Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2015-11-19 10:15 Tükör

lantika írta:
asbi írta:
YELLOW írta:
asbi írta:
lantika írta:
Tükörfütes ällandoan megy. Jo az,mert esöben is leszärad. Viszont hamarabb tönkremegy a tükörlap.


Pont ez a bajom, már látszik a jobboson a folt. Ilyenkor télen még oké, de nyáron a 40 fokban szívesebben használnám gombnyomásra, ha épp szükségem van rá.


esőben is leszárad. sokra megyek vele, ha az oldalablak vizes (persze lehet mondani, hogy ha eláll az eső, akkor oldalablak hamarabb száraz lesz, míg a tükör széltől takarásban van)
szerintem ez tervezési hiba lesz. simán úgy kellene működnie, mint a ablakspricninek, hogy 3 fok alatt kapcsol, vagy 7 fok alatt, már nem is tudom. még a 7 fok is jó lenne.
de mondom nekem rémlik, mintha lennének típusok, ahol jól működik, ilyen fokok alapján. nem állandóan, meg gombnyomásra.


Én is úgy olvastam több fórumon, hogy van akinek 3 fok alatt kapcsol, van akinek pedig állandóan megy. Olvastam olyat is, hogy szemből a bal oldalon levő kis kerek szenzortól is függ az automatikus működése, de nekem pl. van olyan szenzor, aztán mégis mindig megy..


Csak a hätso ablak füteset lehet ugy programozni,hogy 3 fok alatt automatikusan bekapcsoljon.


de az ablakfűtés is max vagy 5-10 percig megy, aztán elkapcsol, ha manuális kapcsolású, ha nem.

YELLOW Elküldve: 2015-11-19 09:51 Tükör

asbi írta:
lantika írta:
Tükörfütes ällandoan megy. Jo az,mert esöben is leszärad. Viszont hamarabb tönkremegy a tükörlap.


Pont ez a bajom, már látszik a jobboson a folt. Ilyenkor télen még oké, de nyáron a 40 fokban szívesebben használnám gombnyomásra, ha épp szükségem van rá.


esőben is leszárad. sokra megyek vele, ha az oldalablak vizes (persze lehet mondani, hogy ha eláll az eső, akkor oldalablak hamarabb száraz lesz, míg a tükör széltől takarásban van)
szerintem ez tervezési hiba lesz. simán úgy kellene működnie, mint a ablakspricninek, hogy 3 fok alatt kapcsol, vagy 7 fok alatt, már nem is tudom. még a 7 fok is jó lenne.
de mondom nekem rémlik, mintha lennének típusok, ahol jól működik, ilyen fokok alapján. nem állandóan, meg gombnyomásra.

YELLOW Elküldve: 2015-11-18 20:23 Üzemanyag fogyasztás

Sanyi991 írta:
YELLOW írta:
Sanyi991 írta: Sziasztok! M54b22 motorom fogyasztása szerintem nem az igazi. Kint 8,5-ből elmegy, viszont városban 13,5 a legalja.
Ez azért is érdekes, mert az előző kocsimban m52b20 volt, ami ugyanilyen használat mellett simán elment 10-11-ből. Pedig papíron az m52 többet eszik.
Nem sajnálom tőle, de szerintem ez annyira nem ideális.
Nem vettem észre semmi különösebb hibát. Nem rángat, nem ugrál az alapjárat, és megy is. A gyertyákat most fogom cserélni. Annyi, hogy fordulatról úgy megy vissza alapjáratra, hogy 1000-nél megáll kb. 2 másodpercre. Valakinek ötlete?


mióta van nálad?
ez a motor kifejezetten eszi az olajat. én arra tippelnék, hogy az előző tulaj valami sűrű masszát rakott bele. az viszont városban alacsony fordulaton nagyon fogja a motort.
egy diag nem ártana, élő adatot lesni rajta. gondolok itt a légtömegmérőre főleg.


