-as van, de szárazon siméán lámpáról gyorsításnál is működésre tudom bírni a DSC-t.
a legtübb FL-es E46-ban már DSC van. főleg a nagyobb motorosokban, egy két kisebb motorosban ASC van, vagy sok FL előttiben, de az is kipörgésgátló, csak szerényebb tudással.


Az ESP-re gondoltam! Nekem is DSC van benne és hóba meg vizes úton ki is van kapcsolva


ESP, DSC, ASP és hasonlók, mondhatni ugyanaz. szégyelje el magát az, aki a BMW-nél az ESP kifejezést használja ESP inkább VW, Opel, stb helyen.

YELLOW Elküldve: 2016-02-04 20:21 Torpanás

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
jencispy írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali! Sajna utolért engem is a torpanás gond!
Viszont nekem új a légtömegmérőm, és eddig nem csinált ilyet!
Az elmúlt pár napban vettem észre, hogy 1-be és csak ott, amikor elindulnék nagy lendülettel (majdhogynem lepadlózva) akkor egy picit megindul és utána megtorpan aztán ha átesett ezen, megyen rendesen.
Találkoztatok már ilyennel?! Valami tipp?!
Előre is köszönöm!


ne padlózd le...
most azért ne gondolja már senki azt, hogy egy benzines vagy dízel motor, úgy fog menni mint egy villany autó. nem fog egyenletesen gyorsulni. hiába adsz túl nagy gázt, ha az autó súlya miatt nem bírja meghajtani. most ezt jobban nem tudom elmondani.
viszont lehet megcsúszott a kuplungod. vagy a fordulatszámon is láttad a torpanást?
lehet üzemanyagtól is, párás levegőtől. mondjuk Te mindenen rögtön parázol azt tudom, de szerintem ne izgulj. főleg ha hideg motor esetén van ez. szerintem.


Sejtettem, hogy a "padló" szó lesz a lényeg!
Tudom, hogy nem f1-es autó, de nem csinálta eddig és mindig üzem meleg motornál szokta csinálni. Ilyenkor rendesen előrebólintok a torpanás miatt!
Máskor ha odalépek szépen megindul egyenletesen. Csak zavar!
Amm.... ja, engem egy kis elváltozás is zavar sajna! Észreveszek mindent...


jah hogy előre is bólintasz? az tényleg durva...


Mintha belefékeznék közben... ( DE nem! )


ESP nem lehet?
Pl. ha túlkormányzott lesz (megindul a hátulja) az első kereket fékezi.



annak lenne látszatja, szintén a műszerfalon. ha dolgozik a DSC, annak jele van. bár oylat észrevettem, hogy néha mintha később villanna, mint ahogy dolgozott. tehát a rendszer gyorsabb, mint kijelezze de ilyen nagy visszafogásnál lenne jele.


Hm.. az enyémbe van ilyen egyáltalán?! sztem nincs...


hogy ne vóna... milyen BMW-s vagy Te? leesik a hó ki kől kapcsolni
nekem xaros 1.8-as van, de szárazon siméán lámpáról gyorsításnál is működésre tudom bírni a DSC-t.
a legtübb FL-es E46-ban már DSC van. főleg a nagyobb motorosokban, egy két kisebb motorosban ASC van, vagy sok FL előttiben, de az is kipörgésgátló, csak szerényebb tudással.

