Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2015-06-12 20:19 világításmodul programozása

lantika írta: 3-at,vagy 5-öt villano iränyjelzö modul ha valaki nem tudja a LSZ-t programozni es nagyon vägyik a tippblink funkciora.


ennyiért bárki beállítja, aki tud programozni LSZ-t
egyébként faternak az OFF autója így van beállítva és nem használja sose. anno sokat vezettem, használtam.
viszont nekem Bömcikén, hogy addig klattyog, amig úgy tartom. nekem így sokkal jobban bevállt. és még 90°-os kanyart is tudok vele csapni, hogy közben úgy tartom. tudom egyszerűbb volna ha bebillenteném rendes állásba, de nekem annyira bejön így. szóval nekem nem kellenne 3 villanás pöccintésre téma.

YELLOW Elküldve: 2015-06-12 17:04 Márkakereskedések

BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta: Sziasztok! Valami nem teljesen oké a kocsimmal de már a környék összes szerelője megnézte... Mindnek ugyan az a reakciója.. fejvakarás. Így hát elhatároztam, hogy a 99-es évjáratű e46-osomat elvinném, márkaszervizbe, talán ott többet értenek egy BMW-hez és megkapom a kérdéseimre a választ.
Talán egy e46-ost ritkán látni márkaszervizben. Mik a tapasztalataitok? Árak? Esetleg konkrét tipp, hogy melyik szervizbe vigyük a vasat, esetleg valami tuti szaki? /Dunántúl/


és mi is pontosan a problémád az autóddal? leírnád?



Előre is köszi a segítséged érdeklődésed

A történet úgy kezdődött, hogy amikor megvettem az autót kissé ingadozott az alapjaratom.. De csak ritkán. Aztán egyre roszabb lett így a javaslatokra kapott egy új gyári bosch legtomegmerot,amitől egy fokkal jobb lett az autó de az alapjaratom tovább ingadozott. Fogtam magam és a vakumcsovek nagy részét kicseréltem rajta hátha a falsot szív. Ettől még egy fokkal jobb lett egy ideig oráig.. Azonban elkezdtem érezni a szúrós szagú kipufogó levegőt ( hozzateszem sem fehéren sem feketén egy gramm füstöt se ad ki magából) ramertem az alapjarati co 7 míg a forgalatszami co 14 es értéket mutatott ami a gyári 14 szerese. Ezt kovetoen kicseréltem az alapjarati motort egy bontott gyarira. Az ingadozason ugyanígy megmaradt mimt eddig. Ezzel párhuzamosan kapot egy vizhofokjeladot, amitől a fordulatszami co visszaállt 0,09 re tehát tökéletes gyári értékre, viszont az alapjarati co szinten maradt 7... És a szúrós szag sem tűnt el... Lambdaszondara nem gyanakodtam mivel a szereloim szerint akkor a fordulatszami co-m se lehetne tökéletes. 112-es levegobeereszto szelep hibakodon kívül semmit nem ír ki, a műszerfalon nem jelez semmit. E melett 100x kipucoltam a legtomegmerom az alapjarati motorom. Illetve a vizem csipkedi.. De szeintem valahol elfolyik mivel napok után hagy egy kis foltot... Viszont ha klímát használok meg nő a nyomás a rendszerbeen. Egyszer a hűtött nyomta szét.. Máskor a víz tartályt... Bár lehet ezt is túl komplikalom és csak két szerencsétlen hajszalrepedesrol van szó. Jelen pillanatban ott tartok, hogy a com-m rossz az alapjarat ingadozást pedig kikuszobeltem azzal, hogy 800 rol 900 rá emeltem a kocsi fordulatszamat így nem ingadozik Azért is bamom annyira mert tökéletes állapotban van és szemet gyönyörködtető. Bár lehet eén vagyok kicsit maximalista egy 16 éves autóval szemben.


részben jó lenne látni merre laksz, így bárki jobban tud ajánlani valakit.
én is az alapjárati motort mondtam volna, de agyon tisztítottad így kilőve.
az ingadozó alapjárat, lehet kompresszió különbség miatt is. pl meg kellene nézni mind a 4 hengert, hogy milyen kompresszió van bennük. amibe túl alacsony, az gáz. valószínű esetleg ott megy el a víz, vagy épp onnan kerül kipu gáz a vízrendszerbe. ez esetben gyanakodni kell hengerfej tömítésre. én gyanítom, hogy ez lesz amúgy. nem tudom, de erre tippelnék. lehet számtalan dolog még, de így akár össze is függhet.