Hát igazából 1,5 hónapja vettem. Megvételkor egyből ledobtam az olajat, most Castrol Edge 5w40 van benne. Volt gépen, de a szerelő csak annyit mondott, hogy valami értelmezhetetlen hiba volt benne. Az törlésre került, egyenlőre nem jött vissza.


akkor az olaj ok.
az a szerelő jó lehet... értelmezhetetlen hiba. talán nem univerzális pikulával kellett volna kiolvasni

YELLOW Elküldve: 2015-11-18 17:56 Üzemanyag fogyasztás

Sanyi991 írta: Sziasztok! M54b22 motorom fogyasztása szerintem nem az igazi. Kint 8,5-ből elmegy, viszont városban 13,5 a legalja.
Ez azért is érdekes, mert az előző kocsimban m52b20 volt, ami ugyanilyen használat mellett simán elment 10-11-ből. Pedig papíron az m52 többet eszik.
Nem sajnálom tőle, de szerintem ez annyira nem ideális.
Nem vettem észre semmi különösebb hibát. Nem rángat, nem ugrál az alapjárat, és megy is. A gyertyákat most fogom cserélni. Annyi, hogy fordulatról úgy megy vissza alapjáratra, hogy 1000-nél megáll kb. 2 másodpercre. Valakinek ötlete?


mióta van nálad?
ez a motor kifejezetten eszi az olajat. én arra tippelnék, hogy az előző tulaj valami sűrű masszát rakott bele. az viszont városban alacsony fordulaton nagyon fogja a motort.
egy diag nem ártana, élő adatot lesni rajta. gondolok itt a légtömegmérőre főleg.

YELLOW Elküldve: 2015-11-18 11:00 Rugócsere

dummyka írta: Sziasztok!

Most vásároltam egy E46 330Ci-t. A hátsó rugóit (gondolom ültetés céljából) sikeresen elvágták. Szeretném elérni a gyári állapotot. A unix és bárdi katalógusokat bújva azt látom, hogy van olyan rugó hozzá, amire azt írják, hogy "erősített kivitel". Ez mit jelent egy kupé esetében. Volt gyárilag is ilyen? Ha igen, akkor ha erősített kivitelű a rugó, akkor az első tengelyen is mások voltak a rugók? Honnan lehet megtudni, hogy az autóm gyárilag erősített kivitelű volt-e?

Köszi mindenkinek előre a segítséget!


azt a rugót valószínű nem elvágták, hanem eltört. mert szokása a gyári rugóknak.

YELLOW Elküldve: 2015-11-18 07:45 M-packet

kzste írta:
Ezekre a tartókra gondoltál amúgy?


igen.

YELLOW Elküldve: 2015-11-17 20:02 M-packet

kzste írta:
YELLOW írta:
kzste írta:
YELLOW írta:
kzste írta: Sziasztok!
E46 facelift limo lökösről át lehet valamit emelni m packet lökhárítóra? Gondolok itt a merevítőre, díszlécekre, rendszámtábla tartóra.


a merevítő biztos jó. a díszlécek + r.sz.tartó is gyanúsak, mert ahogy nézgetem a képeket eléggé hasonlónak tűnik.
a lökös tartó nem lesz jó, meg még majd az oldaltartókat kell levenni a sárvédőről.


Lökös tartó alatt mit értesz? Oldaltartókból a fehér a jó hozzá igaz? Szemeteslapátok esetleg?


igen, és igen. a fékhűtő sem jó, de megoldható. d enem írom le, mert már leírtam párszor, szerintem nem érthető leírva, csak ha látja az ember élőben.


Na a fékhűtőre eddig mindenki azt írta, hogy nem jó. Milyen módon oldható meg mégis? Vagy keressek egy jó műanyagost?


hát csak annyi, hogy pont mögé megy annak, ahol a műanyag van, a középső rács mellett. de tud bemenni levegő. mondjuk így a ködlámpa mellett luk lesz, ami nem oylan szép, de közelről venni csak észre.

YELLOW Elküldve: 2015-11-17 18:48 M-packet

kzste írta:
YELLOW írta:
kzste írta: Sziasztok!
E46 facelift limo lökösről át lehet valamit emelni m packet lökhárítóra? Gondolok itt a merevítőre, díszlécekre, rendszámtábla tartóra.


a merevítő biztos jó. a díszlécek + r.sz.tartó is gyanúsak, mert ahogy nézgetem a képeket eléggé hasonlónak tűnik.
a lökös tartó nem lesz jó, meg még majd az oldaltartókat kell levenni a sárvédőről.


Lökös tartó alatt mit értesz? Oldaltartókból a fehér a jó hozzá igaz? Szemeteslapátok esetleg?


igen, és igen. a fékhűtő sem jó, de megoldható. d enem írom le, mert már leírtam párszor, szerintem nem érthető leírva, csak ha látja az ember élőben.

