Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2015-04-11 11:46 kopogó/kattogó hang

magnat200 írta:
magnat200 írta: Sziasztok
Tegnap furcsa rágó kopogo hangra lettem figyelmes átmentem egy vasúti átjáró 3 .ba alacsony fordulaton gáz adásra csinálta de mintha a könyöklő alatt ütött volna. Kinyomtam a kuplung szinte megállás puhán óvatosan elindultam 20km-ig nem csinálta de utanna megint.Kérnek tanácsot mire szamitsak

Köszönöm szépen a a sok hasznos infót király a fórum xddd



erről beszéltem minap, hogy vannak türelmetlen emberek
én válaszoltam volna, de mivel pontos megoldást nem tudok csak tippet, hogy SZERINTEM mit lenne érdemes megnézni, de akkor meg megkapom, hogy hülye vagyok hozzá és kényszeres szófosásban szenvedek

a dolog elég összetett. motortartó, váltótartok bakok ellenőrzése. kardánkereszt felfügegsztés vizsgálata. mivel alacsony a fordulat, de nagy nyomaték megy rá, így akár kettőstömegű is lehet. én gyanítom, hogy alapjárat közeli fordulaton ha gázt adsz fokozatban, ez normális, hisz a fordulathoz képest nagy a megterhelés, amit mozgatnia kell. ilyen 600-700 fordulaton ha fokozatban nagyobb gázt adok nekem is van egy fura hangja, igaz benyás, de más off autónál is hallottam már ilyet. csúsztatni kell a kuplungot, vagy vissza kell váltani. elvileg az enyémnél nem jellemző a kettőstömegű hiba, de én is gyanakodtam rá sokáig. de amúgy más jellegzetes lendkerék hibára utaló ejelnség meg nincs.

YELLOW Elküldve: 2015-04-10 11:29 Autóvásárlás

pot írta: Sziasztok le akarom cserélni a vasat, e60 vagy e61 dieselre . 5 töshöz nem nagyon értek ,
hogy milyen motorral kéne venni , mik a buktatók , automata vagy manual , mit kell nézni vásárláskor, vagy tipushibákról stb....?? Válaszokat előre is köszi


fő oldalon az első cikk. következtetni lehet belőle

YELLOW Elküldve: 2015-04-09 16:30 Termosztát

flenfer írta:
YELLOW írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Újabb gondok! Ha leveszem teljesen a fűtést, majdnem fölmegy a hűtővíz mutatója a piros mezőbe. Ha visszaadom a fűtést, beáll középre a mutató. Mi lehet a gond? Nemrég cseréltem termosztátot, de eddig ilyet nem csinált, csak ma. Többször próbáltam, de ugyan az. Levegős lehet a rendszer?


valószínű levegős. légteleníteni úgy kell, hogy közben a fűtést is ráadod maxra, meleg motornál. uyganis a fűtőrendszerben hajlamos megszorulni a levegő. mondjuk ha nem megy a fűtés, attól nem kellene melegednie a víznek, bár lehet ott van megszorulva a levegő. ugye a befúvó ventinek is mennie kell ehhez, ha digit klímád van, akkor tutti. valószínű ha légtelenítesz így, a szinted nagyon le fog esni. én viszont csak hültebb motornál töltenám a szintet. én pontosan nem emlékszek, de vagy két hónapig légtelenítgettem, mire totál jó lett. ha valahol voltam, és hazaértem, akkor garázsban légtelenítés. majd másnap szint utána tölt. aztán hazsnáltam megint. egy jó 100km múlva megint légtelenítés, másnap szint töltés. kb így játszottam. de mivel keveset megyek, nekem ezért tartott eddig időben.


Légtelenítettem én is, egy darabig semmi gond nem volt, ma már nem jó. Hány helyen van légtelenítő? Én 3-at találtam.