Veszprémi vagyok. A kompressziot még nem neztünk. Nemtudom tanácstalan vagyok már és inkább megvizsgaltatnam 10-15 ezerért egy olyannal aki totál biztosan megtudja mondani, hogy mi a baja, mintsem találomra vasarolgatjam a további dolgokat bele


visszább ajánlottak székesfehérváron: http://www.hepamotors.hu/index.htm
őket próbáld meg akkor.

YELLOW Elküldve: 2015-06-12 16:12 Márkakereskedések

BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta: Sziasztok! Valami nem teljesen oké a kocsimmal de már a környék összes szerelője megnézte... Mindnek ugyan az a reakciója.. fejvakarás. Így hát elhatároztam, hogy a 99-es évjáratű e46-osomat elvinném, márkaszervizbe, talán ott többet értenek egy BMW-hez és megkapom a kérdéseimre a választ.
Talán egy e46-ost ritkán látni márkaszervizben. Mik a tapasztalataitok? Árak? Esetleg konkrét tipp, hogy melyik szervizbe vigyük a vasat, esetleg valami tuti szaki? /Dunántúl/


és mi is pontosan a problémád az autóddal? leírnád?



Előre is köszi a segítséged érdeklődésed

A történet úgy kezdődött, hogy amikor megvettem az autót kissé ingadozott az alapjaratom.. De csak ritkán. Aztán egyre roszabb lett így a javaslatokra kapott egy új gyári bosch legtomegmerot,amitől egy fokkal jobb lett az autó de az alapjaratom tovább ingadozott. Fogtam magam és a vakumcsovek nagy részét kicseréltem rajta hátha a falsot szív. Ettől még egy fokkal jobb lett egy ideig oráig.. Azonban elkezdtem érezni a szúrós szagú kipufogó levegőt ( hozzateszem sem fehéren sem feketén egy gramm füstöt se ad ki magából) ramertem az alapjarati co 7 míg a forgalatszami co 14 es értéket mutatott ami a gyári 14 szerese. Ezt kovetoen kicseréltem az alapjarati motort egy bontott gyarira. Az ingadozason ugyanígy megmaradt mimt eddig. Ezzel párhuzamosan kapot egy vizhofokjeladot, amitől a fordulatszami co visszaállt 0,09 re tehát tökéletes gyári értékre, viszont az alapjarati co szinten maradt 7... És a szúrós szag sem tűnt el... Lambdaszondara nem gyanakodtam mivel a szereloim szerint akkor a fordulatszami co-m se lehetne tökéletes. 112-es levegobeereszto szelep hibakodon kívül semmit nem ír ki, a műszerfalon nem jelez semmit. E melett 100x kipucoltam a legtomegmerom az alapjarati motorom. Illetve a vizem csipkedi.. De szeintem valahol elfolyik mivel napok után hagy egy kis foltot... Viszont ha klímát használok meg nő a nyomás a rendszerbeen. Egyszer a hűtött nyomta szét.. Máskor a víz tartályt... Bár lehet ezt is túl komplikalom és csak két szerencsétlen hajszalrepedesrol van szó. Jelen pillanatban ott tartok, hogy a com-m rossz az alapjarat ingadozást pedig kikuszobeltem azzal, hogy 800 rol 900 rá emeltem a kocsi fordulatszamat így nem ingadozik Azért is bamom annyira mert tökéletes állapotban van és szemet gyönyörködtető. Bár lehet eén vagyok kicsit maximalista egy 16 éves autóval szemben.


részben jó lenne látni merre laksz, így bárki jobban tud ajánlani valakit.
én is az alapjárati motort mondtam volna, de agyon tisztítottad így kilőve.
az ingadozó alapjárat, lehet kompresszió különbség miatt is. pl meg kellene nézni mind a 4 hengert, hogy milyen kompresszió van bennük. amibe túl alacsony, az gáz. valószínű esetleg ott megy el a víz, vagy épp onnan kerül kipu gáz a vízrendszerbe. ez esetben gyanakodni kell hengerfej tömítésre. én gyanítom, hogy ez lesz amúgy. nem tudom, de erre tippelnék. lehet számtalan dolog még, de így akár össze is függhet.