YELLOW Elküldve: 2016-02-04 19:48 Torpanás

jencispy írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali! Sajna utolért engem is a torpanás gond!
Viszont nekem új a légtömegmérőm, és eddig nem csinált ilyet!
Az elmúlt pár napban vettem észre, hogy 1-be és csak ott, amikor elindulnék nagy lendülettel (majdhogynem lepadlózva) akkor egy picit megindul és utána megtorpan aztán ha átesett ezen, megyen rendesen.
Találkoztatok már ilyennel?! Valami tipp?!
Előre is köszönöm!


ne padlózd le...
most azért ne gondolja már senki azt, hogy egy benzines vagy dízel motor, úgy fog menni mint egy villany autó. nem fog egyenletesen gyorsulni. hiába adsz túl nagy gázt, ha az autó súlya miatt nem bírja meghajtani. most ezt jobban nem tudom elmondani.
viszont lehet megcsúszott a kuplungod. vagy a fordulatszámon is láttad a torpanást?
lehet üzemanyagtól is, párás levegőtől. mondjuk Te mindenen rögtön parázol azt tudom, de szerintem ne izgulj. főleg ha hideg motor esetén van ez. szerintem.


Sejtettem, hogy a "padló" szó lesz a lényeg!
Tudom, hogy nem f1-es autó, de nem csinálta eddig és mindig üzem meleg motornál szokta csinálni. Ilyenkor rendesen előrebólintok a torpanás miatt!
Máskor ha odalépek szépen megindul egyenletesen. Csak zavar!
Amm.... ja, engem egy kis elváltozás is zavar sajna! Észreveszek mindent...


jah hogy előre is bólintasz? az tényleg durva...


Mintha belefékeznék közben... ( DE nem! )


ESP nem lehet?
Pl. ha túlkormányzott lesz (megindul a hátulja) az első kereket fékezi.



annak lenne látszatja, szintén a műszerfalon. ha dolgozik a DSC, annak jele van. bár oylat észrevettem, hogy néha mintha később villanna, mint ahogy dolgozott. tehát a rendszer gyorsabb, mint kijelezze de ilyen nagy visszafogásnál lenne jele.

YELLOW Elküldve: 2016-02-04 19:13 Torpanás

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali! Sajna utolért engem is a torpanás gond!
Viszont nekem új a légtömegmérőm, és eddig nem csinált ilyet!
Az elmúlt pár napban vettem észre, hogy 1-be és csak ott, amikor elindulnék nagy lendülettel (majdhogynem lepadlózva) akkor egy picit megindul és utána megtorpan aztán ha átesett ezen, megyen rendesen.
Találkoztatok már ilyennel?! Valami tipp?!
Előre is köszönöm!


ne padlózd le...
most azért ne gondolja már senki azt, hogy egy benzines vagy dízel motor, úgy fog menni mint egy villany autó. nem fog egyenletesen gyorsulni. hiába adsz túl nagy gázt, ha az autó súlya miatt nem bírja meghajtani. most ezt jobban nem tudom elmondani.
viszont lehet megcsúszott a kuplungod. vagy a fordulatszámon is láttad a torpanást?
lehet üzemanyagtól is, párás levegőtől. mondjuk Te mindenen rögtön parázol azt tudom, de szerintem ne izgulj. főleg ha hideg motor esetén van ez. szerintem.


Sejtettem, hogy a "padló" szó lesz a lényeg!
Tudom, hogy nem f1-es autó, de nem csinálta eddig és mindig üzem meleg motornál szokta csinálni. Ilyenkor rendesen előrebólintok a torpanás miatt!
Máskor ha odalépek szépen megindul egyenletesen. Csak zavar!
Amm.... ja, engem egy kis elváltozás is zavar sajna! Észreveszek mindent...


jah hogy előre is bólintasz? az tényleg durva...

YELLOW Elküldve: 2016-02-04 18:39 Torpanás

Pitykoo írta: Hali! Sajna utolért engem is a torpanás gond!
Viszont nekem új a légtömegmérőm, és eddig nem csinált ilyet!
Az elmúlt pár napban vettem észre, hogy 1-be és csak ott, amikor elindulnék nagy lendülettel (majdhogynem lepadlózva) akkor egy picit megindul és utána megtorpan aztán ha átesett ezen, megyen rendesen.
Találkoztatok már ilyennel?! Valami tipp?!
Előre is köszönöm!