én kettőt találtam az enyémnél, de a végén már sapkát letekerve (persze vigyázva) csináltam. mondjuk nekem nem melegedett amíg levegős volt akkor sem. igaz, késő ősszel volt ez. mondjuk nekem ami furcsa volt, hogy ahhoz képest mit írnak kapacitásra, de én szerintem többet öntöttem bele

YELLOW Elküldve: 2015-04-09 15:59 Termosztát

flenfer írta: Sziasztok!
Újabb gondok! Ha leveszem teljesen a fűtést, majdnem fölmegy a hűtővíz mutatója a piros mezőbe. Ha visszaadom a fűtést, beáll középre a mutató. Mi lehet a gond? Nemrég cseréltem termosztátot, de eddig ilyet nem csinált, csak ma. Többször próbáltam, de ugyan az. Levegős lehet a rendszer?


valószínű levegős. légteleníteni úgy kell, hogy közben a fűtést is ráadod maxra, meleg motornál. uyganis a fűtőrendszerben hajlamos megszorulni a levegő. mondjuk ha nem megy a fűtés, attól nem kellene melegednie a víznek, bár lehet ott van megszorulva a levegő. ugye a befúvó ventinek is mennie kell ehhez, ha digit klímád van, akkor tutti. valószínű ha légtelenítesz így, a szinted nagyon le fog esni. én viszont csak hültebb motornál töltenám a szintet. én pontosan nem emlékszek, de vagy két hónapig légtelenítgettem, mire totál jó lett. ha valahol voltam, és hazaértem, akkor garázsban légtelenítés. majd másnap szint utána tölt. aztán hazsnáltam megint. egy jó 100km múlva megint légtelenítés, másnap szint töltés. kb így játszottam. de mivel keveset megyek, nekem ezért tartott eddig időben.

YELLOW Elküldve: 2015-04-09 13:58 Legjobb nyári gumik...

ADAC nyárigumi-teszt 2015

Gumival is lehet rosszul spórolni

http://totalcar.hu/magazin/tec...eszt_2015/

YELLOW Elküldve: 2015-04-09 13:46 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

csbalu írta:
Nem az a baj, hogy van véleményed és tanácsod, az a baj hogy MINDENRŐL! A kevesebb néha több, ezt az emberek idővel megtanulják. Én is hajlamos vagyok abba a hibába beleesni, hogy olyanról alkotok véleményt amiben nem vagyok 100%-ig megbizonyosodva, hogy úgy van, de tudatosan próbálom a saját hozzászólásaimat is moderálni, vagy törölni, ha úgy érzem lehet, hogy hülyeséget írtam. Ennek ellenére persze mindenkivel előfordul, hogy hülyeséget ír, nincs azzal gond. Az embereknek itt azért van Veled baja, mert Te mindenhez kényszeresen hozzászólsz amiről hallottál már egy mondatot és ezt olyan bizonyossággal teszed, hogy félrevezeted a többi rutintalant. Aki negatívan áll Hozzád az azért teszi, mert már elege van a sok felesleges hozzászólásodból.
Ha normális dolgokhoz értelmesen szólsz hozzá azzal még senkinek nem volt baja, sőt fogadtam már meg én is tanácsod...
Nem leszel sosem kitiltva innét, pörögnek a fórumok, a Yellow gépezet dolgozik, csak az a kár hogy az Adblock+ nem kezel Téged is, mert a hasonló villogó spameket nekem letiltja a többi oldalon...