YELLOW Elküldve: 2015-06-12 13:00 Adagoló

kecsurobi írta:
Hat most mar én se hagyom hogy kifoggyon az üzemanyag nem tudtam hogy ez szétszedi az adagolót.akkor érdemes felújìtani vagy bontottat venni?angol autóbol elmeletileg 120 ezer mérföld van benne.


angol autó téma. érdekes az összes behozott bontásra váró angol autóban 100ezer mérföld körül van. milyen érdekes nem? a németek lemennek 1-2 év alatt ennyit, míg az angoloknál 15 év alatt éri ezt el, ami után "természetesen" viszok is a bontóba őket. meg mindegyik ekkora futásteljesítmény környékén törik meg. szerintem ezeknek ugyanúgy tekergetve van az órájuk. na meg némelyik ahogy kinéz, mint amibe 3x annyi van, és még el is hinném.
meg lehet próbálni a bontott adagolót, csak olyan helyről, ahol adnak rá fél év garit, vagy x km-t garira.

YELLOW Elküldve: 2015-06-12 11:19 Karosszéria (javítás?)

toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta: Hali!

Valami normális lakatost tudtok szabolcs megyében?


há drága tezsvírem, szabolcsban, nágyon suk Lakatosz van hogy normááliszak é asztat nem tudom


Van egy kettő nyugi meglátnád


mi sem szűkölködünk bennük

szerk.: amúgy Tiszavasváriba van a fényező, Nácsa Attila. nekik van valami karosszériásuk. jól dolgoznak.

YELLOW Elküldve: 2015-06-12 11:12 Karosszéria (javítás?)

toki24 írta: Hali!

Valami normális lakatost tudtok szabolcs megyében?


há drága tezsvírem, szabolcsban, nágyon suk Lakatosz van hogy normááliszak é asztat nem tudom

YELLOW Elküldve: 2015-06-12 11:11 Adagoló

toki24 írta:
YELLOW írta:
elgeri írta:
kecsurobi írta: Üdv
Erről mi a véleményetek ha sokat úgy használod, hogy kevés az üzemanyag a kocsiban (e46 320d 136 lovas) akkor könnyen melegszik a gázolaj és tőnkrevágja az adagolót?


Szia

Szoktak ilyet mondani a fórumokon, de konkrét szerelővel még nem beszéltem ilyesmiről.
Viszont most találtam egy "cikket", ami nem teljesen erről szól, de az utolsó pontja talán erre is válasz:
http://totalcar.hu/tanacsok/lp...a_tankban/


ez gázos autóra vonatkozik így nem éppen teljes a válasz úgy gondolom.
ismerős vett gázos autót, gyárilag volt gázos. sosem hazsnálta benzinnel, még a gyári volt tán benne. meg is szívta.
egyébként jobb a több üzemanyag. egy tank benzint még én is kijárok 2 hónap alatt na jó nem mindig.
én azon az állásponton vagyok, hogy az ember állítsa be úgy magát, hogy a negyed tankot tekintse nullának. nyilván le lehet nullázni olykor.
a fő gond akkor van, ha az ember mindig 10 litereket tankol bele. tehát annyit, hogy éppen a sárga pilács felé, hogy az még ne világítson. aki BMW-nél iylet etsz, annak kár volt megvenni, mert etetni sem tudja ezek szerint. a pumpa meghálálja, ha nem kis anyaggal van járatva. a sok üzemanyag jobban hűt, jobban segít a pumpának.
illetve fél évente egy 20 liter prémium anyag tankolása is ajánlott. itt sajnos már csak az OMV-t merem nyugodt szívvel ajánlani.


Gázolaj is hűti az adagolót szóval nem érdemes!
A gázolajhütő oké van benne de gondolj bele ilyen melegbe,hogy felforrosdik a gázolaj a tankba pl 8-9-10 liter...



de ezt nem az enyémre kellett volna válaszolnod

YELLOW Elküldve: 2015-06-12 10:26 Adagoló

elgeri írta:
kecsurobi írta: Üdv
Erről mi a véleményetek ha sokat úgy használod, hogy kevés az üzemanyag a kocsiban (e46 320d 136 lovas) akkor könnyen melegszik a gázolaj és tőnkrevágja az adagolót?


