elgeri írta:
kecsurobi írta:
Üdv
Erről mi a véleményetek ha sokat úgy használod, hogy kevés az üzemanyag a kocsiban (e46 320d 136 lovas) akkor könnyen melegszik a gázolaj és tőnkrevágja az adagolót?
Szia
Szoktak ilyet mondani a fórumokon, de konkrét szerelővel még nem beszéltem ilyesmiről.
Viszont most találtam egy "cikket", ami nem teljesen erről szól, de az utolsó pontja talán erre is válasz:
http://totalcar.hu/tanacsok/lp...a_tankban/
ez gázos autóra vonatkozik így nem éppen teljes a válasz úgy gondolom.
ismerős vett gázos autót, gyárilag volt gázos. sosem hazsnálta benzinnel, még a gyári volt tán benne. meg is szívta.
egyébként jobb a több üzemanyag. egy tank benzint még én is kijárok 2 hónap alatt

na jó nem mindig.
én azon az állásponton vagyok, hogy az ember állítsa be úgy magát, hogy a negyed tankot tekintse nullának. nyilván le lehet nullázni olykor.
a fő gond akkor van, ha az ember mindig 10 litereket tankol bele. tehát annyit, hogy éppen a sárga pilács felé, hogy az még ne világítson. aki BMW-nél iylet etsz, annak kár volt megvenni, mert etetni sem tudja ezek szerint. a pumpa meghálálja, ha nem kis anyaggal van járatva. a sok üzemanyag jobban hűt, jobban segít a pumpának.
illetve fél évente egy 20 liter prémium anyag tankolása is ajánlott. itt sajnos már csak az OMV-t merem nyugodt szívvel ajánlani.