YELLOW Elküldve: 2015-11-17 16:18 Nem tudom mi a baja az autómnak

Bcsaba írta: Hello. Segítségre lenne szükségem. E46 316i. Gázadásra rángat az auto. Olyan érzés, mintha az egyik henger nem működne. Változó, hogy 2000-2500-as fordulatig csinálja, dé nincs benne semmi erő. Utána, pedig ugyan ugy húz, ahogy kell. Ez a probléma mar fenn áll egy ideje. Ki lett cserélve mind a 4 gyertya, utána 2 hétig, minden tökéletesen működött. Majd par napja megint elkezdte csinálni. Fordult kar elő valakivel hasonló gond? Talán a gyujto trafikos szarakodik? Varom a tippeket!


először is egy diag kellene neki. ha kimarad a henger, azt beírja hibának. gondolom felgyulladt a Check Engine lámpa? ha nem, akkor más lesz a gond. rossz üzemanyag is lehet, eltömődött szűrő.

YELLOW Elküldve: 2015-11-17 16:15 lámpa

GNoRbY88 írta: Hi. Gyárilag okés, hogy sárga indexekkel szerelték autókat és extraként lehetett átlátszót kérni, de olyan lehet, hogy gyárilag elől átlátszó van, hátul pedig sárga? Nézegetem hirdetéseket és már többnél is láttam így. Egyébként vin dekóder megmondaná tutira, csak érdekel, hogy lehet-e vagy cserélve lett?


nem lehetséges ilyen. elől hátul egyforma ha gyári.
ahol nem ott mókoltak. a kérdés, hogy baleset miatt, olyat tudtak csak venni, vagy elkezdett egy projektet és így maradt.

YELLOW Elküldve: 2015-11-17 09:42 Mi lehet a baj?

naarjan írta: Sziasztok!

Nemrég vezérlés lett csereberélve a kocsin, azóta az alapjárat ingadozik kormánytekerésnél. A szervó túl sok erőt vonna el? A kb 700-as alapjáratról leugorhat 450-re is. Érdekesség még, hogy csak meleg motornál. Ha abbahagyom a kormány piszkálását, akkor visszaáll.
Tudom, hogy ez természetes, hogy erőt von el, de azért nem ennyire.
Elvileg ilyenkor az alapjárati motornak nem kellene jobban dolgozni? Be lenne retkelve?

Köszi előre is


melyik motor van benne? mert szerintem nincs alapjárati motorod.
igen túl nagy fordulatot vesz el. szervo olaj van benne elég?

YELLOW Elküldve: 2015-11-17 08:00 Újítások

GNoRbY88 írta: Hi. Olyat lehetne berakni, hogy ne csak 10 hozzászólás jelenjen meg egy oldalon? Nem hiszem, hogy akkora lenne az sql kérés, hogy timeout-ozzon, meg nincs olyan sok ember a fórumon egyszerre, hogy szerver ne bírja el. Amúgy ez saját fejlesztésű fórum motor, vagy valami CMS? Nem igazán szoktam még meg ezt az egymásba ágyazott válaszokat , szerintem átláthatóbb lenne ha csak egymás alá bekerülnének tabulálva vagy referenciával hivatkozva másikra. Sokkal egyszerűbb lenne ha nem kéne átolvasni 50 oldalt, hanem átrakom 100 hozzászólás egy oldalon és akkor csak 5 oldal lenne, amin belül tudok keresni Ctrl+F-el szavakra, mert kereső sem mindig azt hozza be amit szeretnék keresni Vagy nem tudom még használni rendesen


voltak már ilyen irányú kérdések, kérések, meg van nagyon sok féle. szerintem ebben a formában már nem lesz változás.
a kereső jól működik, csak szokni kell. az egész ott van elrontva, hogy nagyon sokan nagyon sok új témát hoztak létre, mert sosem néztek vissza, a keresőt sem használják.
arról nem beszélve, hogy mert valaki nem tudja, hogyan írjuk a kartert, vagy az akkumulátort, enenk fényében hozott létre korábban topic-ot, aztán aki tudja, az nem találrá, mert ő jól leírva keresne rá, és létrehoz egy másikat. vagy ennek a fordítottja. hogy valaki kartelre keres rá nem hozza (persze miért hozná, mikor karter néven van) és létrehozza. ez most csak példa, de számtalan ilyen van.