az iylen írásból szerintem jobban értenék, mint a korábbiból. ez koránt sem provokáló. legalábbis nekem nem. lehet még mindig nem elég feltűnő (úgy tűnik), de hidd el sokkal kevesebbet írok már. sőt, próbálok olyan lenni mint sokan, hogy ami már 200x le lett írva, arra szándékosan nem válaszolok. és mivel többen vanank így, mert másnak is unalmas néha, akkor jönnek a privát megkeresések, hogy látta itt, olvasgatott, de nem látta. pedig ah nézte ott volt. persze leírom privátban, vagy ösztönzőleg, hogy így írja be a keresőbe, és kattintson ide meg oda, szűrjön kommentekre, ne témákra. próbálok kicsit önállóságra nevelni, ha lehet így mondani. egyébként rosszul gondolod, nem kényszeresen írok. nincs bennem ilyen, ha elhiszed, ha nem. ha akartam volna már este reagálok erre itt, de van nekem elég munka odabent is engem is zavar sokszor, amikor oylan piramisos beszélgetések vannak, és beszélnek a semmiről, max jelzem piramis, pedig a mondanivalós is semmi. zavar, de nem anynira, hogy amiatt menjek konfliktusba. valaki lehet majd így ért meg valamit. bár engem annyira a hifi része nem érdekel az autónak, de elszoktam olvasni amit írsz, mert bár van kis rálátásom, nem ezzel foglalkozom, és tanulok belőle. kényszeres kommentelésről még annyit, hogy sokszor van úgymond szabadidőm, és látok egy kérdést. de amikor a kérdezőnek 2 órán keresztül nem jön mondjuk válasz, és aktív, be van jelentkezve, azért már csak ráírok, ha nem is pontos diagnózost adok esetleg közelítőleg tudok neki írni valamit. tudod hányan jönnek privátban, hogy senki nem válaszól nekik? hiába írom le, hogy tudom olvastam, de sajnos okosabbat én sem tudok hozzá fűzni, legyen türelemmel. aztán eltelik 2 nap és nincs semmi. szerintem nem egyszer ajánlottalak már téged is privát kérdésben, de másokat is. nem vezérel rossz indulat, sem kényszeres szófosás, ahogy szokták mondani, csak próbálnék másnak minél hamarabb megoldást találni. és igen volt már, hogy baromságot írtam szándékosan, és nem a kijavítás volt meg, hanem engem lehordtak. pedig tudta a választ, de fontosabb volt engem helyre igazítani, mint a kérdezőnek segíteni. az írott stílus nem mindig jó, mert nincs hozzá arc, mimika, én meg eleve élő szóban is hajlamos vagyok félreérthetően fogalmazni, rossz szokás, próbálok leszokni, de aki ráérez a stílusomra, azokkal szerintem jól elvagyok. na mindegy. remélem lezárhatjuk ezt a témát.

YELLOW Elküldve: 2015-04-09 07:43 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

e46f4n írta: Úgy látom itt nem sok minden változott!

Fél évente egyszer benézek a bmwfanatics.hu-ra és mindig ugyanazt látom, Yellow nevezetű gyerek megírja a hülyeségét, majd ha megmondják, hol a helye, utána megmagyarázza, hogy miért látja ezt rosszul aki ezt teszi! Tiszta Monty Python!

Még szerencse, hogy ezen a fórumon "nincs" admin vagy valaki aki kib*szná a picsába a romlott almát! Gyanítom pont ezért a srácnak csak itt van játéktere! Mert más jól működő helyen már ezer éve bannolták volna az önmagában is tenyérbemászó/kötekedő/okoskodó sokszor félrevezető stílusa miatt. Itt valamiért megtűrik! Vagy a felügyelet hiánya vagy egyéb okokból!

Ez most off bejegyzés volt, ezért elnézést kérek, viszont a sorból nem lógok ki és admintól sem kell tartanom!

A korábbi témábavágó és hasznos hozzászólásokat köszi!