Szia

Szoktak ilyet mondani a fórumokon, de konkrét szerelővel még nem beszéltem ilyesmiről.
Viszont most találtam egy "cikket", ami nem teljesen erről szól, de az utolsó pontja talán erre is válasz:
http://totalcar.hu/tanacsok/lp...a_tankban/


ez gázos autóra vonatkozik így nem éppen teljes a válasz úgy gondolom.
ismerős vett gázos autót, gyárilag volt gázos. sosem hazsnálta benzinnel, még a gyári volt tán benne. meg is szívta.
egyébként jobb a több üzemanyag. egy tank benzint még én is kijárok 2 hónap alatt na jó nem mindig.
én azon az állásponton vagyok, hogy az ember állítsa be úgy magát, hogy a negyed tankot tekintse nullának. nyilván le lehet nullázni olykor.
a fő gond akkor van, ha az ember mindig 10 litereket tankol bele. tehát annyit, hogy éppen a sárga pilács felé, hogy az még ne világítson. aki BMW-nél iylet etsz, annak kár volt megvenni, mert etetni sem tudja ezek szerint. a pumpa meghálálja, ha nem kis anyaggal van járatva. a sok üzemanyag jobban hűt, jobban segít a pumpának.
illetve fél évente egy 20 liter prémium anyag tankolása is ajánlott. itt sajnos már csak az OMV-t merem nyugodt szívvel ajánlani.

YELLOW Elküldve: 2015-06-12 09:37 Márkakereskedések

BazsaMW írta: Sziasztok! Valami nem teljesen oké a kocsimmal de már a környék összes szerelője megnézte... Mindnek ugyan az a reakciója.. fejvakarás. Így hát elhatároztam, hogy a 99-es évjáratű e46-osomat elvinném, márkaszervizbe, talán ott többet értenek egy BMW-hez és megkapom a kérdéseimre a választ.
Talán egy e46-ost ritkán látni márkaszervizben. Mik a tapasztalataitok? Árak? Esetleg konkrét tipp, hogy melyik szervizbe vigyük a vasat, esetleg valami tuti szaki? /Dunántúl/


és mi is pontosan a problémád az autóddal? leírnád?

YELLOW Elküldve: 2015-06-11 18:28 Mi lehet a baj?

p1tyeszka írta:
Tano írta:
p1tyeszka írta: Sziasztok.

Ma megállt a menet. Az út szélére kényszerültem, először. Szépen rángatott gázadásra majd leállt. Egyszer még beindult, de elindulni nem tudtam. Kifogyott a benya pedig még 150km-ert írt a gépezet s a lámpa sem világított. Tankolás után megyünk tovább mindenféle hiba, gond nélkül. Mit gondoltok merre kezdjünk?


Szerintem a tankban a szintjelzőnél, az akadhatott fent, ezért mutatott rossz értéket és nem jelzett.


Köszönöm!
Ez a kábel mi célt szolgál ami nincs bekötve? És ez nem sok egy kicsit tele tank után úgy, hogy már mentem majdnem 40km-ert?



nem sok az, majd megy lentebb a kábelek meg passz

YELLOW Elküldve: 2015-06-11 12:29 Autóvásárlás

morzseya írta:
YELLOW írta:

nem feltétlen kell rá alapozni. hisz nem tudhatod előtted ikszedik tulajnál, valami tolvaj nem törte-e be, vagy kavicsfelverődés miatt nem kellett-e cserélni szélvédőt. lehet akitől most vennél, azt ő sem tudná megmondani, mert ő sem tud róla.

nekem pl ha jól emlékszem az összes oldalüveg egyforma, ugye csak a cikkszám vagy mi különbözik, de egyforma, a két szélvédőn lévő eliratok nekem sem egyeznek az oldalüvegekével, mintha azoknak más lenne a jelölése. sőt azt sem tartom kizártnak, hogy esetleg a szélvédőm volt cserélve. BMW logo benne van mindegyikben az biztos. szerintem gyanusabb az, ha az oldalüvegek is felemásak. de aki nagyban utazik, az simán cseréli mindet, aztán valakinek fel sem tűnik.
ez az üveg téma, esetleg kiindulásnak jó lehet, hogy esetleg jobban meg kell nézni az autót, de sokat nem tulajdonítanék neki.