ne padlózd le...
most azért ne gondolja már senki azt, hogy egy benzines vagy dízel motor, úgy fog menni mint egy villany autó. nem fog egyenletesen gyorsulni. hiába adsz túl nagy gázt, ha az autó súlya miatt nem bírja meghajtani. most ezt jobban nem tudom elmondani.
viszont lehet megcsúszott a kuplungod. vagy a fordulatszámon is láttad a torpanást?
lehet üzemanyagtól is, párás levegőtől. mondjuk Te mindenen rögtön parázol azt tudom, de szerintem ne izgulj. főleg ha hideg motor esetén van ez. szerintem.

YELLOW Elküldve: 2016-02-02 22:34 Egyenetlen alapjárat

Atoska írta: Sziasztok!
A segitségeteket szeretném kérni egy hiba megoldásában.
Bmw e46 320i 2.2 170ló 2001 évjáratú

Motornak érdekes hangja volt inditás után motorhiba lámpa felvillant.
Elvittem a szerelőhöz ki lett olvasva Hibakód: 5. henger gyújtás hiba.
Azota gyertya csere volt ,trafó át lett rakvan egyik hegerröl a másikra a hiba még mindig a 5. hengerben keresendő.
Csak hideg motornál jelentkezik a probléma kihagy egy henger ,meleg motornál kicsit egyenetlen az alapjárat,gázadásra jól gyorsúl fogyasztás jó.

Segitségeteket előre is köszönöm


nekem dereng valami olyasmi, hogy ez mondjuk úgy szokványos. előfordul. bár én úgy emlékszem az utolsó hengerre írták ezt a dolgot. vagy az 5-6-ra?

YELLOW Elküldve: 2016-02-02 22:30 Autóvásárlás

BarG írta:
Kabi írta:
rviky írta: Sziasztok,

autóvásárlás előtt állok és lenne pár kérdésem, hátha tudtok segíteni.


1.) Az autónak a sebváltója nagyon szét van kopva,pedig elvileg csak 120.000 kmvan benne, több autót megnéztem ebből a szériából, azok nem voltak, de azért rákérdezek, találkoztatok ilyennel? Nyilván használatfüggő, mit gondoltok mennyinél tud teljesen szétkopni? Lehet ez szériahiba?
3.) Az autó forgalmijában 2006 van, de az alvázszám alapján 2005-ös, ez mitől lehet?

Előre is köszönöm

Viki


a második kérdést inkább megtartottad magadnak?
a harmadikra pedig egyszerű a válasz, az én autóm gyártási ideje is 2005, de az első forgalomba helyezés 2006-ban történt, ez szerepel a forgalmiban.


Hát, én 29x 000 km-rel adtam el az E46-omat és a sebváltója abszolút hibátlanul működött. Ha a Tied szét van kopva, akkor abban nagyon-nagyon-nagyon sok km lehet!




mivel nő kérdezte, gyanítom a váltógomb van kopva...

YELLOW Elküldve: 2016-02-02 19:15 Sluszkulcs zár de nem nyit

mike46 írta: Sziasztok,

Olyan gondom van, hogy távirányítóról nem tudom zárni az autót csak nyitni!
Ha a zárba teszem a kulcsot akkor tökéletes nyit/zár azzal nincs gond.
Ha már bezártam kulccsal és utána rányomok a távirányítón is a zárásra akkor felkapcsolja a belső világítást (ez a kereső funkció ugye...) tehát ebből arra következtetek, hogy a távirányító is teljesen jó és az összes gomb is.

Kérdés akkor, hogy mi lehet a gond? Hogyan orvosolható? Előre is köszi a segítséget!
Üdv, Miki


GM modeul relé hiba. relé csere vagy GM csere

YELLOW Elküldve: 2016-02-02 11:39 Vicces :)


YELLOW Elküldve: 2016-02-02 10:01 Autóvásárlás

rviky írta: Sziasztok,

autóvásárlás előtt állok és lenne pár kérdésem, hátha tudtok segíteni.