bár csak így lenne 5-ösöm a lottón
konkrétan te kérdezted, hogy milyen már, hogy nincs összekötve, és miért így van megcsinálva? szerintem tök normálisan válaszoltam, hogy milyen érdekességek vannak még ilyen bekötési szempontból. nem én álltam le nyomatni ezt a stílust, amit itt egyesek, bizonyos időközönként megtesznek (ez is kiszámítható már, de nem írom le). persze mindig ugyan azok. azért mert nem kedvelek valakit mondjuk, nem lesem állandóan a kommentjét, hogy most mibe kössek bele, hogyan kezdjem el provokálni. ez a ti asztalotok. magyarázkodok? muszáj vagyok a valótlan kötekedésekkel szemben. én nem állítom magamról és nem is hiszem, hogy minden tudó szaki vagyok, de úgy látom, ha valaki így lehord, ő elhiszi magáról. ő dolga. én hobby szinten foglalkozok ezzel, van nekem rendes munkám is ha nem szándékosság lett volna az első reagálótól, akkor kb úgy írta volna, hogy "rosszul tudod, nem ugyan olyan a két kábel, ezért, meg azért" tudod én nem bánom ha mástól tanulok, és normálisan, minden kötekedés nélkül helyre igazít, kijavít. az meg a másik, hogy mindig ugyanazon emberek (néha sikerül beszerveződnie valami újnak, mint most, ennek a hogyanját sem fejteném ki ) kötekednek. ez nem az én szegénységi bizonyítványom. és ha hülyeséget írok? ezért van a fórum, hogy kijavítsuk, segítsük egymást. lehet itt engem így oldogatni, nem 1-2 embert tudnék mondani, hanem jóval többet, akik konkrét emberek miatt nem írnak itt, csak privátban, vagy épp nem is néznek fel ide, máshol keresnek. persze ti is ezt mondjátok, hogy miattam van ez meg az. nem mindegy, hogy valaki ezt csak úgy mondja, vagy alapja is van. valószínű, ha mindneki kis szarságokon besértődne, senki nem lenne az oldalon. egyébként vissza lehet keresni nyugodtan, az elmúlt években, hányszor indult ilyen "veszekedés, oltogatás" abból, mint most (és kik kezdték). lehet nektek hihetetlen, de sokan nem hülyék, átlátják a dolgokat. de nem konfrontálódnak. leírtam már ezt sokszor, ezeknek nyoma van. lehet itt nyilvánosan nem áll ki mellettem senki, de nekem elég, amit privátban kapok. fele anynit nem írok már, mint régen, aki akar úgyis megtalál privátban a kérdéseivel, ha nem tudom majd eligazítom kihez forduljon, senkit nem fogok félre vezetni és nem is vezettem. nyilván vannak dolgok amikben biztos az ember, de tulajdonképpen, hibahatár mindig van. tévedni pedig emberi dolog.
szóljatok a mesternek alakítsa át szakmai fórumra az egész oldalt, legyteek ti a szakik, aztán kérdezők kérdeznek, ti meg válaszóltok. ha meg van válaszólva a kérdés, akkor megjelenik az oldalon. talán az ASk.fm is hasonlóan működik azt hiszem.
leírtam más sokszor, akinek baja van, keressen privátban. nem én kezdem itt a fórumon sosem. az, hogy a sok felesleges topic nyitás miatt kiakadok, bár nem csak egyedül, az érthető. főleg ha átlátnátok a katyvaszt.
egyébként meg tényleg nem foglalkozom vele, de ami rágalmakat nekem szegeztél, valószínű, ha annyit okoskodnék, írnám a hülyeségemet, kötekednék, stb, vagy mindig félre vezetnék (akaratlanul),akkor talán nem köszönték volna meg ennyien néhény hozzászólásomat. nem elismerésnek tekintem, hanem valószínű valakik, csak hasznát vették azoknak az írásoknak, amire rányomtak. nagyon sok olvasó van itt azért. tudom nem vagyok pótolhatatlan, és lehet nem is hiányoznék innen, viszont legalább vagyok anynira ember, hogy nem szervezkedek azon, hogy most bárkit is kirakassak, vagy támadjam állandóan. akinek nem tetszik, az ignorálja az írásom, görgessen tovább, néha én is megteszem, ha nem érdekel egy téma.
minden jót!

YELLOW Elküldve: 2015-04-08 16:47 Motorolaj

hil írta:
laleeboy írta:

Az M54B22 nem a legjobban sikerült BMW motor

http://injektor.hu/kezdolap/10...csipegetes

Hátha segít


Szia, Sziasztok!
Valaki meg tudná már mondani a tutit, hogy melyik a jó BMW motor??? Az N40 szar, az N42/46 szar (azt akarok venni és mindenki javasolja helyette az M54-et), de most az sem jó....
A BMW gyárt egyáltalán jó motorokat, mert ezek alapján már kételkedem benne?
Magam részéről az a véleményem, hogy mindegyik motor jó, ha a BMW a nevét adja hozzá és az autóiban alkalmazza. Vagy kéne vennem egy BMW-t, amiből ki kell dobni motort (mert mind szar) és tenni bele egy mondjuk népautó, esetleg Dacia motort???
hil