Osztom a véleményed, de rétegvastagság mérő hiányában, kiindulási alapnak teljesen jó volt más autóknál. Ekkor már jobban megnéztem a csavarok fejét és a fényezésre utaló nyomokat. Érdekes, hogy pont a BMW nem teszi bele(?) a gyártási évet az üvegekbe.


figyi nekem az oldala újra van fújva. valamit meghúzott vele, látszik az üvegen, lehet valami bokor ilyesmi. volt ahol 1mm-t mértem réteget. tehát gittelve is van. igaz ezt kb 2 éve mértem le, 6 évvel azután, hogy megvettem bár láttam rajta akkor is, hogy fújva volt. (sokat alkudtam) a lényeg, hogy mégis a gyári üvegek vannak fent. egy jó fényező, ha van a közelben pedig rögtön szemre megmondja, hogy gyári a fényezés avagy sem.

újrafújásnál érdemesebb maszkolószalag nyomokat keresni, a gumi tömítéseken festék nyomokat, egy világos autónál egyszerűbb kiszúrni.

YELLOW Elküldve: 2015-06-11 12:05 Autóvásárlás

morzseya írta:
elgeri írta:
Hello

Erre sajnos nem tudom a választ, de ha van alvázszámod, akkor az utolsó 7 karakteréből itt (sok egyéb mellett) a gyártás idejét is le tudod kérdezni:
http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html

Szia,
köszi a választ, hasznos link.

Engem azért érdekelne az üvegbe írt dátum, mert abból kiszűrhető, hogy melyik üveg, mikor lett cserélve. Lehet következtetni autóvásárlás előtt bizonyos dolgokra.
Szóval ha esetleg vki tudja, írja meg.

Köszönöm!


nem feltétlen kell rá alapozni. hisz nem tudhatod előtted ikszedik tulajnál, valami tolvaj nem törte-e be, vagy kavicsfelverődés miatt nem kellett-e cserélni szélvédőt. lehet akitől most vennél, azt ő sem tudná megmondani, mert ő sem tud róla.

nekem pl ha jól emlékszem az összes oldalüveg egyforma, ugye csak a cikkszám vagy mi különbözik, de egyforma, a két szélvédőn lévő eliratok nekem sem egyeznek az oldalüvegekével, mintha azoknak más lenne a jelölése. sőt azt sem tartom kizártnak, hogy esetleg a szélvédőm volt cserélve. BMW logo benne van mindegyikben az biztos. szerintem gyanusabb az, ha az oldalüvegek is felemásak. de aki nagyban utazik, az simán cseréli mindet, aztán valakinek fel sem tűnik.
ez az üveg téma, esetleg kiindulásnak jó lehet, hogy esetleg jobban meg kell nézni az autót, de sokat nem tulajdonítanék neki.

YELLOW Elküldve: 2015-06-10 15:06 Tali

csavargo írta: Hahó senki sem jön soltvsdkertre?


soltvsdkertre? az lengyelben lesz?
biztos mennek valakik...

YELLOW Elküldve: 2015-06-10 14:04 tank ajtó

ultras1885 írta: Én is ezt tapasztalom,de érdekes a dolog,mert ha távirányítóval zárom akkor nem mozog a tüske. Viszont ha kulccsal zárom be akkor működik rendesen Szerintem a riasztó körül lehet valami bibi,az talán nincs bekötve vagy valami hasonló Persze én csak laikus vagyok


annak nem nagyon kellene, hogy köze legyen hozzá. szerintem apöcök nyitott tankajtónál ki sem jön. gyanítom van annak egy mikrokapcsolója, ami érzékeli nyitva van-e vagy sem. másképp könnyű lenne eltörni a zárt, ha nyitott állapotban kijönne és úgy zárnád rá.
viszont mint írtam be tud gyógyulni, kell neki egy kis kenés. ha akkor sme megy, akkor relé baja lesz a GM-en. nekem volt olyan, nagy nehezen kinyitott minden ajtó, kivéve a vezető oldali és a tankajtó. benzinkútnál szoptam vele egy darabig. de ha csak a tankajtó zárja rosszalkodik, ott inkább mechanikai szorulás lesz. vagy kontakt hiba esetleg a zár környékén.

YELLOW Elküldve: 2015-06-10 12:43 képek

Tano írta: