Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2015-12-16 12:47 Fûtõventillátor

[quote="adesz20"]
YELLOW írta:
adesz20 írta: Sziasztok.

Látom elég régen nem szoltak hozzá, de megpróbálom hát ha valaki segít.
Végig olvastam mind a 15 oldalt, de egyértelmű választ nem találtam.
Olyan problémám lenne, hogy néha amikor elindítom az autót a ventillátorom pulzálva nyomja a levegőt a fülkébe. Van hideg meleg ilyen baj nincs csak egy darabig pulzál utána elhagyja és minden oké.
A válaszokat előre is köszönöm. Üdv.


pedig valahova írtam már ugyanezt. azt nem tudom az előtét ellenállás süni megoldás lesz-e, mert már megvettem az újat, de nem cseréltem még ki.



És mikor tervezed a cserét? Megosztanád majd velem, hogy megoldotta e a problémát? Már eléggé idegesít a dolog mert elég rendszeressé vált.
Köszönöm előre is mind a 2-töknek a segítséget.
/quote]

hát nekem már elég rég csinálja. időben rég, km-ben nem olyan túl sok. azért vettem új sünit, mert már csinált olyat, hogy autó leállítás után visszaondult a venti. úgy, hogy a kulcs benne sem volt az autóban. addig nem anniyra érdekelt, hogy pulzálva fúj, egy 1-2 percig max, mert a szabályzás jó volt automatán is, ha adta rá akakót, akkor felpörgött, bár akkor is pulzált picit, de volt, hogy akkor abba is hagyta.
ha jobb idő lesz, vagy ha bejutok egy jó fűtött helyre, ahol el is férek. mert a fűtött garázsban nem férek sajnos. megfázítani meg nem szeretném magam. szóval nem tudom mikor kerítek rá alkalmat.

YELLOW Elküldve: 2015-12-16 11:11 Intercooler hűtő kérdések - csere - javítás

KGR írta:
Methos írta:



Leszedtük a lököst, mert valami gyanús volt...

Egy picit meglepődtem....
(link megynitása új lapon, ugy nyilik a kép ,,, dropbox)


Ez mi rajta?


élő szövet a fémvázon

YELLOW Elküldve: 2015-12-16 10:21 Ápolás, tisztítás

elgeri írta:
YELLOW írta:
elgeri írta: Sziasztok

Megesett velem, hogy el kellett vinnem egy szobafestő mestert a kocsival. Fél nappal később vettem észre, hogy sikerült is két, elkent, fehér foltot hagynia a nadrágjával az ülésen
(Pedig direkt rákezdetem beszállánsál, hogy keressünk-e valami rongyot alá, de ellenkezett, hogy "épp új munkaruha van rajta" )

Na azon kívül, hogy nagyon el vagyok keseredve, mit tudok tenni? Van valami jó szer, módszer ennek az eltávolítására? Eddig nem mertem sima vizes szivaccsal neki esni. Vagy tudtok Bp-n ajánlani JÓ kárpittisztítót, aki ilyet is el tudna távolítani?


ha falfesték, és nem hülye kötőanyagos (akronál), akkor simán kijön vízzel is.
ha zománc festék, akkor valamelyik hígítóval óvatosan. ugye ott sem old minden hígító, minden festéket és ugye a kárpit színére is figyelni kell. jobb ötletem nincs. poénkodni lehetne az ecetes ollóval...
én iylenre nem adtam volna, mindenképp alá terítettem volna valamit, akármit mond. szállítottam már én is festőt... de volt alatat terítés


Közben kiderült, hogy nem is festék, hanem akril ragasztó (olyan mint a sziloplaszt). Még nem született megnyugtató megoldási terv



akril majdnem akronál, igazából mondhatni olyan... keress rá az anyagra. most gondold el, hogy a nagy tilatex falfesték, amit mindenféle légáteresztőnek mondanak, iylen kötőanyag van bennük, ami olyan kikeményedve mint a műanyag, üvegszerű. hol enged az át valamit?
szerintem csak törelemmel és kapargatással jön ki, meg kell törni az anyagot. szárazon.

YELLOW Elküldve: 2015-12-16 09:53 Segítsetek!

Splr01 írta: sziasztok,

Egy érdekes problémám van, 1-2 angol fórumon kívül nem fordult elő ez a probléma. Adott egy e60, minden értesítő/figyelmeztető hang jó, hifi szintén kifogástalan, de az index nem ad kit-kat-kit-kat hangot. Megoldás nincs, titkos menüben teszt alatt sem nyikkan meg, de az index villog.

Valakinek ötlet? Előfordulhat hogy offolták pl ncs expertben, vagy hasonló?

előre is köszönöm!



mivel megy a index, ezért semmi köze reléhez. a hangok meg már hangszóró adja ki, vagy valami hasonló. szóval lehetséges, hogy ki lett kapcsolva, mivel kapcsolható, programozható. ha így vetted, vagy valaki turkált bele, akkor simán lehet a programozással gond. ha egyszer csak abba maradt, akkor... ami kiadja a hangot, azzal lehet baj. viszont azt nem tudom, hogy ez a műszerfalban van-e vagy rendes hangszórókon.

YELLOW Elküldve: 2015-12-16 09:42 Fûtõventillátor

adesz20 írta: Sziasztok.

Látom elég régen nem szoltak hozzá, de megpróbálom hát ha valaki segít.
Végig olvastam mind a 15 oldalt, de egyértelmű választ nem találtam.
Olyan problémám lenne, hogy néha amikor elindítom az autót a ventillátorom pulzálva nyomja a levegőt a fülkébe. Van hideg meleg ilyen baj nincs csak egy darabig pulzál utána elhagyja és minden oké.
A válaszokat előre is köszönöm. Üdv.


pedig valahova írtam már ugyanezt. azt nem tudom az előtét ellenállás süni megoldás lesz-e, mert már megvettem az újat, de nem cseréltem még ki.

YELLOW Elküldve: 2015-12-15 14:02 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano, hil vagy aki vágja

BMW Scanner
képeket nézegettem és több érdekes dolgot láttam, ilyen kombókat:

7-8 rövidzár
1-2 és 7-8 rövidzár
4-5 és 7-8 rövidzár
1-2 és 4-5 és 7-8 rövidzár

ezekhez mindhez azt írta, hogy IKE-EWS coding. bizonyos nehézségek miatt nem olvastam a külföldi fórumokat még erről, nem azért mert külföldi, hanem ahol néztem nem nyitotta meg őket hálózati korlátozás miatt.
illetve, ha valaki itt is megtudja válaszolni magyarul a dolgokat, akkor nem fordítgatok.
szóval miért van ennyi variáció? van esetleg különbség, hogy melyik rövidzár lehet a jó? mondjuk az 1-2 pin short lehet a világítás modul kódoláshoz kell...

választ köszi!
(egyébként pont most jött meg a cucc, de már csak holnap próbálom ki, mert ma nem lesz időm rá, és most még jég hideg.)

YELLOW Elküldve: 2015-12-14 14:59 mp3 cd tár

dummyka írta: Sziasztok!

Meg tudja valaki mondani, hogy a HK rendszereknél mit csinál a kis gomb a DSC gomb mellett?
Most építettem be HK rendszert az autómba, de azt a gombot nem tudtam betenni, mert nekem a középkonzolnak ez a része nekem nem egyben van (mint az általam utólag vásárolt HK szettnél), hanem több kis részből áll.

Köszi előre is mindenkinek a segítséget!


nekem úgy rémlik az kapcsolja az erősítőt.