jogos a felvetésed. az M54 inkább olajfaló ezt rég mondják, nincs azzal más baj. de írják N42/N46-ra is, enyém még sem falja. én dízelt is vennék, ha oylanom volna, de csak új autóban. új autót meg nem engedhetünk meg magunknak sokan. szóval bármely használt eladó autóra igaz ez. egy pár éve én úgy látom a tendenciát, hogy a legtöbb eladó hazsnált autóval valami nem 100-as. valami nagyobb beruházás kelleni fog rá. sokan hitelre vettek, azt sme tudták fizetni, a szervízt sem, vagy a karbantartásokat. illetve a kintről ömlő sok szemétről ne is beszéljünk. a kínálatból, szerintem 10-15% lehet olyan, ami azért eladó, mert már újabb típust akar venni, mert megteheti, amúgy az autó korának megfelelő állapotban van. ezek árban nyílván lehet drágábbak, vagy a sürgős eladás miatt akár olcsóbb is. csak nehéz kitalálni, hogy miért olcsóbb. mert sürgős eladni, vagy sürgős eladni, mert sz@r. nagyon kis % lehet az, amik valóban patikák, de azoknak tudatos tulajdonosai vannak, így simán az átlaghoz képest jóval magasabb lehet az áruk. én továbbra is azt mondom, hogy bár keves a km az enyémbe, a kasztnia nem hibátlan (hála előző tulajnak), de ha lehetne egy null km-est venni elfogadható áron, én áldoznék rá. többet új autót sem vennék, az E46 tökéletesen megfelelne. kicsit hosszúra nyúlt, mint szokott de a megítélés, hogy mi rossz, leginkább az üzemeltetési nem megfelelősségek miatt van.

szerk.: egyébként ha most kellene vennem E46-ot, akkor nem vennék már 10-12 éveset az biztos. vagy ha annyira szeretném, valahol odakint kutatnék fel egyet. az meg sok idő. E92 meg tetszene, de nagyon ennek sincs értelmes motorja, az újak meg nagyon drágák lennének. szóval valahogy úgy érzem, időben lettem BMW tulaj. esetleg ah most vennék, akkor meg valami sokkal régebbit vennék, valami "ritkaságot", ami szép állapotú.

YELLOW Elküldve: 2015-04-08 16:36 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

nickname írta:
YELLOW írta:
csbalu írta:
YELLOW írta:
e46f4n írta:
Bero írta: Ez nincs össze forrasztva és igen ez lehet baj,persze! Kis ónt forrassz oda és működni fog,felé is van írva hogy melyik a 8.as láb,a melletti a 7-es értelemszerűen! Ha nem vagy biztos benne hogy össze van-e forrasztva nézd meg multiméterrel! Szerintem viszont nincs. Próbáld meg,szerintem menni fog!



Thx! Holnap összeforrasztom! Amúgy minek adnak ki nem összeforrasztott kábelt, ha az összeforrasztott sokkal többet tud mint a nem összerakott?


mert így többért eladható, mintha VAG-COM kábelként árulnák. ugyanis a vw konszern nem használja azt a lábat. ugyanazt a hardvert árulják BMW INAP kábel néven, más borításban.
pl van olyan OBD-II/20Pin átalakító, ami össze van rakva, csak nincsennek felforrasztva a vezetékek a PIN-re nem kell meglepődni ilyen "apróságokon"


Azért az "INPA" kábeleknél van egy kis sebesség különbség is a sima VAG-os kábelhez képest. Nem teljesen ugyan az a kettő, de ha szedtél volna már szét ilyen kábeleket (nem csak VAG-osat amid van) akkor még ha nem is lennél akkora professzor mint amekkorának gondolod magad, látnád hogy van bőven különbség közötte. Mikrokontrolleres illesztés van rajta, a különböző sebességű buszok eléréséhez, stb... Egyébként nem is értem miért vannak gyári interface-ek..... Amikor a VAG-os 300Ft-ért is tudja a Yellow műveknél


én egy szóval nem mondtam, hogy ugyanazt tudja, mint a gyári interface. a sebesség meg otthoni felhasználásnál szerintem mindegy. valahogy nem tűnt fel, hogy bármivel is többet tudna egy az INPA kábelnek nevezett valami, hogy több minden elérhető lenne vele. sőt úgy tűnik ez sem szuperál másképp. persze nincs tapasztalatom, csak az itt olvasottak alapján merem ezt leírni.