és mivel nagyon kevesen olvasnak vissza (még 10 kommentet is), így újra és újra ugyanazok a kérdések jönnek, vagy ugyanabban a topicban 20x vagy megkérdezve másik 10 topicban, ahol meg is vannak válaszolva, emiatt katyvasz.

volt már itt jelzés, hogy téma létrehozásnál keressen rá a szavakra és ha van egyezés, akkor dobja fel lehetőségnek, mielőt léthezná az újat. bár senki nem olvas el semmi figyelmeztetést, így valószínű csak verné az ENTER-t folyamatosan olvasás nélkül.

azért 8-9év alatt eléggé megszokható

YELLOW Elküldve: 2015-11-17 07:45 M-packet

kzste írta: Sziasztok!
E46 facelift limo lökösről át lehet valamit emelni m packet lökhárítóra? Gondolok itt a merevítőre, díszlécekre, rendszámtábla tartóra.


a merevítő biztos jó. a díszlécek + r.sz.tartó is gyanúsak, mert ahogy nézgetem a képeket eléggé hasonlónak tűnik.
a lökös tartó nem lesz jó, meg még majd az oldaltartókat kell levenni a sárvédőről.

YELLOW Elküldve: 2015-11-16 14:35 Mi lehet a baj?

gbartfai írta:
YELLOW írta:
gbartfai írta: Sziasztok!

Szeretett E90-es 316i-m a hétvégén érdekes jelenségeket kezdett el produkálni. A hétvégén egy nagyobb túrára mentem vele, és egy rázós útszakaszon kigyulladt a "megnövekedett károsanyag kibocsátással járó motorüzemzavar" visszajelző. A motor nem erőtlen, ugyanúgy húz, viszont azóta az alapjárat nagyon enyhén ingadozik. 40-50km után az autópályán ~140-es tempónál 3-4 alkalommal felvillant az ABS lámpa is, ekkor az autó teljesen megtorpant. Hozzáteszem az út nagyon nyálkás és csúszós volt, amint ez megszünt az ABS jelenség nem jött elő újra. A check engine lámpa viszont azóta is folyamatosan világit, az alapjárat ingadozással együtt.
A héten szeretném kiolvasni a hibakódokat, de addig is érdekelne volt e valakinek már hasonló problémája, illetve mit érdemes megnézni elsőkörben. Én EGR szelepre tippelnék, de mint irtam a motor nem erőtlen, és az alapjárat is csak minimálisan ingadozik. Esetleg valamilyen kábel/szenzor szétcsúszott volna a rázós úton?

Előre is köszi a válaszokat!

Üdv,
Gergő


már probléma van? üdv itt amúgy
ha jól rémlik van ezekben olyan, hogy NOX szenzor. nem az együttest érzékeli! állítólag szokott is velük gond lenni, és nem is olcsó a dolog.
az ABS felvillanás attól lehet, hogy valamelyik kerék, vagy kerekek nem értek talajt, ilyenkor a DSC vagy DTC, vagy nem is tudom nálad minek hívják, működésbe lép, amit az ABS lámpa jelezhet. bár elvileg külön jelzése van ennek. az is lehet, hogy az ABS szenzor alatt futó "tányér, tömb" amin a vágatok vannak, belekerült valami dzsuva. de érdemes a szenzor csatlakozási pontjait átnézni.
alapjárat ingadozás lehet attól is, ha közben megy a fűtés az utastérben, lehet a kiegészítű fütés okozza. szerintem az már van nálad is.


Hi,

Ehhez a motorhoz (N43B16A) elviekben nincs NOx szenzor (hálistennek). Remélem a hibakiolvasás majd mondd valami okosat, addig is van értelme tiszitanom az EGR-t?

Üdv,
Gergő


először is ne felülre írj, itt az a szokás, hogy alulra válaszolunk. tudom nehéz, anno nekem is az volt
nem mondtad mennyi a km. ha nem túl sok, akkor felesleges szerintem. mégis csak benzines autó. ha magadnak csinálnád, és van időd, éppen megnézheted.

YELLOW Elküldve: 2015-11-16 12:22 bc

Bitu79 írta: Sziasztok.Ma bekerült a bc -s kar,de nem működik.Világítás,index,ilyenek jók.Lehet kifogtam egy rosszar?Kasza majd küld szerdára egy másikat.De ha valamit a szakszervízben csináltak rosszul,akkormegírhatjátok.Kicserélték a kart,aztán gyári programmal engedélyezték az on board computert.Hozzáadták az extra listához.Mennie kellene nem?Mármint tuti,hogy a bc gomb rossz ugye?Köszi.


beszerelés előtt ki kellett volna mérni a gombot, hogy működik-e.