YELLOW Elküldve: 2015-12-14 14:57 Ápolás, tisztítás

elgeri írta: Sziasztok

Megesett velem, hogy el kellett vinnem egy szobafestő mestert a kocsival. Fél nappal később vettem észre, hogy sikerült is két, elkent, fehér foltot hagynia a nadrágjával az ülésen
(Pedig direkt rákezdetem beszállánsál, hogy keressünk-e valami rongyot alá, de ellenkezett, hogy "épp új munkaruha van rajta" )

Na azon kívül, hogy nagyon el vagyok keseredve, mit tudok tenni? Van valami jó szer, módszer ennek az eltávolítására? Eddig nem mertem sima vizes szivaccsal neki esni. Vagy tudtok Bp-n ajánlani JÓ kárpittisztítót, aki ilyet is el tudna távolítani?


ha falfesték, és nem hülye kötőanyagos (akronál), akkor simán kijön vízzel is.
ha zománc festék, akkor valamelyik hígítóval óvatosan. ugye ott sem old minden hígító, minden festéket és ugye a kárpit színére is figyelni kell. jobb ötletem nincs. poénkodni lehetne az ecetes ollóval...
én iylenre nem adtam volna, mindenképp alá terítettem volna valamit, akármit mond. szállítottam már én is festőt... de volt alatat terítés

YELLOW Elküldve: 2015-12-14 14:53 Féklámpa

Papika írta:
YELLOW írta:
Papika írta: Szervusztok!

Nekem egy kerdesem lenne , a muszerfalon mutatja a visszajelzo hogy kiegett a jobb oldali feklampam. Bementem a kutra kicsireltem , mikor ott teszteltem jo volt.
Majd miutan elindultam megint kidobta a hiba jelet. Tenylegesen nem vilagit a jobb oldal. Mar elotte is csinalta ezt , de mikor raleptem a fekre elso inditasnal akkor elaludt es vilagitott a feklampa rendesen. Mikor a kuton kicsereltem az izzot teljesen fekete volt.
Viszont az uj izzoval is ugyan ezt produkalja! Vajon mi lehet a baj ?
Mit kene csinalnom??

Valaszotokat elore is koszonom.


nézd meg a lámpatestbe bemenő csatlakozást. szokott ott kimozdulni a csatiban lévő saru, vezeték. akár égésnyomokat is lehet látni.


Koszonom , megnezem a csatlakozot. Remelem megoldodik mivel kifejezetten zavaro jelenseg. Amennyiben a csatlakozoval van problema, lehet cserelni magaban vagy csak az egesz kabelkoteggel ?


megoldható a csere, főleg ha van egy kis műszaki érzéked.

YELLOW Elküldve: 2015-12-14 06:43 Féklámpa

Papika írta: Szervusztok!

Nekem egy kerdesem lenne , a muszerfalon mutatja a visszajelzo hogy kiegett a jobb oldali feklampam. Bementem a kutra kicsireltem , mikor ott teszteltem jo volt.
Majd miutan elindultam megint kidobta a hiba jelet. Tenylegesen nem vilagit a jobb oldal. Mar elotte is csinalta ezt , de mikor raleptem a fekre elso inditasnal akkor elaludt es vilagitott a feklampa rendesen. Mikor a kuton kicsereltem az izzot teljesen fekete volt.
Viszont az uj izzoval is ugyan ezt produkalja! Vajon mi lehet a baj ?
Mit kene csinalnom??

Valaszotokat elore is koszonom.


nézd meg a lámpatestbe bemenő csatlakozást. szokott ott kimozdulni a csatiban lévő saru, vezeték. akár égésnyomokat is lehet látni.

YELLOW Elküldve: 2015-12-13 06:46 Kormánytípusok

kzste írta: Sziasztok! Honnan tudom hogy egy vagy kétindítós kormányom van? (kétpálcás, körlégzsákos multigomsoros)


onnan, hogy facelift-es. azok úgy tudom mind dupla indítósak már, kormánytól függetlenül. hacsak nem egy preFL-es kormányt rakott bele valaki. illetve ha minden igaz, a körlégzsákosok két indítósak már, amiben olyan volt.
/ha biztosra akarsz menni, akkor ki kell pattintani a légzsákot. attól semmi baja nem lesz, nem kell lehúzni semmit. aztán ha két csati megy a légzsákba, akkor dupla./

YELLOW Elküldve: 2015-12-11 10:43 Grundmodul, központizár vezérlő

resko222 írta:
Nos drága barátaim,mindenki nyugodjon meg.
Bármi változás beáll a dologban,mindenképpen irok,engem is érdekel.
Inkább abban segitsetek légyszi hogy a csomagtér zár nem nyilik a rendszámtábla fölötti kapcsolóra,a kapcsoló jó.Ugy néz ki.Kulcsal,távirányitóval,nyilik.
Az a kapcsoló mit kapcsol,hova megy?A zár mechanikához?


miből állapítottad meg, hogy a kapcsoló? mert hallani, hogy kattan finoman? az egy dolog, de a mikrokapcsoló ha nem ad át kontaktot... egyébként típushiba ez is. szedd le a borítást és a kapcsoló kivezetéseire kellene rámérni. szakadásvizsgálat műszeren, aztán mérni, mit csinál ha nyomod a gombot. ha semmit nem változik, akkor rossz. érdemes ellenállást is mérni, mert lehet éppen besípol a műszer, de van anniy ellenállás, ami már gondot jelent. szerintem ez lesz. (de majd nagytudású kolléga megmondja a tuttit a gugliból)
ha a kapcsoló jó, akkor az onnan menő vezetékkel lesz gond, mivel máshogy működik, így kizárható egyéb hiba.

YELLOW Elküldve: 2015-12-11 09:20 Autóvásárlás

kleroo írta:
Nem a sietés a lényeg, hanem hogy mit akarok. Volt egy 320D kör határeset időben, és végül nem léptem meg (offos autóm szeretem, kicsattant az egészségtől)
Aztán szerettem volna cserélni egy fullos coupera, de végül nem vágtam bele mert az offos autóm még mindig maku volt.
Most viszont
Mostanra viszont eljött a pillanat hogy lassan komolyabban kéne költeni az ótómra, amit már nem lépek meg. Tömérdek mindent cseréltem, de a várható korból eredő dolgokat már nem várom meg. És megint e46 330CI után fordultam de kabará ára van egy frisebb kicsit is megkíméltebb példánynak. hasonló pénzért akkor már inkább legyen egy sokkal fiatalabb FL-es E90. Itt tartok. tehát nem csak szemezek a szívemcsücske BMW-kkel egy nagyon jó és szerethető saját autó volánja mögül(tényleg szeretem 10000-el csak nem a szívemből való ), de most már a racionalitás is cserét mond. Így jönnek a tettek.

Ma megnézek egy szép péládnyt Wallisnál. Aztán vagy a szegedi 320d bézs-t, vagy esetleg az M optikás csokibarnát(itt probléma a xenon hiánya, az musthave)



oké, hogy kapsz E90-et oylan áron, de az olyan elsz, mint az E46-ból a 1-1,2millás darabok. a legtöbbnek nem véletlen kérik meg az árát. nyilván, mint mindig elmondjuk, hogy a drágák között is lehet rossz. de ne hogy azt hidd, hogy az E90-el jobban jársz.

YELLOW Elküldve: 2015-12-10 20:41 Grundmodul, központizár vezérlő

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
resko222 írta:
YELLOW írta:
resko222 írta: Sziasztok.
Pár sorban leirom hogy mi lett nálam a vége a kulcs,nyit,nem nyit,elem,aksi,relé,grundmodul történetnek.Szerintem tanulságos,talán valakinek hasznos is.
Tegnap este ugy feküdtem le holnap vagy relét keritek,vagy bontóból modult.
Reggel indulnék,de a vas nem akar.Na jó sejtettem én hogy az aksi cserés lessz.
Telefon,haver,bikázás.Indulok aksit venni,közben megálltam vettem egy modult.
Új aksi megvan,haza,csere.Valami sugallat hatására mondom megpróbálom tanitani a kulcsot(sokadjára),és most jön a lényeg,elsőre müködött.
Nem hittem el.Nem tudom hogy mi a magyarázat,talán az hogy újraindult a rendszer,vagy a régi aksiban már nem volt meg valami feszkó,amper,gigawatt,gőzöm sincs.Valaki biztos okosabb tőlem,de én igy jártam.Most nyit zár mindent,húzza az ablakot,kóla kávé,tibi csoki.
Meg van egy bontott modulom,karira.


ne örülj elsőre... én is átmentem ezeken
először az tűnt fel, hogy indítás után, ha pörgettem a motort, akkor a belső gombra már működtek. mondom biztos akksi baja lesz. töltöttem rajta. pár hónapig nem is volt gond. aztán nems egített, s ekulcs tanítás, se semmi hókuszpókusz, csak a relécsere. a bontott modul meg ugyanúgy lutri. ráadásul lehet nem is jót vettél, és mások elsznek a beállításai. szóval ne lepődj meg, ha csak úgy kicseréled és nem oylan lesz mint a másik volt. pár funkció nem úgy fog működni stb.