Miért kell már megint az észt osztanod Yellow ? Nemrég még litániákat írtál hogy diagolni tudjál, ma meg már szakértő vagy.


te gondolom úgy születtél, hogy már tudtál nem? ha mondjuk valamit megtanultál egyszer, azt a tudást miért nem adhatnád tovább? a tanárt is tanították valamikor, neki is voltak kérdései. a legtöbben itt sem a kis ujjukból szoptak ki semmit. hol írtam én, hogy hozzáértő vagyok? még csak gondolni sem gondolom ezt. de úgy látszik valaki ezt jobban tudja.

YELLOW Elküldve: 2015-04-08 15:05 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

csbalu írta:
YELLOW írta:
e46f4n írta:
Bero írta: Ez nincs össze forrasztva és igen ez lehet baj,persze! Kis ónt forrassz oda és működni fog,felé is van írva hogy melyik a 8.as láb,a melletti a 7-es értelemszerűen! Ha nem vagy biztos benne hogy össze van-e forrasztva nézd meg multiméterrel! Szerintem viszont nincs. Próbáld meg,szerintem menni fog!



Thx! Holnap összeforrasztom! Amúgy minek adnak ki nem összeforrasztott kábelt, ha az összeforrasztott sokkal többet tud mint a nem összerakott?


mert így többért eladható, mintha VAG-COM kábelként árulnák. ugyanis a vw konszern nem használja azt a lábat. ugyanazt a hardvert árulják BMW INAP kábel néven, más borításban.
pl van olyan OBD-II/20Pin átalakító, ami össze van rakva, csak nincsennek felforrasztva a vezetékek a PIN-re nem kell meglepődni ilyen "apróságokon"


Azért az "INPA" kábeleknél van egy kis sebesség különbség is a sima VAG-os kábelhez képest. Nem teljesen ugyan az a kettő, de ha szedtél volna már szét ilyen kábeleket (nem csak VAG-osat amid van) akkor még ha nem is lennél akkora professzor mint amekkorának gondolod magad, látnád hogy van bőven különbség közötte. Mikrokontrolleres illesztés van rajta, a különböző sebességű buszok eléréséhez, stb... Egyébként nem is értem miért vannak gyári interface-ek..... Amikor a VAG-os 300Ft-ért is tudja a Yellow műveknél


én egy szóval nem mondtam, hogy ugyanazt tudja, mint a gyári interface. a sebesség meg otthoni felhasználásnál szerintem mindegy. valahogy nem tűnt fel, hogy bármivel is többet tudna egy az INPA kábelnek nevezett valami, hogy több minden elérhető lenne vele. sőt úgy tűnik ez sem szuperál másképp. persze nincs tapasztalatom, csak az itt olvasottak alapján merem ezt leírni.

YELLOW Elküldve: 2015-04-08 14:03 Motorolaj

Rorybreaker írta:
herrderek írta:
Rorybreaker írta:
herrderek írta: Üdv!
Mostanában a kocsim elég sok olajat eszik! 320i M54B22 motorról van szó! A kocsiban 280000 km van! Megnéztük szerelővel a motor jó állapotban van, nem folyik sehol, a motor hangja nagyon szép és a 170lovat is érezni benne! Rendes gyári BMW olajat rakok bele!
Valaki tudna segíteni, tanácsot adni, hogy hova megy el kb 1000km/liter olaj?

A segítséget előre is köszönöm!



Azért csak kéken kéne füstölnie ennyi olajfogyasztás mellett...
Az enyém is eszi, de azért nem ennyire. mi is néztük, hol, mi megy el, hova tűnik... semmi rendelleneset nem találtunk. A motort nem fogjuk megbontani 4000km/1 liter olajfogyasztásért. De nálad kényesebb a helyzet...
Ahogy hallom, mindenki küszködik benzinesek olajzabálásával. Van aki nem, annak nem tudom miért van ekkora szerencséje, vagy hazudik



Milyen olajat raksz bele?


mobil Super 3000 XE 5W30 De most majd BMW 5w30-at fogok beletenni ha olajcsere lesz...