1.) Az autónak a sebváltója nagyon szét van kopva,pedig elvileg csak 120.000 kmvan benne, több autót megnéztem ebből a szériából, azok nem voltak, de azért rákérdezek, találkoztatok ilyennel? Nyilván használatfüggő, mit gondoltok mennyinél tud teljesen szétkopni? Lehet ez szériahiba?
3.) Az autó forgalmijában 2006 van, de az alvázszám alapján 2005-ös, ez mitől lehet?

Előre is köszönöm

Viki


amikor egy nő beszél a sebváltó kopásról, mindig elmosolyodok
milyen kopásról beszélsz? mit értsz a kopás alatt? magát a gombot, a váltógomb kopását? mert akkor az első sorom még jobban érvényes
erre nincs olyan, hogy széria hiba. lehet városi autó volt. a vezető lehet nagyonn izzadékony kezű volt. vagy épp érdes munkás kéz. ezek mind elősegítik a kopást. vagy épp valaki a bohócpolírozást gyakorolta rajta, esetleg másra használta...
mint női kérdező gondolom erre a kopásra gondoltál... vagy tévedek és mechanikaira, váltórudazat, vagy ilyesi?

YELLOW Elküldve: 2016-02-01 16:17 Mi lehet a baj?

Jumper írta: Sziasztok!
A problémám a következő!
160km/h-nál az auto meg torpan elkezd lassulni majd észhez tér es addig megy amíg akarom!csereltem üzemanyag Szűröt de nem valtozott!es kizárólag csak 160nal csinálja!ezt is csak ugy vettem észre hogy volt hely ki próbálni mit bír...!
Valakinek ötlet?


valószínű akkor tölti be a super boost programot, csak töredezettség mentesíteni kellene a gépet
véletlen nem automata váltós a kocsid?

YELLOW Elküldve: 2016-02-01 16:14 Multikormány beszerelése utólag...

Csabika136 írta:
YELLOW írta:
wiq írta:
YELLOW írta:
Robin68 írta:
wiq írta: Üdv.

Egy ismerősömnek van egy felesleges e36 multigombos bőr tangakormánya, amit ajándékba adna nekem.

Olyan kérdésem lenne, hogy az e46-hoz (facelift előtti) mi kell ahhoz, hogy működésre lehessen bírni?

Köszi


Ha elektromos gázpedálod van akkor csak egy kábel ami kb 7000Ft. Meg valaki aki berakja


szerintem az E36 kormény nem teljesen kompatibilis. lehet rosszul emlékszem, de én is azt hittem igen, aztán mégsem.
a gázpdál pedig bowdenes ha minden igaz. meg lehet nem éppen a tempomat érdekli, ahogy látom a többi kérdését. a kormány átvezető nem stimmel ha minden igaz. így nem megoldható szerintem. de ezt nem mondom biztosra.


Köszi.
Igazából a kopottas műanyagkormányhoz nem jó érzés hozzányúlni és emiatt cserélném, tempomat nem lesz sajnos azt már tudom...


13-15 körül be lehet azt a műanyagot is bőrözni. munkatársam off autóban is úgy csinált.


Szia! Eladni nem lehetne az e36 kormányt? Tennél hozzá picit és lenne esetleg e46 kormányod. Én pl nemsokára lehet eladnám a 4 küllős elég szép állapotú kormányom, mert 4 küllős multit szeretnék.
Szia!


már most nem azé, hogy rontsam a bizniszed, de annak mi értelme volna, hogy a műanyag kopottas kormánya helyett vesz egy ugyanolyat, ami még éppen nem kopott? annyiból bebőrözteti a mostanit, vagy ugyanúgy eladja a tanga E36 kormányt. meg neki a rádiós irányítás miatt kellene, ahogy érzékelem a multis rész.