Értem.De talán jó lessz.Ha nem akkor folyt köv.


legkésőbb nyáron elő fog jönni. én is vagy 1,5 évig húztam... aztán már marha gáznak éreztem a parkolóban, hogy nem nyílik


Yellow mi vagy te?Talán jós?Nyáron elő fog jönni.Tudom a meleget írtad vagy 1000xer.Ja biztosan.Szerintem csak akkumulátor baja volt.



téged nem tiltottak még el a nettől? mert ideje volna.


Nincs 2 egyforma eset.
Nálad behalt a gm modul,az nem jelenti azt automatice,hogy másnál is bekrepál


jobb lett volna, ha használod a google-t!!!
nem krepált be a GM, csak a relé. nem mondtam, hogy cserélje ki a relét. hanem azt, hogy nálam is így volt, én is átmentem ezeken. itt nyoma van. aztán mégis csak relé csere lett.
de inkább keress rá rég meg nem válaszolt hozzászólásokra, aztán szórjad tele a fórumot

szerk.: ja és csak mert ideiglenesen jó valami, még nem jelenti azt, hogy meg is javult.

YELLOW Elküldve: 2015-12-10 20:33 Grundmodul, központizár vezérlő

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
resko222 írta:
YELLOW írta:
resko222 írta: Sziasztok.
Pár sorban leirom hogy mi lett nálam a vége a kulcs,nyit,nem nyit,elem,aksi,relé,grundmodul történetnek.Szerintem tanulságos,talán valakinek hasznos is.
Tegnap este ugy feküdtem le holnap vagy relét keritek,vagy bontóból modult.
Reggel indulnék,de a vas nem akar.Na jó sejtettem én hogy az aksi cserés lessz.
Telefon,haver,bikázás.Indulok aksit venni,közben megálltam vettem egy modult.
Új aksi megvan,haza,csere.Valami sugallat hatására mondom megpróbálom tanitani a kulcsot(sokadjára),és most jön a lényeg,elsőre müködött.
Nem hittem el.Nem tudom hogy mi a magyarázat,talán az hogy újraindult a rendszer,vagy a régi aksiban már nem volt meg valami feszkó,amper,gigawatt,gőzöm sincs.Valaki biztos okosabb tőlem,de én igy jártam.Most nyit zár mindent,húzza az ablakot,kóla kávé,tibi csoki.
Meg van egy bontott modulom,karira.


ne örülj elsőre... én is átmentem ezeken
először az tűnt fel, hogy indítás után, ha pörgettem a motort, akkor a belső gombra már működtek. mondom biztos akksi baja lesz. töltöttem rajta. pár hónapig nem is volt gond. aztán nems egített, s ekulcs tanítás, se semmi hókuszpókusz, csak a relécsere. a bontott modul meg ugyanúgy lutri. ráadásul lehet nem is jót vettél, és mások elsznek a beállításai. szóval ne lepődj meg, ha csak úgy kicseréled és nem oylan lesz mint a másik volt. pár funkció nem úgy fog működni stb.

Értem.De talán jó lessz.Ha nem akkor folyt köv.


legkésőbb nyáron elő fog jönni. én is vagy 1,5 évig húztam... aztán már marha gáznak éreztem a parkolóban, hogy nem nyílik


Yellow mi vagy te?Talán jós?Nyáron elő fog jönni.Tudom a meleget írtad vagy 1000xer.Ja biztosan.Szerintem csak akkumulátor baja volt.



téged nem tiltottak még el a nettől? mert ideje volna.