én eddig Castrol-okat raktam bele (SLX Professional Powerflow 0w-30) és mondhatni semmi olajfogyás nem volt. jelenleg, idén cserélem, Aral Super tronic van benne 0w-40 és jobban eszi. Nem drasztikus, de jobban látszik a nívón, ugyanolyan vezetési stílus mellett. szóval sajnos tényleg nem mindegy az olaj, én féltem már a Castrol humbáktól, ezért választottam Aral-t, de kicsit csalódott vagyok. mondjuk szerintem 10ezer alatt nem lesz meg a 0,5 liter fogyás, de korábbiakkal kb 2deci lehetett.

YELLOW Elküldve: 2015-04-08 13:57 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

e46f4n írta:
Bero írta: Ez nincs össze forrasztva és igen ez lehet baj,persze! Kis ónt forrassz oda és működni fog,felé is van írva hogy melyik a 8.as láb,a melletti a 7-es értelemszerűen! Ha nem vagy biztos benne hogy össze van-e forrasztva nézd meg multiméterrel! Szerintem viszont nincs. Próbáld meg,szerintem menni fog!



Thx! Holnap összeforrasztom! Amúgy minek adnak ki nem összeforrasztott kábelt, ha az összeforrasztott sokkal többet tud mint a nem összerakott?


mert így többért eladható, mintha VAG-COM kábelként árulnák. ugyanis a vw konszern nem használja azt a lábat. ugyanazt a hardvert árulják BMW INAP kábel néven, más borításban.
pl van olyan OBD-II/20Pin átalakító, ami össze van rakva, csak nincsennek felforrasztva a vezetékek a PIN-re nem kell meglepődni ilyen "apróságokon"

YELLOW Elküldve: 2015-04-08 07:18 Társalgó

IndiZ4 írta:
Bero írta:
YELLOW írta:
Robin68 írta:
IndiZ4 írta:
Tano írta:
IndiZ4 írta: Hali és köszi...

Már szétszereltem, már csak a kivétellel küszködök, sajna nem akarom szakemberhez vinni, mert magamis az vagyok, csak sajna nehéz hozzájutni egy útmutatóhoz, amit éppúgy használnak a BMW szervizben is. Azért gondoltam, hátha itt valaki rendelkezik ezzel, vagy be tudja szerezni. Egyébként meg az autó ki van jelentve és németországból írok.

Üdv.


Próbáld meg megnézni a TIS-ben a szerelési útmutatókat, vannak benne képek is hozzá. Például:
http://wayback.archive.org/web...5/Z4_2.2i_(M54)_ROADST/Slide-tilt_sunroof_and_convertible_top/motor-operated_convertible_top/
vagy ezen a linken ,esetleg letöltöd az offline verziót és abban keresed meg.



Halihó Emberkék.

Nah akkor sikerült a Z4-es vászontető hidropumpa motor javítása. Hatalmas nyalóka a munka, de nem lehetetlen. Nekem sikerült egy csavar elvesztésével megoldanom, kár nélkül. Ha valakinek szüksége volna a leírásra engem keressen.
Azt hozzátenném, hogy senkinek nem ajánlom, hogy csinálja. Tényleg felkészültnek kell lenni szerszámilag és idegileg is.
Köszönöm a segítséget ittis, bárhasznát nem vettem.
Üdv. Indi


Köszönöm a segítséget ittis, bárhasznát nem vettem.
És vendégségben: köszönöm a meghívást, bár az ebéd sz@r volt.....


bírom az ilyet. mintha mindneki Z4-el szaladgálna és tetőt javítana rajta non-stop. néha olyan új autós kérdések vannak, amikre azonnal választ akarnak, aztán sokan még képen sem látták az adott típust ezt nem érti meg senki, hogy ez nem szakmai fórum, ahol csakis képzett szerelők (BMW-re specializálódva) vannak, hanem rajongói oldal. akinek specifikus és de azonnal megoldás kell problémája van, az vigye szakszervízbe. szóval finomabban is meg lehetett volna ezt fogalmazni....


Na igen! Én még azt bírom aki feljön,segítséget kér,én pl leírom és soha nem látjuk,de még egy köszönöm-öt se ír...


Nem kell végigsértődni, inkább vagyok őszinte minthogy a a szemetekbe hazudjak és játszam a jókisbéjemvést. Mertem remélni, mivelhogy tipushiba, általában minden 7-10 évesnél előjön, valaki csak találkozott itt is vele. Dehát nem...nem is tudom mit gondoltam...Megköszöntem szépen, többet sajna nem tudok tenni. És az hogy hasznát nem vettem...hát nem. Nem azt irtam, hogy haszontalan volt, hanem hogy ÉN nem vettem hasznát...



nem vetted hasznát, írod. de mondhattad volna szebben, hogy nem volt segítségedre sajnos vagy nem hozott megoldást. kicsit amolyan csúnya szó ez a haszon szó különbféle ragozott alakja. és így használva, ahogy írtad, pont azt sugalja, hogy haszontalan volt. én is kérdezek ám olykor, és alig kapok választ, vagy nem megfelelőt kapok, de próbálok (és ez nálam nagy szó ) diplomatikus maradni, inkább azt sugalni a válaszolónak, segíteni próbálónak, hogy mégis jó és örülök neki, hogy foglalkozott a kérdésemmel. miért? lehet később is szívesebben fog segíteni, oylan dologban, aminek mondjuk úgy "hasznát" fogom venni. most nem vetlek meg, vagy sértődök meg, mert én is tudok érdekesen fogalmazni, vagy bántóan, még ha nem is szándékos.

YELLOW Elküldve: 2015-04-07 16:33 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

tothgabor22 írta: Sziasztok!
Az lenne a kérdésem,hogy
8X17
R542
5x120 Et35
Replika M3 dream 542
típusú felni az jó-e a kis Bömbim alá ami e46 318i limusin (facelift) típusú.....Illetve h tehermentesítő gyűrű vagy nyomtáv szélesítő kell-e hozzá!
Válaszotokat előre is meg köszönöm!


jó lesz, nem kell hozzá semmi.

YELLOW Elküldve: 2015-04-07 08:03 Társalgó

Robin68 írta:
IndiZ4 írta:
Tano írta:
IndiZ4 írta: Hali és köszi...

Már szétszereltem, már csak a kivétellel küszködök, sajna nem akarom szakemberhez vinni, mert magamis az vagyok, csak sajna nehéz hozzájutni egy útmutatóhoz, amit éppúgy használnak a BMW szervizben is. Azért gondoltam, hátha itt valaki rendelkezik ezzel, vagy be tudja szerezni. Egyébként meg az autó ki van jelentve és németországból írok.

Üdv.


Próbáld meg megnézni a TIS-ben a szerelési útmutatókat, vannak benne képek is hozzá. Például:
http://wayback.archive.org/web...5/Z4_2.2i_(M54)_ROADST/Slide-tilt_sunroof_and_convertible_top/motor-operated_convertible_top/
vagy ezen a linken ,esetleg letöltöd az offline verziót és abban keresed meg.



Halihó Emberkék.

Nah akkor sikerült a Z4-es vászontető hidropumpa motor javítása. Hatalmas nyalóka a munka, de nem lehetetlen. Nekem sikerült egy csavar elvesztésével megoldanom, kár nélkül. Ha valakinek szüksége volna a leírásra engem keressen.
Azt hozzátenném, hogy senkinek nem ajánlom, hogy csinálja. Tényleg felkészültnek kell lenni szerszámilag és idegileg is.
Köszönöm a segítséget ittis, bárhasznát nem vettem.
Üdv. Indi


Köszönöm a segítséget ittis, bárhasznát nem vettem.
És vendégségben: köszönöm a meghívást, bár az ebéd sz@r volt.....


bírom az ilyet. mintha mindneki Z4-el szaladgálna és tetőt javítana rajta non-stop. néha olyan új autós kérdések vannak, amikre azonnal választ akarnak, aztán sokan még képen sem látták az adott típust ezt nem érti meg senki, hogy ez nem szakmai fórum, ahol csakis képzett szerelők (BMW-re specializálódva) vannak, hanem rajongói oldal. akinek specifikus és de azonnal megoldás kell problémája van, az vigye szakszervízbe. szóval finomabban is meg lehetett volna ezt fogalmazni....